... רק כאשר מישהו עושה משהו, שעשיית אותו הדבר גורמת לו להרגיש טוב, אלא גם כאשר מישהו עושה משהו, ושתוך כדי זה, הוא מרגיש טוב. כי המוח לא תמיד יודע להבדיל, מהיכן הגיע
תחושת הטוב. וככה המוח מתאהב במה שקורה, גם אם הוא לא סיבת
תחושת הטוב שקרתה. כי בן אדם רוצה להרגיש טוב. וממילא האדם אוהב ... עושה אותם, העשייה שלהם עושה לו טוב, מתוך זה המוח של האדם התרגל, לאהוב דברים שכאשר הוא עושה אותם, הוא מרגיש טוב, גם בלי קשר לזה שעשיית הדברים עצמם, היא לא הסיבה
לתחושת הטוב שלו. כי כאשר האדם עושה משהו שעושה לו טוב, מה שקורה ... את מה שקרה שהוא עשה תוך כדי שהוא הרגיש טוב, כאשר הוא לא מבין מתעצל לא יודע לנתח, מה בדיוק הסיבה לכך שהוא הרגיש טוב. כי לנתח כל הזמן, מה בדיוק הרכיבים שיצרו את
תחושת הטוב ולהתמקד רק בהם, זו משימה לא קלה, שדורשת יכולת חשיבה. ומשום כך האדם התרגל להאמין, שכאשר הוא מרגיש טוב, הוא אוהב את הדברים שקורים בסיטואציה, גם בלי לנתח האם הם אלו שאחראים
לתחושת הטוב שלו. אאכ הוא יודע בוודאות שהם לא קשורים
לתחושת הטוב שלו הוא יודע שהם עושים לו רע. וממילא זה אומר, שאם מישהו מרגיש טוב, באפשרותך תוך כדי זה להכניס לסיטואציה משהו שהוא לא ממש אוהב. וממילא
תחושת הטוב הכללית שיש לאדם, תעבור גם כלפי הדבר שאותו הוא לא ... שהוא לא יכול ללכת משם, בגלל שהוא רוצה להישאר שם. ואז המוח כדי לא להרגיש רע מהמוזיקה, המוח מתחיל לאהוב את המוזיקה לשנוא אותה פחות. כי במקרה כזה, יש בעצם התניה, בין
תחושת הטוב של להיות באותו המקום, לבין המוזיקה. דהיינו, האדם ...