אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפים למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפים למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, לגרום למישהו לרצות ללמוד
איך לגרום לילד לרצות ללמוד מתמטיקה?

השאלה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד מורה פרטי יכול לגרום לתלמיד שלא מעוניין ללמוד מתמטיקה, לרצות ללמוד אותה בכל זאת. הוא מסביר את התהליך והגישה שיש לנקוט בהוראה פרטית בכלל ובהוראת מתמטיקה בפרט, באופן מפורט ובאמצעות דוגמאות רבות.

למה הילד הפסיק להגיע לשיעורים פרטיים?

אליעד מסביר שראשית יש להבין מדוע ילד שהגיע לשיעורים פרטיים הפסיק לבוא. הסיבה האמיתית אינה תמיד ברורה: יתכן שהוא איבד עניין, אולי יש לו קושי שלא זוהה, או שהתלמיד קיבל מענה שלא תואם את הציפיות שלו. לכן, המורה חייב לברר מה באמת הסיבה, ולא להסתמך על השערות בלבד.

לדוגמה, הוא מציין מקרה שבו אמא לתלמיד טענה שהמורה מסביר רעיונות כלליים מדי ולא עוזר לתלמיד לפתור את השיעורים עצמם. אליעד מסביר שהסיבה לכך שהתלמיד הפסיק להגיע לשיעורים יכולה להיות שהמורה נותן "מוצר" אחר מזה שהתלמיד או ההורה רצו. לכן, על המורה לגלות היטב מה התלמיד באמת רוצה ומה הוא מצפה לקבל מהשיעורים.

איך לזהות את הרצונות האמיתיים של התלמיד?

אליעד מדגיש את החשיבות העצומה בזיהוי הרצונות האמיתיים של התלמיד עצמו. הוא מסביר שלעיתים קרובות ההורה רוצה משהו אחד והתלמיד רוצה משהו אחר לגמרי. לדוגמה, יתכן שההורים רוצים שהתלמיד יצליח בבחינה, ואילו התלמיד בכלל רוצה להרגיש טוב יותר מבחינה חברתית או להעלות את הביטחון העצמי שלו.

הדרך לזהות את רצונו האמיתי של התלמיד היא על ידי שיחה פשוטה. המורה חייב להקשיב היטב לתלמיד ולגלות מה מניע אותו באמת: האם מדובר בהצלחה במבחנים, בהערכה של ההורים או של החברים, או אולי הילד פשוט רוצה ליהנות יותר בשיעור.

מה לעשות אם הילד אומר "אני לא רוצה ללמוד"?

אליעד מציין שכאשר ילד אומר "אני לא רוצה ללמוד", בדרך כלל הכוונה היא "קשה לי מדי" או "לא מעניין אותי מספיק". אליעד ממליץ למורה לא ללכת נגד התלמיד ולא לומר לו "אתה חייב ללמוד", כי הדבר רק יוצר התנגדות פנימית אצל התלמיד.

במקום זאת, הוא ממליץ לגשת אל התלמיד מתוך מקום של הבנה ואמפתיה, ולנסות לגרום לתלמיד לראות את הלימודים ככלי לפיתוח יכולות שכליות, שיכולות לסייע לו גם בתחומים אחרים בחיים. למשל, המורה יכול להסביר לתלמיד שמתמטיקה היא תרגול מנטלי שמפתח את החשיבה, וכך הוא יוכל להצליח יותר בדברים שבאמת מעניינים אותו.

איך להמחיש לתלמיד שמתמטיקה שימושית עבורו?

אחת הדוגמאות שאליעד נותן היא של תלמיד שאומר שהוא מעדיף לשחק כדורסל במקום ללמוד מתמטיקה. אליעד ממליץ שהמורה יקשר בין הכדורסל למתמטיקה בדרך יצירתית. למשל, להסביר שכדי לקלוע לסל, השחקן משתמש בכוחות פיזיקליים ובחישובים לא מודעים, ולמרות שהתלמיד לא מבצע חישובים באופן מודע, המוח שלו כן מבצע תהליכים דומים לאלו שמתורגלים בשיעורי המתמטיקה.

כך, התלמיד יכול להבין שלימודי המתמטיקה עוזרים לו לשפר את היכולת לחשוב במהירות ובדיוק, דבר שיעזור לו במשחק הכדורסל וגם בדברים אחרים בחיים שהוא נהנה מהם.

כיצד ליצור עניין וחיבור אישי למקצוע המתמטיקה?

אליעד מסביר שהמורה הפרטי חייב תמיד לשאול שאלות שיגרמו לתלמיד לענות באופן חיובי, שאלות שמכוונות את התלמיד למקום חיובי, כמו: "אם זה היה קל לך, האם היית רוצה ללמוד את זה?" כך המורה יכול ליצור אצל התלמיד עניין...
פיתוח יכולות יצירת רגש קונפליקט שיפור יכולות קוגניטיביות חוויה חיובית משחק לענות בלי פחדים להרגיש טוב מתוך בחירה ללמוד אהבה איך לגרום לילד איך לגרום לילד לרצות ללמוד איך לגרום לילדים איך לשכנע את הילד איך לשכנע ילד איך לשכנע ילדים הדרכה להורים הדרכת הורים הדרכת מורים חינוך חינוך ילדים טיפים טיפים למורים טיפים למורים פרטיים ילד ילד לא אוהב מתמטיקה ילד לא רוצה ילד לא רוצה ללמוד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לא רוצה ללמוד לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לילד לגרום לילד לרצות ללמוד לגרום לילדים לגרום למישהו לרצות ללמוד לחנך לחנך ילדים ללמוד למידה לעשות שיעורי בית לעשות שיעורים לשכנע את הילד לשכנע ילד לשכנע ילדים לשכנע מישהו לשכנע מישהו לרצות ללמוד מורה פרטי מורה פרטי למתמטיקה מחנך מחנכים מתמטיקה רוצה ללמוד רצון שיעורי בית שיעורים שיעורים פרטיים
חינוך ילדים, לשכנע ילדים, NLP לילדים, הרזיה אצל ילדים, דיאטה אצל ילדים, אכילת יתר אצל ילדים, לשכנע ילד לעשות דיאטה, לשכנע ילד לעשות ספורט, לשכנע ילד לאכול פחות, ספורט אצל ילדים
חינוך ילדים, לשכנע ילדים, NLP לילדים, הרזיה אצל ילדים, דיאטה אצל ילדים, אכילת יתר אצל ילדים, לשכנע ילד לעשות דיאטה, לשכנע ילד לעשות ספורט, לשכנע ילד לאכול פחות, ספורט אצל ילדים
חינוך ילדים, לשכנע ילדים , NLP לילדים, הרזיה אצל ילדים, דיאטה אצל ילדים, אכילת יתר אצל ילדים, לשכנע ילד לעשות דיאטה, לשכנע ילד לעשות ספורט, לשכנע ילד לאכול פחות, ספורט אצל ילדים איך אפשר לשכנע ילד לעשות דיאטה ולרדת במשקל? כדי לשכנע ילד לעשות דיאטה, לאכול פחות ולעסוק בפעילות גופנית, יש צורך בשינוי התפיסה ובהבנה מעמיקה של הפסיכולוגיה של הילד. אליעד כהן מסביר שילדים הם כמו בני אדם קטנים וכל מה שחל על אדם מבוגר חל גם על הילד. הדגש הוא על יצירת דימוי עצמי חיובי, וזו נקודה מהותית מאוד. ילד נולד ללא דימוי עצמי, הוא רוכש את הדימוי שלו מתוך הסביבה ומה שנאמר לו. אם נאמר לילד שהוא שמן, זוהי כבר קביעה שיפוטית. במקום זאת, חשוב ללמד את הילד שהערך שלו לא תלוי במה שאחרים חושבים ... עצמו חושב ומרגיש. למה חשוב לא לשים דגש על המקום הראשון בתחרות? אחת הדוגמאות החשובות שאליעד נותן היא ההתייחסות לתחרות בבית הספר או בספורט. אם מלמדים ילד שחשוב להיות תמיד במקום הראשון, אנחנו בעצם משדרים לו מסר מוטעה: אם תהיה ראשון תהיה מאושר, ואם לא - אתה לא שווה. במקום זה, חשוב להסביר לילד שהמיקום לא משנה, או אפילו להפוך את המסר ולומר שטוב להיות אחרון. כך הילד לא יקשר את ההצלחה ואת האושר למקום מסוים, ויפתח דימוי עצמי בריא שאינו תלוי בהישגים חיצוניים. איך יוצרים לילד אסוציאציה חיובית לגבי מאמץ? אליעד מציין בעיה נוספת שנוצרת כאשר ילד לא רוצה לעשות ספורט כי קשה לו להתאמץ. למה זה קורה? כי ההורים משדרים לו באופן לא מודע שמאמץ זה דבר רע. למשל, כשהורה אומר לילד אל תתאמץ, אני אעשה את זה בשבילך, הילד לומד שמאמץ הוא שלילי. הפתרון הוא להכניס לבית את המסר ההפוך, כמו איזה כיף להתאמץ ולהצליח!, הצלחת כי התאמצת!, וכך לגרום לילד לא לפחד ממאמץ. באופן זה, הילד ילמד להתאמץ וירגיש סיפוק כאשר הוא מצליח לאחר מאמץ. איך גורמים לילד לרצות לאכול פחות ולהיות בריא יותר? כשמנסים לגרום לילד לרצות לאכול פחות, הדרך היעילה ביותר היא לדבר איתו בשפה ובמושגים שהוא מבין. למשל, אם הילד מתלונן על כאבי בטן, חשוב להסביר לו ...
אושר, רוחניות בעבודה, רוחניות מעשית, להיות מאושר, רוחניות עכשווית, רוחניות בארגונים, גשמיות, חיפוש רוחני, נהנתנות, ליהנות מהחיים, ללמוד מתמטיקה, מדיטציה
אושר, רוחניות בעבודה, רוחניות מעשית, להיות מאושר, רוחניות עכשווית, רוחניות בארגונים, גשמיות, חיפוש רוחני, נהנתנות, ליהנות מהחיים, ללמוד מתמטיקה, מדיטציה
... להיות מאושר, רוחניות עכשווית, רוחניות בארגונים, גשמיות, חיפוש רוחני, נהנתנות, ליהנות מהחיים, ללמוד מתמטיקה, מדיטציה איך אפשר להיות מאושר תוך כדי עבודה ומדוע מדיטציה לא מספיקה? אליעד כהן מסביר שכדי לחוות אושר ורוחניות אמיתית בעבודה, האדם צריך ... או כסף. אנשים חושבים שאם הם עושים מדיטציה הם מתקרבים לאושר מוחלט, ואם הם עובדים או מלמדים מתמטיקה הם מתרחקים ממנו. לדעתו זו אשליה שגורמת להם לסבל, מכיוון שהאושר המוחלט צריך להיות בלתי תלוי בתנאים, ולכן אין זה משנה אם האדם יושב במדיטציה או מלמד מתמטיקה. מדוע מדיטציה לבדה לא מובילה לאושר מוחלט? אליעד נותן דוגמה לכך שהרבה יותר קל להירגע בשקט של המדיטציה מאשר בתוך המציאות של העבודה. אבל אם האדם מתרגל להרגיע את ... הרבה יותר עמוק ומורכב, שהוא התבוננות שכלית ורגשית תוך כדי הפעולה עצמה - במהלך העבודה או בשיעורים פרטיים במתמטיקה, למשל. איך להפוך את העבודה להתבוננות רוחנית? אליעד מדגים באמצעות מקרה של אדם שמלמד שיעורים פרטיים במתמטיקה. במקום להשתעמם או לחוש תסכול מההוראה, האדם יכול להשתמש בשיעור כהזדמנות להתבוננות עמוקה על המציאות. למשל, כאשר תלמיד לא מבין את ההסבר, על המורה לשאול את עצמו ... רעיון בצורה אחרת, טובה יותר? כל השאלות האלה הופכות את הפעילות היומיומית, במקרה הזה הוראת המתמטיקה , להזדמנות רוחנית שמפתחת את השכל ואת הרגש של המורה ומאפשרת לו ליהנות ממה שהוא עושה. מדוע אין הבדל אמיתי בין ללמד מתמטיקה לבין חיפוש רוחני? אליעד מסביר שבסופו של דבר, כל נושא וכל פעילות הם רק לבושים שונים לאותה מהות רוחנית אחת. אדם יכול למצוא את האושר המוחלט ואת האחדות הרוחנית בין אם הוא עוסק במתמטיקה או בכל דבר אחר. כדי להגיע להבנה זו, עליו להתייחס לכל דבר כאמצעי לחקירה רוחנית, כאשר השאלות למה הדבר הוא כך ולא אחרת? מובילות אותו להבין את המציאות באופן עמוק ... את כל המצבים בצורה שווה. למשל, ליהנות באותה מידה בין אם אתה עוסק במדיטציה ובין אם אתה עוסק במתמטיקה, כי במצב של אחדות אמיתית אין העדפה לדבר אחד על פני אחר. במצב זה האדם מסוגל לחוות אושר מוחלט בכל רגע, גם אם לכאורה הוא עושה פעולות שגרתיות או לא רוחניות. ... לאושר? רוחניות מעשית בחיי היום יום איך לפתח חשיבה שכלית? מהי אחדות רוחנית? איך ליהנות מלימודי מתמטיקה?
אושר וסבל, הלוגיקה של האושר, הלוגיקה של הסבל, לא מחויב להרגיש רע, התמודדות עם אובדן, הנוסחה של האושר, המתמטיקה של האושר, אושר יחסי, אושר מוחלט, לא תמיד יש חיסרון
אושר וסבל, הלוגיקה של האושר, הלוגיקה של הסבל, לא מחויב להרגיש רע, התמודדות עם אובדן, הנוסחה של האושר, המתמטיקה של האושר, אושר יחסי, אושר מוחלט, לא תמיד יש חיסרון
... וסבל, הלוגיקה של האושר, הלוגיקה של הסבל, לא מחויב להרגיש רע, התמודדות עם אובדן, הנוסחה של האושר, המתמטיקה של האושר, אושר יחסי, אושר מוחלט, לא תמיד יש חיסרון מהם הגורמים לסבל במצבים שנראים כמחויבים? השיחה מתחילה בשאלה כיצד דבר שמחויב לא בהכרח גורם ...
להקשיב לעצמך, הקול הפנימי, אין סוף נקודות, סוגים של אין סוף, אינסוף נקודות, אינסוף במתמטיקה, להקשיב ללב, קונפליקט פנימי, גדלים של אינסוף, סוגים שונים של אינסוף, ללכת אחרי הלב
להקשיב לעצמך, הקול הפנימי, אין סוף נקודות, סוגים של אין סוף, אינסוף נקודות, אינסוף במתמטיקה, להקשיב ללב, קונפליקט פנימי, גדלים של אינסוף, סוגים שונים של אינסוף, ללכת אחרי הלב
... אין סוף נקודות, סוגים של אין סוף, אינסוף נקודות, אינסוף במתמטיקה, להקשיב ללב, קונפליקט פנימי, גדלים של אינסוף, סוגים שונים של אינסוף, ללכת אחרי הלב ... בין שתי נקודות ניתן ליצור אינסוף נקודות, ומציג את הפרדוקס המתמטי שבו אינסוף מסוג אחד יכול להיות שונה מאינסוף מסוג אחר. לדבריו, האינסוף שאנו מתמודדים ...
אחד ועוד אחד שווה שלוש, אחד ועוד אחד שווה שתיים, אחד ועוד אחד לא שווה שתיים, 1 ועוד 1 שווה 3, 1 ועוד 1 שווה 2, 1 ועוד 1 לא שווה 2, הפילוסופיה של המתמטיקה, הוכחה מתמטית, הוכחה לוגית
אחד ועוד אחד שווה שלוש, אחד ועוד אחד שווה שתיים, אחד ועוד אחד לא שווה שתיים, 1 ועוד 1 שווה 3, 1 ועוד 1 שווה 2, 1 ועוד 1 לא שווה 2, הפילוסופיה של המתמטיקה, הוכחה מתמטית, הוכחה לוגית
... אחד שווה שלוש, אחד ועוד אחד שווה שתיים, אחד ועוד אחד לא שווה שתיים, 1 ועוד 1 שווה 3, 1 ועוד 1 שווה 2, 1 ועוד 1 לא שווה 2, הפילוסופיה של המתמטיקה , הוכחה מתמטית, הוכחה לוגית האם באמת אחד ועוד אחד שווה שתיים? אליעד כהן דן בהרצאה זו בשאלה הפילוסופית והמתמטית האם אחד ועוד אחד שווה ... לא נגדיר במפורש את השוני הזה, אין לנו הוכחה מוחלטת שהמספר שאנו מכנים שתיים הוא המספר היחיד שניתן להשתמש בו כדי לתאר את הכמות הזאת. האם מתמטיקה היא רק משחק הגדרות? הנקודה שאליעד מחדד כאן היא שמתמטיקה, ובכלל כל מערכת לוגית, אינה יותר מאשר משחק של הגדרות. אין אמת מוחלטת בעצם העובדה שאחד ועוד אחד שווה שתיים. זו רק תוצאה של הגדרה ... שקיבלנו מראש, ולכן היא נכונה רק במסגרת ההגדרות הללו. אם נשנה את ההגדרה הבסיסית, ישתנו גם כל התוצאות המתמטיות בהתאם. ההבדל היחיד בין מתמטיקה למשחקי מילים או מושגים אחרים הוא שלמתמטיקה יש כללים עקביים שהוסכמו מראש. כל עוד כולם מסכימים על אותן הגדרות, הכל מתנהל כשורה. אבל ברגע שמישהו יבחר לשנות את הכללים או להוסיף ... והיא איננה אמת אבסולוטית או מוחלטת בפני עצמה. האם אחד ועוד אחד שווה שתיים? האם אחד ועוד אחד יכול להיות שווה שלוש? מהי הוכחה מתמטית? האם מתמטיקה היא רק הגדרות? הפילוסופיה של המתמטיקה
המלון של הילברט, גדלים של אין סוף, סוגים של אין סוף, חידות מתמטיות, חידות מתחכמות, חידות קשות, חידות היגיון, מתמטיקה, קבוצות אין סופיות, פרדוקסים במתמטיקה, ניסוי מחשבתי
המלון של הילברט, גדלים של אין סוף, סוגים של אין סוף, חידות מתמטיות, חידות מתחכמות, חידות קשות, חידות היגיון, מתמטיקה, קבוצות אין סופיות, פרדוקסים במתמטיקה, ניסוי מחשבתי
... של הילברט, גדלים של אין סוף, סוגים של אין סוף, חידות מתמטיות, חידות מתחכמות, חידות קשות, חידות היגיון, מתמטיקה, קבוצות אין סופיות, פרדוקסים במתמטיקה , ניסוי מחשבתי מהו המלון של הילברט ומה ההפתעות שמביאות ... של הילברט. האם התיאור של אינסוף חדרים יכול להחיל על מציאות אחרת? הסיפור עוסק גם בקבוצות אינסופיות בתחום הפיזיקה והמתמטיקה , ומדגיש את העובדה שאינסוף לא תמיד מרגיש אינסופי למי שנמצא ... כמו האם יכולות להיות שתי קבוצות אינסופיות ולמה התוספות של אינסוף אינן תמיד אינטואיטיביות. השאלות הללו נוגעות הן למתמטיקה והן לפיזיקה, והן מצביעות על חוסר ההבנה הראשונית שיכולה ...
פיתוח החשיבה, לפתח את החשיבה, לפתח את השכל, לחקור כל דבר, לחקור כל נושא, ללמוד מתמטיקה, לימודי מתמטיקה, חשיבה אנליטית, להתעניין בכל דבר, למצוא עניין בכל דבר, ללמוד מכל דבר, שיפור יכולות חשיבה
פיתוח החשיבה, לפתח את החשיבה, לפתח את השכל, לחקור כל דבר, לחקור כל נושא, ללמוד מתמטיקה, לימודי מתמטיקה, חשיבה אנליטית, להתעניין בכל דבר, למצוא עניין בכל דבר, ללמוד מכל דבר, שיפור יכולות חשיבה
... החשיבה, לפתח את החשיבה, לפתח את השכל, לחקור כל דבר, לחקור כל נושא, ללמוד מתמטיקה, לימודי מתמטיקה, חשיבה אנליטית, להתעניין בכל דבר, למצוא עניין בכל דבר, ללמוד מכל דבר, שיפור יכולות חשיבה איך לפתח את החשיבה בצורה נכונה? אליעד כהן מסביר איך אפשר לפתח ... כשהאדם מתרגל לחקור דברים בלי אינטרס, המוח מתרגל לפעול בצורה נקייה ומדויקת. למשל, תלמיד שלומד מתמטיקה או כל מקצוע שאינו מעניין אותו לכאורה, מתרגל את המוח לחשיבה מדויקת בלי לחפש תועלת מיידית ... יהיה מאומן לחקור ולבדוק את הדברים בצורה מדויקת ואובייקטיבית יותר. אליעד מדגיש שלכן יש חשיבות רבה ללמוד דברים שונים ומגוונים, אפילו דברים שנחשבים למשעממים, כמו מתמטיקה או לוגיקה. זה לא בגלל הערך הפרקטי של המקצוע עצמו, אלא כי זה מפתח את החשיבה ומכין את האדם ... המציאות כולה, עליו להיות מסוגל לחקור כל דבר. לא צריך לפחד מנושאים שנראים קשים או מורכבים מדי, כמו מתמטיקה מתקדמת, כי החקירה של עצם קיומנו ושל האמת על החיים היא הרבה יותר מורכבת מכל נושא שלומדים ... אם אדם רוצה להבין את החוקיות הבסיסית של המציאות, את הפרדוקסים של הקיום, אין לו ברירה אלא ללמוד ולחקור כל נושא. אדם לא יכול לטעון שהוא מבין את המציאות אם הוא טוען שיש נושאים שהוא אינו ... הוא כבר יהיה מאומן למצוא את האמת ולהתעלם מההטיות של הרצונות האישיים שלו. הוא נותן דוגמה של לימוד מתמטיקה, שכאשר התלמיד מתרגל לחפש את התשובה הנכונה באופן אובייקטיבי, ללא קשר להעדפות או לרצונות שלו, ... אנליטית? איך לחפש את האמת ללא אינטרסים? כיצד לשפר את יכולות החשיבה? איך להתעניין בכל נושא? מדוע ללמוד מתמטיקה? מהי חשיבה נייטרלית? למה חשוב לפתח את השכל? ...
אחוזים, מה זה אחוזים? איך למצוא אחוזים? איך לחשב אחוזים? מושגי יסוד במתמטיקה, הסבר אחוזים, איך מוצאים אחוזים ממספר? חישוב אחוזים ללא מחשבון, נוסחה למציאת אחוזים, נוסחאות לאחוזים, נוסחה לאחוזים, חישוב מעמ, חלק 2
אחוזים, מה זה אחוזים? איך למצוא אחוזים? איך לחשב אחוזים? מושגי יסוד במתמטיקה, הסבר אחוזים, איך מוצאים אחוזים ממספר? חישוב אחוזים ללא מחשבון, נוסחה למציאת אחוזים, נוסחאות לאחוזים, נוסחה לאחוזים, חישוב מעמ, חלק 2
... מה זה אחוזים? איך למצוא אחוזים? איך לחשב אחוזים? מושגי יסוד במתמטיקה, הסבר אחוזים, איך מוצאים אחוזים ממספר? חישוב אחוזים ללא מחשבון, נוסחה למציאת אחוזים, נוסחאות לאחוזים, נוסחה לאחוזים, חישוב מעמ, חלק 2 מה זה אחוז ואיך מחשבים אחוזים באופן פשוט? אחוז הוא מושג מתמטי בסיסי המתאר חלק יחסי מתוך מאה. המילה אחוז בעצם מתארת מאית אחת מתוך מאה חלקים שווים של שלם כלשהו. לדוגמה, אם יש לנו 100 ...
מהי חוכמה? להבין דבר מתוך דבר, מה הופך דבר לקשה יותר להבנה מדבר אחר? לימודי מתמטיקה, משחקי זיכרון מול משחקי חשיבה, ליקוטי מוהרן ח"א ל, הקדמות אל המכוון, למה קשה להבין משהו? למה משהו קשה להבנה?
מהי חוכמה? להבין דבר מתוך דבר, מה הופך דבר לקשה יותר להבנה מדבר אחר? לימודי מתמטיקה, משחקי זיכרון מול משחקי חשיבה, ליקוטי מוהרן ח"א ל, הקדמות אל המכוון, למה קשה להבין משהו? למה משהו קשה להבנה?
... להבנה מדבר אחר? לימודי מתמטיקה, משחקי זיכרון מול משחקי חשיבה, ליקוטי מוהרן חא ... דוגמה נוספת בתחום המתמטיקה : כאשר מישהו רואה נוסחה מתמטית מורכבת, הוא עלול ... היא לימוד סינית. ניתן ללמוד כל מילה בסינית בלי תלות בסדר, ולכן לכאורה אין ... בשפה כזו. לעומת זאת, מתמטיקה או פילוסופיה דורשות הבנת מושגים בסדר מסוים והן ... ישירה מול הבנה עקיפה: ילד שלומד מהו שולחן עושה זאת ישירות, בלי צורך ... מושגים מורכבים יותר במתמטיקה, הוא חייב קודם ללמוד מושגים פשוטים. זהו תהליך עקיף של הבנה, והוא ... דבר מתוך דבר? למה קשה ללמוד מתמטיקה? האם משחקי חשיבה מפתחים את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, לגרום למישהו לרצות ללמוד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל התנהגותי קוגניטיבי, מאמן אישי קריירה, מאמן אישי ועסקי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 11_08_2025 השעה 09:56:57 - wesi1