אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הדרכת מורי נהיגה, הדרכת מורים, ללמוד חניה לאחור, ללמוד לחנות ברוורס, איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה, איך לחנות בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות? איך חונים בניצב? הדרכה למורים, ניתוח תהליך
הדרכת מורי נהיגה, הדרכת מורים, ללמוד חניה לאחור, ללמוד לחנות ברוורס, איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה, איך לחנות בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות? איך חונים בניצב? הדרכה למורים, ניתוח תהליך
... בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות? איך חונים בניצב? הדרכה למורים, ניתוח תהליך איך ללמד תלמיד לחנות ברוורס בין שתי מכוניות? אליעד כהן מסביר כיצד ללמד תלמיד לחנות ברוורס, כאשר המטרה היא לא רק שהתלמיד יצליח במשימה עצמה, אלא גם יבין לעומק את פעולות הנהיגה הנדרשות ממנו. השאלה המרכזית שאליעד מתייחס אליה היא, איך למעשה מלמדים חניה ברוורס בניצב למדרכה או בין שני רכבים, כך שהתלמיד באמת יבין ויפנים את התהליך? מהו השלב הראשון ללימוד חניה ברוורס? לדברי אליעד כהן, השלב הראשון הוא לבדוק תחילה אם הרכב בכלל יכול ... לא יהיה בדיוק חיבור של אורך ורוחב, אלא קצת פחות מכך. לכן, אדם שמלמד חניה צריך ללמד את התלמיד לבדוק שיש מספיק מקום בצורה שמאפשרת לרכב להיכנס בזווית החניה. מדוע לא רצוי ללמד חניה ברוורס במקום צפוף כבר בתחילת הדרך? אליעד מדגיש כי בתחילת תהליך הלמידה רצוי ללמד את התלמיד לבצע כל פעולה בפני עצמה בצורה נפרדת וברורה, לפני שמחברים בין כל הפעולות. כשהמורה מנסה ללמד את התלמיד לחנות ברוורס בניצב בפעם הראשונה, אין טעם להתחיל דווקא ממקום צפוף עם מעט מרווח תמרון. זאת מכיוון שהמטרה בשלב הראשון אינה לסבך את התלמיד, אלא דווקא לפרק את התהליך למרכיבים פשוטים. לדברי אליעד, קודם כל יש ללמד את התלמיד איך נוסעים אחורה ישר, בלי שום סיבוך נוסף. אם התלמיד אינו יודע לשלוט ברכב בנסיעה לאחור בצורה מדויקת, לא יהיה לו סיכוי טוב להצליח בחניה עצמה. לאחר שהתלמיד שולט היטב בנסיעה ישרה לאחור, ניתן להתחיל ללמד אותו כיצד לפנות ימינה ושמאלה תוך כדי נסיעה ברוורס. למה חשוב לפרק את פעולת החניה ... קטנים? הנקודה העיקרית שאליעד כהן מדגיש היא שפירוק פעולת החניה לשלבים קטנים יאפשר לתלמיד להצליח באופן כמעט ודאי בחניה ברוורס. החניה ברוורס מורכבת מכמה פעולות שונות שיש לבצע בו - זמנית: נסיעה לאחור בצורה מדויקת וישרה. פנייה בזווית הנכונה תוך כדי נסיעה לאחור. יישור הרכב לאחר הכניסה למקום החניה. לכן, התלמיד חייב קודם כל להבין לעומק ולשלוט באופן מוחלט בכל אחת מהפעולות האלה בנפרד, לפני שמנסים לשלב אותן ביחד. כאשר התלמיד שולט בכל מרכיב בנפרד, הוא לא יצטרך להסתבך עם יותר מדי פעולות במקביל, והחניה תהפוך לקלה וטבעית עבורו. איך מתרגלים חניה ברוורס ... השלם מיד, אלא לבצע כל מרכיב בנפרד קודם. למשל, ניתן לקחת חפץ (כמו פח אשפה) ולבקש מהתלמיד לבצע נסיעה לאחור קרוב אליו בלי לפגוע בו. כשהוא מצליח את זה, מוסיפים עוד פח או אלמנט נוסף שמייצג מכשול נוסף, כדי להעלות את רמת האתגר בצורה הדרגתית. הרעיון הוא לאפשר לתלמיד להבין ולהפנים את מה שהוא עושה לפני שמגיעים למצב של חניה בין שתי מכוניות אמיתיות במצב מורכב. אליעד מדגים גם את הגישה ההפוכה, כאשר מורה לנהיגה עלול לקחת תלמיד ישירות לחניה צפופה בלב תל אביב, תחת לחץ וצפצופים, ומסביר כי הגישה הזו אינה אפקטיבית כי התלמיד לא יספיק להבין לעומק את הפעולות שהוא מבצע. מה המורים לנהיגה יכולים להרוויח מגישה כזו? אליעד מסביר שמורה לנהיגה שאינו מפרק את התהליך לשלבים, ומנסה ללמד הכל בבת אחת, אולי מרוויח בטווח קצר (כי התלמיד מתקשה וצריך עוד שיעורים), אבל התלמיד בסופו של דבר לא מבין לעומק את הנדרש ממנו ומתקשה מאוד להצליח באופן עצמאי. לעומת זאת, אם מלמדים בצורה הדרגתית, התלמיד יבין מהר יותר, ילמד לעומק, ובסופו של דבר התהליך כולו ייקח פחות זמן, ויוביל לתוצאות טובות יותר בטווח הארוך. כיצד דוגמת לימוד ראפ ... חניה ברוורס היא לפרק את הפעולות המורכבות לשלבים פשוטים, ללמד כל פעולה בנפרד, ולוודא שהתלמיד שולט בה בצורה יסודית. כך ניתן להבטיח הצלחה ברורה וארוכת טווח, שהתלמיד יבין בדיוק מה הוא עושה ויהיה מסוגל ליישם זאת במצבי אמת בקלות. איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה לימוד חניה ברוורס איך מלמדים ...
מבצע ללמוד לחנות ברוורס מטרות להצליח במשימות חברות לא לפגוע בה ודאות רצון
עצות לכסף, עצות לאושר, מנטורים לכסף, מנטורים לאושר, מנטורים להצלחה, לבחור מנטור, לבחור יועץ, לבחור מאמן, עשיר שמח בחלקו, ממי לקבל עצות? סוגים של יועצים, להיות שבע רצון, גורואים, מורה רוחני מאושר, הסנדלר הולך יחף, בחירת יועץ
עצות לכסף, עצות לאושר, מנטורים לכסף, מנטורים לאושר, מנטורים להצלחה, לבחור מנטור, לבחור יועץ, לבחור מאמן, עשיר שמח בחלקו, ממי לקבל עצות? סוגים של יועצים, להיות שבע רצון, גורואים, מורה רוחני מאושר, הסנדלר הולך יחף, בחירת יועץ
... לו פחד חדש ותחושת חוסר מתמשכת. איך בוחנים האם נותן העצה הוא באמת מורה או תלמיד? אליעד מדגיש שאדם שמציע עצות בנושא מסוים צריך להימדד על פי מידת השובע שלו באותו נושא. אם מישהו נותן לך ... רעב לכסף, עדיין מחפש דרכים להרוויח עוד ועוד - הוא אינו באמת מורה, אלא תלמיד. אדם כזה עלול ללמד אותך את אותן השיטות שהביאו אותו להרוויח יותר, אך גם הפכו אותו לרעב גדול יותר. לכן, ... מפחד לאבד את אושרו. אליעד מדגיש שוב ושוב שרוב היועצים והמנטורים הם בעצם תלמידים בעצמם. הם נמצאים במסע לחיפוש דרכים למלא את רצונם שלהם, ולכן העצות שלהם עלולות לשקף את הרעב הפנימי ... התובנה איך להפסיק להיות מוטרד מכסף. בפועל, הוא עשוי לתת הדרכה שמעבירה את התלמיד למצב של רצון מוגבר, במקום לחוות פחות חוסר. כיצד בודקים אם נותן העצה הוא מורה או תלמיד? רוב היועצים הם בעצם תלמידים בתהליך למידה משל עצמם. הם עדיין ממלאים את רצונותיהם ולכן ממשיכים לרדוף אחר אותם דברים שהם מלמדים ...
לבחור מאמן לשאול את עצמי מימדים להרוויח יותר כסף יעד ילדים תהליכים רעב
להבין את הספק, למה יש ספק, להבין את השאלה, למה יש שאלה
להבין את הספק, למה יש ספק, להבין את השאלה, למה יש שאלה
... יודע - כאן האדם חוקר את הסיבה שהביאה אותו למצב של חוסר וודאות. לדוגמה, תלמיד במתמטיקה שמתקשה בפתרון תרגיל יכול לבחור בגישה הראשונה ולהגיד לעצמו: אני פשוט לא יודע את התשובה. מצד שני, הוא יכול לבחור בגישה השנייה ולשאול את עצמו: מה בדיוק אני לא מבין? האם ... שלב מתקדם יותר שבו האדם מתחיל לחקור את מקור חוסר הוודאות שלו. לדוגמה, תלמיד בבית הספר שמתקשה בפתרון תרגיל במתמטיקה יכול לגשת לשתי דרכים: - לומר לעצמו שהוא פשוט לא יודע וזהו. - לשאול את עצמו: מה בדיוק אני לא מבין? האם זו הנוסחה? האם זו הדרך שבה אני מציג ...
מושגים עבודה תרגיל לקבל החלטות פחד ממשי שינויים אי וודאות יכולות
סדנה לאושר, סדנא למודעות עצמית, מהו אושר? איך להיות מאושר? סוד האושר, חקר הרצון העצמי, חקר האושר הפנימי, מה אני רוצה? מה יעשה אותי מאושר? מה יעשה אותך מאושר? חלק 6
סדנה לאושר, סדנא למודעות עצמית, מהו אושר? איך להיות מאושר? סוד האושר, חקר הרצון העצמי, חקר האושר הפנימי, מה אני רוצה? מה יעשה אותי מאושר? מה יעשה אותך מאושר? חלק 6
... מוטרד משום דבר, כי אין דבר שיכול להטריד אותו. מה זה וידוי דברים בפני תלמיד חכם ולמה זה חשוב? אליעד מצטט את רבי נחמן מברסלב ומסביר את מושג וידוי דברים בפני תלמיד חכם. זהו תהליך שבו האדם מתוודה על החסרונות, הבעיות, והרגשות השליליים שלו בפני מישהו אחר, שבמקרה זה מתואר כתלמיד חכם. התהליך נועד לחשוף ולגלות את הרצונות האמיתיים של האדם, שבדרך כלל מסתתרים מאחורי רצונות שטחיים וחיצוניים. כאשר האדם מתוודה באופן מלא על מה שהוא ... האמיתיים, ממצב של גלות למצב של מודעות ושלמות פנימית. אליעד מבהיר שתלמיד חכם כאן אינו בהכרח מישהו אחר, אלא האדם עצמו כשהוא מגיע לרמת תודעה שבה הוא יכול להתבונן בעצמו באופן אובייקטיבי לחלוטין, בלי להסתיר או להעמיד פנים. מה ...
יעשה אותך מאושר צדקה אמת פנימית תחושות שלילי אושר אמיתי חוסר ודאות להיות מאושר
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
9:14לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
... ביטחון זו מתוך עצמו, ולא היה תלוי בבחורה חיצונית לשם כך. אותה אנלוגיה הוצגה גם בהקשר של תלמיד המעריץ את המורה שלו: אם הוא היה ... באופן מלא, הוא היה מחפש דרך להשיג את זה מבפנים ולא היה תלוי בגורם חיצוני. כך גם לגבי אהבת תלמיד את מורו: אם אדם באמת היה אוהב ...
פסיכולוגיות הנחת יסוד לשמור רצון להרגיש טוב להציג חרדים החלטיות לשאול שאלות
ממי לקבל עצות, מי יודע ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי
5:29ממי לקבל עצות, מי יודע ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי
... טוב יותר את הכשלים ולנתח תהליכים בצורה יעילה יותר. האם תלמיד יכול ללמוד לבד מהסתכלות על מומחה? אליעד מסביר שיש תלמידים בעלי יכולת גבוהה מאוד לנתח ולהבין בעצמם. במקרה כזה, תלמיד כזה יכול להסתכל על מומחה, כמו הדג ששוחה מהר, ולנתח את התנועות והתהליכים בעצמו ... בצורה מדויקת וברורה, ולהתאים את ההסבר לצרכים הייחודיים של התלמיד. מה הרעיון המרכזי שאליעד כהן מעביר בהרצאה? הנקודה המרכזית שאליעד כהן מעביר היא ... לפרק את המיומנות שלו לתתי שלבים, או אינו יודע לבצע התאמה לתלמיד הספציפי. האם נדרש ללמד דוגמה או חובה לדעת לבצע אותה בעצמי? ש: אולי יש מי שיודע ... או כך, צריך לראות אם הוא יודע לפרק את התהליך, להתאים אותו לתלמיד, ולספק הכוונה מדויקת הלכה למעשה. מדוע הישגיות בתחום אינה ערובה ליכולת הסברה? ... חשוב להבין את כל התת - תהליכים של המיומנות ולהתאים אותם לתלמיד. ש: אולי התלמיד עצמו יכול לבצע את ההתאמות בלי עזרה מהמורה? אליעד: אפשרי. אם התלמיד מוכשר מאוד בניתוח תהליכים, הוא יכול להסתכל על הדג השוחה מהר, ללמוד ממנו לבד, ולבצע את ההתאמות. אבל כשאין לתלמיד יכולת כזאת, הוא זקוק למורה שגם מבין את התהליך לעומק וגם יודע להסביר אותו שלב ... אדם שגם מבצע היטב וגם מסוגל לפרק ולהסביר את התהליך עבור התלמיד הספציפי. הישגים גבוהים אינם מוכיחים בהכרח יכולת הוראה, ובה במידה היעדר הישגים ... וגם לעשות להם התאמה אליך למקרה הספציפי שלך. ש: או שאתה כתלמיד תלמד מהתהליך. אליעד: נכון אבל אז אתה לא צריך אותו, בהנחה שאתה צריך אותו. ש: ... עליו. אליעד: אתה צודק מה שאמרת זה נכון אמרת שזה גם תלוי בתלמיד כי התלמיד יכול לעשות התאמות, מה שאמרת זה נכון אבל בהנחה שאתה לא יודע לעשות התאמות אתה ...
לבקש עזרה רעב כוונה איכות בלתי אפשרי רוצה ללמוד דאגות מה אתה מבין
איך לשפר ריכוז? איך לשמור על ריכוז? איך להתרכז? יכולת ריכוז גבוהה, שיפור יכולת ריכוז, ריכוז בזמן למידה, להצליח להתרכז, בעיות ריכוז, קושי להתרכז, הפרעת קשב וריכוז, לא מצליח להתרכז
11:39איך לשפר ריכוז? איך לשמור על ריכוז? איך להתרכז? יכולת ריכוז גבוהה, שיפור יכולת ריכוז, ריכוז בזמן למידה, להצליח להתרכז, בעיות ריכוז, קושי להתרכז, הפרעת קשב וריכוז, לא מצליח להתרכז
... היה מעניין ומושך במיוחד, אותו אדם כנראה היה מצליח להתרכז ללא בעיה. הוא נותן דוגמה של תלמיד שלא מצליח להתרכז בשיעור, אבל יכול לשבת שעות ולהתרכז במשחק מחשב. מכאן ברור ... או לא רצוי בהתאם לכוחו של מי שמחליט. באותה מידה, ניתן לומר שהמורה הוא זה שאינו מרוכז בתלמיד ובצרכים שלו. כיצד ניתן בכל זאת לשפר את יכולת הריכוז בפועל? אליעד כהן מציע ארבעה ... שבעצם כולם מרוכזים כל הזמן במשהו, רק לא תמיד במשהו שהסביבה מצפה שנתמקד בו. למשל, התלמיד עשוי להיות עסוק בעולמו הפנימי במקום בשיעור: בזמן השיעור הוא מרוכז במחשבות על מה ... במחשבות על משחק מחשב שהוא אוהב. מנקודת המבט של המורה או של המאבחנים, אומרים על אותו תלמיד שהוא אינו מצליח להתרכז. אבל האמת היא שהוא כן מרוכז - רק בנושא אחר. הרעיון ... שלא מלמד באופן מעניין או בשיטה שמתאימה לו. אפשר לדמיין מצב שהכיתה משעממת מאוד, והתלמיד עסוק בלחשוב על דברים אחרים. המורה קובע שיש לו בעיית קשב. אולם אם נהפוך את התמונה - אולי לתלמיד יש נושאים אחרים חשובים ביותר בעיניו, והמורה אינו מרוכז מספיק כדי לראות שאלה הם הצרכים האמיתיים של התלמיד. מאחר שהמורה או המאבחן הם בעלי הסמכות, הם שמחליטים איך להגדיר את המצב. הדוגמה ...
מימד הזמן שאלת השאלות הבנה ציר המקום הרגשת השפלה שורש הבעיה נכון או לא מאיפה להתחיל
הדרכת מורים, איך ללמד תלמידים? איך להסביר משהו? איך ללמד גיאומטריה? איך ללמד מתמטיקה? טיפים למורים, טיפים למחנכים, הדרכת הורים, לקויות למידה, הדרכה למורים, הדרכה להורים
הדרכת מורים, איך ללמד תלמידים? איך להסביר משהו? איך ללמד גיאומטריה? איך ללמד מתמטיקה? טיפים למורים, טיפים למחנכים, הדרכת הורים, לקויות למידה, הדרכה למורים, הדרכה להורים
... מורים, איך ללמד תלמידים? איך להסביר משהו? איך ללמד גיאומטריה? איך ללמד מתמטיקה? טיפים ... מהו הידע הבסיסי ביותר שיש להסביר לתלמיד לפני המעבר לרמות מורכבות יותר. מה ההיגיון מאחורי פתרון בעיות מתמטיות? בהמשך, אליעד מדבר על התהליך שבו תלמידים פותרים בעיות גיאומטריה, כמו לדוגמה בעיית המשולש. יש להימנע מלהסתפק ... אליעד מדגיש שאין צורך להעמיס על התלמיד עם יותר מדי מידע מיותר. לדוגמה, אם המשולש הוא ישר זווית, יש להבטיח שהתלמיד מבין את הקשר בין סוגי המשולשים השונים. איך להתמודד עם תלמידים שמתקשים בהבנה? כשמורים נתקלים בקושי להעביר את המידע, זה לא תמיד אומר שהתלמיד לא מבין, אלא לפעמים זה מצביע על כך שההסבר לא היה מספיק ברור או לא הותאם לתלמיד . אליעד מדבר על כך שבמקרים כאלה, חשוב לשאול את עצמנו אם באמת הסברנו את ... לא, יש לחזור ולהסביר אותו עד שהתלמיד יבין את ההיגיון שמאחורי השיעור. מה קורה אם תלמיד לא מבין את החומר? במקרים כאלה, המורה צריך לבדוק אם התלמיד מבין את הנחות היסוד של הבעיה. אליעד מציין שלעיתים החסמים האמיתיים ... שמתמקדים בנוסחאות מבלי להבטיח שהתלמידים מבינים את החוקים העומדים מאחוריהם. לעיתים, כדי לעזור לתלמיד, יש לתת דוגמה שתמחיש את הרעיון בצורה מעשית, ולוודא שהתלמיד מבין את כל שלב בפתרון הבעיה. איך נוכל ללמד את התלמידים בצורה יותר טובה? ההוראה לא צריכה להסתפק בהסברת הנושא בלבד. חשוב שגם התלמידים יבינו את הסיבה מאחורי כל פעולה שהם עושים. ברגע שהתלמיד מבין למה הוא עושה משהו, הוא יוכל להתמודד עם בעיות חדשות בקלות רבה ... על משולש, הם צריכים לוודא שהתלמיד מבין את המהות של הצלעות והזוויות ולא רק את הדרך בה יש לפתור את הבעיה. מה עושים כשהתלמיד לא מבין את החוק הבסיסי? ההסבר האינטואיטיבי בלבד לא תמיד מספיק. על המורה לוודא שהתלמיד מבין את החוק הבסיסי בצורה מאוד ברורה. אליעד מציע להשתמש בהסברים נוספים ובדוגמאות שונות כדי לעזור לתלמיד להפיק את ההבנה העמוקה יותר. המורה צריך לבדוק שהתלמיד מבין את ההיגיון של החוק ולא רק איך להשתמש בו. איך לבנות אסטרטגיות חינוכיות שמתאימות לתלמידים? ההוראה צריכה להתבצע בקפידה, תוך שימת דגש על איך להסביר לכל תלמיד באופן שיתפוס את תשומת ליבו ויאפשר לו להבין את הנושא בצורה הנכונה. ... את הזמן לאבחן את יכולת ההבנה של התלמיד ולבנות את הסברים שיתאימו לרמתו, תוך קפיצה מבעיה לבעיה והבאת דוגמאות ... גיאומטריה? איך להסביר חומר לתלמידים? הדרכת מורים במתמטיקה הבנת יסודות מתמטיים ...
להבדיל איך להשתמש להתמודד עם בעיות קושי שגויה הבדל שאלה מחנך
טיפים למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, לגרום למישהו לרצות ללמוד
טיפים למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, לגרום למישהו לרצות ללמוד
... למישהו לרצות ללמוד איך לגרום לילד לרצות ללמוד מתמטיקה? השאלה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד מורה פרטי יכול לגרום לתלמיד שלא מעוניין ללמוד מתמטיקה, ... ילד שהגיע לשיעורים פרטיים הפסיק לבוא. הסיבה האמיתית אינה תמיד ברורה: יתכן שהוא איבד עניין, אולי יש לו קושי שלא זוהה, או שהתלמיד קיבל מענה שלא תואם את הציפיות שלו. לכן, המורה חייב לברר מה באמת הסיבה, ולא להסתמך על השערות בלבד. לדוגמה, הוא מציין מקרה שבו אמא לתלמיד טענה שהמורה מסביר רעיונות כלליים מדי ולא עוזר לתלמיד לפתור את השיעורים עצמם. אליעד מסביר שהסיבה לכך שהתלמיד הפסיק להגיע לשיעורים יכולה להיות שהמורה נותן מוצר אחר מזה שהתלמיד או ההורה רצו. לכן, על המורה לגלות היטב מה התלמיד באמת רוצה ומה הוא מצפה לקבל מהשיעורים. איך לזהות את הרצונות האמיתיים של התלמיד? אליעד מדגיש את החשיבות העצומה בזיהוי הרצונות האמיתיים של התלמיד עצמו. הוא מסביר שלעיתים קרובות ההורה רוצה משהו אחד והתלמיד רוצה משהו אחר לגמרי. לדוגמה, יתכן שההורים רוצים שהתלמיד יצליח בבחינה, ואילו התלמיד בכלל רוצה להרגיש טוב יותר מבחינה חברתית או להעלות את הביטחון העצמי שלו. הדרך לזהות את רצונו האמיתי של התלמיד היא על ידי שיחה פשוטה. המורה חייב להקשיב היטב לתלמיד ולגלות מה מניע אותו באמת: ... שכאשר ילד אומר אני לא רוצה ללמוד, בדרך כלל הכוונה היא קשה לי מדי או לא מעניין אותי מספיק. אליעד ממליץ למורה לא ללכת נגד התלמיד ולא לומר לו אתה חייב ללמוד, כי הדבר רק יוצר התנגדות פנימית אצל התלמיד. במקום זאת, הוא ממליץ לגשת אל התלמיד מתוך מקום של הבנה ואמפתיה, ולנסות לגרום לתלמיד לראות את הלימודים ככלי לפיתוח יכולות שכליות, שיכולות לסייע לו גם בתחומים אחרים בחיים. למשל, המורה יכול להסביר לתלמיד שמתמטיקה היא תרגול מנטלי שמפתח את החשיבה, וכך הוא יוכל להצליח יותר בדברים שבאמת מעניינים אותו. איך להמחיש לתלמיד שמתמטיקה שימושית עבורו? אחת הדוגמאות שאליעד נותן היא של תלמיד שאומר שהוא מעדיף לשחק כדורסל ... בין הכדורסל למתמטיקה בדרך יצירתית. למשל, להסביר שכדי לקלוע לסל, השחקן משתמש בכוחות פיזיקליים ובחישובים לא מודעים, ולמרות שהתלמיד לא מבצע חישובים באופן מודע, המוח שלו כן מבצע תהליכים דומים לאלו שמתורגלים בשיעורי המתמטיקה. כך, התלמיד יכול להבין שלימודי המתמטיקה ... בחיים שהוא נהנה מהם. כיצד ליצור עניין וחיבור אישי למקצוע המתמטיקה? אליעד מסביר שהמורה הפרטי חייב תמיד לשאול שאלות שיגרמו לתלמיד לענות באופן חיובי, שאלות שמכוונות את התלמיד למקום חיובי, כמו: אם זה היה קל לך, האם היית רוצה ללמוד את זה? כך המורה יכול ליצור אצל התלמיד עניין ראשוני שיסייע לו להתגבר על ההתנגדות ללמידה. הוא ממליץ על שילוב של גזר ומקל: הגזר הוא להמחיש לתלמיד את היתרונות בלמידה ואת ... ההורים חושבים על המצב, מה הציפיות שלהם, והאם הם מבינים את הרצון האמיתי של הילד. לעיתים יש קונפליקט בין רצון ההורים לרצון התלמיד, והמורה הפרטי צריך להיות ... רוצה?, איך אתם מרגישים לגבי הדרך שבה מתבצעים השיעורים? ובהתאם לתשובות שלהם לבנות תכנית לימודים אישית ומותאמת. מה עושים אם התלמיד מתנגד מאוד לשיעורים? גם כאן אליעד ממליץ לגשת ברגישות ולהסביר לתלמיד שהלימוד לא מגיע מתוך כפייה, ...
חיזוק הביטחון העצמי ילדים הגברת הביטחון העצמי רגישות אימון קוגניטיבי תרגול לאמן את החשיבה לפתח ביטחון עצמי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תלמיד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תלמיד, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תלמיד, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי, אימון אישי בסקייפ, אימון אישי קשב וריכוז בתחום תלמיד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4219 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 16:38:10 - wesi1