אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 ...2 3 4 5 6 7 8 ...9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... מאשר הוא אוהב את מה שהוא לא ה"אני" שלו, ויותר ממה שהוא מאמין למה שהוא לא ה"אני" שלו. וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה מוצר וכיו"ב, אז מטבע הדברים כאשר הלקוח מדבר עם המוכר, ... האישי שלו, שהוא לא תמיד תואם אחד את השני. והאמת היא, שאם באמת המוכר היה אוהב כ"כ את הלקוח, אז הוא היה צריך למכור לו את המוצר, בלי להרוויח עליו שום דבר. כמו לדוגמא ילד שרוכש מוצר בחנות של אבא שלו, שבד"כ, או שהאבא נותן לילד את המוצר במתנה. או שהאבא נותן לילד את המוצר בלי להרוויח עליו שום דבר. וזה משום שהאבא דואג ...
לשכנוע להגדיל מכירות לשנות את חווית תכלית בגלל לא לשנוא את עצמי להקשיב לעצמך
שינוי עמדות - יצירת התנגדות פנימית של האדם לדעה של עצמו, ע"י החלפת הסיבה שלו לסיבה רעה - חינוך ילדים / איך לשכנע את ההורים? מניפולציות / לשכנע אנשים / דיבייטינג / לשתול מחשבות
... רעה, עד כדי כך, שהאדם נלחץ מכך שחשפו אותו, וכדי לא להזדהות איתה, הוא מחליף את דעתו. כמו לדוגמא הילד שאומר להורה שלו. אתה לא קונה לי את המוצר, לא רק בגלל שאין לך כסף, אלא גם בגלל שאתה קמצן וגם בגלל שאתה שונא אותי וכיו"ב. כאשר המסר הוא, שלפעמים יותר קל להכניס את ...
ירידה במשקל לגרום למישהו לשנות את דעתו המשפחה התודעה שגויה לא אוהב לעשות דיאטה דוגמא ל
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
... לאתר את נקודות התורפה של האדם שמולך. כגון לדוגמא שאתה מתווכח עם מישהו (דיבייטינג) וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך. או לדוגמא שאתה מנסה למכור ללקוח איזה מוצר, והלקוח מביע התנגדות לרכישת המוצר. שאז בכל אחד מהמקרים, כדי לשנות את דעתו של האדם שמולך, לשם כך עליך לדעת ... התורפה שלו, ודרכיהן לשנות את דעתו. ונקודות תורפה פירושו, שכל אדם מבסס את הדברים שלו, על סמך סיבות וטיעונים כלשהם. וגם הלקוח שאומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר, הוא מבסס זאת על טיעונים ועל סיבות כלשהן. וככל שהסיבות האלו חזקות יותר ... בסיפור שהוא עצמו מספר? והדרך לזהות את נקודות התורפה של הלקוח, היא ראשית כל, על ידי זה שמעודדים את הלקוח להרחיב ולפרט על הסיבה שבגללה הוא מתנגד לרכישת המוצר. או בתחום הטיפולי, שמעודדים את המטופל לספר כמה שיותר, על הדברים שהוא ... את זה שהאדם עצמו, לא ממש בטוח במה שהוא אומר, והוא עצמו מטיל ספק במה שהוא עצמו אומר. כגון לדוגמא שהלקוח אומר "אישתי אומרת שאין לנו כרגע כסף כדי לרכוש את המוצר הזה". ברגע שהלקוח אמר "אישתי אומרת", הרי שבעצם הוא אמר, שהוא עצמו לא בהכרח חושב כך. או ברגע שמישהו אומר "נראה לי שאין לי צורך במוצר הזה". המילים "נראה לי" מסגירות את זה שהוא לא באמת בטוח במה שהוא עצמו אומר. או לדוגמא לקוח שאומר "אני חושב שאולי כדאי שאני ארכוש את המוצר במועד מאוחר יותר". המילים "אני חושב שאולי", מראות שהוא לא בטוח בעצמו. ...
טיפולי יותר מידי אישית לבנות ביטחון עצמי לראות אמת אחת מומחה לנפש האדם למה הוא
זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
... של הלקוח, והוא יודע לזהות, האם הלקוח הציג את ההתנגדות שלו בצורה סובייקטיבית, כגון לדוגמא "אני חושב שאין לי צורך במוצר הזה". או לדוגמא האם הלקוח צמצם את ההתנגדות שלו, כגון לדוגמא "אני לא צריך כרגע את המוצר הזה". או לדוגמא שהלקוח הכליל את ההתנגדות שלו "אף אחד לא יכול להשתמש במוצר הזה". או לדוגמא שהלקוח אומר "המוצר הזה לא יכול להביא תועלת לאף אחד". או שלעומת זאת הלקוח אומר "המוצר הזה לא יכול להביא לי תועלת". וכיו"ב אפשר לתת אין סוף דוגמאות נוספות, שבהן הלקוח מוסיף ...
הסיבה איך לזהות יחסי צורת הדיבור לקוח מתנגד ההתנגדות האמיתית חוויות איש מכירות
NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
... או אחרת" בלשון עבר, ולהיזהר לא לומר "אנחנו מבינים שכך או אחרת" בלשון הווה. ונניח לדוגמא שהלקוח אומר לך שאין לו כסף כדי לרכוש את המוצר. ונניח שאתה צריך מסיבה כזו או אחרת ...
להחליש רעיון איזה טיעון מהעבר להשפיע על להצליח לעשות זיכרונות שיעורים חוזק
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
... מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על לקוחות ולבנות אמון עם הלקוח שלך. והדרך לכך היא על ידי זה שאתה שם לב ... וכאשר אתה עוטף בחזרה את המוצר ללקוח, בעטיפה של מה שהוא ביקש, אז יש אפשרות לומר ללקוח "הנה טלביזיה, שתוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה" שזה בעצם לחזור כמעט בדיוק על מה שהלקוח אמר, שזה כמובן טוב מאוד, ... שכדאי שתעטוף ותציג ללקוח את המוצר שהוא רוצה, בעטיפה של הרצון הסופי שלו כנ"ל. אבל ישנם מקרים, שבהם הלקוח מציג את מהות הדבר שהוא רוצה, והוא עוטף אותה ומציג אותה בצורה כלשהי. כאשר הצורה הזאת, היא רק חיפוי ... רוצה להשיג בסופו של דבר מהמוצר שלך, אז רצוי שתעטוף לו את המוצר שלך, בעטיפה של מה שהוא רוצה להשיג בסופו של דבר. דהיינו, תציג ללקוח את המוצר שלך, עם תיאור של מה שהלקוח עצמו רוצה שיקרה בסופו של דבר עם המוצר שלך. אבל עליך לזכור, שלפעמים אתה לא באמת יודע מה באמת הלקוח רוצה להשיג מהמוצר שלך. והוא אומר דבר אחד, אבל הרצון האמיתי שלו, הוא יכול להיות רצון אחר לגמרי. ואז, אם תשנה את הניסוח המקורי של הלקוח, אז יצרת בעצם מרחק גדול יותר, בין המוצר שלך, לבין מה שהלקוח באמת רוצה. או לדוגמא הלקוח אומר "אני מחפש צעצוע לילד הקטן שלי, כדי שהילד יוכל ליהנות ולהתפתח מהמשחק שלו". אז אפשרות אחת היא לומר ללקוח, הנה יש לי ... ממנו". דהיינו, מציגים את המוצר, בעטיפה שהיא כמה שיותר קרובה וממשית לחוויה שאותה הלקוח רוצה להשיג. והרעיון הוא, שהלקוח, כאשר הוא מציג את הרצון שלו, הוא משתמש במילים כלשהן, שהוא היה רוצה אותן. ז"א ... שמתארות מה הוא רוצה להשיג מהמוצר. מילים שגורמות לו להרגיש אהבה כלפי המוצר. לדוגמא: המילים "הילד הקטן שלך ייהנה ויתפתח מהמשחק" המילים האלו גורמות ללקוח לאהוב את המוצר שלך. כי הלקוח עצמו השתמש בהן, כדי לספר לך למה הוא רוצה לאהוב את המוצר שלך. כמו אדם שמחפש זוגיות, שאומר מה הוא מחפש בבן / בת הזוג שלו, כך הלקוח שלך אמר, מה הוא מחפש במוצר שלך. וככל שיש התאמה זוגיות גדולה יותר, בין המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש, כך יש סיכוי לזוגיות טובה יותר. ועוד אוסיף, שאם לדוגמא הלקוח אומר "אני מחפש משחק עבור הילד שלי", אז ניסוח מדויק לבקשה של הלקוח, תהיה "הנה מצאת / ... זה יוצר התאמה גדולה יותר בין המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש. ועוד אוסיף, שלמרות שיש יתרון גדול כאשר משתמשים במילים של הלקוח לתאר לו את המוצר שהוא מחפש, אעפ"כ לפעמים צריך גם לדעת להשמיט ולהסיר מילים שהלקוח משתמש בהן. כי לפעמים הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל מוצר אפשרי בלבד. ועליך להשמיט את המילים של הלקוח, שמציגות את המוצר שלך כמוצר אפשרי בלבד. ועליך לדעת להפוך את ההתייחסות של הלקוח למוצר שלך, מכך שהוא מוצר אפשרי עבורו, לכך שהוא יהיה מוצר שהוא חייב אותו. לדוגמא הלקוח אומר "אני שוקל לצאת לחופש בקרוב, והייתי רוצה לקבל פרטים על חבילת נופש שיכולה להתאים לי". עכשיו מי שיתבונן במשפט הזה ימצא כמה מילים שמבטאות ... להשוות מחירים וכיו"ב, בין המוצר שלך לבין המוצרים של המתחרים שלך, כדי שאולי הוא יצא לנופש וכולי. וכאן לדוגמא אפשר להציג ללקוח את הדברים בצורה של "אני אתן לך פרטים על חבילת נופש שיכולה להתאים לך, אם תחליט לצאת לנופש". ... אתה שומר על המרחק של הלקוח, מהמוצר שלך. ואם ברצונך לקרב את הלקוח למוצר שלך, אז תשמיט את המילים המרחיקות של הלקוח מה
מנוגדות מה הוא רוצה מוצלח למכור ללקוח את המוצר תחושה של הנאה איך ל אהבה כלפי על האדם ל
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
... גם אם עייפים. או לדוגמא אתה יודע מראש שהלקוח יגיד שאין לו מספיק תקציב לקנות את המוצר שלך. ואז אתה תאמר לו, שהמוצר שלך מספיק חשוב, ושהוא כן יכול להרשות לעצמו לרכוש את המוצר וכולי. ובמקרה כזה לדוגמא, רצוי מאוד שתוודא ... שאם יש משהו שהוא באמת רוצה אותה, הרי שהתקציב הוא לא באמת מהווה בעיה עבורו. ושכאשר המוצר הוא באמת טוב, אז הוא באמת שווה את המחיר ... ללקוח לחשוב על התשובות שתיתן לו, אחרי שהוא יעלה את ההתנגדות האפשרית שלו, לרכישת המוצר. וכאשר האדם עצמו מזדהה עם רעיונות כלשהם, ... לגרום ללקוח להסכים איתך, לא רק על הסיבות שאמורות להוביל אותו למסקנה שהוא ירכוש את המוצר שלך. אלא שהוא יסכים איתך, גם על הרעיונות שהם יהיו התשובות להתנגדויות שהוא יכול להעלות בהמשך כלפי רכישת המוצר שלך. ובסיכומו של דבר, אם ברצונך לשכנע ...
איך לטפל ב הזדהות עם לגרום לו לחשוב הלקוח תוצאות חינוך ילדים צריך לטפל בהתנגדויות
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
... להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה וכאן ... וכיו"ב, או כאשר אתה עובר חקירה כלשהי. וזה יכול להיות כאשר אתה מציג ללקוח מוצר כלשהו, וברצונך להסתיר את החסרונות שלו שידועים לך. וכיו"ב במצבים שונים שבהם אתה מציג רעיון כלשהו, ואתה ... האמיתי שאותו רוצים שהוא לא יגלה. ואחדד: שישנם מצבים, שבהם השומע יודע שיש במוצר שלך חסרונות כלשהם, והוא מחכה לגלות את החסרונות שיש במוצר שלך. וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא יודע שיש חסרונות במוצר שלך, אבל הוא חושד שיש חסרונות במוצר שלך, והוא מחפש את החסרונות שיש במוצר שלך (טוב מכדי להיות אמיתי). וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא ייתן בך אמון, עד שהוא לא יגלה ולא ידע, מה החסרונות שיש במוצר שלך. והמוצר שלך זה יכול להיות גם אתה, כאשר אתה מנסה למכור את עצמך או כאשר אתה מנסה למכור רעיון כלשהו. ובמקרים כאלו ... לפי מה שאתה מזהה את רמת האמון שהוא מאמין לך. כי המטרה של סיפור החסרונות של המוצר שלך, ללקוח שלך, היא כדי ליצור אצלו אמון במוצר שלך. דהיינו, שהוא יאמין שרק אלו החסרונות של המוצר שלך, ושהוא יאמין לשאר הסיפור שלך על היתרונות של המוצר שלך, בלי שהוא ימשיך לחפש את שאר החסרונות של המוצר שלך. וכאשר אתה מספר מיוזמתך ללקוח על החסרונות של המוצר שלך, אז מנקודת מבט אחת, זה יוצר אמון אצל הלקוח. כי זה משדר לו שאתה מיוזמתך מוסר לו את כל המידע ולא מסתיר ממנו שום דבר. ושאתה מיוזמתך לא מנסה ליפות את המוצר שלך, אלא אתה מראש אומר לו את החסרונות של המוצר שלך. וזה צעד שיוצר אמון חזק אצל הלקוח. אבל מצד שני, לפעמים זה גם מעלה חשד ויוצר חשד אצל הלקוח שלך ואצל ... שלך. כי לפעמים השומע, כאשר הוא שומע שאתה מיוזמתך מספר לו על החסרונות של המוצר שלך, זה גורם לו לחשוד, שאולי אתה מנסה לעשות עליו מניפולציה כדי לרמות אותו, ושאולי אתה מנסה להסתיר משהו, ... לו עוד יותר לחשוד בך. כך שלספר ללקוח מראש מיוזמתך החופשית על החסרונות של המוצר שלך, לפעמים זה עלול ליצור חוסר אמון בינך לבין הלקוח. וצריך בזמן אמת לדעת מה לעשות מול הלקוח ומול השומע, ... הרגע. ואם אתה בוחר באפשרות שבה אתה לא מספר ללקוח מיוזמתך על החסרונות של המוצר שלך, גם כאן יש שתי אפשרויות כיצד ומתי לספר ללקוח על החסרונות שיש במוצר שלך, כדי להסתיר ממנו את החיסרון שאתה רוצה להסתיר ממנו. ואפשרות אחת היא על ידי זה שכאשר הוא שואל אותך, ... זה שאתה גם כן לפעמים יותר מידי לצד הנגדי של החיסרון שאותו הצגת. כי לפעמים במוצר אחד יש חסרונות מנוגדים. כגון לדוגמא מוצר שמצד אחד הוא יקר ביחס למוצרים אחרים. ומצד שני המוצר הוא לא מספיק איכותי, כי לא השקיעו בו מספיק כסף לצורך פיתוח המוצר. דהיינו, חסכו כסף על פיתוח המוצר, ובכך בעצם גרמו למוצר להיות לא מספיק איכותי ועדיין יש בו חסרונות כלשהם. ובמקרה כזה לדוגמא, באפשרותך להסתיר את החסרונות היחסיים שיש במוצר, על ידי זה שתספר על החיסרון המנוגד של החסרונות שיש במוצר. דהיינו, תודה בפני הלקוח שה
כיצד לשכנע אנשים ראיון עבודה צורת התנהגות חסרונות יחסיים האם באמת יודע את האמת איך להסתיר להעביר מסרים
דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
... טיפול בהתנגדויות לקוח, שהלקוח יכול לדוגמא לומר "המוצר הזה לא מתאים לי", שזה בעצם דיבור בזמן כולל, שהמוצר לא מתאים לו באופן כללי. ואת המשפט הזה אפשר להפוך ל"מה לא מתאים לך במוצר כרגע?". שזה בעצם אומר, שלא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שיש משהו במוצר שלא מתאים לך באופן פרטי. ולא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שרק כרגע המוצר לא מתאים לך באופן פרטי, מסיבה ספציפית כלשהי. דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. "למה כרגע אתה חושב כך או אחרת". או לדוגמא שהלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי" כעובדה. ואז במקום לומר לו "למה המוצר לא מתאים לך", עליך לומר "למה אתה אומר שהמוצר לא מתאים לך". שגם כך הופכים את האובייקטיבית, לסובייקטיבי ויחסי בלבד. ולפעמים דווקא מיקוד ולא הכללה של הרעיון, דווקא היא מחזקת את הרעיון. כגון לדוגמא שאתה מדבר ...
טיפול בהתנגדות התנגדויות בתהליך מכירות מוכרח התנגדויות מכירות התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות במכירה התנגדויות לקוח הרגשה
NLP / שכנוע - רצון לקבל / רצון לתת - איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך לגרום למישהו לבקש עזרה ממך? איך להתמודד עם מישהו שמתבייש לבקש עזרה? איך לחזק את הביטחון העצמי של השומע?
... אני אשמח מאוד לעזור לך / אני מאוד רוצה לסייע לך ( + המרת המילה לעזור במילה לסייע) / אני מאוד אשמח אם אוכל להסביר לך על המוצרים שלנו / אני מאוד אשמח שתאפשר לי להראות לך את המבחר של המוצרים שלנו / אני אשמח מאוד אם תסכים שאני אשתתף איתך בביצוע ה... וכיו"ב דוגמאות שונות של משפטים, שבעצם הם משדרים לתת המודע של ... / מאפשר לך לעשות בפועל את הדבר שבעצם הוא היה צריך לבקש ממך כעזרה. דהיינו, במקום לומר ללקוח "אני אשמח לעזור לך לבחור את המוצר הטוב ביותר עבורך", במקום זה רצוי לומר ללקוח "אני אשמח להסביר לך על המוצרים שלנו, כדי שתוכל ליהנות מהמוצר הטוב ביותר עבורך". או לדוגמא "אני אשמח אם תאפשר לי / תרשה לי להסביר לך על המוצרים שלנו". וכיו"ב ניסוחים שונים, שהם גם יוצרים סוג של בקשה אצל השומע ומגדירים את הסיטואציה כרצון לתת במקום רצון לקבל. אבל במקביל ...
שכנוע לעזור רגשות אשם להנות הצעת עזרה לגרום למישהו לבקש אכילה חוסר בטחון עצמי
1 ...2 3 4 5 6 7 8 ...9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצר
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוצר, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצר, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, ייעוץ נפשי מומלץ, מאמן אישי רוחני בנושאי מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 19_04_2024 השעה 08:02:13 - wesi1