... לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח
בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות ... דרישות שונות ומשונות, לדוגמה: הוא מתחיל להגיד תביא לי את זה ככה, אני רוצה ככה, שכחתי משהו, יש לי
בעיה, פספסתי, לא הבנתי, ועוד המון דרישות שהופכות את העסקה ... או שהלקוח יסכים, ואנחנו נרוויח מזה סכום כפול, או שהוא לא יסכים, ואז אנחנו פותרים את עצמנו מלקוח
בעייתי שלא היה מספיק רציני מלכתחילה. הדוגמה הזו ממחישה ... מתאים לנו ומי לא. מצד שני, גם אם יש לנו אפשרות כזו, עדיין מומלץ לנצל הזדמנויות ייחודיות שהלקוחות
הבעייתיים מביאים איתם, במידה שזה משתלם. סיכום הגישה של אליעד לעבודה עם לקוחות
בעייתיים: הגישה של אליעד לנושא היא לא להירתע מלקוחות
בעייתיים או משוגעים, אלא להיפך - למצוא את הדרכים היצירתיות ... פתוחים מספיק כדי לנצל הזדמנויות יצירתיות ולהרוויח מלקוחות עם דרישות מוזרות. איך להתמודד עם לקוחות
בעייתיים? איך למכור ללקוחות משוגעים? איך להפוך בקשות מוזרות ... צפויות. אנחנו מוכרים להם מוצר, ואז הם מתחילים להעלות דרישות כמו: תביא לי, אני רוצה, שכחתי, יש לי
בעיה, פספסתי, לא הבנתי - לקוחות מבולבלים, ואולי גם אנחנו ... מהם. אבל מבחינתנו, מדובר בלקוחות שאינם סטנדרטיים. הם לא פשוט מגיעים, קונים, משלמים וזהו. הם יוצרים
בעיות, מעלים רעיונות משונים, מבקשים דברים מיוחדים ולא צפויים. אפשרות ראשונה: לא לעבוד עם לקוחות משוגעים גישה אחת אומרת שהפתרון הכי טוב
לבעיה הוא פשוט לא לעבוד עם לקוחות כאלה. כלומר, איך לעבוד עם ... על גבולות ברורים. למידע נוסף חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il את המאמרים: איך להתמודד עם לקוחות
בעייתיים, איך למכור ללקוחות משוגעים, מה לעשות עם לקוח שעושה
בעיות, ועוד. בהצלחה! ...