... אותך וכדי לא להפסיד את הפגישה וכדי שהפגישה תתקיים בכל מקרה לא משנה מה, אז במקרה כזה, מה הכי כדאי לך לעשות?! פירוש 2 - במידה והלקוח מבטל לך פגישה, מה התגובה
האידיאלית שלך לאירוע כזה באופן כללי. בלי להניח שאתה אמור לרצות שהלקוח יגיע לפגישה בכל מקרה. אז לגבי הפירוש של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה, איך לגרום לו להגיע לפגישה בכל דרך אפשרית? ... ואנושי שתרגיש כעס כלפי לקוח שמבטל עסקה ולא רוצה לרכוש מוצר, אחרי שהוא שואל אותך כמה שאלות לגבי המוצר ולא רוצה לרכוש. הכל הגיוני ולגיטימי, אבל האם זהו המצב
האידיאלי?! המצב
האידיאלי הוא, שאתה תעשה שיווק יותר טוב, ושתהיה לך רשימה המתנה ארוכה מאוד של לקוחות שירצו את השירות שלך, הגיוני שיהיו לך הרבה לקוחות והרבה שירותים והרבה מוצרים, ושאם לקוח מבטל פגישה, שאתה לא תרגיש מכך כמעט שום פגיעה, כי בזמן הזה תוכל להביא לעצמך או לעסק שלך, תועלת אחרת בדרכים אחרות. ולא שאתה תלוי איכשהו בפגישה הזאת. הגיוני שבמצב
האידיאלי, תתייחס ללקוחות שלך, כאל בני אדם, בצורה מכובדת וחברית ואל תכעס על הלקוח שלך, שהוא בן אדם ושלא בא לו כרגע לעשות איתך את הפגישה, מסיבות שלו שהוא לא חייב להצדיק אותן בפניך. תתייחס בכבוד לאדם השני, כמו שהיית רוצה שהוא יתייחס אליך. אל תכפה את עצמך על הלקוח, אל תגרום למישהו לרכוש כי הוא מרגיש רגשות אשמה ורע מולך. וכמו שאמרתי,
באידיאל, תבנה עסק חזק, שיהיו לך המון לקוחות והמון משאבים וכולי, ככה שלא יזיז לך שהלקוח ביטל את הפגישה. וככה תוכל לתת יחס מכובד ללקוח וככה תוכל להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לפגוש אותך ... יש לך מספיק ביקוש, אז לא תסבול מבעיות כאלו. כי אחד בא ואחד הולך ואתה ממשיך להתקדם קדימה. ולכן, אם לקוח מבטל לך פגישה או מבטל עסקה וכיוב, אז תשאף להגיע למצב
האידיאלי, שזה לא מזיז לך ושאתה מגיב בחיוך ובשמחה ושהכל טוב. לא בהכרח קל, אבל זה אפשרי וזה בכל מקרה
האידיאל להגיע אליו. ...