... למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על
המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על
המתחרים שלך? לשבח את
המתחרים שלך, ללכלך על
המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא
מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על
המתחרים שלך, בידול
מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר ... ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול
מהמתחרים שלך וכאן נדבר על העניין של איך עליך להתייחס למתחרים ... ירכוש ממנו את המוצר? וברמת העיקרון, כאשר מדברים איתך על
המתחרים שלך, לפעמים אתה צריך לומר עליהם דברים רעים ולפעמים ... למתחרים שלך, הוא גם במה שאתה חושב שהלקוח שלך חושב על
המתחרים שלך. דהיינו, אם הלקוח שלך חושב דברים טובים על
המתחרים שלך , אז יכולה להיות סיטואציה שאם אתה תגיד דברים רעים על
המתחרים שלך, גם אם הם נכונים, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך, יחשוב ... ומטעה אותו גם בנוגע אליך. במילים אחרות, כאשר אתה מדבר על
המתחרים שלך עם לקוח, תנסה לחשוב מה אתה חושב שהלקוח שלך חושב על
המתחרים שלך. ותנסה לחשוב מה לדעתך הטווח שריאלי שאתה תשכנע את הלקוח שלך, לגבי
המתחרים שלך. דהיינו, נסה להבין האם ועד כמה הלקוח שלך בטוח בדעה שלו לגבי
המתחרים שלך. ואני לא נכנס כאן לעניין של איך להשפיע על הלקוח ... של איך הלקוח תופש את המתחרים, ביחס לאיך שאתה מדבר על
המתחרים שלך. וברמת העיקרון דע, כי אם תגיד על
המתחרים שלך משהו ששונה מהותית ממה שהלקוח שלך חושב על
המתחרים שלך, זה יכול לגרום לך לנזק. אאכ כמובן תצליח לשכנע בזה את הלקוח שלך. כגון, אם לדוגמה הלקוח שלך בטוח
שהמתחרים שלך טובים ואם אתה בטוח שלא תוכל לשכנע את הלקוח שלך,
שהמתחרים שלך רעים, הרי שאל תנסה לשכנע אותו שהם רעים. וגם להפך, אם הלקוח שלך חושב
שהמתחרים שלך רעים, ואתה תגיד בטעות משהו טוב על
המתחרים שלך, זה יכול לגרום לך לנזק. כי הלקוח יכול לחשוב שאתה ... שהוא, ככה צריכים לזכור שיתכן שללקוח שלך יש דעה מוקדמת על
המתחרים שלך. ויתכן שהוא מתייחס אליה כאל עובדה. ואז אתה צריך לשים לב, שאתה מסונכרן עם הלקוח שלך, גם במה שאתה אומר על
המתחרים שלך. ואוסיף: יתכן שהלקוח ירצה אותך, כי אתה מתאים לו, למרות שהוא יחשוב דברים טובים על
המתחרים שלך. ויתכן שהלקוח חושב שהמותג של המתחרים יותר טוב משלך, ... כאן אני לא מדבר על איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא
מהמתחרים שלך. שזה עניין של בידול ושל התאמה לצרכי הלקוח שזה עוד עניין בפני עצמו. שגם כאן יש משמעות לאיך שהלקוח תופש את
המתחרים שלך. אבל כאן אני מחדד, שהדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים ... שלך, עשויה לגרום לכך, שגם אם הלקוח רוצה לרכוש ממך ולא
מהמתחרים שלך מסיבות שונות, הרי שאם אתה תגיד משהו טוב או רע, שונה מהלקוח שלך ממה שהוא חושב על
המתחרים שלך, זה עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה טועה לגבי