אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפים למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, לגרום למישהו לרצות ללמוד
טיפים למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, לגרום למישהו לרצות ללמוד
... ללמוד איך לגרום לילד לרצות ללמוד מתמטיקה? השאלה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד מורה פרטי יכול לגרום לתלמיד שלא מעוניין ללמוד מתמטיקה, לרצות ללמוד אותה בכל זאת. הוא מסביר את התהליך והגישה שיש לנקוט בהוראה פרטית בכלל ... פרטיים הפסיק לבוא. הסיבה האמיתית אינה תמיד ברורה: יתכן שהוא איבד עניין, אולי יש לו קושי שלא זוהה, או שהתלמיד קיבל מענה שלא תואם את הציפיות שלו. לכן, המורה חייב לברר מה באמת הסיבה, ולא להסתמך על השערות בלבד. לדוגמה, הוא מציין מקרה שבו אמא לתלמיד טענה שהמורה מסביר רעיונות כלליים מדי ולא עוזר לתלמיד לפתור את השיעורים עצמם. אליעד מסביר שהסיבה לכך שהתלמיד הפסיק להגיע לשיעורים יכולה להיות שהמורה נותן מוצר אחר מזה שהתלמיד או ההורה רצו. לכן, על המורה לגלות היטב מה התלמיד באמת רוצה ומה הוא מצפה לקבל מהשיעורים. איך לזהות את הרצונות האמיתיים של התלמיד? אליעד מדגיש את החשיבות העצומה בזיהוי הרצונות האמיתיים של התלמיד עצמו. הוא מסביר שלעיתים קרובות ההורה רוצה משהו אחד והתלמיד רוצה משהו אחר לגמרי. לדוגמה, יתכן שההורים רוצים שהתלמיד יצליח בבחינה, ואילו התלמיד בכלל רוצה להרגיש טוב יותר מבחינה חברתית או להעלות את הביטחון העצמי שלו. הדרך לזהות את רצונו האמיתי של התלמיד היא על ידי שיחה פשוטה. המורה חייב להקשיב היטב לתלמיד ולגלות מה מניע אותו באמת: האם מדובר בהצלחה במבחנים, בהערכה של ההורים או של החברים, או אולי הילד פשוט ... ללמוד, בדרך כלל הכוונה היא קשה לי מדי או לא מעניין אותי מספיק. אליעד ממליץ למורה לא ללכת נגד התלמיד ולא לומר לו אתה חייב ללמוד, כי הדבר רק יוצר התנגדות פנימית אצל התלמיד. במקום זאת, הוא ממליץ לגשת אל התלמיד מתוך מקום של הבנה ואמפתיה, ולנסות לגרום לתלמיד לראות את הלימודים ככלי לפיתוח יכולות שכליות, שיכולות לסייע לו גם בתחומים אחרים בחיים. למשל, המורה יכול להסביר לתלמיד שמתמטיקה היא תרגול מנטלי שמפתח את החשיבה, וכך הוא יוכל להצליח יותר בדברים שבאמת מעניינים אותו. איך להמחיש לתלמיד שמתמטיקה שימושית עבורו? אחת הדוגמאות שאליעד נותן היא של תלמיד שאומר שהוא מעדיף לשחק כדורסל במקום ללמוד מתמטיקה. אליעד ממליץ שהמורה יקשר בין הכדורסל למתמטיקה בדרך יצירתית. למשל, להסביר שכדי לקלוע לסל, השחקן משתמש בכוחות פיזיקליים ובחישובים לא מודעים, ולמרות שהתלמיד לא מבצע חישובים באופן מודע, המוח שלו כן מבצע תהליכים דומים לאלו שמתורגלים בשיעורי המתמטיקה. כך, התלמיד יכול להבין שלימודי המתמטיקה עוזרים לו לשפר את היכולת לחשוב במהירות ובדיוק, דבר שיעזור לו במשחק הכדורסל וגם בדברים ... שהוא נהנה מהם. כיצד ליצור עניין וחיבור אישי למקצוע המתמטיקה? אליעד מסביר שהמורה הפרטי חייב תמיד לשאול שאלות שיגרמו לתלמיד לענות באופן חיובי, שאלות שמכוונות את התלמיד למקום חיובי, כמו: אם זה היה קל לך, האם היית רוצה ללמוד את זה? כך המורה יכול ליצור אצל התלמיד עניין ראשוני שיסייע לו להתגבר על ההתנגדות ללמידה. הוא ממליץ על שילוב של גזר ומקל: הגזר הוא להמחיש לתלמיד את היתרונות בלמידה ואת ההצלחה העתידית, ואילו המקל הוא ההסבר שאם הוא יבחר להימנע מלימודי מתמטיקה, הוא עלול להיתקע ... המצב, מה הציפיות שלהם, והאם הם מבינים את הרצון האמיתי של הילד. לעיתים יש קונפליקט בין רצון ההורים לרצון התלמיד, והמורה הפרטי צריך להיות מתווך ולהציע פתרונות מותאמים אישית לשני הצדדים. הוא ממליץ לשאול את ההורים שאלות מכוונות, כמו: ... איך אתם מרגישים לגבי הדרך שבה מתבצעים השיעורים? ובהתאם לתשובות שלהם לבנות תכנית לימודים אישית ומותאמת. מה עושים אם התלמיד מתנגד מאוד לשיעורים? גם כאן אליעד ממליץ לגשת ברגישות ולהסביר לתלמיד שהלימוד לא מגיע מתוך כפייה, אלא מתוך בחירה שלו. לדבריו, כאשר המורה משדר לתלמיד שיש לו אפשרות בחירה אמיתית והוא לא חייב ללמוד, זה מקטין את ההתנגדות הפנימית ומעלה את הסיכוי שהתלמיד ירצה ללמוד מרצונו החופשי. אליעד מדגיש את החשיבות של יצירת תחושה חיובית אצל התלמיד, של מקום בטוח ומקבל שבו התלמיד מרגיש שהוא יכול לנסות בלי פחד לטעות. איך לגרום לילד לאהוב מתמטיקה? שיטות הוראה למורים פרטיים ילד לא רוצה לעשות שיעורים למה תלמיד מפסיק לבוא לשיעורים? איך לעזור לילד להצליח במבחנים? איך לדבר עם הורים של תלמידים? איך להפוך שיעורים פרטיים למעניינים?
החזרת הביטחון העצמי הצלחה ליצור למה לפתח את המוח העצמת ביטחון עצמי לגרום לגבר איך לשכנע מישהי איך ליצור ביטחון עצמי
הדרכת מורי נהיגה, הדרכת מורים, ללמוד חניה לאחור, ללמוד לחנות ברוורס, איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה, איך לחנות בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות? איך חונים בניצב? הדרכה למורים, ניתוח תהליך
הדרכת מורי נהיגה, הדרכת מורים, ללמוד חניה לאחור, ללמוד לחנות ברוורס, איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה, איך לחנות בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות? איך חונים בניצב? הדרכה למורים, ניתוח תהליך
... בניצב למדרכה, איך לחנות בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות? איך חונים בניצב? הדרכה למורים, ניתוח תהליך איך ללמד תלמיד לחנות ברוורס בין שתי מכוניות? אליעד כהן מסביר כיצד ללמד תלמיד לחנות ברוורס, כאשר המטרה היא לא רק שהתלמיד יצליח במשימה עצמה, אלא גם יבין לעומק את פעולות הנהיגה הנדרשות ממנו. השאלה המרכזית שאליעד מתייחס אליה היא, איך למעשה מלמדים חניה ברוורס בניצב למדרכה או בין שני רכבים, כך שהתלמיד באמת יבין ויפנים את התהליך? מהו השלב הראשון ללימוד חניה ברוורס? לדברי אליעד כהן, השלב הראשון הוא לבדוק תחילה ... האלכסון לא יהיה בדיוק חיבור של אורך ורוחב, אלא קצת פחות מכך. לכן, אדם שמלמד חניה צריך ללמד את התלמיד לבדוק שיש מספיק מקום בצורה שמאפשרת לרכב להיכנס בזווית החניה. מדוע לא רצוי ללמד חניה ברוורס במקום צפוף כבר בתחילת הדרך? אליעד מדגיש כי בתחילת תהליך הלמידה רצוי ללמד את התלמיד לבצע כל פעולה בפני עצמה בצורה נפרדת וברורה, לפני שמחברים בין כל הפעולות. כשהמורה מנסה ללמד את התלמיד לחנות ברוורס בניצב בפעם הראשונה, אין טעם להתחיל דווקא ממקום צפוף עם מעט מרווח תמרון. זאת מכיוון שהמטרה בשלב הראשון אינה לסבך את התלמיד, אלא דווקא לפרק את התהליך למרכיבים פשוטים. לדברי אליעד, קודם כל יש ללמד את התלמיד איך נוסעים אחורה ישר, בלי שום סיבוך נוסף. אם התלמיד אינו יודע לשלוט ברכב בנסיעה לאחור בצורה מדויקת, לא יהיה לו סיכוי טוב להצליח בחניה עצמה. לאחר שהתלמיד שולט היטב בנסיעה ישרה לאחור, ניתן להתחיל ללמד אותו כיצד לפנות ימינה ושמאלה תוך כדי נסיעה ברוורס. למה חשוב לפרק את פעולת החניה למרכיבים קטנים? הנקודה העיקרית שאליעד כהן מדגיש היא שפירוק פעולת החניה לשלבים קטנים יאפשר לתלמיד להצליח באופן כמעט ודאי בחניה ברוורס. החניה ברוורס מורכבת מכמה פעולות שונות שיש לבצע בו - זמנית: נסיעה לאחור בצורה מדויקת וישרה. פנייה בזווית הנכונה תוך כדי נסיעה לאחור. יישור הרכב לאחר הכניסה למקום החניה. לכן, התלמיד חייב קודם כל להבין לעומק ולשלוט באופן מוחלט בכל אחת מהפעולות האלה בנפרד, לפני שמנסים לשלב אותן ביחד. כאשר התלמיד שולט בכל מרכיב בנפרד, הוא לא יצטרך להסתבך עם יותר מדי פעולות במקביל, והחניה תהפוך לקלה וטבעית עבורו. איך ... לא להתחיל מהתרגיל השלם מיד, אלא לבצע כל מרכיב בנפרד קודם. למשל, ניתן לקחת חפץ (כמו פח אשפה) ולבקש מהתלמיד לבצע נסיעה לאחור קרוב אליו בלי לפגוע בו. כשהוא מצליח את זה, מוסיפים עוד פח או אלמנט נוסף שמייצג מכשול נוסף, כדי להעלות את רמת האתגר בצורה הדרגתית. הרעיון הוא לאפשר לתלמיד להבין ולהפנים את מה שהוא עושה לפני שמגיעים למצב של חניה בין שתי מכוניות אמיתיות במצב מורכב. אליעד מדגים גם את הגישה ההפוכה, כאשר מורה לנהיגה עלול לקחת תלמיד ישירות לחניה צפופה בלב תל אביב, תחת לחץ וצפצופים, ומסביר כי הגישה הזו אינה אפקטיבית כי התלמיד לא יספיק להבין לעומק את הפעולות שהוא מבצע. מה המורים לנהיגה יכולים להרוויח מגישה כזו? אליעד מסביר שמורה לנהיגה שאינו מפרק את התהליך לשלבים, ומנסה ללמד הכל בבת אחת, אולי מרוויח בטווח קצר (כי התלמיד מתקשה וצריך עוד שיעורים), אבל התלמיד בסופו של דבר לא מבין לעומק את הנדרש ממנו ומתקשה מאוד להצליח באופן עצמאי. לעומת זאת, אם מלמדים בצורה הדרגתית, התלמיד יבין מהר יותר, ילמד לעומק, ובסופו של דבר התהליך כולו ייקח פחות זמן, ויוביל לתוצאות טובות יותר בטווח הארוך. ... כי הדרך היעילה ביותר ללמד חניה ברוורס היא לפרק את הפעולות המורכבות לשלבים פשוטים, ללמד כל פעולה בנפרד, ולוודא שהתלמיד שולט בה בצורה יסודית. כך ניתן להבטיח הצלחה ברורה וארוכת טווח, שהתלמיד יבין בדיוק מה הוא עושה ויהיה מסוגל ליישם זאת במצבי אמת בקלות. איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה לימוד ...
לאלתר מטרות מה זה היגיון פירוק להרוויח טווח קצר ללמוד לחנות תרגיל
גורמים לדחיינות כרונית, להתגבר על דחיינות כפייתית, איך מתמודדים עם דחיינות? טיפול בדחיינות, נטייה לדחות דברים, לדחות לרגע האחרון, קשיי ריכוז, הפרעת קשב וריכוז, לא מצליח להתרכז, קבלת החלטות
10:33גורמים לדחיינות כרונית, להתגבר על דחיינות כפייתית, איך מתמודדים עם דחיינות? טיפול בדחיינות, נטייה לדחות דברים, לדחות לרגע האחרון, קשיי ריכוז, הפרעת קשב וריכוז, לא מצליח להתרכז, קבלת החלטות
... לא הייתה ולא נוצרה הפרעת קשב וריכוז אף פעם יש הפרעת קשב וריכוז למשהו מסוים. עכשיו נגיד שהמורה אומר התלמיד יש לו הפרעת קשב וריכוז הוא לא מקשיב מה אתה מלמד אותו היסטוריה הוא לא מקשיב, אוקי התלמיד הזה יש משהו שהוא אוהב לעשות כן מה הוא אוהב לעשות להרעיש לצייר לשחק כדורגל לשיר לקפוץ אומרים לו ...
אוכל תלמידים דוחה דברים איך לנהל המוח מאמין הפרעה כפייתית סימפטום לקבל החלטה
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע - חלק 1
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע - חלק 1
... הרבה יותר ממה שאת מדמיינת כרגע. כיצד ליישם את הנוסחה בדוגמה של לימודי מתמטיקה? אליעד נותן דוגמה נוספת של תלמיד שמתקשה למצוא מוטיבציה ללמוד מתמטיקה. אם התלמיד אומר שהוא רוצה ללמוד מתמטיקה כי זה יעשה אותו חכם, ישנן שתי דרכים לחזק את התועלת בלמידה: להגדיל את ...
לחזק השפעה על אחרים חסרונות יכולת קוגניטיבית פיתוח יכולת שכלית אהבה יכולות קוגניטיביות הקטנת עלות
ללמוד מאליעד כהן, תלמידים של אליעד כהן, העצות של אליעד כהן, האם אתה תלמיד של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, השיטה של אליעד כהן, חסידי ברסלב, רבי נחמן מברסלב, תלמידים של רבי נחמן מברסלב
7:09ללמוד מאליעד כהן, תלמידים של אליעד כהן, העצות של אליעד כהן, האם אתה תלמיד של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, השיטה של אליעד כהן, חסידי ברסלב, רבי נחמן מברסלב, תלמידים של רבי נחמן מברסלב
ללמוד מאליעד כהן, תלמידים של אליעד כהן, העצות של אליעד כהן, האם אתה תלמיד של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, השיטה של אליעד כהן, חסידי ברסלב, רבי נחמן מברסלב, תלמידים של רבי נחמן מברסלב מה מוכיח שאתה באמת תלמיד של רבי נחמן? אליעד כהן מסביר את הרעיון המרכזי שלפיו רבים מחשיבים את עצמם לתלמידים של רבי נחמן מברסלב וטוענים שהם מיישמים את העצות שלו. לדבריו, ישנה דרך פשוטה לבדוק האם הם באמת מיישמים ... אחת שלו ויישם אותה עד הסוף, יהפוך לצדיק גמור כמוהו. מכאן, שאליעד כהן מציע לבדוק האם האדם שטוען שהוא תלמיד של רבי נחמן הגיע למדרגת צדיק גמור. הוא מציין כי רבי נחמן עצמו אמר שהצדיק הבא שיהיה ברמתו הוא ... של תובנות מקוריות. אם הוא לא מסוגל לעשות זאת, כנראה שהבנתו לא מלאה. האם מישהו שלומד הרבה שנים הופך לתלמיד אמיתי? אליעד כהן מסביר גם לגבי הטעות הנפוצה של אנשים הטוענים שהם תלמידים שלו או של כל מורה אחר, רק בגלל שהם לומדים הרבה זמן. לדבריו, הזמן שלומדים אינו הופך אדם לתלמיד. למשל, אדם יכול להחזיק אנציקלופדיה במשך שנים רבות אך לא להבין ממנה דבר, וכך הוא לא יכול להיחשב תלמיד אמיתי של האנציקלופדיה. לכן הוא מדגיש שהמהות היא לא כמות הזמן שמשקיעים בלמידה אלא מידת ההבנה והיישום האמיתי של התוכן הנלמד. הוא מציג דוגמה נוספת של אדם שטוען שהוא תלמיד של אליעד כהן, משום שהוא קרא את ספריו וצפה בהרצאותיו מאות פעמים. אליעד כהן מדגיש שזה עדיין לא מוכיח כלום, כי תלמיד אמיתי הוא מי שבאמת חוקר ומיישם את העצות באופן עמוק ומוחלט. אדם אחר יכול להיות תלמיד אמיתי של אליעד כהן, אפילו אם מעולם לא פגש אותו או לא קרא את הספרים שלו, פשוט משום שהוא באמת מיישם את הגישה ואת העקרונות הללו בפועל. האם להיות תלמיד זו פונקציה של זמן? אליעד כהן מסביר שהיותו של אדם תלמיד אמיתי אינה קשורה כלל לפונקציה של זמן או להיכרות אישית עם המורה. לדבריו, אדם יכול ליישם עצה אחת בצורה מושלמת, ללא קשר למשך הזמן שהשקיע בכך, ולהיות תלמיד אמיתי. בעוד שאדם אחר יכול לבלות שנים רבות בלמידה אך לא ליישם אף עצה אחת במלואה. הוא מדגיש שהקריטריון ... הדברים ולא כמה זמן האדם נמצא בסביבה של התוכן או המורה. הוא מסכם את הנקודה בכך שאדם יכול להיות תלמיד שלו או של כל מורה אחר, מבלי בכלל לפגוש אותו פיזית, כל עוד הוא מבין ומיישם את העצות באמת לעומקן. מצד שני, אדם שמכיר את החומרים מבחינה תאורטית בלבד, בלי יישום ממשי, אינו נחשב לתלמיד אמיתי גם אם הוא לומד עשרות שנים. לסיום, אליעד מדגיש שהמדד האמיתי להיותו של אדם תלמיד הוא המידה שבה האדם חוקר את עצמו, מבין את הרצונות, התחושות והמחשבות שלו לעומק, מטיל ספק בהם, ומיישם את העקרונות הללו באופן פרקטי וממשי בחיי היומיום שלו. האם אתה באמת תלמיד של אליעד כהן? איך מיישמים את העצות של רבי נחמן? מה זה אומר להיות צדיק גמור? איך יודעים שמבינים רעיון עד הסוף? האם הזמן הופך אדם לתלמיד אמיתי?
חסידי ברסלב תלמידים של אליעד כהן השכל של אליעד כהן מה זה מהות שיטה מתי להטיל ספק מקוריות להיות אלוהים
הדתה מה זה, האם יש הדתה? בעד הדתה, נגד הדתה, הדתה במערכת החינוך, הדתה בספרי הלימוד, הדתה של מערכת החינוך, הדתה בחינוך, הדתה בישראל, לימודי יהדות בבתי ספר, מהי הדתה? תהליך הדתה פירוש
7:40הדתה מה זה, האם יש הדתה? בעד הדתה, נגד הדתה, הדתה במערכת החינוך, הדתה בספרי הלימוד, הדתה של מערכת החינוך, הדתה בחינוך, הדתה בישראל, לימודי יהדות בבתי ספר, מהי הדתה? תהליך הדתה פירוש
... וגם בישראל הגיוני ללמוד סינית. לפי אליעד, דווקא לימודי יהדות יכולים להגן מפני מניפולציות של רבנים דתיים, שכן אם תלמידים היו יודעים לעומק מה באמת כתוב ביהדות, הם לא היו ניתנים להשפעה בקלות כשאומרים להם משפטים כמו כך כתוב ... לתכנים שלא קשורים כלל ללימודי יהדות. הוא נותן דוגמה מפורטת לכך, ומסביר שאם בשיעור מתמטיקה מופיע תרגיל שבו נשאל התלמיד כמה תפילות עולות לשמיים?, זוהי הדתה, כי מושגים דתיים הוכנסו לתרגיל בדרך סמויה וללא קשר לתוכן המקצוע הנלמד. מהי ... בשיעור שעוסק ביהדות, ולא להכניס את התוכן הזה בדרך אגב. הוא מבהיר באמצעות דוגמה נוספת, שאם בשיעור גאוגרפיה נאמר לתלמידים התנך הבטיח את הארץ לעם ישראל, הדבר מהווה הדתה, משום שהמסר הדתי מוחדר בדרך עקיפה ומוסווה. כדוגמה נוספת להבדל בין לימודי יהדות תקינים לבין הדתה הוא מתייחס לתיאור בריאת העולם. להגיד לתלמידים שביום השביעי אלוהים נח זו טענה דתית, שהיא פירוש ואמונה. לדבריו, הדרך הנכונה ללמד זאת היא לומר מפורשות שביהדות מאמינים שבשבת אלוהים נח, ולא להציג זאת כעובדה. הוא מסביר שההבדל הזה חשוב כדי שהתלמיד יוכל להבחין בין ידע כללי לבין אמונה דתית ספציפית. מהו הפרדוקס הקשור בהדתה לפי אליעד כהן? אליעד כהן מציג ... של ידע כללי או עובדות. הוא מדגיש את הצורך להפריד באופן ברור בין אמונות לבין עובדות, ואת החשיבות בלומר לתלמידים מראש מתי מדובר בשיעור יהדות ובאמונה דתית, ומתי מדובר בשיעור המתבסס על עובדות מדעיות וידע אובייקטיבי. לסיכום, האם צריך ... הדוגמה המרכזית שהוא חוזר עליה שוב ושוב היא שבמקום להכניס רעיון דתי בשיעור מתמטיקה או גאוגרפיה, עדיף ללמד את התלמידים בשיעור מוגדר של יהדות שבו הם יודעים מראש שמדובר ברעיונות דתיים. אליעד מסיים את ההרצאה בכך שהוא קורא לכבוד ...
אלוהות הדתה של מערכת החינוך חשיבה מדעית מחנך מי זה אליעד כהן העולם תלמיד משפטים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תלמיד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תלמיד, מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תלמיד, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אמת לא נייטרלית לגרום למישהו לשכנע למה אני בלי זוגיות? שומן בבטן התקף בכי מילוי צרכים פחד מנישואים ילד עם חרדות אמונה עצמית משפיעה על היכולת שלך האמת של החוסר ביטחון עצמי למה אוהבים את ביבי נתניהו? התאהבות ותלותיות אלגוריתם לאושר מאושר לבד בלי זוגיות ספק בנטייה המינית משיכה לשני המינים קבלת החלטה בגלל פחד להחליט להפסיק לעשן להתמודד עם הלבד התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק מחיר ההצלחה להצליח להחליש את הרצון לגרום למישהו ללכת לטפל בעצמו אמון אישי לילד שלי אין חברים טיפול בבעיות משמעת אצל ילדים לתכנת את התת מודע לטפל בתת מודע שיטות טיפול באוטיזם ההגדרה של הפרעה האקס יוצא עם מישהי אחרת זוגיות עם אקס של חברה לרדת במשקל לשמור על בריאות המפרקים במהלך האימון אושר של אלוהים הוא לא אלוהים אני מואר רוחנית תחושת הארה להיות אלוהים בדמיון ללמוד את הספר להיות אלוהים ממה עשית את הכסף שלך? לעשות כסף מכלום סודות משמעות החיים הסוד של תכלית החיים פחד ליהנות איך ליהנות מהחיים? לא צריך בחירה למה אני בוחר משהו? האם העולם נברא או תמיד היה קיים? בריאתנות עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים נוער והורים, אימון עסקי, אימון אישי רוחני בנושאי תלמיד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6875 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 06:07:24 - wesi1