... של הלקוח הפוטנציאלי. שאלות כמו הגעתי למשה? או אמירות כגון קיבלתי את הטלפון שלך מחבר בדרך כלל מבזבזות זמן ומחלישות את ההתעניינות הראשונית של הלקוח. האם נכון
ליצור קרבה או סמכות בתחילת שיחת המכירה? יש שתי גישות מנוגדות לגבי איך להתחיל את שיחת המכירה. הראשונה ממליצה
ליצור קרבה על מנת שהלקוח יקשיב לך יותר בנוחות. לעומת זאת, הגישה השנייה ממליצה דווקא
ליצור סמכות וריחוק כדי לשלוט טוב יותר בשיחה. לפי אליעד כהן, שתי הגישות ... בטלפון אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך (כמובן דוגמה קיצונית להמחשה בלבד), הלקוח ללא ספק יהיה קשוב, בלי קשר להצגה עצמית או להסברים נוספים. מכאן שהמטרה היא
ליצור עניין אמיתי שימנע ממנו לנתק. איך אפשר
ליצור עניין בתחילת השיחה? יש מגוון דרכים אפשריות
ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית ... שבטלפון הלקוח יכול לנתק, כך גם בשיחה עם בחורה היא יכולה לברוח פנימית גם אם אינה מתרחקת פיזית. לכן, בשני המקרים, המשפטים הראשונים חייבים להיות מספיק מושכים כדי
ליצור עניין בסיסי והמשך הקשבה. איך לשלב עניין בתסריט השיחה באופן מעשי? ... באופן משמעותי כבר מהחודש הבא וכך להבטיח שהלקוח יהיה מעוניין להמשיך להקשיב. לסיכום, מהם השלבים הנכונים בשיחת מכירה טלפונית? שלב ראשון: למכור ללקוח את השיחה עצמה
וליצור אצלו עניין בסיסי וסקרנות להקשיב. שלב שני: לאחר שהצלחתם לעורר את ... היא: מה המשפטים הראשונים שאגיד כדי שהלקוח ירצה להקשיב לי לפחות למשך שתי דקות? איך למכור בטלפון? איך להכין תסריט שיחת טלמרקטינג? טיפים לשיחת מכירה בטלפון איך
ליצור עניין בשיחה טלפונית? מה חשוב בתחילת שיחת מכירה? מה המבנה הנכון ... כמו קיבלתי את הטלפון שלך מחבר הן נפוצות, אך אינן בהכרח הדבר הנכון לעשות. הן לא תמיד רלוונטיות ובמקרים רבים מבזבזות זמן ומחלישות את העניין הראשוני. האם נכון
ליצור קרבה או סמכות בתחילת השיחה? יש גישות שאומרות שבתחילת השיחה צריך
ליצור קרבה עם הלקוח, מתוך ההנחה שאם תיווצר קרבה הוא יקשיב יותר בקלות. מצד שני, קיימת גישה הפוכה שאומרת שעדיף דווקא
ליצור ריחוק או סמכות על מנת לשלוט בשיחה. האמת, כפי שמציג אליעד, אינה ... הזאת, נפגע בבת שלך - כמובן שזו דוגמה קיצונית, אך היא ממחישה שהלקוח יהיה קשוב בלי קשר להצגה עצמית או הסבר מקדים. המטרה היא תמיד קודם כל לעורר עניין והקשבה. איך
ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה? יש הרבה דרכים
ליצור עניין בתחילת השיחה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית ... יכול לומר ללקוח במשפטים הראשונים שיגרום לו לרצות להקשיב לי במשך שתי דקות לפחות? איך למכור בטלפון? איך להכין תסריט שיחת טלמרקטינג? טיפים לשיחת מכירה בטלפון איך
ליצור עניין בשיחה טלפונית? מה חשוב בתחילת שיחת מכירה? עכשיו בן אדם ... אתה רוצה לשכנע מישהו מסל כלום לסלקום. הלאה עכשיו השאלה היא מה אתה אמור להגיד בשני המשפטים, מה אמור להיות המבנה של השיחה בעצם זאת השאלה. ש: קודם כל דבר ראשון
ליצור קרבה על סמך מה שדיברנו מקודם. אליעד: מחויב? קודם כל
ליצור ריחוק ליצור סמכות מה קשור. ש: רצוי
ליצור קרבה. אליעד: אתה נותן תשובה כי זה מה שאמרנו קודם? טוב בוא ניתן ... מ - x בהנחה נגיד שזה אקראי, השאלה היא האם זאת האמת שאתה צריך לתת לו מידע מאיפה קיבלת את הטלפון. ש: אולי אם זה חבר שלו. אליעד: מה המהות של העניין האם באמת צריך
ליצור קרבה האם זאת האמת? ש: לא. אליעד: למה לא אולי כן, מה המהות של השיחה של התחלת השיחה? ש: אני אגיד לך מה אני חושב אני חושב שחשוב זה
ליצור כמה שיותר מהר אינטרס אצל הבן אדם שאתה. אליעד: הקונה. ש: הקונה כן. אליעד: כן. ש: אצל זה שאמור לשלם. אליעד:
ליצור לו אינטרס שמה? ש: ישר
ליצור לו אינטרס לשוחח איתך ששווה להמשיך את השיחה וזה יגרום לך לאיזה ... מתחילה בטלפון כי במציאות בן אדם פחות בורח אבל נגיד בטלפון שהוא מנתק את הטלפון או מה שזה לא יהיה בשיחת מכירה קודם כל אתה צריך למכור את שיחת המכירה עצמה. אתה צריך
ליצור לו עניין לרצות להקשיב לך, המהות היא איך אני גורם לו לרצות להקשיב ... הראשון לספר את הסיפור או בכלל מבזבזים את הזמן של המשפטים הראשונים ויותר מדי מספרים סיפורים כגון איך הגעתי אליך או מי אני. כאילו עכשיו זה בסדר להגיד את זה כדי
ליצור אולי אמון אבל לפעמים יותר מדי מוסיפים על זה מידע שזה מיותר נגיד. ...