אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להקים עסק, להרוויח כמה שיותר כסף, להכניס כמה שיותר כסף, הקמת עסק, הכנסות או רווחים, להכניס כסף, להרוויח כסף, הכנסות חייבות במס, תשלומי מס ערך מוסף, תשלומי ביטוח לאומי, תשלומי מס הכנסה, חברה בעמ, עוסק מורשה, עוסק פטור, חשבונאות, יעוץ כלכלי, הגדלת הכנסות, הגדלת רווחים, רמת רווחיות, מבוא לכלכלה, מיקרו כלכלה, עלות ייצור שולית, מנטורים לכסף, מה זה הכנסות כספיות? מה זה רווחים כספיים? יועצים עסקיים, הכנסה כספית, רווח כספי, להגדיל רווחים, להגדיל הכנסות
... במידת הרווחיות של העסק שלך. ומידת הרווחיות של העסק שלך, היא הפער שיש בין ההכנסות לבין ההוצאות שלך. לדוגמה, נניח שאתה קונה מוצר ב 100 שח ונניח שכל עלויות התפעול של העסק שלך, כולל הוצאות שיווק, משרד וכל מה שזז, למעט ההוצאה בגין רכישת חומר הגלם, זה נניח עוד 30 שח, הרי שההוצאות שלך הן 130 שח. ונניח שאתה מוכר את המוצר ב 160 שח, אז ההכנסות שלך הן בעצם 160 שח, הרווח שלך שחייב במס, הוא 30 שח ואחרי תשלומי המיסים, נניח שנשאר לך 15 שח, תלוי בהמון גורמים שונים. אז במידה וזה המצב אצלך, הרי שככל שתמכור יותר מוצרים, אז אם תישאר באותה רמת רווחיות לא משנה כמה תמכור, אז ככל שתכניס יותר ... X, אז ככל שתמכור יותר תרוויח יותר. אבל צריכים לזכור, שישנם מצבים שבהם העסק אולי לא מנוהל נכון, ואולי אתה מפסיד כסף על כל מוצר שאתה מוכר. אולי לדוגמה ההוצאות שלך, יותר גדולות מההכנסות שלך. ואז ... יותר, ככה אתה אולי מפסיד יותר כסף. וזה תלוי בהמון גורמים. ויש גם מושג שנקרא עלות ייצור שולית. דהיינו, כמה עולה לך לייצר את המוצר האחרון שבשוליים. דהיינו, שיכול להיות מצב, שככל שאתה מוכר יותר יחידות, אתה מתחיל להרוויח פחות, כי עולה לך יותר ויותר לייצר עוד ועוד יחידות מוצר (עלות שולית יורדת מול עלות שולית עולה). ויש בזה כל מיני חישובים ...
לקוח טעויות להפסיד כסף להרוויח כמה שיותר נותני שירות פרסומת לקוחות הגדלת רווחים
איזה עסק לפתוח? איך לעשות הרבה כסף? איך להקים עסק רווחי מאוד? איזה עסק להקים? איך לפתח קריירה? במה כדאי לעבוד? מהו העסק הכי רווחי בעולם? איזה עסק כדאי לפתוח? איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי כדאי לפתוח? רעיונות לעסק קטן, איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי רווחי? איזה עסק הכי טוב לפתוח? איזה עסק הכי משתלם לפתוח? איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח?
... שכדאי להבין אותה. והיצע וביקוש יכול להיות תלוי בכל מיני גורמים. לדוגמה כשל שוק. דהיינו, לדוגמה מקרה שבו פתאום יש ביקוש לאיזה מוצר ואין מספיק ספקים שיש להם את המוצר הזה. לדוגמה נניח שיש קורונה ואנשים רוצים מסכות ... קורא לזה כשל שוק. כי בטווח הארוך בשוק תקין ובריא, כנראה שההיצע והביקוש יתאזנו. כי כנראה שעם הזמן יכנסו עוד אנשים שיספקו את המוצר, שכרגע יש לך בו יתרון תחרותי. במילים אחרות, בהחלט אפשרי לעשות כסף והרבה מאוד כסף, מלהתחבר למגמה שבה יש כשל שוק זמני, במוצר מסוים. דהיינו, למצוא מוצר שבנקודת זמן מסוימת, יש ממנו הרבה יותר ביקוש מאשר היצע, מכל מיני סיבות שונות. ואז באפשרותך למכור את המוצר הזה ולעשות ממנו הרבה כסף. אבל כנראה שמהר מאוד, ... רישום פטנט, אז עדיין מישהו ינסה להמציא פטנט אחר להביא אלטרנטיבה ללקוחות שלך. במילים אחרות, לא משנה מה, תמיד לאורך זמן, אם יש למוצר מספיק ביקוש, הרי שההיצע יגדל, כדי להוריד את ... לעסקים מתחרים להתחרות בי. כמובן, בדברים שיש להם ביקוש באופן כללי. אבל שוב אחדד, יש את הלוגיקה שאומרת, בא נחפש פטנט למצוא איזה מוצר שכולם רוצים אותו ושאין ממנו הרבה ונעשה ממנו ... ושאתה יכול להיות בו הכי טוב. כי אז יהיה פער יותר גדול בין ההיצע לבין הביקוש ותוכל לעשות יותר כסף. במילים אחרות, אל תחפש את המוצר שאתה יכול לספק בו יותר ביקוש מהיצע, כי הכסף שם ...
מקום זמן מוצר ציר הזמן חוסר ודאות להקים עסק הקמת עסק כסף קושי
פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי חוצות, אורגני או בתשלום
... כמובן שיווק אורגני בלבד ולא שיווק ממומן. אז ברמת העיקרון, פרסום ממומן פירושו, שאתה משלם כסף לרשת פרסום כלשהי, כדי שהיא תחשוף את המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. אבל מה היה קורה ... שלו. ערוץ הטלוויזיה יוצר תוכניות, שיגרמו לאנשים לצפות בו, כדי שהוא יוכל למכור שטחי פרסום בטלוויזיה ולעשות מכך כסף. שאלה: האם יש מוצר בעולם האמיתי, שאנשים משתמשים בו, בלי שהוא ... על זה שהיא עצמה נמצאת במקום סואן עם המון אנשים וזה בעצם הפרסום בתשלום שהיא עושה. במילים אחרות, בפועל ב 99% מהמקרים, כנראה שהמוצר שלך לא יהיה ככ טוב ברמה כזאת שהוא יפיץ את ... לבין לשלם לפייסבוק כסף כדי שהם יפרסמו את הפרסומת שלך למישהו, אבל ברמת העיקרון שום פרסום, הוא לא אורגני במאה אחוז, למעט אם יצרת מוצר פורץ דרך וכל מי שהשתמש בו, מעצמו הלך וסיפר לכולם על המוצר שלך. שגם אז כנראה שבהתחלה יהיו פעולות ... לפחות בהתחלה. לסיכום: כמעט כל העסקים בעולם, מפרסמים את עצמם ללקוחות גם בתשלום. יחד עם זאת בעולם אידיאלי אופטימלי, עדיף שיהיה לך מוצר שבו אתה ממציא את הגלגל מחדש שאז אולי לא ...
אפשרות שיווק ממומן פוטנציאל תשובה לקוח פוטנציאלי ויראלי פירוש שיווק אורגני בלבד
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
... המכירות. דהיינו, בשביל לעשות כסף, אתה לא צריך להיות זה שהמוצר שלו, ואתה לא צריך להיות בעל העסק שאתה מוכר את המוצר שלו. אלא מספיק שתהיה איש המכירות של העסק, ... מרוויח יותר כסף, מאשר בעל העסק שהוא מוכר עבורו את המוצר. ולמה זה ככה? מהמון סיבות. ובגדול, מבחינת ... אתה צריך להתייחס לעצמך כאל עצמאי שמנהל עסק. כאשר המוצר שאתה מספק, הוא בעצם שירותי מכירה. שוב, אתה ... כאשר הלקוחות שלך, הם בעלי העסקים שאתה מוכר את השירותים והמוצרים שלהם ללקוחות שלהם. אז המיינדסט שלך צריך ... שלך. והלקוחות שלך, אלו בעלי עסקים, שהם רוצים למכור את המוצרים והשירותים שלהם, ללקוחות פוטנציאלים שלהם. ... דברים באפיקים שונים. שיפור יכולות המכירה שלך . כי זה המוצר שלך שאותו אתה מספק ללקוחות שלך. דהיינו, אתה ... יש כמה רבדים. 1 - אתה צריך לשפר את היכולת שלך למכור את המוצרים של הלקוחות שלך, ללקוחות שלהם. דהיינו, לדעת למכור יותר טוב את המוצרים של הלקוחות שלך, ללקוחות שלהם. ואיך עושים ... כי לפעמים צריך ידע ספציפי ויכולת ספציפית, כדי (למכור מוצרים ספציפיים). וזה עוד עניין בפני עצמו. בכל מקרה, במהות, שפר את היכולת שלך, למכור את המוצרים של הלקוחות שלך, ללקוחות שלהם. 2 - אתה צריך ... לדעת לגרום ללקוחות שלך, שהם בעלי העסקים שאתה מוכר את המוצרים שלהם, אתה צריך לדעת למכור את עצמך, שיתנו ... נניח שבעל עסק בוחר חברת שיווק חברת מכירות, שתמכור את המוצרים שלו. ולפעמים בעל העסק צריך לסגור הסכם ... כאיש מכירות, לבעלי עסקים, שיסכימו לאפשר לך למכור את המוצרים שלהם, שיסכימו לתת תקציב שיווקי עבור תהליכי ... להיות איש המכירות שלהם. כדי שלא תפגע במותג שלהם. כי יש מוצרים שצריכים לדעת למכור אותם, במובן שצריכים ... וכולי. בקיצור, עליך לשפר את היכולת שלך, 1 - למכור את המוצרים של הלקוחות שלך, לדוגמה להתמקצע בתחום ... שלך, שיתנו לך את ההזדמנות לעשות כסף, מכך שתמכור את המוצרים שלהם. שיווק עצמי ויצירת לידים אתה צריך ... כאשר במהות, הגיוני שכמה שיותר עסקים ירצו שאתה תמכור את המוצרים שלהם. בחירת הלקוחות שלך עליך לדעת לבחור את ... כמו בכל תחום אחר, אתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף, ממכירת המוצר שלך. וכאן השירות שאתה מוכר, הוא שירותי מכירה. דהיינו, אתה מספק שירות של למכור מוצרים של אחרים, לבעלי עסקים שרוצים למכור את המוצרים שלהם בכמה שיותר כסף, כדי שגם הם יעשו כסף ... להיות העסק, שבסופו של דבר, תעשה הכי הרבה כסף מלמכור את המוצרים שלו. ומכאן בעצם נעבור לשאלה, באיזה עסקים ... אז בפשוטם של דברים, אתה תוכל לעשות הכי הרבה כסף, מלמכור מוצרים שבעל העסק ירוויח בזכותך הכי הרבה כסף. כי ... כאן הוא קצת יותר מורכב. כי יתכן עסק, שלדוגמה ימכור מוצר ב 100 שח ייתן לך 10 שח תמורת המכירה ייתן עוד ... גורמים, כי אולי הרבה יותר קל לעשות 1000 שח מלמכור את המוצרים שאתה מקבל עליהם רק 10 שח למכירה, מאשר לעשות 1000 שח מהמוצר שאתה מקבל עליו 1000 שח למכירה. אבל ברמת ... נוספת תהיה, שאתה צריך להבין את היכולת שלך למכור את המוצר ולעשות מזה כסף. כי אולי תוכל תמצא עסק שעושה ... עסקאות עבור העסק הזה, מסיבות שונות כאלו ואחרות. תלוי במוצר, תלוי בשיווק, תלוי בלידים, תלוי במותג, תלוי במתחרים של המוצר, תלוי בתמחור של המוצר , תלוי בכל מיני גורמים כאלו ואחרים. נקודה ...
מכירה קלה איך למכור שירותי מכירה אסור לקוח אומר שהמוצר יקר להתעשר מתחום המכירות להרוויח כסף לקוח מתעניין לקחת
למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
... בצורה חכמה וכולי. באותו הקשר אזכיר גם, שלא כל אחד יכול למכור ולא כל אחד יכול ללמוד למכור. ולא כל מוכר שכן יכול למכור מוצר אחד, יכול למכור מוצר אחר. כמו שהסברתי כאן (כל אחד יכול למכור). כי לכל מוצר כדי למכור אותו, צריך גם ידע ספציפי אבל גם יכולת רגשית ספציפית. ומכל שכן, שלא כל אחד יכול ללמד כל אחד למכור. ולפעמים המחסום הוא ...
לכוון מטרות מנהל מצד האמת ללמד כל אחד רצון תועלת השקעה באיש מכירות
מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
... גם בהקשר של לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים ועוד. בכל מקרה ניתן לומר, שמיתוג זה חשוב. ושצריך להפריד בין השאלה של איך כדאי לך למתג את ... לשלם יותר כסף, עבור מוצר שנתפס כיותר ממותג וכולי. עד כאן הכל נכון. עכשיו, לצורך העניין ניקח עסק שרוצה להרוויח יותר כסף ורוצה למכור מוצרים במחיר יותר גבוה ממחיר השוק הממוצע. דהיינו, העסק לא רוצה לפנות לקהל יעד שמחפש את המוצר הכי זול, ולכן הוא לא ירצה למתג את עצמו בתור המוצר הכי זול. אבל הוא כן רוצה לפנות לקהל יעד שירצה לשלם לו יותר כסף, כמו שלקוחות מוכנים לשלם למותגי יוקרה כאלו ... כי זה שמישהו מוכר מוצר בהמון כסף, זה לא אומר שבשורה התחתונה הוא עושה יותר כסף, ממישהו שמוכר הרבה יותר מוצרים במחיר הרבה יותר זול. ולכן ברמת העיקרון, לא בהכרח שכדאי לבנות מותג יוקרה, במידה ורוצים להרוויח כסף, אבל זה ... למתג את עצמו בתור המוצר הכי זול והוא רוצה למכור מוצרים במחיר יותר גבוה ממחיר השוק הממוצע, ונניח שאותו עסק מתקשה למכור את המוצרים במחיר שהוא רוצה. אז במקרה כזה עלולה להיות הטעות המחשבתית הבאה, שהולכת כך: מאחר שבאופן כללי כדאי לבנות מותג, ... יהיה נכון לומר, שמוצר ממותג נמכר ביותר כסף ממוצר שאינו ממותג (תלוי סוג המיתוג), ומאחר שאותו עסק היה רוצה למכור את המוצרים הרבה יותר ממחיר השוק, בדיוק כמו אותם מותגים שמוכרים מוצרים הרבה מעבר למחיר השוק, מכאן לכאורה ניתן להסיק, שהדרך להגיע לכך שאותו עסק יוכל למכור מוצרים מעל מחיר השוק, היא באמצעות בניית מותג או מיתוג מחדש וכולי. כי נראה שהלוגיקה אומרת, שאם אנשים מוכנים לשלם המון ... לשלם לך הרבה כסף על המוצרים ועל השירותים שלך. אבל כמובן, זה שמשהו נראה הגיוני, זה עדיין לא אומר שהוא באמת נכון. ואני אסביר. 1 - אני מזכיר ... שמפסיקים לייצר מוצרים ממותגים ועוברים לייצר מוצרים פחות ממותגים או מותגים יותר זולים, כדי להתפרנס. 2 - צריך לדעת שיש עלות של בניית מותג, ויש גם עלות של שמירה על ... יתכן שאתה רוצה לבנות מוצר, שאחת מהתועלות שהוא מביא ללקוח, היא, שהמוצר שלך עוזר ללקוח להרגיש שהוא איש חשוב יוקרתי איכותי אליטה וכיוב. במקרה כזה לדוגמה, שבו חלק ממה שאתה מספק ללקוח ... שאתה תשקיע באיכות המוצר עצמו, כנראה שאתה תשקיע גם המון משאבים במיתוג של העסק שלך, שיהיה נחשב כמותג יוקרתי. לא כדי שתוכל למכור ביותר ... מעלות השיווק. כי המוצר עצמו, הוא תחושת היוקרה, שיש ללקוח כאשר הוא משתמש במוצר. יחד עם זאת כאשר אתה חושב על מיתוג של העסק שלך, כדי לגרום ללקוחות להיות מוכנים לשלם לך יותר כסף, כמו שלקוחות ... מה האמת שלך לגבי המוצר שלך? מה בדיוק אתה מוכר? האם לצורך העניין אתה מוכר נעליים? או שאתה מוכר תחושה של השתייכות למועדון האנשים שנועלים ... לא מעדיפים מותגים או מוצרים שנתפסים בעיניהם כמוצרים יוקרתיים? מה האמת? מה אתה רוצה למכור? למי אתה רוצה למכור? ומה הלקוחות שלך רוצים לקנות? וכמובן שצריכים לעשות ... לא רוכשים ממך את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה? האם באמת זאת בעיה של מיתוג? או שאולי יש לך בעיה אחרת? בדרך כלל, הבעיה לא תהיה בעיה של ... יותר בסיסי בין המוצר שלך, לבין צרכי הלקוח שלך. בכל מקרה, המסר הוא, שבניית מותג ומיתוג מחדש, זה תהליך אפשרי בתוך בניית תהליך שיווקי. ...
מי קהל היעד אהבה למכור את המוצר שלך לשווק למכור מוצר יקר מוכר ללקוח להסביר מוצר יקר מידי
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... עבודה שיחת מכירה ניהול משא ומתן זיהוי צרכי הלקוח מכירות לפעמים על האדם לנהל שיחת מכירה כלשהי ולנסות למכור בה מוצר כלשהו. וכאן יתבארו השלבים, כיצד לנהל שיחת מכירה בצורה נכונה? וכיצד לנהל משא ומתן בצורה נכונה? או לדוגמה בראיון עבודה, שעל האדם לנסות למכור את הכישורים ואת הזמן של ... האדם רוצה להצליח למכור למישהו משהו, בראש ובראשונה עליו לנסות להסתכל על הדברים, מנקודת מבטו של זה שרוצים לשכנע אותו, שהוא זה שאמור לקנות את הרעיון מוצר. על האדם לנסות להבין, כיצד האדם שמולו חושב? מה חשוב לאדם שמולו? מה האדם השני רוצה? מה באמת הוא רוצה? מהן המטרות של האדם השני? וכולי. על המוכר, לנסות להבין כמה ... עליך לנסות למצוא נקודות התאמה, בין הרצונות והצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, לבין הדבר שאותו אתה רוצה למכור לו. עליך לנסות להבין עם עצמך, איך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לענות על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ואיך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לסייע ללקוח הפוטנציאלי וכיוב. בשלב הבא והשלישי, על האדם לנסות לחשוב, כיצד הוא גורם ללקוח הפוטנציאלי שמולו, להבין ולראות את נקודות החיבור שיש, בין הצרכים והרצונות שלו כלקוח הפוטנציאלי, לבין המוצר שאותו אתה מנסה למכור לו. והעיקר שצריך לשים אליו לב, הוא כיצד לגרום ללקוח הפוטנציאלי, להבין, שהמוצר שלך, יכול לענות על הצרכים שלו. ועל ידי זה שמצליחים, גם להבין את הצרכים של הצד השני, וגם להבין כיצד המוצר שלך עונה על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, וגם מצליחים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין שהוא יכול להיעזר במוצר הזה, על ידי זה מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח הפוטנציאלי יקנה את מה שרוצים למכור לו. ובמקרה של ראיון עבודה. שלב ראשון נסה להבין את הצרכים של המקום שבו אתה רוצה ...
למכור למישהו תשובה איך לשכנע לקוחות הסבר להסתכל התאמה לנסות למכור זיהוי צרכי הלקוח
חינוך ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 2
... זיהוי צרכי הלקוח. כי דבר ראשון צריך לבדוק, זה, האם בכלל הלקוח רוצה את המוצר שלנו. וגם אם הוא לא רוצה את המוצר, עדיין צריך לוודא, שאין לו רצון, שהוא מנוגד למוצר שלנו. זא, יכול להיות לילד רצון להתנהג בצורה מסוימת. ויכול גם להיות מצב, שבו, אין לילד רצון להתנהג בצורה מסוימת, אבל, גם אין לו ... דווקא בצורה מנוגדת והפוכה, לצורה שבה רוצים שהוא יתנהג. וכאשר באים למכור מוצר כלשהו למישהו, צריך גם לנסות להבין, האם המוצר שלנו, עונה על הצורך ועל הרצון של הלקוח. וגם צריך לראות ולוודא, שהמוצר שלנו, הוא לא מנוגד לרצון ולצורך של הלקוח. כי אז, כמובן שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר. ואז, כמובן שהלקוח ירגיש כעס, על מי שמכר לו מוצר. שגם אין לו בו חפץ, וגם המוצר פוגע לו ברצון המנוגד שלו. וזיהוי צרכי הלקוח פירושו, לזהות ולהגדיר, את הצרכים של הלקוח ושל הילד. בין אם אלו צרכים פיזיים וגלויים, ... בכלל מנוגד למה שהוא חושב שהוא צריך. וכאשר רוצים שהלקוח ירצה לקנות את המוצר, וכאשר רוצים שהמוצר יעשה טוב ללקוח, הרי שצריך להבין, מהם הצרכים הגלויים של הלקוח, ומהם הצרכים הנסתרים של הלקוח. ובמקרה שלנו, צריכים לזהות את הרצונות ... במקומות אחרים. ואחרי שמזהים את צרכי הלקוח, עכשיו צריך לראות, האם באמת המוצר מתאים ללקוח. כי אם לא, אז ברור מאליו, שמכירת המוצר לא ממש תצליח, ושהמוצר לא ממש יתאים ללקוח. ורצוי מאוד, שהפתרון שמוצע ללקוח, יתאים כמה שיותר לצרכים הגלויים והנסתרים של הלקוח. שהם, בעיקר צרכים רגשיים ...
כבוד רוצה חופש תהליך מכירה תקשורת נקמנות יהיה טוב בעיות סליחה
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... אוהב את מה שהוא לא האני שלו, ויותר ממה שהוא מאמין למה שהוא לא האני שלו. וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה מוצר וכיוב, אז מטבע הדברים כאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי האדם ... שהוא לא תמיד תואם אחד את השני. והאמת היא, שאם באמת המוכר היה אוהב ככ את הלקוח, אז הוא היה צריך למכור לו את המוצר , בלי להרוויח עליו שום דבר. כמו לדוגמה ילד שרוכש מוצר בחנות של אבא שלו, שבדכ, או שהאבא נותן לילד את המוצר במתנה. או שהאבא נותן לילד את המוצר בלי להרוויח עליו שום דבר. וזה משום שהאבא דואג לילד שלו, כאילו שהוא דואג לעצמו. וכאשר לקוח רגיל נכנס ...
הסוד חוסר ודאות למכור ללקוח ניסיון אני לא אוהבת את עצמי מומחה פיתוח הערכה עצמית להגדיל
התאהבות, איך להתאהב? לאהוב בחורה, למצוא אהבה, לאהוב את עצמך, לאהוב מישהו, מהי אהבה? משיכה מינית, משיכה רגשית, רומנטיקה, איך נוצרת אהבה? אימון לזוגיות, למצוא זוגיות
13:06התאהבות, איך להתאהב? לאהוב בחורה, למצוא אהבה, לאהוב את עצמך, לאהוב מישהו, מהי אהבה? משיכה מינית, משיכה רגשית, רומנטיקה, איך נוצרת אהבה? אימון לזוגיות, למצוא זוגיות
... אם אתה לוקח אותה אתה מקבל תחושת ערך מקבל זה מקבל זה כן אבל לפעמים הרבה יותר זול לקנות אתה יודע בנפרד מאשר לקנות את העסקת חבילה כי העסקת חבילה לפעמים היא עולה יותר יקר מאשר אתה קונה כל מוצר בנפרד. ש: נכון ויהיה לה חסרונות גם. אליעד: יש גם עלויות תחזוקה חוץ מזה אם אתה בן אדם רציני אתה אמור להגיע למצב שאתה טוב לך מבפנים שאתה ... סיכום של זה, תקשיב עושים את זה עוד פעם ועוד פעם אני אומר לך מה נקודת העצירה יש נקודת עצירה, באופן אובייקטיבי אני לא יודע כלום ואז סיימת את המשחק, תסביר את המהלך. ש: שבחורה היא בעצם כמו מוצר כמו כל דבר שאני רוצה. אליעד: ישות. ש: משהו שאני רוצה והעניין הוא, לחקור את השורש של הרצון הזה ואז אני מחובר לאמת יותר שמה אני רוצה באמת ...
חרדת פרידה להעריך את עצמך הערכה עצמית שלילית להבין את השורש התמכרות איך נוצרת למה היא אוהבת אותי לאהוב את עצמך ללא תנאים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוצר, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצר, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקריירה, מאמן עסקי, מאמן אישי לירידה במשקל בתחום מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 05_07_2025 השעה 22:49:36 - wesi1