... ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר
תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור ... לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי, במקום זה, ניצור
תכנים שיווקיים וחומרי שיווק, שיגרמו לו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין. לדוגמה: במקום לומר הרכב שלי הכי נוח שיש, תיצור סרטונים ותכנים שיראו תהליכים ביצירת הרכב שנועדו לשפר את ... חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים והפעם אדבר על יצירת
תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף שיווק סמוי, שבו מפרסמים
תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי. אז ישנם כל מיני ... כי אתה אולי כן מבין מה באמת הגיוני וכולי. ואת זה עושים, באמצעות
תכנים שיווקיים כנל, שלוקחים משהו שנראה מאוד חכם והגיוני ומסבירים, למה הוא לא באמת נכון ולמה דווקא ההפך נכון או שגם ההפך נכון וכיוב. האם לעשות מניפולציה על לקוחות? וכמובן שאני בשום אופן לא ...