אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המרה ✔ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ולמה המשפך השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ועוד.

אז משפך שיווקי, זה כינוי לתהליך השיווק, שהוא בצורה של משפך, רחב למעלה וצר למטה. והכוונה היא שתהליך השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך.

ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי שלך. דהיינו, אתה לא סוגר מספיק עסקאות כמו שאתה רוצה. וזה יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. לדוגמה, אתה לא מפרסם לקהל היעד הנכון, אתה לא מפרסם במקום הנכון, לא ברור לך מיהו קהל היעד שלך, המסרים לקהל היעד, לא טובים, הטירגוט לא מספיק טוב, או שדפי הנחיתה לא מספיק טובים, או שמחלקת הטלמרקטינג שמקבלת את השיחות הנכנסות או שעושה את השיחות היוצאות, לא עובדת מספיק טוב, או שאולי משהו נופל בתהליך תיאום הפגישה, או שמשהו נופל בפגישה עצמה עם מנהל המכירות, או שאולי בכלל יש בעיה בתמחור, או במוצר, או בתחרות של המוצר וכולי.

בשורה התחתונה, אתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי ואתה צריך ורוצה לדעת איך לנתח את המשפך השיווקי, כדי לדעת מה לשפר במשפך. אז איך מנתחים משפך שיווקי ואיך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד?

ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לנתח משפך שיווקי. לדוגמה אפשרות אחת, תהיה לקחת כל חלק מהתהליכים של המשפך ולבחון אותו בפני עצמו ולחשוב האם אפשרי לעשות אותו יותר טוב. לדוגמה, לנסות לשפר את דף הנחיתה, ביחס לתנועה שכן נכנסת אליו. או לנסות לשפר את איכות שיחת המכירה של איש המכירות, בלי קשר לכלום. או לנסות לשפר את הפרסומות ולנסות להגדיל את יחס ההמרה של הפרסומות שלך וכיו"ב.

דהיינו, השיטה אומרת, קח כל חלק במשפך ותסתכל עליו בפני עצמו ותנסה להבין האם הוא אופטימאלי בפני עצמו כיחידה בודדת. האם יש לך רעיונות איך לשפר אותו בפני עצמו וכולי.

אפשרות נוספת תהיה, לנסות לבחון את התהליך בכללותו, חלק אחד ביחס לחלק השני, ביחס למה שאנחנו מצפים שיקרה במשפך שיווקי טוב. דהיינו, ננתח את כל החלקים של התהליך אחד ביחס לשני, ונראה איפה יחסי ההמרה הכי גרועים. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה שבין החשיפות של הפרסומות, לבין הקליקים. ונבדוק את יחסי ההמרה שבין הקליקים, לבין אנשים שהשאירו ליד בדף הנחיתה. ונבדוק את יחס ההמרה שלהם לפגישה פרונטאלית. ונבדוק את יחס ההמרה לעסקה בפועל. ואז נראה היכן יחסי ההמרה הכי גרועים ומשם נתחיל להשתפר.

והבדיקה תהיה, של העובדות של מה שקורה בפועל, ביחס למה שנראה לנו הגיוני שיקרה. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה בין הקליקים לבין השארת הלידים בדף הנחיתה. ואם היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי.

אבל הגישה הנכונה לנתח משפך שיווקי, היא להתחיל מהחלק הקטן ביותר, החלק הוודאי ביותר וממנו לגזור לאחור. דהיינו, מי שרוצה לנתח את המשפך השיווקי, צריך להתחיל מהסוף, מהחלק שהוא בטוח נכון, מהחלק שהוא הכרחי, בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שאי אפשר בלעדיו בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שכל המשפך השיווקי תלוי בו, והוא החלק של סוף משפך המכירה. דהיינו, שיחת המכירה עם הלקוח.

דהיינו, צריך להתחיל מהתחנה הסופית של המשפך השיווקי. שהיא, החלק שהוא מחויב ובטוח נכון במשפך המכירה, שהיא שיחת המכירה הפיזית עם הלקוח. צריך להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן משפך שיווקי), כל המשפך השיווקי, כל התכנים שלו, הטירגוט שלו, המסרים שלו, הכל כולל הכל בנוי ומתחיל מהחלק הסופי, שהוא שיחת המכירה עם הלקוח.

ולמה להתחיל לחקור את שיחת המכירה ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח שיחת המכירה. ואני אסביר.

ניקח לדוגמה, את השיטה הראשונה, שאומרת בא ננסה לשפר כל חלק בפני עצמו. הבעיה שלה היא, שלא ברור באמת, מה באמת צריך לשפר. לדוגמה, ניקח את הבאנר וננסה לשפר את יחס ההמרה של ההקלקות שלו. אז נניח שנעשה קמפיין יותר בועט ונשפר את יחס ההמרה של ההקלקות על הבאנר. האם כל הכבוד לנו? זהו, שלא. כי אולי הבאנו טראפיק זבל למחלקת המכירות. או לדוגמה נשפר את יחס ההמרה של קביעת הפגישות. כל מתקשר מגיע לפגישה. האם כל הכבוד לנו? זהו שלא. כי אולי אנחנו מביאים פגישות זבל למנהל המכירות. ולכן נקודת הייחוס שממנה מתחילים, היא שיחת המכירה הסופית עם הלקוח.

וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך שלנו אמורים להיות יחסי המרה אחרים מקמפיינים אחרים, בגלל קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה.

מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש שיחת מכירה, האם ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ומניתוח של שיחת המכירה הסופית עם הלקוח, ממנה נוכל להבין, מה ההתנגדויות של הלקוח, מי קהל היעד שלנו, איזה מסרים אנחנו צריכים להעביר לו, בהתאם למסרים שיעזרו לנו לסגור עסקה, ממנה אולי נבין היכן נמצא קהל היעד שלנו, ממנה נוכל להבין האם איך ומתי לפרסם לקהל היעד שלנו.

כי הכל מתחיל באיש המכירות. האם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו סוג שכן מגיע אליו, או שהוא רוצה לקוחות מסוג אחר מהלקוחות שמגיעים אליו. אם הוא רוצה לקוחות מסוג אחר, הרי שאולי צריכים לשנות את כל המשפך השיווקי מההתחלה שלו, להגדיר קהל יעד אחר, מסרים אחרים וכולי. ואם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו הסוג, אז אולי אפשרי להבין מהלקוח שכן רכש, מה הכאב של הלקוח וכולי, ומכך לגזור מסרים לקמפיין השיווקי.

ואם איש המכירות לא מצליח לסגור עסקה, הרי שלא משנה מה נעשה, בכל מקרה בסוף נהיה בבעיה. אלא אם כן, אנחנו מניחים שאין אפשרות לשפר את שיחת המכירה. וכל מה שצריך, זה אך ורק ליצור עוד ביקושים וליצור עוד פגישות מכירה וחוק המספרים הגדולים יעשה את שלו.

אבל ברמת העיקרון, הגיוני להתחיל מהחלק הקטן ביותר והקל ביותר והמחויב ביותר, שהוא שיחת המכירה. ואם אתה לא מצליח למכור למישהו פנים אל פנים בפגישה של שעה, למה שתצליח להביא קהל יעד רלוונטי לפגוש אותך. ולמרות שהטענה לא בהכרח נכונה, בפועל היא די הגיונית. כי המסר השיווקי בקמפיין, אמור להיות חלק מהמסרים שיש בשיחת המכירה עצמה.

ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום מקום אחר. דהיינו, להתחיל לנתח את תהליך המכירה. אם לדעתך תהליך המכירה טוב, עכשיו תנסה ללכת צעד אחד אחורה ותנסה להבין איך אתה גורם לאנשים לפגוש אותך ואיך לשפר את תהליך המכירה של פגישה פיזית. אם הצלחת לשפר ולגרום לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי.

ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ללקוח במשפך השיווקי, כדי לשפר את כל התהליך מתחילתו ועד סופו.

אם לדוגמה נגלה שהלקוח רוכש מאיתנו, בגלל כאב X ונרצה עוד לקוחות שרוצים לרכוש בגלל כאב X, אז ננסה לטרגט לקוחות שיש להם כאב X ונדבר איתם על דברים שקשורים לכאב X וכולי.

לסיכום: סוף מעשה במחשבה תחילה. וצריך להתחיל לחשוב מהסוף ולגזור לאחור. להתחיל ממה שבטוח נכון, שזה תהליך המכירה וממנו לגזור מסקנות שהן בסיכוי גבוה יותר נכונות וכולי. לעומת זאת, אם תתחיל מכל מקום אחר בתהליך, בסופו של דבר, אולי כשתגיע לשיפור תהליך המכירה, תגלה שאתה בכלל פונה לקהל היעד הלא נכון ותצטרך להתחיל לבנות את כל המשפך כולו מחדש. ולכן, חכם רואה את הנולד וכולי.
תהליכים דיוק קהל היעד מי קהל היעד שלנו תחרות לפרסם לקהל היעד מטרות לנסות ודאות עיקרון דפי נחיתה לקחת איך לדעת איך לדעת למה איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד איך לנתח איך לנתח משפך שיווקי איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד איך לתכנן איך לתכנן משפך שיווקי איך מנתחים איך מנתחים משפך שיווקי ביצוע ביצועי קמפיין ביצועי קמפיין שיווקי ביצועים ביצועים של קמפיין דיוק דיוק קהל היעד דף נחיתה הגדול המרה המשפך השיווקי לא עובד השוואה השוואה בין קמפיינים חוק המספרים הגדולים טירגוט טירגוט שיווקי יחס המרה יחסי המרה יחסי המרה של דף נחיתה כיצד לנתח לדייק לדעת לדעת למה לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד למה המשפך השיווקי לא עובד לנתח לנתח את תהליך המכירה לנתח משפך שיווקי לנתח משפך שיווקי שלא עובד לתכנן לתכנן משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי שלא עובד מכירה מכירות מספרים משפך מכירות משפך שיווקי משפך שיווקי שלא עובד ניתוח ניתוח ביצועים של קמפיין ניתוח דף נחיתה ניתוח יחסי המרה ניתוח משפך מכירות ניתוח משפך שיווקי ניתוח תהליך ניתוח תהליך מכירה ניתוח תהליך שיווקי ניתוח תהליכים עובד עובדים קהל היעד קהל יעד קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים שיווק שיפור שיפור ביצועי קמפיין שיפור ביצועי קמפיין שיווקי שיפור ביצועים שיפור תפוקה תהליך תהליך המכירה תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך שיווק תהליך שיווקי תהליכי מכירה תהליכי שיווק תהליכים תכנון
טיפולי המרה בעד ונגד, שינוי נטייה מינית, שינוי העדפה מינית, שינוי משיכה מינית, איסור טיפולי המרה, טיפול בנטיות הפוכות, הומוסקסואליות, זהות מגדרית, לשנות נטייה מינית, לשנות העדפה מינית, לשנות משיכה מינית, סקס, מיניות, גנטיקה
טיפולי המרה בעד ונגד, שינוי נטייה מינית, שינוי העדפה מינית, שינוי משיכה מינית, איסור טיפולי המרה, טיפול בנטיות הפוכות, הומוסקסואליות, זהות מגדרית, לשנות נטייה מינית, לשנות העדפה מינית, לשנות משיכה מינית, סקס, מיניות, גנטיקה
... המרה בעד ונגד, שינוי נטייה מינית, שינוי העדפה מינית, שינוי משיכה מינית, איסור טיפולי המרה, טיפול בנטיות הפוכות, הומוסקסואליות, זהות מגדרית, לשנות נטייה מינית, לשנות העדפה מינית, לשנות משיכה מינית, סקס, מיניות, גנטיקה מהם טיפולי המרה והאם הם באמת אפשריים? טיפולי המרה הם טיפולים שנועדו לשנות נטייה מינית של אדם, בדרך כלל מהומוסקסואליות (משיכה מינית לבני אותו המין) להטרוסקסואליות (משיכה ... מהמין השני. אליעד כהן מסביר שטיפולי המרה מעוררים מחלוקת קשה בין שתי קבוצות עיקריות בחברה, והוא מציע גישה שלישית ומאוזנת יותר. מי הם שני הצדדים הקיצוניים בוויכוח על טיפולי המרה? ישנן שתי קבוצות קיצוניות המתייחסות לטיפולי המרה: הקבוצה הראשונה חושבת שהומוסקסואליות היא בעיה, הפרעה או אפילו מחלת נפש ... לתקן. האנשים האלה רוצים לכפות טיפולי המרה על אנשים הומוסקסואלים. הקבוצה השנייה מתנגדת בתוקף לטיפולי המרה מכל סוג שהוא וטוענת שאין אפשרות אמיתית לשנות נטייה מינית, ולכן יש לאסור כל ניסיון כזה באופן גורף. אליעד מתנגד לשתי הגישות ... אליעד דווקא אנשים המתנגדים לטיפולי המרה זקוקים לטיפול המרה בעצמם? אליעד אומר באופן הומוריסטי אך חד - משמעי, שדווקא לשתי הקבוצות האלה נדרש טיפול המרה: אלה החושבים שנטייה הומוסקסואלית ... בכך. מה ההבדל בין איסור על טיפול המרה לבין איסור על דרך טיפול מסוימת? אליעד מדגיש את החשיבות בהבחנה בין שתי נקודות: הוא מסכים שלגיטימי לאסור שיטות טיפול ... של טיפול פסיכולוגי ולא רק בטיפולי המרה. לעומת זאת, הוא מתנגד לכך שיאסרו על שיחות טיפוליות, דיאלוג או שכנוע בין שני אנשים בוגרים. לטענתו, זו פגיעה חמורה בחופש ... וחופש הביטוי של האדם. לדעתו, טיפולי המרה בדרך של שיחה והסבר בלבד הם לגיטימיים לחלוטין, כל עוד הם נעשים בהסכמה מלאה בין אנשים בוגרים. האם ניתן לשנות נטייה מינית ... אותם אנשים מתנגדים בתוקף לטיפולי המרה כיוון שהאפשרות שמשיכה מינית כן ניתנת לשינוי פוגעת בתחושת הביטחון שלהם. איך בפועל ניתן לשנות משיכה מינית לפי אליעד? אליעד ... אם הוא באמת מבין את עצמו. האם טיפולי המרה יכולים לגרום לאנשים לרצות להתאבד? אליעד מודה שלפעמים טיפולי המרה עשויים להוביל לדיכאון או אובדנות, אך הוא מדגיש שזה יכול לקרות בכל תחום אחר שבו אדם חווה כישלון או אכזבה. אנשים מתאבדים גם ... ממנו. לדעתו, במקום לאסור טיפולי המרה, יש לחנך אנשים להבין שהם לא חייבים כלום מבחינה מינית או מכל בחינה אחרת, וכך להקטין את הסיכוי למשברים נפשיים. האם אליעד ממליץ לעבור טיפולי המרה? אליעד ממליץ על סוג אחד של טיפול המרה בלבד: הוא ממליץ לכל אדם - בין אם הוא הומוסקסואל, סטרייט, או כל דבר אחר - להשתחרר מהתחושה שהוא חייב להיות בעל נטייה מסוימת. ... גנטית? איך נוצרת משיכה מינית? טיפולי המרה בעד ונגד איך לשנות משיכה מינית? חופש בחירה וזהות מינית מהם טיפולי המרה? טיפולי המרה הם תהליך שמטרתו לשנות את הנטייה המינית של אדם, בדרך כלל מהומוסקסואליות להטרוסקסואליות. הרעיון הבסיסי הוא לקחת אדם שנמשך ... מדוע יש הסבורים שיש לבצע טיפולי המרה לשתי קבוצות אנשים? יש הטוענים שיש צורך לבצע טיפולי המרה לשתי קבוצות שונות: 1. אלה שסבורים שנטייה מינית הומוסקסואלית היא מחלת נפש או בעיה שיש לפתור בכפייה. 2. אלה שטוענים באופן ... מרצונו החופשי. האם אפשר לאסור טיפולי המרה בחוק? עולה טענה כי לא הגיוני לאסור בחוק על שיחות או על ניסיונות טיפוליים שבמהותם הם דיאלוג בין שני אנשים בוגרים ובהסכמה. ... פולשניים או כפייתיים, כולל טיפולי המרה. באותו אופן, אין להסכים למעשי אלימות, עינויים או שיטות אחרות (כמו מכות חשמל) גם כלפי בוגרים, בדיוק כפי שלא מקובל להשתמש ... לחולל שינוי. אחרים מתנגדים לטיפולי המרה כי הם רואים בהם סוג של כפייה המלווה באמירות פוגעניות, או חוששים שזה יגרום לאנשים דיכאון ואף נטיות אובדניות. אולם יש ... בסדר. מה המסקנה הסופית לגבי טיפולי המרה? המסקנה היא שלא הגיוני לאסור על אנשים בוגרים לנסות לשנות או להתאים את נטייתם המינית בדרך של שיחה או ייעוץ, אם הם בוחרים ... יכולים להפוך לסטרייטים? מהי האמת המרה על טיפולי המרה? האם נטייה מינית היא גנטית? נטייה מינית רגילה, הטרוסקסואליות, בעיות בזהות המינית, להחליש את החשק המיני, איך נוצר חשק מיני? ...
טיפולי המרה בעד ונגד, שינוי נטייה מינית, האם אפשר לשנות נטייה מינית? האם אני הומוסקסואל? האם לצאת מהארון? האם אני נמשך לגברים? בעיות בזהות המינית, האם ניתן לשנות נטייה מינית? הילד שלי הומו, הבת שלי לסבית
... המרה בעד ונגד, שינוי נטייה מינית, האם אפשר לשנות נטייה מינית? האם אני הומוסקסואל? האם לצאת מהארון? האם אני נמשך לגברים? בעיות בזהות המינית, האם ניתן לשנות נטייה מינית? הילד שלי הומו, הבת שלי לסבית האם טיפולי המרה באמת עובדים והאם כדאי לעבור אותם? הנושא המרכזי שאליעד כהן דן בו הוא טיפולי המרה ושינוי נטייה מינית. הוא מתחיל את הדיון בהתייחסות לדברי איגוד הפסיכיאטריה שטען כי טיפולי המרה לא רק שאינם מועילים, אלא אף עלולים לגרום לנזק נפשי חמור, כגון דיכאון והתאבדות. אליעד כהן מערער על טענה זו ושואל כיצד אפשר להוכיח שמשהו לא עובד באופן מוחלט. הוא מסביר כי זה כמו להוכיח שטיפטוף מים על אבן לא יעשה בה חור - תמיד יכול להיות מצב שבו יקרה ההפך. מה באמת הבעיה בטיפולי המרה? אליעד כהן מסביר שטיפולי המרה בדרך כלל מבוססים על ניסיון לשכנע את האדם כי נטייתו המינית אינה נכונה או טובה. לדוגמה, מנסים להסביר לו עד כמה זה רע ... הוא מדגיש כי השיטה הזאת לא יעילה ואף יכולה לגרום לאדם לשנוא את עצמו, מה שמוביל להרס עצמי ואף למחשבות אובדניות. אליעד מדגיש שטיפול פסיכולוגי כלשהו, כולל טיפול המרה, שמבוסס על כך שהמטופל לא בסדר וצריך לשנות אותו בכוח, לרוב לא עובד ואף גורם לנזק. למה קיימת התנגדות גדולה כל כך לטיפולי המרה? אליעד כהן טוען שההתנגדות החזקה נובעת מכך שטיפולי המרה מציעים את האפשרות שהנטייה המינית היא נזילה וניתנת לשינוי, רעיון שמאיים על אנשים רבים, כולל סטרייטים והומוסקסואלים. ... להיות מועיל מאוד לשנות או להחליש את המשיכה. עם זאת, הוא מדגיש כי חייבים לעשות זאת בדרך נכונה ומודעת, לא מתוך כפייה אלא מתוך מודעות והבנה. כיצד אפשר לבצע טיפול המרה בצורה נכונה? אליעד מציע דרך אחרת לחלוטין: במקום לשכנע את האדם שמשהו לא בסדר איתו, צריך לעזור לו להבין מדוע הוא נמשך ... בכך, המשיכה שלו תיחלש באופן טבעי. יחד עם זאת, אליעד מזהיר כי אם האדם לא ימלא את הצורך הרגשי שלו בעצמו, ייתכן והוא יפתח בעיות אחרות או התמכרויות אחרות. האם טיפולי המרה בהכרח מסוכנים? אליעד כהן מסביר שהסכנה בטיפולי המרה לא נובעת מהרצון לשנות נטייה מינית עצמה, אלא מהדרך בה נעשה הטיפול. כאשר הטיפול נעשה בדרך שגורמת לאדם לשנוא את עצמו ... לך לרצות משהו. רק אם תבין לעומק כל סיבה וסיבה ותוכל למלא אותה בעצמך, אתה יכול להיות בטוח שאתה באמת בוחר את הרצון שלך ולא פשוט כפוף אליו מתוך אילוצים. האם טיפולי המרה עובדים? איך לשנות נטייה מינית? האם משיכה מינית היא גנטית? איך לדעת אם אני הומוסקסואל? האם ניתן לשלוט במשיכה מינית? מה הסכנות בטיפולי המרה? איך להתמודד עם משיכה לא רצויה? טיפול בהומופוביה, מהם טיפולי המרה? האם לעבור טיפול המרה? האם טיפול המרה עובד? איזה טיפולי המרה יש? איזה טיפול המרה מומלץ? האם טיפול המרה יעזור לי? האם טיפול המרה גורם להתאבדות? הקשר שבין טיפולי המרה להתאבדות, נטיות אובדניות וזהות מינית, למה מתנגדים לטיפולי המרה? פסיכולוגים לטיפולי המרה, האם אני נמשך לגברים? האם אני נמשכת לנשים? האם אני הומוסקסואל? האם אני סטרייט? האם אני דו מיני? נמשך לנשים ולגברים, ... לטפל ב אמיניות? איך לא להימשך לגברים? איך לא להימשך לנשים? איך להימשך לגברים? איך להימשך לנשים? איך להפסיק לעשן? איך להיגמל מסמים? איך לחנך ילדים? 2 גישות בטיפול המרה, פרדוקס המשיכה המינית, איך להימשך לנשים ולא לגברים? איך להימשך לגברים ולא לנשים? טיפולי המרה התאבדות, פסיכולוג טיפול המרה, מחקרים טיפול המרה, הטרוסקסואליות, הומוסקסואליות, לשנות נטייה מינית הומוסקסואלית, הרגעת החשק המיני, האם אני גבר? האם אני אישה? בעיות בזהות המגדרית, איך לשכנע מישהו לא להתאבד? טיפול המרה בנטייה מינית, טיפולי המרה להומואים, נטייה מינית וגנטיקה, נטייה מינית ובחירה חופשית, שינוי זהות מינית, גמילה מהתמכרויות, התנזרות מסקס, התנזרות ...
ילד לובש בגדי נשים, בן שרוצה להיות בת, זהות מגדרית אצל ילדים, נטייה מינית אצל ילדים, בני לובש בגדי נשים, בת שרוצה להיות בן, ילד שמשחק רק עם בנות, טרנסגנדר, נטייה מינית משתנה, טיפולי המרה, חלק 2
ילד לובש בגדי נשים, בן שרוצה להיות בת, זהות מגדרית אצל ילדים, נטייה מינית אצל ילדים, בני לובש בגדי נשים, בת שרוצה להיות בן, ילד שמשחק רק עם בנות, טרנסגנדר, נטייה מינית משתנה, טיפולי המרה, חלק 2
... שמשחק רק עם בנות, טרנסגנדר, נטייה מינית משתנה, טיפולי המרה, חלק 2 האם ילד שנולד בגוף גברי יכול להרגיש שהוא אישה? אליעד כהן מסביר שכשמדברים על ילד שנולד בגוף של גבר או ... אפשר לשנות נטייה מינית או זהות מגדרית באמצעות טיפולי המרה? אליעד כהן מתייחס לעניין טיפולי ההמרה ומסביר שלמרות שיש מחקרים רבים שטוענים שטיפולי המרה אינם יעילים ושאנשים שעברו אותם חוזרים לנטייה המקורית שלהם, זה לא מוכיח באופן מוחלט שאי אפשר לשנות נטייה ... ניתן לשינוי. כלומר, לפי אליעד, עצם הכישלון של טיפולי המרה אינו מוכיח שהשינוי בלתי אפשרי באופן מוחלט, אלא רק מראה שהטיפולים שנעשו לא הצליחו להשיג את התוצאה הרצויה. ... שלו נוצרים. האם אפשר לשנות נטייה מינית? האם טיפולי המרה באמת עובדים? ילד שרוצה להיות ילדה, מה עושים? האם נטייה מגדרית היא מולדת או נרכשת? זהות מגדרית אצל ילדים בן ...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
... בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, ... יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך ניתן להסיק שיש יחס המרה בין כמות החשיפות לבין כמות הלקוחות המשלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך יהיה ניתן להסיק, שככל שנגדיל את החשיפה, כנראה שגם יחס ההמרה הסופי של הלקוחות המשלמים, יגדל? תשובה: כן. אבל זהו, שזה לא נכון במאה אחוז. ואני אסביר. לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות לא להקטין את כמות החשיפות. והאם עלינו לעשות קמפיין, שיכול להקטין את שיעור החשיפות? תשובה: לא. ... שנגדיל חשיפות, כדי להגיד ליותר מקהל היעד שלנו וממילא נגדיל את שיעור ההמרה בסוף המשפך, להשיג לקוחות משלמים. אבל מאוד יתכן, שצריך לשפר את המשפך השיווקי, לא בכך שנגדיל את החשיפות, אלא דווקא בכך שנשנה את המסרים של הקמפיין ו או גם את הטירגוט של ...
איך לשכנע טרנסגנדר? ניתוח שיטת שכנוע, טרנסקסואליות, הומוסקסואליות, שינוי נטייה מינית, נטיות הפוכות, טיפולי המרה, העדפה מינית, דו מיניות, קוקסינל, זהות מגדרית, זהות מינית
... לשכנע טרנסגנדר? ניתוח שיטת שכנוע, טרנסקסואליות, הומוסקסואליות, שינוי נטייה מינית, נטיות הפוכות, טיפולי המרה, העדפה מינית, דו מיניות, קוקסינל, זהות מגדרית, זהות מינית איך אפשר לשכנע טרנסגנדר שהוא לא באמת טרנסגנדר? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת ומעמיקה כיצד פועלת שיטת השכנוע ... חדשים לטובת המצב הרצוי הוא מזהיר שהשיטה הזו עשויה להיות מניפולטיבית, אך מדגיש שזה כלי שיכול לשמש לטובה או לרעה, בהתאם לכוונה של המשכנע. איך לשכנע טרנסגנדר לשנות דעה? שינוי נטייה מינית טיפולי המרה שיטות שכנוע פסיכולוגיות איך לזהות אינטרסים בשכנוע? מהי זהות מגדרית? איך ליצור אינטרסים חדשים? ...
טרנסקסואליות, הומוסקסואליות, שינוי נטייה מינית, לסביות, נטיות הפוכות, טיפולי המרה, העדפה מינית, הטרוסקסואליות, ביסקסואליות, דו מיניות, קוקסינל, הפרעת זהות מגדרית, זהות מינית, שכנוע, טרנסגנדר
... שינוי נטייה מינית, לסביות, נטיות הפוכות, טיפולי המרה, העדפה מינית, הטרוסקסואליות, ביסקסואליות, דו מיניות, קוקסינל, הפרעת זהות מגדרית, זהות מינית, שכנוע, טרנסגנדר האם אפשר לשנות נטייה מינית או זהות מגדרית? אליעד ... לא רצויה? האם אפשר לשנות זהות מגדרית? מה עושים בטיפול המרה?
ילד לובש בגדי נשים, בן שרוצה להיות בת, זהות מגדרית אצל ילדים, נטייה מינית אצל ילדים, בני לובש בגדי נשים, בת שרוצה להיות בן, ילד שמשחק רק עם בנות, טרנסגנדר, נטייה מינית משתנה, טיפולי המרה, חלק 1
... לובש בגדי נשים, בן שרוצה להיות בת, זהות מגדרית אצל ילדים, נטייה מינית אצל ילדים, בני לובש בגדי נשים, בת שרוצה להיות בן, ילד שמשחק רק עם בנות, טרנסגנדר, נטייה מינית משתנה, טיפולי המרה, חלק 1 האם לגיטימי שילד ילבש בגדי נשים? השאלה המרכזית היא, האם לגיטימי שהורה לא ... יותר להבין את הילד שלו ואת הצרכים והרצונות שלו, וכך למצוא פתרונות מותאמים יותר. ילד לובש בגדי נשים האם יש נטייה מינית משתנה? מה זה טרנסגנדר? זהות מגדרית אצל ילדים האם לגיטימי שילד ילבש בגדי בנות? טיפולי המרה לילדים ...
שינוי רצון, איך שינוי רצון אחד משפיע על רצון אחר? החלשת רצון, חיזוק רצון, ביטול רצון, יצירת רצון, מהו הסיפור שמאחורי הרצון? איך להחליש משיכה מינית? ממי לקבל עצות? איך נוצרת משיכה מינית? איך נוצרת נטייה מינית? איך נוצרת זהות מינית? איך נוצרת הנאה מסקס? טיפולי המרה, שינוי משיכה מינית, החלשת משיכה מינית, גמילה מסקס, שינוי זהות מינית, מהי השפעת הרצונות אחד על השני? טיפול בסטייה מינית, איך נוצר הרצון לסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך לשנות משיכה מינית?
... עצות? איך נוצרת משיכה מינית? איך נוצרת נטייה מינית? איך נוצרת זהות מינית? איך נוצרת הנאה מסקס? טיפולי המרה, שינוי משיכה מינית, החלשת משיכה מינית, גמילה מסקס, שינוי זהות מינית, מהי השפעת הרצונות אחד על השני? טיפול בסטייה מינית, ... במקרה של בן אדם שרוצה לשנות את המשיכה המינית שלו אפילו ממשיכה לגברים למשיכה לנשים או להיפך וכיוב (טיפולי המרה)? האם ואיך שינוי משיכה מינית קיצונית? ישפיע על המשיכה המינית לבני המין השני? ויש בזה כל מיני היבטים, אבל התשובה היא כך: ...
הומופוביה דתית, למה שונאים הומואים? הומוסקסואליות, משיכה מינית, מצעד הגאווה, נטייה מינית, טיפולי המרה, שנאה דתית, הומואים דתיים, מצוות פרו ורבו, שמירת מצוות, משכב זכר, יהדות, צביעות דתית
... שונאים הומואים? הומוסקסואליות, משיכה מינית, מצעד הגאווה, נטייה מינית, טיפולי המרה, שנאה דתית, הומואים דתיים, מצוות פרו ורבו, שמירת מצוות, משכב זכר, יהדות, צביעות דתית למה הדתיים שונאים הומואים יותר ...
הומופוביה, פחד מהומואים, שנאת הומואים, הומואים דתיים, טיפולי המרה, נטיות מיניות, הומוסקסואליות, הומו מודחק, הדרת נשים, למה חרדים מפחדים מנשים? מצעד הגאווה, משיכה מינית, האם אני הומו? אולי אני הומו?
... פחד מהומואים, שנאת הומואים, הומואים דתיים, טיפולי המרה, נטיות מיניות, הומוסקסואליות, הומו מודחק, הדרת נשים, למה חרדים מפחדים מנשים? מצעד הגאווה, משיכה מינית, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: המרה, האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: המרה, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב, מטפל קוגניטיבי התנהגותי, רטוריקה בנושא המרה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 22:59:15 - wesi1