... בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על
הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ... איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח,
איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של
הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב
ובצורך של הלקוח , אלא במשהו אחר? אז ברמת העיקרון, אתה ... הדבר שכואב ללקוח שבגללו הוא אולי רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה אתה רוצה למכור ללקוח שלך רכב חדש. ונניח שאחרי
איתור צרכי לקוח, אתה יודע שהכאב של הלקוח שבגללו ... הוא מתעניין ושוקל לרכוש את המוצר שלך. אז אם אתה רוצה למכור ללקוח מוצר כלשהו, האם הגיוני שתדבר איתו על הכאב שלו ועל
הצרכים של הלקוח שלך או על סיפורים אחרים כלשהם? תשובה: ... את היתרונות שיש לך, למרות שמצד הכאב המקורי של הלקוח, הוא היה אמור להעדיף את המתחרים שלך. לסיכום: הכאב של הלקוח
והצורך של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות ...