אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתחרים ✔טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
והפעם אסביר, איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה נכונה, שמצד אחד הוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך ודווקא אליך ולא למתחרים שלך. וגם שהוא יהיה מוכן לשלם לך יותר מאשר למתחרים שלך. אבל גם מצד שני, שהוא לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי בעצמו כדי להסתדר בלעדיך? ובאופן כללי, איך לשדר ללקוח שאתה מקצועי בצורה נכונה?

וננתח את העניין של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, שמטרתם לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע ולרצות לרכוש ממך את השירות שלך במחיר יותר גבוה. שזה בעצם אומר, שלא מדובר על תכנים מסוג פרסומת רגילה, שמספרת כמה אתה טוב דרך הצהרות, אלא על תכנים שמעבירים ידע מקצועי שאמורים לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. 1 - כדי שירצה לקבל ממך שירות. 2 - כדי שירצה לבוא דווקא אליך ולא למישהו אחר. 3 - כדי שירצה לשלם לך יותר כסף, מאשר למתחרים שלך, שבעיניו הם פחות מקצועיים. ולכן בעצם אתה תכין חומרי שיווק שמטרתם היא לשדר מקצועיות.

ומה שצריכים לדעת זה, שיש כאן עניין של מינון ואיזון נכון, שצריכים לדעת לעשות אותו כי יש כאן סוג של דבר והיפוכו. ומינון לא נכון של הפצת תכנים מקצועיים, עלול לגרום ללקוחות לרצות לא לרכוש ממך אלא ממישהו אחר. כמו שתכף אסביר.

אז ברמת העיקרון, מה בעצם צריך כדי שלקוח ירצה לרכוש ממך ודווקא ממך ושיהיה מוכן לשלם לך מחיר יותר גבוה מאשר למישהו אחר? תשובה: לשם כך הוא אמור לחשוב שאתה מקצועי ושאתה מסוגל לספק לו שירות מקצועי. ולכן לכאורה נראה, שככל שהלקוח יחשוב שאתה יותר מקצועי, ככה בעצם הוא יותר יסמוך עליך, ירצה לרכוש דווקא ממך וכולי. אבל זאת לא כל האמת! ולמה? כי אז יש בזה כל מיני היבטים.

אולי הלקוח יסתפק במישהו פחות מקצועי ממך?

יש נקודת מבט אחת שאומרת, שאולי הלקוח יחשוב שאתה מאוד מקצועי, אבל שהוא לא צריך מישהו מקצועי כמוך, אלא הוא יכול להסתפק במישהו פחות מוכשר ממך. לגבי נקודת המבט הזו, נאמר, שכרגע לא נתייחס אליה. אלא נניח שהלקוח שלך יחפש דווקא את ספק השירות הכי מקצועי שהוא מכיר. ונניח שהלקוח שלך לא יחשוב שהוא מעדיף מישהו שהוא פחות מקצועי ממך.

אולי הלקוח יחשוב שאתה גאון מכדי להיות מסוגל לעזור לו?

יש עוד נקודת מבט שאומרת, שאם תפרסם תכנים מאוד מקצועיים, אז לפעמים זה עלול לגרום ללקוח שלך לחשוב שאתה "טכני" מידי ושאתה אולי גאון בתחומך, אבל שאתה לא בהכרח תדע להבין אותו ולהתאים לו את הפתרון הטוב ביותר עבורו. זה יכול לקרות כאשר התוכן שאתה מפרסם הוא מאוד מקצועי, אבל הוא מועבר ללקוחות בצורה מאוד מקצועית. כל כך מקצועית, עד כדי כך שהלקוח חושב שאתה אולי איש מקצוע, אבל שאתה לא מסוגל גם לדבר איתו בגובה העיניים.

במילים אחרות התוכן המקצועי שלך, עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא יודע לדבר גם בשפת בני אדם רגילים ושאתה שייך לגאון המשוגע, שכדי ליהנות ממנו, צריך מנהל פרויקט / מתווך באמצע, שידע להשתמש בכישורים שלך, כדי לספק לו שירות. כמו שקורה בעולם האמיתי, שהגאונים, עובדים אצל אנשים העסקים, שיודעים להמיר את הגאונות של הגאונים, לשירות עבור הלקוחות.

כמובן שהנושא הזה פתיר, באמצעות זה שלומדים איך לעטוף ואיך להציג ללקוח את התוכן המקצועי. איך לדבר עם הלקוח גם בשפה של הלקוח, איך להציג מושגים מקצועיים בצורה שתדבר אל הלקוח, אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. אבל גם זה נושא אחר שלא נעמיק בו כרגע.

אולי הלקוח יחשוב שהוא יכול להסתדר בלעדיך ושהוא לא צריך אותך, בזכותך?

והפעם נעמיק אל תוך נקודה אחרת והיא, שצריכים להבין, שהלקוח פונה אליך וכולי, לא רק בגלל שהוא חושב שאתה איש מקצוע, אלא בגלל שהוא חושב שאין מישהו אחר שיכול להחליף אותך. דהיינו, אם לדוגמה לקוח רוצה לצבוע את הבית שלו, ואתה בתור איש מקצוע תלמד אותו הכי טוב איך צובעים בית, אז מצד אחד הלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע מצוין, הכי מוכשר שיש, עד כדי כך שאתה הצלחת ללמד אותו איך הוא יכול לצבוע את הבית שלו בכוחות עצמו, אבל מצד שני הלקוח עלול לחשוב שהוא כבר לא צריך דווקא אותך. כי הוא יכול לעשות את זה בעצמו, או שלצורך העניין הוא יכול להביא מישהו פחות טוב ממך ולדעת לנהל אותו, כי הוא כבר מבין מספיק טוב, בעיניו מה צריך או לא צריך לעשות.

במילים אחרות, כאשר אתה מנסה להראות שאתה מקצועי, אתה בעצם מעביר תוכן מקצועי וידע מקצועי. ומהידע הזה כמובן שיכולים ללמוד גם המתחרים שלך. ואחד המתחרים שלך, הוא בעצם הלקוח שלך. דהיינו, שמצד אחד אתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שאתה איש מקצוע, כדי שירצה לקבל שירות ממך ודווקא ממך, אבל מצד שני אתה לא רוצה שהלקוח שלך יהיה איש מקצוע טוב כמוך. כי הלקוח משלם לך, בעבור הפער שהלקוח שלך חושב שיש, בין המקצועיות שלך לבין המקצועיות שלו ושל המתחרים שלך. ולא רק בעבור המקצועיות שלך. ולכן ככל שהלקוח שלך יהיה יותר מקצועי, ככה הוא עשוי לרצות לא לפנות אליך אלא להסתדר בעצמו.

בפרט אם אתה מוכר שירות מקצועי, ששייך גם לקטגוריה של "עשה זאת בעצמך" / "Do It Yourself", שבמקרה כזה הלקוח שלך, רואה בעצמו מתחרה שלך. במובן שהוא חושב לעצמו, אולי הוא יכול להסתדר לבד בלעדיך. ככה שבתחומים כאלו, זה שאתה מעביר ידע מקצועי, זה גם יכול לגרום לכך שאתה תגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח שלך יעדיף להסתדר לבד בעצמו, בלעדיך.

נקודה נוספת היא, שגם אם מדובר לדוגמה בתהליך בניה / אספקת שירותי בניה ללקוח, שבו הלקוח רוצה לבנות לעצמו בית, גם כאן לדוגמה, הלקוח משלם לך ממגוון סיבות. חלק מהסיבות הן גם בגלל שהלקוח סומך עליך שאם אתה תנהל את האירוע של בניית הבית שלו, אז הבית שלו יבנה יותר טוב. במילים אחרות, הלקוח לפעמים צריך אותך גם כמפקח וכמנהל של אנשי המקצוע, שהוא יודע שהוא לא יכול בעצמו לבצע את העבודה שלהם. לדוגמה, הלקוח יודע שהוא לא יכול ללכת להתקין לעצמו חלונות בבית. ולכן הוא יעדיף שמישהו מקצועי, ינהל את מתקין החלונות.

אבל ככל שהלקוח שלך יחשוב שהוא עצמו יותר מבין את התהליך, ככה ממילא הוא עשוי לחשוב שהוא פחות צריך אותך ושהוא יכול להסתדר לבד.

במילים אחרות גם אם לא מדובר על ללמד את הלקוח ידע מקצועי שהוא יכול בעצמו להסתדר לבד לחלוטין, כמו לדוגמה בתחומים של "עשה זאת בעצמך", עדיין גם אם הלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע שיבצע עבורו את העבודה, הרי שככל שהלקוח חושב שהוא מבין יותר טוב את התחום, ככה הוא יכול יותר לסמוך על עצמו ולחשוב שהוא יכול להסתדר עם איש מקצוע פחות טוב ממך, כי הוא הלקוח יחשוב שהוא יכול לנהל בצורה די טובה, את איש המקצוע האחר. גם במקרים שהלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע אחר וגם במקרים שהלקוח מבין שאיש מקצוע אחר פחות טוב ממך.

אז מה זה אומר בעצם?

זה אומר שכאשר מעבירים ללקוח ידע מקצועי שאמור לו להבין שאתה מקצועי, שאתה מסוגל לעזור לו, הרי שצריכים למצוא את המינון ואת האיזון, בכמות המידע המקצועי שאתה מעביר ובאיך שאתה מעביר אותו. כי אם תעביר פחות מידי ידע מקצועי, יתכן שהלקוח לא מספיק יחשוב שאתה מקצועי ואז הוא לא ירצה לפנות אליך או דווקא אליך. אבל גם מצד שני, אם תעביר את כל הידע המקצועי שלך, ברמה שהלקוח שלך יהפוך להיות מקצועי כמוך, הרי שזה עשוי לגרום לו מצד אחד לחשוב שאתה מקצועי, מצד שני לחשוב שמיותר לו לפנות אליך.

איך להעביר מידע מקצועי בצורה נכונה?

אז יש בזה כל מיני היבטים וכל מקרה לגופו. אבל ניתן מספר נקודות למחשבה לגבי איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה שהוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך אבל גם לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי כדי להסתדר בלעדיך?

אז נקודה אחת שאפשרי לשים אליה לב, זה האם וכמה אתה מסביר את הבעיה ואת הכאב של הלקוח, ועד כמה אתה מסביר את הפתרון לכאב של הלקוח. אם לדוגמה אתה צבעי, אתה יכול לדוגמה להסביר על איך לפתור רטיבות לפרטי פרטים ואתה גם יכול רק להסביר על הבעיה של הרטיבויות החוזרות, לפרטי פרטים. במילים אחרות, כמה אתה משדר מקצועית דרך הסבר של הבעיה וכמה אתה משדר מקצועיות דרך הסבר של הפתרון.

נקודה נוספת יכולה להיות, כמה אתה מסביר על פתרונות אחרים שלא עובדים ועל כל מיני בעיות שיש בפתרונות אחרים ועד כמה אתה מסביר על מהו הפתרון הנכון.

נקודה נוספת יכולה להיות כמה אתה מעביר את כל המידע במלואו וכמה אתה שומר אצלך כמה קלפים, כדי לא להעביר את כל המידע המלא לפרטים פרטים.

וכמובן שצריכים לזכור, שזה לא משנה מה אתה אומר, אלא מה שהלקוח שלך מבין ממה שאתה אומר. כי אתה רוצה שהלקוח שלך גם יחשוב שאתה מקצועי. אבל גם שהוא יחשוב שהוא צריך אותך ושהוא לא יכול להסתדר בלעדיך.

ולכן על כל תוכן מקצועי שאתה מעביר ללקוחות שלך, אתה צריך להתבונן, כמה לדעתך זה משדר מקצועיות ללקוח שלך, וכמה התוכן משדר ללקוח שלך שהוא עדיין צריך אותך בגלל המקצועיות שלך ושהוא לא יכול להסתדר בלעדיך. זה בהיבט הזה, של לשמור על המינון הנכון, של איך לשדר מקצועיות ללקוח, במידה שהוא עדיין ירצה לפנות אליך ולא במידה שהוא יחשוב שהוא יכול להסתדר לבד בלעדיך.

כמובן שלצד זה יש גם את העניין של איך לעטוף את המידע בשפה שהלקוח יתעניין בה, במובן שהיא תדבר על הכאב של הלקוח ועל התועלת שהלקוח שלך מקבל מהידע המקצועי שלך ולא רק כדיון מקצועי נטו. במובן שצריכים כל ידע מקצועי שיש לך, לדעת להעביר אותו בצורה שתגרום ללקוח לרצות איש מקצוע כמוך.

לדוגמה, שיטות עבודה שעוזרות לך לחסוך עלויות, באופן כללי, כנראה שהן פחות יעניינו את הלקוח. כי הן פחות עוסקות בתועלת של הלקוח. וגם אותן אפשרי כמובן להציג בצורה נכונה, אבל זה עניין אחר. בכל מקרה כל ידע מקצועי שיש לך להעביר, צריכים להבין איך הוא עוזר ללקוח לרצות אותך, איך ולמה שהלקוח ירצה מישהו דווקא עם הידע המקצועי שלך.

כל זה לצד זה שצריכים להבין איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו, במובן שהוא ירגיש שהוא מבין אותך ושאתה מבין אותו ולא רק שהוא יחשוב שאתה מאוד מקצועי אבל שהוא יחשוב שהוא לא מסוגל לתקשר איתך מרוב שאתה מקצועי וטכני מידי.

נקודה להתבוננות על התכנים שאני מפרסם - לדוגמה התכנים שבאתר EIP.co.il

ניקח לדוגמה את התכנים באתר הזה EIP.co.il. האתר עצמו מלא באלפי תכנים מקצועיים, שאין בהם כמעט שום מידור של שום מידע כלשהו ממישהו. הדבר הזה עשוי לגרום למי שצורך את התכנים, לחשוב שהוא יכול להסתדר לבד. כי כל כלי העבודה וכל שיטות העבודה פרושות בפניו באופן מלא לפרטי פרטים.

כמובן שאין באתר את כל המידע על כל המקרים האפשריים. כי יש אין סוף מקרים שכאלו. אבל צורת החשיבה של איך לנתח את כל המקרים, צורת החשיבה הזאת מפורטת לפרטי פרטים באופן מלא שכל אחד יכול ללמוד אותה, להבין אותה, וליישם אותה לבד.

ונשאלת השאלה, איך מסתדר העניין של הפצת החומר המקצועי שאני מפיץ לפרטים פרטים באופן מלא, עם נקודת המבט שבמובן מסוים התוכן הזה אולי אמור גם לגרום לאדם, כן לרצות להיעזר בי. איך זה מסתדר? האם יש כאן אצלי מידור של תוכן מקצועי בתכנים שאני מפרסם?

אז יש כאן כל מיני נקודות מבט. ראשית, לי אישית אין שום בעיה עם הפצת כל התכנים באופן מלא לפרטי פרטים. גם כי באמת המטרה שלי היא לעזור לאנשים שידעו להסתדר בעצמם. ומצד האמת, כל מי שיפעיל את המוח שלו בכוחות עצמו בדרך מסודרת, כפי שהיא מוסברת לפרטי פרטים בתכנים שלי, הרי שמצד האמת הוא יוכל להיות מאושר / להגיע לשלמות עצמית וכולי, בלי שום צורך כלשהו לדבר איתי על משהו בעולם.

אבל יש גם עוד נקודות נוספות, בהקשר של התכנים המקצועיים שאני מפיץ. והיא לדוגמה שלפעמים בן אדם צריך ידע מקצועי ספציפי, שבמקרה יש לי אותו יותר ממנו. בלי קשר לשום עניין אחר. ולכן במקרה כזה לדוגמה הגיוני לפנות לבעל הניסיון שיעזור לך במה שאתה צריך. כי עם שכל, אי אפשר לדעת כל דבר ברמת הצורה החיצונית. וכן צריכים עזרה ברמת הצורה החיצונית, מבעל הניסיון. כמו שגם האיש החכם בעולם, לא ידע מעצמו תוך רגע אחד, איך לתקן רכב או כל מיומנות מקצועית אחרת. הוא אולי יכול ברגע אחד לדעת איך לתקן את הרכב במובן הפנימי, דהיינו, לא להרגיש רע מכך שהרכב לא תקין, אבל הוא לא בהכרח יודע ברמת הצורה החיצונית איך לתקן את הרכב כאן ועכשיו, לא משנה כמה שכל יש לו.

וזה עניין אחד, שאומר שיש היגיון להיעזר בי בכל מקום שדורש ניסיון ספציפי ולא רק שכל באופן כללי במובן המופשט של המילה. כי לדוגמה אתה אולי חושב שאתה חכם וחושב בהיגיון בדיוק כמוני, אבל אין לך את הידע ואת הניסיון שיש לי בתחומים מסויימים. בדיוק כמו שגם אני בעצמי אפנה לבעל מקצוע עם יותר ידע ויותר ניסיון ממני בתחומים ספציפיים, למרות שאני חושב שהוא פחות חכם ממני באופן כללי.

נקודה נוספת שהיא יותר חשובה באופן כללי, היא העניין שגם מי שילמד ושיבין את כל התכנים שאני מפרסם, עדיין יתכן שהוא ירצה עזרה במובן הנפשי לתרגל את כל דרכי החשיבה שיש באתר. כי הקושי לתרגל את כל שיטות החשיבה, הוא ברובו לא טכני ולא נובע מחוסר ידע מקצועי, אלא הקושי הוא רגשי. שהרגש של האדם מקשה עליו להתמיד וגם להיות מסוגל לשאול את השאלות הנכונות במבנה הנכון.

כי בפועל לאדם יש גם קושי רגשי לשבת לתרגל עם עצמו, את כל הניתוחים הנפשיים. וזה קורה ממגוון רחב של סיבות. שבהן, הגיוני שהאדם ירצה עזרה, ליישם את מה שהוא כבר יודע ושהוא בהחלט יכול ליישם גם לבדו בעצמו. אבל הגיוני שהאדם ירצה עזרה לשאול את עצמו את השאלות הנכונות. וזה כמובן במידה והאדם חושב שהוא כן מבין את כל דרכי החשיבה. מכל שכן, אם האדם לא בטוח שהוא מבין מה ואיך ואיזה שאלות בדיוק הוא צריך לשאול את עצמו.

בכל מקרה, ישנם מצבים שגם אם תיתן לאדם את כל הידע המקצועי, הרי שהוא יכול לרצות עוד עזרה, גם במובן הנפשי, ליישם את מה שהוא יודע ברמה המקצועית.

כל הנ"ל כמובן רלוונטי במידה והיה בעולם רק בן אדם אחד בלבד, שצורך את התכנים שלי. שאז הוא עדיין אולי ירצה לפנות אלי, כי הוא צריך ידע ספציפי או כדי לקבל עזרה במובן הרגשי, של לשאול את עצמו את השאלות הנכונות. כל זה במידה והוא יחשוב שיש לו את כל דרך החשיבה שלי באופן מלא.

אבל במציאות האמיתית, יש אין סוף אנשים ותמיד יהיה את האדם שיחשוב שהוא לא מבין את הכל עד הסוף, למרות שיש אלפי תכנים מלאים בחינם וכולי.

וכמובן שאלו היו רק כמה נקודות מבט בהקשר הזה. כדי עיקר הדגש הוא, שיבינו, שלמרות שבאופן כללי כאשר מעבירים ידע מקצועי, הרי שצריך לעשות סוג של צנזורה על התוכן המקצועי, כדי לא להעביר את כולו באופן מלא, כדי שעדיין תהיה תלות כלשהי בין הלקוח לבין מספק השירות, הרי שאני מפיץ את כל המידע באופן מלא לטובת הכלל ממגוון רחב של סיבות.

לסיכום:

הפצת תוכן מקצועי, שאמורה לשדר מקצועיות ולגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, צריכים לדעת לעשות אותה בחוכמה. כי התוכן המקצועי שלך, אמור מצד אחד לשדר ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני היא אמורה לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא איש מקצוע ושהוא צריך איש מקצוע כך. ולכן, צריך שכל, גם לדעת איך להפיץ את הידע המקצועי שיש לך בראש.
לקוח חושב הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים פרוייקט לפנות אליך נותני שירות יש אין הלקוח ניסיון ספציפי צרכים של לקוח להגיע לשלמות לחשוף סודות מקצועיים איך לא לחשוף סודות איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי איך לא לחשוף סודות מקצועיים איך לא ללמד את המתחרים שלך איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להיות מוכן איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך איך להעביר איך להעביר ללקוח חומר מקצועי איך לעשות איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות המתחרים שלך הפצת חומרים מקצועיים הפצת תוכן מקצועי הפצת תכנים הפצת תכנים שיווקיים הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים חומר חומר מקצועי בצורה שיווקית חומרים מקצועיים טעויות טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים טעות יותר כסף יצירת תוכן יצירת תוכן שיווקי יצירת תוכן שיווקי מקצועי כסף לא לחשוף סודות לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי לא לחשוף סודות מקצועיים לא ללמד את המתחרים לא ללמד את המתחרים שלך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להיות מוכן לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך לגרום ללקוחות להיות מוכן להעביר להעביר ללקוח חומר מקצועי להעביר ללקוחות לחשוף לחשוף סודות לחשוף סודות בתוכן מקצועי לחשוף סודות מקצועיים לטעות ללמד ללמד את המתחרים ללמד את המתחרים שלך למה לרכוש דווקא ממך למידה לעשות צנזורה על תוכן מקצועי לקוח לקוחות לרכוש לרכוש דווקא ממך לרצות לרצות לרכוש דווקא ממך לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות לשלם לך יותר כסף מה לעשות מה לעשות כדי מחיר מחיר יותר גבוה מקצוע מתחרים סוד סודות סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים צנזורה צנזורה על תוכן מקצועי רצון שיווק שיקולים שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי תוכן מקצועי תוכן שיווקי תוכן שיווקי מקצועי תכנים שיווקיים תכנים שיווקיים מקצועיים
תחרות עסקית - האם תחרות עסקית זה טוב או רע, האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע? האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים טובים? מה הם מתחרים רעים? איך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים? תחרות עסקית טובה, תחרות עסקית רעה
... עסקית - האם תחרות עסקית זה טוב או רע, האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע? האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים טובים? מה הם מתחרים רעים? איך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים? תחרות עסקית טובה, תחרות עסקית רעה וכאן ... האם זה טוב או רע שתהיה לך תחרות עסקית? במידה ובאפשרותך לבחור אם יהיו לך מתחרים או לא, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים, כן או לא? מתי טוב שיהיו לך מתחרים? ומתי רע שיהיו לך מתחרים? ואיך מתחרים יכולים להשפיע עליך? ומה הם מתחרים טובים? ומה הם מתחרים רעים? ואיך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות ... תחרות, זה יכול לגרום לכך שיהיה יותר היצע ללקוחות של המוצר שלך, באמצעות המתחרים שלך. ואז זה יוריד את הביקוש שלך, וממילא גם את הרווחיות שלך. אבל אם אין למוצר שלך הרבה ביקוש, אז יתכן שאם יהיו לך מתחרים, אז מאחר שגם המתחרים שלך ירצו להרוויח כסף, אז כנראה שגם הם ישקיעו ... ואסביר שוב: בעיקרון אתה רוצה שיהיה כמה שיותר ביקוש למוצר שלך וכמה שפחות מתחרים שאפשרי לרכוש מהם את המוצר שלך. ברגע שנכנס עסק ... הכל תלוי כמובן גם בסוג השיווק שהוא יעשה. כי לפעמים שיווק יוצר ביקוש למתחרים ולפעמים לא. תלוי בתוכן של השיווק ובכל מיני ... שאם יש לך המון ביקוש, אז אם אתה לא רוצה לקחת סיכון, עדיף שלא יהיו לך מתחרים. אבל אם אין לך המון ביקוש, אז זה כבר תלוי בסוג המתחרים שיהיו לך, להבין האם ואיך הם ישפיעו על הביקוש ... שלך, זאת השאלה. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, זה לדוגמה השפעה של מתחרים שלך, על עלות הייצור השולית שלך ועל הרווחיות ... שאתה תיגש למכרז ותשלוט בכל השוק, או שמישהו אחר יזכה במכרז ושאז יהיו לך מתחרים. ובמקרה כזה, לא צריכים לעשות רק את החישוב של איך המתחרים ישפיעו על ההיצע והביקוש שלך, אלא גם לעשות את ... הייצור שלך. וככה בעצם אתה יכול להגדיל את הרווחיות שלך. לסיכום: כניסה של מתחרים לשוק, יכולה להשפיע בצורות שונות על העסק שלך ... ויש כאן גם שיקולים של השפעה על היצע וביקוש שלך, שיקולים שקשורים לסוג המתחרים שלך, שיקולים על האפשרות למנוע את הגדלת ההיצע ...
מתחרים עסקיים - האם זה טוב או רע? תחרות עסקית - האם זה טוב או רע? האם טוב שיהיו לך מתחרים עסקיים? האם זה טוב שתהיה לך תחרות עסקית? למה יש לך תחרות עסקית? למה אין לך מתחרים? היצע וביקוש, גאון או משוגע, איך נוצרת תחרות עסקית? מי המתחרים שלך? איך לדעת מי המתחרים שלך? מי מתחרה בעסק שלך? למה יש תחרות עסקית? עסק שאין לו מתחרים, איך לנצח בתחרות עסקית?
מתחרים עסקיים - האם זה טוב או רע? תחרות עסקית - האם זה טוב או רע? האם טוב שיהיו לך מתחרים עסקיים? האם זה טוב שתהיה לך תחרות עסקית? למה יש לך תחרות עסקית? למה אין לך מתחרים? היצע וביקוש, גאון או משוגע, איך נוצרת תחרות עסקית? מי המתחרים שלך? איך לדעת מי המתחרים שלך? מי מתחרה בעסק שלך? למה יש תחרות עסקית? עסק שאין לו מתחרים, איך לנצח בתחרות עסקית? אז האם זה טוב כאשר לעסק שלך אין מתחרים, או כמעט ואין מתחרים? אז לכאורה התשובה היא שכן, שזה טוב מאוד ואפילו מצוין. ולמה? כי ככל שיש לך פחות מתחרים, ככה אתה יכול לקבוע את המחיר, כמעט מה שבא לך. כי אין לך מתחרים שיורידו לך את המחיר. כי כאשר יש לך מתחרים עסקיים ותחרות עסקים, אז המתחרים שלך הרבה פעמים מאתגרים אותך, כי הם גורמים ... כסף, צריך שיהיה יותר ביקוש מאשר היצע. ולכן לכאורה אם אין לך מתחרים, הרי שזה אומר שאין הרבה היצע ולכן לכאורה ... להיצע. או במילים אחרות, למה בעצם אין לך תחרות? למה אין לך מתחרים? מה הסיבה שבגללה אין לך תחרות עסקית? מה הסיבה שבגללה אין לך מתחרים עסקיים? האם זה בגלל שאתה ככ מוכשר שאף אחד ... זה אולי בגלל שאין ביקוש למוצר שאתה מוכר? אולי אתה נמצא בשוק שהמתחרים שלך חושבים שהוא לא רווחי ולכן אין לך מתחרים?! כעיקרון, בכל שוק שהביקוש בו עולה על ... כך שמתח הרווחים שם מאוד גדול, בכל שוק כזה אוטומטית יבואו לשם מתחרים וינסו להתחרות בך. כמעט ואין שום אפשרות ... יש לך יותר מזל משכל. ולכן עליך להבין טוב טוב למה באמת אין לך מתחרים. אולי זה בגלל שהמוצר שלך לא באמת ככ רווחי ... רווחי ואולי אפילו הפסדי במקרה הרע. האם באמת אתה יותר חכם מכל המתחרים שלך? או שאולי המתחרים שלך לא רוצים להיות איתך בתחרות שהם לא חושבים שכדאי להם לנצח בה? בקיצור, כשאין לך מתחרים, עליך לשאול את עצמך, למה אין לך מתחרים. כי יכול להיות שזה סימן טוב ויכול להיות שזה סימן רע. ואפשרויות נוספות הן, שיש לך מתחרים שאתה אפילו לא יודע עליהם. וזה יכול להיות ... אבל אתה לא יודע על זה. ואפשרות נוספת היא, שבהחלט יש לך מתחרים, אבל אתה טומן את הראש שלך בחול ומספר לעצמך שאין לעצמך מתחרים. ומי המתחרים שלך? האם המתחרים העסקיים שלך, הם אלו שמייצרים מוצר זהה בדיוק למוצר שלך? כמובן שלא! המתחרים שלך, הם אלו שהלקוחות הפוטנציאלים שלך ... דרכים, לדוגמה לצאת למסעדות, בילויים וכיוב. במילים אחרות, המתחרים שלך, הם כל האפשרויות האחרות של הלקוח, למלא ...
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
... עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? ... תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות? והפעם ... - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ואלו 2 זוויות שונות של מכירה, וצריכים לשים אליהן לב. ... לרכוש את אותו המוצר או מוצר דומה או אחר מהמתחרים שלך. ואני מזכיר שיש תמיד גם תחרות פנימית בין סוגי מוצרים שונים, אצלך. כי גם המוצרים שלך, מתחרים אחד בשני. למרות שזה קצת שונה מהמוצרים של המתחרה שלך וכולי. ... המוצר שלך. 2 - שהוא לא רוצה את המוצרים של המתחרים שלך. וכאשר אתה מנסה למכור ללקוח, עליך לזכור כי הלקוח שלך כרגע נמצא לפני או אחרי שיחה עם המתחרים שלך. ומאחר שיש תחרות עסקית, לכן הלקוח שלך כנראה ידבר גם עם המתחרים שלך. וגם אם למוצר שלך אין מתחרים, עדיין הלקוח לא חייב לרכוש את המוצר שלך והוא יכול לרכוש ... ממך. וגם שלא כדאי לו לרכוש את המוצר של המתחרים שלך. ואם לדוגמה אתה מתמקד רק בלהסביר את היתרונות של המוצר ... שלך, בגלל יתרונות אחרים שיש במוצרים של המתחרים שלך. וכאשר אתה מבצע תהליך מכירה ללקוח, עליך לדמיין שאתה ... יש תהליך של התנצחות וליטיגציה, בינך לבין המתחרים שלך. ועליך לא רק לשכנע את הלקוח למה כן לרכוש ממך, אלא גם לשכנע אותו למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ופרקטית, כאשר אתה מוכר ללקוח, עליך לנסות להבין האם הוא לפני או אחרי או תוך כדי שיחות עם המתחרים שלך. ועליך לנסות להבין גם מה הלקוח חושב על המתחרים שלך. ויתכן שהלקוח ירכוש ממך, לא בהכרח כי הוא אוהב את המוצר ... בגלל שהוא עוד יותר לא אוהב את המוצרים של המתחרים שלך. דהיינו, יתכן שאם תנסה להסביר ללקוח שהמוצר שלך טוב ... טוב לו. ואולי אם תסביר לו למה המוצרים המתחרים לא טובים לו, הוא כן ירכוש ממך, כי אולי בעיני הלקוח, המוצר ... או שאולי הלקוח שלך לא מבין שהמוצרים של המתחרים שלך, גרועים עבורו, ביחס למוצר שלך? כי הרבה פעמים הלקוח חושב שהמוצר שלך יותר טוב, אבל רוכש את המוצרים המתחרים שלך, כי הוא לא מבין כמה הם גרועים וכמה המוצר שלך יותר טוב מהמתחרים שלך. ולכן לפעמים צריכים לשים דגש, לא רק על כמה המוצר שלך טוב, אלא גם על כמה המוצרים המתחרים שלך גרועים. ואיך להעביר את כל המסרים על המוצרים המתחרים שלך? איך להסביר שהמתחרים שלך גרועים? ואיך לעשות את זה בחוכמה, בלי שישתמע שאתה רוצה ללכלך על המתחרים שלך? אלו כמובן נקודות מבט אחרות. אבל חובה לזכור, שהלקוח לא ...
תחרות עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים?
... עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים? והפעם ניתן עוד נקודת מבט לגבי איך להתמודד עם לקוח שאומר לך, שאתה מאוד יקר ושאצל המתחרים שלך זה הרבה יותר זול. לדוגמה אתה נותן מחיר ללקוח שלך והלקוח בתגובה אומר לך, שיש לו הצעות מחיר אחרות הרבה יותר זולות. אז איך עליך להגיב ... מוכן לספק את אותה העבודה ביותר זול. ואיך להגיד את זה ללקוח ומתי להגיד את זה ללקוח, זה כמובן עניין אחר. אבל בכללי, לפעמים כמישהו אומר לך, שאצל המתחרים זה יותר זול, באפשרותך לנסות להבין ממנו איפה הם אותם מתחרים שמציעים את אותו המוצר ביותר זול. ויש עוד עניין שלפעמים זה שמישהו מוכן לעשות את אותה העבודה ביותר זול, זה דווקא סימן רע עבור אותו מתחרה. ... שמישהו מציע לך את אותה העבודה בהרבה יותר זול, אולי בכלל זה סימנים רעים וכולי. ויש כמובן את העניין הבסיסי ביותר של איך לענות למישהו שאומר לך שאצל המתחרים שלך זה יותר זול, באמצעות זה שאתה מנסה להסביר לו על ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך. כי מצד האמת כמעט אף פעם זה לא אותו המוצר בדיוק. וגם אם זה נראה אותו המוצר בדיוק, הרי שצריכים לדעת לעשות הפרדה בין המפרט של המוצר ... המוצר נראה זהה, אבל איכות העבודה היא שונה. לדוגמה, זה אותו ריצוף בדיוק, אבל צורת ההדבקה של הריצוף שונה. ובמילים אחרות, כאשר מישהו אומר לך שאצל המתחרים שלך יותר זול, מה שבאמת נכון לעשות, זה כמובן לבדוק מה האמת, האם באמת אצל המתחרים יותר זול, מה באמת מציעים המתחרים, האם זה אותו מוצר בדיוק, באותה איכות בדיוק, האם הכל זהה בדיוק במאה אחוז, בחומרים, בעבודה, בשירות, באחריות, בתכנון, בביצוע, בביטוח שאתה ... יכול לתת שירות יותר טוב, או לספר סיפור כלשהו, שיוציא אותך בסדר מול הלקוח וכולי. וצריך לעשות הפרדה בין השאלה של, מה לענות ללקוח כאשר הוא אומר שהמתחרים שלך יותר זולים, לבין זה שאתה באמת צריך להבין מה באמת מציעים המתחרים שלך ולמה באמת אתה יותר יקר, מה האמת לגבי התמחור שלך. ואחרי שתדע את האמת, עכשיו אפשר להסביר הרבה הסברים מסוגים שונים, לגבי הבידול שלך מהמתחרים שלך. ...
אצל המתחרים זה הרבה יותר זול, איך לענות ללקוח שאומר שאצל המתחרים זה יותר זול? איך לענות ללקוח שאומר שהוא קיבל הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים? איך לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים? הצעה נגדית יותר זולה, הצעה מתחרה יותר זולה, טיפול בהתנגדות מתחרים יותר זולים, טיפול בהתנגדות אצל המתחרים יותר זול, התמודדות עם מתחרים יותר זולים, איך למכור מוצר יקר?
... המתחרים זה הרבה יותר זול, איך לענות ללקוח שאומר שאצל המתחרים זה יותר זול? איך לענות ללקוח שאומר שהוא קיבל הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים? איך לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים? הצעה נגדית יותר זולה, הצעה מתחרה יותר זולה, טיפול בהתנגדות מתחרים יותר זולים, טיפול בהתנגדות אצל המתחרים יותר זול, התמודדות עם מתחרים יותר זולים, איך למכור מוצר יקר? והפעם אסביר איך לענות ללקוח שאומר לך, אצל המתחרים זה הרבה יותר זול או קיבלתי הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים שלך וכיוב. איך להגיב לאמירה כזאת ... עצות איך לענות ללקוחות שלך. ולהלן שאלות לדוגמה שעליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מחליט איך להגיב לאמירה הזאת של הלקוח. מה ידוע לך על המתחרים? האם אתה יודע על אילו מתחרים הלקוח שלך מדבר? האם אתה מכיר את המתחרים האלו? האם אתה מכיר את המוצר שלהם? האם אתה יודע מה ההבדל בין המוצר שלהם למוצר שלך? האם אתה יודע שבאמת אצל המתחרים יש מחיר יותר זול, כי לפעמים הלקוח ... קיבל הצעה יותר טובה. או שלפעמים הלקוח באמת קיבל מחיר יותר זול, אבל על מוצר אחר. האם אתה יודע איך להסביר את ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך? בקיצור, מה ידוע לך על המתחרים שלך ועל ההבדלים בינך לבינם? מה ... שלך ועם קביעת המחיר שלך? מה ידוע לך על הלקוח? מה אתה יודע על הלקוח הזה שמדבר איתך? מה חשוב לו? האם לדעתך עדיף לו לרכוש ממך או מהמתחרים שלך? האם לדעתך הוא צריך את היתרונות שיש לך על פני המתחרים שלך? האם אתה יודע מה הכאב של הלקוח ... יקנה או כן יקנה או באיזה מחיר הלקוח יקנה? כמה אתה צריך את הכסף של הלקוח? מה האלטרנטיבות שלך? במילים אחרות, כאשר לקוח אומר לך שאצל המתחרים זה יותר זול, לפני שאתה מחליט מה לענות, אתה צריך להבין את הסיטואציה בהיבט של מה שאתה יודע על המתחרים שלך, מה שאתה יודע על התמחור שלך ושל המתחרים שלך, מה אתה יודע על הלקוח שלך, מה ... לגופו. וכל תשובה שונה לכל אחת מהשאלות הנל, עשויה להשפיע על איך אתה אמור להגיב ללקוחות שלך. לסיכום: איך לענות ללקוח שאומר לך שאצל המתחרים זה יותר זול? תשובה: זה תלוי בכל ...
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
... תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק? האם אפשר לנהל עסק בלי להתחשב במתחרים? הרבה אנשים אומרים משפטים כמו: לא אכפת לי מה המתחרים עושים, או אני עושה את מה שאני רוצה, לא מסתכל על מתחרים. אבל האם באמת אפשר לנהל עסק בצורה כזו? אליעד מסביר שהמציאות יותר מורכבת. השאלה אם אפשר להתעלם מהמתחרים תלויה במטרה שלשמה אתה מנהל את העסק. למה כל העולם הוא סביבה תחרותית אחת גדולה? ראשית, חשוב להבין שכל העולם בנוי על תחרות. כל בחירה של אדם היא למעשה הכרעה בין מתחרים. כאשר אתה פותח מקרר, המאכלים בתוכו מתחרים על תשומת ליבך. כאשר אתה רואה טלוויזיה, התוכניות מתחרות על תשומת הלב שלך. אפילו צפייה בסרטון, כמו הסרטון הזה עצמו, היא החלטה ... עם אינספור אלטרנטיבות. לדוגמה, כשאתה הולך לסופר עם סכום כסף מוגבל, כל המוצרים מתחרים על הכסף שלך. לכן כל העולם הוא בעצם סביבה תחרותית תמידית שבה דברים שונים מתחרים על תשומת הלב, הזמן, והכסף שלך. באיזה מובן אפשר באמת לא להתחשב במתחרים שלך? קיימים אנשים שאומרים שהם לא מסתכלים על מתחרים, והם פשוט עושים את מה שהם אוהבים. אנשים אלה בדרך כלל מתעסקים ביצירה או אומנות מתוך אהבה ועניין פנימי, בלי לשים דגש על תחרות ... מי שירצה יקנה, מי שלא - לא, הכל בסדר. במקרה כזה, יש היגיון בכך שאדם לא מתחשב במתחרים, כי המטרה שלו היא ליהנות ולהביע את עצמו, ולא בהכרח להרוויח כסף או להיות ראשון בשוק. אך גם במקרה כזה, אליעד מדגיש שקשה באמת להתעלם לחלוטין מהמתחרים. אפילו אם אדם קובע מחיר לשירות או מוצר שהוא מוכר מתוך אהבה, הוא עדיין נאלץ לקחת בחשבון את מחירי המתחרים . אם לא היו לו מתחרים כלל, הוא יכול היה לדרוש סכום אסטרונומי. העובדה שהוא דורש מחיר מסוים היא בגלל ההבנה שללקוחות קיימת אפשרות לפנות למישהו אחר או לבחור באלטרנטיבה אחרת. למה מי שרוצה להרוויח כסף לא יכול להתעלם מהמתחרים? כשאדם מנהל עסק במטרה להרוויח כסף, הוא בהכרח נמצא בסביבה תחרותית תמידית. להרוויח כסף פירושו לגרום ללקוחות לתת את הכסף דווקא לך ... אחר. אם אתה מצפה להרוויח כסף, אתה בעצם מצפה שהלקוחות יעדיפו אותך על פני מתחרים ואפשרויות אחרות בשוק. לכן, אתה חייב להיות ער למתחרים שלך ולהציע ערך מוסף ביחס אליהם. אליעד נותן דוגמה ברורה מתחום תמחור מוצרים או שירותים. אם מישהו מספק שירות ייעוץ ודורש מחיר ... בין אם מדובר במוצרים דומים ובין אם במוצרים שונים לגמרי. מתי הגיוני להתעלם מהמתחרים, ומתי זה לא אפשרי? לסיכום, להתעלם מהמתחרים אפשרי רק כאשר המטרה של העסק או הפעילות היא הנאה אישית, יצירתיות, אומנות, או ביטוי עצמי, ללא ציפייה ברורה להרוויח כסף או למשוך לקוחות באופן תחרותי. במקרה כזה, אכן אפשרי ואף הגיוני שלא להסתכל על מתחרים, כי התוצאה הסופית פחות חשובה לך. אך ברגע שהמטרה היא רווח כספי, הכרה מהשוק או הצלחה עסקית כלשהי, אין שום אפשרות להתעלם מהמתחרים. אתה חייב להבין את השוק, להכיר את התחרות, ולהיות יותר טוב מהמתחרים כדי שלקוחות יבחרו בך. האם אפשר להתעלם מהמתחרים? איך לתמחר מוצר? תחרות עסקית איך להפוך תחביב לכסף? לעשות כסף מאומנות איך לנהל עסק? סביבה תחרותית ...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
... תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי מה ההבדל בין לקוח שמחפש מחיר לבין לקוח שמחפש איכות? ... מייצר רכב באיכות גבוהה יותר. בתחרות כזו, המתחרים שלך יהיו עסקים שמציעים מוצרים טובים ואיכותיים יותר משלך. לעומת זאת, בתחרות על המחיר, הלקוחות מתמקדים רק במחיר הנמוך ביותר ופחות באיכות המוצר. במקרה הזה, אם לקוח מחליט לא ... למכור בכל מחיר, אפילו במחירי הפסד. בנוסף, המתחרים שלך בשוק הזול יהיו לעיתים גם ספקים לא הוגנים, רמאים או גנבים שמציעים מחירים נמוכים מאוד אבל לא מספקים את המוצר באיכות סבירה. מי שמתחרה בשוק הזה צריך להיות מודע לסוג המתחרים שעומדים מולו ולדעת שהתחרות יכולה להיות מול עסקים לא הוגנים. איך להחליט באיזה שוק כדאי לך להתחרות? לפני שאתה נכנס לשוק תחרותי, עליך להחליט מראש האם אתה מתחרה על איכות או על ... להתמודד עם ספקים שמוכרים במחירי הפסד או עם מתחרים לא הוגנים? האם הלקוחות שלך מחפשים איכות או מחיר? התשובות לשאלות האלה יעזרו לך להחליט באיזה שוק להתחרות ואיך לנהל משא ומתן נכון מול הלקוחות שלך. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים ... תחרות על איכות מול תחרות על מחיר עסקים שמתחרים על איכות, מתמודדים מול מתחרים שמציעים מוצרים טובים יותר. הלקוחות משווים את איכות המוצרים, ולא את המחיר. לקוח יכול לדחות הצעה לא בגלל שהיא יקרה מדי, אלא כי היא לא מספיק איכותית עבורו. לעומת זאת, עסקים שמתחרים על מחיר, מתמודדים מול מתחרים שמציעים מחירים נמוכים יותר. הלקוחות משווים את המחירים ומחפשים את ההצעה הזולה ביותר. המתחרים יכולים להיות ספקים שמציעים מוצרים זולים יותר, בין אם בגלל עלויות ייצור נמוכות יותר או בגלל שהם מוכנים להרוויח פחות. הסכנות שבתחרות על מחיר כאשר מתחרים על מחיר נמוך, לא תמיד מתחרים מול עסקים הוגנים. לעיתים מדובר ב: עסקים שפועלים במחירי הפסד כדי להשתלט על השוק. ספקים שנמצאים לקראת פשיטת רגל וצריכים מזומן מיידי. רמאים וגנבים שמוכרים בזול אך לא מספקים את ...
יזמות, השקעות, להמציא את הגלגל מחדש, האם המצאת את הגלגל מחדש? האם עליתי על פטנט? האם יש לי פטנט? שאלות של משקיעים, האם יש לי מתחרים? האם יש לי רעיון לסטארט אפ? האם יש לי רעיון מצוין? יש לי רעיון למוצר חדש, אני גאון, המצאות
יזמות, השקעות, להמציא את הגלגל מחדש, האם המצאת את הגלגל מחדש? האם עליתי על פטנט? האם יש לי פטנט? שאלות של משקיעים, האם יש לי מתחרים? האם יש לי רעיון לסטארט אפ? האם יש לי רעיון מצוין? יש לי רעיון למוצר חדש, אני גאון, המצאות
... של משקיעים, האם יש לי מתחרים? האם יש לי רעיון לסטארט אפ? האם יש לי רעיון מצוין? יש לי רעיון למוצר חדש, אני גאון, המצאות איך להתייחס לרעיון חדש - המצאת את הגלגל או שאתה משוגע? אנשים ... לעומק: האם אני בטוח שאין מתחרים שמבצעים את הרעיון הזה כבר עכשיו? האם אני בטוח שאף אחד אחר לא חשב על הרעיון הזה לפניי? האם יכול להיות שכבר רשמו פטנט דומה? האם ייתכן שחברות אחרות כבר ... תוכנית עסקית? איך לבדוק מתחרים בשוק? גאון או משוגע, אין למוצר שלי מתחרים, הכנת תוכנית עסקית, האם המצאתי רעיון חדש? האם אני הולך להתעשר? האם אני גאון? האם אני משוגע? איך לא חשבו על זה קודם? סקר שוק, מוצר ללא מתחרים, הכנה לפגישה עם משקיעים, חשיבה יצירתית ...
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
... להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי והפעם נסביר, באיזה מקרה הגיוני להמליץ ללקוח שלך, לרכוש אצל ... תמליץ ללקוח שלך, לרכוש מהמתחרה שלך? או במילים אחרות, איך להמליץ על המתחרים שלך, יכול להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך ולא מהמתחרים שלך? אז ננתח את העניין הבא. כאשר הלקוח רוכש ממך, הוא רוכש ממך ולא מהמתחרים שלך. אבל מי המתחרים שלך? אז בפשוטם של דברים, המתחרים שלך, הם האפשרויות האחרות שהלקוח שוקל לרכוש אותן, במקום לרכוש ממך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב יוקרה כלשהו, במובן הפשוט, המתחרים שלך, הם שאר רכבי היוקרה שיש באותה קטגוריית מחיר, פחות או יותר. ולצורך העניין, יהיה נכון לומר, שהמתחרה של פרארי יכול להיות פורש אבל הוא כנראה לא יהיה סובארו. ... פורש. אבל הוא כנראה לא שוקל לקנות סובארו. אבל זאת לא כל האמת. כי המתחרים שלך, הם לא רק האפשרויות האחריות שיש ללקוח, לדוגמה באותה קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך, אלא ברמת העיקרון, המתחרים שלך, הם בעצם כל האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך. דהיינו, אם אתה לדוגמה מוכר פרארי, אז אם הלקוח לא ירכוש את הפרארי, אולי באמת הוא יעדיף לרכוש סובארו ואולי ... יותר קל למשוך אותו חזרה אליך. והמהות היא, שניתן לומר שיש סוגים של מתחרים עסקיים. ואת כל המתחרים שלך, ניתן לשייך למתחרים קרובים שלך או למתחרים רחוקים שלך. והכוונה היא, שלסך כל האפשרויות שיש ללקוח לבחור, לכל אפשרות יש מאפיינים שונים. ובין האפשרויות שיש ללקוח, יש קווי דמיון. ויש מתחרים עסקיים, שיש להם יותר קווי דמיון אליך ושהם מתחרים שיותר דומים אליך, מאשר מתחרים אחרים שהם יותר רחוקים ויותר שונים ממך. ולפעמים כאשר לקוח מתלבט אם לרכוש ממך או לא, דהיינו, אם לרכוש ממך או מהמתחרים שלך, לפעמים כדאי לך להשאיר את המחשבה של הלקוח שהיא תהיה התלבטות בינך לבין מתחרה קרוב שלך, דהיינו, מתחרה שיש לו קווי דמיון למוצר שלך, יותר מאשר שהוא יתלבט בין ...
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח? מהי הדרך הנכונה ביותר לשווק ... להאמין שהמוצר או השירות שאתה מציע טוב יותר מכל האלטרנטיבות הזמינות. שיווק נכון מתמקד בהצגת היתרונות היחסיים שלך על פני המתחרים, ומטרתו לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים שכדאי להם להוציא את הכסף אצלך ולא אצל המתחרים שלך. אחת השיטות הבולטות היא לפרסם ביקורות והמלצות חיוביות של לקוחות קיימים. עם זאת, אליעד מדגיש שכאשר משתמשים בביקורות, עדיף להציג מגוון רחב של ... באינטרנט כמו תגובות משמיצות בפייסבוק או ביקורות שליליות בגוגל. הוא מזהיר שביקורות שליליות יכולות להיות מופצות על ידי מתחרים עסקיים או לקוחות לא מרוצים, ולכן שיטת שיווק המבוססת רק על המלצות חיוביות ופומביות היא שברירית במיוחד. הוא מציין שיש עסקים שאפילו מפרסמים תגובות ... לסמוך על המלצות או ביקורות, שכן הוא בעצמו יכול לחוות את האיכות. שיטה זו אפקטיבית במיוחד כי היא אינה ניתנת לזיוף על ידי מתחרים. אתה לא יכול לזייף איכות כאשר אנשים באמת משתמשים במוצר שלך, ולכן זוהי שיטה אמינה וחזקה. הוא מציג דוגמה מעולם האינסטלציה: אם אינסטלטור יעלה סרטונים ... מיותר. בנוסף, לא תמיד הלקוחות יבינו את כל ההוראות או יהיו מסוגלים לבצע אותן ברמה הנדרשת. איך להפוך לבלתי מנוצח מול המתחרים? אליעד מסביר שכדי להפוך לעסק בלתי מנוצח מבחינת שיווק, אתה חייב להיות הטוב ביותר בתחום שלך. המשמעות היא שלא משנה כמה ידע תעניק בחינם או כמה מתחרים ינסו לחקות אותך, אם תמשיך להשתפר ולהיות מומחה אמיתי, הלקוחות תמיד יבחרו בך. הוא מדגיש שהשיטה האמיתית והיחידה לשיווק יעיל לטווח ארוך היא פשוט להיות ... האם כדאי לתת שירות בחינם ללקוחות? שיטות יעילות לשיווק עצמי איך לשכנע לקוחות לקנות ממך? למה לקוחות יעדיפו אותך על פני המתחרים? האם פרסום שלילי יכול להיות מועיל? איך להפוך למוביל בתחומך? איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? איך לשכנע לקוחות להיות לקוחות שלך? שימוש בהמלצות של ... איך לפרסם ללקוחות? איך לפרסם ביוטיוב? יתרונות וחסרונות של שיטות שיווק, מסרים שיווקיים, טיפים לשיווק עסקים, איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לא לחשוש ממתחרים עסקיים? למה שלקוחות יבואו אליך אם תתן להם את המידע בחינם? לתת ללקוחות שירות בחינם, לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם, איך לשווק מסעדה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מתחרים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מתחרים, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן פרטי, אימון אישי קואצ'ינג, מאמן קריירה בתחום מתחרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 14:55:57 - wesi1