אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות ... הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? ...
ידע מקצועי לשדר מקצועיות ללקוח תשובה לשדר איזון הרגשה חומר איך לפתור
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא ... לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי, במקום זה, ניצור תכנים שיווקיים וחומרי שיווק, שיגרמו לו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין. לדוגמה: במקום לומר הרכב שלי הכי נוח ... חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף / שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק ... לו הגיוני. והוא צריך לפנות אליך, כי אתה אולי כן מבין מה באמת הגיוני וכולי. ואת זה עושים, באמצעות תכנים שיווקיים כנל, שלוקחים משהו שנראה מאוד חכם והגיוני ומסבירים, למה הוא לא באמת נכון ולמה דווקא ההפך נכון או שגם ...
שחור או לבן איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון שכנוע עקיף חומרי שיווק מקצועיים שיקול דעת מידע מקצועי גאון לגרום למישהו לחשוב
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... שאנשים יחברו למותג שלך, תהפוך את זה לאיזה סלוגן או מסר קצר וסביב המסר הזה תבנה כל מיני קמפיינים ותכנים שיווקיים כאלו ואחרים. ואת המסר הזה המוצלח והיפה והטוב שבנית, עכשיו תחשוף אותו ללקוחות שוב ושוב. תנסה כמובן להבין היכן ... שלך, את הקדמה הטכנולוגית האמיתית שיש ברכב שלך. לדוגמה, נניח שיש ברכב שלך מצלמת רוורס מתקדמת ביותר, אז תכין תכנים שיווקיים שימחישו באמת את היתרונות של השימוש במצלמת הרוורס של הרכב שלך. וסתם המצאתי כאן את העניין של מצלמת הרוורס ... של המוצר שלך, עם דגש לגבי ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך. שלב 2 להכין תכנים שיווקיים שימחישו ללקוח שלך את ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך. כאשר הרעיון הוא, לתת ללקוח להתנסות במוצר ... של תכנון אדריכלי, ועל הדרך תסביר על שיטת התכנון האדריכלי שלך. במילים אחרות, תנסה לחשוב על איך אתה יוצר תכנים שיווקיים, שהלקוח שלך ירצה לצרוך אותם ושאולי אפילו הוא ירצה להפיץ אותם הלאה לחברים שלו, שכך על הדרך אתה גם ...
איך להכין להרגיש הבדלים דמיון להיכנס לתת מודע מוכר מוצר לרמות איך למכור מוצרים יקרים
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
... החברתיות או בכל מקום אחר באינטרנט, תכנים שקשורים לעסק שלך, כגון סרטונים שיווקיים / מאמרים מקצועיים וכיוב, כל מיני תכנים שיווקיים מסוגים שונים. ואת כל התכנים האלו אתה מפרסם בחינם ללא שום עלות כלשהי על הפרסום. וככה אתה יוצר משפך ... אורגני יותר מאשר פרסום ממומן בתשלום. אבל האם זאת כל האמת? ומנטורים לשיווק ויועצי שיווק, שמלמדים את האדם לפרסם תכנים שיווקיים ולקדם את העסק באמצעות רשתות חברתיות וכיוב, ידחפו את האדם לעשות פרסום אורגני. כי ככה הם מקבלים פרנסה, במקום ... שאין דבר כזה פרסום שלילי ושאין דבר כזה פרסום רע. והמחשבה הזאת גורמת לאנשים להפיץ כל מיני סרטונים פרובוקטיביים ותכנים שיווקיים פרובוקטיביים, שאכן מקבלים המון חשיפה אורגנית טבעית, ושאפילו גורמים להמון אנשים לעקוב אחרי אותם מפרסמים של אותם תכנים שיווקיים פרובוקטיביים, אבל הבעיה היא, שהחשיפות האלו והתכנים האלו, לא באמת מביאים לקוחות משלמים שאתה רוצה שיהיו לקוחות שלך. והאמירה ...
לקוחות פוטנציאלים איכותיים חומר חשיפות זבל חומרי שיווק נכונים קידום אורגני או קידום ממומן מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים לטעות פרסום רע
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
... מה הכאב של הלקוח שלך מהאלפיון העליון? מה הלקוחות שלך מהאלפיון העליון מחפשים, שיגרום להם לסגור איתך עסקה? איזה תכנים שיווקיים אתה צריך לעשות, כדי לדבר אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, מהאלפיון העליון? כי במקרה הזה, אתה לא באמת מכיר את ... שגם מכך תוכל ללמוד על המושגים, מטרות, הגדרות, צורת חשיבה של קהל היעד שלך. ומכך תוכל לקבל רעיונות והשראה לתכנים השיווקיים שלך. לסיכום: אם אתה רוצה ליצור חומרי שיווק עבור קהל יעד, שאתה לחלוטין לא מכיר אותו לא באופן אישי ... שלך לקהל היעד שלך, בלי שתכיר באופן אישי את קהל היעד שלך, באפשרותך לעשות את זה, באמצעות מחקר של תכנים שיווקיים באופן כללי, שנועדו עבור קהל היעד שלך, בפרט בשירותים מקבילים או זהים לשירות שאתה רוצה לספק. וגם לחקור תכנים ...
מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי נשאלת השאלה לקוחות מתעניינים דרך החשיבה של קהל היעד זיהוי כאב דימוי המתחרים שלך ספק שירותים
איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של מתחרים יותר טובים? איך להתמודד בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות מחירים? איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? איך להתמודד עם מתחרים יותר טובים ממך? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
... טוב מאשר המוצר שלך, הרי שאתה יכול לעשות את הדבר הבא. מה שאתה צריך לעשות, זה ליצור חומרי שיווק ותכנים שיווקיים, שיגרמו ללקוח שלך להבין שהמוצר שלך איכותי, באיכויות שאתה יודע שיש במוצר שלך, ועליך לעשות את זה לא באמצעות ... העניין מתמקד במסרים שעובדים על רובד של אמונה, דהיינו, כל מיני מסרים של מיתוג, הרי שאתה בעצם יכול לייצר תכנים שיווקיים שעובדים על רובד של עובדות ורובד של שכל, שבהם אתה מסביר הסברים ספציפיים על הדברים הטובים שיש במוצר שלך. ... ללקוח להאמין שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, גם בלי קשר למציאות בשטח, באמצעות זה שתייצר תכנים שיווקיים שונים משל המתחרים שלך, שבהם אתה תסביר בצורה כזו או אחרת, מה יש במוצר שלך / בשירות שלך וכיוב. ...
להתמודד עם מתחרים איך לגרום ללקוח לחשוב לקוח מתנגד למחיר איך להסביר למכור מוצרים יקרים להאמין לגרום ללקוח להאמין חומרים שיווקיים
איך לקבל החלטה? תהליך קבלת החלטה, איך להיות שלם עם החלטה? איך לדעת מה להחליט? איך להיות מרוצה מהחלטה? מודל לקבל החלטה, איך לדעת מה לעשות? איך לדעת מה ללמוד? איך לדעת במה לעבוד?
איך לקבל החלטה? תהליך קבלת החלטה, איך להיות שלם עם החלטה? איך לדעת מה להחליט? איך להיות מרוצה מהחלטה? מודל לקבל החלטה, איך לדעת מה לעשות? איך לדעת מה ללמוד? איך לדעת במה לעבוד?
...מקום, ואז גם קבלת ההחלטות הופכת לקלה יותר. ככל שנבין ונקבל את עצמנו ואת המציאות כפי שהיא, לא נרגיש צורך לברוח ממנה, ולכן נוכל להיות שלמים יותר עם כל החלטה שנקבל. תהליך קבלת החלטה החלטות בחיים איך לדעת מה להחליט? שלם עם החלטה איך לקבל החלטות בקלות? איך לקבל החלטה? האם לכל אחד יש את היכולת להחליט? אליעד מסביר כי כל אדם כבר בעל יכולת קבלת החלטות. הבעיה היא לא בהיעדר יכולת לקבל החלטה, אלא בכך שהאדם לא תמיד שלם עם ההחלטות שהוא מקבל. רבים מרגישים חוסר ביטחון לגבי ההחלטות שלהם, מה שמוביל לתחושת חוסר שלמות...
יצירת מוטיבציה, איך ליצור מוטיבציה? איך לחזק את הרצון? איך ליצור רצון חזק? איך לגרום לעצמך למוטיבציה? איך להתמיד? השגת מטרות ויעדים, לרצות בלי סיבה, רצון ללא סיבה, כי ככה אני רוצה, ככה עלה ברצונו, רצון פשוט
יצירת מוטיבציה, איך ליצור מוטיבציה? איך לחזק את הרצון? איך ליצור רצון חזק? איך לגרום לעצמך למוטיבציה? איך להתמיד? השגת מטרות ויעדים, לרצות בלי סיבה, רצון ללא סיבה, כי ככה אני רוצה, ככה עלה ברצונו, רצון פשוט
...הרצון שלו הוא מוחלט ועוצמתי הרבה יותר מרצון שמבוסס על סיבות. רצון שמבוסס על סיבות הוא חלש יותר משום שהסיבות עלולות להשתנות או להיחלש. אם אדם רוצה כסף כדי להרגיש טוב, אבל פתאום הוא מוצא דרכים אחרות להרגיש טוב, הרצון לכסף ייחלש. לעומת זאת, אם הוא רוצה כסף סתם כי ככה הוא רוצה, הרצון שלו יישאר יציב וחזק, כי אין משהו אחר שיכול להחליף את הסיבה שלו, שהרי אין לו סיבה. איך להשתמש ברצון ללא סיבה בחיים האמיתיים? כדי להשתמש ברצון ללא סיבה בחיים האמיתיים, אליעד ממליץ לאנשים להגיד לעצמם שוב ושוב אני רוצה את זה...
אחדות הסיבה ותוצאה אצל אלוהים, לפני ואחרי הבריאה, סיבה ותוצאה הם אחד, כל דבר הוא סיבת עצמו
אחדות הסיבה ותוצאה אצל אלוהים, לפני ואחרי הבריאה, סיבה ותוצאה הם אחד, כל דבר הוא סיבת עצמו
...מוחשית לדבר שהוא גם הסיבה וגם התוצאה. בכך הוא מדגים את אחדות הסיבה והתוצאה שמתקיימת בשורשו של כל דבר. איך הדוגמה של ספר ממחישה את אחדות הסיבה והתוצאה? אליעד כהן מציג דוגמה נוספת כדי להמחיש את הרעיון, והיא דוגמת הספר המחולק לפרקים. מצד אחד, כל פרק בספר הוא התוצאה, כי הוא מביא את המסקנות הסופיות שאליהן המחבר הגיע לאחר כתיבת כל שאר הפרקים. מצד שני, כל פרק הוא גם הקדמה, כיוון שכל פרק בונה ומכין את הקרקע לפרקים הבאים אחריו, וכל פרק נותן את הכלים וההבנה כדי להגיע למסקנה הסופית. לפיכך, כל פרק משמש בו זמנית...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תכנים שיווקיים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תכנים שיווקיים, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תכנים שיווקיים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל הוליסטי, מאמן מכירות, אימון אישי לתזונה נכונה בנושא תכנים שיווקיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5469 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 15:51:37 - wesi1