... לשלם רק אם הוא יראה תוצאות. הרי שבעצם אתה רוצה לקבל תשלום מהלקוח, בתמורה לזמן שלך. דהיינו, אתה מוכר את הזמן שלך, בתמורה ל X כסף. אתה רוצה לקבל X כסף, בתמורה
להשקעה של X זמן מצדך. הלקוח לעומת זאת אומר לך, שהזמן שלך לא מעניין אותו, כי יכול להיות שאתה לא תביא לו את התוצאה שהוא רוצה מסיבות שונות כאלו ואחרות. ולכן הוא ... ומבחינת הלקוח, אולי בכלל הוא לוקח סיכון שהוא מקבל ממך יעוץ ומקשיב לעצות שלך ומשתמש במוצר הניסיוני שלך מבחינתו עבורו וכולי. ולכן במהות הלקוח אומר, שהמאמץ שאתה
משקיע עבורו, לא שווה מבחינת הלקוח, את הכסף שאתה מבקש עבור המאמץ שלך. ונזכיר, כי בן אדם יודע למלא לוטו ולהיות מוכן להפסיד כמעט בוודאות של 100 אחוז את הכסף שלו ... ושתרוויח פחות. ובמהות, אתה צריך לבחור, או להרוויח פחות, כי תקבל כסף על תוצאות בלבד, או שתרוויח פחות בטווח הקצר, כי תשקיע יותר בשיווק של העסק שלך. כי הכסף שאתה
משקיע בשיווק בצורה נכונה, מגדיל את הסיכוי שיהיה לך יותר ביקוש איכותי ושלקוחות ישלמו לך גם עבור המאמץ שלך לעזור להם ולא רק על תוצאות בלבד. ובאותו הקשר אני אוסיף ...