... לפני הבריאה וגם את מה שאחרי הבריאה. אך גם האין סוף הגדול יותר, שמאחד בתוכו את הכל, מוגבל בעצמו. הוא מוגבל בכך שהוא רק מה שהוא. אם הוא כולל את הסוף והאין סוף
כיישות אחת, הוא מוגבל מכיוון שהוא לא כולל אותם בנפרד. ואם נאמר שהוא כולל גם את האחדות וגם את הנפרדות בו זמנית, עדיין הגדרנו אותו, ולכן הגבלנו אותו. מדוע תמיד אפשר למצוא אין סוף גדול יותר? ... הצמצומים מהווים את האינסוף. כי הצמצומים מהווים את כל המקום. בעצם מכאן אנחנו מגיעים לאינסוף הגדול ביותר שבו יש אחדות שבין האיןי סוף לסוף, המציאות שמכילה הכל
כיישות אחת , היא מכילה את הכל מה שהיה לפני הבריאה ומה שאחריה היא מכילה בתוכה שת שני הדברים, וגם הוא מוגבל כי היא רק מה שהיא היא מכילה בתוכה את האינסוף והסוף
כיישות אחת, אז אפשר להגיד האינסוף הגדול יותר מכיל את האינסוף ואת הסוף
כיישות אחת וכיישות נפרדת. גם לשלמות יש חסרונות החיסרון של כל דבר שאין לו את ההיפך שלו. המציאות כולה כמקשה אחת שמחברים את האינסוף והסוף זה הסוף האמיתי כי תמיד אפשר להגיד שיש מקיף גדול יותר ...