אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הפצת תכנים ✔טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
והפעם אסביר, איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה נכונה, שמצד אחד הוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך ודווקא אליך ולא למתחרים שלך. וגם שהוא יהיה מוכן לשלם לך יותר מאשר למתחרים שלך. אבל גם מצד שני, שהוא לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי בעצמו כדי להסתדר בלעדיך? ובאופן כללי, איך לשדר ללקוח שאתה מקצועי בצורה נכונה?

וננתח את העניין של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, שמטרתם לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע ולרצות לרכוש ממך את השירות שלך במחיר יותר גבוה. שזה בעצם אומר, שלא מדובר על תכנים מסוג פרסומת רגילה, שמספרת כמה אתה טוב דרך הצהרות, אלא על תכנים שמעבירים ידע מקצועי שאמורים לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. 1 - כדי שירצה לקבל ממך שירות. 2 - כדי שירצה לבוא דווקא אליך ולא למישהו אחר. 3 - כדי שירצה לשלם לך יותר כסף, מאשר למתחרים שלך, שבעיניו הם פחות מקצועיים. ולכן בעצם אתה תכין חומרי שיווק שמטרתם היא לשדר מקצועיות.

ומה שצריכים לדעת זה, שיש כאן עניין של מינון ואיזון נכון, שצריכים לדעת לעשות אותו כי יש כאן סוג של דבר והיפוכו. ומינון לא נכון של הפצת תכנים מקצועיים, עלול לגרום ללקוחות לרצות לא לרכוש ממך אלא ממישהו אחר. כמו שתכף אסביר.

אז ברמת העיקרון, מה בעצם צריך כדי שלקוח ירצה לרכוש ממך ודווקא ממך ושיהיה מוכן לשלם לך מחיר יותר גבוה מאשר למישהו אחר? תשובה: לשם כך הוא אמור לחשוב שאתה מקצועי ושאתה מסוגל לספק לו שירות מקצועי. ולכן לכאורה נראה, שככל שהלקוח יחשוב שאתה יותר מקצועי, ככה בעצם הוא יותר יסמוך עליך, ירצה לרכוש דווקא ממך וכולי. אבל זאת לא כל האמת! ולמה? כי אז יש בזה כל מיני היבטים.

אולי הלקוח יסתפק במישהו פחות מקצועי ממך?

יש נקודת מבט אחת שאומרת, שאולי הלקוח יחשוב שאתה מאוד מקצועי, אבל שהוא לא צריך מישהו מקצועי כמוך, אלא הוא יכול להסתפק במישהו פחות מוכשר ממך. לגבי נקודת המבט הזו, נאמר, שכרגע לא נתייחס אליה. אלא נניח שהלקוח שלך יחפש דווקא את ספק השירות הכי מקצועי שהוא מכיר. ונניח שהלקוח שלך לא יחשוב שהוא מעדיף מישהו שהוא פחות מקצועי ממך.

אולי הלקוח יחשוב שאתה גאון מכדי להיות מסוגל לעזור לו?

יש עוד נקודת מבט שאומרת, שאם תפרסם תכנים מאוד מקצועיים, אז לפעמים זה עלול לגרום ללקוח שלך לחשוב שאתה "טכני" מידי ושאתה אולי גאון בתחומך, אבל שאתה לא בהכרח תדע להבין אותו ולהתאים לו את הפתרון הטוב ביותר עבורו. זה יכול לקרות כאשר התוכן שאתה מפרסם הוא מאוד מקצועי, אבל הוא מועבר ללקוחות בצורה מאוד מקצועית. כל כך מקצועית, עד כדי כך שהלקוח חושב שאתה אולי איש מקצוע, אבל שאתה לא מסוגל גם לדבר איתו בגובה העיניים.

במילים אחרות התוכן המקצועי שלך, עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא יודע לדבר גם בשפת בני אדם רגילים ושאתה שייך לגאון המשוגע, שכדי ליהנות ממנו, צריך מנהל פרויקט / מתווך באמצע, שידע להשתמש בכישורים שלך, כדי לספק לו שירות. כמו שקורה בעולם האמיתי, שהגאונים, עובדים אצל אנשים העסקים, שיודעים להמיר את הגאונות של הגאונים, לשירות עבור הלקוחות.

כמובן שהנושא הזה פתיר, באמצעות זה שלומדים איך לעטוף ואיך להציג ללקוח את התוכן המקצועי. איך לדבר עם הלקוח גם בשפה של הלקוח, איך להציג מושגים מקצועיים בצורה שתדבר אל הלקוח, אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. אבל גם זה נושא אחר שלא נעמיק בו כרגע.

אולי הלקוח יחשוב שהוא יכול להסתדר בלעדיך ושהוא לא צריך אותך, בזכותך?

והפעם נעמיק אל תוך נקודה אחרת והיא, שצריכים להבין, שהלקוח פונה אליך וכולי, לא רק בגלל שהוא חושב שאתה איש מקצוע, אלא בגלל שהוא חושב שאין מישהו אחר שיכול להחליף אותך. דהיינו, אם לדוגמה לקוח רוצה לצבוע את הבית שלו, ואתה בתור איש מקצוע תלמד אותו הכי טוב איך צובעים בית, אז מצד אחד הלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע מצוין, הכי מוכשר שיש, עד כדי כך שאתה הצלחת ללמד אותו איך הוא יכול לצבוע את הבית שלו בכוחות עצמו, אבל מצד שני הלקוח עלול לחשוב שהוא כבר לא צריך דווקא אותך. כי הוא יכול לעשות את זה בעצמו, או שלצורך העניין הוא יכול להביא מישהו פחות טוב ממך ולדעת לנהל אותו, כי הוא כבר מבין מספיק טוב, בעיניו מה צריך או לא צריך לעשות.

במילים אחרות, כאשר אתה מנסה להראות שאתה מקצועי, אתה בעצם מעביר תוכן מקצועי וידע מקצועי. ומהידע הזה כמובן שיכולים ללמוד גם המתחרים שלך. ואחד המתחרים שלך, הוא בעצם הלקוח שלך. דהיינו, שמצד אחד אתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שאתה איש מקצוע, כדי שירצה לקבל שירות ממך ודווקא ממך, אבל מצד שני אתה לא רוצה שהלקוח שלך יהיה איש מקצוע טוב כמוך. כי הלקוח משלם לך, בעבור הפער שהלקוח שלך חושב שיש, בין המקצועיות שלך לבין המקצועיות שלו ושל המתחרים שלך. ולא רק בעבור המקצועיות שלך. ולכן ככל שהלקוח שלך יהיה יותר מקצועי, ככה הוא עשוי לרצות לא לפנות אליך אלא להסתדר בעצמו.

בפרט אם אתה מוכר שירות מקצועי, ששייך גם לקטגוריה של "עשה זאת בעצמך" / "Do It Yourself", שבמקרה כזה הלקוח שלך, רואה בעצמו מתחרה שלך. במובן שהוא חושב לעצמו, אולי הוא יכול להסתדר לבד בלעדיך. ככה שבתחומים כאלו, זה שאתה מעביר ידע מקצועי, זה גם יכול לגרום לכך שאתה תגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח שלך יעדיף להסתדר לבד בעצמו, בלעדיך.

נקודה נוספת היא, שגם אם מדובר לדוגמה בתהליך בניה / אספקת שירותי בניה ללקוח, שבו הלקוח רוצה לבנות לעצמו בית, גם כאן לדוגמה, הלקוח משלם לך ממגוון סיבות. חלק מהסיבות הן גם בגלל שהלקוח סומך עליך שאם אתה תנהל את האירוע של בניית הבית שלו, אז הבית שלו יבנה יותר טוב. במילים אחרות, הלקוח לפעמים צריך אותך גם כמפקח וכמנהל של אנשי המקצוע, שהוא יודע שהוא לא יכול בעצמו לבצע את העבודה שלהם. לדוגמה, הלקוח יודע שהוא לא יכול ללכת להתקין לעצמו חלונות בבית. ולכן הוא יעדיף שמישהו מקצועי, ינהל את מתקין החלונות.

אבל ככל שהלקוח שלך יחשוב שהוא עצמו יותר מבין את התהליך, ככה ממילא הוא עשוי לחשוב שהוא פחות צריך אותך ושהוא יכול להסתדר לבד.

במילים אחרות גם אם לא מדובר על ללמד את הלקוח ידע מקצועי שהוא יכול בעצמו להסתדר לבד לחלוטין, כמו לדוגמה בתחומים של "עשה זאת בעצמך", עדיין גם אם הלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע שיבצע עבורו את העבודה, הרי שככל שהלקוח חושב שהוא מבין יותר טוב את התחום, ככה הוא יכול יותר לסמוך על עצמו ולחשוב שהוא יכול להסתדר עם איש מקצוע פחות טוב ממך, כי הוא הלקוח יחשוב שהוא יכול לנהל בצורה די טובה, את איש המקצוע האחר. גם במקרים שהלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע אחר וגם במקרים שהלקוח מבין שאיש מקצוע אחר פחות טוב ממך.

אז מה זה אומר בעצם?

זה אומר שכאשר מעבירים ללקוח ידע מקצועי שאמור לו להבין שאתה מקצועי, שאתה מסוגל לעזור לו, הרי שצריכים למצוא את המינון ואת האיזון, בכמות המידע המקצועי שאתה מעביר ובאיך שאתה מעביר אותו. כי אם תעביר פחות מידי ידע מקצועי, יתכן שהלקוח לא מספיק יחשוב שאתה מקצועי ואז הוא לא ירצה לפנות אליך או דווקא אליך. אבל גם מצד שני, אם תעביר את כל הידע המקצועי שלך, ברמה שהלקוח שלך יהפוך להיות מקצועי כמוך, הרי שזה עשוי לגרום לו מצד אחד לחשוב שאתה מקצועי, מצד שני לחשוב שמיותר לו לפנות אליך.

איך להעביר מידע מקצועי בצורה נכונה?

אז יש בזה כל מיני היבטים וכל מקרה לגופו. אבל ניתן מספר נקודות למחשבה לגבי איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה שהוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך אבל גם לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי כדי להסתדר בלעדיך?

אז נקודה אחת שאפשרי לשים אליה לב, זה האם וכמה אתה מסביר את הבעיה ואת הכאב של הלקוח, ועד כמה אתה מסביר את הפתרון לכאב של הלקוח. אם לדוגמה אתה צבעי, אתה יכול לדוגמה להסביר על איך לפתור רטיבות לפרטי פרטים ואתה גם יכול רק להסביר על הבעיה של הרטיבויות החוזרות, לפרטי פרטים. במילים אחרות, כמה אתה משדר מקצועית דרך הסבר של הבעיה וכמה אתה משדר מקצועיות דרך הסבר של הפתרון.

נקודה נוספת יכולה להיות, כמה אתה מסביר על פתרונות אחרים שלא עובדים ועל כל מיני בעיות שיש בפתרונות אחרים ועד כמה אתה מסביר על מהו הפתרון הנכון.

נקודה נוספת יכולה להיות כמה אתה מעביר את כל המידע במלואו וכמה אתה שומר אצלך כמה קלפים, כדי לא להעביר את כל המידע המלא לפרטים פרטים.

וכמובן שצריכים לזכור, שזה לא משנה מה אתה אומר, אלא מה שהלקוח שלך מבין ממה שאתה אומר. כי אתה רוצה שהלקוח שלך גם יחשוב שאתה מקצועי. אבל גם שהוא יחשוב שהוא צריך אותך ושהוא לא יכול להסתדר בלעדיך.

ולכן על כל תוכן מקצועי שאתה מעביר ללקוחות שלך, אתה צריך להתבונן, כמה לדעתך זה משדר מקצועיות ללקוח שלך, וכמה התוכן משדר ללקוח שלך שהוא עדיין צריך אותך בגלל המקצועיות שלך ושהוא לא יכול להסתדר בלעדיך. זה בהיבט הזה, של לשמור על המינון הנכון, של איך לשדר מקצועיות ללקוח, במידה שהוא עדיין ירצה לפנות אליך ולא במידה שהוא יחשוב שהוא יכול להסתדר לבד בלעדיך.

כמובן שלצד זה יש גם את העניין של איך לעטוף את המידע בשפה שהלקוח יתעניין בה, במובן שהיא תדבר על הכאב של הלקוח ועל התועלת שהלקוח שלך מקבל מהידע המקצועי שלך ולא רק כדיון מקצועי נטו. במובן שצריכים כל ידע מקצועי שיש לך, לדעת להעביר אותו בצורה שתגרום ללקוח לרצות איש מקצוע כמוך.

לדוגמה, שיטות עבודה שעוזרות לך לחסוך עלויות, באופן כללי, כנראה שהן פחות יעניינו את הלקוח. כי הן פחות עוסקות בתועלת של הלקוח. וגם אותן אפשרי כמובן להציג בצורה נכונה, אבל זה עניין אחר. בכל מקרה כל ידע מקצועי שיש לך להעביר, צריכים להבין איך הוא עוזר ללקוח לרצות אותך, איך ולמה שהלקוח ירצה מישהו דווקא עם הידע המקצועי שלך.

כל זה לצד זה שצריכים להבין איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו, במובן שהוא ירגיש שהוא מבין אותך ושאתה מבין אותו ולא רק שהוא יחשוב שאתה מאוד מקצועי אבל שהוא יחשוב שהוא לא מסוגל לתקשר איתך מרוב שאתה מקצועי וטכני מידי.

נקודה להתבוננות על התכנים שאני מפרסם - לדוגמה התכנים שבאתר EIP.co.il

ניקח לדוגמה את התכנים באתר הזה EIP.co.il. האתר עצמו מלא באלפי תכנים מקצועיים, שאין בהם כמעט שום מידור של שום מידע כלשהו ממישהו. הדבר הזה עשוי לגרום למי שצורך את התכנים, לחשוב שהוא יכול להסתדר לבד. כי כל כלי העבודה וכל שיטות העבודה פרושות בפניו באופן מלא לפרטי פרטים.

כמובן שאין באתר את כל המידע על כל המקרים האפשריים. כי יש אין סוף מקרים שכאלו. אבל צורת החשיבה של איך לנתח את כל המקרים, צורת החשיבה הזאת מפורטת לפרטי פרטים באופן מלא שכל אחד יכול ללמוד אותה, להבין אותה, וליישם אותה לבד.

ונשאלת השאלה, איך מסתדר העניין של הפצת החומר המקצועי שאני מפיץ לפרטים פרטים באופן מלא, עם נקודת המבט שבמובן מסוים התוכן הזה אולי אמור גם לגרום לאדם, כן לרצות להיעזר בי. איך זה מסתדר? האם יש כאן אצלי מידור של תוכן מקצועי בתכנים שאני מפרסם?

אז יש כאן כל מיני נקודות מבט. ראשית, לי אישית אין שום בעיה עם הפצת כל התכנים באופן מלא לפרטי פרטים. גם כי באמת המטרה שלי היא לעזור לאנשים שידעו להסתדר בעצמם. ומצד האמת, כל מי שיפעיל את המוח שלו בכוחות עצמו בדרך מסודרת, כפי שהיא מוסברת לפרטי פרטים בתכנים שלי, הרי שמצד האמת הוא יוכל להיות מאושר / להגיע לשלמות עצמית וכולי, בלי שום צורך כלשהו לדבר איתי על משהו בעולם.

אבל יש גם עוד נקודות נוספות, בהקשר של התכנים המקצועיים שאני מפיץ. והיא לדוגמה שלפעמים בן אדם צריך ידע מקצועי ספציפי, שבמקרה יש לי אותו יותר ממנו. בלי קשר לשום עניין אחר. ולכן במקרה כזה לדוגמה הגיוני לפנות לבעל הניסיון שיעזור לך במה שאתה צריך. כי עם שכל, אי אפשר לדעת כל דבר ברמת הצורה החיצונית. וכן צריכים עזרה ברמת הצורה החיצונית, מבעל הניסיון. כמו שגם האיש החכם בעולם, לא ידע מעצמו תוך רגע אחד, איך לתקן רכב או כל מיומנות מקצועית אחרת. הוא אולי יכול ברגע אחד לדעת איך לתקן את הרכב במובן הפנימי, דהיינו, לא להרגיש רע מכך שהרכב לא תקין, אבל הוא לא בהכרח יודע ברמת הצורה החיצונית איך לתקן את הרכב כאן ועכשיו, לא משנה כמה שכל יש לו.

וזה עניין אחד, שאומר שיש היגיון להיעזר בי בכל מקום שדורש ניסיון ספציפי ולא רק שכל באופן כללי במובן המופשט של המילה. כי לדוגמה אתה אולי חושב שאתה חכם וחושב בהיגיון בדיוק כמוני, אבל אין לך את הידע ואת הניסיון שיש לי בתחומים מסויימים. בדיוק כמו שגם אני בעצמי אפנה לבעל מקצוע עם יותר ידע ויותר ניסיון ממני בתחומים ספציפיים, למרות שאני חושב שהוא פחות חכם ממני באופן כללי.

נקודה נוספת שהיא יותר חשובה באופן כללי, היא העניין שגם מי שילמד ושיבין את כל התכנים שאני מפרסם, עדיין יתכן שהוא ירצה עזרה במובן הנפשי לתרגל את כל דרכי החשיבה שיש באתר. כי הקושי לתרגל את כל שיטות החשיבה, הוא ברובו לא טכני ולא נובע מחוסר ידע מקצועי, אלא הקושי הוא רגשי. שהרגש של האדם מקשה עליו להתמיד וגם להיות מסוגל לשאול את השאלות הנכונות במבנה הנכון.

כי בפועל לאדם יש גם קושי רגשי לשבת לתרגל עם עצמו, את כל הניתוחים הנפשיים. וזה קורה ממגוון רחב של סיבות. שבהן, הגיוני שהאדם ירצה עזרה, ליישם את מה שהוא כבר יודע ושהוא בהחלט יכול ליישם גם לבדו בעצמו. אבל הגיוני שהאדם ירצה עזרה לשאול את עצמו את השאלות הנכונות. וזה כמובן במידה והאדם חושב שהוא כן מבין את כל דרכי החשיבה. מכל שכן, אם האדם לא בטוח שהוא מבין מה ואיך ואיזה שאלות בדיוק הוא צריך לשאול את עצמו.

בכל מקרה, ישנם מצבים שגם אם תיתן לאדם את כל הידע המקצועי, הרי שהוא יכול לרצות עוד עזרה, גם במובן הנפשי, ליישם את מה שהוא יודע ברמה המקצועית.

כל הנ"ל כמובן רלוונטי במידה והיה בעולם רק בן אדם אחד בלבד, שצורך את התכנים שלי. שאז הוא עדיין אולי ירצה לפנות אלי, כי הוא צריך ידע ספציפי או כדי לקבל עזרה במובן הרגשי, של לשאול את עצמו את השאלות הנכונות. כל זה במידה והוא יחשוב שיש לו את כל דרך החשיבה שלי באופן מלא.

אבל במציאות האמיתית, יש אין סוף אנשים ותמיד יהיה את האדם שיחשוב שהוא לא מבין את הכל עד הסוף, למרות שיש אלפי תכנים מלאים בחינם וכולי.

וכמובן שאלו היו רק כמה נקודות מבט בהקשר הזה. כדי עיקר הדגש הוא, שיבינו, שלמרות שבאופן כללי כאשר מעבירים ידע מקצועי, הרי שצריך לעשות סוג של צנזורה על התוכן המקצועי, כדי לא להעביר את כולו באופן מלא, כדי שעדיין תהיה תלות כלשהי בין הלקוח לבין מספק השירות, הרי שאני מפיץ את כל המידע באופן מלא לטובת הכלל ממגוון רחב של סיבות.

לסיכום:

הפצת תוכן מקצועי, שאמורה לשדר מקצועיות ולגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, צריכים לדעת לעשות אותה בחוכמה. כי התוכן המקצועי שלך, אמור מצד אחד לשדר ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני היא אמורה לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא איש מקצוע ושהוא צריך איש מקצוע כך. ולכן, צריך שכל, גם לדעת איך להפיץ את הידע המקצועי שיש לך בראש.
המטרה שלי תלות הדרך של אליעד לאנשים כישורים אושר צנזורה על תוכן מקצועי לאהוב רק אותך לא מבין איך להעביר להיות מסוגל איך לא לחשוף סודות איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי איך לא לחשוף סודות מקצועיים איך לא ללמד את המתחרים שלך איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להיות מוכן איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך איך להעביר איך להעביר ללקוח חומר מקצועי איך לעשות איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי בהפצת תכנים שיווקיים המתחרים שלך הפצת חומרים מקצועיים הפצת תוכן מקצועי הפצת תכנים הפצת תכנים שיווקיים הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים חומר חומר מקצועי בצורה שיווקית חומרים מקצועיים טעויות טעויות ב טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים יותר כסף יצירת תוכן יצירת תוכן שיווקי יצירת תוכן שיווקי מקצועי כסף לא לחשוף סודות לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי לא לחשוף סודות מקצועיים לא ללמד את המתחרים לא ללמד את המתחרים שלך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להיות מוכן לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך לגרום ללקוחות להיות מוכן להעביר להעביר ללקוח חומר מקצועי להעביר ללקוחות לחשוף לחשוף סודות לחשוף סודות בתוכן מקצועי לחשוף סודות מקצועיים ללמד ללמד את המתחרים ללמד את המתחרים שלך למידה לעשות צנזורה על תוכן מקצועי לקוח לקוחות לרכוש לרכוש דווקא ממך לרצות לרצות לרכוש דווקא ממך לשלם לך יותר כסף מה לעשות מה לעשות כדי מה לעשות כדי ל מחיר מחיר יותר גבוה מקצוע מתחרים סוד סודות סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים צנזורה צנזורה על תוכן מקצועי רצון שיווק שיקולים שיקולים ב שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי תוכן מקצועי תוכן שיווקי תוכן שיווקי מקצועי תכנים שיווקיים תכנים שיווקיים מקצועיים
מי זה אליעד כהן? מה האינטרס של אליעד כהן? למה אליעד כהן מפרסם תכנים? הפצת התכנים של אליעד כהן, מה עומד מאחורי התכנים של אליעד כהן? ערוץ היוטיוב של אליעד כהן, מה האינטרסים של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, אליעד כהן יוטיוב
מי זה אליעד כהן? מה האינטרס של אליעד כהן? למה אליעד כהן מפרסם תכנים? הפצת התכנים של אליעד כהן, מה עומד מאחורי התכנים של אליעד כהן? ערוץ היוטיוב של אליעד כהן, מה האינטרסים של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, אליעד כהן יוטיוב
... זה אליעד כהן? מה האינטרס של אליעד כהן? למה אליעד כהן מפרסם תכנים? הפצת התכנים של אליעד כהן, מה עומד מאחורי התכנים של אליעד כהן? ערוץ היוטיוב של אליעד כהן, מה האינטרסים ... לקחת את התכנים שלו, לשנות את השם ולפרסם אותם, תוך שימוש בהיגיון ובחשיבה ביקורתית כדי לשפר את הסביבה בה הם חיים. מה המטרה בהפצת תכנים על ידי אחרים? אליעד כהן מדגיש כי כל אדם יכול לקחת את התכנים שלו ולהפיץ אותם תחת שמו, גם ... הכלכלה ועוד. איך ניתן להשפיע על העולם לפי אליעד כהן? אליעד כהן מציע כי כל אדם יכול להשפיע על העולם בצורה חיובית על ידי הפצת תכנים שמעודדים חשיבה הגיונית. הוא מדגיש שזו לא רק בעיה של רעיונות גדולים או אינטרסים אישיים, ... שמעודדים אנשים לפתח חשיבה יותר נכונה בתחום ההתמחות שלו - אם זה בתחום החשמל, האינסטלציה או כל תחום אחר. האם אליעד כהן עוסק בהפצת תכנים מתוך רצון לרווח אישי? אליעד כהן מבהיר שאין לו עניין לרווח אישי מההפצה. הוא לא שואף לעשיית ... להפיץ אותם ולשלם עליהם כראות עיניהם, כל עוד המטרה המרכזית נשארת עקביות - לעודד אנשים לחשוב בצורה הגיונית יותר. אליעד כהן הפצת תכנים היגיון וחשיבה נכונה איך משפיעים על העולם? הפצת רעיונות חשיבה הגיונית כיצד לשפר את החיים ...
מה האינטרס של אליעד כהן? איך להפוך את העולם לטוב יותר? איך אפשר לעזור לאנשים? הסיפור של אליעד כהן, איך לשנות את העולם? איך להפוך את העולם למקום טוב יותר? מי זה אליעד כהן? איך לעזור לאנשים? למה לשתף את התכנים של אליעד כהן?
מה האינטרס של אליעד כהן? איך להפוך את העולם לטוב יותר? איך אפשר לעזור לאנשים? הסיפור של אליעד כהן, איך לשנות את העולם? איך להפוך את העולם למקום טוב יותר? מי זה אליעד כהן? איך לעזור לאנשים? למה לשתף את התכנים של אליעד כהן?
... אצל כמה שיותר אנשים. כיצד לגרום לאנשים לחשוב בהיגיון? הדרך לעודד אנשים לחשוב בהיגיון היא על ידי הפצת תכנים שמעודדים חשיבה רציונלית. כל אחד יכול לקחת חלק בזה, ולהפיץ ידע או תכנים שמפתחים חשיבה לוגית בכל תחום - בין אם מדובר ... אצל כמה שיותר אנשים. כיצד לגרום לאנשים לחשוב בהיגיון? הדרך לעודד אנשים לחשוב בהיגיון היא על ידי הפצת תכנים שמעודדים חשיבה רציונלית. ניתן לעשות זאת במספר אופנים: לשתף מאמרים וסרטונים שמלמדים אנשים לחשוב בצורה יותר מסודרת. להפיץ ... האם אליעד כהן רמאי? איך לתקן את העולם? איך לשפר את העולם? אליעד כהן יוטיוב, חוות דעת על אליעד כהן, הפצת התכנים של אליעד כהן, שיתוף תכנים של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, התנדבות, איך לעזור לחברה? מעורבות חברתית, מעורבות פוליטית, איך ...
ביקורת בונה / ביקורת שלילית - כיצד להעביר ביקורת בונה בצורה יעילה?
... בונה ביקורת שלילית - כיצד להעביר ביקורת בונה בצורה יעילה? ובו יתבאר העניין של העברת ביקורת. מהי ביקורת בונה וביקורת טובה, ומהי ביקורת שלילית וביקורת הרסנית. ואיך להעביר ביקורת? ועוד. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי לפעמים צריך האדם להעביר ביקורת על מישהו (וגם האדם, על עצמו). והשאלה היא, איך אפשר להעביר ביקורת בצורה יעילה? תשובה: ביקורת יעילה, היא כזו שמספקת מענה, גם לצרכים של זה שמעבירים עליו את הביקורת. ... ראוי לביקורת, הרי שהוא עושה זאת מתוך צורך רגשי אישי כלשהו, שהוא זה שגורם לו לעשות את המעשה. כאשר רוצים להעביר ביקורת על מישהו, ראשית כל, יש לנסות להבין את הצרכים הרגשיים ואת הסיבות של האדם, שבגללן הוא עושה את מעשיו. ... יש לנסות לחשוב על דרך כלשהי שנותנת מענה, גם לצרכים של האדם, שמעבירים עליו את הביקורת. לאחר מכן, אפשר להעביר את הביקורת, אך לנסות להעביר אותה בצורה כזו, שהאדם שמעבירים עליו את הביקורת, יבין, כיצד מוצעת לו אפשרות טובה יותר, שנותנת מענה גם ...
ביקורת בונה / ביקורת שלילית והורסת - איך להעביר ביקורת בונה ולא ביקורת שלילית?
... בונה ביקורת שלילית והורסת - איך להעביר ביקורת בונה ולא ביקורת שלילית? קיימים שני סוגים של העברת ביקורת. צורה אחת של העברת ביקורת, נובעת מכך שהביקורת שוללת לגמרי את ... אם הביקורת נכונה, אם היא נובעת מתוך הסתכלות שלילית על האדם השני, הרי שזה פוגע לאדם השני בכבוד העצמי שלו, ועל ידי זה בדכ הוא ירצה לעשות, דווקא את ההפך ממה שאמרו לו. ויש גם דרך נכונה יותר להעביר ביקורת, והיא על ידי זה שמתייחסים להכל באיזון. אם מישהו עשה טעות, גם אם זו טעות גדולה, אפשר מצד אחד לנסות להבין אותו ולא לפגוע בכבוד שלו, ועדיין אפשר להעביר עליו ביקורת, כדי לגרום לו להיות טוב יותר. ביקורת נכונה, היא כזו שלא שוללת את זכות הדעה השונה והעצמאית של האדם האחר, אלא היא בסך הכל מנסה לגרום לאדם האחר, להבין טוב יותר באופן עצמי, מה נכון יותר עבורו לעשות, כדי לגרום לו לחיות טוב יותר. ולהעביר ביקורת בצורה נכונה כזו, זה אפשרי על ידי זה שמכבדים את האדם השני, ומראים לו את הדרך שנראית למעביר הביקורת כנכונה יותר, מתוך הבנה שזו ...
שיפוט עצמי - איך להעביר ביקורת עצמית בצורה בונה וחיובית?
... עצמי - איך להעביר ביקורת עצמית בצורה בונה וחיובית? בקרה עצמית - כדי שביקורת תהיה יעילה ואפקטיבית, עליה להיות ...
הומור / צחוק / סטנדאפ - איך לשכנע באמצעות הומור? איך להעביר מסרים באמצעות צחוק? איך לשתול מסרים באמצעות סטנדאפ? לגיטימציה / מניפולציות / מסרים לתת מודע / בידור / קומדיה
... צחוק סטנדאפ - איך לשכנע באמצעות הומור? איך להעביר מסרים באמצעות צחוק? איך לשתול מסרים באמצעות סטנדאפ? לגיטימציה מניפולציות מסרים לתת מודע בידור קומדיה וכאן אבאר עוד אחת מהדרכים איך באפשרותך להעביר מסרים ולשכנע במסרים שונים, באמצעות שימוש בהומור קומדיה בצחוק וכיוב. וכפי שכבר ... ונמצא אם כן, כי ההומור הוא סוג של גשר מעבר, בין מה שקיים רק בדמיון לבין מה שקיים במציאות, בין האפשרי לבין המחוייב. ואם רוצים להעביר רעיון מגדר הדמיון לגדר המציאות, אפשר להתחיל לעטוף אותו בהמון הומור, ואחכ לאט לאט ...
התחמקות מתשובות - איך להתחמק משאלות, על ידי השבת תשובה שאינה ברורה לשואל? איך לעשות מניפולציה על שאלות מטרידות? איך להתחמק מטיפוסים מטרידים? איך לגרום למישהו להרגיש טיפש? איך להעביר נושא בשיחה? איך להתחמק משיחה? איך לגרום למישהו להרגיש לא בנוח? איך להפסיק שיחה? איך לגרום למישהו לא לרצות לדבר איתך? איך לגרום למישהו לא להציק לך?
... מתשובות - איך להתחמק משאלות, על ידי השבת תשובה שאינה ברורה לשואל? איך לעשות מניפולציה על שאלות מטרידות? איך להתחמק מטיפוסים מטרידים? איך לגרום למישהו להרגיש טיפש? איך להעביר נושא בשיחה? איך להתחמק משיחה? איך לגרום למישהו להרגיש לא בנוח? איך להפסיק שיחה? איך לגרום למישהו לא לרצות לדבר איתך? איך לגרום למישהו לא להציק לך? וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להתחמק משאלות שאין ברצונך לענות עליהן, והדרך לכך היא על ידי זה שאתה ... גם על ידי זה, שאתה משיב לשואל במושגים שהוא לא מכיר אותם ובצורה שהוא לא מבין אותה. כגון לדוגמה, שימוש במטאפורות שימוש במושגים מקצועיים שהוא לא מכיר שימוש במשפטים שאינם ברורים לוגית במאה אחוז הבעת רעיון פשוט בצורה מורכבת, שלא יהיה קל להבין אותו וכיוב. ...
NLP / סודות השכנוע / לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע?
NLP סודות השכנוע לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע? וכאן אבאר עוד אחד מהעקרונות החשובים ביותר בשכנוע והעברת מסרים, והוא העיקרון של דיבור אובייקטיבי ודיבור ...
NLP - איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
... איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? וכאן אבאר עוד טכניקה ועוד שיטה, כיצד באפשרותך לשתול מחשבות אצל ... שהוא יאמין לה, כחלק מסיפור אחר. ואבאר כאן כיצד לעשות זאת בצורה יעילה? ואבאר גם, רמות עומק שונות ורמות תחכום שונות ורמות מניפולציה שונות ודרכים שונות לעשות זאת... ואסביר, מהם מסרים סמויים ואיך לשתול אותם? ואיזה סוגים של ... הסמויים שלך? ואבאר טכניקות שכנוע מתקדמות ואיך לגרום למישהו להאמין לך? ועוד... וראשית אסביר את הרעיון באופן כללי. והרעיון הוא, שאם ברצונך לגרום למישהו להאמין למשהו כלשהו (בין אם הוא נכון או לא נכון), באפשרותך לעשות זאת על ... בתוך זה תשלב לו את המסר הסמוי שאתה רוצה להעביר לו, בצורה שבה הוא יהיה חייב לשים לב להסכים עם הנחת היסוד הסמויה שלך, כדי להבין את הסיפור שאתה מספר לו. והרעיון הוא, שאתה עוטף את המסר הסמוי שלך, בתוך עובדות שהאדם השני ... לדוגמה: נניח שאתה לוקח מוצר שאתה יודע שהלקוח חושב שהוא מוצר טעים ומתוק. ואתה אומר ללקוח, המוצר הזה עשוי מחומרים בריאים ואיכותיים, שגורמים לטעם שלו להיות ככ מתוק וטעים בצורה ככ איכותית. שבעצם אתה מנצל את זה שהאדם יודע שהמוצר הזה הוא X = מתוק וטעים. ואתה שותל לו את המחשבה ... מעביר לו מסר סמוי, שהמוצר הזה הוא עשוי מחומרים בריאים ואיכותיים. ומי שיעמיק בדוגמה הנל וכיוב, יראה שיש כאן עוד רמת עומק. והיא שאם אתה רוצה שהמסר שלך יהיה יותר בולט בסיפור, אז אתה לא יכול לספר לשומע, סיפור ... (האדם לא יודע שזאת האמת), משום שהוא עשוי מחומרים איכותיים יותר ובריאים יותר, שזה המסר הסמוי, שהאדם חייב לשים אליו לב, כדי להבין את המסר המרכזי, שמדבר על זה שהמוצר הזה יותר טעים ממוצרים מקבילים. או במילים אחרות, ... מיוצר כבר הרבה שנים, ומשום שהוא עשוי מחומרים בריאים, ומשום שהוא מוצר ככ פופולארי. כאשר בעצם אתה לוקח את זה שהשומע יודע שהמוצר הזה מיוצר הרבה שנים, ואתה יודע שהוא יודע שהמוצר הזה הוא מאוד פופולארי, ואתה בעצם ... משלב גם את המסר הסמוי שהמוצר הזה עשוי מחומרים בריאים. והכל כדי להעביר את המסר המרכזי, שמסביר למה המוצר הזה ככ טעים באופן מיוחד, שגם את זה האדם כבר יודע. דהיינו, אתה בונה את הסיפור בצורה כזו, שבה אתה לוקח אמיתות שהאדם מודע אליהן, ואתה ...
איך לגרום למישהו לא לעשות משהו? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? צריכת סמים, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? הפסקת עישון, איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך להעביר מסרים תת הכרתיים?
איך לגרום למישהו לא לעשות משהו? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? צריכת סמים, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? הפסקת עישון, איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך להעביר מסרים תת הכרתיים?
איך לגרום למישהו לא לעשות משהו? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? צריכת סמים, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? הפסקת עישון, איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? במהלך השיחה, אליעד עוסק בשאלה כיצד לשנות את התנהגותם של אנשים, במיוחד במקרה של עישון. הוא מציין את המקרה של אדם ... יותר. הפסקת עישון איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? הפחד מהעתיד מול הפחד מההווה מניפולציה לשינוי התנהגות השליטה על הבחירות שלנו איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? הדיון מתחיל בסיפור על אדם שנראה כי יש לו חיים מושלמים - עבודה טובה, אישה מקסימה, אך יש לו בעיה אחת: הוא סובל משימוש ... שאלת השיחה היא איך לגרום לאדם כזה להפסיק לעשן, כשיש לו שני פחדים מנוגדים: הפחד ממה שיקרה אם ימשיך לעשן והפחד ממה שיקרה אם לא יעשן. נבחן כיצד ניתן לשנות את ... הסוגיה המרכזית היא איך לגרום לאדם להפסיק לעשן כאשר הוא מרגיש שזו הבחירה היחידה שלו. הדרך היא להפחית את הפחד ממה שיקרה אם הוא לא יעשן, ובמקביל להגדיל את הפחד ממה שיקרה ... של ההימנעות ממנו. כיצד לגרום לאדם לחשוב שיש לו שליטה על ההתנהגות? כדי לשנות את ההתנהגות יש לגרום לאדם להרגיש שיש לו שליטה על בחירותיו. אליעד מדבר על מניפולציה שבה הוא ... בעתיד. הפסקת עישון איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? הפחד מהעתיד מול הפחד מההווה מניפולציה לשינוי התנהגות השליטה על הבחירות שלנו מה אתה אומר? ש: מקרה, אדם מסוים יש לו ... אתה אומר רגע אבל זה שיקולים כאלו, אתה לא יודע מה, אתה מתחיל לעשות שיקולים כאלה רגע אבל זה בוודאות זה לא בוודאות, זה עכשיו, זה אחר כך, זה זה, זה זה. יכול להיות שאתה תגיד לו אל תחתוך לי אצבע היום מה שיהיה מחר ... אם הוא יעשן, או איך לגרום לו פחות לפחד ממה יקרה אם הוא לא יעשן. תראה יש לבן אדם שתי סיטואציות, יש לו שתי תמונות בראש. עכשיו נגיד השעה X יש לו שתי תמונות, אחד הוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הפצת תכנים, האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הפצת תכנים, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג מומלץ, מאמן עסקי, מאמן אישי קואצ'ינג בתחום הפצת תכנים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 01:37:48 - wesi1