... לא יודע שיש חסרונות במוצר שלך, אבל הוא חושד שיש חסרונות במוצר שלך, והוא מחפש את החסרונות שיש במוצר שלך (טוב מכדי להיות אמיתי). וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא ייתן בך
אמון, עד שהוא לא יגלה ולא ידע, מה החסרונות ... עליך לגלות לו אותם מיד, או לא. וכמובן, שכמו בכל דבר בחיים, גם כאן יש יתרון וחיסרון בכל צורת התנהגות. וצריך להתאים אותה בזמן אמת עבור השומע, לפי מה שאתה מזהה את רמת
האמון שהוא מאמין לך. כי המטרה של סיפור החסרונות של המוצר שלך, ללקוח שלך, היא כדי ליצור אצלו
אמון במוצר שלך. דהיינו, שהוא יאמין שרק אלו ... שלך על היתרונות של המוצר שלך, בלי שהוא ימשיך לחפש את שאר החסרונות של המוצר שלך. וכאשר אתה מספר מיוזמתך ללקוח על החסרונות של המוצר שלך, אז מנקודת מבט אחת, זה יוצר
אמון אצל הלקוח. כי זה משדר לו שאתה מיוזמתך מוסר לו את כל המידע ולא מסתיר ממנו שום דבר. ושאתה מיוזמתך לא מנסה ליפות את המוצר שלך, אלא אתה מראש אומר לו את החסרונות של המוצר שלך. וזה צעד שיוצר
אמון חזק אצל הלקוח. אבל מצד שני, לפעמים זה ... על ידי זה שאתה חושף בפניו חסרונות כאלו ואחרים. ואז זה גורם לו עוד יותר לחשוד בך. כך שלספר ללקוח מראש מיוזמתך החופשית על החסרונות של המוצר שלך, לפעמים זה עלול ליצור
חוסר אמון בינך לבין הלקוח. וצריך בזמן אמת ... כך שאתה לא מחשיד את עצמך. ומצד שני כאשר הוא שואל, מה החסרונות שלך, אז אתה מראה לו שאתה לא חושש שהוא ידע את החסרונות שלך, ואתה מספר לו על החסרונות שלך. כדי ליצור אצלו
אמון, שאתה לא מסתיר ממנו מידע. אבל גם ... שגם בה יש חסרונות כנל. והדבר הטוב ביותר לעשות, הוא להציג את המציאות, בצורה שתיראה הכי טובה והכי אמינה עבור השומע. דהיינו, עליך לדעת לזהות בזמן אמת, מה יצור הכי הרבה
אמון אצל השומע, ולהציג את הדברים, בצורה ... שאתה יודע מראש שהם לא באמת מפריעים לשומע. ולפעמים כדאי לספר אותם. אבל לפעמים כדאי לספר דווקא חסרונות שאתה יודע שכן קשה לשומע כדי לקבל אותם. כדי ליצור אצל השומע
אמון, שכאילו אין עוד חסרונות שקשה לו להכיל אותם, במוצר שלך. ויש חסרונות שאתה יודע שהשומע יחשוב שהם רק חסרונות סובייקטיביים בלבד. ויש יתרון לפעמים לספר דווקא על חסרונות אובייקטיביים. כי זה יוצר
אמון שהוא כבר יודע על החסרונות ...