אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הפצת תכנים ✔טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
והפעם אסביר, איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה נכונה, שמצד אחד הוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך ודווקא אליך ולא למתחרים שלך. וגם שהוא יהיה מוכן לשלם לך יותר מאשר למתחרים שלך. אבל גם מצד שני, שהוא לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי בעצמו כדי להסתדר בלעדיך? ובאופן כללי, איך לשדר ללקוח שאתה מקצועי בצורה נכונה?

וננתח את העניין של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, שמטרתם לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע ולרצות לרכוש ממך את השירות שלך במחיר יותר גבוה. שזה בעצם אומר, שלא מדובר על תכנים מסוג פרסומת רגילה, שמספרת כמה אתה טוב דרך הצהרות, אלא על תכנים שמעבירים ידע מקצועי שאמורים לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. 1 - כדי שירצה לקבל ממך שירות. 2 - כדי שירצה לבוא דווקא אליך ולא למישהו אחר. 3 - כדי שירצה לשלם לך יותר כסף, מאשר למתחרים שלך, שבעיניו הם פחות מקצועיים. ולכן בעצם אתה תכין חומרי שיווק שמטרתם היא לשדר מקצועיות.

ומה שצריכים לדעת זה, שיש כאן עניין של מינון ואיזון נכון, שצריכים לדעת לעשות אותו כי יש כאן סוג של דבר והיפוכו. ומינון לא נכון של הפצת תכנים מקצועיים, עלול לגרום ללקוחות לרצות לא לרכוש ממך אלא ממישהו אחר. כמו שתכף אסביר.

אז ברמת העיקרון, מה בעצם צריך כדי שלקוח ירצה לרכוש ממך ודווקא ממך ושיהיה מוכן לשלם לך מחיר יותר גבוה מאשר למישהו אחר? תשובה: לשם כך הוא אמור לחשוב שאתה מקצועי ושאתה מסוגל לספק לו שירות מקצועי. ולכן לכאורה נראה, שככל שהלקוח יחשוב שאתה יותר מקצועי, ככה בעצם הוא יותר יסמוך עליך, ירצה לרכוש דווקא ממך וכולי. אבל זאת לא כל האמת! ולמה? כי אז יש בזה כל מיני היבטים.

אולי הלקוח יסתפק במישהו פחות מקצועי ממך?

יש נקודת מבט אחת שאומרת, שאולי הלקוח יחשוב שאתה מאוד מקצועי, אבל שהוא לא צריך מישהו מקצועי כמוך, אלא הוא יכול להסתפק במישהו פחות מוכשר ממך. לגבי נקודת המבט הזו, נאמר, שכרגע לא נתייחס אליה. אלא נניח שהלקוח שלך יחפש דווקא את ספק השירות הכי מקצועי שהוא מכיר. ונניח שהלקוח שלך לא יחשוב שהוא מעדיף מישהו שהוא פחות מקצועי ממך.

אולי הלקוח יחשוב שאתה גאון מכדי להיות מסוגל לעזור לו?

יש עוד נקודת מבט שאומרת, שאם תפרסם תכנים מאוד מקצועיים, אז לפעמים זה עלול לגרום ללקוח שלך לחשוב שאתה "טכני" מידי ושאתה אולי גאון בתחומך, אבל שאתה לא בהכרח תדע להבין אותו ולהתאים לו את הפתרון הטוב ביותר עבורו. זה יכול לקרות כאשר התוכן שאתה מפרסם הוא מאוד מקצועי, אבל הוא מועבר ללקוחות בצורה מאוד מקצועית. כל כך מקצועית, עד כדי כך שהלקוח חושב שאתה אולי איש מקצוע, אבל שאתה לא מסוגל גם לדבר איתו בגובה העיניים.

במילים אחרות התוכן המקצועי שלך, עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא יודע לדבר גם בשפת בני אדם רגילים ושאתה שייך לגאון המשוגע, שכדי ליהנות ממנו, צריך מנהל פרויקט / מתווך באמצע, שידע להשתמש בכישורים שלך, כדי לספק לו שירות. כמו שקורה בעולם האמיתי, שהגאונים, עובדים אצל אנשים העסקים, שיודעים להמיר את הגאונות של הגאונים, לשירות עבור הלקוחות.

כמובן שהנושא הזה פתיר, באמצעות זה שלומדים איך לעטוף ואיך להציג ללקוח את התוכן המקצועי. איך לדבר עם הלקוח גם בשפה של הלקוח, איך להציג מושגים מקצועיים בצורה שתדבר אל הלקוח, אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. אבל גם זה נושא אחר שלא נעמיק בו כרגע.

אולי הלקוח יחשוב שהוא יכול להסתדר בלעדיך ושהוא לא צריך אותך, בזכותך?

והפעם נעמיק אל תוך נקודה אחרת והיא, שצריכים להבין, שהלקוח פונה אליך וכולי, לא רק בגלל שהוא חושב שאתה איש מקצוע, אלא בגלל שהוא חושב שאין מישהו אחר שיכול להחליף אותך. דהיינו, אם לדוגמה לקוח רוצה לצבוע את הבית שלו, ואתה בתור איש מקצוע תלמד אותו הכי טוב איך צובעים בית, אז מצד אחד הלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע מצוין, הכי מוכשר שיש, עד כדי כך שאתה הצלחת ללמד אותו איך הוא יכול לצבוע את הבית שלו בכוחות עצמו, אבל מצד שני הלקוח עלול לחשוב שהוא כבר לא צריך דווקא אותך. כי הוא יכול לעשות את זה בעצמו, או שלצורך העניין הוא יכול להביא מישהו פחות טוב ממך ולדעת לנהל אותו, כי הוא כבר מבין מספיק טוב, בעיניו מה צריך או לא צריך לעשות.

במילים אחרות, כאשר אתה מנסה להראות שאתה מקצועי, אתה בעצם מעביר תוכן מקצועי וידע מקצועי. ומהידע הזה כמובן שיכולים ללמוד גם המתחרים שלך. ואחד המתחרים שלך, הוא בעצם הלקוח שלך. דהיינו, שמצד אחד אתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שאתה איש מקצוע, כדי שירצה לקבל שירות ממך ודווקא ממך, אבל מצד שני אתה לא רוצה שהלקוח שלך יהיה איש מקצוע טוב כמוך. כי הלקוח משלם לך, בעבור הפער שהלקוח שלך חושב שיש, בין המקצועיות שלך לבין המקצועיות שלו ושל המתחרים שלך. ולא רק בעבור המקצועיות שלך. ולכן ככל שהלקוח שלך יהיה יותר מקצועי, ככה הוא עשוי לרצות לא לפנות אליך אלא להסתדר בעצמו.

בפרט אם אתה מוכר שירות מקצועי, ששייך גם לקטגוריה של "עשה זאת בעצמך" / "Do It Yourself", שבמקרה כזה הלקוח שלך, רואה בעצמו מתחרה שלך. במובן שהוא חושב לעצמו, אולי הוא יכול להסתדר לבד בלעדיך. ככה שבתחומים כאלו, זה שאתה מעביר ידע מקצועי, זה גם יכול לגרום לכך שאתה תגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח שלך יעדיף להסתדר לבד בעצמו, בלעדיך.

נקודה נוספת היא, שגם אם מדובר לדוגמה בתהליך בניה / אספקת שירותי בניה ללקוח, שבו הלקוח רוצה לבנות לעצמו בית, גם כאן לדוגמה, הלקוח משלם לך ממגוון סיבות. חלק מהסיבות הן גם בגלל שהלקוח סומך עליך שאם אתה תנהל את האירוע של בניית הבית שלו, אז הבית שלו יבנה יותר טוב. במילים אחרות, הלקוח לפעמים צריך אותך גם כמפקח וכמנהל של אנשי המקצוע, שהוא יודע שהוא לא יכול בעצמו לבצע את העבודה שלהם. לדוגמה, הלקוח יודע שהוא לא יכול ללכת להתקין לעצמו חלונות בבית. ולכן הוא יעדיף שמישהו מקצועי, ינהל את מתקין החלונות.

אבל ככל שהלקוח שלך יחשוב שהוא עצמו יותר מבין את התהליך, ככה ממילא הוא עשוי לחשוב שהוא פחות צריך אותך ושהוא יכול להסתדר לבד.

במילים אחרות גם אם לא מדובר על ללמד את הלקוח ידע מקצועי שהוא יכול בעצמו להסתדר לבד לחלוטין, כמו לדוגמה בתחומים של "עשה זאת בעצמך", עדיין גם אם הלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע שיבצע עבורו את העבודה, הרי שככל שהלקוח חושב שהוא מבין יותר טוב את התחום, ככה הוא יכול יותר לסמוך על עצמו ולחשוב שהוא יכול להסתדר עם איש מקצוע פחות טוב ממך, כי הוא הלקוח יחשוב שהוא יכול לנהל בצורה די טובה, את איש המקצוע האחר. גם במקרים שהלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע אחר וגם במקרים שהלקוח מבין שאיש מקצוע אחר פחות טוב ממך.

אז מה זה אומר בעצם?

זה אומר שכאשר מעבירים ללקוח ידע מקצועי שאמור לו להבין שאתה מקצועי, שאתה מסוגל לעזור לו, הרי שצריכים למצוא את המינון ואת האיזון, בכמות המידע המקצועי שאתה מעביר ובאיך שאתה מעביר אותו. כי אם תעביר פחות מידי ידע מקצועי, יתכן שהלקוח לא מספיק יחשוב שאתה מקצועי ואז הוא לא ירצה לפנות אליך או דווקא אליך. אבל גם מצד שני, אם תעביר את כל הידע המקצועי שלך, ברמה שהלקוח שלך יהפוך להיות מקצועי כמוך, הרי שזה עשוי לגרום לו מצד אחד לחשוב שאתה מקצועי, מצד שני לחשוב שמיותר לו לפנות אליך.

איך להעביר מידע מקצועי בצורה נכונה?

אז יש בזה כל מיני היבטים וכל מקרה לגופו. אבל ניתן מספר נקודות למחשבה לגבי איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה שהוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך אבל גם לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי כדי להסתדר בלעדיך?

אז נקודה אחת שאפשרי לשים אליה לב, זה האם וכמה אתה מסביר את הבעיה ואת הכאב של הלקוח, ועד כמה אתה מסביר את הפתרון לכאב של הלקוח. אם לדוגמה אתה צבעי, אתה יכול לדוגמה להסביר על איך לפתור רטיבות לפרטי פרטים ואתה גם יכול רק להסביר על הבעיה של הרטיבויות החוזרות, לפרטי פרטים. במילים אחרות, כמה אתה משדר מקצועית דרך הסבר של הבעיה וכמה אתה משדר מקצועיות דרך הסבר של הפתרון.

נקודה נוספת יכולה להיות, כמה אתה מסביר על פתרונות אחרים שלא עובדים ועל כל מיני בעיות שיש בפתרונות אחרים ועד כמה אתה מסביר על מהו הפתרון הנכון.

נקודה נוספת יכולה להיות כמה אתה מעביר את כל המידע במלואו וכמה אתה שומר אצלך כמה קלפים, כדי לא להעביר את כל המידע המלא לפרטים פרטים.

וכמובן שצריכים לזכור, שזה לא משנה מה אתה אומר, אלא מה שהלקוח שלך מבין ממה שאתה אומר. כי אתה רוצה שהלקוח שלך גם יחשוב שאתה מקצועי. אבל גם שהוא יחשוב שהוא צריך אותך ושהוא לא יכול להסתדר בלעדיך.

ולכן על כל תוכן מקצועי שאתה מעביר ללקוחות שלך, אתה צריך להתבונן, כמה לדעתך זה משדר מקצועיות ללקוח שלך, וכמה התוכן משדר ללקוח שלך שהוא עדיין צריך אותך בגלל המקצועיות שלך ושהוא לא יכול להסתדר בלעדיך. זה בהיבט הזה, של לשמור על המינון הנכון, של איך לשדר מקצועיות ללקוח, במידה שהוא עדיין ירצה לפנות אליך ולא במידה שהוא יחשוב שהוא יכול להסתדר לבד בלעדיך.

כמובן שלצד זה יש גם את העניין של איך לעטוף את המידע בשפה שהלקוח יתעניין בה, במובן שהיא תדבר על הכאב של הלקוח ועל התועלת שהלקוח שלך מקבל מהידע המקצועי שלך ולא רק כדיון מקצועי נטו. במובן שצריכים כל ידע מקצועי שיש לך, לדעת להעביר אותו בצורה שתגרום ללקוח לרצות איש מקצוע כמוך.

לדוגמה, שיטות עבודה שעוזרות לך לחסוך עלויות, באופן כללי, כנראה שהן פחות יעניינו את הלקוח. כי הן פחות עוסקות בתועלת של הלקוח. וגם אותן אפשרי כמובן להציג בצורה נכונה, אבל זה עניין אחר. בכל מקרה כל ידע מקצועי שיש לך להעביר, צריכים להבין איך הוא עוזר ללקוח לרצות אותך, איך ולמה שהלקוח ירצה מישהו דווקא עם הידע המקצועי שלך.

כל זה לצד זה שצריכים להבין איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו, במובן שהוא ירגיש שהוא מבין אותך ושאתה מבין אותו ולא רק שהוא יחשוב שאתה מאוד מקצועי אבל שהוא יחשוב שהוא לא מסוגל לתקשר איתך מרוב שאתה מקצועי וטכני מידי.

נקודה להתבוננות על התכנים שאני מפרסם - לדוגמה התכנים שבאתר EIP.co.il

ניקח לדוגמה את התכנים באתר הזה EIP.co.il. האתר עצמו מלא באלפי תכנים מקצועיים, שאין בהם כמעט שום מידור של שום מידע כלשהו ממישהו. הדבר הזה עשוי לגרום למי שצורך את התכנים, לחשוב שהוא יכול להסתדר לבד. כי כל כלי העבודה וכל שיטות העבודה פרושות בפניו באופן מלא לפרטי פרטים.

כמובן שאין באתר את כל המידע על כל המקרים האפשריים. כי יש אין סוף מקרים שכאלו. אבל צורת החשיבה של איך לנתח את כל המקרים, צורת החשיבה הזאת מפורטת לפרטי פרטים באופן מלא שכל אחד יכול ללמוד אותה, להבין אותה, וליישם אותה לבד.

ונשאלת השאלה, איך מסתדר העניין של הפצת החומר המקצועי שאני מפיץ לפרטים פרטים באופן מלא, עם נקודת המבט שבמובן מסוים התוכן הזה אולי אמור גם לגרום לאדם, כן לרצות להיעזר בי. איך זה מסתדר? האם יש כאן אצלי מידור של תוכן מקצועי בתכנים שאני מפרסם?

אז יש כאן כל מיני נקודות מבט. ראשית, לי אישית אין שום בעיה עם הפצת כל התכנים באופן מלא לפרטי פרטים. גם כי באמת המטרה שלי היא לעזור לאנשים שידעו להסתדר בעצמם. ומצד האמת, כל מי שיפעיל את המוח שלו בכוחות עצמו בדרך מסודרת, כפי שהיא מוסברת לפרטי פרטים בתכנים שלי, הרי שמצד האמת הוא יוכל להיות מאושר / להגיע לשלמות עצמית וכולי, בלי שום צורך כלשהו לדבר איתי על משהו בעולם.

אבל יש גם עוד נקודות נוספות, בהקשר של התכנים המקצועיים שאני מפיץ. והיא לדוגמה שלפעמים בן אדם צריך ידע מקצועי ספציפי, שבמקרה יש לי אותו יותר ממנו. בלי קשר לשום עניין אחר. ולכן במקרה כזה לדוגמה הגיוני לפנות לבעל הניסיון שיעזור לך במה שאתה צריך. כי עם שכל, אי אפשר לדעת כל דבר ברמת הצורה החיצונית. וכן צריכים עזרה ברמת הצורה החיצונית, מבעל הניסיון. כמו שגם האיש החכם בעולם, לא ידע מעצמו תוך רגע אחד, איך לתקן רכב או כל מיומנות מקצועית אחרת. הוא אולי יכול ברגע אחד לדעת איך לתקן את הרכב במובן הפנימי, דהיינו, לא להרגיש רע מכך שהרכב לא תקין, אבל הוא לא בהכרח יודע ברמת הצורה החיצונית איך לתקן את הרכב כאן ועכשיו, לא משנה כמה שכל יש לו.

וזה עניין אחד, שאומר שיש היגיון להיעזר בי בכל מקום שדורש ניסיון ספציפי ולא רק שכל באופן כללי במובן המופשט של המילה. כי לדוגמה אתה אולי חושב שאתה חכם וחושב בהיגיון בדיוק כמוני, אבל אין לך את הידע ואת הניסיון שיש לי בתחומים מסויימים. בדיוק כמו שגם אני בעצמי אפנה לבעל מקצוע עם יותר ידע ויותר ניסיון ממני בתחומים ספציפיים, למרות שאני חושב שהוא פחות חכם ממני באופן כללי.

נקודה נוספת שהיא יותר חשובה באופן כללי, היא העניין שגם מי שילמד ושיבין את כל התכנים שאני מפרסם, עדיין יתכן שהוא ירצה עזרה במובן הנפשי לתרגל את כל דרכי החשיבה שיש באתר. כי הקושי לתרגל את כל שיטות החשיבה, הוא ברובו לא טכני ולא נובע מחוסר ידע מקצועי, אלא הקושי הוא רגשי. שהרגש של האדם מקשה עליו להתמיד וגם להיות מסוגל לשאול את השאלות הנכונות במבנה הנכון.

כי בפועל לאדם יש גם קושי רגשי לשבת לתרגל עם עצמו, את כל הניתוחים הנפשיים. וזה קורה ממגוון רחב של סיבות. שבהן, הגיוני שהאדם ירצה עזרה, ליישם את מה שהוא כבר יודע ושהוא בהחלט יכול ליישם גם לבדו בעצמו. אבל הגיוני שהאדם ירצה עזרה לשאול את עצמו את השאלות הנכונות. וזה כמובן במידה והאדם חושב שהוא כן מבין את כל דרכי החשיבה. מכל שכן, אם האדם לא בטוח שהוא מבין מה ואיך ואיזה שאלות בדיוק הוא צריך לשאול את עצמו.

בכל מקרה, ישנם מצבים שגם אם תיתן לאדם את כל הידע המקצועי, הרי שהוא יכול לרצות עוד עזרה, גם במובן הנפשי, ליישם את מה שהוא יודע ברמה המקצועית.

כל הנ"ל כמובן רלוונטי במידה והיה בעולם רק בן אדם אחד בלבד, שצורך את התכנים שלי. שאז הוא עדיין אולי ירצה לפנות אלי, כי הוא צריך ידע ספציפי או כדי לקבל עזרה במובן הרגשי, של לשאול את עצמו את השאלות הנכונות. כל זה במידה והוא יחשוב שיש לו את כל דרך החשיבה שלי באופן מלא.

אבל במציאות האמיתית, יש אין סוף אנשים ותמיד יהיה את האדם שיחשוב שהוא לא מבין את הכל עד הסוף, למרות שיש אלפי תכנים מלאים בחינם וכולי.

וכמובן שאלו היו רק כמה נקודות מבט בהקשר הזה. כדי עיקר הדגש הוא, שיבינו, שלמרות שבאופן כללי כאשר מעבירים ידע מקצועי, הרי שצריך לעשות סוג של צנזורה על התוכן המקצועי, כדי לא להעביר את כולו באופן מלא, כדי שעדיין תהיה תלות כלשהי בין הלקוח לבין מספק השירות, הרי שאני מפיץ את כל המידע באופן מלא לטובת הכלל ממגוון רחב של סיבות.

לסיכום:

הפצת תוכן מקצועי, שאמורה לשדר מקצועיות ולגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, צריכים לדעת לעשות אותה בחוכמה. כי התוכן המקצועי שלך, אמור מצד אחד לשדר ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני היא אמורה לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא איש מקצוע ושהוא צריך איש מקצוע כך. ולכן, צריך שכל, גם לדעת איך להפיץ את הידע המקצועי שיש לך בראש.
ללמד את המתחרים שלך דווקא ממני מתי להציג ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע להתאים למה לקנות ממך איך לחשוף להראות לרכוש דווקא ממך להתאהב רק בי מציאות אמיתית איך לא לחשוף סודות איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי איך לא לחשוף סודות מקצועיים איך לא ללמד את המתחרים שלך איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להיות מוכן איך לגרום ללקוח לרצות לקנות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך איך לגרום ללקוח שלך איך להעביר ללקוח חומר מקצועי איך לחשוף איך ללמד איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות דווקא ממך דווקא ממני הפצת חומרים מקצועיים הפצת תוכן מקצועי הפצת תכנים הפצת תכנים שיווקיים הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים חומר חומר מקצועי בצורה שיווקית חומרים מקצועיים טעויות טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים טעות יצירת תוכן יצירת תוכן שיווקי יצירת תוכן שיווקי מקצועי כסף לא ללמד את המתחרים לגרום ללקוח לגרום ללקוח להיות מוכן לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להיות מוכן להעביר להעביר ללקוח חומר מקצועי להעביר ללקוחות לחשוף לחשוף סודות לחשוף סודות בתוכן מקצועי לחשוף סודות מקצועיים לטעות ללמד ללמד את המתחרים ללמד את המתחרים שלך למה דווקא ממך למה לגרום ללקוח למה לקנות דווקא ממך למה לרכוש דווקא ממך למידה לקוח לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לרכוש לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני לרצות לקנות לרצות לרכוש דווקא ממך לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות לשלם לשלם לך יותר כסף מחיר מחיר יותר גבוה מקצוע מתחרים מתי לשלם סוד סודות סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים צנזורה צנזורה על תוכן מקצועי רצון שיווק שיקולים שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי תוכן מקצועי תוכן שיווקי תוכן שיווקי מקצועי תכנים מקצועיים תכנים שיווקיים תכנים שיווקיים מקצועיים
מה האינטרס של אליעד כהן? איך להפוך את העולם לטוב יותר? איך אפשר לעזור לאנשים? הסיפור של אליעד כהן, איך לשנות את העולם? איך להפוך את העולם למקום טוב יותר? מי זה אליעד כהן? איך לעזור לאנשים? למה לשתף את התכנים של אליעד כהן?
מה האינטרס של אליעד כהן? איך להפוך את העולם לטוב יותר? איך אפשר לעזור לאנשים? הסיפור של אליעד כהן, איך לשנות את העולם? איך להפוך את העולם למקום טוב יותר? מי זה אליעד כהן? איך לעזור לאנשים? למה לשתף את התכנים של אליעד כהן?
... חשיבה רציונלית אצל כמה שיותר אנשים. כיצד לגרום לאנשים לחשוב בהיגיון? הדרך לעודד אנשים לחשוב בהיגיון היא על ידי הפצת תכנים שמעודדים חשיבה רציונלית. כל אחד יכול לקחת חלק בזה, ולהפיץ ידע או תכנים שמפתחים חשיבה לוגית בכל תחום - ... חשיבה רציונלית אצל כמה שיותר אנשים. כיצד לגרום לאנשים לחשוב בהיגיון? הדרך לעודד אנשים לחשוב בהיגיון היא על ידי הפצת תכנים שמעודדים חשיבה רציונלית. ניתן לעשות זאת במספר אופנים: לשתף מאמרים וסרטונים שמלמדים אנשים לחשוב בצורה יותר מסודרת. להפיץ ידע ... אליעד כהן רמאי? איך לתקן את העולם? איך לשפר את העולם? אליעד כהן יוטיוב, חוות דעת על אליעד כהן, הפצת התכנים של אליעד כהן, שיתוף תכנים של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, התנדבות, איך לעזור לחברה? מעורבות חברתית, מעורבות פוליטית, ...
מי זה אליעד כהן? מה האינטרס של אליעד כהן? למה אליעד כהן מפרסם תכנים? הפצת התכנים של אליעד כהן, מה עומד מאחורי התכנים של אליעד כהן? ערוץ היוטיוב של אליעד כהן, מה האינטרסים של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, אליעד כהן יוטיוב
מי זה אליעד כהן? מה האינטרס של אליעד כהן? למה אליעד כהן מפרסם תכנים? הפצת התכנים של אליעד כהן, מה עומד מאחורי התכנים של אליעד כהן? ערוץ היוטיוב של אליעד כהן, מה האינטרסים של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, אליעד כהן יוטיוב
מי זה אליעד כהן? מה האינטרס של אליעד כהן? למה אליעד כהן מפרסם תכנים? הפצת התכנים של אליעד כהן, מה עומד מאחורי התכנים של אליעד כהן? ערוץ היוטיוב של אליעד כהן, מה האינטרסים של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, אליעד כהן יוטיוב מה המטרה של אליעד כהן בהפצת תכניו? אליעד כהן מסביר כי אחת מהמטרות המרכזיות מאחורי יצירת הסרטונים והתכנים שהוא מפרסם היא לעודד אנשים לחשוב בצורה הגיונית. ... לשנות את השם ולפרסם אותם, תוך שימוש בהיגיון ובחשיבה ביקורתית כדי לשפר את הסביבה בה הם חיים. מה המטרה בהפצת תכנים על ידי אחרים? אליעד כהן מדגיש כי כל אדם יכול לקחת את התכנים שלו ולהפיץ אותם תחת שמו, גם ... על העולם לפי אליעד כהן? אליעד כהן מציע כי כל אדם יכול להשפיע על העולם בצורה חיובית על ידי הפצת תכנים שמעודדים חשיבה הגיונית. הוא מדגיש שזו לא רק בעיה של רעיונות גדולים או אינטרסים אישיים, אלא של רעיון בסיסי ... יותר נכונה בתחום ההתמחות שלו - אם זה בתחום החשמל, האינסטלציה או כל תחום אחר. האם אליעד כהן עוסק בהפצת תכנים מתוך רצון לרווח אישי? אליעד כהן מבהיר שאין לו עניין לרווח אישי מההפצה. הוא לא שואף לעשיית כסף ישירה ... ולשלם עליהם כראות עיניהם, כל עוד המטרה המרכזית נשארת עקביות - לעודד אנשים לחשוב בצורה הגיונית יותר. אליעד כהן הפצת תכנים היגיון וחשיבה נכונה איך משפיעים על העולם? הפצת רעיונות חשיבה הגיונית כיצד לשפר את החיים דרך חשיבה
מסירות נפש, מהי מסירות נפש אמיתית? האם אתה מוסר את נפשך? לעשות משהו במסירות נפש, להיות מוכן לתת את הכל, השגת מטרות ויעדים, לרצות משהו במסירות נפש, מוטיבציה למסירות נפש
מסירות נפש, מהי מסירות נפש אמיתית? האם אתה מוסר את נפשך? לעשות משהו במסירות נפש, להיות מוכן לתת את הכל, השגת מטרות ויעדים, לרצות משהו במסירות נפש, מוטיבציה למסירות נפש
...בהכרח למות באופן פיזי אלא לחיות מתוך נכונות מתמדת לבחון את האמת ולהטיל ספק בכל דבר, עד הסוף וללא פחד. כלומר, מסירות נפש אמיתית מתבטאת גם בנכונות לבדוק את האמונות והדעות שלך לעומקן, עד הסוף, גם אם זה כואב וקשה הרבה יותר מאשר למות פיזית. איך להגיע למצב של מסירות נפש אמיתית בחייך? לבסוף, אליעד מבהיר שהמטרה האמיתית בחיים היא להגיע למצב שבו אתה מסוגל להיות מוכן למסור את הנפש, כלומר, לוותר באמת על כל רצונותיך האישיים. עצם ההגעה לנקודה הזאת מביאה את האדם למצב של שחרור מוחלט. לכן, הדרך האולטימטיבית לחיים...
איך להיות יותר חכם? תרגיל לפיתוח החשיבה, איך לפתח שיחה? איך לפתח את השכל? להתרגל לשאול שאלות, להגיד לא הבנתי, לבקש הסברים, להיות מוכן להיות טיפש, להתרגל לא לדעת, מיומנויות שיחה, לבקש ממישהו להגדיר
איך להיות יותר חכם? תרגיל לפיתוח החשיבה, איך לפתח שיחה? איך לפתח את השכל? להתרגל לשאול שאלות, להגיד לא הבנתי, לבקש הסברים, להיות מוכן להיות טיפש, להתרגל לא לדעת, מיומנויות שיחה, לבקש ממישהו להגדיר
...ולמנוע טעויות הבנה. איך להבדיל בין אמירה לא הבנתי לבין למה אתה מתכוון? אליעד כהן מדגיש שיש הבדל חשוב בין שתי האמירות הללו: לא הבנתי - משמע שהבעיה היא אצל המקשיב, שהוא לא הצליח להבין את מה שנאמר. למה אתה מתכוון? - משמע שהבעיה היא אצל הדובר, שהוא לא הסביר את עצמו היטב או לא שאל בצורה נכונה. הבחירה בין שתי האמירות תלויה במטרה של השואל. אם האדם רוצה לקחת אחריות על חוסר ההבנה, הוא יבחר לומר לא הבנתי. אם הוא רוצה להעביר את האחריות למי ששואל או מסביר, הוא יאמר למה אתה מתכוון?. אליעד מסביר שהיכולת להבחין...
לא אוהב לקבל דברים, לקבל מתנת חינם, לא רוצה להרגיש חייב, לא רוצה להרגיש חלש, לא רוצה לקבל מתנות, שונא מתנות, לא רוצה להרגיש חסר אונים, להיות מוכן להרגיש חסר אונים, ארוחות חינם, לא רוצה לקבל עזרה
לא אוהב לקבל דברים, לקבל מתנת חינם, לא רוצה להרגיש חייב, לא רוצה להרגיש חלש, לא רוצה לקבל מתנות, שונא מתנות, לא רוצה להרגיש חסר אונים, להיות מוכן להרגיש חסר אונים, ארוחות חינם, לא רוצה לקבל עזרה
...כאשר אתה מוכן באמת להודות שאתה חסר אונים לחלוטין, תוכל לקבל את המתנה הכי גדולה במתנת חינם. איך יוצאים מהתקיעות של לא רוצה להרגיש חלש? אליעד מציע לאדם להיות מוכן באמת להרגיש חסר אונים, ולהבין שכל החיים הם בעצם מתנת חינם. הוא אומר שההתעקשות של האדם להרגיש חזק וחוסר הרצון להודות בחולשה תוקעת אותו. ברגע שאתה תהיה מוכן לקבל את החולשה האמיתית שלך, אתה גם תוכל לקבל את השפע והטוב מהמציאות ללא מאבק. לסיכום - למה לאהוב לקבל מתנת חינם? בסיכומו של דבר, החיים עצמם הם מתנת חינם. כל מה שיש לך הוא מתנה שניתנה לך...
עזרה לחולה סופני, הכנה למוות, להתכונן למוות, חולה סרטן, מחלת הסרטן, מחלה סופנית, התמודדות עם המוות, להיות מוכן למות, הספר כוחו של התת מודע, תרופה לסרטן, כוח הרצון, כוח המחשבה
עזרה לחולה סופני, הכנה למוות, להתכונן למוות, חולה סרטן, מחלת הסרטן, מחלה סופנית, התמודדות עם המוות, להיות מוכן למות, הספר כוחו של התת מודע, תרופה לסרטן, כוח הרצון, כוח המחשבה
...ולנסות לקבל את העובדה שהוא עומד למות. היתרון המרכזי של גישה זו הוא שהיא מפחיתה את הסבל הנפשי והמתח, ומאפשרת לחולה להעביר את ימיו האחרונים בשלווה פנימית יחסית, במקום במרדף אחרי טיפולים מיותרים. החיסרון המרכזי, לעומת זאת, הוא שלעתים החולה מתקשה מאוד לקבל את המוות, ולכן ניסיונות השכנוע להשלים עם המצב עלולים לעורר בו התנגדות נפשית גדולה ואף להחמיר את מצבו הנפשי. לדוגמה, אליעד משווה זאת למישהו שנמצא בזירת קרב, וחבריו מעודדים אותו להמשיך להילחם, גם כאשר ברור שאין סיכוי להינצל. לפעמים, דווקא הכניעה למצב...
סקס וכסף, געגועים לאקסית המיתולוגית, משיכה מינית, תשוקה מינית, חרדת נטישה, חיפוש זוגיות, חיפוש אהבה, רוצה כסף, מכור לכסף, התמכרות לכסף, להיות מוכן להתאמץ, געגוע לאקסית
סקס וכסף, געגועים לאקסית המיתולוגית, משיכה מינית, תשוקה מינית, חרדת נטישה, חיפוש זוגיות, חיפוש אהבה, רוצה כסף, מכור לכסף, התמכרות לכסף, להיות מוכן להתאמץ, געגוע לאקסית
...ומרצון לקבל אישור וקבלה מבחוץ. הוא מציע לאדם להכיר את מנגנון המחשבה שלו, להיות מודע לכך שכל מחשבה על הצלחה כלכלית או עסקית מלווה גם במחשבה סמויה של תלות ופחד לאבד. אם האדם יהיה מוכן נפשית לשלם את המחיר - כלומר, להיות מודע לתלות, לפחדים, ולחרדות שקשורים בהצלחה - הוא יהנה יותר מהתהליך עצמו וגם יהיה פחות תלוי בתוצאה. לדוגמה, אדם שנהנה לבנות עסק או לעשות כסף לא חייב לסבול מהמאמץ עצמו. אליעד מדגיש שהסבל אינו הכרחי, אך המוכנות להתאמץ היא חיונית. כשאדם מבין את המחיר הנפשי שכרוך בהצלחה שלו, הוא גם יכול...
ערנות רוחנית, כאב פיזי, כאב נפשי, התמודדות עם כאב, להתמודד עם כאב, ליהנות מהסבל, דריכות, להיות מוכן, להיות דרוך, להיות עירני, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך
ערנות רוחנית, כאב פיזי, כאב נפשי, התמודדות עם כאב, להתמודד עם כאב, ליהנות מהסבל, דריכות, להיות מוכן, להיות דרוך, להיות עירני, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך
...רק שורד את הכאב, אלא אף מפתח בו משאבים פנימיים שמסייעים לו להרגיש עוצמתי יותר. את המודעות הזאת אפשר לפתח תוך כדי עבודה עצמית ממושכת. איך לומדים להיות דרוכים ומוכנים? הדריכות, שהיא מצב של מוכנות מנטלית גמישה, היא למעשה המפתח לחיים מלאים יותר. על פי אליעד, הדריכות לא כוללת בהכרח עמידה חסרת תנועה אלא מצב של ערנות ממוקדת שבה האדם תמיד מוכן להתמודד עם כל אתגר. זה לא אומר בהכרח של אדם יוכל תמיד לשלוט במצבים קשים, אך כשיש לו את המודעות הזו, הוא יכול להימנע מהתגובות האוטומטיות של פחד או ייאוש. מה משמעות...
איך להתכונן לפגישה חשובה? איך להתכונן לפרזנטציה? איך להתכונן לפגישת עבודה? איך להתכונן למשא ומתן? מה לעשות לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות מוכן לפגישה? איך להיות מוכן לשיחה? איך להיות מוכן לכל דבר? איך לעבוד בצורה אופטימאלית?
...הולך לבצע שיחה חשובה וכיוב, מה עליך לעשות כדי להתכונן לפגישת עבודה, כדי להתכונן לשיחת מכירה, כדי להתכונן לכל תקשורת עם מישהו אחר, ומצד האמת, מה עליך לעשות לפני שאתה מתחיל תהליך כלשהו? והתשובה היא, שהדבר הכי חשוב והדבר הראשון שאתה צריך לעשות כאשר אתה מתכונן לפגישה כלשהי, הוא לשאול את עצמך, מה התכלית ומה המטרה מבחינתך של הפגישה? דהיינו, מה היית רוצה שיצא מהפגישה? אם זה היה תלוי בך, מה היית רוצה שיקרה בסוף הפגישה? אם זה תלוי בך, להיכן היית רוצה שתוביל השיחה? אם זה תלוי בך, מה אתה היית רוצה שיקרה אחרי...
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
...אם לאחר ההצעה הגבוהה, הלקוח עוזב בלי לדבר, זה סימן שהמוכר לא הצליח לשמור על קשר ותקשורת אפקטיבית. לעומת זאת, אם המוכר שומר על קשר עם הלקוח, תמיד ניתן לפתוח במשא ומתן ולהגיע לפתרון מתאים לשני הצדדים. מה לעשות אם הלקוח חושב שהמחיר לא הגיוני? גם במקרה שבו הלקוח אומר בפנים שהמחיר מוגזם, שהוא לא הגיוני, או אפילו אומר למוכר שהוא משוגע, עדיין אפשר להמשיך את השיחה ולהבין מדוע הלקוח חושב כך. הלקוח עצמו בדרך כלל ישמח להגיד למה המחיר נראה לו גבוה וייתן הזדמנות לתקן את ההצעה. במצב כזה, הלקוח עשוי אפילו להתעקש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הפצת תכנים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הפצת תכנים, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למתבגרים, אימון אישי לעסקים, מאמן אישי לדיאטה בתחום הפצת תכנים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 18:43:19 - wesi1