... בה מוכרים יכולים להבין את צרכי הלקוח
ולהתאים את המוצר או השירות שמוצע לו בצורה שלא תיצור תחושת זרות. הנושא המרכזי הוא הבנת הצרכים של הלקוח ... מדי, זה יכול להוביל לחוסר אמון. איך
להתאים את המכירה מבלי לשאול יותר מדי שאלות? הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך ... המוכר מצליח להציע את המוצר או השירות
שמתאימים ללקוח, מבלי לשאול אותו על כל פרט, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מה חשוב לדעת כמוכר כדי ... בין השורות, להבין את הצרכים של הלקוח
ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת. אם המוכר לא מצליח להבין את הצרכים או להציע את המוצר
המתאים, הדבר עלול ליצור תחושת זרות אצל הלקוח. מצד שני, אם המוכר מצליח להציע את המוצר הנכון בצורה ... קרבה ואמון. מה קורה אם המוכר לא מצליח
להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח? כאשר המוכר לא מצליח
להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח או לשדר ללקוח שהוא מבין אותו, זה עלול להרחיק את הלקוח וליצור תחושת ... המוכר מצליח להבין את הצרכים של הלקוח
ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת, הלקוח ירגיש תחושת קרבה ואמון, ויהיה יותר נוטה לרכוש את המוצר. איך ... הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו היטב. איך
להתאים את המכירה מבלי לשאול יותר מדי שאלות? הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך ... צריך להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות
ולהתאים את הצעת המוצר בדיוק למה שהלקוח רוצה. מה קורה אם המוכר לא מצליח
להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח? אם המוכר לא מצליח
להתאים את המוצר או לשדר ללקוח שהוא יודע מה הוא רוצה, זה עלול להרחיק את הלקוח ולטפח תחושת זרות. מצד ... להבין אותו, זה מראה לו שמנסים לעשות
התאמה של המוצר לצרכים שלו, זה מראה לו שלא מנסים סתם לדחוף לו מוצר, מנסים להבין מה הוא צריך? ... מאיפה אתה יודע? כן, כן, מה יש פה? מה
מתאים לי? והלקוח דווקא היה מרגיש קרבה. אם לדוגמה נגיד האישה של הלקוח הייתה מתקשרת ואומרת לו: אתה ... יודעת מה אני מחפש, נכון? אז יאללה זה
מתאים לי, אם היא אומרת לו. אם היא שיודעת מה הוא מחפש, אומרת לו: מצאתי מה שאתה מחפש בדיוק אז זה
מתאים כי היא יודעת מה הוא מחפש, הוא מרגיש קרבה אליה. אז שימו לב, תיכף עוד פעם אני אסביר מה צריך ... הוא עוד יגיד לו כן הנה, המוצר הזה
מתאים לך למרות שהוא לא בדיוק
מתאים לו, למה? בגלל שהוא קיבל את כל המידע, אז הוא אומר שזה
מתאים לי, אבל המוצר הזה לא בהכרח
מתאים לי. לעומת זאת, אם נגיד אם היה מישהו נגיד שהיא קורה את המחשבות של הלקוח והיה אומר לו כן, המוצר הזה
מתאים לך והלקוח היה רואה ישר שזה
מתאים לו: אהה וואלה, באמת המוצר הזה
מתאים, הוא לא ניסה לעשות
התאמה אישית כלפי, באמת הוא מראש כבר אמר לי... תארו לעצמכם, הלקוח בא וחושב בראש שלו שהכי חשוב לו ... אמר לי הנה הטלוויזיה הכי גדולה, יש פה
התאמה מוחלטת למה שחיפשתי. מזה אומר בפרקטיקה? בפרקטיקה זה אומר שלפעמים כששואלים את הלקוח שאלות, ... תגלה שאתה רוצה את זה ואת זה, זה מה
שמתאים לך. הלקוח יגיד רגע, מאיפה הוא יודע עלי כל כך הרבה מידע, משהו פה חשוד לי, לא נותן בו אמון, לא ... הכין לכם את המוצר, יכול להיות שהמוצר
מתאים לכם, ויכול להיות שהמוצר לא
מתאים לכם, הוא גם משחק אותה שהוא לא מכיר אתכם. ומצד שני, גם אם מישהו אומר שהוא מכיר, זה לא בהכרח ...