אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תהליך שיווקי ✔ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ולמה המשפך השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ועוד.

אז משפך שיווקי, זה כינוי לתהליך השיווק, שהוא בצורה של משפך, רחב למעלה וצר למטה. והכוונה היא שתהליך השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך.

ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי שלך. דהיינו, אתה לא סוגר מספיק עסקאות כמו שאתה רוצה. וזה יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. לדוגמה, אתה לא מפרסם לקהל היעד הנכון, אתה לא מפרסם במקום הנכון, לא ברור לך מיהו קהל היעד שלך, המסרים לקהל היעד, לא טובים, הטירגוט לא מספיק טוב, או שדפי הנחיתה לא מספיק טובים, או שמחלקת הטלמרקטינג שמקבלת את השיחות הנכנסות או שעושה את השיחות היוצאות, לא עובדת מספיק טוב, או שאולי משהו נופל בתהליך תיאום הפגישה, או שמשהו נופל בפגישה עצמה עם מנהל המכירות, או שאולי בכלל יש בעיה בתמחור, או במוצר, או בתחרות של המוצר וכולי.

בשורה התחתונה, אתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי ואתה צריך ורוצה לדעת איך לנתח את המשפך השיווקי, כדי לדעת מה לשפר במשפך. אז איך מנתחים משפך שיווקי ואיך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד?

ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לנתח משפך שיווקי. לדוגמה אפשרות אחת, תהיה לקחת כל חלק מהתהליכים של המשפך ולבחון אותו בפני עצמו ולחשוב האם אפשרי לעשות אותו יותר טוב. לדוגמה, לנסות לשפר את דף הנחיתה, ביחס לתנועה שכן נכנסת אליו. או לנסות לשפר את איכות שיחת המכירה של איש המכירות, בלי קשר לכלום. או לנסות לשפר את הפרסומות ולנסות להגדיל את יחס ההמרה של הפרסומות שלך וכיו"ב.

דהיינו, השיטה אומרת, קח כל חלק במשפך ותסתכל עליו בפני עצמו ותנסה להבין האם הוא אופטימאלי בפני עצמו כיחידה בודדת. האם יש לך רעיונות איך לשפר אותו בפני עצמו וכולי.

אפשרות נוספת תהיה, לנסות לבחון את התהליך בכללותו, חלק אחד ביחס לחלק השני, ביחס למה שאנחנו מצפים שיקרה במשפך שיווקי טוב. דהיינו, ננתח את כל החלקים של התהליך אחד ביחס לשני, ונראה איפה יחסי ההמרה הכי גרועים. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה שבין החשיפות של הפרסומות, לבין הקליקים. ונבדוק את יחסי ההמרה שבין הקליקים, לבין אנשים שהשאירו ליד בדף הנחיתה. ונבדוק את יחס ההמרה שלהם לפגישה פרונטאלית. ונבדוק את יחס ההמרה לעסקה בפועל. ואז נראה היכן יחסי ההמרה הכי גרועים ומשם נתחיל להשתפר.

והבדיקה תהיה, של העובדות של מה שקורה בפועל, ביחס למה שנראה לנו הגיוני שיקרה. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה בין הקליקים לבין השארת הלידים בדף הנחיתה. ואם היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי.

אבל הגישה הנכונה לנתח משפך שיווקי, היא להתחיל מהחלק הקטן ביותר, החלק הוודאי ביותר וממנו לגזור לאחור. דהיינו, מי שרוצה לנתח את המשפך השיווקי, צריך להתחיל מהסוף, מהחלק שהוא בטוח נכון, מהחלק שהוא הכרחי, בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שאי אפשר בלעדיו בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שכל המשפך השיווקי תלוי בו, והוא החלק של סוף משפך המכירה. דהיינו, שיחת המכירה עם הלקוח.

דהיינו, צריך להתחיל מהתחנה הסופית של המשפך השיווקי. שהיא, החלק שהוא מחויב ובטוח נכון במשפך המכירה, שהיא שיחת המכירה הפיזית עם הלקוח. צריך להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן משפך שיווקי), כל המשפך השיווקי, כל התכנים שלו, הטירגוט שלו, המסרים שלו, הכל כולל הכל בנוי ומתחיל מהחלק הסופי, שהוא שיחת המכירה עם הלקוח.

ולמה להתחיל לחקור את שיחת המכירה ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח שיחת המכירה. ואני אסביר.

ניקח לדוגמה, את השיטה הראשונה, שאומרת בא ננסה לשפר כל חלק בפני עצמו. הבעיה שלה היא, שלא ברור באמת, מה באמת צריך לשפר. לדוגמה, ניקח את הבאנר וננסה לשפר את יחס ההמרה של ההקלקות שלו. אז נניח שנעשה קמפיין יותר בועט ונשפר את יחס ההמרה של ההקלקות על הבאנר. האם כל הכבוד לנו? זהו, שלא. כי אולי הבאנו טראפיק זבל למחלקת המכירות. או לדוגמה נשפר את יחס ההמרה של קביעת הפגישות. כל מתקשר מגיע לפגישה. האם כל הכבוד לנו? זהו שלא. כי אולי אנחנו מביאים פגישות זבל למנהל המכירות. ולכן נקודת הייחוס שממנה מתחילים, היא שיחת המכירה הסופית עם הלקוח.

וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך שלנו אמורים להיות יחסי המרה אחרים מקמפיינים אחרים, בגלל קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה.

מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש שיחת מכירה, האם ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ומניתוח של שיחת המכירה הסופית עם הלקוח, ממנה נוכל להבין, מה ההתנגדויות של הלקוח, מי קהל היעד שלנו, איזה מסרים אנחנו צריכים להעביר לו, בהתאם למסרים שיעזרו לנו לסגור עסקה, ממנה אולי נבין היכן נמצא קהל היעד שלנו, ממנה נוכל להבין האם איך ומתי לפרסם לקהל היעד שלנו.

כי הכל מתחיל באיש המכירות. האם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו סוג שכן מגיע אליו, או שהוא רוצה לקוחות מסוג אחר מהלקוחות שמגיעים אליו. אם הוא רוצה לקוחות מסוג אחר, הרי שאולי צריכים לשנות את כל המשפך השיווקי מההתחלה שלו, להגדיר קהל יעד אחר, מסרים אחרים וכולי. ואם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו הסוג, אז אולי אפשרי להבין מהלקוח שכן רכש, מה הכאב של הלקוח וכולי, ומכך לגזור מסרים לקמפיין השיווקי.

ואם איש המכירות לא מצליח לסגור עסקה, הרי שלא משנה מה נעשה, בכל מקרה בסוף נהיה בבעיה. אלא אם כן, אנחנו מניחים שאין אפשרות לשפר את שיחת המכירה. וכל מה שצריך, זה אך ורק ליצור עוד ביקושים וליצור עוד פגישות מכירה וחוק המספרים הגדולים יעשה את שלו.

אבל ברמת העיקרון, הגיוני להתחיל מהחלק הקטן ביותר והקל ביותר והמחויב ביותר, שהוא שיחת המכירה. ואם אתה לא מצליח למכור למישהו פנים אל פנים בפגישה של שעה, למה שתצליח להביא קהל יעד רלוונטי לפגוש אותך. ולמרות שהטענה לא בהכרח נכונה, בפועל היא די הגיונית. כי המסר השיווקי בקמפיין, אמור להיות חלק מהמסרים שיש בשיחת המכירה עצמה.

ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום מקום אחר. דהיינו, להתחיל לנתח את תהליך המכירה. אם לדעתך תהליך המכירה טוב, עכשיו תנסה ללכת צעד אחד אחורה ותנסה להבין איך אתה גורם לאנשים לפגוש אותך ואיך לשפר את תהליך המכירה של פגישה פיזית. אם הצלחת לשפר ולגרום לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי.

ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ללקוח במשפך השיווקי, כדי לשפר את כל התהליך מתחילתו ועד סופו.

אם לדוגמה נגלה שהלקוח רוכש מאיתנו, בגלל כאב X ונרצה עוד לקוחות שרוצים לרכוש בגלל כאב X, אז ננסה לטרגט לקוחות שיש להם כאב X ונדבר איתם על דברים שקשורים לכאב X וכולי.

לסיכום: סוף מעשה במחשבה תחילה. וצריך להתחיל לחשוב מהסוף ולגזור לאחור. להתחיל ממה שבטוח נכון, שזה תהליך המכירה וממנו לגזור מסקנות שהן בסיכוי גבוה יותר נכונות וכולי. לעומת זאת, אם תתחיל מכל מקום אחר בתהליך, בסופו של דבר, אולי כשתגיע לשיפור תהליך המכירה, תגלה שאתה בכלל פונה לקהל היעד הלא נכון ותצטרך להתחיל לבנות את כל המשפך כולו מחדש. ולכן, חכם רואה את הנולד וכולי.
פנים אל פנים שיחות נכנסות התנגדויות של לקוחות טירגוט שיווקי ניתוח ביצועים של קמפיין התנגדות התנגדות קניה שיפור תהליכים איך לתכנן התנגדויות בזמן מכירה בטלפון פגישה פרונטאלית איך לדייק איך לדעת למה איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד איך לנתח איך לנתח משפך שיווקי איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד איך לתכנן איך לתכנן משפך שיווקי איך מנתחים משפך שיווקי ביצוע ביצועי קמפיין ביצועי קמפיין שיווקי ביצועים ביצועים של קמפיין דיוק דיוק קהל היעד דף נחיתה המרה המשפך השיווקי לא עובד השוואה השוואה בין קמפיינים חוק המספרים הגדולים טירגוט טירגוט שיווקי יחס המרה יחסי המרה יחסי המרה של דף נחיתה לדייק לדעת למה למה המשפך השיווקי לא עובד לנתח לנתח את תהליך המכירה לנתח משפך שיווקי לנתח משפך שיווקי שלא עובד לתכנן לתכנן משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי שלא עובד מי קהל היעד מכירה מכירות מספרים משפך מכירות משפך שיווקי משפך שיווקי שלא עובד ניתוח ביצועים של קמפיין ניתוח דף נחיתה ניתוח יחסי המרה ניתוח משפך מכירות ניתוח משפך שיווקי ניתוח תהליך ניתוח תהליך מכירה ניתוח תהליך שיווקי ניתוח תהליכים עובד עובדים קהל היעד קהל יעד קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים שיווק שיפור שיפור ביצועי קמפיין שיפור ביצועי קמפיין שיווקי שיפור ביצועים שיפור תפוקה תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך שיווק תהליך שיווקי תהליכי מכירה תהליכי שיווק תהליכים תכנון
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין ... בלהביא לקוחות חדשים אחרים שונים בפרופיל הלקוח שלהם, או אולי להתחיל בלשפר את תהליך המכירה שלך. וכמובן שאם עושים תהליך שיווקי, דרך השאלות הנל אפשרי אולי להבין איזה מסרים כדאי להעביר בפרסום שלך, שיבטא את החוזקות שלך, לבנות משפך שיווקי ...
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
... האם חברת סובארו או חברת פרארי? איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? איך מודדים תהליך שיווקי? איך מודדים קמפיין שיווקי? ועוד. והתשובה לכך היא, שכדי לדעת מי עושה שיווק יותר טוב, לשם כך צריכים להגדיר ... את איכות השיווק, הרי שהמדד לא צריך להיות לדוגמה לפי איזה מותג נתפש כיותר חזק, אלא בעיקר לפי איזה תהליך שיווקי הכניס יותר כסף לחברה. כי יתכן שחברה לא תהיה רווחית מכל מיני סיבות. אבל בהנחה שמודדים רק את תהליך ... מה ה ROI /Return Of Investment / החזר ההשקעה של השיווק? נבדוק גם מה הפוטנציאל השיווקי בעתיד, כי אולי התהליך השיווקי הצליח, אבל מיצה את עצמו ואסטרטגיית השיווק, מפסיקה לעבוד? נרצה להבין את המגמה של צמיחת החברה בעקבות תהליכי השיווק ... וכיוב, יכול להשיג תוצאות אחרות טובות יותר או פחות. כי איכות השיווק מושפעת גם ממי שמנהל את השיווק. אבל תהליך שיווקי יכול להצליח או לא להצליח, מהמון גורמים שאינם קשורים בהכרח לאיכות מנהל השיווק. לדוגמה, שיווק יכול לא להצליח במקרה ... מותג מחדש, או במקרה של בעיה בשוק, או במקרה של בעיה בתמחור או מכל מיני סיבות אחרות. ולעומת זאת, תהליך שיווקי יכול כן להצליח, לא בגלל מנהל השיווק, אלא אולי בגלל שבאותו הרגע היה המון ביקוש למוצר מסיבות שונות וכיוב. ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
... אבל יש מוצרים שאתה צריך לייצר ביקוש למוצר שלך, לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. וזה עוד תהליך שיווקי שצריך לעשות אותו. דהיינו, שלב 2 כנל במידה וצריך אותו בהתאם למוצר שלך. שלב 3 הוא לגרום לאנשים לרצות ... אותו ממך ולא ממישהו אחר. ואיך גורמים להם לרכוש ממך ולא ממישהו אחר, אז גם לשם כך צריכים לעשות תהליך שיווקי של בידול ומיתוג וכיוב, תהליך שמסביר לאנשים במה אתה שונה מאחרים ובמה אתה יותר טוב מאחרים ולמה לרכוש דווקא ...
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 2
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 2
... תמיד חשוב איזה תהליך הוא המניע, אלא אם יש תוצאה חיובית בסופו. הוא מציין שחשוב לדעת איך להפריד בין תהליך שיווקי לשיטה אמיתית. לפעמים זה יכול לעבוד לא משנה מה תלמד, כל עוד תהיה פתוח להתנסות ולהתמודד עם המחשבות שלך. ...
מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
... המוצר שלך, לבין צרכי הלקוח שלך. בכל מקרה, המסר הוא, שבניית מותג ומיתוג מחדש, זה תהליך אפשרי בתוך בניית תהליך שיווקי. וכן, יתכן שאתה צריך לבנות מותג, עם ערכים ספציפיים ומסרים ספציפיים בדרך ספציפית, כדי לגרום ללקוחות לרצות לקנות דווקא ... שגם לא יפתור את הבעיה וגם יצור גרעון כספי עוד יותר גדול. ולכן צריכים לדעת לעשות ניתוח של כל התהליך השיווקי בצורה נכונה, וממנו לגזור אסטרטגיה שיווקית נכונה. ואז יתכן שאולי צריכים לעשות מיתוג ספציפי בדרך ספציפית ואולי בכלל צריכים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תהליך שיווקי, איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תהליך שיווקי, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לזוגיות, מטפל, מטפל רגשי בנושאי תהליך שיווקי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 12:22:13 - wesi1