הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
אתה כאן : שיטת EIP > מוצר
עבור לדף >> 1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ...19 20 21 22 23 24 RSS
רשימת > הרצאות + מאמרים על מוצר...
מקד חיפוש:
איך למכור ללקוח את המוצר שלך? המוצר הכי טוב צריך את המוצר מוצר טוב מידי מחיר של מוצר לשווק מוצר גרוע קושי למכור מוצר עם חסרונות התאמת המוצר ללקוח מוצר לא מושלם לתאר מוצר מתנגד לרכישת מוצר מוצר יקר ללקוח לקנות מוצר לשווק מוצר תהליכים במכירת מוצר לשווק את המוצר פיתוח מוצר החדרת מוצר לשוק מוצר בהתנגדות למכור מוצרים יקרים למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך קביעת מחיר למוצר לעטוף את המוצר מתמחרים מוצר בצורה נכונה מתנגד לרכישת המוצר לדעת כמה כסף לבקש על מוצר לגרום למישהו למכור מוצר חסרונות של מוצר החסרונות שיש במוצר איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? לתמחר מוצר למכור ללקוח את המוצר איך מתמחרים מוצר? חסרונות במוצר איך לפתח מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לתאר מוצר? למכור את המוצר מה זה מוצר יקר? מוכר מוצר איך למכור מוצרים יקרים? המוצר השני לרכוש מוצר לא רוצה את המוצר מוצרים יקרים מוצר טעים מוצר פחות טוב להשתמש במוצר לרכוש את המוצר איך למכור את המוצר שלי?
תקציר⬅ ... ההווה, במיוחד במצבים קשים. לפיזור הדעת יכולות להיות השלכות ברמות חומרה שונות. במקרים רבים, פיזור הדעת יוצר חוסר נוחות או אי נעימות. כמו למשל: בזבוז זמן בניסיון איתור של חפץ המונח בשדה הראייה או שכחה של המוצרים הנדרשים בעת הקנייה במכולת. פיזור הדעת יכול גם לגרום לשכחה של סדר הזמנים של הפעולות היום - יומיות. לא רק זאת, אלא שאפילו להפרעות מזעריות בתפקודי הקשב והזיכרון עלולות להיות השלכות הרסניות. זאת משום שפיזור הדעת עלול לגרום לטעויות או לתאונות מסכנות חיים, כמו למשל - בזמן נהיגה, תפעול ... יש יתרון לשיפור יכולת דיכוי התגובה. לעומת זאת, במצבים אחרים תפקודו של האדם פחות מושפע מיכולת הוויסות ותלוי במידה גבוהה יותר ביצירתיות של האדם. למשל, עבודה על יצירה אמנותית בסטודיו, שלב סיעור המוחות בפיתוח מוצר חדש, התמודדות עם מצבים חדשים ובלתי צפויים שלא ניתן להתארגן לקראתם מראש, מציאת פתרונות חדשים לבעיה שדרכי ההתמודדות המקובלות לא מתאימות לה ועוד (למידע נוסף ראו טיפול בהפרעת קשב). אימפולסיביות משום שפעולה אימפולסיבית מתבצעת ללא מחשבה מקדימה היא עלולה להוביל לתוצאות בלתי רצויות עבור ... ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... יש לך בית שאתה משכיר אותו אז אתה מקבל שכירות כל חודש ואתה עושה עבודה מינימלית. אליעד: הכנסה פסיבית. ש: ככה קוראים לזה. אליעד: אז מה אתה שואל? ש: אז אני רוצה לעשות הכנסה פסיבית דרך האינטרנט דהיינו, לכתוב משהו לעשות משהו באינטרנט שיקנו ממני. אליעד: מה יקנו מוצר ממשי או מידע? ש: מוצר ממשי. אליעד: אתה רוצה למכור מוצר ממשי? ש: לא חומרתי. אליעד: אז מה הכוונה? ש: תוכנה כלשהי. אליעד: אוקי. ש: איזושהי תוכנה. אליעד: אתה מתכוון להגיד מוצר שהעלות היצור שלו היא אפס. ש: לא עלות היצור שלו יש משהו. אליעד: לא סליחה העלות השולית שלו היא אפס זאת אומרת אחרי שיצרת אותו פעם אחת עכשיו לשכפל מאה פעמים זה אפס נכון? ש: כן ושאנשים יקנו את זה מתוך האינטרנט ישתמשו בזה וישלמו. אליעד: אז ... הם מכרו נגיד מיליון עכשיו כמה עלה להם לייצר את האייפון הראשון מאה מיליון נגיד בסדר מיליארד עכשיו האייפון השני והשלישי והרביעי עדיין עולה להם לייצר אותו זה לא שהאייפון הזה גדל על העץ נכון, אתה אומר אני אעשה ככה אני מצאתי דרך לפרוץ את המערכת אני אייצר מוצר שיעלה לי לייצר רק את היחידה הראשונה יעלה לי סכום מסוים לייצר את היחידה הראשונה ואחר כך לייצר את היחידות הנוספות כבר אין לי יותר עלות. ש: בוא נדייק אתה מפשט את זה אבל לא. אליעד: לא תפיסתית אין עלות אתה נותן למישהו עוד שם משתמש ועוד סיסמא זהו זה לא מעבר לזה נכון? ש: גם זאת עלות. אליעד: כן אבל זאת עלות גרם בא נגיד כל סכום שיתנו לך יותר גדול מהעלות של זה נכון אז אתה אומר הנה מצאת עכשיו דרך לעשות הכנסה פאסיבית תראה איזה גאוני זה רוב החברות בעולם שיש להם הרבה כסף מייצרות מוצרים ממשיים חשבת על זה. ש: זה לא נכון. אליעד: לא נכון מה לא נכון קח את החברות שנסחרות בבורסה רובן לא מייצרות מוצרים ממשיים? ש: מייצרים. אליעד: הם ממשיים. ש: אבל זה עולה להם משהו? אליעד: העלות השולית שלהם היא גדולה ממשיכה לגדול זאת אומרת היחידה המיליון היא עולה. ש: נכון היא עולה עולה סכום מסוים אבל מה הבעיה יש פה בעיה אמרת. אליעד: לא אני רק אומר ... מצאת משהו שהוא יותר חכם מרוב החברות המוצלחות בעולם הרי רוב העסקים בעולם אלה שמרוויחים הרבה כסף נגיד מי מרוויח מאוד כסף במדינה קבלנים נכון קבלנים מרוויחים הרבה כסף נכון הם בסוף בונים בתים ממשייים זה בית עם בלוקים זה אמיתי נכון רוב החברות בעולם מייצרות מוצרים ממשיים מוכר מטוסים מוכר זה מוכר שם מייצר משהו ממשי אתה תזכור את זה. ש: בסדר איפה הסתירה לא הבנתי איפה הבעיה. אליעד: אין סתירה רגע אתה אומר להתעשר. ש: לא פרצתי את המערכת זה דבר. אליעד: אני גם לא מדבר עליך אישית אני מדבר יש קונספט ... שמונים יום אתה מקבל דירה אתה לא מכיר את זה המרוץ לדירה במאה שמונים יום של אלון גל יש קונספט שאומר תיצור הכנסה פסיבית אבל אני מסביר שרוב החברות העשירות הרי אתה אומר הלוואי שהייתי מנכ"ל באיזה חברה גדולה בעולם אבל רוב החברות בעולם רוב האנשים בעולם יש להם מוצר ממשי הם מייצרים משהו ממשי זה לא איזה. ש: אז האם זה סותר את המובן שיש דבר כזה שנקרא הכנסה פסיבית? אליעד: לא קודם כל כקונספט אל תהיה אופטימי מדי כי רוב האנשים שהתעשרו ושעושים כסף לא עושים את מה שאתה עושה. ש: כן השאלה אם אני רוצה להתעשר ... ש: הכנסה פסיבית לחיות איכשהו. אליעד: לחיות איכשהו אתה גם יכול כל דבר לחיות איכשהו. ש: לא לא רוצה להתעשר רוצה גם עניין מצד אחד ורוצה איזושהי הכנסה מינימלית. אליעד: עכשיו בא נתקדם בעלילה מה אתה רוצה אז לדעת? ש: השאלה שאני שאלתי האם ניתן למכור את אותו מוצר בלי שיעתיקו את זה ממך ויעבירו את זה הלאה ואז. אליעד: מה זה משנה? ש: אוקי "התוכנית העסקית" שלי. אליעד: אבל זה לא משנה לך כי אם חוקית אסור להעתיק אותך אז שיעתיקו אותך מה אכפת לך? ש: אז לא יקנו ממני. אליעד: לא תקשיב אתה נגיד מוכר מידע ... אותי הרבה אז אני לא אמכור הרבה. אליעד: בכלל לא אין קשר. ש: למה? אליעד: אין קשר אם אתה עושה קמפיין בטלוויזיה ואתה מפרסם את עצמך לכולם ועכשיו קנו עשרה אנשים ומביאים לכל החברים שלהם אז הפסדת כסף נכון אבל רוב הסיכויים שאלה שיגבנו אותך זה אנשים ששמעו על המוצר דרך זה שקנה ממך את המוצר אז אתה לא הפסדת כלום לצורך העניין הוא לא ידע עליך בכלל בלי ההוא שהוא גנב ממנו את המוצר. ש: בסדר אבל הוא ידע מזה שהמוצר יש אפשרות אחרת שאם הוא ישמע. אליעד: אבל מה ההיגיון שאם הוא היה רוצה לקנות את זה הוא היה קונה את זה ואם לא אם הוא גנב מהחבר שלו בשביל עשרה שקלים הוא כנראה גם לא היה משלם את העשרה שקלים לך מראש. ש: לא בטוח. אליעד: אתה לא חושב נכון מראש אתה מוכר מוצר דרך האינטרנט אתה צריך לחשוב איך אני מוכר את המוצר לכמה שיותר אנשים זה הכל וזה מה שצריך להעסיק אותך כרגע לא איך לעשות שלא יגנבו אותי שיגנבו אותך מה אכפת לך. ש: אז פחות יקנו מה איפה ההיגיון. אליעד: לא פחות יקנו יקנו יותר בכלל לא פחות יקנו בכלל לא פחות יקנו, תראה אם יש לך מאה אנשים בכל ... אליעד: אתה תראה שזה במאה אחוז מאה שקלים לשעה פחות אפילו הפסדת כסף. ש: השאלה היא. אליעד: לא אתה צריך להבין משהו כדי שאתה תרוויח כסף בלי לעבוד אתה מחויב במציאות שאתה תיתן לאנשים משהו שהם יהיו מוכנים לתת תמורתו כסף אבל שמישהו אחר לא יוכל לתת להם את אותו מוצר בעלות יצור זהה או יותר נמוכה לשלך זאת אומרת שאם יש עוד אנשים בעולם שיכולים לתת את אותו מוצר בעלות יצור זהה או יותר נמוכה לא משנה מה אתה תעשה אתה לא באמת יכול לאורך זמן אתה יכול אולי לעשות מכה בסדר אבל אתה לא באמת יכול לאורך זמן לעשות כסף מזה, אתה הבנת ולכן עכשיו השאלה היא זה איך מביאים את זה למצב שאתה תוכל להביא מוצר שהעלות היצור שלך תהיה יותר זולה כי אם עלות היצור שלך לא יותר זולה לא משנה מה עשית אתה לא יכול להרוויח יותר כסף. ש: אני הבנתי. אליעד: עכשיו וכדי שאתה תגיע למצב שעלות היצור שלך יותר זולה אתה צריך או מזל או שכל ומזל זה מזל באותה מידה ... להתעשר והוא אומר לו ואם אני שכיר אומר לו לא זה רק לעצמאיים עכשיו שזה לא נכון תפיסתית אבל עוד פעם בא נלך נגיד על העצמאיים עכשיו מה המהות של הרעיון של איך להתעשר אומרים לך אתה צריך למצוא משהו שתהיה לך הכנסה פסיבית תיקח את מה שאתה יודע בא תנסה ליצור איזה מוצר תמכור אותו עכשיו במיליון עותקים אבל מה האמת שזה כל כך פשוט, עכשיו בא נניח שהאמת היא שליצור את המוצר זה מאוד פשוט למה זה מאוד פשוט כל מה שאתה צריך לעשות זה מצלמת וידאו לצלם את עצמך ויש מוצר נכון זה מאוד פשוט וזאת בדיוק הסיבה שאתה לא תצליח לעשות מזה כסף זאת בדיוק הסיבה כי בגלל שזה מאוד פשוט לעשות את המוצר לכו כמוך מלא אנשים יכולים לעשות את המוצר הזה והדרך שלך להרוויח כסף ובסוף אתה כדי להרוויח את הכסף אתה לא צריך ליצור את המוצר אתה צריך לשווק את המוצר והעלות שלך לשווק את המוצר היא תהיה פי אלף מהעלות שלך לייצר את המוצר ולא משנה איך תגלגל את זה אתה בסוף צריך להוציא הרבה כסף כדי לשווק את המוצר ואז לא כל כך הרווחת. אין קומבינות זה המהות של העניין חוץ מקומבינה אחת חוץ מקומבינה אחת ויחידה אם אתה רוצה להרוויח יותר כסף בין כשכיר ובין כעצמאי ובין כמשהו תהיה יותר טוב אם אתה תהיה שכיר יותר טוב הבוס שלך יפחד שאתה לא תעזוב אותו והוא ... הכי חשוב לך בחיים שיהיה לך כמה שיותר כסף תאכל כל יום פחות יהיה לך כמה שיותר כסף. ש: לא זה לא דיברתי על זה. אליעד: לא נניח. ש: עדיין נניח אז אני לא אוכל בכלל. אליעד: תראה אני רוצה להגיד לך משהו מה שאתה אומר זאת תשובה לשאלה אחרת אתה אומר בהנחה שכבר יש לי מוצר שהשקעתי בפיתוח שלו ואתה שואל את עצמך איך אני יכול לשווק אותו בצורה היעילה ביותר אז אתה יכול להגיד תקשיב הדרך היעילה ביותר לשווק זה בא נגיד דרך אינטרנט באמצעות מנויים באמצעות זה זה נכון האינטרנט עוזר לך לשווק את ה ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... הוא מציג משהו אחר כשהוא בא מולה ההצגה החיצונית שלו היא שונה ממה שהוא באמת. אליעד: קודם כל נתת תשובה נכונה לצורך העניין אתה אומר יכול להיות ששני אנשים מתאימים אחד לשני אבל לצורך העניין אחד מהם מציג את עצמו בצורה לא נכונה נכון נגיד יכול להיות שהמוצר מתאים לך אבל הוא עטוף בעטיפה מלוכלכת נגיד, עכשיו השאלה אבל איך יכול להיות כזה דבר כאילו מה המהות של זה. ש: הוא מתרגש. אליעד: לא אז הוא לא מתאים לה כי היא חיפשה מישהו שלא מתרגש אז הנה בשביל זה אם היא חיפשה מישהו שלא מתרגש והוא התרגש אז הוא לא מתאים לה, לא זה לא בגלל ... לדבר איתו איזה לא מנומס הוא לא פתח את הדלת כאילו והוא פתח את הדלת. ש: אוקי אני אענה תשובה אפשרית אוקי היא מבחינת הרצון המוצהר שלה זה סמל שהוא מסמל. אליעד: שמה? ש: זה סמל שמסמל רצון עמוק יותר שלה. אליעד: רגע לא הבנתי את המשפט הקודם הרצון מבחינת המוצר שלה לא הבנתי מה אמרת. ש: הרצון המוצהר. אליעד: מוצהר אוקי. ש: היא אומר לך אני רוצה זה משהו שהוא מסמל על איזה רצון שהוא יותר מהותי אז יכול להיות שהוא סיפק לה את הצורה החיצונית אבל לא את המהות של הרצון. אליעד: זה מה שהוא אמר קודם. ש: אוקי אז לא זה. אליעד: לא היא פוסלת ... ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד נושא בהקשר של מכירות וזה הולך ככה בגדול אם בן אדם נכנס לתוך אור מתוך הרבה חושך אז הוא יותר מעריך את ... הוא סתם מכניס את היד שלו למים חמים, מתי מים חמים מרגישים יותר חמים בחורף או בקיץ? מהיבט מסוים בחורף מרוב שקר ככה אפילו טיפה חום מרגיש הרבה יותר חם. בין כך ובין כך תכף נסביר את הצדדים האחרים של התיאוריה הזאת, בין כך ובין כך הגיעו לאיזו מסקנה שאומרת שבהנחה שצריך להראות ללקוח כמה מוצרים באים למכור ללקוח איזה מוצר ואנחנו יודעים שיש מוצר מסוים שמתאים לו שאנחנו חושבים שיכול להתאים לו ויש מוצרים שאנחנו חושבים שהם לא יכולים להתאים ללקוח אז הרבה פעמים מה שמלמדים זה שצריך להראות ללקוח את המוצרים שלא מתאימים לו בשביל שכשנראה לו את המוצר שיותר מתאים לו אז הוא יגיד "כן זה מתאים לי". זאת אומרת אם נראה לו נגיד דירה גרועה ועוד דירה גרועה ועוד דירה גרועה אז כשנראה לו את הדירה הממוצעת הוא יגיד "כן וואלה זאת דירה טובה" כי הוא ראה קודם דירות אחרות גרועות. והשאלה היא מה האמת האם באמת להראות ללקוח בהנחה שיש לנו כמה מוצרים ויש מוצר שאנחנו יודעים שמתאים ללקוח, האם באמת להראות ללקוח את המוצרים הגרועים ואחר כך את המוצר הטוב ואז הוא יעריך את המוצר הטוב כן או לא? והתשובה היא כזאת כל החוקים האלה הם לא נכונים כחוקים פשוט כל מקרה לגופו ואני אתן כמה דוגמאות, אם לדוגמא נגיד הלקוח יודע מראש מה הוא רוצה לקנות יש לו בראש מה הוא רוצה לקנות "אני מחפש כזה וכזה" ויש לנו משהו שמתאים בדיוק למה שהלקוח רוצה לקנות או מאוד מתאים למה שהלקוח רוצה לקנות צריך לבוא להראות ללקוח "שלום יש לנו משהו שמאוד מתאים למה שאתה רוצה אין יותר טוב" או "יש משהו שבדיוק מתאים למה שאתה רוצה הנה קח תקנה" ולא צריך להראות לו מוצרים אחרים גרועים שלא מתאימים לרצון שלו. ולמה? כי אומנם כביכול אם אנחנו נראה לו את המוצרים הגרועים אז כביכול הוא יעריך יותר את המוצר הטוב אבל מצד שני זה גם מטופש, למה זה מטופש? כי יכול להיות שבגלל שנראה לו את המוצרים הגרועים אז הוא כבר יאבד אמון בנו הוא יגיד "מה זה מה שהוא מנסה למכור לי?" ואז כשנבוא למוצר הטוב הוא כבר לא כל כך ראה את הטוב שבטוב. אם אנחנו לדוגמא ניקח את הנושא של מים חמים ומים קרים אז מהיבט מסוים אם בן אדם לדוגמא נגיד היד שלו הייתה בתוך מים קרים ואחר כך הוא מכניס אותה לתוך מים חמים פושרים נגיד ... מעט אראה לך דירה שיש בה בדיוק את מה שאתה מחפש". זאת אומרת לאורך כל הדרך לוודא שלא מרוב קור גם כשהלקוח יגיע לחום הוא כבר לא ירגיש את החום, שלא מרוב מצב שהלקוח הראנו לו דברים גרועים אז גם כשכבר נראה לו את היותר טוב הוא כבר לא יראה את הטוב שבדבר והוא כבר נמצא בתחושה שאנחנו מוכרים לו מוצרים גרועים. ולכן בשורה התחתונה האם עדיף להראות ללקוח קודם את המוצרים הגרועים אחר כך את הטובים או ישר להראות לו את הטובים? כי אחר כך אין טעם להראות לו את הגרועים כמובן, התשובה היא שכל מקרה לגופו ויכול להיות גם מקרים שבהם מראים לבן אדם מוצר טוב והוא אומר "אני לא בטוח אבל ב100% שזה מתאים לי" ואז עונים לו "אתה בטוח שאתה לא בטוח? בא תראה את האלטרנטיבות שלך שהן הרבה יותר גרועות ותגיד כן אני בטוח". בקיצור בשורה התחתונה אין בזה חוקים כל מקרה לגופו ... ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע ומכירות. והנושא הוא איך למכור מוצר שעבור הלקוח בתפיסה של הלקוח הוא לא בהכרח הכי טוב. זאת אומרת רוצים למכור מוצר ללקוח והלקוח מנקודת המבט שלו חושב שהמוצר לא הכי טוב ואנחנו רוצים להעביר ללקוח את המסר שהמוצר הזה הוא הכי טוב. עכשיו אם אנחנו נגיד ללקוח "המוצר הזה הכי טוב" הוא יגיד "לא נכון המוצר הזה לא הכי טוב" אז איך בעצם אפשר להגיד ללקוח שהמוצר הזה הכי טוב בלי להגיד לו שהמוצר הזה הכי טוב, במילים אחרות איך אפשר לשתול את המחשבה, איך אפשר להעביר לו מסר לתת מודע שהמוצר הזה הוא הכי טוב למרות שהוא לא הכי טוב. והתשובה היא די פשוטה, מה שבעצם צריך לעשות זה למצוא מוצר אחר או אפשרות אחרת שביחס אליה או אפשרויות אחרות שביחס אליהן המוצר הזה הוא הכי טוב ואז בעצם מה שצריך לעשות זה להסביר לאותו לקוח "אתה יודע המוצר הזה והזה אם אתה בודק אותו בהשוואה לאלטרנטיבות שלו זה וזה אז המוצר הזה הוא הכי טוב" ואז בעצם מה שאנחנו עושים אנחנו לוקחים את המשפט שאומר "המוצר הזה הכי טוב", אומרים אותו ללקוח "המוצר הזה הכי טוב ביחס ל1... 2... 3" או במילים אחרות אומרים לו "אתה יודע אם ככה וככה אז אתה יודע מהמוצר הזה הוא הכי טוב עבורך". עכשיו כאשר פורמאלית מה בעצם אמרנו לו? אמרנו לו המוצר הזה הכי טוב עבורך וזה לא היה שקר כי זה הכי טוב עבורו, כאילו גם מנקודת המבט של הלקוח זה לא היה שקר ולמה? כי המוצר הזה באמת הכי טוב עבורו יותר מ"1... 2... 3" אבל מצד שני הבן אדם בתת מודע שלא כשהוא שומע "המוצר הזה הכי טוב עבורך" אז במוח כפי שהסברתי מפעם אחרת הוא משמיט את "ביחס ל..." והוא מבין את המילים "המוצר הזה הכי טוב" גם בלי הפירוש שזה רק ביחס לככה וככה. אוקי קחו לדוגמא נגיד את הבחירות במדינת ישראל כל אחד מהמעומדים אומר "אני הכי טוב ביחס לשני, אני פחות גרוע מהשני", למה? כי לכשעצמם הם לא מציאה גדולה אז בעצם אומרים "אנחנו הכי טובים אבל אנחנו הכי טובים יותר מהשני" כאילו בגלל ... כל מה שצריך לעשות זה למצוא באיזה הקשר המשפט הזה יכול להיות נכון ואז להגיד את המשפט הזה פשוט באותו הקשר, כאשר המוח ממילא שומע את המשפט הזה גם בלי אותו הקשר. כמובן שאני אחדד שאפשר להגיד ללקוח לדוגמא "אתה יודע ביחס למוצרים האלה והאלה המוצר הזה הוא הכי טוב" ואחר כך לחזור על המשפט הזה "המוצר הוא הכי טוב" בלי להגיד את "ביחס ל...". אוקי ואז המוח כבר שומע את המילים "המוצר הזה הכי טוב" בלי קשר לזה שזה "ביחס ל...". כולל כמובן בכל תחום כאשר יש שני רעיונות ורוצים למכור לבן אדם רעיון, רוצים להסביר לו למה זה טוב לו מה שאפשר לעשות זה פשוט להסביר לו למה זה יותר טוב ממשהו אחר ומפה לשם משם לפה ובעצם להגיד "אז אתה רואה זה הכי טוב לך" אבל זה הכי טוב ... ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... איש מכירות. כי יש הרבה אנשים שלא ממש אוהבים למכור ואפילו שונאים לעבוד במכירות. אבל בכל עסק, יש את הרכיב של המכירה. כי אם אין קונה, ואין מי שישלם על השירות והמוצר, אין עסק. בפרט שכירים שהחליטו להפוך לעצמאים, שאז פתאום הם מגלים, שהם צריכים לעבוד גם במכירות כדי למכור את עצמם. וכאן אשיב לשאלות, מה לעשות אם אתה מרגיש שלא נולדת איש מכירות? האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך זה ... ורק שיהיה ללקוח טוב באופן מוחלט, עדיין באופן יחסי, כן חשוב לאיש המכירות, שללקוח יהיה טוב. ובתהליך מכירה שכזה, עיקר המכירה, היא בעצם לומר ללקוח את האמת לגבי המוצר. לגבי איך המוצר יכול לעשות ללקוח טוב . ועיקר הכסף שלוקחים אותו מהלקוח, הוא כדי שיתאפשר לך לעשות טוב ללקוח. כי לאורך זמן, לא ניתן לספק מוצרים בחינם. ובתהליך מכירה שכזה, איש המכירות בהחלט לא מרגיש רע עם עצמו. ובגדול אפשר לומר, שאם נראה לך שלא נולדת איש מכירות, זה בגלל שאתה לא באמת מבין בדיוק מהו תהליך מכירה אמיתית ואיך הוא צריך להיות. אז נכון שאם מבקשים ממך להיות פושע, אז נכון שכנראה לא נולדת פושע. ואם ... הבין אישית שלך, שכל שאתה יודע מה להגיד, מתי להגיד, איך להגיד, איזה מילים להשתמש וכולי. בתהליך מכירה, אתה אמור בעיקר לדעת ולהבין את האמת. להבין את האמת לגבי המוצר שלך. להבין את האמת לגבי הצרכים של הלקוח שלך. להבין את האמת איך הלקוח שלך תופש את המוצר שלך ואת הצרכים שלו. בעיקר להבין את האמת. לא אמורים לשקר אף אחד בשום שלב. כן אמורים לדעת להבין את האמת ולהסביר אותה. תשאל את עצמך רק את האמת: האם אתה באמת מכיר את המוצר שאתה מוכר? האם אתה עצמך השתמשת בו פעם? האם לך הוא עשה טוב? האם אתה חושב שהוא יכול לעשות טוב לעוד אנשים? האם יש אפשרות שהוא יעשה למישהו טוב? האם אתה בטוח שהוא לא יעשה טוב כלשהו ללקוח שלך? האם אתה בטוח שאתה חושב נכון ומבין נכון את התועלת של המוצר שלך עבור הלקוח שלך? האם אתה בטוח שהלקוח שלך מבין ומכיר את המוצר שלך? האם אתה בטוח שהלקוח שלך מבין את כל התועלות שהוא יכול לקבל מהמוצר שלך? האם אתה בטוח שאתה מסביר נכון את עצמך? האם אתה בטוח שהלקוח שלך באמת מבין אותך? האם אתה בטוח שאתה רואה את כל נקודת המבט של הלקוח? האם אתה בטוח שהלקוח רואה את כל נקודת המבט שלך? האם אתה בטוח שהלקוח שלך באמת לא צריך את המוצר שלך ושהמוצר שלך באמת לא יעזור לו בשום דבר? האם זאת האמת? כל האמת? רק האמת? ושוב, אם יש לך קושי רגשי למכור, דהיינו, שאתה מרגיש פושע / קבצן / נוכל / עני / מקבץ נדבות / נודניק / מציק / מטריד / לחוץ / עצבני, או כל רגש שלילי אחר, פשוט צריך לבדוק ולהבין מה האמת , מאיפה הרגש הזה נובע? ... לשנות את הרגש הזה? ולא צריך לשקר! כן צריך להיצמד לאמת. בעיקרון, איש מכירות טוב, הוא לא שקרן. הוא מבין את האמת ומראה ללקוח את האמת, שבה הלקוח גם יכול ליהנות מהמוצר שאותו הוא מוכר ללקוח. ומי שעוזר לאנשים לראות את האמת ועושה להם טוב, לא אמור להרגיש מזה רע. לכן, אם נראה לך שלא נולדת איש מכירות, זה נכון, בתנאי שהכוונה שלך היא לאיש מכירות נוכל / רמאי / שלא יודע איך למכור. אבל בעיקרון, אם תלמד לברר את האמת לגבי המוצר והלקוח שלך, לגבי נקודת המבט שלך ושל הלקוח, ממילא תראה שכל אחד יכול להיות איש מכירות וכל אחד נולד למכור. אז מה הבנו: אם אתה רוצה קריירה במכירות ולהיות איש מכירות, אם אתה שואל את עצמך, מה צריך כדי להיות איש מכירות? האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים לעבוד ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... מה אני רוצה שתעזוב אותי זה מה שאני רוצה. ש: אולי היא לא יודעת בכלל מה היא רוצה יש כאלה לא יודעות. אליעד: ואולי היא בכלל לא יודעת מה היא רוצה אבל אתה רוצה אותה נכון, אתה רוצה אותה אז מה זה משנה מה היא יודעת אתה צריך אתה רוצה שהוא יקנה את המוצר הזה צריך למכור לו אותו לא משנה מה, הפואנטה היא שאנשים נכשלים בדרך שהם מנסים להשיג את המטרה זה שאתה רוצה משהו זה סבבה השאלה איך אתה מנסה להשיג את זה ורוב האנשים אין להם כוח להתאמץ אז הם מסירים אחריות ורבים עם הבן אדם השני ובדרך כלל זה לא מצליח ואם זה מצליח זה גם לא מצליח. למה גם אם זה מצליח זה לא מצליח בא נסביר ... אם היא חולת נפש אם היא נרקיסיסטית אם היא סכיזופרנית זה לא משנה היא חושבת שאתה לא מושלם, אתה צודק שהיא משוגעת אתה צודק אתה צודק זאת אמת אמת יש לה תעודה משוגעת. אבל זה לא משנה היא בסוף צריכה לרצות אותך הלקוח שלך משוגע והוא לא רוצה לקנות את המוצר במילים אחרות זה לא משנה למה היא לא רוצה אותך משנה שהיא חושבת שאתה לא מושלם, אז אם היא חושבת שאתה לא מושלם ואז אתה אומר לה לא אבל את לא בסדר לא יודע מה ואז היא תרצה אותך למרות שהיא חושבת שאתה לא מושלם זה אומר שמנקודת מבטה היא חושבת שהיא, משהו אצלה במערכת לא תקין כי אם היא לא מקבלת מה שהיא רוצה למה שהיא תיתן לך. ... ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע היו היה איש שרצה למכור משהו למישהו עד כאן הבנו, בא המוכר ואמר לקונה המוצר עולה כמה עולה? ש: מאתיים. אליעד: מאתיים שקלים מה הקונה אמר הקונה אמר זה יקר לי יפה, מה אתה אמור לעשות כשאומרים לך יקר לי? ש: שכחתי. אליעד: אתה אומר להפעיל את השכל שלך קודם כל להפעיל את השכל, מישהו אומר לך יקר לי מה אתה אמור לעשות. ש: לשאול אותו מה זה אומר יקר לך. אליעד: "שזה עולה הרבה כסף". ש: "ביחס למה עולה הרבה כסף". אליעד: "ביחס למה ביחס לכסף ... אתה צריך לעשות. ש: אולי להכיל אותו. אליעד: "נכון זה יקר אני מסכים שזה יקר מה לעשות" רגע ומה הרפלקס הוא אומר יקר לי. ש: "למה אתה מצפה?". אליעד: "מצפה למחיר אחר". ש: "ולאיזה מוצר אתה מצפה?" אליעד: "לאותו מוצר במחיר אחר, למה אתה מצפה? לזה במחיר כזה". ש: במחיר כזה והוא אומר לך כבר אומר את המחיר ישר הכל. אליעד: כן אתה אומר לו הכוס הזאת עולה שקל הוא אומר לך זה יקר לי אתה אומר לו למה הוא אומר אני רוצה את זה בחצי זה הכוס הזאת בחצי. ש: אוקי ואז מה השאלה? אליעד: השאלה מה התשובה האידיאלית לשאלה יקר לי. מה אתה אומר? ש: מה שאמרת עכשיו אני חושב שהיתרונות של המוצר הוא לא מודע להם מספיק. אליעד: מה אני שאלתי. ש: אז אני אדגיש לו את היתרונות. אליעד: בהכרח שהוא לא מודע ליתרונות הוא יגיד לך "תקשיב אני חייב את היתרונות האלה אני מאוד רוצה אותם אבל זה יקר לי". ש: אחרי שהסברתי לו את היתרונות? אליעד: אחרי שהסברת ואחרי שהוא אמר לך אני רוצה אותם גם כן. ש: יש לי את הפתיחה שרציתי. אליעד: מה הפתיחה של התשובה? ש: "אני ... הם שני סגנונות של תשובות או יקר לי הוא מתכוון להגיד שהמחיר גבוהה שזה בעצם לא אמר כלום כי רק החלפנו את המילה יקר לי במחיר גבוהה או הוא מתכוון להגיד שאין לו כסף נגיד או מתכוון להגיד שהמוצר לא שווה את הכסף הוא מתכוון להגיד יכול להיות הרבה כוונות. מאחר שהמילה "יקר לי" יש לה הרבה פירושים אפשריים לכן אנחנו לא ניתן לו תשובה עד שאנחנו לא מבינים למה הוא מתכוון, עוד פעם אם אנחנו יודעים למה הוא מתכוון אם הוא אומר יקר לי ואנחנו יודעים למה הוא מתכוון זה נושא אחר בהנחה שהוא אומר יקר לי ואנחנו לא יודעים למה הוא מתכוון קודם כל נשאל אותו למה אתה ... מידע על ה - "יקר לי" מה זאת אומרת יקר לי בן אדם שאומר יקר לי יכול להיות שהוא אומר יקר לי מהרבה סיבות יכול להיות כשהוא אומר יקר לי הוא מתכוון להגיד "אני חושב שאני יכול להשיג את אותו מוצר ביותר זול במקום אחר" יכול להיות שהוא מתכוון להגיד "יקר לי אני חושב שזה לא שווה את הכסף" יכו להיות כשהוא אומר יקר לי כי הוא לא מכיר את כל היתרונות של המוצר יכול להיות שהוא אומר יקר לי כי אין לו מימון עכשיו, יכול להיות שהוא אומר יקר לי כי הוא רוצה לקחת הלוואה יכול להיות שהוא אומר יקר לי מהרבה סיבות יכול להיות יקר לי אני לא יודע מה זה יקר לי. למה אתה מתכוון כשאתה אומר יקר לי ואז אנחנו צריכים לגרור אותו למשהו ואז נגיד הוא יגיד "תראה אין לי את הכסף כרגע, אוקי ואם היה לך את הכסף כרגע זה היה בסדר?" הוא ... שם יותר זול האם באמת זאת האמת האם יש יתרונות שאתה קונה את זה פה ולא שם" ואז נגיד הוא אומר "יקר לי תקשיב אני לא חושב שזה שווה אני חושב שזה שווה פחות, אוקי בא נראה אם הוא יודע מה יש במוצר אם הוא יודע מה היתרונות שלו". ש: הוא גם יכול להגיד יקר לי אבל אני קונה את זה. אליעד: אבל אז נגיד לו אם זה המצב אז נגיד לו תקנה אז מה יקר לך סבבה בא תיקח לא אבל. ש: לפעמים הוא אומר יקר לי כי ההנחה כאילו אני רוצה להשיג הנחה. אליעד: ויש בן אדם שנגיד אומר יקר לי כי הוא רוצה לקבל הנחה במובן הרגשי הוא אומר אני חשוב לי לקבל הנחה כדי לדעת שקיבלתי הנחה, ... ננהל דיון עד כמה אתה רוצה את זה עד כמה זה טוב לך עד כמה זה מתאים לך עד כמה מה שאתה חושב על זה זה נכון, בא נראה מה האלטרנטיבות מה האמת, עכשיו יכול להיות שבסוף יתברר שבאמת הוא רוצה את המוצר המוצר טוב הוא לא יכול לקנות אותו במקום אחר הוא לא חושב שהוא יכול לקנות אותו במקום אחר הוא באמת רוצה את המוצר ובאמת אין לו כסף ובאמת אם אתה תעשה לו תשלומים וזה זה לא יעזור לו אין לו כסף ואז אתה כמוכר צריך להחליט האם אני רוצה את העסקה הזאת לתת לו הנחה כן או לא. אבל זה אחרי שבדקנו שבאמת יקר לי זה באמת פירושו אין לי באמת את הכסף לזה זאת באמת האמת, יכול להיות גם מישהו שיגידו לו יש תרופה מצילת חיים והוא יגיד יקר לי אין לי את הכסף אין לו את הכסף לתרופה מצילת ... ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות שעושים אנשי מכירות ושבגללה הרבה פעמים הם מנסים למכור ולא מצליחים למכור והטעות של איש המכירות, אחת הטעויות של איש המכירות שהוא לא מצליח למכור היא משום שהוא יותר מדי רוצה למכור את המוצר שלו יותר מאשר הוא רוצה למלא ללקוח את החיסרון שבשבילו אולי הוא יקנה את המוצר. מה זאת אומרת בתהליך של מכירה מה זה בעצם מכירה? יש מוצר יש לקוח, יש מוכר המוכר רוצה למכור ללקוח את המוצר, למה הוא רוצה למכור את המוצר ללקוח? כי הוא יקבל מזה תועלת כזו או אחרת זה מהצד של המוכר, מה המוכר מנסה? למכור את המוצר ללקוח. יחד עם זאת מי שהפעיל טיפה את ההיגיון יראה שיש גם את הלקוח גם הוא צד בעסקה לא רק המוכר צד בעסקה, גם הלקוח צד בעסקה ולמרות שמה שאני אומר נראה טריוויאלי אבל זה לא בהכרח טריוויאלי. מה זאת אומרת הלקוח צד בעסקה? המוכר צריך להסתכל על דברים מנקודת המבט של הלקוח, מה זאת אומרת הלקוח, מה הלקוח רוצה הלקוח רוצה לתת למוכר את התמורה שהמוכר רוצה לבקש? לא בהכרח, הלקוח רוצה את המוצר של המוכר? גם לא בהכרח. מה הלקוח רוצה? הלקוח יש לו חסרונות מסוימים רצונות מסוימים שהוא רוצה למלא אותם והלקוח שואל את עצמו מה הדרך הטובה ביותר שהוא יכול למלא את החסרונות שלו ואת הרצונות שלו האם זה באמצעות העסקה הזאת האם זה באמצעות עסקה אחרת, האם זה באמצעות המוצר הזה או באמצעות מוצר אחר, במחיר הזה במחיר אחר וכו'. הלקוח מבחינתו מה שחשוב לו זה לבדוק שהרצונות והחסרונות שלו יתמלאו הלקוח לא מעניין אותו המוצר שלך, אתה שמנסה למכור תבין הלקוח לא אכפת לו מהמוצר שלך המוצר שלך לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שמישהו / משהו ימלא לו את החסרונות שלו. כאשר אתה המוכר, כשהמוכר מנסה למכור מוצר ללקוח הדבר החשוב ביותר שהוא צריך לעשות זה לשאול את עצמו "מה המהות של העסקה מול הלקוח". מה זאת אומרת? יש לנו מהות וצורה מושג שנקרא "מהות" ומושג שנקרא "צורה", המהות היא שהלקוח נגיד רוצה להיות שבע הצורה שבה הלקוח מבטא את זה שהוא ... לו אפשרות לטייל, שתהיה לו אפשרות להגיע ממקום למקום הצורה שזה מתבטא היא באמצעות זה שהוא הולך לקנות רכב אבל זאת צורה, זה שהוא אומר "אני רוצה לברר פרטים על הרכב" זאת צורה של רצון פנימי יותר מהותי יותר שהוא כזה או אחר. שימו לב המוצר שהלקוח רוצה לקנות מהמוכר הוא צורה, המוצר עצמו הוא צורה שבאמצעותה הלקוח מצפה למלא את הרצון שלו. עכשיו המוכר שלא יודע למכור או שמוכר עקום מה שהוא בעצם עושה זה מנסה לספר ללקוח למה לקנות את המוצר "תקנה את המוצר יש לי מוצר כזה בוא אני אספר לך על המוצר אני אדריך אותך על המוצר" אבל אדוני המוכר מה אתה מוכר בכלל אתה מוכר בכלל, אתה בדקת מה הלקוח רוצה? אנחנו מבינים שאתה רוצה למכור מבינים שאתה רוצה לסגור את העסקה אבל קודם כל תבדוק מה הלקוח רוצה מה מהות הרצון של הלקוח, למה הוא בכלל רוצה לקנות את המוצר הזה מה מניע אותו לקנות את המוצר, למה הוא בכלל נכנס אליך לחנות מה האינטרס שלו וגם אם הלקוח אומר לך "אני רוצה את זה ואת זה" זה לא מה שהוא רוצה יש משהו אחר שהוא רוצה יותר, למה הוא רוצה את זה. עכשיו כמובן פה אפשר כבר להיכנס לעומק שהלקוח גם יש לו רצונות פנימיים ... בפני עצמו, מה שאני כן מנסה לעשות זה למקד את המוכר במהות של הרצון של הקונה. הקונה בא לקנות משהו אל תנסה למכור לו עד שלא הבנת מה הוא באמת רוצה לקנות, מה המהות של מה שהוא מחפש. הרבה פעמים המוכר עושה טעות, "בוא אני אספר לך על המוצר, בוא ככה וככה" מה אתה מספר לי על המוצר אם עוד לא הבנת מה אני מחפש בכלל? ואז המוכר שאין לו שכל אומר "מה זאת אומרת אבל הוא אמר לי שהוא מחפש את המוצר הזה והזה אני מספר לו על המוצר" אבל מצד שני אתה לא הבנת עדיין מה המהות למה הוא מחפש את זה, מה הסיבה הפנימית שהוא צריך מה מניע אותו, מה נמצא מאחורי זה שהוא אמר לך "אני רוצה שתיתן לי פרטים, אפשר בבקשה לקבל פרטים על הדבר הזה?", מה עומד מאחורה מה יש לפני ה - "אני רוצה לקבל פרטים על זה". אוקי ולכן צריך לשים לב כשמוכרים מוצר ללקוח צריך לזכור הלקוח רוצה למלא את הרצון שלו, את החיסרון שלו המוצר לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שהוא ממלא את החיסרון שלו. אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר נסה להבין מה החסרונות שלו עד כמה המוצר שלך באמת או לא באמת עונה על המהות של הרצון של הלקוח, אוקי ככה העסקה יכולה להתבצע יותר. זה אותו דבר גם מהצד השני ברגע שהבן אדם בא לקנות ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... בביטחון למרות שזה לא בהכרח נכון. בין כך ובין כך כאשר המוכר אומר ללקוח מידע מסוים רצוי שהוא ישדר ללקוח שהוא בטוח שמה שהוא אומר זה נכון כי אם לא זה בעצם להגיד ללקוח "תקשיב לא בטוח שאתה הולך לקנות את המוצר המתאים כי אולי המוכר משקר אותך". יחד עם זאת למרות שמלמדים אנשים, אנשי מכירות לשדר בטחון ולשדר שהם בטוחים בעצמם וכו' בתהליך של מכירה אף על פי כן צריך לדעת שלמרות שמצד אחד בטחון עצמי של המוכר משדר ללקוח סוג ... אותו או שהוא לא צריך אותו ולכן אם המוכר ידבר בעודף בטחון "כן אתה צריך את זה ואת זה, זה מתאים לך לזה ולזה כדאי לך זה וזה" זה דווקא יכול ליצור את הפעולה ההפוכה. יש אנשים שיכולים להתפתות וכן לקנות את המוצר כי המוכר דיבר בביטחון יחד עם זאת יש גם את ההיבט של אנשים שהם יגידו "רגע הוא מדבר בover- בטחון על דברים שהוא לא יכול להיות בטוח בהם" ודווקא הדבר הזה ישדר חוסר אמינות וגם אם המוצר טוב זה גורם ללקוח לחשוד שאולי מנסים לדפוק אותו ולכן צריך לעשות הפרדה ברורה בין דברים שהמוכר אומר על המוצר, לדוגמא המוצר הזה יש לו 5 שנות אחריות תגיד את זה בביטחון אם יש לו 5 שנות אחריות, באמת? אז תגיד "יש לו 5 שנות אחריות" בבטחון, מה אתה מהסס דבר בבטחון. המוצר הזה באמת הוא קיבל השנה את הציון הכי טוב בקטגוריה שלו? כן, תגיד "המוצר הזה קיבל את הציון הכי טוב השנה בקטגוריה שלו" זאת עובדה, זאת אמת דבר בבטחון אל תדבר בהססנות. אבל יש דברים שאתה לא יכול להיות בטוח בהם וגם אם אתה בטוח בהם הלקוח לא בטוח שאתה יכול להיות בטוח בהם או הלקוח חושב שאתה לא יכול להיות בטוח בהם. לדוגמא כשהמוצר מתאים ללקוח לדוגמא שהמוצר הזה יעשה טוב ללקוח, לדוגמא כל טריק אחר כשאתה כאיש מכירות לפעמים מנסה לשקר את הלקוח כי אתה לא בטוח בזה אז למה אתה מדבר בבטחון. אז מהיבט מסוים נגיד שלקוח מתלבט "המוצר הזה מתאים לי או לא?" המוכר אומר לו בבטחון "כן זה מתאים לך" בביטחון, מהיבט מסוים זה קונה את הלקוח "כי המוכר אמר לי בבטחון שזה מתאים לי", מהיבט אחר "מה המוכר הזה בכלל מבלבל את המוח מאיפה הוא, מה הוא אומר כן זה מתאים לך למה יש מצב שהוא יגיד שהמוצר הזה לא מתאים לי?". ה - over בטחון שהמוכר שידר הוא דווקא מראה ללקוח "שעזוב המוכר הזה כנראה מנסה לדפוק אותי" גם אם המוצר הזה מתאים בזה שהמוכר דיבר בבטחון על דברים לא לעניין שהוא לא היה אמור לשדר בטחון הוא דווקא גרם ללקוח להרגיש שהמוכר הזה מנסה לרמות אותו מזה שהוא מדבר יותר מדי בבטחון על דברים שהוא לא אמור לדבר איתו על בטחון. ... לא מבין שיש פה התלבטות מה הוא לא מבין את הספק, המוכר הזה סתם מנסה למכור ולא מבין מימינו ומשמאלו". אוקי ולכן אותו דבר עכשיו מהצד ההפוך, מה זה אומר מהצד ההפוך? זה אומר שהלקוח כלקוח כשמנסים למכור לך מוצר אתה צריך לשים לב שלפעמים המוכר מדבר בביטחון והוא מדבר בבטחון רק כי הוא מרמה אותך, הוא לא באמת בטוח בזה הוא רק אמרו לו לדבר בביטחון ולפעמים יכול להיות שמוכר מדבר אבל בחוסר ביטחון הוא רק משדר לך חוסר ביטחון ... רק עושה לך טריק שכאילו חוסר בטחון והוא מאוד בטוח ומנסה למכור לך איזה משהו ככה שהחוסר ביטחון הוא לא תמיד מבטא חוסר בטחון והביטחון לא תמיד מבטא. ולכן אני אחדד עוד פעם את הנקודה בדברים שהמוכר אומר על המוצר שלו תשדר בטחון זאת עובדה, תגיד את האמת תשדר בטחון אבל באופן כללי האם צריך כשלקוח מביע התנגדות האם כשלקוח יש לו ספק, האם צריך דווקא לדבר בביטחון? לא בהכרח הכל תלוי בהקשר. אז שלאה יעבדו עליכם ... ⬅לצפייה בהרצאה בנושא מוצר - לחץ כאן...
עבור לדף >> 1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ...19 20 21 22 23 24 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוצר, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ocd / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצר, איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

זוגיות ומערכות יחסים: זוגיות - ראשי זוגיות - כל הנושאים בגידות - כל הנושאים זוגיות טיפול זוגי בעיות בזוגיות גירושים להתגרש לגרום לבחורה פרידה לשכוח מישהו בגידות אחרי בגידה אקסים - כל הנושאים אקסים והחזרת אהבה - ראשי לגרום למישהו לאהוב אותך להתחיל עם בחורה פחד גישה דייטים למצוא זוגיות התאמה זוגית סקס מיניות חשק מיני משיכה פורנו התמכרות למין גמילה מסקס זהות מינית נטייה מינית הומוסקסואליות טרנסקסואליות טיפולי המרה א מיניות
חרדות ופחדים: חרדות ודיכאון - ראשי חרדות / פחדים - כל הנושאים חרדות פחדים פוביות פרנויה התקף חרדה תרופות נגד חרדה פחד קהל חרדת בחינות פחד מדחייה חרדת מוות פחד למות פחד מנטישה חרדה חברתית חרדה דתית פחד גישה פחד להתחיל עם בחורה פחד מכישלון
ביטחון הערכה ואהבה עצמית: ביטחון והערכה - ראשי אהבה עצמית הערכה עצמית ביטחון עצמי כעס עצמי שנאה עצמית קבלה עצמית אמונה עצמית ביישנות רגשות אשם אמונה עצמית
שכנוע / מכירות: שכנוע - ראשי איך לשכנע מישהו - כל הנושאים שכנוע לשכנע לקוחות מוצר למכור מכירות לקרוא מחשבות מניפולציות התנגדויות מכירה למכור מוצר יקר לשתול מחשבות להשפיע רטוריקה לגרום ללקוח הזדהות אנשי מכירות שכנוע עצמי דיבייטינג סוגסטיות לשכנע בחורות לשכנע ילדים התניה ראפור Nlp
ניהול למנהלים: ניהול למנהלים - כל הנושאים ניהול עובדים ניהול עובדים לשכנע עובדים לפטר עובדים משכורת לקוחות לשכנע לקוחות לסגור עסקה מוצרים לתמחר עסקים הקמת עסק לראיין ולהתראיין קריירה יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי ניהול משא ומתן קבלת החלטות - ראשי החלטות ולהחליט - כל הנושאים איך לקבל החלטה
יום יומי: התמודדות / להתמודד - כל הנושאים רגשות / תחושות - כל הנושאים להרגיש טוב / להרגיש רע - כל הנושאים רגשות הרגלים שינוי התנהגות שינוי הרגלים שינוי חשיבה אובססיות התמכרויות גמילה מחשבות טורדניות עישון - כל הנושאים עישון דיאטה ספורט תזונה בריאות התמכרות למין Ocd טורדנות כפייתיות דחיינות עצלנות שעמום סמים - כל הנושאים סמים ייאוש כעס לחץ מתח נפשי עצבנות דיכאון התאבדות אובדנות בדידות בעיות התמודדות כאבים אובדן התמודדות עם בעיות עצבות שליליות חשיבה שלילית ביקורת החלטות איך להחליט
חינוך ילדים והורות: חינוך ילדים - ראשי הדרכת הורים הורים יחסי הורים וילדים לחנך ילדים לשכנע ילדים להביא ילדים ילדים מתבגרים הפרעות קשב וריכוז של ילדים התנהגות של ילדים ענישה אלימות ילדים חרדות ילדים אוטיזם
אושר חיוביות ואהבה: אושר - ראשי חשיבה חיובית - ראשי אהבה - ראשי אהבה והתאהבות - כל הנושאים שמחה אושר להיות מאושר הנאה חיוביות חשיבה חיובית אהבה לאהוב אהבה עצמית התאהבות לגרום למישהו לאהוב אותך להתאהב להפסיק לאהוב החזרת אהבה
הפרעות נפשיות: הפרעות נפשיות - כל הנושאים הפרעות נפשיות פסיכיאטריה מחלות נפש פסיכוזה סכיזופרניה הפרעת אישיות טראומה פוסט טראומה אוטיזם טיפול תרופתי כדורים אישיות גבולית פיצול אישיות דה פרסונליזציה דיסוציאציה שמיעת קולות קשב וריכוז מאניה דיפרסיה ניתוקים פרנויות משוגע שיגעון גדלות הפרעת...
רוחניות ומודעות: רוחניות ומודעות - ראשי רוחניות מודעות עצמית הארה הארה רוחנית מורים רוחניים מורה רוחני תת מודע חומריות גשמיות חיפוש רוחני משמעות החיים - ראשי משמעות החיים מטרת החיים משחק החיים תכלית החיים צמחונות
התפתחות והצלחה: הצלחה - ראשי הצלחה / להצליח - כל הנושאים לפתח את השכל התפתחות אישית מוטיבציה כישלון מטרות הצלחה להצליח התמדה השגת מטרות יצירתיות לפתח שיחה תקשורת בין אישית
כסף ולהתעשר: כסף - ראשי כסף - כל הנושאים כסף אושר וכסף לעשות כסף להתעשר כסף בקלות להרוויח שוק ההון בחירת קריירה
סודות החיים: אלוהים - ראשי בריאת העולם - ראשי בחירה חופשית - ראשי להיות אלוהים - ראשי אלוהים - כל הנושאים בחירה - כל הנושאים אלוהים להיות אלוהים האם יש אלוהים מי ברא את אלוהים בריאת העולם המפץ הגדול פיזיקה החושים מי ברא את העולם יקומים מקבילים בחירה חופשית האם יש בחירה דטרמיניזם הספר להיות אלוהים מה זה להיות אלוהים
מושגים כללי: מילון מושגים מחשבות - כל הנושאים רצונות - כל הנושאים אין הבדל בין יש לאין מהות מהות וצורה מחוייב ואפשרי הנחות יסוד להטיל ספק אחדות ונפרדות אחדות שקרית שלמות אין סוף זמן ומקום הרצון שורש הרצון הכל אחד חסרונות ויתרונות מוחלטות צמצום פרדוקס קבלה מחוייב המציאות אפשרי המציאות עובדה ופירוש סיבה ותוצאה סיבתיות אקראיות ניתוח סיבתיות לוגיקה אמת שקר להיצמד לאמת אמת מוחלטת אובייקטיביות וודאות מציאות אחדות נפרדות טוב ורע יש ואין הפכים פוטנציאל
יהדות ודת: דת ויהדות - ראשי יהדות שמירת מצוות שכר ועונש חזרה בתשובה חזרה בשאלה דתיים אמונה באלוהים אתאיזם אמיתות התורה תורה מול מדע מי כתב את התורה
רבי נחמן וברסלב: רבי נחמן מברסלב ליקוטי מוהרן סיפורי מעשיות ברסלב
שיטות טיפול: טיפול - כל הנושאים טיפול cbt טיפול nlp טיפול ocd טיפול בדמיון מודרך טיפול בהיפנוזה טיפול בהצפה טיפול בחשיפה טיפול דינמי טיפול היפנוטי טיפול הכרתי טיפול התנהגותי טיפול נפשי טיפול עצמי טיפול פסיכדלי טיפול פסיכולוגי טיפול פסיכותרפי טיפול פסיכיאטרי טיפול קוגניטיבי טיפול קצר מועד טיפול רגשי טיפול שכלי טיפול תרופתי Nlp אימון אישי תת מודע גישור הילד הפנימי חשיבה חיובית ביירון קייטי האופונופונו טיפול זוגי פסיכולוגיה פסיכיאטרים היפנוזה מיסטיקה גרפולוגיה אסטרולוגיה תקשור נומרולוגיה סיינטולוגיה


נושאים מומלצים לעיונך...





הדף ב: Facebook      הקבוצה ב: Facebook
YouTube
בכל דבר ועניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ 050-3331-331
 
‏אליעד כהן - להיות אלוהים - EIP.co.il‏
קבוצת פייסבוק · ‏1,712‏ חברים
הצטרף לקבוצה
 

קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, מאמן משפחתי, מאמן אישי מומלץ, מאמן אישי לחיים, אימון אישי לחיים, מטפל התנהגותי קוגניטיבי, מומחה, מאמן רוחני, מאמן אישי קריירה בתחום מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 3.0000 שניות
עכשיו 19_10_2019 השעה 21:16:24
wesi1