אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כסף ✔טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
והפעם אסביר, איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה נכונה, שמצד אחד הוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך ודווקא אליך ולא למתחרים שלך. וגם שהוא יהיה מוכן לשלם לך יותר מאשר למתחרים שלך. אבל גם מצד שני, שהוא לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי בעצמו כדי להסתדר בלעדיך? ובאופן כללי, איך לשדר ללקוח שאתה מקצועי בצורה נכונה?

וננתח את העניין של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, שמטרתם לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע ולרצות לרכוש ממך את השירות שלך במחיר יותר גבוה. שזה בעצם אומר, שלא מדובר על תכנים מסוג פרסומת רגילה, שמספרת כמה אתה טוב דרך הצהרות, אלא על תכנים שמעבירים ידע מקצועי שאמורים לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. 1 - כדי שירצה לקבל ממך שירות. 2 - כדי שירצה לבוא דווקא אליך ולא למישהו אחר. 3 - כדי שירצה לשלם לך יותר כסף, מאשר למתחרים שלך, שבעיניו הם פחות מקצועיים. ולכן בעצם אתה תכין חומרי שיווק שמטרתם היא לשדר מקצועיות.

ומה שצריכים לדעת זה, שיש כאן עניין של מינון ואיזון נכון, שצריכים לדעת לעשות אותו כי יש כאן סוג של דבר והיפוכו. ומינון לא נכון של הפצת תכנים מקצועיים, עלול לגרום ללקוחות לרצות לא לרכוש ממך אלא ממישהו אחר. כמו שתכף אסביר.

אז ברמת העיקרון, מה בעצם צריך כדי שלקוח ירצה לרכוש ממך ודווקא ממך ושיהיה מוכן לשלם לך מחיר יותר גבוה מאשר למישהו אחר? תשובה: לשם כך הוא אמור לחשוב שאתה מקצועי ושאתה מסוגל לספק לו שירות מקצועי. ולכן לכאורה נראה, שככל שהלקוח יחשוב שאתה יותר מקצועי, ככה בעצם הוא יותר יסמוך עליך, ירצה לרכוש דווקא ממך וכולי. אבל זאת לא כל האמת! ולמה? כי אז יש בזה כל מיני היבטים.

אולי הלקוח יסתפק במישהו פחות מקצועי ממך?

יש נקודת מבט אחת שאומרת, שאולי הלקוח יחשוב שאתה מאוד מקצועי, אבל שהוא לא צריך מישהו מקצועי כמוך, אלא הוא יכול להסתפק במישהו פחות מוכשר ממך. לגבי נקודת המבט הזו, נאמר, שכרגע לא נתייחס אליה. אלא נניח שהלקוח שלך יחפש דווקא את ספק השירות הכי מקצועי שהוא מכיר. ונניח שהלקוח שלך לא יחשוב שהוא מעדיף מישהו שהוא פחות מקצועי ממך.

אולי הלקוח יחשוב שאתה גאון מכדי להיות מסוגל לעזור לו?

יש עוד נקודת מבט שאומרת, שאם תפרסם תכנים מאוד מקצועיים, אז לפעמים זה עלול לגרום ללקוח שלך לחשוב שאתה "טכני" מידי ושאתה אולי גאון בתחומך, אבל שאתה לא בהכרח תדע להבין אותו ולהתאים לו את הפתרון הטוב ביותר עבורו. זה יכול לקרות כאשר התוכן שאתה מפרסם הוא מאוד מקצועי, אבל הוא מועבר ללקוחות בצורה מאוד מקצועית. כל כך מקצועית, עד כדי כך שהלקוח חושב שאתה אולי איש מקצוע, אבל שאתה לא מסוגל גם לדבר איתו בגובה העיניים.

במילים אחרות התוכן המקצועי שלך, עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא יודע לדבר גם בשפת בני אדם רגילים ושאתה שייך לגאון המשוגע, שכדי ליהנות ממנו, צריך מנהל פרויקט / מתווך באמצע, שידע להשתמש בכישורים שלך, כדי לספק לו שירות. כמו שקורה בעולם האמיתי, שהגאונים, עובדים אצל אנשים העסקים, שיודעים להמיר את הגאונות של הגאונים, לשירות עבור הלקוחות.

כמובן שהנושא הזה פתיר, באמצעות זה שלומדים איך לעטוף ואיך להציג ללקוח את התוכן המקצועי. איך לדבר עם הלקוח גם בשפה של הלקוח, איך להציג מושגים מקצועיים בצורה שתדבר אל הלקוח, אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. אבל גם זה נושא אחר שלא נעמיק בו כרגע.

אולי הלקוח יחשוב שהוא יכול להסתדר בלעדיך ושהוא לא צריך אותך, בזכותך?

והפעם נעמיק אל תוך נקודה אחרת והיא, שצריכים להבין, שהלקוח פונה אליך וכולי, לא רק בגלל שהוא חושב שאתה איש מקצוע, אלא בגלל שהוא חושב שאין מישהו אחר שיכול להחליף אותך. דהיינו, אם לדוגמה לקוח רוצה לצבוע את הבית שלו, ואתה בתור איש מקצוע תלמד אותו הכי טוב איך צובעים בית, אז מצד אחד הלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע מצוין, הכי מוכשר שיש, עד כדי כך שאתה הצלחת ללמד אותו איך הוא יכול לצבוע את הבית שלו בכוחות עצמו, אבל מצד שני הלקוח עלול לחשוב שהוא כבר לא צריך דווקא אותך. כי הוא יכול לעשות את זה בעצמו, או שלצורך העניין הוא יכול להביא מישהו פחות טוב ממך ולדעת לנהל אותו, כי הוא כבר מבין מספיק טוב, בעיניו מה צריך או לא צריך לעשות.

במילים אחרות, כאשר אתה מנסה להראות שאתה מקצועי, אתה בעצם מעביר תוכן מקצועי וידע מקצועי. ומהידע הזה כמובן שיכולים ללמוד גם המתחרים שלך. ואחד המתחרים שלך, הוא בעצם הלקוח שלך. דהיינו, שמצד אחד אתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שאתה איש מקצוע, כדי שירצה לקבל שירות ממך ודווקא ממך, אבל מצד שני אתה לא רוצה שהלקוח שלך יהיה איש מקצוע טוב כמוך. כי הלקוח משלם לך, בעבור הפער שהלקוח שלך חושב שיש, בין המקצועיות שלך לבין המקצועיות שלו ושל המתחרים שלך. ולא רק בעבור המקצועיות שלך. ולכן ככל שהלקוח שלך יהיה יותר מקצועי, ככה הוא עשוי לרצות לא לפנות אליך אלא להסתדר בעצמו.

בפרט אם אתה מוכר שירות מקצועי, ששייך גם לקטגוריה של "עשה זאת בעצמך" / "Do It Yourself", שבמקרה כזה הלקוח שלך, רואה בעצמו מתחרה שלך. במובן שהוא חושב לעצמו, אולי הוא יכול להסתדר לבד בלעדיך. ככה שבתחומים כאלו, זה שאתה מעביר ידע מקצועי, זה גם יכול לגרום לכך שאתה תגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח שלך יעדיף להסתדר לבד בעצמו, בלעדיך.

נקודה נוספת היא, שגם אם מדובר לדוגמה בתהליך בניה / אספקת שירותי בניה ללקוח, שבו הלקוח רוצה לבנות לעצמו בית, גם כאן לדוגמה, הלקוח משלם לך ממגוון סיבות. חלק מהסיבות הן גם בגלל שהלקוח סומך עליך שאם אתה תנהל את האירוע של בניית הבית שלו, אז הבית שלו יבנה יותר טוב. במילים אחרות, הלקוח לפעמים צריך אותך גם כמפקח וכמנהל של אנשי המקצוע, שהוא יודע שהוא לא יכול בעצמו לבצע את העבודה שלהם. לדוגמה, הלקוח יודע שהוא לא יכול ללכת להתקין לעצמו חלונות בבית. ולכן הוא יעדיף שמישהו מקצועי, ינהל את מתקין החלונות.

אבל ככל שהלקוח שלך יחשוב שהוא עצמו יותר מבין את התהליך, ככה ממילא הוא עשוי לחשוב שהוא פחות צריך אותך ושהוא יכול להסתדר לבד.

במילים אחרות גם אם לא מדובר על ללמד את הלקוח ידע מקצועי שהוא יכול בעצמו להסתדר לבד לחלוטין, כמו לדוגמה בתחומים של "עשה זאת בעצמך", עדיין גם אם הלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע שיבצע עבורו את העבודה, הרי שככל שהלקוח חושב שהוא מבין יותר טוב את התחום, ככה הוא יכול יותר לסמוך על עצמו ולחשוב שהוא יכול להסתדר עם איש מקצוע פחות טוב ממך, כי הוא הלקוח יחשוב שהוא יכול לנהל בצורה די טובה, את איש המקצוע האחר. גם במקרים שהלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע אחר וגם במקרים שהלקוח מבין שאיש מקצוע אחר פחות טוב ממך.

אז מה זה אומר בעצם?

זה אומר שכאשר מעבירים ללקוח ידע מקצועי שאמור לו להבין שאתה מקצועי, שאתה מסוגל לעזור לו, הרי שצריכים למצוא את המינון ואת האיזון, בכמות המידע המקצועי שאתה מעביר ובאיך שאתה מעביר אותו. כי אם תעביר פחות מידי ידע מקצועי, יתכן שהלקוח לא מספיק יחשוב שאתה מקצועי ואז הוא לא ירצה לפנות אליך או דווקא אליך. אבל גם מצד שני, אם תעביר את כל הידע המקצועי שלך, ברמה שהלקוח שלך יהפוך להיות מקצועי כמוך, הרי שזה עשוי לגרום לו מצד אחד לחשוב שאתה מקצועי, מצד שני לחשוב שמיותר לו לפנות אליך.

איך להעביר מידע מקצועי בצורה נכונה?

אז יש בזה כל מיני היבטים וכל מקרה לגופו. אבל ניתן מספר נקודות למחשבה לגבי איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה שהוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך אבל גם לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי כדי להסתדר בלעדיך?

אז נקודה אחת שאפשרי לשים אליה לב, זה האם וכמה אתה מסביר את הבעיה ואת הכאב של הלקוח, ועד כמה אתה מסביר את הפתרון לכאב של הלקוח. אם לדוגמה אתה צבעי, אתה יכול לדוגמה להסביר על איך לפתור רטיבות לפרטי פרטים ואתה גם יכול רק להסביר על הבעיה של הרטיבויות החוזרות, לפרטי פרטים. במילים אחרות, כמה אתה משדר מקצועית דרך הסבר של הבעיה וכמה אתה משדר מקצועיות דרך הסבר של הפתרון.

נקודה נוספת יכולה להיות, כמה אתה מסביר על פתרונות אחרים שלא עובדים ועל כל מיני בעיות שיש בפתרונות אחרים ועד כמה אתה מסביר על מהו הפתרון הנכון.

נקודה נוספת יכולה להיות כמה אתה מעביר את כל המידע במלואו וכמה אתה שומר אצלך כמה קלפים, כדי לא להעביר את כל המידע המלא לפרטים פרטים.

וכמובן שצריכים לזכור, שזה לא משנה מה אתה אומר, אלא מה שהלקוח שלך מבין ממה שאתה אומר. כי אתה רוצה שהלקוח שלך גם יחשוב שאתה מקצועי. אבל גם שהוא יחשוב שהוא צריך אותך ושהוא לא יכול להסתדר בלעדיך.

ולכן על כל תוכן מקצועי שאתה מעביר ללקוחות שלך, אתה צריך להתבונן, כמה לדעתך זה משדר מקצועיות ללקוח שלך, וכמה התוכן משדר ללקוח שלך שהוא עדיין צריך אותך בגלל המקצועיות שלך ושהוא לא יכול להסתדר בלעדיך. זה בהיבט הזה, של לשמור על המינון הנכון, של איך לשדר מקצועיות ללקוח, במידה שהוא עדיין ירצה לפנות אליך ולא במידה שהוא יחשוב שהוא יכול להסתדר לבד בלעדיך.

כמובן שלצד זה יש גם את העניין של איך לעטוף את המידע בשפה שהלקוח יתעניין בה, במובן שהיא תדבר על הכאב של הלקוח ועל התועלת שהלקוח שלך מקבל מהידע המקצועי שלך ולא רק כדיון מקצועי נטו. במובן שצריכים כל ידע מקצועי שיש לך, לדעת להעביר אותו בצורה שתגרום ללקוח לרצות איש מקצוע כמוך.

לדוגמה, שיטות עבודה שעוזרות לך לחסוך עלויות, באופן כללי, כנראה שהן פחות יעניינו את הלקוח. כי הן פחות עוסקות בתועלת של הלקוח. וגם אותן אפשרי כמובן להציג בצורה נכונה, אבל זה עניין אחר. בכל מקרה כל ידע מקצועי שיש לך להעביר, צריכים להבין איך הוא עוזר ללקוח לרצות אותך, איך ולמה שהלקוח ירצה מישהו דווקא עם הידע המקצועי שלך.

כל זה לצד זה שצריכים להבין איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו, במובן שהוא ירגיש שהוא מבין אותך ושאתה מבין אותו ולא רק שהוא יחשוב שאתה מאוד מקצועי אבל שהוא יחשוב שהוא לא מסוגל לתקשר איתך מרוב שאתה מקצועי וטכני מידי.

נקודה להתבוננות על התכנים שאני מפרסם - לדוגמה התכנים שבאתר EIP.co.il

ניקח לדוגמה את התכנים באתר הזה EIP.co.il. האתר עצמו מלא באלפי תכנים מקצועיים, שאין בהם כמעט שום מידור של שום מידע כלשהו ממישהו. הדבר הזה עשוי לגרום למי שצורך את התכנים, לחשוב שהוא יכול להסתדר לבד. כי כל כלי העבודה וכל שיטות העבודה פרושות בפניו באופן מלא לפרטי פרטים.

כמובן שאין באתר את כל המידע על כל המקרים האפשריים. כי יש אין סוף מקרים שכאלו. אבל צורת החשיבה של איך לנתח את כל המקרים, צורת החשיבה הזאת מפורטת לפרטי פרטים באופן מלא שכל אחד יכול ללמוד אותה, להבין אותה, וליישם אותה לבד.

ונשאלת השאלה, איך מסתדר העניין של הפצת החומר המקצועי שאני מפיץ לפרטים פרטים באופן מלא, עם נקודת המבט שבמובן מסוים התוכן הזה אולי אמור גם לגרום לאדם, כן לרצות להיעזר בי. איך זה מסתדר? האם יש כאן אצלי מידור של תוכן מקצועי בתכנים שאני מפרסם?

אז יש כאן כל מיני נקודות מבט. ראשית, לי אישית אין שום בעיה עם הפצת כל התכנים באופן מלא לפרטי פרטים. גם כי באמת המטרה שלי היא לעזור לאנשים שידעו להסתדר בעצמם. ומצד האמת, כל מי שיפעיל את המוח שלו בכוחות עצמו בדרך מסודרת, כפי שהיא מוסברת לפרטי פרטים בתכנים שלי, הרי שמצד האמת הוא יוכל להיות מאושר / להגיע לשלמות עצמית וכולי, בלי שום צורך כלשהו לדבר איתי על משהו בעולם.

אבל יש גם עוד נקודות נוספות, בהקשר של התכנים המקצועיים שאני מפיץ. והיא לדוגמה שלפעמים בן אדם צריך ידע מקצועי ספציפי, שבמקרה יש לי אותו יותר ממנו. בלי קשר לשום עניין אחר. ולכן במקרה כזה לדוגמה הגיוני לפנות לבעל הניסיון שיעזור לך במה שאתה צריך. כי עם שכל, אי אפשר לדעת כל דבר ברמת הצורה החיצונית. וכן צריכים עזרה ברמת הצורה החיצונית, מבעל הניסיון. כמו שגם האיש החכם בעולם, לא ידע מעצמו תוך רגע אחד, איך לתקן רכב או כל מיומנות מקצועית אחרת. הוא אולי יכול ברגע אחד לדעת איך לתקן את הרכב במובן הפנימי, דהיינו, לא להרגיש רע מכך שהרכב לא תקין, אבל הוא לא בהכרח יודע ברמת הצורה החיצונית איך לתקן את הרכב כאן ועכשיו, לא משנה כמה שכל יש לו.

וזה עניין אחד, שאומר שיש היגיון להיעזר בי בכל מקום שדורש ניסיון ספציפי ולא רק שכל באופן כללי במובן המופשט של המילה. כי לדוגמה אתה אולי חושב שאתה חכם וחושב בהיגיון בדיוק כמוני, אבל אין לך את הידע ואת הניסיון שיש לי בתחומים מסויימים. בדיוק כמו שגם אני בעצמי אפנה לבעל מקצוע עם יותר ידע ויותר ניסיון ממני בתחומים ספציפיים, למרות שאני חושב שהוא פחות חכם ממני באופן כללי.

נקודה נוספת שהיא יותר חשובה באופן כללי, היא העניין שגם מי שילמד ושיבין את כל התכנים שאני מפרסם, עדיין יתכן שהוא ירצה עזרה במובן הנפשי לתרגל את כל דרכי החשיבה שיש באתר. כי הקושי לתרגל את כל שיטות החשיבה, הוא ברובו לא טכני ולא נובע מחוסר ידע מקצועי, אלא הקושי הוא רגשי. שהרגש של האדם מקשה עליו להתמיד וגם להיות מסוגל לשאול את השאלות הנכונות במבנה הנכון.

כי בפועל לאדם יש גם קושי רגשי לשבת לתרגל עם עצמו, את כל הניתוחים הנפשיים. וזה קורה ממגוון רחב של סיבות. שבהן, הגיוני שהאדם ירצה עזרה, ליישם את מה שהוא כבר יודע ושהוא בהחלט יכול ליישם גם לבדו בעצמו. אבל הגיוני שהאדם ירצה עזרה לשאול את עצמו את השאלות הנכונות. וזה כמובן במידה והאדם חושב שהוא כן מבין את כל דרכי החשיבה. מכל שכן, אם האדם לא בטוח שהוא מבין מה ואיך ואיזה שאלות בדיוק הוא צריך לשאול את עצמו.

בכל מקרה, ישנם מצבים שגם אם תיתן לאדם את כל הידע המקצועי, הרי שהוא יכול לרצות עוד עזרה, גם במובן הנפשי, ליישם את מה שהוא יודע ברמה המקצועית.

כל הנ"ל כמובן רלוונטי במידה והיה בעולם רק בן אדם אחד בלבד, שצורך את התכנים שלי. שאז הוא עדיין אולי ירצה לפנות אלי, כי הוא צריך ידע ספציפי או כדי לקבל עזרה במובן הרגשי, של לשאול את עצמו את השאלות הנכונות. כל זה במידה והוא יחשוב שיש לו את כל דרך החשיבה שלי באופן מלא.

אבל במציאות האמיתית, יש אין סוף אנשים ותמיד יהיה את האדם שיחשוב שהוא לא מבין את הכל עד הסוף, למרות שיש אלפי תכנים מלאים בחינם וכולי.

וכמובן שאלו היו רק כמה נקודות מבט בהקשר הזה. כדי עיקר הדגש הוא, שיבינו, שלמרות שבאופן כללי כאשר מעבירים ידע מקצועי, הרי שצריך לעשות סוג של צנזורה על התוכן המקצועי, כדי לא להעביר את כולו באופן מלא, כדי שעדיין תהיה תלות כלשהי בין הלקוח לבין מספק השירות, הרי שאני מפיץ את כל המידע באופן מלא לטובת הכלל ממגוון רחב של סיבות.

לסיכום:

הפצת תוכן מקצועי, שאמורה לשדר מקצועיות ולגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, צריכים לדעת לעשות אותה בחוכמה. כי התוכן המקצועי שלך, אמור מצד אחד לשדר ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני היא אמורה לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא איש מקצוע ושהוא צריך איש מקצוע כך. ולכן, צריך שכל, גם לדעת איך להפיץ את הידע המקצועי שיש לך בראש.
שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי לשאול את עצמך ככה חוסר ודאות להגיע לשלמות עצמית לא מבין ספקי שירות השכל של אליעד הטוב ביותר שיטת eip אנשי מקצוע איך לא לחשוף סודות איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי איך לא לחשוף סודות מקצועיים איך לא ללמד את המתחרים שלך איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להיות מוכן איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך איך להעביר איך להעביר ללקוח חומר מקצועי איך לעשות איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי בהפצת תכנים שיווקיים המתחרים שלך הפצת חומרים מקצועיים הפצת תוכן מקצועי הפצת תכנים הפצת תכנים שיווקיים הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים חומר חומר מקצועי בצורה שיווקית חומרים מקצועיים טעויות טעויות ב טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים יותר כסף יצירת תוכן יצירת תוכן שיווקי יצירת תוכן שיווקי מקצועי כסף לא לחשוף סודות לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי לא לחשוף סודות מקצועיים לא ללמד את המתחרים לא ללמד את המתחרים שלך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להיות מוכן לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך לגרום ללקוחות להיות מוכן להעביר להעביר ללקוח חומר מקצועי להעביר ללקוחות לחשוף לחשוף סודות לחשוף סודות בתוכן מקצועי לחשוף סודות מקצועיים ללמד ללמד את המתחרים ללמד את המתחרים שלך למידה לעשות צנזורה על תוכן מקצועי לקוח לקוחות לרכוש לרכוש דווקא ממך לרצות לרצות לרכוש דווקא ממך לשלם לך יותר כסף מה לעשות מה לעשות כדי מה לעשות כדי ל מחיר מחיר יותר גבוה מקצוע מתחרים סוד סודות סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים צנזורה צנזורה על תוכן מקצועי רצון שיווק שיקולים שיקולים ב שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי תוכן מקצועי תוכן שיווקי תוכן שיווקי מקצועי תכנים שיווקיים תכנים שיווקיים מקצועיים
כסף, איך לשכנע את עצמך? לרצות להרוויח כסף, איך ליצור מוטיבציה לעשות כסף? מוטיבציה להרוויח כסף, להיות עשיר, לעשות הרבה כסף, להיות מיליונר, לרצות כסף, חוק המשיכה, לעשות יותר כסף
כסף, איך לשכנע את עצמך? לרצות להרוויח כסף, איך ליצור מוטיבציה לעשות כסף? מוטיבציה להרוויח כסף, להיות עשיר, לעשות הרבה כסף, להיות מיליונר, לרצות כסף, חוק המשיכה, לעשות יותר כסף
כסף, איך לשכנע את עצמך? לרצות להרוויח כסף, איך ליצור מוטיבציה לעשות כסף? מוטיבציה להרוויח כסף, להיות עשיר, לעשות הרבה כסף, להיות מיליונר, לרצות כסף, חוק המשיכה, לעשות יותר כסף איך לשכנע את עצמך לרצות להרוויח כסף? אנשים רבים מרגישים שהם רוצים להרוויח כסף, אך מתקשים למצוא את המוטיבציה הנדרשת להשקיע בכך מאמצים. אליעד כהן מסביר את הסיבות הפסיכולוגיות לכך ומציע גישה מפורטת ויסודית לשינוי התפיסה ולבניית מוטיבציה חזקה להשגת כסף. לדבריו, הסיבה העיקרית לכך שאנשים לא עושים כסף היא האמונה הפנימית שהמאמץ הנדרש להשגת כסף עולה על התועלת ממנו. לכן, הפתרון הוא לשנות את התפיסה הזאת על ידי יצירת שטיפת מוח עצמית שמגדילה את היתרונות הסובייקטיביים של הכסף ומקטינה את החסרונות. מה גורם לנו להימנע מלעשות כסף? לדברי אליעד, אנשים לא נמנעים מעשיית כסף בגלל עצלנות פשוטה, אלא משום שהמוח האנושי מתוכנת לחשב תועלת לעומת מחיר. כאשר אדם רואה את המאמץ הכרוך בלהשיג כסף כגדול יותר מהיתרונות שהכסף יכול להעניק, הוא נמנע מפעולה. דוגמה ברורה לכך היא אדם שאומר אני רוצה כסף אבל אני לא יודע איך, שבעצם נמנע מלפעול כי הוא חושש שהמאמץ ללמוד כיצד לעשות כסף יהיה גדול מדי. איך ליצור מוטיבציה חזקה להרוויח כסף? אליעד מציע לאנשים לשנות את התפיסה שלהם לגבי כסף, כך שיתרונותיו יהיו ברורים וגדולים בעיניהם. תהליך זה הוא למעשה שטיפת מוח עצמית שבה האדם מתחיל לשכנע את עצמו באופן מוחלט שהכסף הוא דבר חיובי וחיוני לחייו. התהליך כולל: התמקדות ביתרונות שיכולים לנבוע מהכסף. לדוגמה, אם אדם רוצה דירה חדשה, עליו לדמיין באופן חיובי כיצד הוא נהנה ממנה, מהנוחות ומהיציבות שהיא תספק לו. יצירת רצונות חדשים שמחייבים כסף. ככל שהאדם ירצה יותר דברים שרק כסף יכול לקנות, כך יהיה לו יותר קל לפתח מוטיבציה להשיג כסף. שטיפת מוח יומיומית - למשל, להקיף את עצמך במסרים שמעודדים כסף, או אפילו לבצע פעולות סמליות כמו לנשק שטרות כסף, כדי להטמיע במוח את החשיבות של הכסף. איך להתמודד עם ספקות שמחלישים את הרצון
כסף, מה לעשות כדי שאף פעם לא יחסר לך כסף? 2 דברים שצריך כדי להיות עשיר, איך לעשות שאף פעם לא יחסר לך כסף? איך להתעשר בקלות? 2 שיטות לעשות כסף בקלות, 2 שיטות להיות עשיר בקלות, הכנסה פאסיבית, לעשות כסף באונליפאנס, לעשות כסף בלי לעבוד, למה לא לעשות כסף בלי להתאמץ? לעשות כסף בלי מאמץ, להתעשר מהר ובקלות, מהות הרצון לכסף, איך להיות עשיר באמת? הרצון לעשות כסף בקלות, הרצון לעשות כסף בלי להתאמץ, לעשות כסף עם אונליפאנס, 2 סוגים של ערך לעולם, לתת ערך לעולם
כסף, מה לעשות כדי שאף פעם לא יחסר לך כסף? 2 דברים שצריך כדי להיות עשיר, איך לעשות שאף פעם לא יחסר לך כסף? איך להתעשר בקלות? 2 שיטות לעשות כסף בקלות, 2 שיטות להיות עשיר בקלות, הכנסה פאסיבית, לעשות כסף באונליפאנס, לעשות כסף בלי לעבוד, למה לא לעשות כסף בלי להתאמץ? לעשות כסף בלי מאמץ, להתעשר מהר ובקלות, מהות הרצון לכסף, איך להיות עשיר באמת? הרצון לעשות כסף בקלות, הרצון לעשות כסף בלי להתאמץ, לעשות כסף עם אונליפאנס, 2 סוגים של ערך לעולם, לתת ערך לעולם וכאן נדבר על כסף ועל הרצון לכסף. ועל איך להגיע למצב שאף פעם לא חסר לך כסף אמיתי באמת, ולא רק להיות שמח בחלקך וכיוב. ונדבר גם על העניין של לעשות כסף בקלות לעשות כסף בלי להתאמץ להתעשר מהר ובקלות וכולי. ונסביר שיש 2 דרכים לעשות כסף בקלות ויש 2 שיטות לעשות כסף בקלות. ונסביר מה 2 הדברים שהאדם צריך כדי להיות עשיר באמת בכסף אמיתי. ונדבר גם על מהות הרצון לכסף ועל איך להגיע למצב שהאדם מרגיש שאף פעם לא חסר לו כסף, ולא בגלל שהוא עשיר ששמח בחלקו, אלא בגלל שיש לו כסף אמיתי בפועל ועוד. אז נחזור להתחלה. בן אדם רוצה כסף. למה בן אדם רוצה כסף? אז בפשוטם של דברים, באמצעות
כסף - הכל כולל הכל על כסף - רשימת כל הנושאים
כסף - הכל כולל הכל על כסף - רשימת כל הנושאים כסף כסף או אושר כסף אין סופי כסף אמיתי כסף באינטרנט כסף בבורסה כסף בחלום כסף בלי לעבוד כסף בקלות כסף בשוק ההון כסף גדול כסף גורם להרגיש טוב כסף גורם להרגיש רע כסף הוא כסף הוא רע כסף ואושר כסף וערך עצמי כסף ורוחניות כסף ושכל כסף טוב כסף טוב או רע כסף יכול כסף יכול לקנות אושר כסף יעוור עיני חכמים כסף כמשחק כסף לא מביא אושר כסף לא קונה אושר כסף מאומנות
כסף והתעשרות, סודות הכסף בקלות, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות מיליונר? איך לעשות המון כסף ומהר? למה קשה לעשות כסף בקלות? שיטות לעשות כסף ללא מאמץ, איך עושים כסף קל? איך להרוויח כסף גדול? מוטיבציה לכסף, איך להיות עשיר מהר?
כסף והתעשרות, סודות הכסף בקלות, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות מיליונר? איך לעשות המון כסף ומהר? למה קשה לעשות כסף בקלות? שיטות לעשות כסף ללא מאמץ, איך עושים כסף קל? איך להרוויח כסף גדול? מוטיבציה לכסף, איך להיות עשיר מהר?
כסף והתעשרות, סודות הכסף בקלות, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות מיליונר? איך לעשות המון כסף ומהר? למה קשה לעשות כסף בקלות? שיטות לעשות כסף ללא מאמץ, איך עושים כסף קל? איך להרוויח כסף גדול? מוטיבציה לכסף, איך להיות עשיר מהר? למה אנשים רוצים כסף? אנשים רוצים כסף כי הם רוצים להרגיש טוב. אליעד מסביר שבאופן בסיסי האדם נולד ללא רצון מיוחד לכסף עצמו, אלא עם רצון בסיסי שהמציאות תהיה כרצונו. כשאדם גדל, הוא מגלה שכסף מאפשר לו למלא רצונות בקלות. כלומר, כסף אינו המטרה האמיתית, אלא אמצעי להשגת תחושות טובות. לדוגמה, אדם רעב ירגיש טוב אם יהיה לו כסף לקנות אוכל, אבל אם הוא חולה ולא יכול לאכול, הכסף לא יעזור לו. האם הכסף עצמו הוא המטרה? הכסף עצמו אינו המטרה. אנשים לא רוצים כסף כדי שיהיה להם כסף, אלא כדי להשתמש בו להשיג דברים אחרים: מוצרים, שירותים, מעמד חברתי, ביטחון, נוחות וכוח. כסף הוא כלי להגשמת הרצון הפנימי של האדם, שזה להרגיש טוב. לדוגמה, אדם שרוצה רכב לא רוצה את הכסף עצמו, אלא את התחושה הטובה שהרכב ייתן לו. איך להרוויח כסף באמת? כדי להרוויח כסף, אדם חייב לגרום לאחרים לתת לו את כספם מרצונם החופשי. למה שמישהו ייתן לך את הכסף שלו? כי הוא מאמין שהתועלת שיקבל מהמוצר או השירות שלך גבוהה יותר מהכסף שיש בידיו. לדוגמה, אם תמכור ... הוא יעדיף לקנות ממך סנדוויץ ב - 100 שקלים במקום רכב. איך להרוויח הרבה כסף מהר? כדי להרוויח הרבה כסף, אליעד מסביר שצריך לתת ערך ...
השקעות כספיות, איפה להשקיע את הכסף? איך לעשות כסף מכסף? איך להשקיע כסף ולהרוויח? איך להשקיע כסף נכון? מחפש להשקיע כסף, לאן להשקיע כסף? מה לעשות עם כסף בעובר ושב? מה לעשות עם כסף פנוי? מה לעשות עם הכסף בבנק? יעוץ השקעות
השקעות כספיות, איפה להשקיע את הכסף? איך לעשות כסף מכסף? איך להשקיע כסף ולהרוויח? איך להשקיע כסף נכון? מחפש להשקיע כסף, לאן להשקיע כסף? מה לעשות עם כסף בעובר ושב? מה לעשות עם כסף פנוי? מה לעשות עם הכסף בבנק? יעוץ השקעות
השקעות כספיות, איפה להשקיע את הכסף? איך לעשות כסף מכסף? איך להשקיע כסף ולהרוויח? איך להשקיע כסף נכון? מחפש להשקיע כסף, לאן להשקיע כסף? מה לעשות עם כסף בעובר ושב? מה לעשות עם כסף פנוי? מה לעשות עם הכסף בבנק? יעוץ השקעות האם אפשר לעשות כסף מכסף בלבד? אנשים רבים מתלבטים בשאלה איפה להשקיע כסף פנוי. לא משנה אם יש ברשותם מיליון שקל או מיליון דולר, הם מחפשים דרך למנף את ההון שצברו ולהרוויח עוד כסף. החשיבה העיקרית שמובילה אותם היא שהכסף לא צריך לשבת סתם בחשבון הבנק, אלא עליו לעבוד ולייצר תשואה. אך מה האמת שמאחורי המחשבה הזאת, האם באמת אפשר לעשות כסף מכסף? המציאות מורכבת יותר מכפי שהיא נראית במבט ראשון. מצד אחד, ברור שהיכולת של האדם להרוויח כסף נוסף גדלה כאשר יש לו כסף פנוי להשקעה. למשל, אם ניקח שלושה אנשים - אחד עם מינוס מיליון שקלים (כלומר, חייב מיליון שקלים), השני ... שקלים. למה? כי מי שיש לו מיליון שקל פנויים יכול להיכנס להשקעות שונות שיניבו לו רווחים. למי שאין כסף, או גרוע מכך - למי שנמצא בחובות גדולים, אין כמעט אפשרויות למנף כסף שלא קיים. האם כסף פנוי הוא תמיד הזדמנות להרוויח? עם זאת, אליעד מדגיש נקודה שרוב האנשים מתעלמים ממנה: כסף פנוי להשקעה הוא גם הזדמנות להפסיד. ניקח שוב את שלושת האנשים: זה שחייב מיליון שקלים כנראה לא יוכל ... גדול מספיק. אבל האדם שיש לו מיליון שקלים עשוי להשקיע בצורה שגויה, וכך הוא מסתכן בהפסד מלא של הכסף שיש לו. המסקנה שאליעד מדגיש היא קריטית: העובדה שיש לך כסף פנוי אינה מבטיחה כלל שתצליח להרוויח. ההנחה שאם יש לך כסף פנוי בוודאות תרוויח כסף נוסף היא הנחה שגויה, משום שהאפשרות להפסיד קיימת באותה מידה. מה באמת גורם לאנשים להרוויח כסף? לפי אליעד, התשובה נמצאת לא בכמות הכסף הפנוי שלך, אלא במידת החוכמה והידע שלך בתחום ההשקעה שבחרת.
כסף קל, כסף מהיר, כסף בקלות, לעשות כסף קל, להרוויח כסף בקלות, להרוויח כסף מהר, שפע כספי, שפע כלכלי, איך מרוויחים כסף?
כסף קל, כסף מהיר, כסף בקלות, לעשות כסף קל, להרוויח כסף בקלות, להרוויח כסף מהר, שפע כספי, שפע כלכלי, איך מרוויחים כסף? ובו יתבאר העניין של הכסף - ובעיקר, איך להרוויח כסף ממשי - בעולם שלנו. כי מי שרוצה לעשות כסף, יש בעקרון 2 תשובות אפשריות לאדם כזה. והתשובה הראשונה היא, ללמד את האדם, איך להיות שמח בחלקו, ואיך להיות מרוצה עם פחות כסף. ולהבין, שהוא יכול להיות מאושר באמת גם בלי כסף. ואת זה, כבר ביארתי במקומות אחרים. אבל כאן נבאר, איך להרוויח כסף ולהיות אדם עשיר, עבור מי שחפץ בכך. וגם עבור מי שרוצה להרוויח יותר כסף, גם אם לא להתעשר, אלא רק לשפר את מצבו הכלכלי. ובפשיטות נאמר, שמי שרוצה להרוויח כסף , בדיוק כמו כל מי שרוצה להשיג כל מטרה אחרת בחיים, לשם כך, עליו ללמוד את חוקי המשחק, שבו הוא משחק. כי לא כולם משחקים, במשחק של הכסף. ויש כאלו, שהם לא צריכים הרבה כסף, והם כמעט ולא רודפים אחרי הכסף מסיבות כאלו ואחרות. והם, יש להם משחקים אחרים, שהם רודפים אחריהם. כי גם מי שלא רודף אחרי הכסף, גם הוא רודף אחרי דבר אחר. כגון אחרי האושר. כי יש כאלו, שבמקום לרדוף אחרי הכסף, הוא רודפים אחרי האושר וכיוב. ובכל מקרה, כולם רודפים אחרי משהו, חוץ ממי שלא רודף אחרי שום דבר וכולי. אבל בכל מקרה, מי שבוחר להשתתף במשחק של המרדף אחרי הכסף, עליו, ראשית כל, להקדיש זמן למידה, לחוקי המשחק של הכסף. והמסר הוא, שיש בעולם שלנו חוקיות, כיצד הכסף בא לאדם. כי על כסף, אפשר להסתכל בשתי דרכים שונות. דרך אחת אפשר לחשוב, שהכסף בא לאדם במקרה ובאופן אקראי לפי מזל גורל וכיוב. שגם זה נכון. כגון לדוגמה אדם שזוכה בלוטו וכיוב, שהוא מרוויח את כספו, כמעט באופן אקראי לגמרי (כי עדיין, הוא היה צריך למלא את הכרטיס לוטו. ואולי הבחירה שלו עצמה, היא עצמה תהליך אקראי?! וכבר ביארתי את זה במקום אחר, לגבי עניין הבחירה החופשית). ומהצד של צורת המחשבה, שאומרת שאת הכסף מרוויחים באופן אקראי, מהצד הזה, כמעט ואין לאדם מה לעשות, כדי להרוויח כסף. כי אם האדם מאמין ש
כסף, אימון לכסף, איך להרוויח כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? שיטה להרוויח כסף, לעשות הרבה כסף, להרוויח עוד כסף, כסף קל, להרוויח כסף בקלות, איך עושים כסף? שיטות לעשות כסף, הכנסה נוספת
כסף, אימון לכסף, איך להרוויח כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? שיטה להרוויח כסף, לעשות הרבה כסף, להרוויח עוד כסף, כסף קל, להרוויח כסף בקלות, איך עושים כסף? שיטות לעשות כסף, הכנסה נוספת
כסף, אימון לכסף, איך להרוויח כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? שיטה להרוויח כסף, לעשות הרבה כסף, להרוויח עוד כסף, כסף קל, להרוויח כסף בקלות, איך עושים כסף? שיטות לעשות כסף, הכנסה נוספת איך לדעת האם אתם באמת יכולים להרוויח יותר כסף? השאלה המרכזית שאליעד מציג בהרצאה היא לא איך להרוויח יותר כסף, אלא האם אתם באמת יכולים להרוויח יותר כסף. הוא מסביר שלפני שחושבים על שיטות, צריך ... האדם שואל את עצמו שאלות ומברר מה באמת עוצר אותו ואילו אפשרויות קיימות עבורו להגדיל את ההכנסה שלו. לדוגמה, בשיחה מובאת דוגמה של מישהי שחושבת שהיא יכולה להרוויח יותר כסף מכיוון שבעבר כבר הצליחה לעשות זאת. אליעד שואל אותה אם עצם העובדה שבעבר הרוויחה יותר כסף אומר שגם היום היא יכולה להרוויח יותר, ... אחד כן, מצד שני לא בטוחה. אליעד מדגיש שכדי להתקדם, צריך לדייק את המחשבה בצורה מאוד ברורה ולשאול את עצמך שאלות ספציפיות כמו: האם אני באמת בטוח שאני יכול להרוויח יותר כסף? מה גורם לי לחשוב שאני יכול להרוויח יותר כסף? איזה דברים ספציפיים אני חושב שאני יכול לעשות כדי להרוויח יותר כסף? אילו פעולות אפשר לעשות כדי להרוויח עוד כסף? אליעד ממליץ לפרט את האפשרויות בצורה ... חדשים או לקבוצה קטנה של לקוחות קיימים. האדם יכול גם לבחור באופציה של העלאת מחיר תוך מתן הנחה ללקוחות קיימים אם הדבר הכרחי. מה עושים אם יש חסם רגשי שמונע להרוויח יותר כסף? לעיתים קרובות אנשים יודעים מה עליהם ... אם התשובה חיובית, אז המכשול הופך לפשוט יותר. האדם כבר לא צריך להפסיק להיגעל, הוא רק צריך לעשות את הפעולה למרות שהוא נגעל. למה חשוב להיות מדויק עם המחשבות שלנו לגבי כסף? אחד הדגשים המרכזיים שאליעד נותן בהרצאה הוא החשיבות של דיוק במחשבה. הוא מסביר שהמקור העיקרי לסבל כלכלי הוא אי - דיוק במחשבות שלנו. לדוגמה, אדם יכול להגיד לעצמו אני בטוח שאני יכול להרוויח יותר כסף, אבל בפועל לא עושה את הפעולות הנדרשות. ... אני באמת לא בטוח?, או האם אני לא יודע?. המטרה של הבירור הזה היא להגיע לדיוק פנימי שיוביל לפעולה או לקבלת מצב קיים ללא סבל. איך להתמודד עם הספק לגבי האפשרויות להרוויח כסף? אליעד מדגים כיצד להתמודד עם הספק ... שאינכם יכולים לעשות זאת ואל תסבלו מכך, כי זה הופך להיות מחויב. אם האפשרות עדיין פתוחה בפניכם, החליטו האם אתם רוצים לבדוק אותה בפועל. האם אתם באמת סובלים מזה שאין לכם כסף? נקודה נוספת שאליעד מעלה היא השאלה האם אדם באמת חייב לסבול מכך שאין לו מספיק כסף. הוא מדגיש שאם אדם בטוח ב - 100% שהוא לא יכול להשיג יותר כסף, הוא לא ימשיך לסבול מכך. הסבל נובע מחוסר הוודאות, מהספק, מכך שהאדם חושב שייתכן שיש לו דרך להרוויח יותר אבל הוא לא עושה את זה. לדוגמה, אדם יכול לדמיין שהוא זוכה בלוטו, ובגלל האפשרות הזאת הוא ממשיך לרצות יותר כסף. אם הוא באמת היה בטוח שאין שום דרך להרוויח או לקבל יותר כסף, הוא היה מפסיק לסבול מכך, כי לא היה יכול לדמיין מצב אחר. אליעד מסכם את התהליך שהציג בכך שכל העניין הוא להגיע לבדאות לגבי השאלות הללו. ברגע שהאדם יודע בבירור האם הוא יכול או לא יכול להשיג יותר כסף, האם הוא רוצה או לא רוצה, האם יש דרך או ...
כסף, רצון לכסף, איך לגרום לעצמך לרצות כסף? למה לבזבז כסף? למה לחסוך כסף? למה לא לחסוך כסף? למה כן לבזבז כסף? להשתמש בכסף, איך ליצור חשק לכסף? שימוש בכסף, מוטיבציה לעשות כסף, אני לא רוצה כסף, בזבזנות, חסכנות, איך לעשות יותר כסף?
כסף, רצון לכסף, איך לגרום לעצמך לרצות כסף? למה לבזבז כסף? למה לחסוך כסף? למה לא לחסוך כסף? למה כן לבזבז כסף? להשתמש בכסף, איך ליצור חשק לכסף? שימוש בכסף, מוטיבציה לעשות כסף, אני לא רוצה כסף, בזבזנות, חסכנות, איך לעשות יותר כסף?
כסף, רצון לכסף, איך לגרום לעצמך לרצות כסף? למה לבזבז כסף? למה לחסוך כסף? למה לא לחסוך כסף? למה כן לבזבז כסף? להשתמש בכסף, איך ליצור חשק לכסף? שימוש בכסף, מוטיבציה לעשות כסף, אני לא רוצה כסף, בזבזנות, חסכנות, איך לעשות יותר כסף? האם חיסכון תמיד מוביל ליותר כסף? רוב האנשים חושבים שכדי להרוויח ולצבור כמה שיותר כסף, צריך בעיקר לחסוך כסף ולהפחית הוצאות. באופן הגיוני, אם אדם יחסוך יותר כסף, לכאורה הוא יצבור יותר ויותר כסף. אבל אליעד מסביר שהגישה הזאת לא תמיד נכונה, ושהחיסכון עצמו עשוי דווקא לפגוע בכמות הכסף שיש לאדם, ואף במוטיבציה שלו להרוויח עוד כסף. איך יכול להיות שחיסכון בכסף מפחית את הרצון להרוויח? אליעד מסביר שכדי שיהיה לאדם כסף, הוא צריך לבצע כמה דברים בסיסיים: להרוויח את הכסף. לחסוך או לשמור את הכסף. לרצות כסף. הרצון בכסף הוא נקודה קריטית. אם אין לאדם רצון ברור וחד להרוויח כסף, סביר להניח שהוא לא יעשה פעולות ממשיות כדי להרוויח יותר. כדי שיהיה רצון חזק לכסף, האדם צריך לחוש שכסף מעניק לו תועלת אמיתית, מוחשית וברורה. אליעד מדגים זאת באדם שחוסך באופן קיצוני. אם האדם רק חוסך את הכסף ולא משתמש בו בכלל, אז
השקעה בשוק ההון, השקעה בבורסה, השקעה במניות, איך להשקיע כסף? מה לעשות עם הכסף? דרך לעשות כסף, האם להשקיע בשוק ההון? איך להשקיע בשוק ההון? האם אפשרי לעשות כסף בשוק ההון? האם אפשרי לעשות כסף בבורסה? האם כדאי לעשות כסף בהשקעה במניות? איך להתעשר, איך לעשות כסף בקלות? סיכונים בהשקעה במניות, להפסיד כסף בבורסה, לייצר ערך לעולם, איך עושים כסף? להיכנס לבורסה, תשואה ממוצעת בשוק ההון, השקעה סולידית, לשמור על ערך הכסף, לעשות כסף משוק ההון, חיסכון פנסיוני
... בשוק ההון, השקעה בבורסה, השקעה במניות, איך להשקיע כסף? מה לעשות עם הכסף? דרך לעשות כסף, האם להשקיע בשוק ההון? איך להשקיע בשוק ההון? האם אפשרי לעשות כסף בשוק ההון? האם אפשרי לעשות כסף בבורסה? האם כדאי לעשות כסף בהשקעה במניות? איך להתעשר, איך לעשות כסף בקלות? סיכונים בהשקעה במניות, להפסיד כסף בבורסה, לייצר ערך לעולם, איך עושים כסף? להיכנס לבורסה, תשואה ממוצעת בשוק ההון, השקעה סולידית, לשמור על ערך הכסף, לעשות כסף משוק ההון, חיסכון פנסיוני וכאן נדבר על השקעה בשוק ההון כדרך לעשות כסף . האם להשקיע בשוק ההון? איך להשקיע בשוק ההון? האם אפשרי לעשות כסף בשוק ההון? והאם אפשרי לעשות כסף בבורסה? האם כדאי לעשות כסף בהשקעה במניות? וכולי. ויש לכך כל מיני נקודות מבט. ואפשרי להבדיל בין בן אדם שרוצה לעשות כסף משוק ההון, לבין בן אדם שרוצה להשקיע את הכסף שכבר יש לו, בשוק ההון, כדי ליצור לעצמו סוג של חיסכון פנסיוני. דהיינו, אפשרי להתייחס לעניין השקעה בשוק ההון, מנקודת מבט של בן אדם שרוצה להיכנס לבורסה ולשוק ההון, כדי לעשות יותר כסף יותר בקלות מאשר בעבודה שלו וכולי. ואפשרי להתייחס לעניין השקעה בשוק ההון, מנקודת מבט של בן אדם שמתלבט מה לעשות עם הכסף הפנוי שיש לו ושהוא מנסה לשמור על ערך הכסף רוצה לעשות השקעה סולידית הגדלת ערך הכסף לפנסיה וכיוב. כי מי שיש לו עבודה ותעסוקה כלשהי, שהוא חושב שהוא יכול לעשות בה יותר כסף יותר בקלות מאשר כמה שהוא אולי ירוויח בשוק ההון, הרי שהוא ישקיע את כל כספו, בעבודה שלו. ומי ששואל לגבי השקעה בשוק ההון, הרי שכנראה אין לו עבודה שבה הוא יכול לעשות יותר בקלות יותר כסף, מאשר הכסף שהוא חושב שהוא יעשה בשוק ההון. וכאן נתייחס באופן עקרוני להשקעה בשוק ההון, בעיקר מנקודת המבט של האדם שרוצה לעשות כסף בשוק ההון, כדרך לעשות כסף יותר בקלות יותר מהר, מאשר בכל עבודה אחרת. והאמת היא, שיש אפשרות לעשות הרבה כסף בהרבה דרכים גם לאורך זמן וגם בשוק ההון. יחד עם זאת צריכים לדעת, שבממוצע בסופו של דבר, כדי לעשות כסף בכל תחום שהוא, בסופו של דבר צריכים להיות יותר טובים מאחרים בתחום כלשהו, שיש בו יותר ביקוש מאשר היצע. דהיינו, הדרך הבסיסית ביותר והנכונה ביותר של לעשות כסף, היא באמצעות זה שאתה מספק משהו שיש לו המון ביקוש ושאין לו המון היצע. שבפועל זה אומר, להיות יותר טוב מאחרים במשהו, ...
2 סוגים של הכנסה פאסיבית, 2 סוגים של מקורות הכנסה פאסיבית, 2 דרכים לעשות כסף בלי לעבוד, מה החיסרון בהכנסה פאסיבית? איך לעשות כסף בלי לעבוד? למה לעבוד במה שאתה אוהב? איך לא לעשות כסף קל? מה רע בהכנסה פאסיבית? איך לא לעשות כסף בלי להתאמץ? איך לא לעשות כסף בקלות? שיטות לעשות כסף בקלות, לעשות כסף בבורסה, לעשות כסף בנדלן, לעשות כסף בשוק ההון, ליצור מקורות הכנסה, לרכוש דירה להשכרה, השקעה בשוק ההון, השקעה בנדלן, לעשות כסף במה שאתה אוהב לעשות, מנטור לכסף
... סוגים של הכנסה פאסיבית, 2 סוגים של מקורות הכנסה פאסיבית, 2 דרכים לעשות כסף בלי לעבוד, מה החיסרון בהכנסה פאסיבית? איך לעשות כסף בלי לעבוד? למה לעבוד במה שאתה אוהב? איך לא לעשות כסף קל? מה רע בהכנסה פאסיבית? איך לא לעשות כסף בלי להתאמץ? איך לא לעשות כסף בקלות? שיטות לעשות כסף בקלות, לעשות כסף בבורסה, לעשות כסף בנדלן, לעשות כסף בשוק ההון, ליצור מקורות הכנסה, לרכוש דירה להשכרה, השקעה בשוק ההון, השקעה בנדלן, לעשות כסף במה שאתה אוהב לעשות, מנטור לכסף וכאן נדבר על 2 אפשרויות איך ליצור הכנסה פאסיבית ואיך לעשות כסף בלי לעבוד, ועל ההבדל שבין 2 האפשרויות האלו. אז ברמת העיקרון הכנסה פאסיבית פירושה, שהיא לא הכנסה אקטיבית. הכנסה אקטיבית פירושה, שהאדם צריך באופן אקטיבי להתאמץ כדי להרוויח כסף. הכנסה פאסיבית פירושה, שהאדם מרוויח כסף כאשר הוא פאסיבי ללא מאמץ. ומי שיתבונן יראה, שיש 2 אפשרויות להכנסה פאסיבית בלי מאמץ. אפשרות 1 שהיא האפשרות הנפוצה ביותר, היא האפשרות שהאדם מתאמץ ויוצר לעצמו מקורות הכנסה, שהם מכניסים לו כסף, בלי שהוא יצטרך לעבוד. לדוגמה דירה להשכרה דיבידנדים בשוק ההון עסק מצליח וכיוב. אבל יש גם אפשרות נוספת, והיא שהאדם מתאמץ ... לעצמו מקור הכנסה, שבו הוא לא יעבוד. בגלל שהוא יאהב את מה שהוא עושה בעבודה שלו. ככ יאהב את מה שהוא עושה, עד כדי כך שהוא היה שמח לעשות את זה ומוכן לשלם כסף כדי לעשות את זה, את העבודה שלו, שמכניסה לו כסף. לדוגמה: נניח שיש לך תחביב כלשהו משהו שאתה אוהב לעשות. החוכמה היא ליצור הכנסה שתוכל לעשות כסף מהתחביב שלך. גם ככה תוכל לעשות כסף בלי לעבוד. כי אתה נהנה ממה שאתה עושה ואתה לא באמת עובד. והאפשרות הזאת שלך לעבוד במה שאתה אוהב והאפשרות של ליהנות מהעבודה, ... פאסיבית. והיא לא סותרת גם את האפשרות הראשונה, שבה יש לך גם מקורות הכנסה פאסיבית גם ממה שאתה אוהב לעשות. אבל אם האדם יוצר לעצמו הכנסה פאסיבית, שבה הכסף נכנס מעצמו בלי שהוא עובד בכלל ושהיא לא בגלל שהוא נהנה ממה שהוא עושה, עד כדי כך שהוא לא שם לב שהוא עובד, אלא רק בגלל שבאמת הכסף נכנס מעצמו, מתחום שהאדם לא באמת אוהב להתעסק בו, הרי שבמקרה כזה האדם עלול להיתקל בכל מיני בעיות, למרות ההכנסה הפאסיבית. לדוגמה: יתכן שהכסף של ההכנסה הפאסיבית לא יספיק לך, ואז אתה תהיה בבעיה, כי אתה מכור ללעשות כסף בלי לעבוד ולכן אתה לא מוכן לעבוד כדי לעשות עוד כסף. כי התרגלת להכנסה פאסיבית בלי לעבוד. אבל מה תעשה אם תהיה צריך לעבוד, כדי לעשות עוד כסף? אתה תהיה בבעיה גדולה, כי התרגלת לא לעבוד. לעומת זאת, מי שעובד במה שהוא אוהב, הרי שהוא עושה כסף גם בצורה פאסיבית, כי הוא לא מרגיש שהוא עובד. ואז אם הוא צריך עוד כסף אז הוא פשוט עובד עוד קצת במה שהוא אוהב לעשות, גם בלי קשר לכסף. לסיכום: אם תצליח ליצור מקור הכנסה פאסיבי כמו שרוב המנטורים לכסף מציעים, אתה עשוי להיות בבעיה אם הכסף לא יספיק לך. כי אתה בעצם מחזק אצלך את זה שאתה שונא לעבוד. ולכן כדאי להתמקד באיך לעשות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: כסף, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כסף, איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לחיים, אימון עסקי, מאמן אישי מומלץ בתחום כסף - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 19:47:23 - wesi1