... בה מוכרים יכולים להבין את צרכי הלקוח ולהתאים את
המוצר או השירות שמוצע לו בצורה שלא תיצור תחושת זרות. הנושא המרכזי ... המכירה. אליעד מסביר כי הלקוח לא בהכרח רוצה את
המוצר עצמו, אלא הוא מחפש פתרון לבעיה כלשהי. לכן, על המוכר להבין ... באמת רוצה ומה הוא מנסה להשיג, ולא רק להתמקד במעלות
המוצר. למה לא כדאי לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו? ... להעמיס עליו שאלות נוספות. כאשר המוכר מצליח להציע את
המוצר או השירות שמתאימים ללקוח, מבלי לשאול אותו על כל פרט, הלקוח ... השורות, להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת
המוצר בצורה מדויקת. אם המוכר לא מצליח להבין את הצרכים או להציע את
המוצר המתאים, הדבר עלול ליצור תחושת זרות אצל הלקוח. מצד שני, אם המוכר מצליח להציע את
המוצר הנכון בצורה שמבוססת על דברים שהלקוח כבר אמר, זה יכול ליצור ... קרבה ואמון. מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את
המוצר לצרכים של הלקוח? כאשר המוכר לא מצליח להתאים את
המוצר לצרכים של הלקוח או לשדר ללקוח שהוא מבין אותו, זה עלול ... מצליח להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת
המוצר בצורה מדויקת, הלקוח ירגיש תחושת קרבה ואמון, ויהיה יותר נוטה לרכוש את
המוצר. איך למכור ללקוח בצורה אמינה מהי שיחה אפקטיבית עם לקוח איך ... אמון? בהרצאה הזו ניתנת תובנה חשוב לגבי תהליך מכירת
מוצרים ושירותים. המוכר לא צריך להתמקד רק במעלות
המוצר , אלא בפתרון הבעיה של הלקוח. הלקוח לרוב לא מחפש
מוצר עצמו אלא פתרון לבעיה כלשהי. לכן, לפני שמתחילים למכור, חשוב ... להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות ולהתאים את הצעת
המוצר בדיוק למה שהלקוח רוצה. מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את
המוצר לצרכים של הלקוח? אם המוכר לא מצליח להתאים את
המוצר או לשדר ללקוח שהוא יודע מה הוא רוצה, זה עלול להרחיק את ... שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את
המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור ללקוח את
המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה
המוצר שלך טוב
כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח יפתרו כאשר הוא יקנה את
המוצר שלך. ולכן, מכאן נגזר הנושא של איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי ... מנסים להבין אותו, זה מראה לו שמנסים לעשות התאמה של
המוצר לצרכים שלו, זה מראה לו שלא מנסים סתם לדחוף לו
מוצר, מנסים להבין מה הוא צריך? מתעניינים בו, וכו וכו. יחד עם ... לו ועוד יכול להיות שבסוף הוא עוד יגיד לו כן הנה,
המוצר הזה מתאים לך למרות שהוא לא בדיוק מתאים לו, למה? בגלל שהוא קיבל את כל המידע, אז הוא אומר שזה מתאים לי, אבל
המוצר הזה לא בהכרח מתאים לי. לעומת זאת, אם נגיד אם היה מישהו נגיד שהיא קורה את המחשבות של הלקוח והיה אומר לו כן,
המוצר הזה מתאים לך והלקוח היה רואה ישר שזה מתאים לו: אהה וואלה, באמת
המוצר הזה מתאים, הוא לא ניסה לעשות התאמה אישית כלפי, באמת הוא ... פה חשוד לי, לא נותן בו אמון, לא רוצה לקנות מולו את
המוצר. לפעמים, דווקא אם משדרים ללקוח שיודעים עליו יותר מדי מידע, ... מראש יודע מה אתם רוצים, והוא מראש כבר הכין לכם את
המוצר, יכול להיות שה