אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תמחור, איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו? איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לתמחר מוצר ללקוח? איך לגלות מה התקציב של הלקוח? איך לחשוף את התקציב של הלקוח? איתור צרכי הלקוח, איתור התקציב של הלקוח
... בין המוכר לבין הקונה. כי המוכר ירצה לדעת מה התקציב של הלקוח ממגוון של סיבות, לדוגמה כדי להתאים ללקוח את המוצר המתאים בטווח המחירים של התקציב של הלקוח. כגון לדוגמה שיש למוכר מספר מוצרים בטווחי מחיר שונים והוא ירצה לדעת אילו מוצרים להציע ללקוח, שיכולים להתאים ללקוח גם ביחס לטווח המחיר שיכול להתאים ללקוח. וגם חשוב למוכר לדעת מה התקציב של הלקוח, כדי שאז יהיה אפשרי למקסם את המחיר של המכירה. כי הרבה פעמים אפשרי להתאים את המחיר של המוצר כלפי מעלה, אל התקציב של הלקוח. כי לפעמים המחיר גמיש ופתוח למשא ומתן, ואז המוכר רוצה לדעת מה התקציב של הלקוח, כדי ... שאז ההבנה של מה התקציב של הלקוח, עשויה להשפיע רק על הניתוב של הלקוח אל המוצר שיכול להתאים לו. אבל יש גם מוצרים שהמחיר לא ידוע והוא כן גמיש ומשתנה. ושם אנחנו נרצה להתאים את המחיר של המוצר כלפי מעלה, עבור הלקוח. יחד עם זאת, יש גם את הצד של הלקוח, שהוא חושש שאם המוכר ידע מה התקציב שלו, אז המוכר עשוי ... הנחה לבקש מחיר יותר זול. דהיינו, ניסוח של אפשר אולי לשאול, באיזה בערך טווח מחיר יכול להתאים לך וכיוב? ניסוח כזה פחות מרגיש מאיים ללקוח. ואם הלקוח מסרב לענות הלקוח אומר שהוא לא יודע מה טווח המחיר שלו, אז אפשרי לומר ללקוח משהו ... ללקוח על טווח המחיר, אפשרי לומר לו מראש טווח מחיר יותר גבוה ממה שאנחנו חושבים שיכול להתאים לו, כדי שהוא יגיד שזה לא מתאים לו ואז הוא יגיד מה טווח המחיר שהוא מחפש. לדוגמה, במקום לומר ללקוח יש לי מוצרים סביבות 1000, 1500, 2000 במקום זה נאמר ללקוח יש לי מוצרים סביבות 1000, 2000, 5000, כדי שכאשר הלקוח ישמע טווח מחיר שלא מתאים לו, הוא ישר יחזיר אותנו לטווח המחיר שהוא מחפש. לסיכום, אם רוצים לגרום ללקוח לגלות לנו מה התקציב שלו, צריך לנסח את השאלה בצורה יותר פתוחה ופחות מאיימת. של מה טווח המחיר מה בערך המחיר שיכול להתאים ללקוח. וכך זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח לא יחשוש לומר לנו את טווח המחירים שלו. ...
לחשוש מגדיל את הסיכוי משא ומתן צרכים של לקוח מכירה לגרום ללקוח מחויב מנהלים
הצורך להיות בדמות לצורך משחק החיים, הצורך לשחק דמות עבור משחק החיים, לחיות בצורה אותנטית או להיות בדמות, לשחק את משחק החיים בצורה אותנטית, לשחק דמות במשחק החיים, למה האדם מרגיש קונפליקט פנימי כאשר הוא בדמות? כיצד מתבטאת חוויית השיתוק של האדם שלא שלם עם הדמות שלו? האם אפשר בכלל להפסיק להיות בדמות? העמדת פנים / להעמיד פנים במשחק החיים, איך מוצאים את האיזון הנכון בין להיות בדמות לבין להיות עצמך? איך מתמודדים עם פחד מכישלון או חוסר קבלה? אמנות הפיתוי
... איזושהי תדמית או מסכה חיצונית. האדם מאמץ דמות כדי להרשים אחרים, להתאים את עצמו לסביבה החברתית או כדי להרגיש ביטחון. למעשה, אליעד מציין ... עם הדמות: האדם נכנס לדמות באופן טבעי, מתוך ניסיון להרשים או להתאים את עצמו לסיטואציה, אך אינו שלם איתה. קול פנימי מבקר אותו ... להיות בדמות, אלא ללמוד לנהל את הדמות באופן מודע, מתוך בחירה ומתוך התאמה לסיטואציה. מה ההבדל בין דמות טבעית לדמות מוגזמת? אליעד מדגיש כי ... גבר באופן מוגזם, ירגיש חוסר נוחות וחרדה. לעומת זאת, דמות טבעית, המתאימה למצבו הפנימי הנוכחי של האדם, תאפשר לו לפעול בצורה נוחה יותר. ... להכיר בכך שאתה תמיד בדמות מסוימת, אך לבחור את סוג הדמות, מידת ההתאמה שלה ועוצמתה בצורה מודעת. הוא מדגיש שאין צורך לחכות לפתרון מוחלט ... תמיד בדמות כלשהי. לבחור את הדמות מתוך מודעות ומתוך רצון אמיתי שלך. להתאים את עוצמת הדמות לסיטואציה הנוכחית שלך. לפעול גם כשיש ספקות, בלי ... המושג היא שאדם חי את חייו מתוך תפקיד, תדמית או מסכה שהוא מאמץ כדי להתאים את עצמו לסביבה החברתית. במקום להיות אותנטי, הוא מציג דמות שנועדה להרשים או להתאים את עצמה לאנשים אחרים. אליעד מדגיש כי בעצם, האדם אף פעם אינו באמת ... לא להימנע מהדמות לחלוטין, אלא ללמוד לנהל אותה בצורה מודעת ובמידה המתאימה, כך שהאדם יהיה בשליטה ויבחר באיזו דמות להשתמש. מהם שלושת ... התהליך הראשון - האדם נכנס לדמות באופן אוטומטי, מתוך רצון להרשים או להתאים את עצמו. הוא מרגיש שהוא לא שלם, אך ממשיך בכל זאת בדמות. התהליך ... להיות מודעים לכך שאנחנו בדמות, ומתוך המודעות הזאת לבחור באופן מודע ומתאים את הדמות הנכונה לסיטואציה. מה ההבדל בין דמות טבעית לדמות מוגזמת? ... שהוא תמיד בדמות מסוימת, אך לבחור באופן מודע את סוג הדמות, את מידת ההתאמה שלה ואת עוצמתה. הוא ממליץ לא לחכות לפתרון מוחלט של הקונפליקט ... תמיד בדמות. לבחור את הדמות מתוך מודעות ורצון. להיכנס לדמות בעוצמה מתאימה לסיטואציה. לפעול למרות הספקות והפחדים. להיות גמיש ומודע לכך ... מי שהוא באמת, אלא מגלם איזושהי תדמית חיצונית, מתוך רצון להרשים או להתאים את עצמו לסביבה החיצונית. המשתתף מתאר קונפליקט פנימי מתמשך: מצד ... לא באמת במצב נטול דמות, כי תמיד קיימת מידה מסוימת של העמדת פנים והתאמה לתפקיד חברתי. לכן, הניסיון לצאת לגמרי מהדמות הוא מיותר, ולמעשה ... תהליך ראשון - האדם נכנס לדמות באופן טבעי, מתוך ניסיון להרשים או להתאים את עצמו. הוא לא בהכרח שלם עם הדמות, אך עדיין ממשיך לפעול בתוכה. ... להיות אמיתי. הוא מדגיש שכל סיטואציה חברתית מחייבת סוג מסוים של התאמה - אדם מתלבש אחרת לפגישה עסקית מאשר כשנמצא בבית, אדם מתנהג אחרת ... להילחם בדמות, אלא ללמוד לנהל אותה. ללמוד איך להשתמש בדמות כפרסונה שמתאימה לסיטואציה - מבלי לאבד את הקשר לעצמך. במילים אחרות, לא להיכנס ... את הדמות מתוך רצון, לא מתוך כפייה או בריחה. להיכנס לדמות בעוצמה מתאימה - לא מוגזמת מדי ולא חלשה מדי. לפעול גם כשיש ספקות - בלי להמתין ... הדמות שהוא מגלם, במיוחד במצבים חברתיים. המחשבות המנוגדות בין הצורך להתאים את עצמו לבין הרצון להיות נאמן לעצמו יוצרות דילמות פנימיות שמקשות ...
לבנות ערך עצמי חיצוני הרגשה של תקיעות ניסיון כלום מאבק קשרים זוגיים ערך עצמי גבוה
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
6:28התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח? איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את המוצר? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוח היא למכור לו בדיוק את מה שהוא רוצה, כלומר, למלא את החיסרון שיש ללקוח. לדבריו, מוכרים רבים מתמקדים יותר ... חשוב לך במוצר הזה? שאלות אלה עוזרות למוכר להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח, וכך להתאים לו את המוצר בצורה מדויקת יותר. מה עושים אם הלקוח לא מוכן לחשוף את הצרכים שלו? אליעד מסביר שיכולים להיות מקרים שבהם הלקוח לא מעוניין לחשוף את הצרכים שלו במפורש. במצב ... כמו חסכון בדלק, בעוד שהלקוח מחפש דווקא בטיחות, הלקוח עלול לחשוב בטעות שהמוצר לא מתאים לו. אליעד מביא דוגמה שבה לקוח שמחפש בטיחות שומע מהמוכר בעיקר על כמה הרכב חסכוני בדלק, ועשוי לחשוב: אם כל כך מדברים על חיסכון בדלק, אולי הרכב בכלל לא בטיחותי. אם המוכר ... יבחר באופן אקראי להדגיש יתרון ספציפי, הוא עלול ליצור אצל הלקוח תחושה שהמוצר לא מתאים. המוכר צריך להימנע ממצב שבו הלקוח מרגיש שחסר מידע לגבי מה שחשוב לו באמת. לדוגמה, אם מוכר מתמקד רק בהיבט של חסכון בדלק, בעוד שהלקוח בעצם מחפש בטיחות, הלקוח יחשוב ... ולהמשיך לשאול שאלות שמטרתן לקבל מידע ברור יותר. המוכר יכול לומר למשל: הרכב הזה מתאים להרבה מטרות, הוא גם חסכוני, גם טכנולוגי וגם בטיחותי. מה היית מעדיף לשמוע יותר? כך המוכר שומר על כל האפשרויות פתוחות, ומונע מהלקוח לקבל תחושה שהמוצר לא תואם את צרכיו. ... קודם כל להבין לעומק את הצורך האמיתי של הלקוח, ורק אחר כך למכור לו את המוצר בדרך המתאימה ביותר. שיטה זו מגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה בכל תהליך מכירה, כיוון שהיא מוודאת שהלקוח תמיד מרגיש שהמוצר מתאים לו בדיוק. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתאים מוצר ללקוח? איך להבין את הלקוח בצורה הטובה ביותר? מהן הטעויות הנפוצות במכירות וכיצד להימנע מהן? איך להפוך כל מכירה להצלחה? איך לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות? איך לגרום ללקוח לחשוף את הצרכים האמיתיים שלו? איך למכור נכון ללקוח ולהתאים לו את המוצר? הדבר החשוב ביותר במכירה הוא למכור ללקוח את מה שהוא באמת רוצה - כלומר, למלא את החיסרון שלו. לעיתים, המוכר מתמקד בשיווק המוצר מבלי להבין מה הלקוח באמת ... בדיוק אתה מחפש? - מה המטרה שלך? - מה חשוב לך במוצר הזה? באמצעות שאלות אלו ניתן להתאים את המוצר ללקוח בצורה מדויקת יותר. אם המוכר ימהר לתת מידע כללי על המוצר לפני שהבין את צורכי הלקוח, ייתכן שהלקוח בכלל מחפש משהו אחר. מה עושים אם הלקוח לא מוכן לחשוף ... ניתן להעמיק בו ולשאול שאלות נוספות כדי להבין טוב יותר את הצרכים שלו. מדוע חשוב להתאים את הצגת המוצר להעדפות הלקוח? לכל מוצר יש מספר יתרונות, אך כל לקוח מחפש משהו שונה. אם המוכר מתמקד בחיסכון בדלק, אך הלקוח מחפש בטיחות, הוא עלול להסיק שהמוצר לא מתאים לו. הסיבה לכך היא שבתת - המודע הלקוח יחשוב: - אם הם כל כך מדברים על חיסכון בדלק, כנראה שהרכב לא בטיחותי. - אם לא הזכירו בטיחות, אולי זה לא היתרון העיקרי של הרכב. לכן, ... יש להציג את המוצר בצורה רחבה, ורק לאחר שהוא חושף את צרכיו - להדגיש את היתרונות שמתאימים לו. איך לזהות את מה שהלקוח באמת מחפש? כדי לאתר את הצורך האמיתי של הלקוח, ניתן להשתמש בטכניקות כגון: - לשאול שאלות ממוקדות כמו מה הכי חשוב לך? - להציג מספר אפשרויות ... הצגת מספר יתרונות ושאלות ממוקדות כדי לדלות ממנו מידע נוסף. רק לאחר מכן, ניתן להתאים לו את המוצר באופן מיטבי ולהגדיל את סיכויי המכירה. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתאים מוצר ללקוח? איך להבין את הלקוח בצורה הטובה ביותר? מהן הטעויות הנפוצות במכירות וכיצד להימנע מהן? איך להפוך כל מכירה להצלחה? איך לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות? איך ... לשאול את הלקוח מה אתה צריך מה אתה בדיוק מחפש, מה המטרה מה האינטרס שלך? ולפי זה להתאים לו את המוצר. עכשיו השאלה הנשאלת היא זה בעצם מה עושים אם הלקוח לא רוצה לחשוף את הקלפים שלו, זאת אומרת הלקוח אומר שלום אני רוצה פרטים על המוצר ואז שואלים את הלקוח מה ... לי אז בוא נמכור לו לא, אנחנו ניתן לו תשובה מעורפלת תשובה שהיא באופן יחסי יכולה להתאים לו וננסה לדלות ממנו מידע נוסף ורק אחר כך לתת לו את התשובה שמותאמת יותר לצרכים האישיים שלו. ולמה זה ככה? כי הרבה פעמים אם הלקוח בראש שלו יש לו חיסרון מסוים שהוא רוצה ... אז בעצם זה דווקא יכול לגרום ללקוח לא לקנות את המוצר למה? כי הוא חושב שהמוצר לא מתאים לו. אם לדוגמה נגיד הלקוח הכי חשוב לו ברכב שהרכב יהיה נגיד בטיחותי ואנחנו נספר לו כמה הרכב חסכוני בדלק אז בתת מודע של הלקוח הוא יכול להגיד וואלה נכון זה רכב מאוד ...
חשבון שכנוע לטעות להרגיש שחסר תמיד מרגיש מה הכי חשוב לזהות להתאים את המוצר ללקוח
ענישה נכונה, חינוך ילדים, איך להעניש ילדים? ענישה מקלה, ענישה מחמירה, סוגים של עונש, עונש רע, עונש טוב, איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך ילדים, עונשים לילדים, הצבת גבולות לילדים
10:08ענישה נכונה, חינוך ילדים, איך להעניש ילדים? ענישה מקלה, ענישה מחמירה, סוגים של עונש, עונש רע, עונש טוב, איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך ילדים, עונשים לילדים, הצבת גבולות לילדים
... דן בה היא האם תמיד נכון להתאים את המציאות לילד כדי שלא יסבול. מצד אחד, כאשר ההורה תמיד מתאים את המציאות לרצונו של הילד, הילד מתרגל לא להתמודד עם קשיים. מצד שני, אם תמיד יכריחו את הילד להסתגל למציאות, הוא עלול לאבד את היכולת לפתח ... האיזון הנכון הוא לפעמים להתאים את המציאות לילד, ולפעמים ללמד אותו לקבל את המצב כפי שהוא. מהו המסר הסופי לגבי ענישה וחינוך ילדים? אליעד מסכם שאין תשובה מוחלטת ונוסחה ... גישה שמאפשרת גמישות והתאמה לילד, למצב ולסיטואציה המשתנה. חינוך ילדים והצבת גבולות אהבה ללא תנאים והשלכותיה התמודדות עם כעס ונקמנות פיתוח ביטחון עצמי אל מול עימותים ... עדיף להסתכן. על הרצון להתאים את הילד לעולם, ועל הרצון להתאים את העולם לילד שאלה: כיצד מתמודדים עם כך שהילד אינו מרוצה מהמציאות? תשובה: יש שתי גישות עיקריות: 1. לנסות לשנות את המציאות כך שתתאים ... כאשר ילד מתרגל שכל הזמן מתאים לו את המציאות, הוא לא לומד להתמודד עם מצבים קשים. מנגד, אם כל הזמן מנסים לכפות עליו לוותר על הרצונות שלו, הוא עלול לפתח תחושת חוסר ביטחון ... מסוג זה. חשוב לדעת להתאים את ההסבר לגיל הילד, לרמת ההבנה שלו, ולאופן שבו הוא חווה את העולם הרגשי שלו. סיכום ביניים: אין תשובה מוחלטת שאלה: האם יש סיכוי שאף על פי ... את דרך האמצע, וכל פעם להתאים את התגובות לסיטואציה החדשה שעולה. הקשר בין ענישה לילדים ודוגמאות מעולם המבוגרים שאלה: איך קשורה השאלה על ענישת ילד לנושא של עבירות תנועה? ... מנסה לשנות את המציאות להתאים אותה למציאות של הילד אבל אז מה אתה עושה אבל אז אתה מרגיל את הילד שכל הזמן המציאות צריכה להיות כרצונו ואז מה תעשה ביום שלא תוכל לגרום ...
הצלחה חינוך ילדים והצבת גבולות נקמה אסור הצבת גבולות זמן בלי מקום גבולות לילדים רוצה להגיד
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
14:41טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
... אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח איך להפוך חיסרון של מוצר מאובייקטיבי לסובייקטיבי במכירה? כאשר לקוח מביע התנגדות במכירה ומציין חסרונות של מוצר, קיימת גישה נפוצה ... לא נוח, הלקוח עלול לחשוב אבל המוצר אמור להתאים לי אישית, ולכן עשויה להתעורר תחושת ניכור וחוסר התאמה מוחלטת, דבר שיקלקל את המכירה במקום לקדם אותה. מתי הפיכת החיסרון לסובייקטיבי עלולה להזיק? במקרים שבהם ההתאמה בין המוצר ללקוח חייבת להיות פרסונלית ואישית, הפיכת ההתנגדות לסובייקטיבית עלולה להיות בעייתית. למשל, אם לקוח אומר המנה הזאת מלוחה לי מדי, והתגובה תהיה זה רק בעיניך, הלקוח עדיין יחוש אי התאמה אישית. המוצר צריך להיות מותאם ללקוח עצמו, ולכן יש מצבים בהם ההדגשה שהחיסרון הוא רק בעיניו של הלקוח רק תחמיר את ההתנגדות. אליעד מסביר שלקוחות לרוב נוטים ... מה שמאפשר ללקוח לראות שאולי המוצר כן יכול להתאים לו בתנאים שונים. מהו עיקרון הפיכת חיסרון לתלוי - מצב? אליעד כהן מפרט כיצד להפוך חיסרון שהלקוח מציין לתלוי - מצב ולא מוחלט. כשהלקוח טוען זה לא מתאים לי, צריך להראות לו שזה לא תמיד כך. ניתן להבהיר לו שהחיסרון הוא רק בסיטואציות מסוימות (המיטה לא נוחה לך רק כשחם, המנה מלוחה לך מדי כי אתה רעב כרגע). הגישה ... אליעד מציין לסיום שגם לקוחות צריכים להבין שההתאמה שלהם למוצר משתנה לפי הנסיבות: זה שנוח לך היום לא אומר שיהיה נוח מחר, וזה שלא נוח היום לא אומר שלא יהיה נוח מחר. לפיכך, חשוב שלקוחות ומוכרים יבינו שההתאמה היא תלוית - סיטואציה ולא תמיד מוחלטת, ולכן אין להסיק מסקנות מוחלטות. טיפול בהתנגדויות לקוח איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? הפיכת חסרונות לסובייקטיביים ... להזיק למכירה. אם הלקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי ונוודא שהוא מבין שזו רק דעתו האישית, יתכן שניצור אצלו תחושת ניכור מהמוצר. לפעמים ההתאמה למוצר צריכה להיות אישית ולפני שנעביר את הדעה של הלקוח לסובייקטיבית, עלינו להבין אם ההתאמה היא באמת תלויה בו או אם מדובר במשהו אוניברסלי. איך להתמודד עם חיסרון סובייקטיבי מבלי להרוס את המכירה? לפני שנפוך חיסרון סובייקטיבי לכדי סיבה לסיים את ... להפוך את זה להבהרה שיכולה להפוך את המוצר לא מתאים רק במקרה הספציפי ולא באופן כללי. מתי הפיכת החיסרון לסובייקטיבי עלולה להזיק? במצבים מסוימים, אם נגרום ללקוח להבין שהחיסרון שהוא מוצא במוצר הוא רק ... שזה רק בעיניו עלול לגרום לו להבין שהמוצר לא מתאים לו כלל. ההבנה שההתאמה היא סובייקטיבית ולא אובייקטיבית עשויה להיות הבעיה כשיש חוסר התאמה אמיתי בין הלקוח למוצר. מה עושים כשלא מצליחים להוכיח שהמוצר מתאים ללקוח? במקרים שבהם אנחנו לא יכולים להוכיח שהמוצר מתאים ללקוח, עלינו להסביר לו שהחיסרון הוא תוצאה של תנאים מסוימים, ולא בהכרח מצב קבוע. לדוגמה, המנה מלוחה לך כי אתה מאוד צמא או המיטה לא נוחה לך כרגע כי אתה לא ... מאוד נחמדה, אתה יודע לדעתי הדירה הזאת יכולה להתאים לי, כן הדירה הזאת יכולה להתאים לך אובייקטיבי זאת עובדה זה לא יכול להיות זאת עובדה זה מחויב. אחרי שהסברתי בקצרה את מה שכבר הסברתי פעם אחרת בצורה יותר ארוכה עכשיו אני רוצה להתייחס פה לעוד ... לקוח מציג חיסרון במוצר אומר המוצר הזה לא מתאים לי כי ככה וככה ואנחנו נגיד לו אוקי בעיניך זה לא מתאים כי ככה וככה דווקא בגלל שאנחנו נגרום ללקוח לחשוב שבעיניו באופן סובייקטיבי יש חיסרון במוצר דווקא בגלל זה הוא לא יקנה את המוצר. מה פשר העניין איך זה יכול ... אומר בעיני זה ככה פירושו שאולי זה כן יכול להתאים לו בעיני מישהו זה כאילו אומר תראה בעיני זה לא מתאים זה בעצם לומר שאולי בעיני מישהו אחר זה כן מתאים המוצר. אז למה אני אומר שיש מצבים שאסור לגרום ללקוח לחשוב שהחיסרון שהוא רואה במוצר הוא רק בעיניו? משום שיש מצבים שהיתרון והחיסרון הם תלויים אך ורק בתפיסה ... באמת רועשת אבל לעומת זאת יש חסרונות שבהם ההתאמה של הלקוח למוצר צריכה להיות סובייקטיבית. לדוגמה נגיד שהבן אדם אומר אתה יודע המיטה הזאת לא נוח לי לשבת עליה, שימו לב יש בן אדם שיגיד נגיד שהלקוח אומר המיטה ... כן זה גדול עבורך, נכון זה גדול עבורי זה לא מתאים לי כאילו יש מצבים שבהם אם אנחנו נגרום ללקוח להבין שהחיסרון הוא רק בעיניו זה לא עזר לנו לעשות את המכירה אלא אנחנו אפילו הרסנו את המכירה. למה הרסנו את המכירה? כי בעצם גרמנו ללקוח להבין שזה לא מתאים לו למה שהוא עצמו צריך, כי יש מצבים כפי שאמרתי שההתאמה חייבת להיות סובייקטיבית. אם לדוגמה נגיד בן אדם אומר האוכל הזה לא בריא, אתה יודע רק נראה לך שהוא לא בריא הוא כן בריא, בעיניך הוא לא בריא הוא כן בריא באמת אז ...
איך לטפל בהתנגדות יתרונות זמן או מקום מקרה ספציפי מחויב רצון הגדרות זמן ומקום
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
13:27לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
... בה מוכרים יכולים להבין את צרכי הלקוח ולהתאים את המוצר או השירות שמוצע לו בצורה שלא תיצור תחושת זרות. הנושא המרכזי הוא הבנת הצרכים של הלקוח ... מדי, זה יכול להוביל לחוסר אמון. איך להתאים את המכירה מבלי לשאול יותר מדי שאלות? הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך ... המוכר מצליח להציע את המוצר או השירות שמתאימים ללקוח, מבלי לשאול אותו על כל פרט, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מה חשוב לדעת כמוכר כדי ... בין השורות, להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת. אם המוכר לא מצליח להבין את הצרכים או להציע את המוצר המתאים, הדבר עלול ליצור תחושת זרות אצל הלקוח. מצד שני, אם המוכר מצליח להציע את המוצר הנכון בצורה ... קרבה ואמון. מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח? כאשר המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח או לשדר ללקוח שהוא מבין אותו, זה עלול להרחיק את הלקוח וליצור תחושת ... המוכר מצליח להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת, הלקוח ירגיש תחושת קרבה ואמון, ויהיה יותר נוטה לרכוש את המוצר. איך ... הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו היטב. איך להתאים את המכירה מבלי לשאול יותר מדי שאלות? הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך ... צריך להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות ולהתאים את הצעת המוצר בדיוק למה שהלקוח רוצה. מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח? אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר או לשדר ללקוח שהוא יודע מה הוא רוצה, זה עלול להרחיק את הלקוח ולטפח תחושת זרות. מצד ... להבין אותו, זה מראה לו שמנסים לעשות התאמה של המוצר לצרכים שלו, זה מראה לו שלא מנסים סתם לדחוף לו מוצר, מנסים להבין מה הוא צריך? ... מאיפה אתה יודע? כן, כן, מה יש פה? מה מתאים לי? והלקוח דווקא היה מרגיש קרבה. אם לדוגמה נגיד האישה של הלקוח הייתה מתקשרת ואומרת לו: אתה ... יודעת מה אני מחפש, נכון? אז יאללה זה מתאים לי, אם היא אומרת לו. אם היא שיודעת מה הוא מחפש, אומרת לו: מצאתי מה שאתה מחפש בדיוק אז זה מתאים כי היא יודעת מה הוא מחפש, הוא מרגיש קרבה אליה. אז שימו לב, תיכף עוד פעם אני אסביר מה צריך ... הוא עוד יגיד לו כן הנה, המוצר הזה מתאים לך למרות שהוא לא בדיוק מתאים לו, למה? בגלל שהוא קיבל את כל המידע, אז הוא אומר שזה מתאים לי, אבל המוצר הזה לא בהכרח מתאים לי. לעומת זאת, אם נגיד אם היה מישהו נגיד שהיא קורה את המחשבות של הלקוח והיה אומר לו כן, המוצר הזה מתאים לך והלקוח היה רואה ישר שזה מתאים לו: אהה וואלה, באמת המוצר הזה מתאים, הוא לא ניסה לעשות התאמה אישית כלפי, באמת הוא מראש כבר אמר לי... תארו לעצמכם, הלקוח בא וחושב בראש שלו שהכי חשוב לו ... אמר לי הנה הטלוויזיה הכי גדולה, יש פה התאמה מוחלטת למה שחיפשתי. מזה אומר בפרקטיקה? בפרקטיקה זה אומר שלפעמים כששואלים את הלקוח שאלות, ... תגלה שאתה רוצה את זה ואת זה, זה מה שמתאים לך. הלקוח יגיד רגע, מאיפה הוא יודע עלי כל כך הרבה מידע, משהו פה חשוד לי, לא נותן בו אמון, לא ... הכין לכם את המוצר, יכול להיות שהמוצר מתאים לכם, ויכול להיות שהמוצר לא מתאים לכם, הוא גם משחק אותה שהוא לא מכיר אתכם. ומצד שני, גם אם מישהו אומר שהוא מכיר, זה לא בהכרח ...
תמיד נכון לא יעבדו עליך מעדיף בירור צרכי לקוח מהות הרגשת הזדהות להבין את המהות ישויות
תקשורת בין אישית, מה אנשים רוצים לשמוע? מה לענות לאנשים? מה נכון לענות? לנהל שיחה, ניהול שיחה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לשנוא אותך, לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך
5:30תקשורת בין אישית, מה אנשים רוצים לשמוע? מה לענות לאנשים? מה נכון לענות? לנהל שיחה, ניהול שיחה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לשנוא אותך, לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך
... לא שחררו אותי, כי תשובה חיובית הייתה עלולה לגרום לו לתחושת בדידות קשה יותר. איך להתאים את התשובה למצב הספציפי? אליעד כהן מדגיש שכאשר אתה מכיר את האדם שמולך ואת הסיטואציה שבה הוא נמצא, חשוב להתאים את התשובה כך שתשרת את מטרתך בצורה הטובה ביותר. למשל, אם אתה יודע שהאדם השני יעדיף לשמוע שרע לך באופן חלקי, תוכל להגיד לו רע לי 80%, טוב לי 20%. כך אתה מתאים את התשובה לרגשות ולציפיות שלו באופן מדויק יותר. אם אתה יודע שהוא יעדיף שתהיה במצב רע יותר ממנו, תוכל אף להגיד רע לי 90%, ואם הוא יעדיף מצב קל יותר, תגיד רע לי 10%. האם כדאי ... בצורה שתגרום לאנשים לרצות להמשיך לדבר איתך? איך להשפיע על רגשות של אנשים בשיחה? איך להתאים את התשובות שלך למי שמדבר איתך? איך נכון לענות כשמישהו שואל מה שלומך? כאשר מישהו שואל אותך מה שלומך, קיימות מספר אפשרויות לתשובה: תשובה חיובית (שלומי מצוין), תשובה שלילית ... שחררו אותך?, ובמצב כזה תשובה שלילית (עדיין לא) יכולה לגרום לו להרגיש פחות לבד. איך להתאים את התשובה למצב הספציפי? במידה ואתה יודע שהאדם השני ירגיש יותר טוב אם ישמע שהתשובה שלך שלילית (כי זה יגרום לו להרגיש פחות לבד או ייתן לו הרגשה של שוויון), אז ניתן להתאים את התשובה לכך. ניתן גם לתת תשובה יחסית כמו רע לי 80%, טוב לי 20% אם אתה רוצה לשמור על איזון. המסקנה: איך לבחור את התשובה הנכונה? - אם אינך בטוח, עדיף לתת תשובה חיובית. - אם אתה מכיר את הצד השני ויודע שהוא יעדיף תשובה אחרת, התאמה אישית עדיפה. - אם אתה רוצה שיאהבו אותך, בדרך כלל עדיף להיות במצב חיובי, כי אנשים נמשכים לסביבה חיובית. - בסיטואציות מיוחדות (כמו כאשר האדם השני מחפש הזדהות), כדאי לשקול לתת תשובה שמתאימה לרגשות שלו. לסיכום, התשובה האידיאלית היא זו שתואמת את הציפיות והרצונות של הצד השני, בהתאם למטרה שלך בשיחה. איך לנהל שיחה בצורה נכונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לענות ... בצורה שתגרום לאנשים לרצות להמשיך לדבר איתך? איך להשפיע על רגשות של אנשים בשיחה? איך להתאים את התשובות שלך למי שמדבר איתך? עכשיו פיתוח שיחה אוקי מפתחים שיחה עם מישהו והוא שואל אותך מה שלומך לדוגמה, מה עדיף לך להגיד לו שלומי מצוין תודה או להגיד לו אל תשאל איזה יום ...
לגרום לנשים לאהוב אותי לגרום לגברים לאהוב אותך להתגבר על אהבה לגרום לנשים להתאהב בי להשתחרר מהאקס קירבה הרגשה חיובית מפסידנים
2 סוגים של מנטורים, 2 סוגים של יועצים, יעוץ מעשי, יעוץ תיאורטי, עצות מה לעשות, עצות של שחור או לבן, עצות איך לחשוב, ללמד אותך לחשוב לבד, תלות ביועצים, לא להיות תלוי ביועץ, 2 סוגים של עצות, ללמוד לדוג, לאכול דגים
2 סוגים של מנטורים, 2 סוגים של יועצים, יעוץ מעשי, יעוץ תיאורטי, עצות מה לעשות, עצות של שחור או לבן, עצות איך לחשוב, ללמד אותך לחשוב לבד, תלות ביועצים, לא להיות תלוי ביועץ, 2 סוגים של עצות, ללמוד לדוג, לאכול דגים
... ישירות לפעולה, בעוד שהשני מצייד אותך בכלים מחשבתיים שמאפשרים לך לנתח את המציאות ולהסיק את המסקנות המתאימות. למה אנשים מעדיפים לקבל הוראות ולא לחשוב? רבים מעדיפים לקבל הנחיות ישירות על מה לעשות כי זה מקל עליהם ומפחית מהם את הצורך ... משאלות של למה ואיך, וכך הם יכולים להימנע ממאמץ מחשבתי ולהתמקד בביצוע. איך עצות של מה לעשות עלולות לא להתאים לכל מצב? הבעיה עם עצות של מה לעשות היא שהן לא תמיד מתאימות למצב הספציפי של האדם. יועץ שמסביר לך מה לעשות עלול להבין את המצב שלך לא נכון, או לא לקבל את כל הפרטים הרלוונטיים. יתכן גם שלא ... העצות הוא שהסיכון לטעויות קטן משמעותית. כאשר אתה מבין את ההיגיון מאחורי הפעולות שאתה עושה, אתה יכול להתאים את הפעולות למציאות המשתנה ולהיות יותר גמיש. לדוגמה, אם אתה מקבל תוכנית אימונים בחדר כושר, אך אינך מבין כיצד השרירים מגיבים או ... דמות סמכותית ולקבל הוראות ברורות במקום להתעמק בשאלות של למה ואיך. איך עצות של מה לעשות עלולות לא להתאים לכל מצב? כאשר מישהו רק אומר לך מה לעשות, יש סיכון שתבין אותו לא נכון, שלא תיישם בדיוק מה שנאמר, או שהיועץ עצמו לא הבין את מצבך ... במקום לסמוך רק על רשימת פעולות קבועה, אתה לומד את ההיגיון שמאחורי הדברים, כך שבזמן אמת אתה יכול להתאים את הפעולות למציאות המשתנה. דוגמה לכך היא בניית תוכנית אימונים בחדר כושר: אפשר לקבל תוכנית כתובה בדיוק רב, אבל אם אינך מבין כיצד השרירים מגיבים, איך הגוף מתפתח ולמה תרגילים מסוימים עדיפים עבורך - לא תדע מתי להתאים את התוכנית לשינויים במצבך. אם לעומת זאת תלמד את ההיגיון, תוכל בכל אימון להחליט אילו תרגילים, כמה חזרות, ואילו משקלים לבחור על פי ... והבנת ההקשר? יועץ טוב באמת יודע שאין תשובה מוחלטת של שחור או לבן לכל סיטואציה, ושכל עצה עלולה שלא להתאים ב - 100 אחוז לכל מצב. לכן הוא מעדיף ללמד אותך את ההיגיון ואת השיקולים כך שתוכל להבין את מגוון ההשלכות של פעולה מסוימת. רבי נחמן, ...
הרגשה לשנות דגים חשיבה יתרונות וחסרונות לטעות איך השריר לפתח
איך להיות מאושר תמיד? איך להרגיש טוב תמיד? איך לא להרגיש רע? איך לא לסבול? איך להיות מרוצה? איך להרגיש שלמות? חוסר אושר, איך להטיל ספק? מהי הטלת ספק? איך ליצור התאמה? חוסר שביעות רצון
איך להיות מאושר תמיד? איך להרגיש טוב תמיד? איך לא להרגיש רע? איך לא לסבול? איך להיות מרוצה? איך להרגיש שלמות? חוסר אושר, איך להטיל ספק? מהי הטלת ספק? איך ליצור התאמה? חוסר שביעות רצון
... הטלת ספק? איך ליצור התאמה? חוסר שביעות רצון איך אפשר לגרום למציאות תמיד להיות כרצונך? השאלה שאליעד מתחיל איתה היא: האם אפשר לגרום לכך שהמציאות תהיה תמיד כפי שאתה רוצה? אליעד מסביר כי השאלה ... לשאול: איך אפשר להתאים את המציאות שלך (הדרך שבה אתה מפרש את המציאות הכללית) לרצון שלך. כלומר, ההתאמה הנדרשת היא לא בין הרצון למציאות הכללית אלא בין המציאות שלך, שהיא הדרך בה אתה תופס את מה שקורה, לבין הרצון שלך. מהי המציאות האישית שלך לעומת המציאות הכללית? המציאות ... אותך. כלומר, עליך להתאים את מה שאתה חושב שקורה למה שאתה חושב שאתה רוצה, ואז הקונפליקט ביניהם ייעלם. מה הסיבה האמיתית לכך שאתה מרגיש רע? בכל פעם שרע לך, הסיבה לכך היא קונפליקט פנימי. אתה חושב ... עצם האירוע אלא חוסר ההתאמה בין מה שאתה חושב שקורה למה שאתה חושב שאתה רוצה שיקרה. כדי לפתור זאת, אליעד מציע לך לבצע שני סוגי בדיקות: האם מה שאני חושב שקורה, באמת קורה? האם מה שאני חושב שאני ... יותר נכון לשאול, איך להתאים את המציאות שלך לרצון שלך. המציאות שלך, זה מה שאתה חושב שקורה במציאות הכללית. כלומר, יש להתאים את מה שאתה חושב שקורה, למה שאתה חושב שאתה רוצה. יותר טוב לנסח את השאלה כך, כי אז זה אומר שיש שני דברים שאתה יכול לשנות אותם והם בשליטתך - המציאות שלך והרצון שלך. משמע, אין צורך להתאים את המציאות (הכללית) לרצונך, אלא, את המציאות שלך לרצונך. לדוגמה - נניח ויורד גשם, אז תדמיין שיש שמש. נניח שמרביצים לך, אז תשכנע את עצמך שמברכים אותך, וככה נפתרת הבעיה, ...
תחושות חיצוניות במאה אחוז אמת אחת מסקנות השכל איך להתאים מימד המקום
שכנוע בצורת שאלה, יכול או רוצה, איך לשכנע אנשים? מסר סמוי בשאלה, שאלה מניפולטיבית, מניפולציה בשאלה, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, פסיכולוגיה הפוכה, מסר לתת מודע, איך לשאול נכון?
10:27שכנוע בצורת שאלה, יכול או רוצה, איך לשכנע אנשים? מסר סמוי בשאלה, שאלה מניפולטיבית, מניפולציה בשאלה, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, פסיכולוגיה הפוכה, מסר לתת מודע, איך לשאול נכון?
... רק כדי לא להודות שהוא זקוק או מעוניין בדבר. במקרה כזה, עדיף לשאול מסתדר לך להגיע לפגישה? או יכול להתאים לך להגיע לפגישה מחר?. כי אז השאלה לא מעמתת אותו עם הרצון שלו, אלא בודקת האם זה אפשרי מבחינה מעשית. ... הטכני של היכולת. וככה, לפי ההבנה של מה הצד השני לא רוצה להודות ומה כן, אפשר לכוון אותו לתשובה שמתאימה לנו. כיצד לשאול את עצמנו כשמציעים לנו דבר מה? חשוב לזכור שהעיקרון הזה פועל גם הפוך. אם שואלים ... אתה יכול לקנות את המוצר? שואלים אותו זה אפשרי מבחינתך לקנות את המוצר מסתדר לך לקנות את המוצר, מתאים לך לקנות את המוצר?, המילים האלה לדוגמה של מתאים לך מסתדר לך, יכול להתאים לך נראה לך שזה יכול להסתדר לך כל המילים האלה מבטאות יכולת. לעומת זאת כשאני מדבר על הרובריקה של ... שרוצים לקבוע פגישה עם בן אדם מה עדיף להגיד לו עדיף להגיד לו אתה רוצה שניפגש? או עדיף להגיד לו מתאים לך שניפגש מסתדר לך שניפגש, אתה יכול שניפגש מה עדיף עדיף לדבר איתו על היכולת או עדיף לדבר איתו על ... אותו אתה רוצה להגיע לפגישה? לשאול אותו אתה רוצה שניפגש? לא לשאול אותו את זה, לשאול אותו זה יכול להתאים לך שניפגש זה יכול להסתדר לך שניפגש? למה כי הוא לא מוכן להודות שהוא רוצה. אותו דבר יכול להיות גם ... אתה רוצה שניפגש מחר? לא לשאול את זה ככה הוא יגיד לא אני לא רוצה שניפגש מחר, לשאול תגיד לי זה יכול להתאים לך שניפגש מחר? כאילו מעבירים לו מסר לתת מודע שהשאלה היא האם הוא יכול או לא יכול לא אם הוא רוצה או ... אותו על פגישה ואנחנו יודעים שמאוד קשה לו מחר להגיע לפגישה אם אנחנו נשאל אותו תגיד לי זה יכול להתאים לך מחר שתגיע לפגישה זה יכול להסתדר לך, אתה יכול להגיע מחר לפגישה? זה יכול להיות גרוע, למה כי אנחנו ...
שאלת הרצון להודות חשוב לזכור התמקדות בלתי אפשרי כל מה שצריך להשתמש במילה צורך
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתאים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להתאים, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להתאים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לזוגיות, ספרים על אימון אישי, מטפל אישי בתחום להתאים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3906 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 14:11:28 - wesi1