... שלו כאדם. לא תמיד הרצונות שלו חומריים (כסף או תנאים), אלא לעיתים מדובר ברצונות עמוקים יותר כמו
כבוד, הערכה, משפחתיות, או תחושת שייכות. אליעד מדגיש את החשיבות ביצירת קשר אישי עם העובד. מנהל צריך להציג את עצמו כחבר לעובד, לשדר לו שאכפת לו ממנו כאדם ולא ... מזהיר מפני ההנחה הזו, ומציע לחפש את הרצונות האמיתיים שעומדים מאחורי הרצון לכסף (כמו תחושת ערך,
כבוד, ביטחון, וכדומה). מה לעשות במקרה של התנגדות חזקה מצד העובד? אם בכל זאת העובד מתנגד מאוד לתפקיד החדש, אליעד מציע להשתמש באסטרטגיית הלחץ המתון: להסביר ... לסיכום, השיטה של אליעד כהן מבוססת על הבנת הפסיכולוגיה האנושית העמוקה של העובד, יצירת יחסי אמון
וכבוד הדדי, והצגת הדברים בצורה רציונלית ועניינית. ההצלחה תלויה בעיקר בהבנת הרצונות של העובד, במתן תחושה של ערך וחשיבות, ובשימוש נכון בשיטות של לחץ חיובי, ... מזהים את הרצונות אז מה התשובה? קודם כל יש את הרצונות האוניברסליים. מה בדרך כלל אנשים רוצים, אוקי?
כבוד, דרך, אהבה וכו. לא, אל תלך ישר לכסף אנשים לא בהכרח רוצים יותר כסף. אחת הסיבות שאנשים רוצים כסף זה כי הם חושבים שבכסף הם יוכלו לקנות דברים אחרים שהם ...