אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשלם ✔טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
והפעם אסביר, איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה נכונה, שמצד אחד הוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך ודווקא אליך ולא למתחרים שלך. וגם שהוא יהיה מוכן לשלם לך יותר מאשר למתחרים שלך. אבל גם מצד שני, שהוא לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי בעצמו כדי להסתדר בלעדיך? ובאופן כללי, איך לשדר ללקוח שאתה מקצועי בצורה נכונה?

וננתח את העניין של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, שמטרתם לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע ולרצות לרכוש ממך את השירות שלך במחיר יותר גבוה. שזה בעצם אומר, שלא מדובר על תכנים מסוג פרסומת רגילה, שמספרת כמה אתה טוב דרך הצהרות, אלא על תכנים שמעבירים ידע מקצועי שאמורים לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. 1 - כדי שירצה לקבל ממך שירות. 2 - כדי שירצה לבוא דווקא אליך ולא למישהו אחר. 3 - כדי שירצה לשלם לך יותר כסף, מאשר למתחרים שלך, שבעיניו הם פחות מקצועיים. ולכן בעצם אתה תכין חומרי שיווק שמטרתם היא לשדר מקצועיות.

ומה שצריכים לדעת זה, שיש כאן עניין של מינון ואיזון נכון, שצריכים לדעת לעשות אותו כי יש כאן סוג של דבר והיפוכו. ומינון לא נכון של הפצת תכנים מקצועיים, עלול לגרום ללקוחות לרצות לא לרכוש ממך אלא ממישהו אחר. כמו שתכף אסביר.

אז ברמת העיקרון, מה בעצם צריך כדי שלקוח ירצה לרכוש ממך ודווקא ממך ושיהיה מוכן לשלם לך מחיר יותר גבוה מאשר למישהו אחר? תשובה: לשם כך הוא אמור לחשוב שאתה מקצועי ושאתה מסוגל לספק לו שירות מקצועי. ולכן לכאורה נראה, שככל שהלקוח יחשוב שאתה יותר מקצועי, ככה בעצם הוא יותר יסמוך עליך, ירצה לרכוש דווקא ממך וכולי. אבל זאת לא כל האמת! ולמה? כי אז יש בזה כל מיני היבטים.

אולי הלקוח יסתפק במישהו פחות מקצועי ממך?

יש נקודת מבט אחת שאומרת, שאולי הלקוח יחשוב שאתה מאוד מקצועי, אבל שהוא לא צריך מישהו מקצועי כמוך, אלא הוא יכול להסתפק במישהו פחות מוכשר ממך. לגבי נקודת המבט הזו, נאמר, שכרגע לא נתייחס אליה. אלא נניח שהלקוח שלך יחפש דווקא את ספק השירות הכי מקצועי שהוא מכיר. ונניח שהלקוח שלך לא יחשוב שהוא מעדיף מישהו שהוא פחות מקצועי ממך.

אולי הלקוח יחשוב שאתה גאון מכדי להיות מסוגל לעזור לו?

יש עוד נקודת מבט שאומרת, שאם תפרסם תכנים מאוד מקצועיים, אז לפעמים זה עלול לגרום ללקוח שלך לחשוב שאתה "טכני" מידי ושאתה אולי גאון בתחומך, אבל שאתה לא בהכרח תדע להבין אותו ולהתאים לו את הפתרון הטוב ביותר עבורו. זה יכול לקרות כאשר התוכן שאתה מפרסם הוא מאוד מקצועי, אבל הוא מועבר ללקוחות בצורה מאוד מקצועית. כל כך מקצועית, עד כדי כך שהלקוח חושב שאתה אולי איש מקצוע, אבל שאתה לא מסוגל גם לדבר איתו בגובה העיניים.

במילים אחרות התוכן המקצועי שלך, עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא יודע לדבר גם בשפת בני אדם רגילים ושאתה שייך לגאון המשוגע, שכדי ליהנות ממנו, צריך מנהל פרויקט / מתווך באמצע, שידע להשתמש בכישורים שלך, כדי לספק לו שירות. כמו שקורה בעולם האמיתי, שהגאונים, עובדים אצל אנשים העסקים, שיודעים להמיר את הגאונות של הגאונים, לשירות עבור הלקוחות.

כמובן שהנושא הזה פתיר, באמצעות זה שלומדים איך לעטוף ואיך להציג ללקוח את התוכן המקצועי. איך לדבר עם הלקוח גם בשפה של הלקוח, איך להציג מושגים מקצועיים בצורה שתדבר אל הלקוח, אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. אבל גם זה נושא אחר שלא נעמיק בו כרגע.

אולי הלקוח יחשוב שהוא יכול להסתדר בלעדיך ושהוא לא צריך אותך, בזכותך?

והפעם נעמיק אל תוך נקודה אחרת והיא, שצריכים להבין, שהלקוח פונה אליך וכולי, לא רק בגלל שהוא חושב שאתה איש מקצוע, אלא בגלל שהוא חושב שאין מישהו אחר שיכול להחליף אותך. דהיינו, אם לדוגמה לקוח רוצה לצבוע את הבית שלו, ואתה בתור איש מקצוע תלמד אותו הכי טוב איך צובעים בית, אז מצד אחד הלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע מצוין, הכי מוכשר שיש, עד כדי כך שאתה הצלחת ללמד אותו איך הוא יכול לצבוע את הבית שלו בכוחות עצמו, אבל מצד שני הלקוח עלול לחשוב שהוא כבר לא צריך דווקא אותך. כי הוא יכול לעשות את זה בעצמו, או שלצורך העניין הוא יכול להביא מישהו פחות טוב ממך ולדעת לנהל אותו, כי הוא כבר מבין מספיק טוב, בעיניו מה צריך או לא צריך לעשות.

במילים אחרות, כאשר אתה מנסה להראות שאתה מקצועי, אתה בעצם מעביר תוכן מקצועי וידע מקצועי. ומהידע הזה כמובן שיכולים ללמוד גם המתחרים שלך. ואחד המתחרים שלך, הוא בעצם הלקוח שלך. דהיינו, שמצד אחד אתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שאתה איש מקצוע, כדי שירצה לקבל שירות ממך ודווקא ממך, אבל מצד שני אתה לא רוצה שהלקוח שלך יהיה איש מקצוע טוב כמוך. כי הלקוח משלם לך, בעבור הפער שהלקוח שלך חושב שיש, בין המקצועיות שלך לבין המקצועיות שלו ושל המתחרים שלך. ולא רק בעבור המקצועיות שלך. ולכן ככל שהלקוח שלך יהיה יותר מקצועי, ככה הוא עשוי לרצות לא לפנות אליך אלא להסתדר בעצמו.

בפרט אם אתה מוכר שירות מקצועי, ששייך גם לקטגוריה של "עשה זאת בעצמך" / "Do It Yourself", שבמקרה כזה הלקוח שלך, רואה בעצמו מתחרה שלך. במובן שהוא חושב לעצמו, אולי הוא יכול להסתדר לבד בלעדיך. ככה שבתחומים כאלו, זה שאתה מעביר ידע מקצועי, זה גם יכול לגרום לכך שאתה תגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח שלך יעדיף להסתדר לבד בעצמו, בלעדיך.

נקודה נוספת היא, שגם אם מדובר לדוגמה בתהליך בניה / אספקת שירותי בניה ללקוח, שבו הלקוח רוצה לבנות לעצמו בית, גם כאן לדוגמה, הלקוח משלם לך ממגוון סיבות. חלק מהסיבות הן גם בגלל שהלקוח סומך עליך שאם אתה תנהל את האירוע של בניית הבית שלו, אז הבית שלו יבנה יותר טוב. במילים אחרות, הלקוח לפעמים צריך אותך גם כמפקח וכמנהל של אנשי המקצוע, שהוא יודע שהוא לא יכול בעצמו לבצע את העבודה שלהם. לדוגמה, הלקוח יודע שהוא לא יכול ללכת להתקין לעצמו חלונות בבית. ולכן הוא יעדיף שמישהו מקצועי, ינהל את מתקין החלונות.

אבל ככל שהלקוח שלך יחשוב שהוא עצמו יותר מבין את התהליך, ככה ממילא הוא עשוי לחשוב שהוא פחות צריך אותך ושהוא יכול להסתדר לבד.

במילים אחרות גם אם לא מדובר על ללמד את הלקוח ידע מקצועי שהוא יכול בעצמו להסתדר לבד לחלוטין, כמו לדוגמה בתחומים של "עשה זאת בעצמך", עדיין גם אם הלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע שיבצע עבורו את העבודה, הרי שככל שהלקוח חושב שהוא מבין יותר טוב את התחום, ככה הוא יכול יותר לסמוך על עצמו ולחשוב שהוא יכול להסתדר עם איש מקצוע פחות טוב ממך, כי הוא הלקוח יחשוב שהוא יכול לנהל בצורה די טובה, את איש המקצוע האחר. גם במקרים שהלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע אחר וגם במקרים שהלקוח מבין שאיש מקצוע אחר פחות טוב ממך.

אז מה זה אומר בעצם?

זה אומר שכאשר מעבירים ללקוח ידע מקצועי שאמור לו להבין שאתה מקצועי, שאתה מסוגל לעזור לו, הרי שצריכים למצוא את המינון ואת האיזון, בכמות המידע המקצועי שאתה מעביר ובאיך שאתה מעביר אותו. כי אם תעביר פחות מידי ידע מקצועי, יתכן שהלקוח לא מספיק יחשוב שאתה מקצועי ואז הוא לא ירצה לפנות אליך או דווקא אליך. אבל גם מצד שני, אם תעביר את כל הידע המקצועי שלך, ברמה שהלקוח שלך יהפוך להיות מקצועי כמוך, הרי שזה עשוי לגרום לו מצד אחד לחשוב שאתה מקצועי, מצד שני לחשוב שמיותר לו לפנות אליך.

איך להעביר מידע מקצועי בצורה נכונה?

אז יש בזה כל מיני היבטים וכל מקרה לגופו. אבל ניתן מספר נקודות למחשבה לגבי איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה שהוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך אבל גם לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי כדי להסתדר בלעדיך?

אז נקודה אחת שאפשרי לשים אליה לב, זה האם וכמה אתה מסביר את הבעיה ואת הכאב של הלקוח, ועד כמה אתה מסביר את הפתרון לכאב של הלקוח. אם לדוגמה אתה צבעי, אתה יכול לדוגמה להסביר על איך לפתור רטיבות לפרטי פרטים ואתה גם יכול רק להסביר על הבעיה של הרטיבויות החוזרות, לפרטי פרטים. במילים אחרות, כמה אתה משדר מקצועית דרך הסבר של הבעיה וכמה אתה משדר מקצועיות דרך הסבר של הפתרון.

נקודה נוספת יכולה להיות, כמה אתה מסביר על פתרונות אחרים שלא עובדים ועל כל מיני בעיות שיש בפתרונות אחרים ועד כמה אתה מסביר על מהו הפתרון הנכון.

נקודה נוספת יכולה להיות כמה אתה מעביר את כל המידע במלואו וכמה אתה שומר אצלך כמה קלפים, כדי לא להעביר את כל המידע המלא לפרטים פרטים.

וכמובן שצריכים לזכור, שזה לא משנה מה אתה אומר, אלא מה שהלקוח שלך מבין ממה שאתה אומר. כי אתה רוצה שהלקוח שלך גם יחשוב שאתה מקצועי. אבל גם שהוא יחשוב שהוא צריך אותך ושהוא לא יכול להסתדר בלעדיך.

ולכן על כל תוכן מקצועי שאתה מעביר ללקוחות שלך, אתה צריך להתבונן, כמה לדעתך זה משדר מקצועיות ללקוח שלך, וכמה התוכן משדר ללקוח שלך שהוא עדיין צריך אותך בגלל המקצועיות שלך ושהוא לא יכול להסתדר בלעדיך. זה בהיבט הזה, של לשמור על המינון הנכון, של איך לשדר מקצועיות ללקוח, במידה שהוא עדיין ירצה לפנות אליך ולא במידה שהוא יחשוב שהוא יכול להסתדר לבד בלעדיך.

כמובן שלצד זה יש גם את העניין של איך לעטוף את המידע בשפה שהלקוח יתעניין בה, במובן שהיא תדבר על הכאב של הלקוח ועל התועלת שהלקוח שלך מקבל מהידע המקצועי שלך ולא רק כדיון מקצועי נטו. במובן שצריכים כל ידע מקצועי שיש לך, לדעת להעביר אותו בצורה שתגרום ללקוח לרצות איש מקצוע כמוך.

לדוגמה, שיטות עבודה שעוזרות לך לחסוך עלויות, באופן כללי, כנראה שהן פחות יעניינו את הלקוח. כי הן פחות עוסקות בתועלת של הלקוח. וגם אותן אפשרי כמובן להציג בצורה נכונה, אבל זה עניין אחר. בכל מקרה כל ידע מקצועי שיש לך להעביר, צריכים להבין איך הוא עוזר ללקוח לרצות אותך, איך ולמה שהלקוח ירצה מישהו דווקא עם הידע המקצועי שלך.

כל זה לצד זה שצריכים להבין איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו, במובן שהוא ירגיש שהוא מבין אותך ושאתה מבין אותו ולא רק שהוא יחשוב שאתה מאוד מקצועי אבל שהוא יחשוב שהוא לא מסוגל לתקשר איתך מרוב שאתה מקצועי וטכני מידי.

נקודה להתבוננות על התכנים שאני מפרסם - לדוגמה התכנים שבאתר EIP.co.il

ניקח לדוגמה את התכנים באתר הזה EIP.co.il. האתר עצמו מלא באלפי תכנים מקצועיים, שאין בהם כמעט שום מידור של שום מידע כלשהו ממישהו. הדבר הזה עשוי לגרום למי שצורך את התכנים, לחשוב שהוא יכול להסתדר לבד. כי כל כלי העבודה וכל שיטות העבודה פרושות בפניו באופן מלא לפרטי פרטים.

כמובן שאין באתר את כל המידע על כל המקרים האפשריים. כי יש אין סוף מקרים שכאלו. אבל צורת החשיבה של איך לנתח את כל המקרים, צורת החשיבה הזאת מפורטת לפרטי פרטים באופן מלא שכל אחד יכול ללמוד אותה, להבין אותה, וליישם אותה לבד.

ונשאלת השאלה, איך מסתדר העניין של הפצת החומר המקצועי שאני מפיץ לפרטים פרטים באופן מלא, עם נקודת המבט שבמובן מסוים התוכן הזה אולי אמור גם לגרום לאדם, כן לרצות להיעזר בי. איך זה מסתדר? האם יש כאן אצלי מידור של תוכן מקצועי בתכנים שאני מפרסם?

אז יש כאן כל מיני נקודות מבט. ראשית, לי אישית אין שום בעיה עם הפצת כל התכנים באופן מלא לפרטי פרטים. גם כי באמת המטרה שלי היא לעזור לאנשים שידעו להסתדר בעצמם. ומצד האמת, כל מי שיפעיל את המוח שלו בכוחות עצמו בדרך מסודרת, כפי שהיא מוסברת לפרטי פרטים בתכנים שלי, הרי שמצד האמת הוא יוכל להיות מאושר / להגיע לשלמות עצמית וכולי, בלי שום צורך כלשהו לדבר איתי על משהו בעולם.

אבל יש גם עוד נקודות נוספות, בהקשר של התכנים המקצועיים שאני מפיץ. והיא לדוגמה שלפעמים בן אדם צריך ידע מקצועי ספציפי, שבמקרה יש לי אותו יותר ממנו. בלי קשר לשום עניין אחר. ולכן במקרה כזה לדוגמה הגיוני לפנות לבעל הניסיון שיעזור לך במה שאתה צריך. כי עם שכל, אי אפשר לדעת כל דבר ברמת הצורה החיצונית. וכן צריכים עזרה ברמת הצורה החיצונית, מבעל הניסיון. כמו שגם האיש החכם בעולם, לא ידע מעצמו תוך רגע אחד, איך לתקן רכב או כל מיומנות מקצועית אחרת. הוא אולי יכול ברגע אחד לדעת איך לתקן את הרכב במובן הפנימי, דהיינו, לא להרגיש רע מכך שהרכב לא תקין, אבל הוא לא בהכרח יודע ברמת הצורה החיצונית איך לתקן את הרכב כאן ועכשיו, לא משנה כמה שכל יש לו.

וזה עניין אחד, שאומר שיש היגיון להיעזר בי בכל מקום שדורש ניסיון ספציפי ולא רק שכל באופן כללי במובן המופשט של המילה. כי לדוגמה אתה אולי חושב שאתה חכם וחושב בהיגיון בדיוק כמוני, אבל אין לך את הידע ואת הניסיון שיש לי בתחומים מסויימים. בדיוק כמו שגם אני בעצמי אפנה לבעל מקצוע עם יותר ידע ויותר ניסיון ממני בתחומים ספציפיים, למרות שאני חושב שהוא פחות חכם ממני באופן כללי.

נקודה נוספת שהיא יותר חשובה באופן כללי, היא העניין שגם מי שילמד ושיבין את כל התכנים שאני מפרסם, עדיין יתכן שהוא ירצה עזרה במובן הנפשי לתרגל את כל דרכי החשיבה שיש באתר. כי הקושי לתרגל את כל שיטות החשיבה, הוא ברובו לא טכני ולא נובע מחוסר ידע מקצועי, אלא הקושי הוא רגשי. שהרגש של האדם מקשה עליו להתמיד וגם להיות מסוגל לשאול את השאלות הנכונות במבנה הנכון.

כי בפועל לאדם יש גם קושי רגשי לשבת לתרגל עם עצמו, את כל הניתוחים הנפשיים. וזה קורה ממגוון רחב של סיבות. שבהן, הגיוני שהאדם ירצה עזרה, ליישם את מה שהוא כבר יודע ושהוא בהחלט יכול ליישם גם לבדו בעצמו. אבל הגיוני שהאדם ירצה עזרה לשאול את עצמו את השאלות הנכונות. וזה כמובן במידה והאדם חושב שהוא כן מבין את כל דרכי החשיבה. מכל שכן, אם האדם לא בטוח שהוא מבין מה ואיך ואיזה שאלות בדיוק הוא צריך לשאול את עצמו.

בכל מקרה, ישנם מצבים שגם אם תיתן לאדם את כל הידע המקצועי, הרי שהוא יכול לרצות עוד עזרה, גם במובן הנפשי, ליישם את מה שהוא יודע ברמה המקצועית.

כל הנ"ל כמובן רלוונטי במידה והיה בעולם רק בן אדם אחד בלבד, שצורך את התכנים שלי. שאז הוא עדיין אולי ירצה לפנות אלי, כי הוא צריך ידע ספציפי או כדי לקבל עזרה במובן הרגשי, של לשאול את עצמו את השאלות הנכונות. כל זה במידה והוא יחשוב שיש לו את כל דרך החשיבה שלי באופן מלא.

אבל במציאות האמיתית, יש אין סוף אנשים ותמיד יהיה את האדם שיחשוב שהוא לא מבין את הכל עד הסוף, למרות שיש אלפי תכנים מלאים בחינם וכולי.

וכמובן שאלו היו רק כמה נקודות מבט בהקשר הזה. כדי עיקר הדגש הוא, שיבינו, שלמרות שבאופן כללי כאשר מעבירים ידע מקצועי, הרי שצריך לעשות סוג של צנזורה על התוכן המקצועי, כדי לא להעביר את כולו באופן מלא, כדי שעדיין תהיה תלות כלשהי בין הלקוח לבין מספק השירות, הרי שאני מפיץ את כל המידע באופן מלא לטובת הכלל ממגוון רחב של סיבות.

לסיכום:

הפצת תוכן מקצועי, שאמורה לשדר מקצועיות ולגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, צריכים לדעת לעשות אותה בחוכמה. כי התוכן המקצועי שלך, אמור מצד אחד לשדר ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני היא אמורה לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא איש מקצוע ושהוא צריך איש מקצוע כך. ולכן, צריך שכל, גם לדעת איך להפיץ את הידע המקצועי שיש לך בראש.
איך לדבר עם לקוח בשפה שלו איך לעזור לאנשים איך להגיע מה השיטה של אליעד כהן כאב של לקוח ספקים ממי ללמוד איך להציג ללקוח מידע מקצועי אין או יש חומרי שיווק הרגלים איך לא לחשוף סודות איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי איך לא לחשוף סודות מקצועיים איך לא ללמד את המתחרים שלך איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להיות מוכן איך לגרום ללקוח לרצות לקנות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך איך להעביר ללקוח חומר מקצועי איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות דווקא ממך דווקא ממני המתחרים שלך הפצת חומרים מקצועיים הפצת תוכן מקצועי הפצת תכנים הפצת תכנים שיווקיים הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים חומר חומר מקצועי בצורה שיווקית חומרים מקצועיים טעויות טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים טעות יצירת תוכן יצירת תוכן שיווקי יצירת תוכן שיווקי מקצועי כסף לא לחשוף סודות לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי לא לחשוף סודות מקצועיים לא ללמד את המתחרים לא ללמד את המתחרים שלך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להיות מוכן לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוחות להיות מוכן להעביר להעביר ללקוח חומר מקצועי להעביר ללקוחות לחשוף לחשוף סודות לחשוף סודות בתוכן מקצועי לחשוף סודות מקצועיים לטעות ללמד ללמד את המתחרים ללמד את המתחרים שלך למה לקנות דווקא ממך למה לרכוש דווקא ממך למידה לקוח לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לרכוש לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני לרצות לקנות לרצות לרכוש דווקא ממך לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשלם לשלם לך יותר כסף מחיר מחיר יותר גבוה מקצוע מתחרים סוד סודות סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים צנזורה צנזורה על תוכן מקצועי רצון שיווק שיקולים שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי תוכן מקצועי תוכן שיווקי תוכן שיווקי מקצועי תכנים מקצועיים תכנים שיווקיים תכנים שיווקיים מקצועיים
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
... לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם מתי הכי כדאי לשלם לנותן שירות כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר? ... מתמקד בשאלה מה הזמן הטוב ביותר לשלם לבעל מקצוע או נותן שירות - האם עדיף לשלם מראש, בסוף, באמצע התהליך, או לפי ההתקדמות? ... לכן, האידיאל בדרך כלל הוא לשלם לפי ההתקדמות או לשלב תשלום חלקי במהלך ... משהו בחינם. לקוח כזה יעדיף לשלם מראש, וכאשר הוא יקבל את השירות בפועל הוא ... לעומת זאת, לקוח אחר יעדיף לשלם בסוף, כי אז הוא חווה שהשירות הגיע אליו ללא ... ולפי זה הוא צריך לבחור מתי לשלם. מתי עדיף בכלל לא לשלם או לתת מתנה בחינם? אליעד מסביר שיש מצבים בהם ... מהו השיקול המרכזי בהחלטה מתי לשלם? אליעד מבהיר שהשיקול המרכזי בכל הדיון הוא ... בונוס על עבודה איכותית. אפשר גם לשלם לו חצי מהסכום בהתחלה, ואת היתר לפי ההתקדמות, ... ובהתאם לכך להחליט מתי ואיך לשלם כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר. האם תשלום ... איך אפשר לדעת מהו הזמן האידיאלי לשלם? אליעד מציע שכל אדם יעשה בדיקה עם עצמו או עם ... בתהליך מתן וקבלת שירות. מתי לשלם לבעל מקצוע? האם כדאי לשלם מראש? איך עיתוי התשלום משפיע על איכות ...
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
... במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו? מתי הכי משתלם לשלם לנותן שירות? אחת הסוגיות שאליעד כהן עוסק בה היא השאלה מתי הכי כדאי לשלם למישהו שנותן לך שירות?. במהלך ההסבר שלו, אליעד מביא מגוון דוגמאות מפורטות כדי להמחיש את השיקולים השונים שמשפיעים על קבלת ההחלטה בנוגע לעיתוי התשלום - האם לשלם מראש, באמצע השירות, או רק בסופו. הוא בוחן במיוחד את המקרה של נסיעה במונית כדוגמה מרכזית, אך מתייחס גם למקרים אחרים כמו הזמנת אתר אינטרנט מבעל מקצוע. מתי כדאי לשלם לנהג המונית כדי שיגיע מהר? אליעד מתאר מצב שבו נוסע מזמין מונית כדי להגיע ליעד במהירות האפשרית. הוא שואל ומנתח מה יגרום לנהג לנסוע בצורה הכי מהירה. אפשרויות התשלום הן לשלם מראש לפני תחילת הנסיעה, במהלך הנסיעה (באמצע), או רק בסוף לאחר ההגעה ליעד. אליעד מציג מספר שיקולים לכל אחת מהאפשרויות האלו: אם ... על בניית אתר או שירות דומה, אם הלקוח ישלם מראש, ייתכן שהנותן שירות לא ייתן את המקסימום או אפילו לא ישלים את העבודה כלל. במקרה כזה, ברור שלשלם מראש הוא סיכון גדול יותר מאשר לשלם בסוף, מכיוון שאין ללקוח הבטחה מלאה לקבלת התוצאה הרצויה. האם כדאי להשתמש בכסף כאמצעי לחץ לשכנוע אנשים? אליעד מסביר שאפשר להשתמש ... אליעד חוזר ומדגיש שהנושא מורכב ואין תשובה יחידה שנכונה בכל המקרים. יש להפעיל שיקול דעת בהתאם לסיטואציה, למטרות ולמצבו של נותן השירות. מתי לשלם לנהג מונית? איך לשכנע אנשים באמצעות תשלום? האם לשלם מראש או בסוף? איך לגרום לנותן שירות להיות מהיר יותר? תשלום מראש או לפי התקדמות? לשלם לפי התקדמות או בסיום? כיצד לשכנע אנשים באמצעות כסף? ...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
... לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות ... ולצורך העניין, נתחיל ונדבר על המקרה הבא: נניח שאתה בא למכור למישהו מוצר ואתה נותן לו הצעת מחיר כלשהי. והלקוח יוצא עליך ואומר לך, שאין לו בעיה לשלם לך, אפילו יותר ממה שאתה מבקש. אבל הוא מוכן לשלם לך רק על תוצאות. קודם תראה לי ... איך הגיוני להתייחס לסיטואציה הזאת? וברמת העיקרון, צריך להבין כי זכותו של הלקוח, לבקש ממך מה שבא לו, ואפילו לבקש ממך לרקוד עבורו כדי שהוא יסכים לשלם לך. וזכותו של הלקוח גם לבקש לך ... מחיר נגדית לבקשת הצעת המחיר שלך. ואנחנו מדינה חופשית ושוק חופשי והכל זה עניין של היצע וביקוש וזכותו של הלקוח לבקש ממך איזו הנחה שבא לו או לבקש לשלם לך בתנאים שלו וגם זכותו לבקש ממך ... הלקוח, היא להגדיל את עלות הייצור שלך ולהקטין את אחוז הרווח שלך. ואני אסביר. ברמת העיקרון, נניח שאתה מוכר ללקוח שירותי יעוץ כלשהם והלקוח מוכן לשלם רק אם הוא יראה תוצאות. הרי שבעצם ... הלקוח לעומת זאת אומר לך, שהזמן שלך לא מעניין אותו, כי יכול להיות שאתה לא תביא לו את התוצאה שהוא רוצה מסיבות שונות כאלו ואחרות. ולכן הוא מוכן לשלם לך, אולי אפילו יותר, אבל רק לפי תוצאה. במילים אחרות, הלקוח טוען, שבעצם מבחינתו, לשלם לך על הזמן שלך, זה בעצם לשלם לך על המאמץ שלך ולא על התוצאה שלו. ... לא מביא לו מספיק תועלת, כדי שהוא ישלם לך את מה שאתה מבקש. כי אם לדוגמה היית מבקש 1 שח על המאמץ ואת השאר רק על התוצאה, אז אולי הוא כן היה מסכים לשלם לך. במילים אחרות הוא אומר לך, ... יודע למלא לוטו ולהיות מוכן להפסיד כמעט בוודאות של 100 אחוז את הכסף שלו בלמלא לוטו, כי הסיכוי שהוא יקבל תועלת לזכות בלוטו, שווה לו את העלות שלו לשלם כסף למלא לוטו. אבל במקרה שלך, הוא ... הרי שכנראה כן היית גובה כסף רק לפי תוצאה בלבד. כי בסוף יישאר לך יותר כסף. אבל אם מתוך 100 לקוחות, רק 1 בוודאות יהיה מרוצה. ולקוח מרוצה מוכן לשלם נניח רק פי 20 על תוצאות, מאשר על המאמץ, הרי שאם תעבוד רק לפי תוצאות בלבד, כנראה שיהיה לך יותר כסף. במילים אחרות, כאשר הלקוח אומר לך שהוא מוכן לשלם לך רק על תוצאות בלבד, הוא בעצם ... כזאת של לקוח? והתשובה היא, שהכל עניין של היצע וביקוש. ואתה צריך לפעול לפי האלטרנטיבות שיש לך. אם יש לך אפשרות לעבוד עם מישהו אחר שיהיה מוכן לשלם לך גם עבור המאמץ שלך בלי התחייבות ... עליך לבדוק באיזה תרחיש לדעתך יהיה לך יותר כסף בסופו של דבר, מה הסיכוי שלך להתחייב לתוצאות, בכמה אתה יכול לתמחר תוצאות, כמה לקוחות יהיו מוכנים לשלם על תוצאות בלבד, מה העלות שלך להשיג ... לקבל תשלום, רק עבור תוצאות בלבד. כי אין לך אלטרנטיבה אחרת. דהיינו, הכל לפי האלטרנטיבות שלך. כמו לדוגמה המון עסקים מתחילים, שיהיו אפילו מוכנים לשלם למישהו כסף, כדי שהוא יסכים לעבוד ... שמבוססת על הלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות. שבמקרה שלנו, נוכל לומר ללקוח, אין בעיה, תשלם על תוצאה בלבד, אבל הרבה מעבר למה שהוא מוכן לשלם על תוצאות. כדי שהוא ירצה את האפשרות הפחות גרועה, שהיא לשלם על מאמץ. יש עוד לוגיקה שאומרת ... חינם שהיא על בסיס הלוגיקה של לתת ללקוח להתנסות במוצר וכיוב. כאשר כאן הלוגיקה תהיה להעלות את הערך של הניסיון שלך לעזור ללקוח, שהוא יהיה מוכן לשלם גם רק עבור הסיכוי שאתה תוכל להביא לו תוצאות וכולי. בכל מקרה, מהות העניין היא, שהלקוח בעצם אומר, שהוא לא מוכן לשלם לך סכום X, רק עבור הסיכוי והאפשרות ... ובעצם מכאן אנחנו מגיעים לנקודה שהסברתי כמה פעמים, שאפשרי למכור אפילו בלי איש מכירות, אם עושים שיווק נכון. כי אם אתה נתקל המון בלקוחות שמוכנים לשלם לך רק עבור תוצאה בלבד, הרי שזה אולי בגלל שהשיווק שלך גרוע מאוד. ואז ללקוחות שלך אין אפשרות להכיר אותך, לתת בך אמון, להתנסות במוצר שלך ולהיות מוכנים לשלם לך גם עבור זה שאתה מוכן אפילו רק ...
דיון שכר, הכנה לראיון עבודה, איך לקבל העלאה בשכר? כמה כסף לבקש? איך לקבל יותר כסף? איך להוציא יותר כסף? היצע וביקוש, כמה שכר אני יכול לקבל? כמה כסף אני שווה? כמה כסף מגיע לי? לחפש עבודה, העלאה במשכורת, טיפים לראיון עבודה
דיון שכר, הכנה לראיון עבודה, איך לקבל העלאה בשכר? כמה כסף לבקש? איך לקבל יותר כסף? איך להוציא יותר כסף? היצע וביקוש, כמה שכר אני יכול לקבל? כמה כסף אני שווה? כמה כסף מגיע לי? לחפש עבודה, העלאה במשכורת, טיפים לראיון עבודה
... לקבל? כמה כסף אני שווה? כמה כסף מגיע לי? לחפש עבודה, העלאה במשכורת, טיפים לראיון עבודה מדוע המעסיק רוצה לשלם לך כמה שפחות? כאשר אדם ניגש לראיון עבודה ומבקש שכר מסוים, למשל מאה שקלים לשעה, והמעסיק מציע רק חמישים שקלים לשעה, ... נקבע לפי היצע וביקוש בלבד. אם יש המון עובדים אחרים שמסוגלים לבצע את אותה עבודה בדיוק, אין למעסיק שום סיבה לשלם יותר. לעומת זאת, אם לעובד יש מיומנויות מיוחדות, נדירות, שהמעסיק זקוק להן, השכר שלו יהיה גבוה, ללא קשר לכמות המאמץ ... המקומי. איך משכנעים מעסיק לתת העלאה בשכר? כאשר העובד מבקש העלאה בשכר, המעסיק עלול לטעון שאין לו תקציב לשלם יותר, או שהוא עדיין לא מכיר את היכולות של העובד. טענת אין תקציב היא בדרך כלל תירוץ. אם העובד היה באמת כל כך יעיל ... על שכר מדוע אדם מבקש שכר גבוה וכיצד מעסיק מגיב לכך? האם אדם יכול לדרוש מאה שקלים לשעה, בעוד שהמעסיק מסכים לשלם רק חמישים שקלים לשעה? איך בכלל נוצר הפער הזה? כאן עולות כמה שאלות יסודיות על היחסים בין עובד למעסיק. האם המעסיק ... וכיצד בודקים את ערך העובד בשוק התעסוקה? נאמר שהמעסיק הוא בעל עסק שמטרתו להרוויח כמה שיותר, ולכן הוא יטה לשלם שכר מינימלי. אם העובד בא ודורש סכום מסוים, המעסיק יבדוק מה האלטרנטיבה שלו: אולי יש מועמדים אחרים שיעשו את אותה ... עובדים דומים לך בחמישים. כך נוצר מתח בין הרצון של העובד לקבל את הסכום הגבוה ביותר, לבין הרצון של המעסיק לשלם את המינימום שמבטיח תועלת מקסימלית. כיצד האלטרנטיבות של העובד משפיעות על השכר? יש חשיבות גדולה לשאלה מה האלטרנטיבות ... כי השכר תלוי בכוחות השוק: היצע וביקוש. אם יש היצע גדול של אנשים שיכולים לבצע את אותה משימה, המעסיק לא צריך לשלם המון, כי הוא יכול למצוא מישהו שיעשה זאת במחיר נמוך. אם יש ביקוש גבוה למיומנות המיוחדת של העובד, ואין הרבה עובדים ... השכר. מה ניתן לעשות כאשר המעסיק מציע שכר נמוך מדי? כשאדם בא לראיון עבודה ודורש משכורת מסוימת והמעסיק מוכן לשלם פחות, יתחיל משא ומתן. המעסיק יאמר, לדוגמה: אין לי תקציב גדול, או אתה לא מוכר לי מספיק, או צריך לראות אם אתה מתאים ... היעילה ביותר להעלאת השכר? על פי הרעיון המוצג, השיטה היעילה ביותר היא פשוט לחפש מקומות עבודה נוספים שיסכימו לשלם יותר. ברגע שהאדם ימצא חלופות טובות יותר, יש בידיו קלף מיקוח: הוא יכול להגיד למעסיק הנוכחי אני יכול לקבל במקום אחר ... אם אדם בינוני, בלי כישורים ייחודיים, הוא לא ירוויח הרבה מכך שיסתובב בין מעסיקים שונים, כי אף אחד לא להוט לשלם סכומים מופרזים למי שאינו מביא ערך גדול יותר משאר המועמדים. מה באשר לאותם עובדים שחשים מגיע לי יותר? מסבירים שזו ... משרה? שאלה זו נוגעת לכך שגם אם אתה מתכנת טוב, ייתכן שיש לא מעט מתכנתים טובים. במקרה כזה, המעסיק לא ימהר לשלם הרבה מעבר למה ששוק המתכנתים דורש, כי אולי ימצא עוד מתכנת טוב שיסכים לשכר נמוך יותר. וכאן שוב חוזר הכלל: אם העובד באמת טוב באופן חריג, כך שהוא עושה עבודה של שלושה עובדים בזמן קצר ועם איכות גבוהה, משתלם למעסיק לשלם לו שכר גבוה, תוך פיטורי עובדים אחרים. אבל אם המעסיק לא ממהר לעשות זאת, סימן שהוא עדיין חושב שיש חלופות מתאימות יותר ... זולות יותר, או שהעובד אינו יוצא דופן עד כדי כך. שאלות ותשובות פנימיות עבור סיכום נוסף ש: מדוע המעסיק רוצה לשלם כמה שפחות? ת: כי מבחינתו, כל שקל נוסף שהוא משלם, הוא הורדה ביכולת של העסק להרוויח. המעסיק בודק את התועלת מול העלות, ... סכום השכר שלו? ת: אם הוא יעמיד את עצמו במצב שבו יש לו המון הצעות או שמיומנויותיו יוצאות דופן, המעסיק ירצה לשלם לו יותר כדי לא לאבד אותו למתחרים. בנוסף, אפשר לנהל משא ומתן חכם, שבו מבטיחים עלייה בשכר לאחר תקופת הסתגלות, או ... לקבלת שכר גבוה יותר עכשיו מישהו רוצה להתקבל לעבודה הוא מבקש כמה כסף לשעה מאה שקלים לשעה כמה מוכנים לשלם לו חמישים והוא אומר איך אני עכשיו יכול שיתנו לי יותר הוא רוצה מאה לשעה מוכנים לתת לו חמישים הוא אומר איך אני עכשיו יכול לגרום להם לתת לי יותר כסף, אוקי אז ככה בן אדם מוכן לשלם כסף לפי כמה שהוא חושב לפי ככה בן אדם יש לו עסק העסק רוצה להרוויח כסף הוא לא אכפת לו ממך ואתה לא מעניין אותו העסק ... מה אתה מספר וסיפורים וזה כי עסק שמנוהל נכון אם יש לו אפשרות לקבל את התועלת שאתה מביא לו בחמישים הוא אמור לשלם לך חמישים הוא לא אמור לשלם לך חמישים ואחד כל שקל שהוא לא אמור לשלם לך מאה זה דבר ראשון. זאת אומרת שזה ביחס לאלטרנטיבות של בעל העסק עכשיו דבר שני אתה צריך לדעת כעובד שהאלטרנטיבות של ... אתה תקבל מאה אתה תמצא מישהו שיתן לך מאה אני אומר שזה הפוך אתה יכול לדעת כמה אתה שווה לפי כמה שמישהו מוכן לשלם לך זה בדיוק הפוך. את הבנת מה אמרתי בכלל? ש: כן. אליעד: מה אמרתי? ש: אמרת שזה בהתאם למה שאנשים משלמים לך ואתה יכול ... זה זה נכון אבל לא אמרתי את זה. ש: אז מה אמרת? אליעד: אמרתי אם אתה רוצה לדעת כמה אתה שווה תבדוק כמה מוכנים לשלם לך. ש: אני חושבת שאמרת את זה הפוך. אליעד: נכון וזה הבדל. ש: סבבה וזה אותו דבר. אליעד: בעינייך זה אותו דבר זה לא אותו דבר אתה לא שווה יותר ממה שמוכנים לשלם לך מה הכוונה הכוונה היא שלפעמים נגיד בן אדם עובד והוא אומר אני מרגיש שאני מאוד מתאמץ ולא נראה לי הגיוני שישלמו לי ... מה קורה אתה בא לראיון עבודה ואומרים לך קח שכר מסוים ואתה רוצה יותר כי אתה תמיד רוצה יותר והם תמיד רוצים לשלם לך פחות למה הם רוצים לשלם לך פחות כי זה עסק והעסק רוצה להרוויח כמה שיותר, אוקי עכשיו אז מה שקורה מה שאתה צריך לעשות השיטה אומרת ככה אתה צריך ... אותך וכל מיני סיפורים ועניינים, עכשיו ברגע שהוא אמר לך כזה דבר זאת אומרת שקודם כל הוא הסכים איתך שהוא מוכן לשלם לך את השכר עכשיו זה רק וויכוח על התאריך ברגע שהוא מוכן לשלם לך את השכר אתה אומר לו אוקי אתה צודק תגלה אמפתיה תגיד לו אתה צודק נכון אתה עוד לא מכיר אותי אתה עוד לא יודע ולכן ... אתה תראה שאתה מרוצה כאילו בוא נסגור שאם אני נשאר פה חצי שנה זה המבחן שאני מספיק טוב תראה לי שאתה באמת מוכן לשלם את הסכום בעוד חצי שנה ובגרסה היותר מתקדמת זה גם תשלם את זה רטרואקטיבית, זאת אומרת אין בעיה אז תשלם לי את זה מהיום ... סבבה אני אלך לשכן זה הכל בזה זה נגמר, עכשיו והדרך הכי טובה להגיע למצב שיהיו לך מלא מקומות עבודה שרוצים לשלם לך הרבה כסף המתחרים האלה היא על ידי זה שתהיה יותר טוב תהיה יותר טוב תמכור את עצמך יהיו הרבה אנשים שירצו לתת לך כסף ...
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
... לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים? מדוע עסקים עושים טעות כשהם מנסים לחסוך בעלויות? אחת הטעויות הנפוצות שעסקים עושים כאשר הם מנסים להגדיל את ... יכול לפגוע בעסק? באותה דרך, גם כאשר עסק מחליט להוריד משכורות לעובדים או לשלם להם את המינימום האפשרי, הוא אמנם חוסך בטווח המיידי, אך העובדים מרגישים לא מוערכים, מאבדים מוטיבציה, וכתוצאה מכך איכות ... הרי שייתכן שהחיסכון יגרום להפסד גדול בהרבה מהסכום שנחסך. במקרה כזה, עדיף לשלם מחיר מלא או גבוה יותר, כדי להבטיח שירות איכותי ואמין יותר בטווח הארוך. סיכום המסר של אליעד לעסקים שרוצים לחסוך עסקים ... באיכות המוצר או השירות. בכל מקרה שבו קיימת אי ודאות לגבי איכות השירות, עדיף לשלם יותר על מנת לקבל שירות איכותי ואמין. זכרו תמיד שכל שקל שחסכתם עלול להסתכם בנזק כספי כפול ומכופל בעתיד, ולכן חיסכון חייב להיות מתוכנן ובדוק, ולא בצורה אוטומטית ללא מחשבה. מה שזול עולה ביוקר? איך לשלם לספקים? האם לבקש הנחה? כמה משכורת לתת לעובדים? טעויות ניהוליות חוזה עם ספקים תשלום לפי הצלחה הטעות הנפוצה של עסקים ... חודשי, התשלום קבוע מראש אך האיכות של השירות אינה ידועה מראש. אם העסק בוחר לשלם מחיר נמוך יותר, עלול לקרות מצב שבו הספק מרגיש שהוא נדפק מהעסקה, וכתוצאה מכך יעניק שירות באיכות נמוכה יותר, יפחית ...
משכורות לעובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה משכורת להציע? איך לקבוע את גובה השכר? כמה שכר לתת לעובד? עובד שמרוויח יותר מהבוס, לפי מה לקבוע את השכר, לתגמל עובדים, לתמרץ עובדים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, מוטיבציה לעובדים
משכורות לעובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה משכורת להציע? איך לקבוע את גובה השכר? כמה שכר לתת לעובד? עובד שמרוויח יותר מהבוס, לפי מה לקבוע את השכר, לתגמל עובדים, לתמרץ עובדים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, מוטיבציה לעובדים
... לעובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה משכורת להציע? איך לקבוע את גובה השכר? כמה שכר לתת לעובד? עובד שמרוויח ... אליעד כהן פתח את הרצאתו בשאלה חשובה ומרכזית: האם כדאי לשלם לעובד כמה שפחות משכורת או כמה שיותר משכורת? על פי התפיסה הראשונית, רוב האנשים עשויים לחשוב שעדיף לשלם לעובד פחות, כי זה יקטין את ההוצאות של העסק ויגדיל את הרווח. אך אליעד מציין שזו אינה בהכרח האמת המוחלטת, ושיש גם היגיון לשלם לעובד שכר גבוה יותר. למה יש היגיון לשלם לעובד שכר נמוך? ההיגיון לשלם לעובד שכר נמוך טמון במטרה של העסק להרוויח יותר. המשכורת שמשלמים לעובד מהווה ... של העובדים כדי להגדיל את הרווח של העסק. למה יש היגיון לשלם לעובד שכר גבוה? מצד שני, יש גם יתרונות לשלם לעובד שכר גבוה יותר. עובדים שמרוויחים יותר, בדרך כלל יהיו מרוצים יותר, ירגישו ... ויוכל להניב יותר רווח לעסק. שאלת מפתח כאן היא לא רק כמה לשלם, אלא גם איזה תוצאה צפויה לעסק כתוצאה מהשכר שמציעים לעובד. איך לתמרץ עובדים לשיפור ... של העסק. המעסיק צריך לשאול את עצמו כיצד הוא יכול לשלם את השכר המתאים ביותר לעובד, כדי להניב את התוצאה הכלכלית הטובה ביותר עבור העסק. ... לתמרץ עובדים? איך לקבוע משכורת לעובד? מדוע יש היגיון לשלם לעובד כמה שפחות משכורת? רווח העסק נקבע מתוך ההפרש שבין ההוצאות לבין ההכנסות, ולכן ... את השכר של העובד כדי להגדיל את הרווחים. מדוע יש היגיון לשלם לעובד כמה שיותר משכורת? יש מקרים שבהם כדאי לשלם לעובד שכר גבוה יותר, כיוון שזה עשוי לגרום לו להיות מרוצה, להשקיע יותר בעבודה, ... שכר מינימום, השכר הממוצע במשק, עלות מעביד, עלות עובד, לשלם כמה שיותר משכורת, לשלם כמה שפחות משכורת, איך לראיין עובד? איך לגרום לבוס לתת לך העלאה בשכר? איך לשכנע את ...
שווי השוק של המוצר, הוכחה לשווי שוק של מוצר, טריקים של מנטורים לכסף, איך לראיין עובדים? משא ומתן על שכר בראיון עבודה, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה שכר מגיע למישהו? כמה לשלם לנותן שירות? שיטות מכירה של מנטורים, איך למכור את עצמך ביותר כסף? איך למכור סדנא ביותר כסף? הצעות מתחרות בראיון עבודה, כמה כסף מגיע לך? כמה כסף אתה רוצה? כמה כסף לבקש? איך לבקש משכורת? מניפולציות של מנטורים
... השוק של המוצר, הוכחה לשווי שוק של מוצר, טריקים של מנטורים לכסף, איך לראיין עובדים? משא ומתן על שכר בראיון עבודה, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה שכר מגיע למישהו? כמה לשלם לנותן שירות? שיטות מכירה של מנטורים, איך למכור את עצמך ביותר כסף? איך למכור סדנא ביותר כסף? הצעות מתחרות בראיון עבודה, כמה כסף מגיע לך? כמה כסף אתה רוצה? כמה כסף ... השכר שלך, איזו טעות אל תעשה? ועוד. אז נניח שמנטור רוצה למכור לך כרטיס להרצאה בעלות של 1,000 שח. אחת הדרכים לגרום לך להיות מוכן לשלם לו 1,000 שח להרצאה, היא באמצעות זה שהוא יספר לך ששעת פגישה אישית איתו, היא פי 10. לדוגמה הוא יגיד לך ששעת פגישה אישית איתו, היא 10,000 שח, כדי שאתה תעריך יותר את ...
אוכלי חינם, אין ארוחות חינם, לא אוהב לשלם, קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא בחינם, לנצל אנשים, לא אוהב להתאמץ, נצלנות, שונא מתנות יחיה, חוק ההדדיות, תשלום כספי
אוכלי חינם, אין ארוחות חינם, לא אוהב לשלם, קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא בחינם, לנצל אנשים, לא אוהב להתאמץ, נצלנות, שונא מתנות יחיה, חוק ההדדיות, תשלום כספי
... אין ארוחות חינם, לא אוהב לשלם , קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא ... אנשים המחפשים יתרונות בלי לשלם עליהם את המחיר המתאים. המושג אין ארוחות חינם מתייחס ... את המערכת או לקבל הנחות בלי לשלם מחיר, משלם בסופו של דבר מחיר כפול. הוא נותן דוגמה של ... טובים, הוא בהכרח יצטרך לשלם עליהם אחר כך ברגעים פחות נעימים. אם האדם היה מוכן לשלם על הדברים שהוא נהנה מהם (כלומר, היה מקבל את המחיר ... משלם מחיר יקר בהמשך. עדיף לשלם מחיר גלוי וברור על דברים, גם אם המחיר נראה גבוה, מאשר ... באמת טוב צריך להיות מוכן לשלם את המחירים האלו מראש, ולא להתלונן כשיגיע החשבון. מהו ... האמיתי של כל דבר הוא הרצון לשלם אותו באופן מלא ומראש. ככל שהאדם יותר מוכן לשלם את המחיר, כך הוא ייהנה יותר מהחיים, והפחות יסבול. למה ...
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
... בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך? מה המחיר שאתה מוכן לשלם כדי להיות מאושר? האושר הוא נושא מרכזי וחשוב ביותר בחיים, אך ... ויש דברים שמוכנים לעשות רק במחיר מסוים. חשוב להבין ולהגדיר במדויק מהו המחיר האמיתי שאנו מוכנים לשלם עבור האושר. האם אתה באמת רוצה להיות מאושר בכל מחיר? אליעד כהן ... עצמו הוא הגורם המרכזי לסבל ולאי - הנחת. לכן, על האדם להחליט באופן ברור ומדויק עד כמה הוא באמת מוכן לשלם תמורת האושר שלו. אם הוא לא מוכן לשלם דבר, אז עליו להכיר בכך שהוא לא באמת מחפש אושר, ובכך יסיים את החיפוש ויהיה מאושר מעצם הפסקת החיפוש. מצד שני, אם האדם מוכן לשלם כל מחיר למען האושר, עליו ללכת עד הסוף. המשמעות המעשית של לשלם כל מחיר לפי אליעד היא לקבל באופן מלא ומוחלט כל מה שקורה. הדרך ... אדם מקבל באמת ובתמים שהכל טוב במידה שווה, הוא יכול להגיע לאושר אמיתי ומוחלט. מה קורה אם אינך מוכן לשלם כל מחיר עבור האושר שלך? אליעד מסביר את המקרה שבו אדם אינו מוכן לשלם כל מחיר עבור האושר, אלא רק מחיר חלקי. גם זה בסדר גמור, אך חשוב שהאדם יגדיר באופן ברור איזה מחיר הוא מוכן לשלם ויעמוד בו באופן מלא. למשל, אם אדם מוכן להשקיע רק חצי מהמאמצים ... מה שהוא מוכן לתת למען האושר, עליו להפסיק לחפש אושר נוסף. אם האדם ימשיך לחפש אושר נוסף ללא נכונות לשלם עוד מחיר, הוא למעשה משקר לעצמו ומאריך את סבלו. אליעד ממחיש זאת ... שאליו הוא יכול להגיע, והוא צריך להפסיק לחפש יותר מכך. אם הוא רוצה יותר אושר, עליו להחליט שהוא מוכן לשלם מחיר גבוה יותר ולהתחייב לכך. מדוע אנשים לא מאושרים גם כאשר הם ... שאליעד חוזר ומדגיש הוא החשיבות של להיות אמיתי עם עצמך. אדם צריך להיות כן לגבי מה הוא באמת מוכן לשלם עבור האושר שלו. ברגע שאדם מגיע לאמת עצמית מלאה וברורה לגבי מה ... הכנות והאמת הופכות אותו למאושר מיד, ללא צורך בפעולות נוספות. אם האדם לא בטוח מה המחיר שהוא מוכן לשלם, הוא עלול למצוא את עצמו תקוע בין הרצון לאושר לבין החשש או חוסר ... לסיכום: אושר בכל מחיר או בלי מחיר כלל? אליעד כהן מסכם באומרו שהאושר הוא הדבר היחיד בעולם ששווה לשלם עבורו כל מחיר, כי בסופו של דבר, רק האושר הוא החשוב באמת. אם יש ... דבר אחר לא באמת משנה. לכן, אם אדם מחליט שהוא רוצה להיות מאושר, עליו ללכת עם ההחלטה הזו עד הסוף ולשלם כל מחיר שיידרש ממנו. ואם הוא מחליט שהוא לא מוכן לשלם שום מחיר, עליו לפחות להפסיק לטעון שהוא מחפש את האושר, ובכך כבר ... לעשות תמורת האושר ואם תעשה את כל מה שאתה מוכן לעשות למען האושר תפסיק לחפש את האושר. כמה אדם צריך לשלם תמורת האושר - לא משנה העיקר שתהיה אמיתי עם עצמך עם הרצון של ...
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
... בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך? מהו המחיר שאתה מוכן לשלם עבור האושר שלך? אליעד כהן מסביר שאושר הוא משהו שיש לו מחיר, ושעל האדם לשאול את עצמו באיזה מחיר הוא מוכן להיות מאושר. לדבריו, יש דברים בחיים ... מדגיש כי על האדם להיות כנה ואמיתי עם עצמו לגבי מידת האושר שהוא מחפש ולגבי המחיר שהוא מוכן לשלם כדי להשיג את האושר הזה. האם אפשר להיות מאושר בלי לשלם שום מחיר? אליעד מסביר שאדם יכול להיות מאושר בכל רמה שבה יבחר, גם אם הוא לא מוכן לשלם מחיר בכלל. אבל במקרה כזה, האדם חייב להכיר בכך שהוא לא באמת מחפש את האושר בצורה מוחלטת. הוא טוען שהסיבה המרכזית לכך שאנשים אינם מאושרים היא שהם ... שאושר אמיתי הוא אושר בכל מחיר, כלומר, אדם שרוצה להיות מאושר באופן מוחלט צריך להיות מוכן לשלם כל מחיר. המשמעות המעשית של הרעיון הזה היא, שלדעתו האדם צריך לקבל באופן מוחלט כל מה שקורה לו במציאות כטוב באותה מידה. הוא אומר שאם אדם באמת ... שהדבר לא הגיוני כי מטרת הבריאות היא להיות מאושר בסופו של דבר. אליעד טוען שאם מישהו מוכן לשלם מחיר מסוים אך לא כל מחיר, זה בסדר גמור - אך בתנאי שאותו אדם יגדיר לעצמו בבירור מה בדיוק הוא מוכן לתת בתמורה לאושר ויעמוד בהחלטה הזו במלואה. לדוגמה, אם אדם אומר שהוא מוכן לשלם חצי מהמשאבים שיש לו בתמורה לאושר, אז לאחר שהוא שילם את החצי הזה - עליו להפסיק לחפש יותר אושר מעבר למה שהשיג. מדוע אי אפשר להיות מאושר כשאתה לא ... טוען שכל אי - הבהירות או הסבל של האדם נובעים מכך שהוא לא כנה עם עצמו בנוגע למחיר שהוא מוכן לשלם על האושר. הוא מתאר מצב שבו האדם מתנדנד ולא סגור לגמרי על המחיר שהוא מוכן לשלם. אליעד אומר שבמצב כזה האדם לא יכול להיות מאושר, מכיוון שהוא לא סגור עם עצמו לגבי ההקרבה שהוא מוכן לעשות. אליעד מדגיש שהכנות העצמית היא המפתח, ... לעשות דבר מלבד להכיר באמת - ברגע שהאדם מבין לעומק מה הוא באמת רוצה ומה המחיר שהוא באמת מוכן לשלם, הוא כבר בדרך לאושר. מה אליעד ממליץ לאדם שלא באמת רוצה לשלם מחיר עבור האושר? אם אדם מגלה שהוא לא באמת מוכן לשלם שום מחיר עבור האושר, אליעד ממליץ לו פשוט להפסיק לרצות להיות מאושר. הוא מסביר שהבעיה היא לא במחיר שהאדם משלם או לא משלם, אלא בחוסר הכנות של ... לאושר טמון בהבנת האמת הפנימית של האדם - להכיר באמת מה אתה רוצה ומה המחיר שאתה באמת מוכן לשלם, וזהו הדבר שהופך אותך למאושר. לסיכום, מהו הדגש המרכזי באושר לפי אליעד כהן? אליעד כהן שם את הדגש המרכזי על כנות ואמת עצמית. האדם חייב להבין באמת ובכנות מוחלטת מה הוא רוצה, מה המחיר שהוא מוכן לשלם עבור האושר, ולפעול בהתאם לכך. הוא מציין שהדבר היחיד שבאמת משנה בחיים הוא האושר, ולכן זה הדבר היחיד שעליו נכון לומר שהוא ראוי להקרבה מוחלטת או ... מוחלט. הדבר היחיד שבאמת משנה בחיים הוא האושר עצמו, ולכן כדאי להקדיש לו את מלוא תשומת הלב ולשלם כל מחיר שנדרש. איך להיות מאושר בכל מחיר? מה המחיר של אושר מוחלט? האם אפשר להיות מאושר בלי לוותר על כלום? איך כנות עצמית משפיעה על האושר שלך? ... תמורת האושר. וברגע שנתת מה שאתה מוכן לתת זהו, לא לזגזג שם. ולא חשוב ולא משנה כמה האדם מוכן לשלם עבור האושר, מה שמשנה שאדם לא ישקר. ומי שבאמת רוצה אושר, שילך עד לקצה האחרון בכל מחיר, אין באמצע למי שרוצה את האושר האמיתי, והאמצע זה לא להיות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשלם, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשלם, איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן קריירה, מאמן אישי לבני נוער, מטפל רב תחומי בנושא לשלם - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7031 שניות - עכשיו 24_07_2025 השעה 04:32:25 - wesi1