... לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי,
מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את
המוצר, להסתיר את היתרונות של
המוצר שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ללקוחות וההיבט הוא האם בעצם עדיף לומר ללקוח את האמת? יש תפיסה שאומרת "תגיד ללקוח את האמת אל תשקר אותו", ... האמת תשדר לו שאתה בטוח בעצמך, אם תגיד לו את האמת אתה תהיה בטוח בעצמך אם תשקר אותו כנראה שאתה יודע שאתה לא בטוח בעצמך, הוא ירצה את
המוצר ירצה לא ירצה לא ירצה. אבל פה יש עוד היבט בסיפור והוא שלפעמים צריך לשקר, אפשר / צריך לשקר ללקוח לטובתו של הלקוח ולא תמיד צריך להגיד את כל האמת ללקוח, לפעמים דווקא להגיד ללקוח את כל האמת זה יפגע בלקוח. מה הכוונה? עכשיו לא הכוונה היא שאם נגיד הלקוח צריך משהו מסוים ואין את זה
במוצר שלך אז תשקר את הלקוח ותגיד שיש זאת לא הכוונה שלי, הכוונה שלי שיש מצבים שבהם
המוצר יותר טוב ממה שהלקוח מצפה לקבל. ואם אתה המוכר תגיד ללקוח את כל האמת על
המוצר הלקוח לא יקנה את
המוצר, למה הוא לא יקנה את
המוצרים, אם זה יותר טוב ממה שהוא מחפש למה שלא יקנה את
המוצר? משום שהלקוח קטן אמונה. הלקוח חשדן הלקוח מבולבל, הלקוח מתוסבך הלקוח מיואש מה שזה לא יהיה והלקוח לא מאמין, מה שנקרא טוב מדי מכדי להיות אמיתי הלקוח לא מאמין
שהמוצר שלך טוב כמו מה שהוא מחפש כאילו
המוצר טוב מדי. ולכן ישנם מצבים שאם נגיד ללקוח את כל האמת על
המוצר כמה
המוצר טוב הלקוח לא יקנה את
המוצר ולא בגלל
שהמוצר רע או בגלל ששיקרת את הלקוח אלא בגלל שהלקוח לא מאמין שזה יכול להיות כל כך טוב ולכן הוא לא יקנה את
המוצר. ולכן במקרים כאלה מה שצריך לעשות זה לא להגיד את האמת בהנחה שרוצים למכור את
המוצר ללקוח אז צריך לדעת שאנחנו לא דופקים את הלקוח, לא מרמים אותו אבל עדיין אפשר לשקר ללקוח ואפשר להגיד לו "מה אתה רוצה? אוקי זה
המוצר", אפילו אפשר להגיד לו
שהמוצר קצת פחות טוב ממה שהוא מחפש. למה? כי לפעמים הלקוח יותר יאמין שתגיד לו
שהמוצר פחות טוב ממה שהוא מחפש מאשר שתגיד לו
שהמוצר יותר טוב ממה שהוא מחפש למרות שיכול להיות
שהמוצר יותר טוב פי מיליון ממה שהוא מחפש אבל ההתאמה צריכה להיות לרצון של הלקוח. עכשיו עוד פעם זה לא אומר שכרגע בהקשר הספציפי הזה אני אומר לשקר ללקוח, זה לא אומר שבהקשר אחר אני כן אומר לשקר אבל כרגע בנושא הזה אני לא אומר שצריך לשקר או לא לשקר, אני מדבר מההיבט שגם אם האמת היא
שהמוצר הזה מאוד טוב אפילו יותר ממה שהלקוח רוצה לא תמיד צריך להגיד ללקוח את האמת, לפעמים אפילו עדיף להגיד לו "לא, אתה יודע זה רק יפתור לך את הבעיה הזאת, אפילו זה לא ייתן לך את כל מה שאתה רוצה". למרות שמצד האמת
המוצר הזה הרבה יותר טוב ממה שהלקוח מחפש ולמה כי פשוט הלקוח קטן אמונה. ולכן בשורה התחתונה כאשר מישהו אומר לכם על
מוצר שהוא מאוד טוב זה לא אומר שהוא מאוד טוב, כאשר מישהו אומר לכם
שהמוצר מתאים בדיוק למה שאתם צריכים זה לא אומר שהוא מתאים למה שאתם צריכים אבל גם כאשר מישהו אומר לכם
שהמוצר לא כל כך טוב או
המוצר מתאים למה שאתם צריכים אבל לא מעבר או טיפה מעבר זה לא אומר
שהמוצר הזה לא טוב פי מיליון או פי אינסוף ממה שאתם צריכים. אז שלא יעבדו עליכם. ...