... שלו ובהשגת המטרה העסקית. רבים חושבים שככל שהפרסומת תהיה
יפה יותר, מושכת עין מבחינה אסתטית, בעלת צבעים נעימים או לוגו מרשים, ... מעמיד שלט חוצות בכביש מרכזי, המטרה שלך אינה ליצור שלט
יפה שכולם יתפעלו ממנו, אלא שהשלט יגרום למי שנוסע בכביש להבין באופן ... העסקית. לדוגמה, יכול להיות שהמעצב שתבחר יאמר לך זה עיצוב
יפה מאוד, אך אנשים שיראו את השלט לא יבינו במה מדובר, או לא ירגישו ... עם אלמנטים גרפיים מורכבים או צבעים רבים, יכול להיראות
יפה ואפילו מרשים, אבל אנשים יתקשו לקלוט בשנייה הראשונה את המסר. ... בצורה הישירה והברורה ביותר. במקום לשאול האם זה נראה
יפה?, יש לשאול שאלות כמו האם המסר ברור באופן מידי?, האם מי שיראה את ... כשבוחרים מעצב, חשוב לא להתרשם רק מהתיק עבודות שלו שנראה
יפה, אלא לבדוק אם העיצובים שלו משיגים בפועל את התוצאות העסקיות ... היא לגרום לאנשים להבין את המסר ולפעול לפיו. אם העיצוב
יפה, אבל לא ברור, הוא פשוט לא יעיל. לדוגמה, אם השלט שלך מיועד לפרסם ... אז הכי חשוב שהמספר יהיה גדול וברור, אפילו אם זה פחות
יפה מבחינה גרפית. ייתכן שהמעצב יציע לך גופן קטן ועדין יותר כדי לשפר ... על כך שהעיצוב ישיג תוצאות, ולא על כך שהעיצוב יראה הכי
יפה או מושלם מבחינה גרפית. אם אתה שואל את עצמך שאלות כמו אולי נעשה לוגו
יפה?, אולי נחליף צבעים?, אתה מבזבז זמן יקר שבסופו של דבר עלול לגרום ... מהר לצופה?, האם זה יניע לפעולה?, במקום להתעסק בשאלות של
יופי ואסתטיקה בלבד. איך לעצב פרסומת אפקטיבית? מה המטרה של שלט חוצות? ... הנפוצות היא שהמעצב מתמקד בכך שהעיצוב ייראה כמה שיותר
יפה. אבל כאן טמונה הטעות - כי מה שבאמת חשוב, מה שהכי משמעותי, הדבר ... אותו לפעולה? מה לא לשאול? אל תשאלו את עצמכם: האם זה נראה
יפה? האם זה נראה יוקרתי? האם הצבעים מוצאים חן בעיני המעצב שלי? כל ... שלו - מה שאומר שהפרסומת לא תביא לתוצאה הרצויה. תוצאה מעל
יופי שלט, פרסומת או באנר - כל אלו הם כלים שמטרתם לתקשר מסר ברור ... לאנשים לעצור, להבין את המסר ולפנות אליכם, אז מדובר בעיצוב
יפה אך לא אפקטיבי. לסיכום כאשר אתם מעצבים פרסומת מכל סוג, זכרו:
יופי זה בונוס, אבל יעילות היא העיקר. חשבו איך להעביר את המסר בצורה ...