9:04פחד מג'וקים, פוביה, חרדה, להתמודד עם חרדות, להשתחרר מכל הפחדים, לבטל את הרצון, להבין את הרצון... שבני אדם סוגדים לשכל שלהם כאילו הוא אלוהים, כיוון שהשכל הוא זה שמייצר עבורם את ההפרדות ואת ההגדרות של טוב ורע. כאשר אדם חושב שמשהו טוב, הוא באופן אוטומטי מפחד לאבד אותו. כאשר הוא תופס משהו כרע, הוא מפחד לקבל ... אותו כרע. בהמשך, עליה לשאול למה היא חושבת שזה רע, וכך להמשיך ולחקור לעומק עד שתגיע לתובנה שההבדל בין טוב ורע הוא רק תפיסה שכלית, ולא מציאות מוחלטת. מה זה אומר להתחבר לאין שכל וכיצד זה מבטל פחד? אליעד מסביר ... ומבין שהפחד מהאריה תלוי רק בתפיסה שלו, הפחד שלו פוחת משמעותית. במצב של אין שכל, אין תפיסה שמבדילה בין טוב ורע, ולכן אין גם פחד. האם אפשר להפסיק לפחד ועדיין לשמור על החיים הרגילים? אליעד מדגיש כי אין צורך להפסיק ... עמוקה יותר. אדם יכול להמשיך לרצות דברים, להיות אמביציוזי, לשאוף ולהצליח בחיים, אך מתוך הבנה עמוקה כי ההגדרות של טוב ורע, ושל הצלחה וכישלון, אינן מוחלטות אלא נתונות לפרשנות שכלית בלבד. לדוגמה, אדם יכול להרגיש אי נוחות מהימצאות גוק בביתו, ... השכל קובע שזה טוב וזה רע, מיד נוצרת העדפה לדבר אחד ודחייה ממשהו אחר. הרצון מניע את התחושה שיש טוב ורע: כל עוד אתה רוצה משהו (מגדיר אותו כטוב), ממילא אתה גם מפחד לאבד אותו (מגדיר את האובדן כרע). אליעד קורא לשכל אלוהים קטן שכולם סוגדים לו, כי הוא זה שמגדיר את ההפרדות של המציאות לטוב ורע. איך מגיעים לשורש הפחד ואיך מבטלים אותו? השואלת אומרת שככל שהיא חוקרת, היא מבינה שהפחד נובע מכך שהיא מפרידה ... לרצות, אך ללא עוקץ הפחד. כלומר, ניתן לרצות ולהתגבר על הפחד מאיבוד הדבר שרוצים, כי מבינים שכל החלוקה הזו לטוב ורע תלויה לחלוטין בדרך שבה השכל מגדיר את המציאות. לדוגמה, כשמישהו מפחד מגוק, הוא יכול לשאול למה אני לא רוצה ... חושב שזה רע? - ואז ממשיכים פנימה עד השורש, שם מגלים שבסופו של דבר הכל תלוי בהגדרה השכלית של טוב ורע. כיצד האין שכל מאפשר התבוננות חדשה על פחד? אליעד מתייחס לרעיון שכשאתה מתחבר לנקודה של אין שכל - כלומר, מבין שההפרדות (טוב ורע, רוצה או לא רוצה) הן למעשה יצירה של השכל - יש אפשרות לחוות את המציאות בלי הפחד: ככל שאדם ... שזו השאלה המסכמת, ובה התשובה היא שאפשר להחזיק ברצון ולפעול בעולם אבל בלי להיות לכוד לחלוטין בהגדרות המצמצמות של טוב ורע: כשאדם קולט שבשורש הדברים אין הבדל בין יש גוק לאין גוק, אין פחד טוטאלי. עם זאת, לצורך החיים השוטפים, ... לשורש הראשון, עכשיו יש לך את השכל, יש לך שניים אם יש שניים יש חיסרון ואם יש חיסרון יש טוב ורע, יש פחד כלשהו. הבנת? ש: כן. אליעד: מה את מבינה? ש: שהפחד שלי נובע מעצם ההפרדה שלי בין טוב ורע ואני רוצה ואני לא רוצה. אליעד: הפחדים באשר הם בלי קשר לפחד הספציפי הזה. ש: מה ככל שאני טוב ...