אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה השקעה ✔שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
אז כאן נשיב לשאלה, איזו חברה עושה שיווק יותר טוב, האם חברת סובארו או חברת פרארי? איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? איך מודדים תהליך שיווקי? איך מודדים קמפיין שיווקי? ועוד.

והתשובה לכך היא, שכדי לדעת מי עושה שיווק יותר טוב, לשם כך צריכים להגדיר מה הכוונה שיווק יותר טוב? מה המדד לבדוק האם השיווק טוב? מה הקריטריון לבדוק שהשיווק טוב?

דהיינו, שברור לכולם שהמותג פרארי נתפש כמותג יוקרה וכמותג הרבה יותר טוב וכולי, מאשר סובארו שנתפש כרכב הרבה יותר עממי, ביחס לפרארי. זאת אומרת, שאם השאלה היא, איזה מותג הצליח למתג את עצמו כמותג יותר יוקרתי, הרי שהתשובה תהיה, שהמותג פרארי הצליח למתג את עצמו כמותג יותר יוקרתי מאשר המותג סובארו. וזאת אכן עובדה.

דהיינו, תהליכי השיווק של פרארי, גרמו למיתוג של פרארי להיות למותג יוקרתי, הרבה יותר מתהליכי השיווק של סובארו, שלא גרמו לאנשים לחשוב שסובארו הוא מותג יוקרה כמו המותג פרארי.

אבל האם מדידת איכות השיווק, היא ביחס לעד כמה המותג נתפש כיוקרתי? או שאולי יש מדדים אחרים לבדוק את איכות השיווק?

והתשובה לכך היא, שכאשר באים למדוד תהליכי שיווק, צריכים להגדיר מה המדדים שלפיהם נבדוק את איכות השיווק. וברמת העיקרון, בהנחה שמטרת החברה היא להרוויח כסף, ובהנחה שכסף מגיע ממכירות, ובהנחה שהרווח מגיע מההפרש שבין ההכנסות מהמכירות לבין ההוצאות של העסק, שכוללות בתוכן את הוצאות השיווק, הרי שאם רוצים למדוד מי עושה שיווק יותר טוב, צריכים לבדוק, איזו חברה יותר רווחית, לפחות מנקודת מבט שיווקית.

לדוגמה: כמה כסף החברה מרוויחה ביחס לכל שקל שהיא מוציאה על הוצאות שיווק? האם וכמה החברה רווחית? כמה החברה יציבה? האם יש אופק וצפי רווחיות לחברה גם בטווח הבינוני ארוך וכולי?

כי לצורך העניין, יכול להיות שהשיווק של פרארי יצליח לגרום לכולם להאמין שפרארי זה הרכב הכי טוב בעולם, אבל הוא לא יצליח לגרום לחברה להיות רווחית. כי אולי אנשים לא ירצו לרכוש רכב כל כך יקר. ואולי הוצאות השיווק כך כל יקרות, עד כדי כך שהחברה לא רווחיות.

ולכן, כאשר אנחנו בוחנים את איכות השיווק, הרי שהמדד לא צריך להיות לדוגמה לפי איזה מותג נתפש כיותר חזק, אלא בעיקר לפי איזה תהליך שיווקי הכניס יותר כסף לחברה. כי יתכן שחברה לא תהיה רווחית מכל מיני סיבות.

אבל בהנחה שמודדים רק את תהליך השיווק, הרי שצריכים למדוד, האם וכמה כסף חוזר על כל שקל שמוציאים בתהליך השיווק? מה ה ROI /Return Of Investment / החזר ההשקעה של השיווק? נבדוק גם מה הפוטנציאל השיווקי בעתיד, כי אולי התהליך השיווקי הצליח, אבל מיצה את עצמו ואסטרטגיית השיווק, מפסיקה לעבוד? נרצה להבין את המגמה של צמיחת החברה בעקבות תהליכי השיווק וכולי. בקיצור, איכות השיווק נמדדת, לפי המטרות שלפיהן הגדרנו את מטרת השיווק, ולא לפי שום פרמטר אחר.

עוד אוסיף ואומר, שבמידה ואנחנו רוצים למדוד את ביצועי מנהל השיווק, הרי שכאן מדידת ביצועי מנהל השיווק, היא לא בהכרח בהתאמה לאיכות השיווק. כי אותו מנהל שיווק, עם תקציב שיווקי שונה, עם איכות מוצר שונה, עם תנאים סביבתיים שונים וכיו"ב, יכול להשיג תוצאות אחרות טובות יותר או פחות.

כי איכות השיווק מושפעת גם ממי שמנהל את השיווק. אבל תהליך שיווקי יכול להצליח או לא להצליח, מהמון גורמים שאינם קשורים בהכרח לאיכות מנהל השיווק. לדוגמה, שיווק יכול לא להצליח במקרה של בעיית תקציב שיווקי, או במקרה של בניית מותג מחדש, או במקרה של בעיה בשוק, או במקרה של בעיה בתמחור או מכל מיני סיבות אחרות. ולעומת זאת, תהליך שיווקי יכול כן להצליח, לא בגלל מנהל השיווק, אלא אולי בגלל שבאותו הרגע היה המון ביקוש למוצר מסיבות שונות וכיו"ב.

בקיצור, הנ"ל עסק באיך למדוד את איכות השיווק, בנפרד מהשאלה איך למדוד את איכות מנהל השיווק, ששם צריכים לשקלל גם את האלטרנטיבות והאפשרויות שהיו למנהל השיווק. ולפעמים השיווק מצליח למרות מנהל שיווק גרוע ולפעמים השיווק נכשל למרות מנהל שיווק טוב. וכל מקרה לגופו.
הכנסות תהליכי שיווק רצון מותג למדוד את איכות השיווק לבנות מותג מה הכוונה החזר ההשקעה של השיווק איך להרוויח כסף האם השיווק טוב פוטנציאליות return of investment roi שיווקי איך לבדוק איך לבדוק את איכות השיווק איך לבנות מותג יוקרה איכות איכות השיווק אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיות אסטרטגיית שיווק אסטרטגיית שיווק טובה ביצוע בניית אסטרטגיה שיווקית בניית מותג בניית מותג יוקרה האם אני עושה שיווק טוב האם אסטרטגיית השיווק טובה האם השיווק טוב האם השיווק עובד החזר השקעה החזר השקעה בשיווק החזר השקעה שיווקית השקעה השקעה בשיווק השקעות יועץ יוקרה יעוץ יעוץ שיווקי לבדוק לבדוק את איכות השיווק לבנות מותג לבנות מותג יוקרה למדוד את השיווק למתג לתכנן מדידת ביצועי השיווק מותג מותג יוקרה מותג על מותגי יוקרה מותגי על מטרות מטרת השיווק מי עושה שיווק יותר טוב מיתוג מיתוג שיווקי ניתוח השיווק עובד עובדים פוטנציאל פוטנציאל שיווקי פוטנציאליות פרארי פרארי או סובארו שיווק שיווק טוב שיפור תפוקה תהליך תהליך שיווק תהליכי שיווק תהליכים תכלית תכנון תכנון אסטרטגי תכנון אסטרטגיית שיווק תכנון מיתוג תכנון מיתוג שיווקי תכנון תהליכי שיווק תכנון תהליכים
השקעות כספיות, איך להשקיע את הכסף? איפה להשקיע את הכסף? איך לייצר הכנסה פאסיבית? השקעה בשוק ההון, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה במטח, השקעות עסקיות, לעשות כסף, השקעות מומלצות, אפיקי השקעה, איפה להשקיע כסף?
השקעות כספיות, איך להשקיע את הכסף? איפה להשקיע את הכסף? איך לייצר הכנסה פאסיבית? השקעה בשוק ההון, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה במטח, השקעות עסקיות, לעשות כסף, השקעות מומלצות, אפיקי השקעה, איפה להשקיע כסף?
השקעות כספיות, איך להשקיע את הכסף? איפה להשקיע את הכסף? איך לייצר הכנסה פאסיבית? השקעה בשוק ההון, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה במטח, השקעות עסקיות, לעשות כסף, השקעות מומלצות, אפיקי השקעה, איפה להשקיע כסף? איך להשקיע כסף בצורה חכמה ולהשיג הכנסה פסיבית? כאשר אדם מוצא את עצמו עם כסף פנוי ורוצה להשקיע אותו במטרה לייצר הכנסה פסיבית, נשאלת השאלה איך כדאי להשקיע את הכסף בצורה חכמה. ישנן אפשרויות רבות: השקעה בשוק ההון, נדלן, מניות, או אולי דווקא בפיתוח אישי או עסקי. ... ולפי זה ממליץ כיצד להשקיע את הכסף בצורה הטובה ביותר. מה כדאי לעשות אם יש לך עסק? אם יש לך ... הדרך הטובה ביותר להשקיע את הכסף היא להשקיע בו. אליעד מדגיש כי כשאתה משקיע בבורסה, אתה בעצם שותף בעסק של מישהו אחר. לדוגמה, אם אתה קונה מניות ... ויש לך כסף פנוי, השקעה בעסק שלך יכולה להיות דרך טובה להגדיל את הרווחיות. אפשר להשקיע בשיווק, גיוס עובדים נוספים, פיתוח מוצרים חדשים או שיפור השירות. ... את העסק שלך, ולא בהשקעה בעסק של מישהו אחר שיכול להיות לא מוכר לך. האם כדאי להשקיע בעסק אחר או בנדלן? לעיתים אנשים מחליטים להשקיע בנדלן מבלי שהם מבינים את השוק לעומק. אליעד מציין כי השקעה בנדלן יכולה להיות רווחית, אך היא דורשת הבנה מעמיקה של השוק. רכישת דירה להשקעה יכולה לכלול סיכון גדול, שכן לעיתים מחיר הרכישה כבר לוקח ... בתחום, כדאי להימנע מהשקעות כאלה. השקעה בעסק של מישהו אחר יכולה להיראות כמו רעיון טוב, אך בסופו של ... את התחום, יש סיכון בהשקעה כזו. מה לעשות אם אין לך עסק? אם אינך בעל עסק, הדרך הטובה ביותר להשקיע את הכסף היא
השקעה בשוק ההון, השקעה בבורסה, השקעה במניות, איך להשקיע כסף? מה לעשות עם הכסף? דרך לעשות כסף, האם להשקיע בשוק ההון? איך להשקיע בשוק ההון? האם אפשרי לעשות כסף בשוק ההון? האם אפשרי לעשות כסף בבורסה? האם כדאי לעשות כסף בהשקעה במניות? איך להתעשר, איך לעשות כסף בקלות? סיכונים בהשקעה במניות, להפסיד כסף בבורסה, לייצר ערך לעולם, איך עושים כסף? להיכנס לבורסה, תשואה ממוצעת בשוק ההון, השקעה סולידית, לשמור על ערך הכסף, לעשות כסף משוק ההון, חיסכון פנסיוני
השקעה בשוק ההון, השקעה בבורסה, השקעה במניות, איך להשקיע כסף? מה לעשות עם הכסף? דרך לעשות כסף, האם להשקיע בשוק ההון? איך להשקיע בשוק ההון? האם אפשרי לעשות כסף בשוק ההון? האם אפשרי לעשות כסף בבורסה? האם כדאי לעשות כסף בהשקעה במניות? איך להתעשר, איך לעשות כסף בקלות? סיכונים בהשקעה במניות, להפסיד כסף בבורסה, לייצר ערך לעולם, איך עושים כסף? להיכנס לבורסה, תשואה ממוצעת בשוק ההון, השקעה סולידית, לשמור על ערך הכסף, לעשות כסף משוק ההון, חיסכון פנסיוני וכאן נדבר על השקעה בשוק ההון כדרך לעשות כסף. האם להשקיע בשוק ההון? איך להשקיע בשוק ההון? האם אפשרי לעשות כסף בשוק ההון? והאם אפשרי לעשות כסף בבורסה? האם כדאי לעשות כסף בהשקעה במניות? וכולי. ויש לכך כל מיני נקודות מבט. ואפשרי להבדיל בין בן אדם שרוצה לעשות כסף משוק ההון, לבין בן אדם שרוצה להשקיע את הכסף שכבר יש לו, בשוק ההון, כדי ליצור לעצמו סוג של חיסכון פנסיוני. דהיינו, אפשרי להתייחס לעניין השקעה בשוק ההון, מנקודת מבט של בן אדם שרוצה להיכנס לבורסה ולשוק ההון, כדי לעשות יותר כסף יותר בקלות מאשר בעבודה שלו וכולי. ואפשרי להתייחס לעניין השקעה בשוק ההון, מנקודת מבט של בן אדם שמתלבט מה לעשות עם הכסף הפנוי שיש לו ושהוא מנסה לשמור על ערך הכסף רוצה לעשות השקעה סולידית הגדלת ערך הכסף לפנסיה וכיוב. כי מי שיש לו עבודה ותעסוקה כלשהי, שהוא חושב שהוא יכול לעשות בה יותר כסף יותר בקלות מאשר כמה שהוא אולי ירוויח בשוק ההון, הרי שהוא ישקיע את כל כספו, בעבודה שלו. ומי ששואל לגבי השקעה בשוק ההון, הרי שכנראה אין לו עבודה שבה הוא יכול לעשות יותר בקלות יותר כסף, מאשר הכסף שהוא חושב שהוא יעשה בשוק ההון. וכאן נתייחס באופן עקרוני להשקעה בשוק ההון, בעיקר מנקודת המבט של האדם שרוצה לעשות כסף בשוק ההון, כדרך לעשות כסף יותר בקלות יותר מהר, מאשר בכל עבודה אחרת. והאמת היא, שיש אפשרות לעשות ... ומי שבאמת רוצה לעשות כסף, הרי ש 10% בשנה זה לא הרבה ולא מספיק כסף עבורו. כי מי שבאמת רוצה לעשות כסף, עליו למצוא עסק שהוא יוכל להרוויח בו עשרות מאות ואלפי אחוזים על ההשקעה הכספית שלו. ולא להסתפק רק ב 10% בשנה. ולכן האמת צריכה להיאמר, שמצד האמת, בלי קשר לכך שמהמון נקודות מבט השקעה בשוק ההון היא סוג של הימור וקזינו, ובלי קשר לכך שיש גם סיכונים בהשקעה במניות ובלי קשר לכך שאפשרי גם להפסיד כסף בבורסה ובלי קשר להמון שאלות של איך כן ומתי כן להשקיע כסף בבורסה, בלי קשר לכל זה, כן צריכים לומר בצורה פשוטה וברורה, שלעשות כסף בבורסה, זאת לא באמת הדרך הנכונה לעשות באמת כסף. כי הדרך שבממוצע היא הכי נכונה והכי ... לעולם. לייצר ערך אמיתי לעולם. להמציא משהו שהעולם צריך. או אפילו סתם להיות מסוגל לספק לאנשים שירות כלשהו, שיש לו הרבה ביקוש וקצת היצע. ורוב ככל החברות בבורסה, שאנשים משקיעים בהן, הן עושות את כספן, בדרך העתיקה ביותר, שהיא כנל, מסחר משא ומתן, במוצרים ובשירותים אמיתיים. ולכן, מי שמחפש דרך קיצור לעשות כסף, בממוצע כנראה יפסיד כסף גם ... לו לקחת את הכסף שיש לו וללמוד כמה שיותר ולשפר את עצמו כמה שיותר ולפתח את עצמו כמה שיותר, בכל היבט, בכל עניין, בשיפור כל יכולת אישית שיש לבן אדם. לקחת את כל הכסף ולהשקיע אותו בעצמך, להשקיע אותו בעסק של עצמך, בלשפר את עצמך כעסק וכולי. וזוהי ורק זאת הדרך הנכונה לעשות כסף לאורך זמן. ויש שנים שרוב המשקיעים בבורסה מפסידים כספים. ומי שכן עושה כסף בתקופות האלו, אלו רק מי שכן יכול לייצר ערך אמיתי לעולם, לאורך זמן. לסיכום: נסה לשפר את עצמך וללמוד לייצר ערך אמיתי ...
איך לעשות כסף קל? איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר? איך להיות עשיר? להרוויח כסף באינטרנט, להרוויח כסף מהר, איך לעשות כסף באינטרנט? מסחר בנדלן, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה בבורסה, שוק ההון, דרופשיפינג אמזון איביי
איך לעשות כסף קל? איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר? איך להיות עשיר? להרוויח כסף באינטרנט, להרוויח כסף מהר, איך לעשות כסף באינטרנט? מסחר בנדלן, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה בבורסה, שוק ההון, דרופשיפינג אמזון איביי
... להתעשר? איך להיות עשיר? להרוויח כסף באינטרנט, להרוויח כסף מהר, איך לעשות כסף באינטרנט? מסחר בנדלן, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה בבורסה, שוק ההון, דרופשיפינג אמזון איביי איך לעשות כסף בקלות? ... מסביר שהנטייה של אנשים לחפש כסף קל גורמת להם לרדוף אחרי מגוון שיטות וטרנדים שמתחדשים בכל תקופה, כמו השקעה בנדלן, מסחר באינטרנט (למשל אמזון, איביי), השקעה במניות, דרופשיפינג ושוק ההון. הוא מדגיש שהבעיה הגדולה בחיפוש ... היא שאנשים מתפתים להאמין בקיצורי דרך, אבל האמת היא שאין באמת שיטות קלות ואמינות לעשות כסף במהירות בלי להשקיע מחשבה ומאמץ משמעותי. למה אמזון נתפסת כדרך קלה לעשות כסף? אליעד כהן ... הסוחר למצוא פערי ידע או מחירים, לנצל את היתרון שלו ולהרוויח. האם כל אדם יכול לעשות כסף בדרופשיפינג או השקעות? אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: בכל תחום שבו ניתן לעשות ... אמיתית נשאר לאורך זמן. איך לעשות כסף קל? האם אפשר להרוויח הרבה כסף בדרופשיפינג? מה צריך כדי להצליח בהשקעות? האם יש באמת קיצורי דרך לכסף? למה אנשים מפסידים כסף בבורסה? איך להיות עשיר באמת? האם כדאי להשקיע באמזון ובאיביי? ...
תמא 38, כדאיות כלכלית, השקעה כספית, יזמות, נדלן, לקיחת סיכון כספי, השקעה בעסקים, ניתוח תוכנית טלוויזיה, ייעוץ עסקי, ייעוץ לעסקים, לקיחת סיכונים כלכליים, ניהול סיכונים פיננסיים
... 38, כדאיות כלכלית, השקעה כספית, יזמות, נדלן, לקיחת סיכון כספי, השקעה בעסקים, ניתוח תוכנית טלוויזיה, ייעוץ עסקי, ייעוץ לעסקים, לקיחת סיכונים כלכליים, ניהול ... נתקלים בקשיים. בתוכנית נאמר שבאזורים בהם מחירי הדירות גבוהים, קבלנים יהיו מוכנים להשקיע יותר מכיוון שהרווחים ממכירת דירות גבוהים באופן משמעותי. לעומת זאת, באזורים זולים, שבהם הביקוש ... וסיכון בקבלת החלטות כלכליות? אליעד כהן מדגים את הנושא בעזרת דוגמה פשוטה: אם יש לך אפשרות להשקיע בעסקה עם 90 אחוז סיכוי להרוויח סכום קטן, לעומת השקעה אחרת עם 80 אחוז סיכוי להרוויח סכום עצום, ייתכן שתעדיף את העסקה השנייה, למרות שהסיכוי ... המדינה מגדילה את הרווחיות של קבלנים בפרויקטים של תמא 38, היא בעצם יוצרת תנאים טובים יותר להשקעה גם במקומות שהיום פחות משתלמים. כשהקבלן יודע שהוא יכול להרוויח סכומים גדולים מאוד, אפילו סיכוי קטן יותר להשקעה יכול להפוך להיות כדאי כלכלית. אם קודם לכן האזור הזול לא היה משתלם, כי ההפרש בתשואה היה ... יתחילו להיכנס גם לאזורים חלשים יותר, אבל גם כאן צריך להביא בחשבון גורמים נוספים כגון זמן, השקעה ראשונית, רמת סיכון, וזמינות של הזדמנויות עסקיות אחרות. איך אפשר ללמוד מהסיפור של תמא 38 ... כהן מסביר שאפשר לראות בתוכנית תמא 38 משל לחיים האישיים. בדיוק כמו שיש אזורים ששם קל לך להשקיע ולחזק את עצמך כי התשואה מיידית וברורה, כך יש אזורים בחייך האישיים שאתה פחות נוטה להשקיע בהם. אם תראה את הערך האפשרי של השקעה באזורים האלו, גם בהם תוכל לקבל תשואה גבוהה יותר. בדיוק כמו הניתוח של תמא 38, אדם יכול לשפר את חייו על ידי זיהוי מקומות שבהם הוא פחות משקיע, והבנה עמוקה יותר של האינטרסים והתועלות שיקבל כתוצאה מההשקעה הזו. אליעד מוסיף שגם בחיים האישיים, לפעמים כדאי להסתכן יותר, כאשר התשואה הצפויה גבוהה במיוחד. גם אם מדובר בסיכוי נמוך יותר, תשואה גבוהה יכולה להפוך את ההשקעה למשתלמת יותר, אפילו כשמדובר בסיכונים גבוהים יחסית. איך אפשר להרוויח יותר על ידי הבנת ... כך הוא לומד להפיק תשואה גבוהה יותר גם מדברים שנראו לו בתחילה פחות רווחיים. האם כדאי להשקיע בתמא 38? איך לנהל סיכונים פיננסיים? איך להעריך כדאיות של השקעה כספית? מה ההבדל בין אזורי ביקוש לאזורים זולים בנדלן? כיצד מנתחים תוכנית טלוויזיה מבחינה כלכלית? מה החשיבות של תשואה וסיכון בהשקעות נדלן? מהם עקרונות ניהול סיכונים פיננסיים? ...
איך להתמיד? לא מצליח להתמיד, השקעה לטווח רחוק, לא רואה תוצאות, השגת מטרות ויעדים, רוצה תוצאות מידיות, החזרת אהבה, השקעה בשוק ההון, חוסר מוטיבציה, לרצות דבר והיפוכו, איזון רגשי, איך ליצור מוטיבציה?
איך להתמיד? לא מצליח להתמיד, השקעה לטווח רחוק, לא רואה תוצאות, השגת מטרות ויעדים, רוצה תוצאות מידיות, החזרת אהבה, השקעה בשוק ההון, חוסר מוטיבציה, לרצות דבר והיפוכו, איזון רגשי, איך ליצור מוטיבציה?
... להתמיד? לא מצליח להתמיד, השקעה לטווח רחוק, לא רואה תוצאות, השגת מטרות ויעדים, רוצה תוצאות מידיות, החזרת אהבה, השקעה בשוק ההון, חוסר מוטיבציה, לרצות דבר והיפוכו, איזון רגשי, איך ליצור מוטיבציה? למה קשה להתמיד ... להסס. אך ברוב המקרים, ובמיוחד במטרות ארוכות טווח, חשיבה זו דווקא פוגעת בהצלחה. מדוע חשיבה של שחור ולבן פוגעת בהשגת מטרות לטווח הארוך? כאשר המטרה דורשת השקעה מתמשכת וזמן ארוך להגעה לתוצאות, חשיבה דיכוטומית מובילה לאכזבה ולוויתור מוקדם מדי. לדוגמה, אדם שרוצה לרדת במשקל צריך להשקיע לאורך זמן, לפעמים במשך חודשים ארוכים או אפילו שנה. אם הוא מצפה לתוצאות מיידיות ולא רואה אותן, הוא מתאכזב ואומר: אם אין תוצאות מיידיות אז כנראה אני בכלל לא רוצה את זה. באותה דרך, אדם שמשקיע בשוק ההון ורוצה לראות רווח מידי, עלול לצאת מוקדם מדי ולהפסיד רווחים עתידיים משמעותיים, מכיוון שהוא לא ... זמן עד שהיא תגיב לו, אך אם הוא מצפה לתגובה מיידית, הוא עלול להתייאש במהירות ולוותר. הדוגמאות הללו מראות בבירור איך חשיבה של שחור ולבן גורמת לאדם להפסיק להשקיע כשהוא לא רואה תוצאות מידיות. הוא מגיע עם מוטיבציה גבוהה מאוד, מתאכזב כאשר אין תוצאות מהירות, ואז מחליט ... זמן, גם כשהתוצאות עדיין לא נראות באופק. כאשר האדם מבין שאין הכרח בתוצאה מיידית ושלא כל צעד צריך להיות מושלם, הוא מסוגל להתמודד עם אי הצלחה זמנית, ולהמשיך להשקיע לאורך זמן. אליעד מדגיש שהיכולת הזו היא חיונית למטרות מורכבות כמו השקעות כספיות ארוכות טווח, יחסים רומנטיים, הצלחה בלימודים או השגת יעדים בעבודה. כאשר האדם לומד לשמור ... גם כשאין תגמול מיידי, וכך משפר משמעותית את סיכוייו להשיג את מטרותיו בסופו של דבר. איך להתמיד במטרות? איך ליצור מוטיבציה? מה גורם לחוסר התמדה? איך להצליח בהשקעה לטווח רחוק? למה אני רוצה תוצאות מידיות? איך לאזן בין רצונות מנוגדים? איך לשמור על סבלנות לאורך זמן? למה אנשים לא מצליחים להתמיד ולהשיג את המטרות שלהם? הרבה פעמים בחיים אנשים מתקשים להשיג את המטרות שלהם, למרות שהם מנסים ומשקיעים מאמצים רבים. הסיבה המרכזית שאליעד מצביע עליה היא צורת החשיבה של שחור ולבן, או הכל או כלום. מה זה ... לא עושה אותה בכלל. ההיסוס לא יכול להוביל לתוצאות טובות במקרים האלה. מדוע חשיבה של שחור ולבן מזיקה במטרות לטווח ארוך? הבעיה מתרחשת בעיקר כאשר המטרה דורשת השקעה וסבלנות לאורך זמן. לדוגמה, אדם שרוצה לרדת במשקל צריך להשקיע באימונים לאורך שנה, ורק אז יראה תוצאות. אבל אדם שחושב בשחור ולבן ומחפש תוצאות מיידיות, יכול להתייאש מהר מאוד, כשהוא לא רואה תוצאות בטווח הקצר. במצב כזה הוא מרגיש תסכול, מתאכזב, ולבסוף אומר לעצמו: אני בכלל לא רוצה את זה. דוגמה נוספת היא אדם שמשקיע בשוק ההון. הוא רוצה להרוויח כסף מיד, וכאשר הוא לא מרוויח באותו יום, הוא מתייאש ומוותר על ההשקעה. אבל בפועל, אם היה מחכה וממשיך להשקיע, בטווח הארוך הוא היה מרוויח. אותו דבר קורה ביחסים רומנטיים - כשגבר מחזר אחרי אישה, זה יכול לקחת זמן עד ... חוסר היכולת לחכות נובע מחוסר איזון רגשי וממחשבה של שחור ולבן, ולכן אדם שנאבק בהתמדה צריך לתרגל איזון רגשי כדי לאפשר לעצמו להשיג מטרות שדורשות זמן, השקעה וסבלנות. איך להתמיד במטרות? איך ליצור מוטיבציה? מה גורם לחוסר התמדה? איך להצליח בהשקעה לטווח רחוק? למה אני רוצה תוצאות מידיות? איך לאזן בין רצונות מנוגדים? איך לשמור על סבלנות לאורך ... פה צריך להחליט אין היסוסים אל תעשה תהסס לא יעבוד לך. לעומת זאת יש מקרים שבשביל להשיג את המטרה יכול להיות שהשגת המטרה היא כרוכה בזמן נגיד לדוגמה אתה צריך להשקיע ואחרי שנה תצליח נגיד בן אדם צריך להשקיע ואחרי שנה להצליח לדוגמה נגיד אתה רוצה לרדת במשקל תתאמן עוד שנה תיראה איך שאתה רוצה, עכשיו לפעמים יש ... להשיג את זה בא במלוא המוטיבציה להשיג את זה ואז כשהוא לא מצליח להשיג את זה נשבר אמר אני לא רוצה את זה בכלל, עכשיו מה האמת שכדי להשיג את המטרה אתה צריך להשקיע לטווח רחוק בן אדם נכנס לבורסה אמר אני רוצה להרוויח כסף היום ראה לא מרוויח כסף היום יצא אמר לא רוצה ...
3 גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים
3 גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים
... התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים מה לעשות כשהעובד שלך לא מבצע את המשימות שלו? כאשר ... תפקידו? הגישה השלישית, שלדעת אליעד כהן היא הקשה ביותר אך גם היעילה והמשתלמת ביותר לטווח ארוך, היא להשקיע בבניית היכולות, הידע, והמוטיבציה של העובד, כך שהוא עצמו יבחר לבצע את המשימה. במקום לבצע את המשימה בעצמך או לנדנד לעובד ... האם חסרה לו מוטיבציה? האם הוא אינו רואה ערך בביצוע המשימה? בגישה זו, אליעד כהן מדגיש את החשיבות של השקעה בהון האנושי בארגון. בניית היכולת של העובד לעשות את המשימה בעצמו היא הדרך האפקטיבית ביותר בטווח הארוך. כשהעובדים ... שלו, כך שבסופו של דבר הוא ירצה ויהיה מסוגל לבצע את המשימה בכוחות עצמו. למרות שהשיטה הזאת דורשת השקעה רבה יותר של זמן ומאמץ ראשוני, היא מייצרת תועלת משמעותית לארגון בטווח הארוך, ומביאה לכך שהעובדים יהיו עצמאים ויעילים ... עובדים? גישות ניהול עובדים למה העובד לא עושה מה שאני מבקש? איך לנהל עובדים? ללמד את העובד לחשוב, להשקיע בעובדים, להשקיע בהון האנושי, חשיבות ההון האנושי שבארגון, השקעה בעובדים, שיטות לניהול עובדים, גישות בניהול עובדים, לפטר עובד, להחליף את העובד, בעיות משמעת עובדים, עובד לא ממושמע ...
קורונה ושוק ההון, איך הקורונה משפיעה על שוק ההון? האם הירידות בבורסה בגלל הקורונה הגיוניות? למה הבורסה נופלת בגלל הקורונה? מהי השקעה בבורסה? למה הבורסה עולה? איפה להשקיע את הכסף? השקעה בשוק ההון, לעשות כסף בבורסה
קורונה ושוק ההון, איך הקורונה משפיעה על שוק ההון? האם הירידות בבורסה בגלל הקורונה הגיוניות? למה הבורסה נופלת בגלל הקורונה? מהי השקעה בבורסה? למה הבורסה עולה? איפה להשקיע את הכסף? השקעה בשוק ההון, לעשות כסף בבורסה
... ושוק ההון, איך הקורונה משפיעה על שוק ההון? האם הירידות בבורסה בגלל הקורונה הגיוניות? למה הבורסה נופלת בגלל הקורונה? מהי השקעה בבורסה? למה הבורסה עולה? איפה להשקיע את הכסף? השקעה בשוק ההון, לעשות כסף בבורסה האם הירידות בבורסה בעקבות הקורונה הגיוניות? בעקבות משבר הקורונה, נוצר מצב כלכלי מורכב שהביא לירידות חדות בשוק ההון. לכאורה, ניתן לראות ... משום שהמשבר הכלכלי שנוצר בעקבות הקורונה גורם לחברות להיקלע לקשיים. חוסר הוודאות הרב לגבי עתיד הכלכלה והחשש שהמשבר יימשך עוד זמן רב, מייצרים פחד בקרב משקיעים רבים, שגורם להם למכור את המניות שלהם. עם זאת, לפי אליעד כהן, המהלך הזה אינו לגמרי הגיוני. משבר הקורונה אינו צפוי להימשך לנצח, וההיגיון הבריא אומר שכאשר המשבר יסתיים, הכלכלה ... אליעד מסביר כי בשנים האחרונות, הבורסה עלתה לא רק בגלל שיפור אמיתי ומשמעותי ברווחי החברות, אלא בעיקר בשל תופעת עדר. תופעת העדר מתרחשת כאשר אנשים נכנסים להשקעות לא מתוך ניתוח אמיתי של ערך החברה, אלא משום שכולם מסביבם משקיעים. במצב כזה, המשקיעים נכנסים כי הם רואים שהבורסה עולה, לא משום שהם באמת מאמינים בערך החברות וביציבות שלהן לטווח ארוך. מדוע העליות בבורסה אינן הגיוניות לפי אליעד כהן? אליעד מסביר את מהות ההשקעה בבורסה באמצעות דוגמה פשוטה: כאשר אדם מקים עסק ומעוניין להכניס שותפים, הוא יכול להציע להם לרכוש מניות או אגרות חוב של העסק שלו. כאשר העסק מרוויח, מי שהשקיע בעסק מרוויח איתו, וכאשר העסק מפסיד, גם המשקיעים סופגים הפסדים. כך פועלת הבורסה בבסיסה - מנגנון לשיתוף רווחים וסיכונים בין עסקים למשקיעים. בעולם אידיאלי, הבורסה אמורה לעלות אך ורק כאשר חברות מרוויחות כסף. בפועל, אליעד מציין שזה לא תמיד קורה. לעיתים קרובות, הבורסה עולה באופן מנותק מהביצועים הכלכליים האמיתיים ... 100 שנים קדימה - הערכה שאינה תמיד ריאלית או מבוססת. התוצאה היא שהעליות בבורסה לא נובעות תמיד מהצלחה כלכלית אמיתית של חברות, אלא בעיקר מתופעת העדר: אנשים משקיעים בבורסה פשוט כי כולם משקיעים. אם כולם קונים, גם אני אקנה - זו התפיסה שמניעה את העליות האלה. למה אנשים ממהרים לברוח מהבורסה כשיש ירידות? אליעד כהן מסביר כי כאשר ההשקעה נעשית מתוך מחשבה שטחית של רווח קל ומהיר, המשקיעים אינם בעלי אורך נשימה והם נבהלים במהירות רבה כאשר יש ירידות. אנשים אלו לא באמת מאמינים ביציבות החברה לטווח ארוך, ולכן ברגע שיש ירידות חדות כמו במשבר הקורונה, הם נבהלים וממהרים למכור את המניות שלהם ולצאת מהשוק. לעומת זאת, משקיעים בעלי ראייה ארוכת טווח, כאלה שבאמת מאמינים ביציבותן של החברות בהן הם משקיעים, לא נוטים לברוח בקלות. במקרים רבים, בעלי עניין אפילו מנצלים את הירידות בבורסה לרכישה של מניות נוספות במחיר נמוך יותר, כי הם מבינים שהמשבר זמני ושהחברה תתאושש בעתיד. לסיכום, ... להבין שגם העליות בשנים שלפני המשבר לא היו הגיוניות באותה מידה. הבורסה מושפעת מתופעות פסיכולוגיות של עדר ופחות מהערך הכלכלי האמיתי של החברות. האם הגיוני להשקיע בבורסה בזמן הקורונה? למה הבורסה עולה בלי קשר לרווחים? מה זו תופעת העדר בבורסה? מתי לקנות מניות בזמן משבר? מהי השקעה נכונה בבורסה? איך להתמודד עם ירידות בשוק ההון? עליות וירידות בבורסה, האם להשקיע את הכסף בבורסה? מהי השקעה בבורסה? איך לעשות כסף? מפולת בבורסה בגלל הקורונה, ברבור שחור וירידות בבורסה, שוק דובי, שוק שורי ...
ווינר או לוזר, מצליחן או מפסידן, תוצאות מהירות, התמדה לאורך זמן, השקעה לטווח ארוך, השקעה לטווח קצר, איך חושב מצליחן? אופי של אנשים מצליחים, לרצות תוצאות מהירות, לרצות תוצאות במהירות, האם להתמיד לאורך זמן? מה רע בהתמדה?
ווינר או לוזר, מצליחן או מפסידן, תוצאות מהירות, התמדה לאורך זמן, השקעה לטווח ארוך, השקעה לטווח קצר, איך חושב מצליחן? אופי של אנשים מצליחים, לרצות תוצאות מהירות, לרצות תוצאות במהירות, האם להתמיד לאורך זמן? מה רע בהתמדה?
... או לוזר, מצליחן או מפסידן, תוצאות מהירות, התמדה לאורך זמן, השקעה לטווח ארוך, השקעה לטווח קצר, איך חושב מצליחן? אופי של אנשים מצליחים, לרצות תוצאות מהירות, לרצות תוצאות במהירות, האם להתמיד לאורך זמן? מה רע בהתמדה? האם אנשים מצליחים משקיעים לטווח ארוך או מחפשים תוצאות מהירות? הרבה אנשים חושבים שלוזרים (מפסידנים) מחפשים תוצאות מהירות, ואילו ווינרים (מצליחנים) משקיעים לטווח הארוך מתוך הבנה שהצלחה דורשת התמדה וזמן. לדוגמה, יש אנשים שחושבים שמשקיע מצליח בבורסה הוא אדם שמשקיע במניות לטווח ארוך מתוך הבנה שתוצאות אמיתיות מגיעות אחרי שנים. לעומת זאת, יש אנשים שנחשבים לוזרים כי הם מחפשים רווחים מהירים, ולכן משקיעים בצורה לא חכמה ומאבדים את כספם. דוגמה נוספת ... לרדת במשקל: יש מי שמוגדר כלוזר, כי הוא רוצה לרזות מהר ועושה דיאטות קיצוניות שיכולות להזיק לגופו או לגרום לו להישבר מהר. לעומת זאת, אדם מצליחן נתפס כמי שמוכן להשקיע לאורך זמן ולשמור על סבלנות עד שיגיע לתוצאות. ... וכמה שיותר מהר, עם כמה שפחות מאמץ ועלויות, והם תמיד יעדיפו את הדרך המהירה והיעילה ביותר. אלא שלפעמים אין ברירה, והדרך היחידה להשיג תוצאות טובות היא באמצעות השקעה לאורך זמן. במצב כזה, האדם המצליח יהיה מוכן להשקיע לטווח ארוך, לא בגלל שזו בחירה אידאלית, אלא כי ... שהמחשבה הנכונה של מצליחן היא שילוב של שני דברים: הוא רוצה את התוצאות הטובות ביותר במהירות הגבוהה ביותר, אך אם יתברר לו שאין דרך מהירה יותר, הוא יהיה מוכן גם להשקיע את הזמן הנדרש, גם אם זה ייקח שנים ארוכות. ... יותר להשיג את המטרה. אם כן - הוא חייב לבחור בה, ואם אין דרך מהירה יותר, הוא ישקיע זמן ואנרגיה בדרך הארוכה, פשוט כי אין ברירה אחרת. מדוע לוזרים נכשלים גם כשהם משקיעים לטווח ארוך? אליעד מדגיש נקודה נוספת: לפעמים לוזרים משקיעים לטווח ארוך, אבל דווקא אז הם עושים זאת בצורה לא נכונה. הם מחכים בסבלנות זמן רב למרות שיכלו לקבל את אותן תוצאות או אפילו טובות יותר בזמן קצר יותר. לכן, להיות סבלני ולהשקיע לטווח ארוך כשאפשר להשיג תוצאה טובה ומהירה ... אליעד מסכם את ההסבר בצורה פשוטה: מצליחן הוא מי שתמיד רוצה להשיג תוצאות במהירות וביעילות, אבל מוכן גם להתמיד לאורך זמן אם אין ברירה אחרת. לוזר הוא מי שלפעמים משקיע לטווח ארוך כשיש אפשרות מהירה יותר, ולפעמים מוותר מהר מדי כשאין אפשרות אחרת מלבד השקעה לטווח ארוך. איך חושב מצליחן? מה ההבדל ...
אקראיות, סיבתיות, זיכרון אקראי, סיבה ותוצאה, הכל צפוי מראש, השקעה בשוק ההון, השקעה בבורסה, דטרמיניזם, בחירה חופשית, האם לכל דבר יש סיבה? האם הכל אקראי?
אקראיות, סיבתיות, זיכרון אקראי, סיבה ותוצאה, הכל צפוי מראש, השקעה בשוק ההון, השקעה בבורסה, דטרמיניזם, בחירה חופשית, האם לכל דבר יש סיבה? האם הכל אקראי?
... סיבתיות, זיכרון אקראי, סיבה ותוצאה, הכל צפוי מראש, השקעה בשוק ההון, השקעה בבורסה, דטרמיניזם, בחירה חופשית, האם לכל דבר יש סיבה? האם הכל אקראי? האם יש אקראיות או שלכל דבר יש סיבה? אליעד כהן מציג בהרצאה שאלות יסוד בנוגע למושגים של ... ברגע ההווה. האם אפשר לחזות תוצאות מראש או שהכל אקראי? אליעד מביא דוגמאות מהחיים כדי להמחיש מדוע איננו יכולים באמת לחזות מה יקרה בעתיד בוודאות. הוא נותן דוגמה של השקעות בבורסה - משקיעים יכולים לנסות לחזות אם מניה תעלה או תרד, והם עשויים להרגיש שיש סיבות לכך שהיא עולה או יורדת, אבל במציאות הדברים עשויים להיות אקראיים לחלוטין, ורק לאחר שהדבר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: השקעה, דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: השקעה, איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, מטפל רגשי, אימון אישי לקריירה בתחום השקעה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6406 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 23:33:03 - wesi1