הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
אתה כאן : שיטת EIP > לקוחות
עבור לדף >> 1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 RSS
רשימת > הרצאות + מאמרים על לקוחות...
מקד חיפוש:
איך להבין לקוחות? לרמות לקוחות לשכנע את הלקוחות להצליח למכור ללקוחות לשכנע לקוחות לאהוב אותך מי צריך עוד לקוחות? מרגיש שאני גונב את הלקוחות איך לשכנע לקוחות לקנות? איך למכור ללקוחות? איך להתמודד עם לקוחות קשים? להתייחס ללקוחות לשכנע לקוחות לקנות לא רוצה עוד לקוחות טכניקות שכנוע לקוחות רצון הלקוחות להציק ללקוחות איך לרכוש לקוחות? לקוחות מלחיצים התמודדות עם לקוחות קשים לקוחות יבואו דווקא אלי טיפול בלקוחות הגדלת כמות הלקוחות מכירות ללקוחות מערכת יחסים עם לקוחות לגרום ללקוחות לקנות איך להשיג לקוחות? משכנעים לקוחות לשכנע לקוחות לאהוב את הלקוחות שלך להשיג לקוחות ניהול לקוחות סוגים של לקוחות איך לשדר ללקוחות? שאלות להתנגדויות לקוחות לרכוש לקוחות איך לשכנע לקוחות? לבחור את הלקוחות שלך שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות התנגדויות לקוחות לגרום ללקוחות שיטות לשכנוע לקוחות איך להתייחס ללקוחות? לשדר ללקוחות טיפול בתלונות של לקוחות להתמודד עם לקוחות קשים גונב את הלקוחות שימור לקוחות הפללת לקוחות זנות לגרום ללקוחות לאהוב אותך שכנוע לקוחות
תקציר⬅ ... להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח עכשיו עוד דבר שמי שזה פשוט לו אז זה פשוט לו ומי שזה לא פשוט לו אז זה יחדש לו או יחדד אז הנושא כזה טעות קלאסית של אנשים שנותנים שירות למישהו, מה הטעות יש אנשים שחושבים כשהם נמצאים מול לקוח. ש: שהלקוח הוא המלך. אליעד: לא שמה שהם חושבים שהמהות של העסקה בינם לבין הלקוח זאת עסקה טכנית, נגיד שאתה לדוגמא מה נגיד? ש: מלמד שיעורים פרטיים. אליעד: מלמד שיעורים פרטיים אוקי נניח אז לכאורה מה המוצר שאתה נותן ללקוח שיעורים פרטיים מה הוא אמור לקבל בתמורה לדעת נגיד את תחום המתמטיקה, עכשיו מה אמור לכאורה על פי ההיגיון הבסיסי לגרום ללקוח לרצות לעבוד איתך שאתה יכול לתת לו מוצר יותר טוב מאחרים מוצר יותר טוב אתה תסביר לו יותר טוב יש לך יותר מיומנות יותר ניסיון יותר ידע, אתה יותר מקצועי אתה מסביר יותר טוב וכו' ואם זה גם יותר זול אז זה בכלל אתה גם יותר זול וגם יותר טוב וכו'. ואז מה שקורה שבפועל זה לא תמיד ככה בפועל זה לא תמיד ככה זאת אומרת החשיבה שחושבת שמה שיש בינך לבין הלקוח זה עניין טכני היא טעות, נסביר מה נכון לחשוב ומה נגזור את מה שצריך לגזור. זה עובד אחרת יש מולך לקוח הלקוח הוא קודם כל בן אדם הוא בן אדם לפני שהוא לקוח לפני שהוא רוצה לדעת מתמטיקה לפני שהוא רוצה שיעור פרטי לפני שהוא רוצה את השירות שלך קודם כל הוא בן אדם, כבן אדם מה הוא רוצה הוא רוצה להרגיש טוב למה הוא פונה אליך כי הוא רוצה להרגיש טוב אתה בעיקרון אמור לגרום ללקוח שלך להרגיש טוב. באיזה דרך אתה גורם לו להרגיש טוב יש גבול אתה אומר לדוגמא אני לא מוכן לגרום לו להרגיש טוב בללכת לעשות לו קניות אני לא מוכן לעשות דברים מסוימים ויש דברים שאני רוצה לעשות אבל עדיין יש, זה לא אתה לא עושה לו טוב רק במוצר שאתה נותן לו אתה עושה לו טוב גם מסביב. בסופו של דבר נגיד שהוא בא אליך נגיד לדוגמא ללמוד תחום מסוים אוקי הוא ... נגיד שהוא נכנס אליך נגיד עם חרדה שהוא יכשל במבחן ואתה לימדת אותו את החומר בצורה מקרטעת אבל נתת לו ביטחון שהוא יצליח במבחן ונגיד שהביטחון הזה לדוגמא נגיד עשה לו טוב, אוקי הדבר הזה יגרום לו לאהוב אותך יגרום לו לאהוב אותך הוא יהיה לקוח שלך יותר טוב הוא יביא לך עוד לקוחות הוא יאהב אותך וכו'. מה שאני בעצם חותר פה, ואם לדוגמא נגיד אתה תתמקד אך ורק בקטע הטכני ורק בקטע המקצועי וכל שאר הסיפורים ואתה לא תהיה נחמד ולא משנה מה הוא לא ירצה אותך. עכשיו מה חשוב לי להגיד פה עוד פעם יש עוד תופעה מעניינת שהרבה פעמים אנשים מתעסקים באומנות באיזה משהו הם יוצרים איזה מוצר מסוים ואז הם מחליטים ללכת למכור אותו לציבור הרחב ... שירות x" אבל זאת לא האמת אתה לא נותן שירות x אתה עושה לאנשים טוב. מה אתה עושה להם טוב שהמוכר במכולת עושה להם טוב בלתת להם אוכל אתה עושה להם טוב במשהו אחר אבל במהות המהות היא שאתה עושה להם טוב זאת המהות. עכשיו ולכן כשעומד מולך לקוח תשאל את עצמך איך אני יכול לעשות לו טוב כבן אדם מה הרצונות שלו איך אני יכול למלא לו אותם, אתה כמובן תשתדל שזה יהיה באמצעות המקצועיות שלך אבל המקצועיות שלך היא צורה שבה אתה עושה לו טוב היא לא המהות של מה שאתה נותן לו הלקוח לא בא אליך בשביל המוצר שאתה נותן לו אלא בא אליך בשביל התחושה הטובה שבאופן כללי הוא קיבל ממך. ולכן אם לדוגמא נגיד הלקוח נגיד רוצה לשלם לך מאה שקלים ואתה נגיד רוצה ממנו מאתיים שקלים נניח עכשיו האם מחויב שתריב עם הלקוח שלך אז אם אתה חושב שהעיקר זה הדבר הטכני אז מתחיל להיות פה בלגן "הוא רצה ככה אני אמרתי לו ככה" נהיה בלגן אבל הלקוח רצה להרגיש טוב, אם הוא יבין למה לקחת לו יותר אם הוא יבין למה ביקשת יותר אם הוא יבין שאתה מכבד אותו אם יהיה פה סיפור שלם כאילו גם אם נגיד אתה מתווכח עם הלקוח שלך על משהו ולפעמים יש מצבים שאתה מתווכח עם הלקוח שלך על משהו השאלה איך אתה עושה את זה. אתה עושה את זה מתוך כבוד אתה עושה מתוך מאבק של אגו אתה מתחשב ברצונות שלו מה אתה עושה שם בדיוק זה העניין. ומה שאני חותר ואומר עוד פעם אתה לא מוכר ללקוח מוצר אתה מוכר לו תחושה אתה מוכר לו תחושה התחושה זה שהוא ירגיש טוב והמוצר שאתה נותן לו זה אחת הדרכים שלך לגרום לו להרגיש טוב הוא בא אליך בשביל להרגיש טוב לא בשביל המוצר, תבין את זה תעשה לו טוב הוא ירצה אותך גם אם המוצר שלך יהיה גרוע לא תבין את זה גם אם המוצר שלך יהיה טוב הוא לא ירצה את המוצר. הבנו את הסיפור כנ"ל לגבי העובדים שלך כנ"ל לגבי ... ⬅לצפייה בהרצאה על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום עכשיו בא נניח שמישהו מנסה למכור לעסקים שירות שיעזור להם להגדיל את המכירות שלהם יכול להיות כזה דבר? יכול להיות כזה דבר, עכשיו בא נלך שהוא מנסה נגיד למכור להם את המוצר ואז הבן אדם אומר לו "תקשיב אני לא צריך עוד לקוחות לא צריך עוד לקוחות טוב לי ככה" אומרים לו "אבל זה יביא לך עוד לקוחות" הוא אומר "טוב לי ככה". עכשיו מה ההיגיון בזה מה ההיגיון שמישהו "טוב לי ככה" עכשיו יכול להיות שהוא לא רוצה נגיד כסף או משהו בעל העסק לא רוצה נגיד עוד כסף או מה שזה לא יהיה אבל בהנחה שאותו בעל עסק רוצה עוד כסף ובהנחה שהוא כן רוצה עוד כסף איזה היגיון יש אם אתה תגיד לו "תקשיב אני אביא לך עוד לקוחות" שהוא יגיד "אני לא רוצה נגיד עוד לקוחות טוב לי ככה". ש: הוא רוצה עוד דברים חוץ מכסף כנראה יותר. אליעד: בהנחה שהוא לא רוצה שום דבר חוץ מכסף. ש: חוץ מכסף רק כסף? אליעד: כן אם את אומרת למישהו "תגיד לי אם עכשיו x ואני אעשה לך פרסום אתה תרוויח כפול" הוא אומר לך "לא טוב לי ככה". ש: מאה אחוז ירוויח כפול? אליעד: הוא לא יודע במאה אחוז או לא במאה אחוז. ש: אז זאת כבר סיבה לא לעשות את זה. אליעד: למה לא לעשות, לא שנייה הוא לא אומר אני לא יודע אם זה יעזור לי הוא אומר "טוב לי ככה עזוב טוב לי ככה מספיק לי מה שיש לי אני לא צריך עוד לקוחות". ש: אני חושב שהוא חושב שהעלות שיהיה לו יותר כסף. אליעד: נניח שאתה אומר לו זה כמעט בחינם לא בגלל העלות מאה שקל תיתן לי. ש: לא העלות מבחינת כסף אלא עלות מחשבתית או. אליעד: מה ההיגיון בלוגיקה שאומרת "יש לי מספיק לקוחות" או "אני לא רוצה עוד לקוחות יש לי מספיק לקוחות" יש בזה היגיון? ש: כן הוא לא רוצה לעבוד כל כך קשה אולי "אם יבואו עוד לקוחות אני אצטרך לעבוד יותר קשה אני לא רוצה לעבוד כל כך קשה, אני רוצה לעבוד 8 שעות ביום לא 16". אליעד: סבבה אבל אז הוא אומר שהוא בעצם חושב שהוא יצטרך לעבוד יותר אבל הוא לא באמת עובד כל היום שמונה שעות, רגע וזאת טענה נכונה נגיד שהוא אומר "אני לא רוצה לעבוד 16 שעות ביום אני רוצה לעבוד רק 8" ... בסוף החודש בוודאות של מאה אחוז יש לו יותר כסף והוא יודע שהוא יתאמץ או שהוא לא יתאמץ יותר ממה שהוא מתאמץ כיום או שהוא יתאמץ קצת יותר וזה שווה לו את הכסף הוא היה עושה את הפרסום. מה שקורה אצל אנשים שיש להם מחשבה שאומרת "גם אם יהיה לי עוד לקוחות אני ארוויח את אותו סכום" למה יש לו בראש את המחשבה הזאת הוא אומר "תראה אני יכול לעבוד שמונה שעות אני עובד שמונה שעות גם אם תביא לי עוד לקוחות אני לא יכול לעבוד יותר משמונה שעות ולכן אני לא צריך שתביא לי עוד לקוחות" אבל מה האמת שזה לא נכון, למה זה לא נכון המחשבה הזאת נגיד בן אדם אומר תראה נגיד שמישהו אומר "תקשיב יש לי כבר מספיק לקוחות אני לא צריך עוד לקוחות וזהו" האם זה נכון המחשבה הזאת. באיזה מקרה זה נכון ובאיזה מקרה זה לא נכון בהנחה שאתה נגיד רוצה לעבוד שמונה שעות ביום ואתה עובד שמונה שעות ביום ויש לך לקוחות לשמונה שעות ביום האם זה הגיוני לומר "תקשיב כבר יש לי מספיק לקוחות לא צריך עוד לקוחות". ש: אם אתה לא רוצה לעבוד יותר? אליעד: ואתה לא רוצה לעבוד יותר משמונה שעות. ש: אם לדבר על לקוחות שהם קבועים ולעולם לא ילכו אז זה הגיוני כי בדרך כלל לקוחות אז הם עוזבים גם. אליעד: בהנחה שבממוצע יש לך את הכמות שאתה רוצה ואין לך מה לעשות עכשיו עם מאה לקוחות "אין בעיה אבל אין לי מה לעשות עכשיו עם אלף לקוחות חדשים מה אני אעשה איתם". ש: בהנחה שהוא לא רוצה יותר כסף ובהנחה שהוא רוצה שמונה שעות ביום הגיוני להגיד. אליעד: טוב יש פה משהו אחר שאתם מפספסים הסיפור הוא פשוט אם יהיה לך עוד לקוחות אתה יכול להרוויח עוד כסף, לא בא נגיד ככה המשפט הזה שאומר "יש לי כבר מספיק לקוחות" הוא נכון בתנאי שעוד לקוחות לא יגרמו לך להרוויח עוד כסף למה כי איך עוד לקוחות אמורים לגרום לך להרוויח עוד כסף באמצעות זה שתטפל בעוד ⬅לצפייה בהרצאה על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ מאוד פשוט בנושא של שכנוע והטיפ הוא איך ליצור אמון אצל הלקוח. לקוח אחת הסיבות המרכזיות שהלקוח לא יקנה מוצר היא משום שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו במילים אחרות הוא חושב שהמוצר יעשה לו יותר רע מטוב. כדי שהלקוח יקנה את המוצר הוא צריך לחשוב שהמוצר יעשה לו יותר טוב מרע במילים אחרות הוא צריך לחשוב שזה שמנסה למכור לו את המוצר מנסה לעשות לו טוב. מה זה בעצם אומר? זה בעצם אומר שאם הלקוח יחשוב שזה שמנסה למכור לו את המוצר מנסה לעשות לו טוב באופן כללי זה בעצם מגדיל את הסיכוי שהוא גם יחשוב שגם המוצר עושה לו טוב כי מי שרוצה לעשות לך טוב, כנראה המוח רוצה להניח שכנראה שהוא לא ימכור לך מוצר שהולך לעשות לך רע. ולכן המסקנה היא די פשוטה ברגע שרוצים למכור מוצר ללקוח, ברגע שרוצים לשכנע מישהו בלעשות משהו צריך לגרום לו להרגיש טוב ולעשות לו טוב באופן מודע שהוא יחשוב "הנה הבן אדם הזה והזה עשה לי טוב". כשברגע שעושים טוב כשרוצים למכור לו איזה מוצר אוטומטית המוח של השומע, המוח של הבן ... הייחודיות שלו ביחס לשאר האנשים, כאשר קוראים לבן אדם בשם שלו הוא מסתכל אחורה הוא אומר "קראו לי לא דיברו סתם למישהו דיברו איתי, אמרו לי את השם שלי גם מישהו מתייחס אלי" זאת אומרת שמרגע שמדברים עם בן אדם, שימו לב ברגע שמדברים עם בן אדם בצורה שיכולה להתאים לכל לקוח אחר הבן אדם ששומע אוטומטית הוא חושב התת מודע שלו אומר "הוא לא אומר את זה רק לי הוא אומר את זה לכולם, זה לא משהו ספציפי כלפי הוא אומר את זה לכל אחד אחר". ולכן אם לדוגמא משתמשים בשם הפרטי של הבן אדם מדברים איתו בשם ... לקרוא לך ולא למישהו אחר? פשוט נקרא לך בשם שלך ואז תדע שזה אתה. זאת אומרת ברגע שהשתמשנו בשם של הבן אדם העברנו למוח שלו מסר לתת מודע שאומר "תקשיב אתה לא סתם מישהו, אתה לא עוד אחד המסר הזה הוא פרסונלי ספציפית עבורך, אתה בן אדם מיוחד אתה לא סתם עוד אחד עוד לקוח". אוקי וזה סתם אני אתן דוגמא איך אפשר לגרום לו להרגיש טוב באמצעות לדוגמא שימוש בשם הפרטי שלו כאשר כמובן המהות היא כפי שאמרתי קודם ברגע שגורמים לבן אדם להרגיש טוב אוטומטית זה מגדיל את הסיכוי שהוא "יאמין" שגם מה ... אומר שהמוכר הוא "איש רע" כי הוא מנסה למכור לך דבר רע שיעשה לך רע אז המוכר הוא כביכול איש רע, לעומת זאת אם המוצר הזה יעשה לך טוב אז כביכול המוכר הוא "איש טוב" כי הנה הוא בא לעשות לך טוב. ולכן אם המוכר עושה דבר טוב אז אוטומטית זה כאילו מצייר אצל השומע, אצל הלקוח את המחשבה שאומרת "תראה הוא איש טוב תראה כמה הוא אוהב אותי, תראה איך הוא מכבד אותי הוא מכין לי ונותן לי ודואג לי" וכו' ואז ברגע מצטייר כאיש טוב אז המוח מניח שאם הוא היה איש טוב כנראה שגם המוצר טוב. אז שלא יעבדו ... ⬅לצפייה בהרצאה על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ללקוחות ושכנוע אנשים וההיבט הוא שימוש במילים של הלקוח, בתהליך המכירה כאשר באים למכור ללקוח את המוצר את השירות את מה שלא רוצים בעצם להשתמש במילים של הלקוח ואני אסביר גם למה זה טוב וגם למה זה לא טוב ומתי לא להשתמש דווקא במילים של הלקוח. אז קודם כל בגדול צריך לזכור שתהליך של מכירה בעצם המטרה שלו היא לגרום ללקוח להרגיש טוב, ומה גורם ללקוח להרגיש טוב? כשממלאים לו את החסרונות שלו. שימו לב מה שעושה טוב ללקוח זה לא שאנחנו מוכרים לו את המוצר שלנו מה שעושה טוב ללקוח זה בעצם שהחסרונות שהוא חושב שיש לו הם מתמלאים לו באמצעות המוצר שהוא קונה. ולכן לצורך העניין זה אומר שעדיף תמיד להשתמש לכאורה לפי הפשט עדיף תמיד להשתמש דווקא במילים של הלקוח ואני אתן סתם דוגמא סטנדרטית בנאלית נגיד שלקוח בא למקום מרכז מכירות של כלי רכב והוא אומר "שלום רציתי לברר פרטים לגבי האוטו הזה" שימו לב לאוטו אפשר להגיד אוטו אפשר למכור לו רכב, נגיד לצורך העניין שהוא קרא לזה אוטו הוא לא קרא לזה רכב עכשיו אם המוכר הוא לא מקצועי אז המוכר יגיד לו "אוקי אני אתן לך פרטים על הרכב הזה", אם המוכר ממש מקצועי המוכר יגיד לו "אני אתן לך פרטים על האוטו הזה" למה? כי הלקוח רצה לקנות אוטו הוא לא רצה לקנות רכב. למרות שלכאורה זה אותו דבר אבל אף על פי כן בחוויה הסובייקטיבית של הלקוח הוא מחפש אוטו הוא לא מחפש רכב. אותו דבר לדוגמא נגיד שיש מילה שיש לה שתי משמעויות נגיד שיש אפילו צורה לא נכונה לקרוא למוצר הזה והלקוח מבחינתו זה מה שיש לו בראש ברגע שמדברים איתו בשפה אחרת במילים אחרות זה יותר מתרחק אצלו החוויה של מילוי החיסרון שלו באמצעות המוצר שאותו רוצים למכור לו. ולכן בגדול בדרך כלל בברירת מחדל עדיף להשתמש במילים של הלקוח, אם הלקוח לדוגמא נגיד אומר "אני רוצה לקנות רכב לנסיעה לטיול" צריך להגיד לו "הרכב הזה יהיה לך טוב לנסיעה לטיול" לא להגיד לו לדוגמא לא להגיד ללקוח "הרכב הזה יהיה לך כייפי לטייל בו", "הרכב הזה יהיה לך כייף איתו לנסיעה לטיול", מה הוא אמר הוא אמר שהוא רוצה נסיעה לטיול או שהוא אמר לטייל? אמר נסיעה לטיול למה תגיד לו לטייל תגיד לו נסיעה לטיול. תן ללקוח את מה שהוא ביקש להשתמש במילים של הלקוח, למה כי בחוויה הסובייקטיבית של הלקוח המוצר מתאים ללקוח יותר מאשר אם נציג אותו בדרך אחרת ולכן בברירת מחדל עדיף להשתמש בביטויים של הלקוח וזה גם בגלל שאז הלקוח כביכול מרגיש יותר הזדהות, הוא מרגיש בעצם שהוא עצמו רוצה את המוצר. מה זאת אומרת? אם נגיד הלקוח אמר "אני רוצה רכב לטייל בו" נניח ואז המוכר אומר לו "אוקי יש פה רכב שמאוד טוב לטיולים", לכאורה אין פה שום בעיה אבל מה הבעיה? שהלקוח אמר "אני רוצה רכב לטייל בו" ואז המוכר אמר "יש פה רכב שהוא טוב לטיולים" ואז המוח של הקונה צריך לעשות פעולה של חישוב להגיד "רגע אם הוא טוב לטיולים אז אני יכול לטייל בו". יפה את הפעולה הזאת אנחנו מנסים לחסוך מהראש של הקונה ולכן אם ה ⬅לצפייה בהרצאה על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער - פרומו על מה אנחנו מדברים? אני אנסה להזכיר לך מה אני אמרתי ואז אתה תבין מה אתה שאלת. אני אמרתי שהיא יכולה להגיד להם על היתרונות של המוצר והיא לא צריכה לחשוש מכך שהיא משקרת אותם בגלל שאם הלקוח מאמין לה אז זה אומר שהוא גם חשב על זה קודם. לדוגמא, אני אתן דוגמא נגיד שיש לך מוצר שיש לו יתרונות וחסרונות, נגיד לעשן סיגריות זה טוב סבבה, עכשיו אתה מוכר למישהו סיגריות והוא לא טיפש הוא יודע שזה גם רע, הוא מבין את הסכנות ובכל זאת רוצה לעשן אבל אז הוא אומר לך "תגיד ... ברמה העקרונית האבסולוטית מה זה לשקר? מי אמר שזה לשקר אולי זה בכלל אמת, מה שאתה משקר זה בכלל אמת ואז מה אם שיקרת, אז שיקרת מה קרה. עכשיו בא נלך לרמה היחסית, ברמה היחסית כשאתה מוכר משהו ללקוח אל תשקר לו, למה אל תשקר לו? כי לשקר זה רע ולהגיד את האמת זה טוב, מי אמר? השכל אומר, הדברים ברורים, האם אתה רוצה שישקרו לך? לא, אתה רוצה שיגידו לך את האמת? כן, אל תשקר לאחרים, מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך. עכשיו תקשיב, זה העולם היחסי שלנו. עכשיו אנחנו מדברים על שכנוע לקוחות, על לשכנע לקוחות, עכשיו תתרכז טוב טוב, אם אתה מציג ללקוח "שקר זה לא טוב", עכשיו מה זה שקר? שקר זה כשאתה לוקח משהו יחסי ומציג אותו כמוחלט. לדוגמא, נגיד שיש מוצר שיש בו יתרונות וחסרונות ואתה גורם ללקוח לחשוב שיש בו רק יתרונות בלי חסרונות, מה שאני דיברתי עם אותה בחורה והיא אמרה "זה לא שורף את השיער", אמרתי לה "אבל מה האמת?", תגידי "נכון זה שורף את השיער אבל". עכשיו השקר נובע כשאתה לוקח את אחד הצדדים של המטבע ואתה אומר "רק הוא נכון", זה נקרא שקר. זכותך לשקר אבל זה ... דבר יחסי ואומר שהוא אבסולוטי, למה אתה לוקח יתרון יחסי ואומר שאם הוא קיים אין שום חיסרון? הרי זאת לא האמת. נגיד אתה לוקח יתרון יחסי ומוכר אותו כיחסי, נכון שאתה אומר "הוא" ואתה אומר ללקוח "תסתכל רק עליו" אבל זה לא מתוך מקום של אבסולוטי, מתוך מקום של נכון שיש יתרונות וחסרונות אבל בוא נזדהה עם המחשבה שאומרת "שהיתרונות האלה עדיפים על החסרונות", פה אתה לא יכול לשקר כי באופן יחסי כל מחשבה יכולה להיות נכונה מלכתחילה. זאת אומרת אם אתה חושב שיש מחשבה שהיא ... אין הבדל אתה לא יכול להגיד "אין הבדל מותר לי לפשוע אבל אם אני סובל יש הבדל", אם אתה אומר אין הבדל לך עם זה עד הסוף. עכשיו באופן יחסי יש הבדל בין מוחלט ליחסי אז אם אתה מנסה למכור מוצר ללקוח ולהגיד לו "תקשיב זה רק משהו מסוים" אז אתה משקר אותו כי זה לא אמת אלא אם כן זה נכון מצד ההגדרה שלו אבל זה סיפור אחר. אבל אם אתה אומר לו "יש יתרונות וחסרונות ובאופן יחסי", עכשיו כל מה שתגיד לו יהיה נכון כי באופן יחסי הכל יכול להיות נכון גם אם זה נראה לך לא הגיוני. ... לך, לא תשימי לא יהיה לך" זה שקר. אבל אם היא מציגה את זה באופן יחסי "את יודעת אם יהיה לך שיער חלק גם תמצאי בן זוג" או "את לא מוצאת בן זוג כי אין לך שיער חלק" זה לא שקר, מה שאמרתי לה שהלקוחה עצמה חושבת שזה נכון. ש: כן הנקודה הזאת ברורה לי מה איך אנשים חשבו על זה אני לא מבין, כי כיוון שיש מחשבה כזאתי? אליעד: כן כי בסוף היא קיבלה את זה, היא יכולה להגיד לה "תקשיבי לא נכון" אבל היא לא אמרה לך "לא נכון", זאת אומרת שגם היא חושבת את זה באופן יחסי, לא באופן ... לה את מה שהיא חושבת כדי שהיא תגיד "נכון, נכון", זאת אומרת היא כבר חשבה את זה מלכתחילה, אתה רק לקחת את מה שהיא חשבה ואמרת לה את מה שהיא חשבה, היא כבר חשבה את זה קודם. עכשיו אם הבחורה, לקוחה חושבת "למה אני לא מוצאת גבר? כי אין לי שיער חלק" ואתה תקצין את זה ותגיד "את יודעת רק בגלל שאין לך שיער חלק את לא מוצאת גבר ואם יהיה לך שיער חלק את ישר תמצאי גבר" זה שקר, זה לקחת דבר אפשרי ולהפוך אותו למחויב. אבל אם אתה משתף פעולה עם הלקוח, הוא מעמיד פנים שאם יהיה לו רכב הוא יהיה יותר מאושר, שניהם יודעים שזה שקר, אתה אומר לו "אבל בסדר, אתה יודע כמה מאושר תהיה ברכב החדש" אבל כולם יודעים שזה שקר. בא נגיד "תקנה פרחים לאשתך" או "תעשה ככה יהיה לך יותר טוב" כולם יודעים שזה שקר, או "תחסוך כדי שיהיה לך" כולם ... יהיה לך משהו אחר. כאילו זאת סוג של העמדת פנים כזאת לצורך המשחק, אם אתה אומר את זה באופן אבסולוטי "תקשיב אם אתה תעשה ככה וככה לא יחסר לך כלום" שקר, אבל אם אתה כאילו לוקח את המחשבה של הלקוח שהיא לא בהכרח הגיונית אבל היא אפשרית והוא עצמו חושב שהיא נכונה, ואתה עוד לוקח את מה שהוא אמר ואתה עוד חוזר על מה שהוא אמר באופן יחסי, והוא לא מציג את זה באופן מוחלט אז לא שיקרת אותו. מה אתה מבין, אתה מבין? ש: אני מחפש את החלק שהוא חשב על זה גם ככה. מה זה תמיד כל בן אדם שמשכנעים אותו חשב, זה לא כל כך חד לי כי זה אפשרי. אליעד: זה ברור, קודם כל מחויב במציאות שכל אחד חושב על כל דבר שאפשר לחשוב עליו אבל באופן ספציפי אותה לקוחה ספציפית היא גם חושבת ככה, אחרת היא לא הייתה באה לקנות את המוצר. למה אתה חושב, פתאום החליטה שהיא רוצה להחליק את השיער, סתם פתאום קמה בבוקר אמרה "בוא נחליק את השיער"? כי היא חושבת שזה יותר יפה. למה היא רוצה להיות יותר יפה? כדי שיתחילו איתה. זאת אומרת שמה היא חושבת, ... ⬅לצפייה בהרצאה על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחא, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחא הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחא טובה בין השאר גם כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של ... או שאולי למרות ש Y קרה, עדיין לא היה חובה שזה יגרור את התוצאה X, אלא היה אפשרי שתהיה תוצאה אחרת כגון X2? בדיקה 3 - נניח ש X נובע מ Y. ונניח ש Y מחייב את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות? לדוגמא, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. ז"א שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח. ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות? 2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר? 3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח. ו 3 השאלות האלו, הן נוסחא כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר. ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחא הזאת, וננתח לדוגמא טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמא, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן: 1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת. 2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. 3 -למה המוצר יקר ללקוח. עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל. אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות ש צריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח. לדוגמא: האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר? אולי הוא אמר משהו דומה? באיזה מילים הוא השתמש בדיוק? האם אני בטוח שהבנתי את ה ⬅לקריאת המשך המאמר על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את המוצר הזה, מישהו כבר קנה לי את המוצר הזה, יש לי מוצר יותר טוב מהמוצר הזה, אין לי כסף למוצר הזה, אני אקנה את המוצר הזה מחר, אני צריך לברר עוד מידע על המוצר הזה, אני לא אוהב את המוצר הזה, ועוד. אז באופן כללי, השאלה הראשונה שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם אני הייתי חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה הלקוח חושב כך? ואיך אני כן יכול להסביר זאת גם ללקוח? ואם כן, שגם אתה היית חושב כמו הלקוח, האם אתה עצמך חייב לחשוב כך? ואו שתלמד לשנות את החשיבה שלך על המוצר שאתה מוכר, או שתלך למכור מוצר אחר. ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי: המוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? המוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר: האם ה ⬅לקריאת המשך המאמר על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... שיווקית - איך להתנסח נכון, ניתוח טקסט שיווקי לדוגמא, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמא, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת מכירות להלן מספר הארות / רעיונות / כיוונים לשיפור, שנכתבו תוך כדי צפייה בסרטון שנועד למכור לאנשים קורסים למסחר בשוק ההון: היי, אני בן >> שים וידאו שלך אומר את המילים האלו, יותר אמין מתמונה שלך, שאולי נלקחה מהאינטרנט. ואני אלמד אתכם להרוויח כסף >> צ"ל ואני אלמד אתכם - איך - להרוויח כסף. המילה איך, הופכת את מה שכתובת לסוג של שאלה, שיוצר חיסרון אצל השומע ... ⬅לקריאת המשך המאמר על לקוחות - לחץ כאן...
עבור לדף >> 1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ocd / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

זוגיות ומערכות יחסים: זוגיות - ראשי זוגיות - כל הנושאים בגידות - כל הנושאים זוגיות טיפול זוגי בעיות בזוגיות גירושים להתגרש לגרום לבחורה פרידה לשכוח מישהו בגידות אחרי בגידה אקסים - כל הנושאים אקסים והחזרת אהבה - ראשי לגרום למישהו לאהוב אותך להתחיל עם בחורה פחד גישה דייטים למצוא זוגיות התאמה זוגית סקס מיניות חשק מיני משיכה פורנו התמכרות למין גמילה מסקס זהות מינית נטייה מינית הומוסקסואליות טרנסקסואליות טיפולי המרה א מיניות
חרדות ופחדים: חרדות ודיכאון - ראשי חרדות / פחדים - כל הנושאים חרדות פחדים פוביות פרנויה התקף חרדה תרופות נגד חרדה פחד קהל חרדת בחינות פחד מדחייה חרדת מוות פחד למות פחד מנטישה חרדה חברתית חרדה דתית פחד גישה פחד להתחיל עם בחורה פחד מכישלון
ביטחון הערכה ואהבה עצמית: ביטחון והערכה - ראשי אהבה עצמית הערכה עצמית ביטחון עצמי כעס עצמי שנאה עצמית קבלה עצמית אמונה עצמית ביישנות רגשות אשם אמונה עצמית
שכנוע / מכירות: שכנוע - ראשי איך לשכנע מישהו - כל הנושאים שכנוע לשכנע לקוחות מוצר למכור מכירות לקרוא מחשבות מניפולציות התנגדויות מכירה למכור מוצר יקר לשתול מחשבות להשפיע רטוריקה לגרום ללקוח הזדהות אנשי מכירות שכנוע עצמי דיבייטינג סוגסטיות לשכנע בחורות לשכנע ילדים התניה ראפור Nlp
ניהול למנהלים: ניהול למנהלים - כל הנושאים ניהול עובדים ניהול עובדים לשכנע עובדים לפטר עובדים משכורת לקוחות לשכנע לקוחות לסגור עסקה מוצרים לתמחר עסקים הקמת עסק לראיין ולהתראיין קריירה יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי ניהול משא ומתן קבלת החלטות - ראשי החלטות ולהחליט - כל הנושאים איך לקבל החלטה
יום יומי: התמודדות / להתמודד - כל הנושאים רגשות / תחושות - כל הנושאים להרגיש טוב / להרגיש רע - כל הנושאים רגשות הרגלים שינוי התנהגות שינוי הרגלים שינוי חשיבה אובססיות התמכרויות גמילה מחשבות טורדניות עישון - כל הנושאים עישון דיאטה ספורט תזונה בריאות התמכרות למין Ocd טורדנות כפייתיות דחיינות עצלנות שעמום סמים - כל הנושאים סמים ייאוש כעס לחץ מתח נפשי עצבנות דיכאון התאבדות אובדנות בדידות בעיות התמודדות כאבים אובדן התמודדות עם בעיות עצבות שליליות חשיבה שלילית ביקורת החלטות איך להחליט
חינוך ילדים והורות: חינוך ילדים - ראשי הדרכת הורים הורים יחסי הורים וילדים לחנך ילדים לשכנע ילדים להביא ילדים ילדים מתבגרים הפרעות קשב וריכוז של ילדים התנהגות של ילדים ענישה אלימות ילדים חרדות ילדים אוטיזם
אושר חיוביות ואהבה: אושר - ראשי חשיבה חיובית - ראשי אהבה - ראשי אהבה והתאהבות - כל הנושאים שמחה אושר להיות מאושר הנאה חיוביות חשיבה חיובית אהבה לאהוב אהבה עצמית התאהבות לגרום למישהו לאהוב אותך להתאהב להפסיק לאהוב החזרת אהבה
הפרעות נפשיות: הפרעות נפשיות - כל הנושאים הפרעות נפשיות פסיכיאטריה מחלות נפש פסיכוזה סכיזופרניה הפרעת אישיות טראומה פוסט טראומה אוטיזם טיפול תרופתי כדורים אישיות גבולית פיצול אישיות דה פרסונליזציה דיסוציאציה שמיעת קולות קשב וריכוז מאניה דיפרסיה ניתוקים הפרעת...
רוחניות ומודעות: רוחניות ומודעות - ראשי רוחניות מודעות עצמית הארה הארה רוחנית מורים רוחניים מורה רוחני תת מודע חומריות גשמיות חיפוש רוחני משמעות החיים - ראשי משמעות החיים מטרת החיים משחק החיים תכלית החיים צמחונות
התפתחות והצלחה: הצלחה - ראשי הצלחה / להצליח - כל הנושאים לפתח את השכל התפתחות אישית מוטיבציה כישלון מטרות הצלחה להצליח התמדה השגת מטרות יצירתיות לפתח שיחה תקשורת בין אישית
כסף ולהתעשר: כסף - ראשי כסף - כל הנושאים כסף אושר וכסף לעשות כסף להתעשר כסף בקלות להרוויח שוק ההון בחירת קריירה
סודות החיים: אלוהים - ראשי בריאת העולם - ראשי בחירה חופשית - ראשי להיות אלוהים - ראשי אלוהים - כל הנושאים בחירה - כל הנושאים אלוהים להיות אלוהים האם יש אלוהים מי ברא את אלוהים בריאת העולם המפץ הגדול פיזיקה החושים מי ברא את העולם יקומים מקבילים בחירה חופשית האם יש בחירה דטרמיניזם הספר להיות אלוהים מה זה להיות אלוהים
מושגים כללי: מילון מושגים מחשבות - כל הנושאים רצונות - כל הנושאים אין הבדל בין יש לאין מהות מהות וצורה מחוייב ואפשרי הנחות יסוד להטיל ספק אחדות ונפרדות אחדות שקרית שלמות אין סוף זמן ומקום הרצון שורש הרצון הכל אחד חסרונות ויתרונות מוחלטות צמצום פרדוקס קבלה מחוייב המציאות אפשרי המציאות עובדה ופירוש סיבה ותוצאה סיבתיות אקראיות ניתוח סיבתיות לוגיקה אמת שקר להיצמד לאמת אמת מוחלטת אובייקטיביות וודאות מציאות אחדות נפרדות טוב ורע יש ואין הפכים פוטנציאל
יהדות ודת: דת ויהדות - ראשי יהדות שמירת מצוות שכר ועונש חזרה בתשובה חזרה בשאלה דתיים אמונה באלוהים אתאיזם אמיתות התורה תורה מול מדע מי כתב את התורה
רבי נחמן וברסלב: רבי נחמן מברסלב ליקוטי מוהרן סיפורי מעשיות ברסלב
שיטות טיפול: טיפול - כל הנושאים טיפול cbt טיפול nlp טיפול ocd טיפול בדמיון מודרך טיפול בהיפנוזה טיפול בהצפה טיפול בחשיפה טיפול דינמי טיפול היפנוטי טיפול הכרתי טיפול התנהגותי טיפול נפשי טיפול עצמי טיפול פסיכדלי טיפול פסיכולוגי טיפול פסיכותרפי טיפול פסיכיאטרי טיפול קוגניטיבי טיפול קצר מועד טיפול רגשי טיפול שכלי טיפול תרופתי Nlp אימון אישי תת מודע גישור הילד הפנימי חשיבה חיובית ביירון קייטי האופונופונו טיפול זוגי פסיכולוגיה פסיכיאטרים היפנוזה מיסטיקה גרפולוגיה אסטרולוגיה תקשור נומרולוגיה סיינטולוגיה


נושאים מומלצים לעיונך...





קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, מטפל קוגניטיבי התנהגותי, מאמן אישי קואצ'ינג, אימון אישי בתל אביב, מאמן אישי להפרעות קשב, ייעוץ טיפולי, מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי בסקייפ, מאמן עסקי מומלץ בנושא לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5625 שניות
עכשיו 21_04_2019 השעה 07:53:24
wesi1