... מה הסכום הנמוך ביותר שנהיה מוכנים לסגור איתו עסקה, אפשר להציג זאת ללקוח כבר
בהתחלה ולומר לו: שלום אדוני, זה המחיר הסופי, וזאת ההנחה הכי גדולה שאנחנו ... למרות ההיגיון בהצעת המחיר הסופי מראש, אנשים רבים חוששים להציע את ההנחה הסופית
מההתחלה. החשש העיקרי שלהם הוא שהם יאבדו פוטנציאל לתמרן במשא ומתן. הם חושבים ... אם אנחנו יודעים בוודאות שיש לנו קו אדום ברור וחד - משמעי, כדאי להציג אותו מיד
בהתחלה. כך אנחנו יכולים לחסוך זמן יקר. פשוט לומר לצד השני: זה המחיר הסופי ... אתם חושבים שיש סיכוי שבמהלך המשא ומתן תהיו מוכנים להתפשר מעבר למה שהצבתם לעצמכם
בהתחלה - אז מאוד מסוכן להציג מראש את ההצעה הסופית. הסיבה לכך היא שבמצב כזה, ... את התהליך ולהגיע מהר יותר לסופו, נציע מראש את ההצעה הסופית? היגיון בהצעה סופית
מההתחלה לדוגמה, נניח שאנחנו מציעים מחיר ללקוח, והוא מבקש הנחה. לאחר מכן, אנחנו ... ההנחה? רוב האנשים עשויים לומר שאין היגיון בכך, משום שאם ניתן ללקוח את ההנחה כבר
בהתחלה, אנחנו עלולים להפסיד פוטנציאל להתגמשות שלו כלפינו. עם זאת, אם אנחנו ... לו את אותה ההנחה בסוף המשא ומתן, אז מדוע לא לחסוך את התהליך? מדוע לא לומר לו
מההתחלה: זה המחיר הסופי, וזאת ההנחה שאני מוכן לתת לך - קבל או דחה? השאלה ... תעברו את הגבול שהצבתם לעצמכם. לכן, במקרים כאלה, כדאי להימנע מהצגת הקו האדום
מההתחלה, כדי שתוכלו לשמור לעצמכם מרחב תמרון במהלך המשא ומתן. סיכום אם יש לכם ... ולחסוך זמן. אך אם אין לכם קו אדום מוגדר, עדיף שלא לחשוף את ההנחה המקסימלית כבר
בהתחלה , כדי שלא תמצאו את עצמכם מתפשרים יותר ממה שתכננתם. למידע נוסף על ניהול ...