תסריט שיחה של לקוח מול
תסריט שיחה של איש מכירות. מהו
תסריט שיחה של לקוח? איך להתמודד עם זה שהלקוח מכין
תסריט שיחה נגדי עבור
תסריט השיחה של איש המכירות? איך להתמודד עם
תסריט שיחה של לקוח? איך לבנות
תסריט שיחה? אז כשניגשים לנהל שיחת מכירה, צריכים לדעת, שכמו שלאיש המכירות יש את
תסריט השיחה של איש המכירות, ככה גם ללקוח יש את
תסריט השיחה שלו. כי יש כאן סוג של מאבק מוחות וגם הלקוח מכין לנו
תסריט שיחה נגדי
לתסריט השיחה שלנו. ואחת הדרכים להתמודד עם
תסריט שיחה נגדי של לקוח באופן ספציפי וגם עם התנגדויות מכירה באופן כללי, היא באמצעות זה שהורסים ללקוח את
תסריט השיחה שלו. באמצעות זה שמשבשים לו את
תסריט השיחה של הלקוח, באמצעות זה שנותנים לו תשובות לא צפויות ואפילו הפוכות ומנוגדות למה שהלקוח הכין
בתסריט השיחה שלו. באמצעות זה,
תסריט השיחה של הלקוח משתבש ואז הרבה יותר קשר ... הזה והחיסרון הזה הוא בכלל לא בעיה. אבל כדי להוציא מאיזון את
תסריט השיחה של הלקוח? אפשרי לענות לו תשובה ... ואיך אפשרי לתת ללקוח תשובה לא צפויה, כדי להרוס ללקוח את
תסריט השיחה שלו. שגם בזה צריכים להיזהר, כי אם הלקוח ירגיש שיותר מידי נהרס לו
תסריט השיחה שלו, הוא עלול להיות עוד יותר חשדן ... שונה ממה שהלקוח מצפה שתענה לו. ככה בעצם תוכל להרוס ללקוח את
תסריט השיחה שלו ולהגדיל את הסיכוי למכירה ...