אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה השוואה ✔ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ולמה המשפך השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ועוד.

אז משפך שיווקי, זה כינוי לתהליך השיווק, שהוא בצורה של משפך, רחב למעלה וצר למטה. והכוונה היא שתהליך השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך.

ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי שלך. דהיינו, אתה לא סוגר מספיק עסקאות כמו שאתה רוצה. וזה יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. לדוגמה, אתה לא מפרסם לקהל היעד הנכון, אתה לא מפרסם במקום הנכון, לא ברור לך מיהו קהל היעד שלך, המסרים לקהל היעד, לא טובים, הטירגוט לא מספיק טוב, או שדפי הנחיתה לא מספיק טובים, או שמחלקת הטלמרקטינג שמקבלת את השיחות הנכנסות או שעושה את השיחות היוצאות, לא עובדת מספיק טוב, או שאולי משהו נופל בתהליך תיאום הפגישה, או שמשהו נופל בפגישה עצמה עם מנהל המכירות, או שאולי בכלל יש בעיה בתמחור, או במוצר, או בתחרות של המוצר וכולי.

בשורה התחתונה, אתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי ואתה צריך ורוצה לדעת איך לנתח את המשפך השיווקי, כדי לדעת מה לשפר במשפך. אז איך מנתחים משפך שיווקי ואיך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד?

ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לנתח משפך שיווקי. לדוגמה אפשרות אחת, תהיה לקחת כל חלק מהתהליכים של המשפך ולבחון אותו בפני עצמו ולחשוב האם אפשרי לעשות אותו יותר טוב. לדוגמה, לנסות לשפר את דף הנחיתה, ביחס לתנועה שכן נכנסת אליו. או לנסות לשפר את איכות שיחת המכירה של איש המכירות, בלי קשר לכלום. או לנסות לשפר את הפרסומות ולנסות להגדיל את יחס ההמרה של הפרסומות שלך וכיו"ב.

דהיינו, השיטה אומרת, קח כל חלק במשפך ותסתכל עליו בפני עצמו ותנסה להבין האם הוא אופטימאלי בפני עצמו כיחידה בודדת. האם יש לך רעיונות איך לשפר אותו בפני עצמו וכולי.

אפשרות נוספת תהיה, לנסות לבחון את התהליך בכללותו, חלק אחד ביחס לחלק השני, ביחס למה שאנחנו מצפים שיקרה במשפך שיווקי טוב. דהיינו, ננתח את כל החלקים של התהליך אחד ביחס לשני, ונראה איפה יחסי ההמרה הכי גרועים. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה שבין החשיפות של הפרסומות, לבין הקליקים. ונבדוק את יחסי ההמרה שבין הקליקים, לבין אנשים שהשאירו ליד בדף הנחיתה. ונבדוק את יחס ההמרה שלהם לפגישה פרונטאלית. ונבדוק את יחס ההמרה לעסקה בפועל. ואז נראה היכן יחסי ההמרה הכי גרועים ומשם נתחיל להשתפר.

והבדיקה תהיה, של העובדות של מה שקורה בפועל, ביחס למה שנראה לנו הגיוני שיקרה. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה בין הקליקים לבין השארת הלידים בדף הנחיתה. ואם היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי.

אבל הגישה הנכונה לנתח משפך שיווקי, היא להתחיל מהחלק הקטן ביותר, החלק הוודאי ביותר וממנו לגזור לאחור. דהיינו, מי שרוצה לנתח את המשפך השיווקי, צריך להתחיל מהסוף, מהחלק שהוא בטוח נכון, מהחלק שהוא הכרחי, בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שאי אפשר בלעדיו בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שכל המשפך השיווקי תלוי בו, והוא החלק של סוף משפך המכירה. דהיינו, שיחת המכירה עם הלקוח.

דהיינו, צריך להתחיל מהתחנה הסופית של המשפך השיווקי. שהיא, החלק שהוא מחויב ובטוח נכון במשפך המכירה, שהיא שיחת המכירה הפיזית עם הלקוח. צריך להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן משפך שיווקי), כל המשפך השיווקי, כל התכנים שלו, הטירגוט שלו, המסרים שלו, הכל כולל הכל בנוי ומתחיל מהחלק הסופי, שהוא שיחת המכירה עם הלקוח.

ולמה להתחיל לחקור את שיחת המכירה ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח שיחת המכירה. ואני אסביר.

ניקח לדוגמה, את השיטה הראשונה, שאומרת בא ננסה לשפר כל חלק בפני עצמו. הבעיה שלה היא, שלא ברור באמת, מה באמת צריך לשפר. לדוגמה, ניקח את הבאנר וננסה לשפר את יחס ההמרה של ההקלקות שלו. אז נניח שנעשה קמפיין יותר בועט ונשפר את יחס ההמרה של ההקלקות על הבאנר. האם כל הכבוד לנו? זהו, שלא. כי אולי הבאנו טראפיק זבל למחלקת המכירות. או לדוגמה נשפר את יחס ההמרה של קביעת הפגישות. כל מתקשר מגיע לפגישה. האם כל הכבוד לנו? זהו שלא. כי אולי אנחנו מביאים פגישות זבל למנהל המכירות. ולכן נקודת הייחוס שממנה מתחילים, היא שיחת המכירה הסופית עם הלקוח.

וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך שלנו אמורים להיות יחסי המרה אחרים מקמפיינים אחרים, בגלל קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה.

מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש שיחת מכירה, האם ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ומניתוח של שיחת המכירה הסופית עם הלקוח, ממנה נוכל להבין, מה ההתנגדויות של הלקוח, מי קהל היעד שלנו, איזה מסרים אנחנו צריכים להעביר לו, בהתאם למסרים שיעזרו לנו לסגור עסקה, ממנה אולי נבין היכן נמצא קהל היעד שלנו, ממנה נוכל להבין האם איך ומתי לפרסם לקהל היעד שלנו.

כי הכל מתחיל באיש המכירות. האם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו סוג שכן מגיע אליו, או שהוא רוצה לקוחות מסוג אחר מהלקוחות שמגיעים אליו. אם הוא רוצה לקוחות מסוג אחר, הרי שאולי צריכים לשנות את כל המשפך השיווקי מההתחלה שלו, להגדיר קהל יעד אחר, מסרים אחרים וכולי. ואם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו הסוג, אז אולי אפשרי להבין מהלקוח שכן רכש, מה הכאב של הלקוח וכולי, ומכך לגזור מסרים לקמפיין השיווקי.

ואם איש המכירות לא מצליח לסגור עסקה, הרי שלא משנה מה נעשה, בכל מקרה בסוף נהיה בבעיה. אלא אם כן, אנחנו מניחים שאין אפשרות לשפר את שיחת המכירה. וכל מה שצריך, זה אך ורק ליצור עוד ביקושים וליצור עוד פגישות מכירה וחוק המספרים הגדולים יעשה את שלו.

אבל ברמת העיקרון, הגיוני להתחיל מהחלק הקטן ביותר והקל ביותר והמחויב ביותר, שהוא שיחת המכירה. ואם אתה לא מצליח למכור למישהו פנים אל פנים בפגישה של שעה, למה שתצליח להביא קהל יעד רלוונטי לפגוש אותך. ולמרות שהטענה לא בהכרח נכונה, בפועל היא די הגיונית. כי המסר השיווקי בקמפיין, אמור להיות חלק מהמסרים שיש בשיחת המכירה עצמה.

ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום מקום אחר. דהיינו, להתחיל לנתח את תהליך המכירה. אם לדעתך תהליך המכירה טוב, עכשיו תנסה ללכת צעד אחד אחורה ותנסה להבין איך אתה גורם לאנשים לפגוש אותך ואיך לשפר את תהליך המכירה של פגישה פיזית. אם הצלחת לשפר ולגרום לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי.

ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ללקוח במשפך השיווקי, כדי לשפר את כל התהליך מתחילתו ועד סופו.

אם לדוגמה נגלה שהלקוח רוכש מאיתנו, בגלל כאב X ונרצה עוד לקוחות שרוצים לרכוש בגלל כאב X, אז ננסה לטרגט לקוחות שיש להם כאב X ונדבר איתם על דברים שקשורים לכאב X וכולי.

לסיכום: סוף מעשה במחשבה תחילה. וצריך להתחיל לחשוב מהסוף ולגזור לאחור. להתחיל ממה שבטוח נכון, שזה תהליך המכירה וממנו לגזור מסקנות שהן בסיכוי גבוה יותר נכונות וכולי. לעומת זאת, אם תתחיל מכל מקום אחר בתהליך, בסופו של דבר, אולי כשתגיע לשיפור תהליך המכירה, תגלה שאתה בכלל פונה לקהל היעד הלא נכון ותצטרך להתחיל לבנות את כל המשפך כולו מחדש. ולכן, חכם רואה את הנולד וכולי.
הקטן ביותר ניתוח דף נחיתה כאבים כל מה שצריך מסרים התנגדויות התנגדויות במכירה מי קהל היעד איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד התנגדויות בזמן מכירות לדייק איך לדעת איך לדעת למה איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד איך לנתח איך לנתח משפך שיווקי איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד איך לתכנן איך לתכנן משפך שיווקי איך מנתחים איך מנתחים משפך שיווקי ביצוע ביצועי קמפיין ביצועי קמפיין שיווקי ביצועים ביצועים של קמפיין דיוק דיוק קהל היעד דף נחיתה המרה המשפך השיווקי לא עובד השוואה השוואה בין קמפיינים חוק המספרים הגדולים טירגוט טירגוט שיווקי יחס המרה יחסי המרה יחסי המרה של דף נחיתה כיצד לנתח לדייק לדעת למה למה המשפך השיווקי לא עובד לנתח לנתח את תהליך המכירה לנתח משפך שיווקי לנתח משפך שיווקי שלא עובד לתכנן לתכנן משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי שלא עובד מכירה מכירות מספרים משפך מכירות משפך שיווקי משפך שיווקי שלא עובד ניתוח ביצועים של קמפיין ניתוח דף נחיתה ניתוח יחסי המרה ניתוח משפך מכירות ניתוח משפך שיווקי ניתוח תהליך ניתוח תהליך מכירה ניתוח תהליך שיווקי ניתוח תהליכים עובד עובדים קהל היעד קהל יעד קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים שיווק שיפור שיפור ביצועי קמפיין שיפור ביצועי קמפיין שיווקי שיפור ביצועים שיפור תפוקה תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך שיווק תהליך שיווקי תהליכי מכירה תהליכי שיווק תהליכים תכנון
לימודי רוחניות, לימודי קבלה, לימודי מודעות עצמית, לימודי התפתחות אישית, השוואה בין מקומות, איפה הכי טוב ללמוד? איפה מומלץ ללמוד? מורים רוחניים, שיטות רוחניות, העצמה אישית, מצא את ההבדלים
לימודי רוחניות, לימודי קבלה, לימודי מודעות עצמית, לימודי התפתחות אישית, השוואה בין מקומות, איפה הכי טוב ללמוד? איפה מומלץ ללמוד? מורים רוחניים, שיטות רוחניות, העצמה אישית, מצא את ההבדלים
... רוחניות, לימודי קבלה, לימודי מודעות עצמית, לימודי התפתחות אישית, השוואה בין מקומות, איפה הכי טוב ללמוד? איפה מומלץ ללמוד? מורים רוחניים, שיטות רוחניות, העצמה אישית, מצא ... הרצאה זו, אליעד עוסק בנושאים שונים הקשורים לרוחניות, קבלה, מודעות עצמית והתפתחות אישית. הוא מבצע השוואה בין מקומות לימוד ושיטות רוחניות, תוך שהוא מעלה שאלות וטענות שמועלות כלפי תחום זה. מהן הטענות ...
נמצא עם אחת וחושב על אחרת, געגועים לאקס בתוך זוגיות, מה טוב בזה שאין רע בלי טוב? מחשבות על הקשר הקודם, למה אני מתגעגע? השוואה בין בני זוג, האם טוב לי בקשר הזה? האם הזוגיות הזאת טובה לי? מחשבות על האקסית
נמצא עם אחת וחושב על אחרת, געגועים לאקס בתוך זוגיות, מה טוב בזה שאין רע בלי טוב? מחשבות על הקשר הקודם, למה אני מתגעגע? השוואה בין בני זוג, האם טוב לי בקשר הזה? האם הזוגיות הזאת טובה לי? מחשבות על האקסית
... עם אחת וחושב על אחרת, געגועים לאקס בתוך זוגיות, מה טוב בזה שאין רע בלי טוב? מחשבות על הקשר הקודם, למה אני מתגעגע? השוואה בין בני זוג, האם טוב לי בקשר הזה? האם הזוגיות הזאת טובה לי? מחשבות על האקסית למה אני חושב על האקס בתוך זוגיות חדשה? כאשר אדם נמצא בזוגיות חדשה ומגלה שהוא חושב ... כלומר, הוא לא מתגעגע לקשר עצמו, אלא לרעיון של להיות רצוי על ידי אותה אקסית. אפשרות נוספת היא שהאדם חושב על האקסית מתוך השוואה למה שיש לו היום - מחשבה שייתכן ששם היה יותר טוב בנקודה מסוימת. האם מחשבות על האקסית אומרות שלא טוב לי בזוגיות? אליעד מסביר שלא תמיד מחשבות על האקסית מעידות על ...
רומן זוגי, האם להתגרש בגלל רומן מוצלח? השוואה בין רומן לבין זוגיות, האם לפרק את המשפחה? האם להתגרש עבורה? לנהל רומן, בגידות וגירושים, איך להשוות בין זוגיות לבין רומן? האם המאהבת יותר טובה מאשתי? יעוץ בגידות, יעוץ אחרי בגידה
רומן זוגי, האם להתגרש בגלל רומן מוצלח? השוואה בין רומן לבין זוגיות, האם לפרק את המשפחה? האם להתגרש עבורה? לנהל רומן, בגידות וגירושים, איך להשוות בין זוגיות לבין רומן? האם המאהבת יותר טובה מאשתי? יעוץ בגידות, יעוץ אחרי בגידה
... זוגי, האם להתגרש בגלל רומן מוצלח? השוואה בין רומן לבין זוגיות, האם לפרק את המשפחה? האם להתגרש עבורה? לנהל רומן, בגידות ... תמיד טוב יותר, אך זו אשליה שעלולה להטעות את מי שמחליט להתגרש בעקבותיה. למה לא נכון להשוות בין זוגיות לרומן? ההשוואה בין רומן לזוגיות דומה להשוואה בין חופשה קצרה בבית מלון לבין מגורים קבועים בביתך. בזמן החופשה, הכל נראה ... יהפוך לזוגיות מוצלחת. ייתכן מאוד שהרומן הנוצץ יהפוך לזוגיות גרועה או אף גרועה יותר מהזוגיות הקודמת. לכן, ההשוואה בין רומן לזוגיות צריכה להיות זהירה מאוד, וההחלטה צריכה להיעשות רק אחרי שנבדקו ... למהר להתגרש, נסי להכניס את אותם אלמנטים לזוגיות שלך. שורה תחתונה בגידה אינה בהכרח פתרון לזוגיות לא מספקת, וההשוואה בין רומן לזוגיות לרוב אינה מדויקת. אם את רוצה לשפר את הזוגיות שלך, נסי לבדוק ...
איך לטפל במחשבה טורדנית? איך להתמודד עם התנהגות טורדנית? איך לטפל ב OCD? איך להתמודד עם OCD? מה לעשות עם התנהגות כפייתית? מחשבות טורדניות מה לעשות
איך לטפל במחשבה טורדנית? איך להתמודד עם התנהגות טורדנית? איך לטפל ב OCD? איך להתמודד עם OCD? מה לעשות עם התנהגות כפייתית? מחשבות טורדניות מה לעשות
... של זמן או אנרגיה, התועלת של תחושת הרגיעה גדולה יותר מהעלות ולכן הוא ממשיך עם ההתנהגות הזאת. הוא נותן דוגמה של אדם שכאשר נכשל במבחן מרגיע את עצמו בעזרת השוואה לאחרים שגם הם נכשלו, מה שמפחית את תחושת הכישלון. אם זה עובד עבורו ומרגיע אותו, אין עם זה שום בעיה. הבעיה מתחילה רק כאשר האדם מוטרד מעצם ... מראש איזה מכשולים ייתקל בדרך (בעיה מוטורית, פחד גבהים וכו). לכן, אדם שלא מתאמץ להתמודד בעצמו עם השאלה האמיתית ומצפה לפתרון קל ופשוט, ימשיך לסבול. למה השוואה לאחרים מרגיעה מחשבות טורדניות? אליעד מסביר שהסיבה שהשוואה לאחרים מרגיעה אדם עם מחשבות טורדניות היא כי היא משנה את התפיסה שלו לגבי כמה המצב גרוע. לדוגמה, אם אדם נכשל במבחן, זה מטריד אותו כי הוא ... פשוטה וברורה, אבל דורשת אומץ ואמת: לבדוק את האמת או השקר של המחשבה עד הסוף. איך להיפטר ממחשבות טורדניות? התמודדות עם OCD איך לשחרר מחשבות שליליות? למה השוואה לאחרים מרגיעה? מחשבות כפייתיות טיפול האם המחשבה שלי נכונה? מה השאלה? ש: השאלה היא איך להתמודד עם מחשבות טורדניות. אליעד: איך להתמודד הלאה ... אליעד: אז תביא מקרה אחר אז איפה הבעיה תביא את המקרה שיש בו בעיה. ש: אבל זה חוזר על עצמו הרבה פעמים. אליעד: אז כשהוא מתרגל כשכל פעם כשהוא נכשל הוא עושה השוואה לאחרים וזה מרגיע אותו? ש: כל פעם כשהוא בתחושה רעה. אליעד: נכון מה הבעיה בזה, נכון ומה הבעיה בזה כל פעם כשהוא יש לו איזו בעיה קשורה הוא ... לו מה אכפת לו שהוא עושה את זה שיעשה את זה מה הבעיה? ש: אבל. אליעד: תענה לי מה מפריע לו בלי אבל, הוא עושה את זה כל פעם כשיש לו משהו שמלחיץ אותו הוא עושה השוואה לאחרים ונרגע? ש: כן. אליעד: איפה הבעיה פה מה הבעיה, למה זה מציק לו לא לך מציק שהוא עושה את זה למה הוא מציק לו שהוא עושה את זה, אתה מציק ... שבאמת אתה צריך להרגיש רע אז תלך לפתרון של מה שאתה אמרת עכשיו תחשוב על אחרים שזה כנראה כבר יהיה שקר גם כן. מה הסיבה בן אדם הרגיש רע, הרגיש רע התחיל לעשות השוואה לאחרים? ש: כן. אליעד: יפה, למה כדי לא להרגיש רע מהמחשבה שהוא מרגיש בן אדם נגיד נכשל במבחן הוא אומר אבל גם אחרים נכשלו הוא לא רוצה להרגיש ... כן זה כאילו לכל מצוקות. אליעד: סבבה אז מה השאלה? ש: מה הרעיון כאילו. אליעד: מה השאלה? ש: מה הרעיון שעומד מאחורי זה. אליעד: שמה? ש: שכאילו זה פותר לו, ההשוואה נגיד ההשוואה שדיברנו. אליעד: כי הוא חושב שזה פחות רע אם הוא היה אומר מחויב שאני אצליח במבחן ואז רע לו מזה ואז הוא אומר כן אבל הנה גם זה וזה לא הצליחו. ...
צרות של מחפשים רוחניים, האם חיפוש רוחני הוא קללה או ברכה? צרות של מחפשי אושר, צרות של אנשים רוחניים, צרות של אנשים שמודעים לעצמם, האם עדיף להיות אין שכל אין דאגות? האם עדיף להיות בן אדם או בעל חיים? סבל מהמרדף אחרי האושר
צרות של מחפשים רוחניים, האם חיפוש רוחני הוא קללה או ברכה? צרות של מחפשי אושר, צרות של אנשים רוחניים, צרות של אנשים שמודעים לעצמם, האם עדיף להיות אין שכל אין דאגות? האם עדיף להיות בן אדם או בעל חיים? סבל מהמרדף אחרי האושר
... ואושר עמוק יותר. האם עדיף להיות אדם מודע או חסר מודעות? אליעד כהן מעביר את הדגש להשוואה בין אנשים בוגרים לילדים. ילדים, שאין להם עדיין מודעות עמוקה לחיים, אינם עסוקים בשאלות של משמעות ותכלית. אליעד שואל האם ... יכולה להפוך את תהליך החיפוש הרוחני להתפתחות וצמיחה אישית, שמביאה אושר ושביעות רצון. השוואה בין דתיים לחילונים - מי מאושר יותר? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מבצע השוואה בין דתיים לחילונים, ומסביר כיצד לעיתים דתיים עשויים להרגיש יותר מאושרים, משום שהאמונה הדתית מעניקה להם תחושת ביטחון ... שאלות קיומיות. השאלה הגדולה היא האם הקנאה הזו מוצדקת, ואם כן - כיצד להתמודד איתה? השוואה בין בני אדם לבעלי חיים כדי להבין את הקנאה הזו בצורה מעמיקה יותר, ניתן להסתכל על בעלי החיים. בעלי חיים אינם עוסקים ... בעל חיים? ברוב המקרים, התשובה תהיה שלילית. האם עדיף להיות ילד חסר מודעות? נמשיך עם השוואה נוספת: האם עדיף להיות ילד קטן שאינו מבין דבר מהחיים, או להיות אדם בוגר ומודע? ילדים אינם שואלים שאלות קיומיות משום ... משמעותית יותר מדברים מסוימים. הוא מבין את המשמעות של אהבה, של יצירה ושל סיפוק אישי. השוואה בין אדם לדומם אם נמשיך לקחת את הרעיון לקיצון, ניתן גם לשאול: האם עדיף להיות אדמה או קיר? אדמה לא סובלת משום דבר - ... בורח כשיש שריפה. אך האם מישהו היה רוצה להיות חסר חיים כמו קיר? כנראה שלא. כלומר, ההשוואה לאנשים שאין להם את הנטייה לחפירות רוחניות היא יחסית בלבד, כי מצד אחד זה נותן להם שקט נפשי, אך מצד שני זה גוזל מהם את היכולת לחוות עומק ומשמעות בחייהם. השוואה בין דתיים לחילונים - מי מאושר יותר? עוד נקודת התבוננות מעניינת היא ההבדל בין אנשים דתיים לחילונים. יש מחקרים שטוענים כי ...
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
... מחליש את המסר כי הוא פותח פתח להשוואות ולא מאפשר למוצר לעמוד בפני עצמו. מה היתרון של המילה טוב בשכנוע? כשאתה אומר על מוצר שהוא טוב, ללא השוואה או הגזמה, אתה יוצר מסר פשוט, ברור, ואמין יותר בעיני הלקוח. ... אם הלקוח לא בטוח לגבי איכות שאר המוצרים, או חושב שהמוצרים האחרים אינם מספיק טובים - עדיף לומר המוצר הזה טוב, כי אז אתה לא פותח אפשרות להשוואה עם מוצרים אחרים כלל. דוגמה מעשית לשימוש נכון בביטויים בשכנוע ... מוחלט מושלם. הטריק הוא תמיד להתאים את הביטוי למצב הלקוח: אם הלקוח מחפש את הכי טוב, תן לו את התחושה הזאת. אם הוא מחפש ביטחון בסיסי ללא השוואה , טוב יהיה מספיק. מה המסקנה הסופית בבחירת מילים לשכנוע לקוחות? ... מסוים שהוא הכי טוב, יש בכך מסר כפול. מצד אחד, זה ממקם אותו מעל שאר המוצרים. מצד שני, זה גם מרמז על כך שיש מוצרים אחרים שהם טובים, ורק בהשוואה אליהם הוא הכי טוב. לעומת זאת, כשאומרים המוצר הזה טוב, זה מייצר תחושת ודאות מסוימת - לא מדברים על השוואה עם אחרים, אלא קובעים עובדה פשוטה. לכן, בחלק מהמקרים עדיף דווקא ... המוביל. - אם הלקוח לא בטוח לגבי טיבם של שאר המוצרים, עדיף לומר המוצר הזה טוב, בלי להזכיר בכלל אופציות אחרות. כך יוצרים תחושה שאין כאן השוואה - אלא קביעה פשוטה וברורה. דוגמה מעשית: איך לשכנע לקוח ברכישת ... דרך נוספת לשכנע היא לשלב את המילים בצורה מחושבת: במקום לומר הכי טוב או טוב, ניתן לומר הרכב הזה הוא הטוב בשבילך. הביטוי הזה מצמצם את ההשוואה לכל השאר, וממקם את המוצר כפתרון אישי ומדויק לצרכים של הלקוח. ... בהתחלה שרבי נחמן הוא הרב הכי חכם אבל אחרי שהבנתי אותו, הבנתי שזה לא קשור בכלל, יש רבי נחמן ויש את כל השאר. מה הקשר, זה כמו נגיד לעשות השוואה בין השמש להגיד יש שני מקורות אור שמש וירח, לא זה לא אותו דבר, ...
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
... המוצר או השירות ללקוח. המוכר מפחד שהלקוח יראה את החסרונות שמפריעים לו. מהי השוואה בין המצוי לרצוי וכיצד היא פוגעת בביטחון העצמי? ההשוואה בין המצב הקיים לבין המצב האידיאלי מעלה את המודעות לחסרונות. לדוגמה, כאשר אדם מכין ... לגרסה שהוא רוצה שיכולה לכלול יותר פיצרים, הוא מרגיש שהמוצר לא מספיק טוב. השוואה זו עשויה להוביל למחשבות על איך הלקוח יתקל בחסרונות ולמה הוא עשוי לבחור במוצר אחר, ... לא מספיק טוב, ושמא הוא בכלל דופק את הלקוח בגלל שאין לו מוצר מושלם. למה השוואה בין המצוי לרצוי פוגעת בביטחון העצמי? השוואה בין מה שהמוצר (או האדם עצמו) כרגע לבין מה שהיו רוצים שיהיה, מעלה במודעות את כל ...
למה אני רוצה להרגיש שווה? להרגיש שאני שווה - מהו המקור האמיתי לרצון שלנו להרגיש "שווה"? איך הרצון להיות שווה הופך אותנו ל"שחקני דמויות"? איך הרצון להיות שווה משפיע על מערכות יחסים? מה ההבדל בין בחירה מודעת לבין תכנות אוטומטי? איך משתחררים מהמנגנון האוטומטי של "להיות שווה"? איך הרצון להרגיש "שווה" גורם לדיכאון ולחרדה? איך משתחררים מהצורך להרגיש שווה?
... האדם להרגיש שווה מגיע בעיקר מתחושות פנימיות של השוואה עצמית לאחרים ומהפנמת ציפיות חברתיות. אליעד כהן מסביר שהאדם מתאמץ כל חייו להרגיש שווה במטרה לקבל אישור חיצוני ופנימי, להיות אהוב, מקובל, ומוערך. הצורך הזה ... שהרצון להרגיש שווה נובע מתחושה פנימית עמוקה של השוואה עצמית לאחרים ולציפיות חברתיות. האדם רוצה להרגיש שווה כדי לקבל אישור פנימי וחיצוני, להרגיש אהוב, מקובל, ומוערך. הצורך הזה נובע בעיקר מחינוך ומהתניות חיצוניות, ... אינה תכונה מוחלטת, אלא מושג יחסי שמבוסס על השוואה , דימוי, והפנמה של נורמות חיצוניות. הרצון להיות שווה מגיע מתוך משימה פנימית שאדם לוקח על עצמו - משימה שהוא מאמין שחייב לבצע כדי להיות בסדר, כדי לאהוב את עצמו, ... שווה באופן מוחלט, אלא כל תחושת שוויון מבוססת על השוואה למישהו אחר, ולכן כל ההגדרה הזאת היא לא ריאלית. השיחה פונה לכך שכדי להפסיק את ההתמודדות עם תחושת חוסר השוויון, על האדם להפסיק לחפש את הדימויים החיצוניים ולהבין ...
הלב יודע את האמת המוחלטת ואת הטוב האמיתי
... והסיבה שהאדם לעולם אינו מאושר בשום דבר, היא משום שהאדם בתוכו, תמיד עושה השוואה , בין הטוב החיצוני שיש לו, לבין הטוב האמיתי, שתת המודע שלו מכיר. כי כדי שהאדם יחווה חוסר שביעות רצון, לשם כך האדם צריך להכיר משהו אחר טוב יותר, ולעשות השוואה בין הדברים השונים. ואם האדם לא היה מכיר את הטוב האמיתי, אז הייתה אפשרות, שמשהו בעולם יעשה ... לו, הוא תמיד ירגיש שחסר לו משהו. משום, שהתודעה של האדם, היא תמיד עושה השוואה , בין הדבר שאותו קיבל האדם, לבין השלמות של המציאות, שהיא חוויית האחדות של המציאות, שביחס ...
הכל טוב גם בלי שיהיה רע שיגרום לך לדעת שטוב לך
הכל טוב גם בלי שיהיה רע שיגרום לך לדעת שטוב לך
... לטענתו, ניתן להרגיש שטוב לך גם בלי שום השוואה או קונטרסט שלילי. לדוגמה, אליעד מתייחס למצב שבו אדם אומר: אני מרגיש כל כך טוב, אולי כדאי שאעשה לעצמי ... ירגיש הנאה עצומה, כי ההנאה הזאת באה בהשוואה לתחושת הרעב שהוא חווה קודם. אך אם הוא לא היה רעב בכלל, אותה ארוחה פשוטה לא הייתה מסבה לו הנאה באותה ... מסביר שאדם יכול לחוש שטוב לו גם ללא שום השוואה. למשל, הוא נותן דוגמה שבה אדם יכול להתבונן על המצב הנוכחי שלו, ופשוט להבין ולחוש את הטוב שבו, ללא ... טוב מחייב רע? תחושת טוב מוחלטת הנאה ללא השוואה להשתחרר מהשוואות איך ליהנות מהרגע? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: השוואה, דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: השוואה, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, אימון אישי לעסקים, מאמן אישי ועסקי בנושאי השוואה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4414 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 14:49:32 - wesi1