... את המסר כי הוא פותח פתח להשוואות ולא מאפשר למוצר לעמוד בפני עצמו. מה היתרון של המילה טוב בשכנוע? כשאתה אומר על מוצר שהוא טוב, ללא השוואה או
הגזמה, אתה יוצר מסר פשוט, ברור, ואמין ... המילה הכי טוב מחלישה את המסר? לפעמים דווקא שימוש במונח הכי טוב מחליש את המסר שלך. למשל, אם הלקוח שלך חשדן מאוד וכל אמירה מוחלטת עלולה להיראות לו
מוגזמת ולא אמינה, אז עדיף לא
להקצין באמירות כמו הכי טוב, אלא לומר ... בסיסי ללא השוואה, טוב יהיה מספיק. מה המסקנה הסופית בבחירת מילים לשכנוע לקוחות? אליעד כהן מסכם שהכל תלוי תמיד בהקשר ובתחושת הלקוח: לפעמים כדאי
להקצין ולומר הכי טוב, ולפעמים עדיף ... אם מדברים על מוצר במונחים של הכי טוב, זה דווקא מחליש את המסר. לדוגמה, אם הלקוח רוצה להשתכנע שהמוצר ראוי, אבל אם הוא ישמע הכי טוב, זה יישמע לו
מוגזם והוא יפקפק בכך. לכן, במקום לומר ... הזה הוא מוצר טוב או המוצר הזה הוא מוצר הכי טוב. ש: אני חושב שהכי טוב, אבל למה אני מתלבט אתה שואל אותי? כי כשאני שומע הכי טוב אני שומע יחסיות
להגזים. כשאומרים טוב אני שומע
מוגזם יותר. אליעד: נכון, הכי טוב זה ... הכי טוב. עכשיו מה שאני בא להגיד שלפעמים דווקא צריך לדבר בצורה יותר עדינה כדי לדחוף את הרעיון ואז אתה צריך לעשות בדיוק את ההפוך. שאם היית רוצה
להקצין תגיד את ההכי טוב, אם היית רוצה להנמיך תגיד טוב. או להפך אם אתה רוצה
להקצין תגיד זה טוב או אם אתה רוצה ...