אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
4:38האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
... לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח האם המחיר הוא רק תירוץ או שההתנגדות של הלקוח אמיתית? במכירות יש משפט נפוץ בקרב אנשי מכירות שטוען שכאשר לקוח אומר שהמוצר יקר לי או אין לי כסף לזה, הוא בעצם משתמש בזה כתירוץ בלבד, וזאת אף פעם לא הסיבה האמיתית ... נמצא שלא מדובר באנשי המכירות עצמם. אנשי המכירות לא קמו יום אחד והחליטו לומר שהלקוח משקר להם כשהוא אומר שהמוצר יקר. מי שיצר את המשפט המחיר הוא רק תירוץ הוא דווקא מי שרוצה למכור קורסים וסדנאות לאנשי מכירות עצמם, ... רק תירוץ? אליעד מדגיש שהמציאות מורכבת יותר. מצד אחד, לפעמים המחיר הוא באמת הגורם המרכזי שבגללו לקוח לא קונה מוצר. לדוגמה, אם מורידים את מחיר המוצר בחצי, בדרך כלל יהיו אנשים שיקנו אותו כי המחיר יהפוך לנגיש עבורם. המשמעות היא שלפעמים אכן יש התנגדות אמיתית של כסף - הלקוח פשוט לא יכול להרשות לעצמו את המוצר במחיר הנתון. מצד שני, יש היבט נוסף לפיו המחיר יכול להיות רק תירוץ. במצב כזה, כשלקוח אומר המוצר יקר לי, הוא בעצם מתכוון לומר: לא השתכנעתי שהמוצר שווה את הסכום הזה. כלומר, הבעיה האמיתית היא שהלקוח לא רואה מספיק ערך או תועלת במוצר ביחס למחיר המבוקש. אם הלקוח היה מאמין שהמוצר נותן לו ערך רב יותר מהכסף שהוא משלם, הוא היה מוכן לשלם אפילו מחיר גבוה. מנקודת מבט זו, הבעיה היא בערך הנתפס של המוצר ולא במחיר עצמו. האם נכון לומר שמחיר הוא תמיד רק תירוץ? לפי אליעד, לא נכון להכליל באופן גורף. אף על פי שהרבה פעמים הלקוח משתמש במחיר כתירוץ כדי לא להודות שהוא פשוט לא מוצא מספיק ערך במוצר, עדיין קיימים מקרים שבהם הלקוח באמת מוגבל כלכלית או לא רואה כיצד הערך של המוצר מצדיק השקעה כספית נוספת. לכן, אמנם יש אמת מסוימת באמירה שהמחיר יכול לשמש כתירוץ, אבל זו רק אמת חלקית. ... להתנגדויות של לקוחות במכירות? הסיבה האמיתית להתנגדויות של לקוחות, לפי אליעד, היא בדרך כלל איזון בין שני גורמים: ערך המוצר בעיני הלקוח - עד כמה המוצר נתפס כמועיל או חשוב עבור הלקוח. המחיר - היכולת הכלכלית של הלקוח לשלם עבור אותו מוצר ביחס לערך הנתפס שלו. כאשר הלקוח אומר יקר לי, הוא יכול להתכוון לאחד משני דברים אלה או לשילוב ביניהם. ... שבהם המחיר אכן מהווה מחסום אמיתי, ומצבים אחרים שבהם המחיר הוא רק ביטוי לכך שהלקוח אינו רואה מספיק ערך במוצר. על איש המכירות לאבחן נכון מה המקרה המדויק מול כל לקוח, ואז לתת מענה בהתאם: אם הבעיה היא בערך הנתפס, איש המכירות צריך להדגיש יותר את היתרונות והתועלת של המוצר, ולהראות ללקוח כיצד הוא מקבל ערך גבוה עבור הכסף שלו. אם הבעיה באמת קשורה למגבלת התקציב של הלקוח, יש לשקול הצעה של פתרונות אלטרנטיביים, כגון פריסת תשלומים, הנחות מיוחדות או מוצרים חלופיים שמתאימים לתקציב. אליעד מסכם שצריך להשתמש באמירה המחיר הוא רק תירוץ לא כעובדה מוחלטת אלא ככלי אבחון כדי ... במהלך המכירה. איך להתמודד עם התנגדויות מחיר? האם המחיר באמת יקר ללקוח? מניפולציות במכירות NLP איך לשכנע לקוח לקנות מוצר יקר? האם קורס NLP עוזר במכירות? האם ההתנגדות למחיר היא רק תירוץ? טכניקות טיפול בהתנגדויות מכירה עכשיו יש משפט ... אנשי מכירות שאומר ככה התירוץ של המחיר הוא רק תירוץ זה אף פעם לא הכסף, בן אדם בא למכור מוצר ולפעמים הלקוח אומר לו זה יקר לי אין לי כסף לזה אין לי תקציב לזה, עכשיו יש תפיסה שאומרת ... מה הכי קשה להם? שהם לא מוכרים, מה ההתנגדות הכי נפוצה? הכסף, למה זאת ההתנגדות הכי נפוצה? כי כל מוצר כמעט אם הוא היה יותר זול היו קונים אותו. ולכן אפשר לומר שתמיד זה איכשהו הכסף, כל מוצר תוריד אותו בחצי מחיר מישהו יקנה אותו לכן אפשר לומר שההתנגדות הכי נפוצה זה הכסף. עכשיו מישהו לדוגמה נגיד ... זה כן נכון מאיזה היבט כסף זה רק תירוץ? מההיבט שאם הלקוח היה חושב שהוא מקבל מספיק תועלת על המוצר ששווה לו את הכסף, כשלקוח אומר לך זה יקר לי זה כמו להגיד זה לא שווה לי את הכסף, לא שכנעת אותי שיש למוצר הזה מספיק יתרונות זאת האמת. כן זאת האמת אבל עדיין כאילו ואז מההיבט הזה כסף זה רק תירוץ כי ... יקר לי זה כמו להגיד אני לא רואה פה מספיק יתרונות עבורי אבל אף על פי כן לפעמים באמת המוצר לא שווה את הכסף, ללקוח עבור הלקוח זה לא שווה את הכסף לפעמים באמת הכסף הוא הסיבה, באמת עובדה ...
להבין מה הסיבה למכור קורס למה המוצר יקר איזון תקציב של לקוח התנגדות בשיחת מכירות בטלפון נוסחה בעיני הלקוח
איך להחזיר אקסית? איך לא להחזיר אקסית? איך להחזיר אהבה? איך להחזיר מישהו? איך מחזירים אקסים? איך להחזיר בת זוג? איך להחזיר בחורה? איך להחזיר גבר? החזרת אהבה, איך לגרום לאקס לחזור?
3:21איך להחזיר אקסית? איך לא להחזיר אקסית? איך להחזיר אהבה? איך להחזיר מישהו? איך מחזירים אקסים? איך להחזיר בת זוג? איך להחזיר בחורה? איך להחזיר גבר? החזרת אהבה, איך לגרום לאקס לחזור?
... איתך. מדוע שיטת השכנוע הזו דומה לשיטות מכירה? הטכניקה שאליעד כהן מציג דומה מאוד לעולם המכירות. כאשר מנסים למכור מוצר, לא מדברים על כמה המוכר צריך את הכסף, אלא על היתרונות שהלקוח יקבל. כך גם בזוגיות ובפרט כשמנסים להחזיר ... תרגיש הרבה יותר טוב. איך הטכניקות האלו קשורות לעולם המכירות? התהליך של החזרת אהבה דומה מאוד למכירה: כאשר מוכרים מוצר, לא מדברים על המוכר עצמו, אלא על היתרונות של המוצר עבור הלקוח. כך גם כשמנסים להחזיר אקס - צריך לדבר על היתרונות שהצד השני יקבל אם יחזור, ולא על ... אותך. אליעד: אז כשתהיי איתי את תראי שאני אוהב אותך לדבר עליה לא על עצמך. הבן אדם מנסה למכור מוצר מדבר על עצמו לא על המוצר דבר על הלקוח מה אכפת לו הלקוח ממך. ש: אולי היא רוצה לדעת שאתה אוהב אותה שזה מה שחסר. ... המהות של מה באתי להגיד גם אנשי מכירות לפעמים, לפעמים אלא שלא יודעים מוכרים לך את עצמם לא את המוצר כאילו לא חושבים, כל מה שאני אומר אתה רוצה לשכנע מישהו תיכנס לראש שלו מה הוא רוצה לשמוע לא ...
איש מכירות מטרות אפקטיבי על מה לפרגן למה אני מתגעגע איך להימנע להרגיש רע מרגיש רע
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
5:32איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
... מכירה בטלפון? שיחת מכירה בטלפון מורכבת משני חלקים מרכזיים: החלק הראשון הוא מכירת השיחה עצמה, והחלק השני הוא מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה. אנשים רבים עושים טעות נפוצה כאשר הם מתחילים את השיחה בהצגה עצמית ארוכה, או נותנים ... עניין וסקרנות, ולגרום לאדם בצד השני לרצות להמשיך להקשיב. מדוע חשוב קודם למכור את השיחה ורק אחר כך את המוצר? הסיבה המרכזית לכך היא שבשיחת טלפון, בניגוד לפגישה פנים אל פנים, האדם יכול פשוט לנתק את הטלפון בכל רגע ... לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה במשך לפחות שתי דקות. רק לאחר שנוצר עניין בסיסי, אפשר לעבור לשלב של מכירת המוצר או השירות עצמו. לדוגמה, אם נאמר ללקוח בטלפון אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך (כמובן דוגמה קיצונית ... בתחילת השיחה? יש מגוון דרכים אפשריות ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית של המוצר, לדוגמה לומר משפט כגון: יש לי משהו שיכול לשנות את החיים שלך באופן משמעותי. הרעיון הוא שהפתיחה חייבת להיות מעניינת, רלוונטית ומעוררת סקרנות כדי שהאדם בצד השני ירצה לשמוע עוד. חשוב מאוד שהעניין שיצרתם יהיה קשור ישירות למוצר או לשירות שיציעו בהמשך השיחה, ושלא יעורר עוינות או התנגדות. האם כדאי להציג את עצמך בתחילת השיחה? הצגה עצמית ... בתסריט השיחה, מומלץ לחשוב על משפט פתיחה שקשור לתועלת ישירה שהלקוח יקבל. חשוב שהפתיחה תתקשר באופן ברור להמשך השיחה ולמוצר, וגם שלא תיצור התנגדות או אי - אמון. למשל, אפשר לומר משהו כמו יש לי מידע חשוב שיכול לעזור ... עצמה וליצור אצלו עניין בסיסי וסקרנות להקשיב. שלב שני: לאחר שהצלחתם לעורר את העניין הראשוני, לעבור לשלב של מכירת המוצר או השירות באופן מפורט יותר. השאלה שכל איש מכירות חייב לשאול את עצמו לפני תחילת שיחת הטלפון היא: מה ... שחשוב להבין הוא שלשיחת מכירה יש שני חלקים עיקריים: החלק הראשון - מכירת השיחה עצמה. החלק השני - מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה. הרבה אנשי מכירות מתחילים את שיחת המכירה בהצגה עצמית ארוכה או בהסבר מיותר כיצד הגיעו ... הוא לעורר עניין שיגרום לאדם בצד השני לרצות להמשיך להקשיב לך. למה חשוב למכור את השיחה עצמה עוד לפני המוצר? הסיבה החשובה ביותר לכך היא שבטלפון, בניגוד למפגש פנים אל פנים, הלקוח יכול פשוט לנתק את השיחה. לכן, מטרת המשפטים הראשונים בשיחה היא לא למכור את המוצר, לא להציג את עצמך ולא לבזבז זמן, אלא רק לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה עצמה לפחות למשך שתי דקות. ... ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה? יש הרבה דרכים ליצור עניין בתחילת השיחה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית מהמוצר, כגון יש לי משהו שיכול לשנות לך את החיים בצורה משמעותית. העיקרון הוא שההתחלה חייבת להיות מעניינת ורלוונטית מספיק, כך שהאדם בצד השני ירצה להמשיך להקשיב. חשוב שהעניין שיוצרים בתחילת השיחה יהיה רלוונטי למוצר או לשירות שנמכר בהמשך, ושלא ייצור עוינות או התנגדות בצד השני. כלומר, העניין הראשוני צריך להיות קשור גם למה ... להקשיב לשיחה. (מכירת השיחה עצמה) שלב שני: רק אחרי שתפסת את תשומת הלב שלו והלקוח מעוניין להקשיב, לעבור למכירת המוצר או השירות. השאלה המרכזית שכל איש מכירות צריך לשאול את עצמו בתחילת השיחה היא: מה אני יכול לומר ללקוח ... בא נסביר את זה ככה שיחת מכירה יש בה שני חלקים יש בה את החלק שאתה מנסה למכור את המוצר ויש בה את החלק שאתה מנסה למכור את שיחת המכירה עצמה, כששיחת מכירה מתחילה בטלפון כי במציאות בן אדם ... איך אני גורם לו לרצות להקשיב לי שתי דקות בטלפון זאת השאלה זה לא איך אני מוכר לו את המוצר זה לא איך אני מציג את עצמי זה לא מעניין, מה אני צריך להגיד לו כדי שירצה להקשיב לי ... במשפטים הראשונים כדי לגרום לו לרצות להקשיב לי להמשך השיחה זאת השאלה, אחרי שתפסת אותו עכשיו תספר לו על המוצר על מה שזה לא יהיה. כי הרבה אנשים מתחילים מהמשפט הראשון לספר את הסיפור או בכלל מבזבזים את הזמן ... החידוד הוא כדלקמן התחלת השיחה מטרתה למכור את השיחה, שלב ראשון מכירת השיחה שלב שני השיחה עצמה מוכרת את המוצר. ש: זה כמו להתחיל עם בחורה. אליעד: שמה? נניח כן תספר. ש: זה מאוד מזכיר כי המשפטים הראשונים זה ... ואם לא אני אהרוג אותך הוא יקשיב לך, סבבה בהנחה שזה ישמע אמין אבל מצד שני גם זה קשור למוצר שלך צריך למצוא לו גרסה שזה גם משהו שיהיה מעניין וגם שזה איכשהו יהיה קשור להמשך הסיפור של המוצר וגם שזה לא נגיד יצור עויינות או משהו, צריך לחשוב לראות כל מוצר באופן ספציפי על מה מדובר. ש: אתה יכול להגיד לו יש לי דבר מאוד מעניין שיכול לשנות אותך ואת ...
המקום והזמן לספר סיפור מקום זמן אופי קיצוני מרחב המקום למה לגרום ללקוח סקרנות הזמן
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
7:52איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
... תחום בחיים. אנשים מוכנים להשקיע בלימודי שיטות מכירה כי הם מאמינים שזה ישפר את היכולת שלהם לשכנע לקוחות, למכור מוצרים, שירותים או רעיונות. ישנה כמות אדירה של אנשי מכירות, מרצים ומומחים הטוענים שיש בידיהם את השיטה המנצחת שתלמד כל ... שיטות ומדריכים שמבטיחים ללמד כל אחד למכור יותר, כי לרוב בני האדם חשוב לדעת לשכנע אחרים לקנות את הרעיונות, המוצרים או השירותים שלהם. מה השאלה שעולה כשמישהו מציע לך שיטת מכירה? ש: מה צריך לבדוק לפני שמאמינים למי שאומר ... למכור באמצעות השיטה ולראות מה קורה? ת: מצד אחד, אפשר לבדוק אם התוצאות טובות בשטח: האם באמת מכרת יותר מוצרים או שירותים בזכות השיטה. מצד שני, אם רוצים לבחון באופן עקרוני אם זו שיטה מקיפה וחזקה, אפשר לשאול את ... לא עובר לטיפול בבעיות נפשיות? ש: בשיחה נזרקה השאלה: אם אתה יודע למכור כל כך טוב, למה רק למכור מוצרים ועסקים? למה לא לפתור לאנשים בעיות עמוקות? ת: לפעמים איש המכירות יגיד אני עוסק במה שאני אוהב, ואני לא ... לה מגבלות וצריך להכיר בהן. מצד שני, אם יש לך כלי אמיתי, אולי תוכל להשתמש בו לא רק למכור מוצרים, אלא גם לעזור לאנשים בתהליכים נפשיים, או בכל תחום אחר שדורש שכנוע ושינוי מחשבתי עמוק. כיצד לפתח יכולת שכנוע ... יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות אחת להגיד בא נראה אם היא מוכרת לי את המוצרים שלי בא ננסה אותה ונראה אם זה מוכר או לא מוכר אבל בהנחה שאתה רוצה לדעת אם נגיד יש ... למכור לבן אדם משהו תגלה אמפתיה זאת השיטה שלו למכור והוא נותן לך הרצאה ואתה מגלה אמפתיה ואתה מוכר מוצרים אבל אתה אומר זאת באמת השיטה או שיש שיטה יותר טובה, האם השיטה הזאת אפשר לשפר אותה או לא ... שאומר שזה לא בהכרח רע ולמכור לך אותו. ש: עוד פעם? אליעד: אז אם אתה טוב במכירות תרחיב את המוצרים שלך למה אתה מלמד רק אנשי מכירות תיתן הרצאה למטפלים, לך תלמד מטפלים בהפרעות נפשיות איך לטפל איך למכור ... מצב, זאת אומרת אני אישית לא מקבל את הדבר הזה בכלל. אליעד: זה נכון אבל כשאתה כצופה הולך לקנות מוצר שאומר אני עכשיו לומד איך למכור תשאל את עצמך האם באמצעות שיטת המכירה הזאת אני יכול עכשיו לגרום לבת ...
להתמודד עם חרדה מקרה קיצון איך לא להתאבד סדנאות לשכנע את הילד מנטליות לעשות שיעורים איך להירגע
צמחונות, טבעונות, התאכזרות לבעלי חיים, אכילת בעלי חיים, צער בעלי חיים, מוסריות אוניברסאלית, מה מוסרי? מה לא מוסרי?
צמחונות, טבעונות, התאכזרות לבעלי חיים, אכילת בעלי חיים, צער בעלי חיים, מוסריות אוניברסאלית, מה מוסרי? מה לא מוסרי?
אכילת בשר צמחונות טבעונות לבחור מוסריות טענה האם לאכול אוניברסליות
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
... מכירות איך להבין את הצרכים של הלקוח לפני מכירה? אליעד כהן מסביר כי כחלק מעקרונות המכירה, לפני שמתחילים להציע מוצר ללקוח, חשוב מאוד להבין את הצרכים והדרישות של הלקוח. לעיתים, אנשי מכירות עשויים להציע מוצר מבלי לדעת מה הלקוח באמת מחפש, דבר שעשוי להוביל לכישלון במכירה. דוגמה לכך היא מצב שבו איש מכירות מציע ... הלקוח, אך אם איש המכירות לא יבין את השאלה או את הרצון של הלקוח, הוא עלול להציע לו את המוצר הלא נכון. מהי הגישה הנכונה לפנות ללקוח? הגישה הנכונה היא להתחיל בשיחה עם הלקוח, להבין את צרכיו ורצונותיו, ורק לאחר מכן להציע את המוצר בצורה שמתאימה לצרכים האישיים שלו. לכל מוצר יש אינסוף דרכים למכור אותו, אך הדרך המוצלחת ביותר היא זו שמתאימה ללקוח. במקרה שבו לא ברור מה הלקוח מחפש, יש לשאול אותו על צרכיו, ואז להציע את המוצר שמתאים לו ביותר. מה גורם למכירה להרגיש קשה? רבים מאנשי המכירות מרגישים שהמכירה קשה, בעיקר מכיוון שהם מרגישים שהם ... המכירות היא רק למכור, מבלי להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח. המיקוד צריך להיות בהבנת הלקוח וצרכיו, ולא בהצעת המוצר קודם כל. כאשר אנו מציעים מוצר לחבר, אנו קודם כל בודקים אם הוא באמת זקוק לו, ולא ממהרים להציע את המוצר מיד. איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח? אחת השאלות החשובות במכירה היא איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח. אליעד כהן מציין כי כדי לדעת אם המוצר אכן מתאים ללקוח, על איש המכירות להבין היטב את היתרונות של המוצר ואת האופן שבו הוא יכול לעזור ללקוח. אם איש המכירות לא מבין את היתרונות של המוצר, קשה לו למכור אותו בצורה אפקטיבית. אם הוא לא היה קונה את המוצר בעצמו, זה לא אומר שהמוצר לא טוב - מה שחשוב הוא האם המוצר יכול להועיל ללקוח. איך למכור מוצרים שלא בהכרח מעניין את הלקוח? ישנם מקרים שבהם הלקוח לא יודע בדיוק מה הוא רוצה. במקרה כזה, איש המכירות ... להפעיל יצירתיות ולהתאים לו פתרון. הרבה פעמים הלקוח לא מבין את צרכיו, ולכן על איש המכירות להציג לו את המוצר בצורה שתגרום לו להבין שהוא זקוק לו. גם אם הלקוח לא יודע להגדיר את מה שהוא רוצה, חשוב להיות ... למכור, אך בסופו של דבר, הדרך הגיונית היא שתוביל לתוצאה הטובה ביותר. יש להימנע מדרכים לא הגיוניות שלא מתאימות למוצר או ללקוח, ולהתמקד בדרכים המועילות והמתאימות ביותר למצב. מהי הדרך הטובה ביותר לפנות ללקוח? השלב הראשון במכירה הוא לדעת ... נמצא. אם הוא נמצא במצב של חיפוש, כדאי לפנות אליו ולשאול אם יש משהו שהוא מחפש. אם הוא מתבונן במוצרים ומעוניין להתנסות בהם, עליך לא להפריע לו יותר מדי. ישנם מוצרים כמו בגדים ואלקטרוניקה שמצריכים גישות מכירה שונות, ולכן חשוב להבין את הצרכים של הלקוח ולפעול בהתאם. איך להפוך את מכירת המוצרים למהנה? תהליך מכירה יכול להפוך למהנה אם איש המכירות יחשוב על צרכי הלקוח ויציע לו את המוצר המתאים לו. כאשר איש המכירות מבין את מה שהלקוח מחפש ומציע לו את המוצר בצורה שמתאימה לו, חוויית הקנייה הופכת ליותר מספקת, והמכירה הופכת לאפקטיבית. מהם הטיפים לאנשי מכירות? איך למכור יותר ביעילות? ... מכירה? כחלק מעקרונות המכירה, חשוב להבין את השאלה לפני שמספקים תשובה. אליעד מסביר שלפני שאנחנו פונים ללקוח ומציעים לו מוצר, עלינו להבין מה בדיוק הוא מחפש או זקוק לו. אם לא מבינים את הצרכים של הלקוח, ניתן להציע לו ... הצרכים האמיתיים שלו. לדוגמה, אם אתה מנסה למכור וידאו טייפ ללקוח מבלי להבין מה הוא באמת מחפש, תוכל לשלב מוצר שלא תואם לרצונו האמיתי, מה שיכול להוביל לכישלון במכירה. אם אתה מתחיל לשוחח עם הלקוח ומבין את הצרכים שלו, תוכל להציע לו את המוצר בצורה מדויקת הרבה יותר. כל מוצר הוא למעשה תשובה לשאלה, כאשר השאלה היא רצון הלקוח. למה מכירה הופכת לקשה? רבים מאנשי המכירות מרגישים שהמכירה קשה, ... את הצרכים של הלקוח. כאשר לא אכפת להם מהלקוח, הם לא מבינים את כוונותיו ורק מנסים לדחוף לו את המוצר, הם חשים שמדובר במרמה. אליעד מציע שבמקום זאת, על אנשי המכירות להתמקד בהבנת הלקוח ולהציע לו את המוצר שיסייע לו. אם תסתכל על זה מנקודת מבט של חבר קרוב, תראה את המוצר כפתרון לצורך אמיתי של הלקוח. כשאתה מוכר לחבר, אתה לא ממהר להציע את המוצר, אלא קודם כל בודק אם זה באמת מתאים לו. איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח? שאלה נוספת שעולה היא כיצד אנשי מכירות יכולים לדעת אם המוצר שלהם מתאים ללקוח. אליעד מציע שזו שאלה שמחייבת בחינה פנימית של המוצר והבנת היתרונות שלו. אם אתה לא מבין את היתרונות של המוצר שלך, קשה לך למכור אותו. גם אם לא היית קונה את המוצר, עליך להאמין בכך שהוא טוב עבור הלקוח. למשל, אם אתה מוכר תרופות, יכול להיות שאתה לא תשתמש בהן בעצמך, ... זו השקפת עולם שיכולה להקל על אנשי המכירות, כי הם מבינים שהם לא מרמים את הלקוח, אלא מספקים לו מוצר שיכול להועיל לו. איך למכור מוצרים שלא בהכרח מעניין את הלקוח? יש מקרים שבהם הלקוח לא יודע בדיוק מה הוא מחפש. לעיתים הלקוח יכנס לחנות ... דרך להציע לו פתרון. זה נכון במיוחד במקרים שבהם הלקוח לא מבין את צרכיו. אם תדע להציג לו את המוצר בדרך שיגרום לו להבין שהוא זקוק לו, תוכל להניע אותו לרכוש את המוצר. חשוב להיות קשוב לצרכים של הלקוח ...
הנחות צרכים של לקוח חיפוש צורך אמיתי של לקוח להבין שאלות התנסות להיות איש מכירות מצליח כישלונות
חשיבת יש, חשיבת אין, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית, חשיבת שפע, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, איך למכור יותר? יכול למכור לכל אחד, הפסיכולוגיה של המכירה
חשיבת יש, חשיבת אין, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית, חשיבת שפע, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, איך למכור יותר? יכול למכור לכל אחד, הפסיכולוגיה של המכירה
... ישנם גם חסרונות בגישה של חשיבת יש. אם המוכר מתעקש למכור ללקוח שאין לו סיכוי אמיתי למכור לו את המוצר, הוא עלול לבזבז זמן ומאמצים על לקוחות שאין להם עניין במוצר. התעקשות כזו עשויה להוביל לבזבוז משאבים ולהפסד זמן, במקום להתמקד בלקוחות שמוכן יותר לבצע את הרכישה. כלומר, חשוב לדעת ... יקנה ממני, מחשבות כאלה מחבלות בהצלחת המכירה. אליעד מסביר כי אם יש למוכר את האמונה שהוא יכול למכור את המוצר, גם אם לא כל הלקוחות יקנו ממנו, הסיכוי להצליח יהיה גבוה יותר. מהי חשיבת שפע ואיך היא יכולה להשפיע ... יש צורך במידה של זהירות. יש מצבים שבהם המוכר לא יכול למכור למישהו באופן ריאלי, כי הלקוח לא מעוניין במוצר או אין לו את הצרכים המתאימים. אליעד מציין כי במקרים כאלה חשיבת יש לא תמיד מועילה. חשוב להבין מתי ... בצורה מיידית? אחד הגורמים המשמעותיים שיכולים לשפר את המכירה הוא האמונה האישית ביכולת שלך למכור. כאשר המוכר מאמין בעצמו ובמוצר שהוא מוכר, גם אם לא כל לקוח יקנה ממנו, הוא ימשיך להתמיד במכירה. האמונה הזו היא מקור למוטיבציה ומפחיתה ... מתעקש למכור ללקוח, למרות שאין לו סיכוי להצליח. המוכר עלול לבזבז זמן ומשאבים על לקוחות שאין להם עניין אמיתי במוצר, במקום להתמקד בלקוחות שיש להם פוטנציאל לקנות. אליעד מציין כי חשיבת יש יכולה להוביל לבזבוז זמן אם לא יודעים ... בהצלחת המכירה. כל מחשבה שלילית שמטרידה את המוכר פוגעת בתהליך ומורידה את המוטיבציה. חשוב להימנע מהמחשבה הזאת ולהאמין בעצמך ובמוצר שלך, גם אם המצב נראה מאתגר. אליעד מסביר כי אם יש למוכר את האמונה שהוא יכול למכור, הסיכוי להצליח ... למכור לכל אחד לא תמיד מועילה. אם המוכר לא מבצע חקירה אמיתית על הלקוח ומבין שהוא לא באמת מעוניין במוצר, הוא עלול לבזבז זמן ומאמצים. חשוב לדעת מתי להפסיק ולהתמקד בלקוח האמיתי שמוכן לבצע את הרכישה. מהו הגורם שיכול ...
אימון הרגשה לרכוש לשמור על המוטיבציה אנשי מכירות לחשוב שלילי לבחון איך למכור
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
... 1 - חוסר הזדהות מוחלט עם הרצון של הלקוח. לראות בלקוח, רק ארנק זז, שבמקום לשדוד אותו, מוכרים לו מוצר. הלקוח לא מעניין. הכסף של הלקוח הוא המטרה ולא טובת הלקוח. מצב 2 - הלקוח מעניין ברמה האישית. רע ... הלקוח. במצב כזה, יכול להיות שלא יסגור עסקה עם הלקוח, וירוויח פחות כסף, כי הלקוח לא באמת צריך את המוצר. יקח מהלקוח פחות כסף ממה שהוא יכול. יתן הנחות ללקוח, על חשבון העסק. וירגיש לא בנוח, לדאוג לאינטרס של העסק, מול האינטרס של הלקוח. בכל עסקה, יש ניגוד אינטרסים. בעל עסק, כשהוא לוקח מוצר מהעסק של עצמו, הוא עושה זאת על חשבון העסק (בגדול / במינימום עלות). האינטרס של העסק, לעשות כסף. האינטרס ...
חבר של הלקוח ייצור הכנסה בעלי עסקים מה זה אישיות למה לכעוס על עצמך איך להאשים את עצמך למה לכעוס על עצמי הרצון של הלקוח
פגישה עם לקוח / לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב
... האפשריות. ברור כמובן שלפעמים כדי לסגור עסקה עם הלקוח, חייבים להבין מהלקוח מה הוא צריך / לתמחר לו את המוצר וכולי. וברור שלא תמיד אפשרי למכור מהפגישה הראשונה. אבל יחד עם זאת, איש המכירות צריך להיות ממוקד כל הזמן, ...
מה זה מנהל מכירות סגירת עסקאות מול לקוחות עסק ודאות ניהול מוצר פגישה עם לקוח
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצר, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוצר, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
בשורת איוב התמודדות עם סגר הקורונה חוויית פרידה אין לי ביטחון עצמי רוצה להגיד איך לא להיפגע ממה שחושבים עלי? פחד לגשת פחד גישה לאהוב את עצמי בלי שיאהבו אותי אני חסר ביטחון עצמי לא מספיק אוהבת אותי כמה זמן לוקח לשכוח אהבה? למה לחפש אושר? ללמוד ממישהו מאושר חברות ומערכות יחסים לבד או זוגיות פחד להחליט להיפרד טוב להחליט להתמודד עם התנגדות בכל תחום להתמודד עם דחייה ניהול מוצלח חרדת ביצוע ומוטיבציה שיקולים האם לתת הנחה ללקוח למרות שהמוצר גרוע ילדים שעברו התעללות איך לא לגרום לילד? כוח התת מודע תזונה רוחנית קולות של קדושה הפרעת אישיות נרקיסיסטית בזוגיות לשכנע אקסית לאהוב אותך האקס לא מוכן לדבר איתי תרגילי יוגה כמה להתאמן? הוכחות לקיום הבורא אנשים חכמים שמאמינים באלוהים לזהות מורה מואר הרגשה של הארה טיעונים בספר להיות אלוהים להיות אלוהים בדמיון איך לקבל כסף? כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך לדעת מהי משמעות החיים? מה משמעות החיים של אלוהים? כיוון חיובי למחוק זיכרון שלילי חופש בחירה אלוהים בוחר למה העולם קיים? איך הבריאתנים מבינים את סיפור הבריאה יש מאין? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רוחני, מאמן אישי בסקייפ, מאמן מנטלי בתחום מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.3574 שניות - עכשיו 03_11_2025 השעה 08:38:55 - wesi1