אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
... להיות חיוני. לדוגמה, אם מורה נהיגה מתקן תלמיד על טעות שביצע, חשוב שהתלמיד לא יתייחס רק למילים כמו אני אהיה יותר זהיר, אלא יסביר את טעויותיו ויציין את הסיבה ... ריפוי עמוק יותר. חשיבות ההסבר העמוק לדוגמה, תלמיד נהיגה שעשה טעות בכביש והמורה מעיר לו על כך. אם הוא יגיד טוב, מעכשיו אני אהיה יותר ...
מחשבה שלילית זוגיות להתחיל הבדלים תחושת ניכור איך לגרום למישהו לחשוב רגש של כאב לחזור לאקס
תקשיב רק לעצמך, ללכת עם האמת שלך, להיות אלוהים בעצמך, למה לא להאמין לשום גורו? אל תאמין לשום מנטור, 2 סוגים של מנטורים לחיים, להאמין בגורו, להשתמש בשכל של עצמך, להקשיב לשכל שלך, להקשיב רק לעצמך, לא להאמין במורה רוחני
תקשיב רק לעצמך, ללכת עם האמת שלך, להיות אלוהים בעצמך, למה לא להאמין לשום גורו? אל תאמין לשום מנטור, 2 סוגים של מנטורים לחיים, להאמין בגורו, להשתמש בשכל של עצמך, להקשיב לשכל שלך, להקשיב רק לעצמך, לא להאמין במורה רוחני
... בעצמנו. גורו מהסוג הראשון - מורה הדרך הכופה הגורו הראשון הוא מורה הדרך הכופה, מי שמכתיב לתלמידיו מהי הדרך הנכונה להצליח בחיים. הוא מצהיר על מה שנכון מבלי להשאיר מקום לשאלות או לערעור. עבור תלמידיו, המשמעות היא קבלת דעתו של הגורו כעובדה מוחלטת שיש ליישם אותה מבלי לחשוב או לבדוק. הגורו מהסוג הזה מבסס את כוחו על הציות המוחלט של תלמידיו, ומונע מהם לפתח חשיבה עצמאית. כל תלמיד חייב לקבל את מה שהגורו אומר ללא שום סייג. המורה הזה לא שואף לפתח את התלמידים לחשיבה עצמאית, אלא ליצור תלות בהם. הסכנות שבגורו מהסוג הראשון הבעיה המרכזית עם הגורו מהסוג הראשון היא שמרבית תלמידיו הופכים להיות תלויים בו. כאשר אנשים מאמצים את רעיונותיו של גורו כזה, הם מפסיקים להפעיל שיקול ... חשיבה עצמאית בניגוד לגורו מהסוג הראשון, הגורו השני פועל בצורה שונה לחלוטין. הוא לא אומר לתלמידים מה נכון, אלא מעודד אותם לבדוק ולהבין בעצמם. הגורו הזה יגיד: אל תאמין לי, תבדוק אם מה שאני אומר לך נכון או לא. הוא לא מצפה שתלמידיו יקבלו את דבריו בעיוורון. במקום זאת, הוא מעודד אותם לשאול שאלות, להפעיל את השכל, ולבחון את ... לבדיקה, גם אם היא נשמעת ברורה מאליה. היתרונות של הגורו מהסוג השני הגורו מהסוג השני מבקש מהתלמידים להיות עצמאים ולבחון את הדברים בעצמם. הוא מעודד חשיבה ביקורתית, ולא רק ציות. תלמידיו לא שיננים מידע, אלא פועלים בצורה עצמאית כדי לפתח את כישוריהם השכליים ולהגיע לאמת שלהם בעצמם. ... סוגי הגורואים, ניתן לראות את ההבדלים המשמעותיים בגישה. הגורו הראשון אומר מה נכון ולא נותן לתלמידים מקום לחשוב, הוא דורש אמונה עיוורת ויוצר תלות. הגורו השני, לעומת זאת, מעודד את תלמידיו לבדוק כל דבר בעצמם, לא שואף לשלוט בהם אלא לפתח אותם לחשיבה עצמאית, ומאפשר להם להגיע לאמת ... שמלמדים ומכוונים אחרים. ניתן להבחין ביניהם על פי האופן שבו הם מתייחסים ללמידה ולהבנה של תלמידיהם. גורו מהסוג הראשון - מורה הדרך הכופה גורו מסוג זה הוא מישהו שקובע עבור האדם מהי הדרך הנכונה ... לספקות או לבדיקות נוספות. הגורו הזה מציג גישה שמכתיבה כיצד יש לחשוב ומה יש לעשות. תפקיד התלמיד מולו הוא פשוט: להבין, להפנים וליישם את מה שהגורו אומר. כל תלמיד נדרש לקלוט את המידע כפי שהוא ולקבל אותו ללא ערעור. בעיה מרכזית בגורואים מהסוג הזה היא שהם ... עבד לרעיונות שהונחלו לו. מכאן שהגורו מהסוג הזה אינו מורה אמיתי, אלא מישהו שמעוניין בשליטה בתלמידיו . גורו מהסוג השני - המעודד לחשיבה עצמאית הגורו השני פועל בצורה שונה לחלוטין. הוא אינו מבקש ... מחנך את האדם לשאול שאלות, להפעיל את השכל ולבחון את המציאות באופן ישיר. גורו כזה לא מצפה שתלמידיו יאמצו את דבריו באופן עיוור, אלא ישאפו להגיע לאמת שלהם. המטרה שלו היא לא ליצור ציות אלא לעודד חשיבה ביקורתית. תלמידיו אינם משננים מידע, אלא מפתחים תהליך עצמאי של חיפוש והתבוננות. ההבדל בין שני סוגי הגורואים גורו ... זקוק לו כדי לדעת מה נכון. אינו מאפשר לך לפתח חשיבה עצמאית. מבסס את כוחו על אמונה עיוורת של תלמידיו. גורו מהסוג השני: מעודד אותך לבדוק כל דבר, כולל דבריו. אינו דורש אמונה עיוורת, אלא מחנך ... כלים לחשיבה, ולא קובע עבורך מה נכון. שואף לכך שתגיע לאמת שלך, ולא לאמת שהוא מכתיב. רואה בתלמידיו אנשים עצמאים ולא כפופים לו. השוואה בין שני סוגי האלוהים בדיון רחב יותר, ניתן להשליך את ההבדל ...
איך לשפר את השכל להקשיב לשכל לשפר יכולות שכליות אמונה באלוהות הדרך של אליעד כהן לקחת אחריות מהי הדרך חיים
חוכמה או טיפשות, לא חוכמה לצטט אנשים חכמים, מהי חוכמה אמיתית? דברים חכמים, תובנות חכמות, חשיבה חכמה, יכולת חשיבה, יכולת ניתוח, האם אני חכם? האם מישהו חכם? חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, החוכמה של גוגל, להיות חכם
חוכמה או טיפשות, לא חוכמה לצטט אנשים חכמים, מהי חוכמה אמיתית? דברים חכמים, תובנות חכמות, חשיבה חכמה, יכולת חשיבה, יכולת ניתוח, האם אני חכם? האם מישהו חכם? חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, החוכמה של גוגל, להיות חכם
... הייתה מדויקת, ניתן לראות שהוא חשב בצורה נכונה וביצע את התהליך המתמטי בצורה נכונה. לעומתו, תלמיד אחר יכול לשנן תשובה נכונה אך לא להבין את הדרך בה הגיע אליה. במקרה זה, התלמיד הראשון הראה חשיבה חכמה למרות הטעות, בעוד שהתלמיד השני רק נתן תשובה נכונה מבלי להבין את המשמעות שלה. איך לזהות אדם חכם באמת? לזיהוי אדם חכם, יש לשים לב לא רק למה שהוא אומר, אלא גם לאופן שבו הוא חושב. ... שלו לא מדויקת, ניתן לראות שהוא חשב בצורה נכונה וביצע את התהליך המתמטי כפי שצריך. לעומתו, תלמיד אחר יכול לכתוב את התשובה הנכונה ישירות מהזיכרון או מהעתקה, מבלי להבין כיצד הגיע אליה. במקרה כזה, הראשון הפגין חשיבה חכמה למרות הטעות, בעוד שהשני רק נתן ...
אימון קוגניטיבי שיטות לפיתוח חשיבה עובדה חוכמה אמיתית לפתח יכולת שכלית יכולות לא חוכמה לצטט אנשים חכמים איך לפתח חשיבה
תכלית החיים, סיבתיות, תכליתיות, העולם הבא, רצונות, מנהיגות, מורה רוחני, עבודת אלילים - ליקוטי מוהרן ח"א יח (ברסלב) - חלק 2
3:21:54תכלית החיים, סיבתיות, תכליתיות, העולם הבא, רצונות, מנהיגות, מורה רוחני, עבודת אלילים - ליקוטי מוהרן ח"א יח (ברסלב) - חלק 2
... את דבריו באופן מצומצם, כדת או כשיטה רוחנית. אבל ככל שמעמיקים, מגלים שהוא הפוך מכל היגיון רגיל, וחותר לאחדות כזו שסותרת את כל ההגדרות. ברגע שאדם באמת חוקר, הוא נעשה התלמיד האמיתי שמתאחד עם הרב, כלומר, מגיע לחוויה של אחדות גמורה בלי להיתקע בהגדרות. מהו יחסו של רבי נחמן לרחמנות על פי השפה האנושית? בסופו של דבר, אין כאן קריאה להימנע מעזרה למי ... שכול מה שאני אומר לא נכון. העולם הזה שיש שולחן ששונה מהדלת אומר, שמה שאני אומר לא נכון, בסוף התהליך אפילו הקיום שלך אומר לך שמה שאני אומר זה שקר. לכן רבי נחמן אמר לתלמיד שלו, אתם לא מאנשי, יבוא יום שכול העולם יהיה נגדי ומי שיישאר איתי הוא מאנשי, מה הכוונה שכול העולם יהיה נגדי? כי אנשים חושבים שרבי נחמן קצת דומה למה שקורה פה בכדור הארץ, גם ... נתקע בנפרדות? ואני אגלה לכם שמי שמגיע למצב הזה הולך אחרי האחדות כי אין לו כבר הרבה ברירות. אחרי שהבנת דבר כזה גדול זה יוביל אותך להיות רבי נחמן עצמו. זה נאמר בפרק על התלמיד האמיתי. מי זה תלמיד אמיתי? מי שמתאחד עם הרב. שאלה: איך רבי נחמן שולל? אליעד: הוא לא שולל את כולם פרסונאלית, הוא שולל את התפיסה של כולם. כולם מנהיגים, מה זה אומר? כל אחד בעולם הוא מורה דרך ...
כלום בלי קשר לפרש פירושים מצביעים הוכחה להיות רעב רעידת אדמה כיצד נוצרות
פחד להיות מושפע, להרחיק את השונה ממך, שיטת השקר, תורת הקבלה, נוכלות רוחנית, אמונה בשקר
2:28פחד להיות מושפע, להרחיק את השונה ממך, שיטת השקר, תורת הקבלה, נוכלות רוחנית, אמונה בשקר
... להרחיק את מי שחושב אחרת מהם. אליעד כהן מסביר זאת באמצעות דוגמה של רב מסוים שהחליט לגרש תלמיד מהקבוצה שלו, רק משום שהתלמיד עורר ספקות ושאל שאלות שאיימו על האמונה ... נמשיך משהו ממש קצר על משהו שדיברו פה בהפסקה על איזה רבי אחד שלאחרונה הוציא את אחד התלמידים שלו, שאומרת שמי שמערער את האמונה של ...
תשובות בקלות טענות בן אדם ביקורתי איך להתמודד חשיבה אמת
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
... דברים באופן ישיר או דרך רמזים? הנושא הבא שאליעד דן בו הוא האם עדיף להסביר לקורא או לתלמיד דברים ישירות, בצורה ברורה, או להשאיר רמזים וסוכריות קטנות כדי שהוא יגיע ... אדם הם ייחודיים. מדוע חשוב להבין את הסיבה שמאחורי המבנה של הספר? אליעד מתייחס גם לשאלה של תלמיד ששאל אותו למה הספר כתוב דווקא באופן המסוים שבו הוא כתוב, ולא אחרת. הוא מסביר ...
הרחב ביותר כלום הסברים להסביר יתרון או חיסרון הדרך הטובה ביותר פרויקט עסקים
פתח חמאס, הסכם שלום בין החמאס לבין הפתאח, הפיוס הפלסטיני, מדינת ישראל, אחדות הטוב הרע והלא נורא, חלק 3
פתח חמאס, הסכם שלום בין החמאס לבין הפתאח, הפיוס הפלסטיני, מדינת ישראל, אחדות הטוב הרע והלא נורא, חלק 3
... כיוון שאם באמת החמאס היה רע מוחלט ללא שום פוטנציאל של טוב, חיבור עם הפתח לא היה יכול ליצור מציאות חיובית. כדי להבהיר את הנקודה, אליעד משתמש בדוגמה של תלמיד שמופרע לחלוטין ומסרב ללמוד, שמצטרף לתלמיד אחר שלומד בצורה חלקית או לא מסודרת. השאלה שהוא שואל היא כיצד בכלל אפשר לחשוב ששני תלמידים כאלה ישפרו זה את זה במקום להרע זה לזה. הוא טוען שכאשר מנתחים את זה ...
טלביזיה יאוש מצביעים התבוננות ללא ידיעה מטרות החלטות למידה
תודעה, להיעלם, קיום ואי קיום, כולם טועים, יצירת גוף האדם, נצחיות הנשמה, מהות ההוויה, להיות כלום, חקר הנפרדות
תודעה, להיעלם, קיום ואי קיום, כולם טועים, יצירת גוף האדם, נצחיות הנשמה, מהות ההוויה, להיות כלום, חקר הנפרדות
... מדבר, ואז תקרא, תיישם ותגיע. למזלך יש לך כבר את הפתרון. אנחנו בסך הכל עושים כרגע תרגולים כדי שתרצה את מה שנלמד כאן. שאלה: האם אתה מאמין שקיים תלמיד כזה? אליעד: אני לא צריך כי את קיימת כבר בתודעה השנייה, ...
שאלה יש או אין צורה או מהות לא עושה כלום מורכבות הבדל בין יש לאין להעלות היאחזות
מצבי רוח משתנים, שינויים במצב הרוח, להקשיב ללב שלך, שכל או רגש, התאמת החוויה להבנה, התאמת ההבנה לחוויה, הרמוניה בחיים, להטיל ספק בשכל, להטיל ספק ברגש
מצבי רוח משתנים, שינויים במצב הרוח, להקשיב ללב שלך, שכל או רגש, התאמת החוויה להבנה, התאמת ההבנה לחוויה, הרמוניה בחיים, להטיל ספק בשכל, להטיל ספק ברגש
... ההבנה לבין החוויה, בין השכל לרגש. הדרך לעשות זאת היא להתחיל מהדברים הקטנים ביותר ביומיום, לשאול את עצמנו שאלות פשוטות. למשל, אם אדם מבין שאין טעם לכעוס על תלמיד שמפריע בכיתה, אבל בכל זאת מרגיש כעס, עליו לשאול את עצמו: למה אני מרגיש כעס אם אני מבין שאין סיבה לכעוס?. השאלות האלה הן מהותיות כי הן יוצרות סנכרון בין ...
לשנוא את עצמך שאלות פשוטות לא אוהב את עצמי לא להאשים את עצמי דמיון בו זמנית קונפליקטים התמודדות עם מצבים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תלמיד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תלמיד, איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תלמיד, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למנהלים, אימון אישי בטלפון, מאמן זוגי בנושא תלמיד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 21:02:11 - wesi1