... לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי,
המוצר לא מתאים ללקוח,
המוצר מתאים ללקוח, התאמת
המוצר ללקוח שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של ... בהתנגדויות של לקוחות, זאת אומרת לקוח רוצים למכור לו
מוצר הלקוח לא רוצה לקנות ואז צריך בעצם לטפל בהתנגדות של ... רועשת. עכשיו איך הופכים את המחשבה השלילית של הלקוח על
המוצר לסובייקטיבית זה נושא אחר שהסברתי אותו בפעם אחרת אבל בגדול הרעיון אומר שכשלקוח חושב דבר שלילי על
המוצר מה שצריך לעשות זה להפוך, בהנחה שאי אפשר לנטרל את המחשבה ... אבל בתור התחלה צריך להפוך את הדעה השלילית שיש לו על
המוצר לסובייקטיבית הלקוח אומר נגיד "הרכב הזה איטי נוסע לאט" ... לסובייקטיבי כי יש מצבים מסוימים שאם לקוח מציג חיסרון
במוצר אומר
"המוצר הזה לא מתאים לי כי ככה וככה" ואנחנו נגיד לו "אוקי בעיניך ... נגרום ללקוח לחשוב שבעיניו באופן סובייקטיבי יש חיסרון
במוצר דווקא בגלל זה הוא לא יקנה את
המוצר. מה פשר העניין איך זה יכול להיות? כי באופן יחסי מה בן ... מתאים" זה בעצם לומר שאולי בעיני מישהו אחר זה כן מתאים
המוצר. אז למה אני אומר שיש מצבים שאסור לגרום ללקוח לחשוב שהחיסרון שהוא רואה
במוצר הוא רק בעיניו? משום שיש מצבים שהיתרון והחיסרון הם תלויים ... הדירה הזאת רועשת מידי אף על פי כן..." נמכור לו את
המוצר. אוקי למה? הוא בעצם אומר דבר אובייקטיבי "הדירה הזאת ... רועשת" אבל לעומת זאת יש חסרונות שבהם ההתאמה של הלקוח
למוצר צריכה להיות סובייקטיבית. לדוגמא נגיד שהבן אדם אומר "אתה ... מצבים שבהם הלקוח טוען טענה והטענה לא נכונה הוא אומר
"המוצר הזה גדול", "אוקי לך זה נראה גדול זה לא בהכרח גדול", "זה ... אין פה מה לדון". ולכן יש מצבים שאם הלקוח מציג חיסרון
במוצר ואנחנו נגרום ללקוח לחשוב "שזה לא באמת ככה רק אתה חושב ... לא מתאים", אוקי ולכן צריך לשים לב כשלקוח מציג חיסרון
במוצר לא תמיד השיטה שאומרת קח את החיסרון שהוא הציג
במוצר ותהפוך אותו לסובייקטיבי לא תמיד היא נכונה, למה לא תמיד ... זה שהחיסרון הוא סובייקטיבי זה לא יגרום ללקוח לקנות את
המוצר הוא עדיין לא יקנה את
המוצר כי ההתאמה אמורה להיות סובייקטיבית ולא בהכרח אובייקטיבית, ... לגופו. עכשיו ואז השאלה הנשאלת היא כאשר לקוח אומר
"המוצר הזה", נגיד שזה מנה נגיד עם מלח והלקוח אומר "המנה הזאת ... נכון?", מה עושים במקרה כזה מה עושים במקרה שההתאמה של
המוצר ללקוח צריכה להיות סובייקטיבית ומבחינה סובייקטיבית הוא לא ... מה זאת אומרת? אני אסביר הלקוח נגיד אומר
"המוצר הזה לא מתאים לי" נגיד אומר "המיטה הזאת לא נוחה", תכף ... בתוך תפיסה סובייקטיבית של הלקוח שהוא אומר "לי אישית
המוצר לא מתאים" איך בתוך זה יכולה להיות תפיסה אובייקטיבית וסובייקטיבית? מאוד פשוט כשהלקוח אומר
"המוצר הזה לא מתאים לי לא נוח לי" השאלה היא האם הוא ראה את זה ... להיות נוחה לי", אז מה נעשה? בהנחה שרוצים למכור לו את
המוצר אנחנו צריכים בעצם לבדוק איך אנחנו יכולים לקחת את המשפט ... בעצם אומר כזה דבר קח את החיסרון שהלקוח סיפר על
המוצר ותנסה להסביר ללקוח שלמרות
שהמוצר לא מתאים לו אבל זה לא שהוא לא מתאים לו באופן אובייקטיבי, ... של סובייקטיבי כאילו מנקודת מבט מסוימת אתה יכול לחשוב
שהמוצר לא מתאים לך אבל מנקודת מבט אחרת ה