...
משפך שיווקי - איך לנתח
משפך שיווקי שלא עובד? מה זה
משפך שיווקי? מה זה
משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים
משפך שיווקי, איך לדעת למה
המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ... שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן
משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי אז מה זה
משפך שיווקי? ומה זה
משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר
המשפך השיווקי לא עובד? ולמה
המשפך השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ועוד. אז
משפך שיווקי, זה כינוי לתהליך השיווק, שהוא ... בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך.
ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של
המשפך השיווקי שלך. דהיינו, אתה לא סוגר מספיק ... בתמחור, או במוצר, או בתחרות של המוצר וכולי. בשורה התחתונה, אתה לא מרוצה מהתוצאות של
המשפך השיווקי ואתה צריך ורוצה לדעת איך לנתח את
המשפך השיווקי, כדי לדעת מה לשפר במשפך. אז איך מנתחים
משפך שיווקי ואיך לדעת למה
המשפך השיווקי לא עובד? ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לנתח
משפך שיווקי. לדוגמה אפשרות אחת, תהיה לקחת כל ... לנסות לבחון את התהליך בכללותו, חלק אחד ביחס לחלק השני, ביחס למה שאנחנו מצפים שיקרה
במשפך שיווקי טוב. דהיינו, ננתח את כל החלקים ... התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח
משפך שיווקי. אבל הגישה הנכונה לנתח
משפך שיווקי, היא להתחיל מהחלק הקטן ביותר, החלק הוודאי ביותר וממנו לגזור לאחור. דהיינו, מי שרוצה לנתח את
המשפך השיווקי, צריך להתחיל מהסוף, מהחלק שהוא בטוח נכון, מהחלק שהוא הכרחי, בתוך
המשפך השיווקי, מהחלק שאי אפשר בלעדיו בתוך
המשפך השיווקי, מהחלק שכל
המשפך השיווקי תלוי בו, והוא החלק של סוף משפך המכירה. דהיינו, שיחת המכירה עם הלקוח. דהיינו, צריך להתחיל מהתחנה הסופית של
המשפך השיווקי . שהיא, החלק שהוא מחויב ובטוח ... להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן
משפך שיווקי), כל
המשפך השיווקי, כל התכנים שלו, הטירגוט שלו, ... תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח
משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות ...