... את המחשבות של
הלקוח, יצירת כימיה עם
הלקוח, למה לא לברר את צרכי
הלקוח? למה לא לאתר את צרכי
הלקוח? תחושת זרות עם
לקוח, תחושת קרבה עם
לקוח, זיהוי צרכי
הלקוח, איך למכור
ללקוח? שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי
הלקוח, שכנוע
לקוחות, מכירה
ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן,
הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור
ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של
הלקוח יפתרו כאשר הוא יקנה את המוצר שלך. ולכן, מכאן נגזר הנושא של איתור צרכי
הלקוח, בירור צרכי
הלקוח, להבין מה
הלקוח רוצה, מה
הלקוח צריך, לפני שאתה הולך למכור לו, תבין מה
הלקוח צריך. מה אתה מוכר? קודם כל מה
הלקוח רצה? הבנת בכלל מה הוא רצה? הבנת מה באמת הוא רצה? הבנת מה באמת הוא מחפש? הבנת למה הוא מחפש את ... רוצה לקנות? או מה חסר לו בכלל? כמו בנאדם שמנסה לפתו בעיה לפני שהוא מבין מה הבעיה. בין כך ובין כך הדבר הזה מכאן בעצם הובן שצריך לברר עם
הלקוח מה אתה צריך? מה אתה רוצה? למה אתה רוצה? למה אתה צריך? וכו' וכו'. עכשיו, מהיבט מסוים, זה מאוד טוב. למה זה מאוד טוב?
לקוח שרואה ששואלים אותו: "מה אתה צריך? מה אתה רוצה? למה אתה מחפש? מה פה? מה שם?" זה מראה לו ... מראה לו שלא מנסים סתם לדחוף לו מוצר, מנסים להבין מה הוא צריך? מתעניינים בו, וכו' וכו'. יחד עם זאת, יש גם חסרונות כאשר מבררים את צרכי
הלקוח. לשאול את
הלקוח: מה אתה צריך? מה בדיוק אתה מחפש? תגדיר לי ספציפית מה פה? מה שם? כל הנושא הזה של איתור צרכי
הלקוח, בירור צורכי
הלקוח, אפיון צרכי
הלקוח, כל הדברים האלה, יש בהם גם חיסרון. למה? ואני אסביר בצורה פשוטה: לפעמים
הלקוח לא יודע מה הוא רוצה לקנות עדיין. לא ברור לו, ואז יושבים ועוזרים
ללקוח להבין מה הוא רוצה לקנות. בא נניח, לצורך העניין, שזה בסדר. אבל מה קורה? שימו לב, לפעמים
הלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות. עכשיו, ה