איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה... שעושים מניפולציה הפוכה ונגדית נגד השומע, והיא על ידי זה שכן מציגים לו חסרונות אחרים ביחס לאותו הדבר. כדי ליצור הסחת דעת וכדי להסתיר ממנו את החיסרון האמיתי שאותו רוצים שהוא לא יגלה. ואחדד: שישנם מצבים, שבהם השומע יודע ... מזהה את רמת האמון שהוא מאמין לך. כי המטרה של סיפור החסרונות של המוצר שלך, ללקוח שלך, היא כדי ליצור אצלו אמון במוצר שלך. דהיינו, שהוא יאמין שרק אלו החסרונות של המוצר שלך, ושהוא יאמין לשאר הסיפור שלך על ... לו עוד יותר לחשוד בך. כך שלספר ללקוח מראש מיוזמתך החופשית על החסרונות של המוצר שלך, לפעמים זה עלול ליצור חוסר אמון בינך לבין הלקוח. וצריך בזמן אמת לדעת מה לעשות מול הלקוח ומול השומע, בהתאם למצב באותו הרגע. ... אז אתה מראה לו שאתה לא חושש שהוא ידע את החסרונות שלך, ואתה מספר לו על החסרונות שלך. כדי ליצור אצלו אמון, שאתה לא מסתיר ממנו מידע. אבל גם בצורה הזאת, גם בה יש חיסרון. והוא שלפעמים השומע חושד ... חשדנות חזקה עוד יותר, מרוב זה שהוא רואה שיש חסרונות בדבר. דהיינו, זה שאתה חושף את החסרונות, זה עלול ליצור את התוצאה ההפוכה, שתגרום לשומע עוד יותר לרצות לגלות את כל המידע שהוא חושב שאתה מסתיר ממנו. ולכן צריך ... את האפשרות, לספר על חסרונות תואמים. דהיינו, לספר על חיסרון שהוא דומה לחיסרון שאותו אתה רוצה להציג. ובכך בעצם ליצור הסוואה לחיסרון המקורי שאותו אתה רוצה להסתיר. למרות שגם בזה יש חיסרון, שזה יכול לגרום לאדם דווקא לחקור עוד ... ולפעמים כדאי לספר אותם. אבל לפעמים כדאי לספר דווקא חסרונות שאתה יודע שכן קשה לשומע כדי לקבל אותם. כדי ליצור אצל השומע אמון, שכאילו אין עוד חסרונות שקשה לו להכיל אותם, במוצר שלך. ויש חסרונות שאתה יודע שהשומע יחשוב ...