אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
וכאן נשיב לשאלה, האם בן אדם צריך להיות יותר טוב מאחרים, כדי להצליח בשוק תחרותי שיש בו הרבה מתחרים? האם אתה צריך להיות שונה או יותר טוב מאחרים, כדי שתוכל להצליח בעסקים? ולמה שתצליח בעסקים, אם אתה לא יותר טוב מאחרים? כי יש בני אדם שחושבים, שהם לא יכולים להצליח בעסקים, בגלל שהם לא יותר טובים מאחרים והם אפילו לא שונים מאחרים. אז למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? ולמה שתצליח אם אתה לא יותר טוב מאחרים? ואם אתה לא יותר טוב מאחרים, למה שלקוחות יבואו דווקא אליך?

אז מה האמת, האם באמת אתה צריך להיות יותר טוב מאחרים כדי להצליח? והתשובה היא, שזה תלוי במה אתה מגדיר הצלחה. דהיינו, אם אתה רוצה להצליח בענק, להצליח להיות יותר עשיר מכולם, להצליח ולהיות העסק הכי גדול בתחום שלך, אם אתה רוצה להיות יותר טוב מאחרים בתחום שלך, להיות הכי מפורסם, להיות הכי עשיר, להיות העסק שיש לו הכי הרבה ביקוש, אם זאת המטרה שלך, אז כנראה שבאמת תצטרך להיות יותר טוב מאחרים, וכנראה שתצטרך לעשות שיווק יותר טוב מאחרים, ותצטרך לעשות בידול וגם מיתוג וכולי.

אבל אם אתה לא בהכרח רוצה להיות הכי גדול, הכי חזק, הכי מפורסם, הכי והכי והכי, הרי שאתה לא באמת צריך להיות יותר טוב מאחרים, כדי להצליח באופן יחסי למטרה שלך. ואתה לא צריך אפילו לא להיות שונה מאחרים כדי להצליח. ואתה יכול אפילו להיות יותר גרוע מאחרים ואתה יכול להיות פחות טוב מאחרים ואתה יכול להיות הכי גרוע שיש, ועדיין להצליח באופן יחסי, כפי המטרה שהצבת לעצמך.

כי גם את המוצר הכי גרוע, גם אותו קונים, רק תלוי מי קונה ובכמה קונה. וגם אם המוצר שלך פחות טוב משל אחרים, עדיין אתה יכול למכור אותו ולהתפרנס ממנו. וגם אם אתה לא שונה מאחרים, עדיין אתה יכול להצליח להשיג את המטרות שלך. הכל תלוי במה המטרה שלך, כמה חשוב לך להצליח יותר מאחרים. או שמספיק לך להצליח כפי צרכך.

וכמו בסיפור של רבי נחמן מברסלב, על החכם והתם, שגם התם שהיה הכי פחות חכם, עדיין הוא היה מצליח להתפרנס והוא היה מאושר, כי מבחינתו הוא השיג את המטרות שלו, ביחס למה שהוא רצה וזה למרות שהוא היה הסנדלר הכי גרוע שיש. וכמו שמסופר שם:

הַתָּם הַנַּ"ל לָמַד מְלֶאכֶת סנדלרות, וּמֵחֲמַת שֶׁהָיָה תָּם, לָמַד הַרְבֵּה עַד שֶׁקִּבֵּל. וְלא הָיָה בָּקִי בְּהָאָמָּנוּת בִּשְׁלֵמוּת. וְנָשָׂא אִשָּׁה, וְהָיָה מִתְפַּרְנֵס מִן הַמְּלָאכָה. וּמֵחֲמַת שֶׁהָיָה תָּם, וְלא הָיָה בָּקִי בְּהַמְּלָאכָה כָּל כָּךְ, עַל כֵּן הָיָה פַּרְנָסָתוֹ בְּדחַק גָּדוֹל וּבְצִמְצוּם וְלא הָיָה לוֹ פְּנַאי אֲפִילּוּ לֶאֱכל, כִּי הָיָה צָרִיךְ תָּמִיד לַעֲסֹק בַּמְּלָאכָה מֵחֲמַת שֶׁלּא הָיָה יָכוֹל הָאֻמָּנוּת בִּשְׁלֵמוּת. רַק בִּשְׁעַת הַמְּלָאכָה, בְּשָׁעָה שֶׁהָיָה נוֹקֵב בַּמַּרְצֵעַ וְהָיָה מַכְנִיס וּמוֹצִיא הַחוּט הָעָב שֶׁל הַתְּפִירָה כְּדֶרֶךְ הָסנדלרים, אָז הָיָה נוֹשֵׁךְ חֲתִיכַת לֶחֶם וְאוֹכֵל. וּמִנְהָגוֹ הָיָה, שֶׁהָיָה תָּמִיד בְּשִׂמְחָה גְדוֹלָה מְאד...

כְּשֶׁהָיָה גּוֹמֵר הַמִּנְעָל וּמִן הַסְּתָם הָיָה לוֹ שָׁלשׁ קְצָווֹת, כִּי לא הָיָה יָכוֹל הָאָמָּנוּת בִּשְׁלֵמוּת כַּנַּ"ל, הָיָה לוֹקֵחַ הַמִּנְעָל בְּיָדוֹ וְהָיָה מְשַׁבֵּחַ אוֹתוֹ מְאד. וְהָיָה מִתְעַנֵּג מְאד מִמֶּנּוּ וְהָיָה אוֹמֵר: אִשְׁתִּי כַּמָּה יָפֶה וְנִפְלָא הַמִּנְעָל הַזֶּה! כַּמָּה מָתוֹק הַמִּנְעָל הַזֶּה! כַּמָּה מִנְעָל שֶׁל דְּבַשׁ וְצוּקִיר [סוכר] הַמִּנְעָל הַזֶּה!

וְהָיְתָה שׁוֹאֶלֶת אוֹתוֹ, אִם כֵּן מִפְּנֵי מָה שְׁאָרֵי סנדלרים נוֹטְלִים שְׁלשָׁה זְהוּבִים בְּעַד זוּג מִנְעָלִים וְאַתָּה לוֹקֵח רַק חֲצִי טָאלֶער [הַיְנוּ זָהוּב וָחֵצִי] ? הֵשִׁיב לָהּ: מַה לִּי בָּזֶה? זֶה מַעֲשֶׂה שֶׁלּוֹ, וְזֶה מַעֲשֶׂה שֶׁלִּי! וְעוֹד: לָמָּה לָנוּ לְדַבֵּר מֵאֲחֵרִים? הֲלא נַתְחִיל לַחֲשׁב כַּמָּה וְכַמָּה אֲנִי מַרְוִיחַ בְּמִנְעָל זֶה מִיָּד לְיָד. הָעוֹר הוּא בְּכָךְ, הַזֶּפֶת וְהַחוּטִים וְכוּ' בְּכָךְ וּשְׁאָרֵי דְּבָרִים כַּיּוֹצֵא בָּזֶה בְּכָךְ, לַאפְּקִיס [המילוי שבין העורות] בְּכָךְ, וְעַתָּה אֲנִי מַרְוִיחַ מִיָּד לְיָד עֲשָׂרָה מטבעות, וּמָה אִכְפַּת לִי רֶוַח כָּזֶה מִיָּד לְיָד?! וְהָיָה רַק מָלֵא שִׂמְחָה וְחֶדְוָה תָּמִיד...

ומהות העניין היא, שאפשרי להצליח גם בלי להיות יותר טוב מאחרים. ואפשרי להצליח גם בלי להיות שונה מאחרים. ואפשרי להצליח, גם אם אתה הכי גרוע יותר מאחרים. הכל תלוי כמה באיזו צורה ואיך אתה רוצה להצליח. אבל לא מחויב להיות הכי טוב, כדי להצליח ברמה מסוימת.

ולגבי השאלה: אם לא תהיה יותר טוב מאחרים ולא תהיה שונה מאחרים, אז למה שיבואו דווקא אליך ולמה שלקוחות ירכשו דווקא ממך? הרי שבשאלה הזאת יש מניפולציה. כי זה נכון שאם לא תהיה יותר טוב בשום דבר אפילו לא במחיר, הרי שבאמת לקוחות לא יבואו דווקא אליך. אבל זה לא אומר שלקוחות לא יבואו גם אליך.

אסביר שוב, לקוחות יקנו דווקא ממך, אם יהיה לך יתרון שאין אותו לאחרים ואז הלקוחות שרוצים את אותו היתרון יבואו דווקא אליך. ויתרון יכול להיות כל דבר. לדוגמה, עצם זה שאתה הבעל מקצוע הראשון שהם פגשו, גם זה יתרון. כי זה חוסך לאדם לחפש מישהו אחר. במידה והוא חושב שאתה מספיק טוב.

לדוגמה, נניח שכולם מוכרים עגבניות בשוק במחיר זהה, עגבניות זהות, במחיר זהה, באיכות זהה, באיכות שירות זהה. הרי שיש יתרון לאדם שנמצא בתחילת השוק, בעצם זה שהוא בהתחלה של השוק ושלא צריך להיכנס יותר עמוק לתוך השוק. ועצם זה שהחנות נמצאת יותר קרוב לקונה, זה עצמו סוג של יתרון עבור הקונה. במילים אחרות, כל דבר עשוי להיות יתרון.

אבל יהיה נכון לומר שגם אם אין לך שום יתרון כלשהו בשום דבר, אז נכון שלקוחות לא יבואו דווקא אליך, אבל עדיין לקוחות יבואו גם אליך. כי צריך להפריד בין השאלה האם אתה יותר טוב מאחרים, לבין השאלה האם אתה מספיק טוב עבור לקוחות כלשהם.

וכדי להצליח, אתה לא צריך להיות יותר טוב, מספיק שתהיה מספיק טוב עבור הלקוחות. דהיינו, מספיק שיהיו אנשים שמבחינתם אתה תהיה מספיק טוב עבורם, ביחס למחיר שתבקש מהם, הרי שגם זה מאפשר לך להצליח להתפרנס ולהצליח ברמה כלשהי.

ואם לקוח ישאל אותך, למה שאני אקנה דווקא ממך, יתכן שבאמת לא תהיה לך שום תשובה טובה לתת לו. ויתכן שהתשובה תהיה, אכן אין סיבה שתקנה דווקא ממני, אבל אני מספיק טוב, כדי שתוכל לקנות גם ממני. ואתה לא חייב לקנות ממישהו, כי הוא הכי טוב. אלא מספיק שהוא יהיה מספיק טוב עבורך, כדי שתקנה ממנו.

לסיכום: כדי להצליח, אתה לא חייב להיות הכי טוב, אתה לא חייב להיות יותר טוב, ואתה לא חייב להיות שונה מאחרים. אתה יכול גם להיות כמו כולם, ואתה יכול להיות גם פחות טוב מאחרים. כדי להצליח, אתה כן צריך להיות מספיק טוב, עבור מישהו שיחשוב שאתה מספיק טוב, כדי שהוא לא ילך לחפש מישהו אחר. הכל תלוי במהי הצלחה עבורך. ונכון שאם לא תהיה הכי טוב, אז לא יקנו דווקא ממך. אבל עדיין אם תהיה מספיק טוב, יקנו גם ממך וכולי.
צורות הלקוח שלך בידול פחות טוב מאחרים איך להשיג מטרות אני פחות טוב מאחרים האם אני יכול להצליח צריך להיות יותר טוב מאחרים למה שאני אצליח איך להתפרנס הכל תלוי איך אני יכול להצליח איך להיות גרוע ולהצליח איך להיות הכי גרוע ולהצליח איך להיות הכי טוב איך להיות יותר טוב מאחרים איך להצליח איך להצליח בלי להיות הכי טוב איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים איך להצליח בלי להיות מיוחד איך להצליח בלי להיות שונה איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר הכי גרוע איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצרים אני יכול להצליח אני לא יותר טוב מאחרים אני לא מספיק טוב אני לא שונה מאחרים אני פחות אני פחות טוב מאחרים במה להיות יותר טוב מאחרים גרוע דווקא ממך דווקא ממני האם אני יכול האם אני יכול להצליח האם אני פחות טוב מאחרים האם גם אני יכול להצליח המוצר הכי גרוע המוצר שלך הצלחה הצלחה בעסקים יותר טוב מאחרים יכולת לא יותר טוב מאחרים לא מספיק טוב להיות גרוע ולהצליח להיות הכי גרוע ולהצליח להיות הכי טוב להיות יותר טוב מאחרים להיות שונה להצליח להצליח בלי להיות הכי טוב להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים להצליח בלי להיות מיוחד להצליח בלי להיות שונה להצליח בעסק להצליח בעסקים למה להיות הכי טוב למה לקנות דווקא ממך למה לרכוש דווקא ממך למה שאני אצליח למה שאני אקנה דווקא ממך למכור למכור את המוצר למכור את המוצר הכי גרוע למכור את המוצר שלך למכור מוצר למכור מוצרים לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לרכוש לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני מוצר מיוחד מספיק טוב מספיק טובים עסק עסקים פחות טוב מאחרים שונה מאחרים שוק תחרותי שיווק שיווק בשוק תחרותי תחרות תחרותי תחרותיות
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
להצליח במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, להסתכל על המציאות, מנקודת מבט שאומרת, שאם הוא יקבל את מה שאין לו, שזה בעצם המוצר, ושאם הוא יוותר על מה שיש לו, שזה בעצם הכסף שלו, אז המציאות שלו, תהיה ... שהוא בוחר לעשות תמיד, את מה שהוא חושב שיעשה לו הכי טוב עבורו. וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו במקומות אחרים. וממילא זה אומר, שהאדם רוצה לבצע את העסקה, כי הוא חושב שהמציאות שלו תהיה טובה יותר, אם הוא יבצע אותה. וברגע שהאדם חושב, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, הרי שממילא הוא מחויב לבצע את העסקה, כדי לעשות את החיים שלו לטובים יותר. ותהליך של מכירה בכלל ותהליך של משא ... כזו או בצורה אחרת. וכל אחת מהדעות של כל אחד מהצדדים, מנסה להתגבר על הדעה של האדם האחר. כדי שהלקוח יחשוב, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם הוא ירכוש את המוצר. שאז ממילא הוא ירצה לרכוש וירכוש את המוצר. ומי שיתבונן עוד בעניין יראה, שאין שום רעיון בעולם, שהוא נכון באופן ... מבט אובייקטיבית. אלא, כל נקודות המבט השונות, הן כולן אפשריות, מנקודות מבט סובייקטיביות של בני אדם שונים. או במילים אחרות, קיימת לגיטימציה לחשוב, שהעסקה טובה ושהעסקה רעה ושהעסקה מיותרת, עבור כל אחד מהצדדים שמנהלים את המשא והמתן. ועל האדם להבין, שלכל נקודת מבט אפשרית על העסקה, יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. דהיינו, ברמה הלוגית והרעיונית, המחשבה שאומרת, שהעסקה טובה עבור הלקוח, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר להוכיח שהיא שגויה. והמחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח, גם היא, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר גם להוכיח שהיא שגויה. וגם נקודת המבט שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח, גם אותה אפשר להוכיח או לשלול. והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך להכיר, את היתרונות ואת החסרונות שיש בכל נקודת מבט אפשרית, על אותו המוצר ועל אותו הרעיון שהוא מנסה למכור אותו. כי כנל, מכירת מוצר ממשי, היא ביטוי של מכירת רעיון מופשט. שהמוכר, משכנע את הלקוח, ברעיון שאומר, שהחיים של הלקוח יהיו טובים יותר, אם הוא ירכוש את המוצר תמורת משאבים אחרים של הלקוח. ועל המוכר להבין ולדעת, מה היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון שאומר, שיהיה טוב יותר ללקוח, אם הוא יבצע את העסקה. וכל תהליך מכירה שקיים בעולם, הוא בעצם שכנוע רעיוני של צד אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם היא תהיה בצורה אחרת. והחידוד כאן הוא, שהאמת היא, שמנקודת מבט נייטרלית לגמרי, אי אפשר לדעת, האם באמת העסקה טובה יותר או רעה יותר, עבור כל אחד מהצדדים. וצריך להבין, שלשכנע מישהו לקנות מוצר, זה בעצם לשכנע אותו להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שמסתכלת על היתרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה, יותר מאשר על החסרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה. וכל תהליכי המכירה שיש בעולם, הם בעצם תהליך של שכנוע ושינוי עמדות, של ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
להצליח במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה ... איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ... למישהו להשתכנע לחשוב ולעשות משהו, וכדי לגרום ללקוח לקנות את המוצר. וכל שיטות המכירה ושיטות השכנוע הקיימות, הן רק דרכים שונות, שמנסות לגרום לאותו ... ויחיד, שהוא אמור לקרות, כדי שהלקוח ישתכנע ויקנה את המוצר. ומי שרוצה להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל שיטות המכירה ... שהאדם משתכנע לחשוב בצורה כזו או אחרת, הוא, שהאדם רוצה לקנות את אותו המוצר והוא רוצה להסכים עם אותו הרעיון שמציעים לו להסכים איתו. ובלי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, בלי זה, לא תהיה עסקה. והרכישה שהלקוח רוכש את המוצר, היא פעולה ממשית שקורית בעולם הממשי שלנו. אבל היא ביטוי של תהליך רגשי ותהליך נפשי, שקורה בין הלקוח לבין המוכר. כי הלקוח, רוצה לקנות את המוצר, והמוכר, רוצה למכור את המוצר ללקוח, תמורת התועלת שהוא יקבל מהלקוח. והרעיון הוא, שכדי שמכירה ממשית תתבצע, ... הפנימי של המוכר ושל הלקוח. שהוא, ששניהם ירצו לבצע את העסקה. ונמצא אם כן, כי בעצם, מי שרוצה להצליח למכור למישהו משהו, הוא בעצם צריך לגרום לאדם השני לרצות לקנות את המוצר, ושם צריך להיות הדגש של המוכר. איך הוא יכול לגרום ללקוח, לרצות לקנות ממנו את המוצר. ועד כאן כמובן, הכל הגיוני ודי ידוע. אבל השאלה היותר מעניינת היא, מה קורה בתת המודע של הלקוח, רגע אחד לפני שהוא רוצה לקנות את
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק מהי הטעות הגדולה ביותר של אנשי מקצוע הרוצים לפתוח עסק? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר את הטעויות הנפוצות של אנשי מקצוע שמעוניינים לפתוח עסק עצמאי. על פי אליעד, הטעות הגדולה ביותר היא ההנחה שניהול עסק מסתכם רק ביכולות המקצועיות של בעל העסק. לדוגמה, אדם שהוא צייר מוכשר או מתכנת מבריק עשוי להאמין כי הצלחה עסקית תלויה רק במיומנות האישית שלו במלאכת הציור או התכנות. אולם, על פי אליעד, עסק מצליח חייב לכלול הרבה יותר ממחלקת ייצור בלבד. העסק צריך לפעול בכמה תחומים בו זמנית: שיווק, פרסום, גבייה, גיוס עובדים, יחסי ציבור ועוד. אם בעל העסק מתמקד אך ורק במקצוע שלו, הוא עלול להחמיץ את הצורך בפונקציות אחרות הנדרשות להצלחת העסק. לדוגמה, אם הצייר או המתכנת ישקיעו את כל זמנם בכדי לפתח את המוצר המושלם, הם לא ישקיעו מספיק בשיווק או בשירות לקוחות, מה שיפגע בהצלחת העסק. מדוע אי אפשר להשקיע רק במחלקת היצור? אליעד מסביר שלעסק מצליח יש כמה מחלקות, ולא ניתן להסתפק רק בהשקעה במחלקת היצור. גם חברות גדולות כמו מייקרוסופט ו - גוגל משקיעות לא רק בפיתוח המוצר אלא גם בשיווק, פרסום, גבייה, הכשרת עובדים ועוד. אם לא תהיה השקעה בשיווק, בלקוחות וביחסי ציבור, המוצר הטוב ביותר לא יביא בהכרח להצלחה עסקית. כיצד לפתור את הבעיה ולהתמקד בעוד תחומים? ישנן כמה דרכים להתמודד עם הבעיה ולהפוך את העסק להצלחה: 1. ללמוד להרחיב את תחומי העיסוק - בעל עסק יכול ללמוד תחומים נוספים כמו שיווק, מכירות, שירות לקוחות ויחסי ציבור, או לפחות להכיר בחשיבותם. 2. לצרף שותפים או עובדים - אם אדם אוהב לצייר או לתכנת, הוא יכול לשתף ...
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
... מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול איך להיות מנכל מצליח ולנהל עסק גדול? אליעד כהן מסביר שכדי להיות מנכל מוצלח ולנהל עסקים בצורה טובה, האדם חייב תחילה לראות את עצמו כעסק. המשמעות היא להבין שבתוכנו קיימים כל התפקידים שיש בחברה גדולה - שיווק, מכירות, פיתוח, רכש, תמחור ועוד. אליעד מדגיש שכדי להצליח לנהל אחרים, קודם כל צריך להצליח לנהל את עצמנו ואת התפקידים הפנימיים שלנו בצורה הטובה ביותר. מי שלא יודע לנהל את עצמו, לא יוכל לנהל אנשים אחרים או ארגון גדול. מה המשמעות של להתייחס לעצמך כאל עסק? כדי להפוך ממישהו שהוא שכיר רגיל לאדם שמסוגל להיות מנכל, אליעד מסביר שיש צורך בשינוי גישה מוחלט - במקום לראות את הבוס שלך כבוס, צריך לראות אותו כלקוח שאתה מספק לו שירותים. בכך אתה הופך מעובד שכיר לאדם עצמאי שיש לו עסק משלו. העסק הזה הוא אתה, ואתה צריך לנהל אותו בצורה האופטימלית ביותר. לדוגמה, אליעד מתאר מקרה שבו אדם הוא רואה חשבון ומעוניין להפוך למנכל. אותו אדם צריך להתייחס למשרד שבו הוא עובד כאל לקוח ... לו לחשוב, לפעול ולהתנהל כמו מנכל אמיתי כבר בשלב הזה. איך למצוא בתוכך את כל התפקידים שקיימים בעסק? אליעד מדגיש כי כל עסק בנוי ממחלקות ותפקידים שונים, כמו מכירות, רכש, תמחור, פיתוח ושיווק. השלב הראשון הוא למצוא בתוך עצמך איפה קיימים התפקידים הללו: איפה אתה בעצמך אחראי על מכירות, איפה אתה עושה שיווק, איפה אתה מנהל את מחלקת הפיתוח של עצמך וכן הלאה. לדוגמה, אם יש לך רעיון מסוים, עליך לחשוב כיצד אתה מוכר את הרעיון הזה לבוס או לעמיתים שלך. עליך לחשוב איך אתה מתמחר את הערך שאתה מביא לארגון שלך, איך אתה משווק את היכולות שלך ומפתח אותן. אליעד מדגיש שבלי היכולת לראות את התפקידים הללו בתוכך ולנהל אותם בצורה טובה, אין סיכוי שתצליח לנהל תפקידים דומים בארגון גדול. למה אי אפשר להצליח בניהול עסק גדול בלי לנהל את עצמך היטב? אליעד מסביר שאין שום הבדל בין לנהל עסק קטן, עסק גדול או לנהל את עצמך - הכל פועל על אותו העיקרון. הוא מציין במפורש שכאשר אתה רואה את עצמך כעסק ואתה יודע לנהל את עצמך בצורה יעילה, אז ברגע שנותנים לך לנהל עסק עם מאות או אלפי עובדים, כל שעליך לעשות הוא לדמיין שהעסק הגדול הזה הוא בעצם אתה עצמך, רק בגודל גדול יותר. לדוגמה, במקום שתהיה לך זוג ידיים אחת, אתה מדמיין שיש לך אלפי ידיים. במקום שיהיה לך מוח אחד, אתה מדמיין שיש לך אלפי מוחות ... להשגת המטרות שלך בצורה האידיאלית ביותר. מי שמצליח לעשות זאת עם עצמו, יצליח לעשות זאת גם עם עסק גדול. כיצד לנהל אלפי עובדים בקלות? כדי להמחיש את הנקודה, אליעד נותן דוגמה ברורה: אם אתה מצליח לנהל את המשאבים האישיים שלך ולהשיג מטרות אישיות בצורה יעילה, אתה יכול לעשות את ... של מאה אלף עובדים הופך לדבר פשוט וקל יותר. הכל עניין של גישה והסתכלות נכונה על עצמך ועל העסק כולו. מה הקשר בין משאבים, מטרות והצלחה בניהול? לפי אליעד, הצלחה בניהול עסק גדול או קטן היא תוצאה של הבנת שני דברים מרכזיים: הכרת המטרות שלך בצורה ברורה הכרת המשאבים שלך ויכולת למצות אותם בצורה מיטבית להשגת המטרות מי שלא יודע לנהל את עצמו ולהשיג את ...
איך להצליח בחיים בכל תחום? איך להצליח בכל תחום? סודות ההצלחה, חוקי ההצלחה בכל תחום, להצליח בתחום אחד ולא להצליח בתחום אחר, להצליח בעסקים, להצליח בזוגיות, להצליח לפתור בעיות, הדרך להצליח בכל תחום היא אותה הדרך
איך להצליח בחיים בכל תחום? איך להצליח בכל תחום? סודות ההצלחה, חוקי ההצלחה בכל תחום, להצליח בתחום אחד ולא להצליח בתחום אחר, להצליח בעסקים, להצליח בזוגיות, להצליח לפתור בעיות, הדרך להצליח בכל תחום היא אותה הדרך
איך להצליח בחיים בכל תחום? איך להצליח בכל תחום? סודות ההצלחה, חוקי ההצלחה בכל תחום, להצליח בתחום אחד ולא להצליח בתחום אחר, להצליח בעסקים, להצליח בזוגיות, להצליח לפתור בעיות, הדרך להצליח בכל תחום היא אותה הדרך איך להצליח בחיים בכל תחום? הצלחה נראית לפעמים כאילו היא שונה בכל תחום, אבל אליעד מציין שמדובר בנוסחה אחת וייחודית להצלחה, שהיא זהה בכל התחומים, בין אם מדובר בזוגיות, עסקים, בריאות, או אפילו בהצלחה בליהנות מהחיים או בטיפול במחלות. הדרך להצליח בכל תחום בחיים היא אותה הדרך, מכיוון שהיא מתבססת על עיקרון מנטלי משותף שמאפשר הצלחה במגוון תחומים. כיצד עצות שונות ... הם לא הוזכרו קודם. למשל, אם אדם מבין איך להבין את רצונותיו של הלקוח בצורה הגיונית, הוא יוכל להצליח גם בתקשורת עם אנשים אחרים. כיצד ... חיבור יציב. על בסיס עיקרון זה, אפשר להחיל אותו גם על תחומים אחרים, כמו למשל בזוגיות, שותפות עסקית או בריאות - העיקרון הוא לחזק את הקשר בין שני הגורמים על מנת להשיג תוצאה יציבה. הצלחה בכל תחום היא תוצאה של גישה מנטלית אחת הצלחה, אם כן, היא לא רק עניין של לבצע ... הנכונות בתחום מסוים, אלא בעיקר נובעת מצורת חשיבה נכונה ויעילה. אדם שמבין איך לחשוב נכון יוכל להצליח לא רק בתחום בו הוא מתמקד, אלא גם בתחומים אחרים. לדוגמה, אם אדם מצליח לפתור בעיות בעסק על ידי חשיבה נכונה, סביר להניח שהוא יוכל ליישם את אותו ההיגיון גם בתחומים אחרים כמו זוגיות או בריאות. הקשר בין הצלחה בתחום אחד להצלחה בתחומים אחרים כאשר אדם מצליח ... אחד בזכות צורת החשיבה הנכונה שלו, סביר להניח שהוא יצליח גם בתחומים אחרים. לדוגמה, אם אדם מצליח בעסקים בזכות כישורי חשיבה ... להשתמש באותם כישורים גם כדי לנהל את הזוגיות שלו או להתמודד עם קשיים רגשיים. בסופו של דבר, הצלחה אחת נובעת מהמנטליות והמחשבה, ... ניתנות להסבר בעזרת קונפליקטים בין שני כוחות? הבעיות שאנו פוגשים בכל תחום בחיים, אם בזוגיות, בעסקים או בבריאות, נובעות לרוב מקונפליקטים בין שני כוחות מנוגדים או משלימים. ההצלחה היא היכולת לנהל את האינטראקציות בין שני כוחות אלו כך שיהיה איזון. כאשר אדם מבין את עקרון ניהול הכוחות המנוגדים, הוא יוכל להצליח לא רק בתחום אחד אלא בכל תחום בו ...
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
... כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק האם אפשר להצליח בעסק בלי לאהוב למכור? האם בעל עסק חייב לאהוב תהליכי מכירה כדי להרוויח כסף? רבים חושבים שכן, אך אליעד כהן מציג גישה שונה לחלוטין. על פי אליעד, עסק יכול להרוויח כסף גם אם בעל העסק לא אוהב למכור ואפילו שונא להתעסק במכירות. אליעד מסביר כי אמנם כל עסק חייב בסופו של דבר למכור משהו כדי להרוויח כסף, אבל אין הכרח שבעל העסק יהיה זה שמבצע את תהליך המכירה או שיתעסק בכלל עם התנגדויות של לקוחות או מכירות ישירות. האם עסק חייב שיהיה בו איש מכירות כדי להצליח? אליעד כהן טוען כי אין חובה שעסק יעסיק איש מכירות כדי להצליח ולהרוויח כסף. למעשה, בעל עסק שאינו אוהב מכירות יכול להרוויח היטב בלי שיהיה לו צוות מכירות, ללא צורך במיומנויות מכירה ואפילו מבלי להתמודד עם ההתנגדויות הקלאסיות שעולות בתהליך מכירה סטנדרטי. איך למכור בלי להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? אליעד מסביר כי מכירה מוצלחת אינה מחייבת שיחה ישירה של מכירות שבה מתווכחים עם הלקוח, משכנעים אותו או מתמודדים עם התנגדויותיו. הוא מבהיר שכדי למכור בלי התנגדויות צריך להפנות את תשומת הלב מתהליכי המכירה הקלאסיים לתהליכי שיווק אפקטיביים, אשר יגרמו ללקוחות בעצמם לרצות
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
... ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? עסקים רבים מתמודדים עם אתגרים משמעותיים ... דרך מעמיקה לחשוב מחדש על הניהול העסקי בתקופה זו, ומציע נקודות חשיבה חדשות לגבי מה שבעלי עסקים יכולים לעשות כשאין לקוחות. האם העסק יכול להרוויח כסף רק מלקוחות? לכאורה, עסק חייב לקוחות כדי להרוויח כסף, והמשוואה ברורה: אין לקוחות - אין כסף - אין עסק. אליעד מחדד שזו אמנם אמת בסיסית, אבל היא אינה ... למכירה ישירה ללקוחות. הוא מבקש מבעלי עסקים לבדוק אם התפיסה שלהם מוגבלת רק ... אם התשובה היא כן, יש כאן בעיה עמוקה בעסק, מכיוון שזה אומר שכל הרווח של העסק מוגבל אך ורק בכמות המכירות הנוכחית. מה עושים ... אליעד מציע תרגיל מחשבתי חשוב: אם העסק שלך מצליח ויש לך לקוחות רבים, האם אתה יודע מה ... את ההכנסות? אם התשובה שלך היא אך ורק למכור יותר, סימן שהגישה שלך מוגבלת. לעומת זאת, עסק בריא הוא עסק שמבין שישנן דרכים נוספות להרוויח כסף מעבר ללמכור יותר ללקוחות הקיימים. אילו פעולות נוספות עסק יכול לעשות להגדלת הרווחיות? אליעד כהן מפרט ... לעשות מעבר להגדלת המכירות: לשפר את השיווק ואת הנראות של העסק. לפתח מוצרים ושירותים חדשים. לעצב מחדש מוצרים קיימים, לשדרג את איכותם ואת הערך הנתפס שלהם בעיני הלקוחות. לבנות ולפתח רעיונות עסקיים חדשניים. לשפר את המבנה הארגוני של העסק כדי לשפר יעילות ולהקטין עלויות. לדברי אליעד, ... חלקיות. יש הרבה מאוד דברים נוספים שכל עסק יכול לעשות על מנת להגדיל את הרווחיות שלו, גם ... לפעולות משמעותיות שיכולות לקדם את העסק לטווח הארוך, דברים שבדרך כלל קשה לבצע כאשר יש ...
מימוש עצמי ונתינה לאחרים, האם להתמקד בנתינה כדי לממש את עצמי? רצון לתת ומימוש עצמי, רצון לקבל ומימוש עצמי, אגואיסטיות ומימוש עצמי, איך לממש את עצמי? להתמקד בלתת, להתמקד בלקבל, איך להקים עסק מוצלח? איך להצליח בעסקים?
מימוש עצמי ונתינה לאחרים, האם להתמקד בנתינה כדי לממש את עצמי? רצון לתת ומימוש עצמי, רצון לקבל ומימוש עצמי, אגואיסטיות ומימוש עצמי, איך לממש את עצמי? להתמקד בלתת, להתמקד בלקבל, איך להקים עסק מוצלח? איך להצליח בעסקים?
... עצמי, איך לממש את עצמי? להתמקד בלתת, להתמקד בלקבל, איך להקים עסק מוצלח? איך להצליח בעסקים? האם כדי לממש את עצמי עלי להתמקד בנתינה לאחרים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דן בשאלה האם הדרך למימוש עצמי עוברת דרך נתינה לאחרים. הוא מסביר שהשאלה המרכזית היא אם כדי להרגיש ... את עצמו, ולא תמיד זה קשור לעשיית טוב לאחרים. אם מישהו בוחר להקים עסק, לדוגמה, ואחת ממטרותיו היא להצליח כלכלית, אז בהחלט כדאי שיתמקד בנתינה - כלומר, בלעזור לאחרים ולספק להם ערך. ככל שהעסק נותן יותר ערך לאחרים, כך יש סיכוי גבוה יותר שהוא יצליח. אך מימוש עצמי, לפי אליעד כהן, לא חייב להיות קשור להקמת עסק מצליח או לעשיית כסף. הוא טוען כי אדם יכול לבחור לממש את עצמו בדרכים רבות, גם בדרכים פחות מקובלות או נורמטיביות, כמו להיות צייר, להיות בודהיסט, ואפילו להיות עבריין. כל אדם יכול ... גם מציין שהמימוש העצמי לא בהכרח כרוך בהצלחות כלכליות או בהקמת עסק מצליח, ולפעמים הדרך הנכונה היא לא לחשוב על איך לעשות טוב לאחרים, אלא על מה חשוב לי לעשות. המימוש העצמי הוא תהליך פנימי, ואדם יכול לבחור לכלול בו נתינה או לא, לפי רצונו. ההרצאה ... עצמי? האם נתינה היא הדרך למימוש עצמי? מה זה מימוש עצמי? איך להקים עסק מוצלח? האם אפשר לממש את עצמי מבלי לעזור לאחרים? ...
חכם אמיתי - מהן 2 היכולות המיוחדות שיש לחכם אמיתי?
... אמיתי - מהן 2 היכולות המיוחדות שיש לחכם אמיתי? כידוע, יש חכמים באופן יחסי, דהיינו, כאלו שנחשבים לחכמים רק ביחס לאלו שפחות חכמים מהם. ויש גם את החכם האמיתי, שהוא חכם משום שהוא מבין ... גדול, יש בו איזה דבר חכם. וגם החכם הכי גדול, יש בו איזה דבר טיפשי. ומי שהוא חכם אמיתי ושהוא יודע את היתרון ואת החיסרון שיש בכל דבר ודבר, הוא יש לו 2 יכולות מיוחדות. והיכולת האחת של החכם, היא שהוא יכול להראות ולהסביר מדוע הטיפש הכי גדול, הוא החכם הכי גדול. כי הרי בכל דבר ודבר יש בו גם יתרון שאין אותו בשום דבר ...
מהי הצלחה? מרגיש שאני כישלון, התמודדות עם רגשות כישלון, להרגיש שאני מוצלח, ערך עצמי, דימוי עצמי, רגשי נחיתות, ביטחון עצמי, הערכה עצמית, מרגיש שנכשלתי בחיים, אני לא מספיק טוב, גאווה, ענווה, יוהרה, שחצנות
מהי הצלחה? מרגיש שאני כישלון, התמודדות עם רגשות כישלון, להרגיש שאני מוצלח, ערך עצמי, דימוי עצמי, רגשי נחיתות, ביטחון עצמי, הערכה עצמית, מרגיש שנכשלתי בחיים, אני לא מספיק טוב, גאווה, ענווה, יוהרה, שחצנות
... הצלחה? מרגיש שאני כישלון, התמודדות עם רגשות כישלון, להרגיש שאני מוצלח, ערך עצמי, דימוי עצמי, רגשי נחיתות, ביטחון עצמי, הערכה עצמית, מרגיש שנכשלתי בחיים, אני לא מספיק טוב, גאווה, ענווה, יוהרה, שחצנות איך להתמודד עם הרגשה שאני לא מספיק טוב? אנשים רבים מרגישים תחושה של כישלון או תחושה של חוסר הצלחה בחיים. אליעד כהן מסביר שכדי להתמודד עם רגשות נחיתות וכישלון, תחילה צריך להבין מה המשמעות של הצלחה. אם אדם אומר שהוא מרגיש לא מוצלח בגלל שלא התפתח בקריירה, לא הרוויח מספיק כסף או לא התחתן, אז ראשית יש לברר למה דווקא הדברים האלה הם המדד להצלחה. צריך לשאול: למה דווקא הפעולות האלה הן מדד להצלחה עבורך? לפי אליעד, המשמעות של הצלחה תלויה בהגדרה האישית של האדם. הוא מסביר שהצלחה נקבעת לפי מטרת המשחק שהאדם הציב לעצמו. לדוגמה, אם במשחק כדורגל המטרה היא להבקיע גולים, אז להחזיק בכדור או לעשות פעולות מרשימות אחרות הן לא ההצלחה האמיתית. ההצלחה נמדדת אך ורק לפי המטרה הסופית של המשחק. באופן דומה, בחיים צריך להבין מהי המטרה האמיתית כדי לדעת אם באמת הצלחת או לא. אליעד מדגיש שוב ושוב שהמטרה ... להרגיש טוב. לכן אם אדם מגדיר הצלחה דרך דברים חיצוניים, כמו להשיג תואר אקדמי, כסף או הערכה מאנשים אחרים, תמיד ייתכן שלא ירגיש מוצלח מספיק. הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לסיים תואר ... מצליחה, בעצם אומר לעצמו: אני לא מספיק טוב בלי הדבר הזה. עצם הגאווה מצביעה על שנאה עצמית פנימית. אם אדם מרגיש צורך להראות שהוא טוב יותר מאחרים, זה רק בגלל שבתוך תוכו הוא מרגיש ... הן ההבנה שאין משמעות לשום הצלחה חיצונית. מי שאומר שהוא כלום, בצורה אמיתית, מי שמבין שהכל חסר משמעות, הוא באמת העניו ביותר. אליעד נותן דוגמה מהרבי נחמן שאמר: אני חושב שכל הרבנים ... הכי עמוקה היא לא לחשוב שאתה פחות טוב מאחרים, אלא להרגיש שאין משמעות כלל לשום תואר או הישג, לא טוב ולא רע, כי הכל שווה באותה מידה. העניו האמיתי הוא מי שלא תלוי בכלל בשום הישג חיצוני כדי להרגיש טוב. לסיכום, ההצלחה האמיתית היא רק כאשר האדם מרוצה ממה שיש לו. ככל שהוא יותר רוצה את מה שיש לו כרגע, ככה הוא יותר מצליח באמת, לא משנה מה הוא השיג או לא השיג בפועל. ... התמודדות עם רגשי נחיתות מהי הצלחה אמיתית? איך להתמודד עם דימוי עצמי נמוך? האם גאווה מצביעה על רגשי נחיתות? מהי ענווה אמיתית? איך להפסיק להרגיש כישלון? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לביטחון עצמי, אימון אישי לבני נוער, הדרכה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 07:29:40 - wesi1