... וגם רק משהו ממשי. ואז האדם חווה את כל חוויית המציאות שלו, מנקודת מבט אחרת לגמרי. ויש בזה עוד עניינים כמובן. כי כאשר האדם מבין
שהכל אחד ממש, אז הוא חווה, שהוא עצמו גם שורש המציאות, דהיינו, אלוהים הסיבה הראשונה המסובב הראשון, ואז האדם חווה בחירה מלאה על הכל, ואפילו על קיומו העצמי. ואז האדם מבין וחווה עוד הרבה עניינים שונים, שנובעים מההבנה
שהכל אחד . ובסיכומו של דבר, על האדם לשאול באמת, האם אני באמת קיים? האם אני רק קיים? ואולי אני גם לא קיים? ואיך אני קיים? ולמה אני קיים? ומי ומה גורם לכך, ... יש באמת משהו ממשי (כי כל הממשי, תלוי בקיומו של האני שאינו ממשי)? ומהי המהות של כל מה שקיים? ומה מקיים את הכל? וכולי, עד שהאדם מבין
שהכל אחד , וחי חיים טובים באמת. ...