אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לדייק ✔ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ולמה המשפך השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ועוד.

אז משפך שיווקי, זה כינוי לתהליך השיווק, שהוא בצורה של משפך, רחב למעלה וצר למטה. והכוונה היא שתהליך השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך.

ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי שלך. דהיינו, אתה לא סוגר מספיק עסקאות כמו שאתה רוצה. וזה יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. לדוגמה, אתה לא מפרסם לקהל היעד הנכון, אתה לא מפרסם במקום הנכון, לא ברור לך מיהו קהל היעד שלך, המסרים לקהל היעד, לא טובים, הטירגוט לא מספיק טוב, או שדפי הנחיתה לא מספיק טובים, או שמחלקת הטלמרקטינג שמקבלת את השיחות הנכנסות או שעושה את השיחות היוצאות, לא עובדת מספיק טוב, או שאולי משהו נופל בתהליך תיאום הפגישה, או שמשהו נופל בפגישה עצמה עם מנהל המכירות, או שאולי בכלל יש בעיה בתמחור, או במוצר, או בתחרות של המוצר וכולי.

בשורה התחתונה, אתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי ואתה צריך ורוצה לדעת איך לנתח את המשפך השיווקי, כדי לדעת מה לשפר במשפך. אז איך מנתחים משפך שיווקי ואיך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד?

ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לנתח משפך שיווקי. לדוגמה אפשרות אחת, תהיה לקחת כל חלק מהתהליכים של המשפך ולבחון אותו בפני עצמו ולחשוב האם אפשרי לעשות אותו יותר טוב. לדוגמה, לנסות לשפר את דף הנחיתה, ביחס לתנועה שכן נכנסת אליו. או לנסות לשפר את איכות שיחת המכירה של איש המכירות, בלי קשר לכלום. או לנסות לשפר את הפרסומות ולנסות להגדיל את יחס ההמרה של הפרסומות שלך וכיו"ב.

דהיינו, השיטה אומרת, קח כל חלק במשפך ותסתכל עליו בפני עצמו ותנסה להבין האם הוא אופטימאלי בפני עצמו כיחידה בודדת. האם יש לך רעיונות איך לשפר אותו בפני עצמו וכולי.

אפשרות נוספת תהיה, לנסות לבחון את התהליך בכללותו, חלק אחד ביחס לחלק השני, ביחס למה שאנחנו מצפים שיקרה במשפך שיווקי טוב. דהיינו, ננתח את כל החלקים של התהליך אחד ביחס לשני, ונראה איפה יחסי ההמרה הכי גרועים. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה שבין החשיפות של הפרסומות, לבין הקליקים. ונבדוק את יחסי ההמרה שבין הקליקים, לבין אנשים שהשאירו ליד בדף הנחיתה. ונבדוק את יחס ההמרה שלהם לפגישה פרונטאלית. ונבדוק את יחס ההמרה לעסקה בפועל. ואז נראה היכן יחסי ההמרה הכי גרועים ומשם נתחיל להשתפר.

והבדיקה תהיה, של העובדות של מה שקורה בפועל, ביחס למה שנראה לנו הגיוני שיקרה. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה בין הקליקים לבין השארת הלידים בדף הנחיתה. ואם היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי.

אבל הגישה הנכונה לנתח משפך שיווקי, היא להתחיל מהחלק הקטן ביותר, החלק הוודאי ביותר וממנו לגזור לאחור. דהיינו, מי שרוצה לנתח את המשפך השיווקי, צריך להתחיל מהסוף, מהחלק שהוא בטוח נכון, מהחלק שהוא הכרחי, בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שאי אפשר בלעדיו בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שכל המשפך השיווקי תלוי בו, והוא החלק של סוף משפך המכירה. דהיינו, שיחת המכירה עם הלקוח.

דהיינו, צריך להתחיל מהתחנה הסופית של המשפך השיווקי. שהיא, החלק שהוא מחויב ובטוח נכון במשפך המכירה, שהיא שיחת המכירה הפיזית עם הלקוח. צריך להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן משפך שיווקי), כל המשפך השיווקי, כל התכנים שלו, הטירגוט שלו, המסרים שלו, הכל כולל הכל בנוי ומתחיל מהחלק הסופי, שהוא שיחת המכירה עם הלקוח.

ולמה להתחיל לחקור את שיחת המכירה ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח שיחת המכירה. ואני אסביר.

ניקח לדוגמה, את השיטה הראשונה, שאומרת בא ננסה לשפר כל חלק בפני עצמו. הבעיה שלה היא, שלא ברור באמת, מה באמת צריך לשפר. לדוגמה, ניקח את הבאנר וננסה לשפר את יחס ההמרה של ההקלקות שלו. אז נניח שנעשה קמפיין יותר בועט ונשפר את יחס ההמרה של ההקלקות על הבאנר. האם כל הכבוד לנו? זהו, שלא. כי אולי הבאנו טראפיק זבל למחלקת המכירות. או לדוגמה נשפר את יחס ההמרה של קביעת הפגישות. כל מתקשר מגיע לפגישה. האם כל הכבוד לנו? זהו שלא. כי אולי אנחנו מביאים פגישות זבל למנהל המכירות. ולכן נקודת הייחוס שממנה מתחילים, היא שיחת המכירה הסופית עם הלקוח.

וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך שלנו אמורים להיות יחסי המרה אחרים מקמפיינים אחרים, בגלל קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה.

מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש שיחת מכירה, האם ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ומניתוח של שיחת המכירה הסופית עם הלקוח, ממנה נוכל להבין, מה ההתנגדויות של הלקוח, מי קהל היעד שלנו, איזה מסרים אנחנו צריכים להעביר לו, בהתאם למסרים שיעזרו לנו לסגור עסקה, ממנה אולי נבין היכן נמצא קהל היעד שלנו, ממנה נוכל להבין האם איך ומתי לפרסם לקהל היעד שלנו.

כי הכל מתחיל באיש המכירות. האם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו סוג שכן מגיע אליו, או שהוא רוצה לקוחות מסוג אחר מהלקוחות שמגיעים אליו. אם הוא רוצה לקוחות מסוג אחר, הרי שאולי צריכים לשנות את כל המשפך השיווקי מההתחלה שלו, להגדיר קהל יעד אחר, מסרים אחרים וכולי. ואם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו הסוג, אז אולי אפשרי להבין מהלקוח שכן רכש, מה הכאב של הלקוח וכולי, ומכך לגזור מסרים לקמפיין השיווקי.

ואם איש המכירות לא מצליח לסגור עסקה, הרי שלא משנה מה נעשה, בכל מקרה בסוף נהיה בבעיה. אלא אם כן, אנחנו מניחים שאין אפשרות לשפר את שיחת המכירה. וכל מה שצריך, זה אך ורק ליצור עוד ביקושים וליצור עוד פגישות מכירה וחוק המספרים הגדולים יעשה את שלו.

אבל ברמת העיקרון, הגיוני להתחיל מהחלק הקטן ביותר והקל ביותר והמחויב ביותר, שהוא שיחת המכירה. ואם אתה לא מצליח למכור למישהו פנים אל פנים בפגישה של שעה, למה שתצליח להביא קהל יעד רלוונטי לפגוש אותך. ולמרות שהטענה לא בהכרח נכונה, בפועל היא די הגיונית. כי המסר השיווקי בקמפיין, אמור להיות חלק מהמסרים שיש בשיחת המכירה עצמה.

ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום מקום אחר. דהיינו, להתחיל לנתח את תהליך המכירה. אם לדעתך תהליך המכירה טוב, עכשיו תנסה ללכת צעד אחד אחורה ותנסה להבין איך אתה גורם לאנשים לפגוש אותך ואיך לשפר את תהליך המכירה של פגישה פיזית. אם הצלחת לשפר ולגרום לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי.

ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ללקוח במשפך השיווקי, כדי לשפר את כל התהליך מתחילתו ועד סופו.

אם לדוגמה נגלה שהלקוח רוכש מאיתנו, בגלל כאב X ונרצה עוד לקוחות שרוצים לרכוש בגלל כאב X, אז ננסה לטרגט לקוחות שיש להם כאב X ונדבר איתם על דברים שקשורים לכאב X וכולי.

לסיכום: סוף מעשה במחשבה תחילה. וצריך להתחיל לחשוב מהסוף ולגזור לאחור. להתחיל ממה שבטוח נכון, שזה תהליך המכירה וממנו לגזור מסקנות שהן בסיכוי גבוה יותר נכונות וכולי. לעומת זאת, אם תתחיל מכל מקום אחר בתהליך, בסופו של דבר, אולי כשתגיע לשיפור תהליך המכירה, תגלה שאתה בכלל פונה לקהל היעד הלא נכון ותצטרך להתחיל לבנות את כל המשפך כולו מחדש. ולכן, חכם רואה את הנולד וכולי.
כאבים נקודות השוואה התנגדות בשיחת מכירה תיאום פגישה התנגדויות מכירה בטלפון אמת למכור למישהו נולד התנגדות מכירות בטלפון לבחון איך לדייק איך לדעת למה איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד איך לנתח איך לנתח משפך שיווקי איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד איך לתכנן איך לתכנן משפך שיווקי איך מנתחים משפך שיווקי ביצועי קמפיין ביצועי קמפיין שיווקי ביצועים ביצועים של קמפיין דיוק דיוק קהל היעד דף נחיתה המרה המשפך השיווקי לא עובד השוואה השוואה בין קמפיינים חוק המספרים הגדולים טירגוט טירגוט שיווקי יחס המרה יחסי המרה יחסי המרה של דף נחיתה לדייק לדעת למה למה המשפך השיווקי לא עובד לנתח לנתח את תהליך המכירה לנתח משפך שיווקי לנתח משפך שיווקי שלא עובד לתכנן לתכנן משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי שלא עובד מי קהל היעד מכירה מכירות מספרים משפך מכירות משפך שיווקי משפך שיווקי שלא עובד ניתוח ביצועים של קמפיין ניתוח דף נחיתה ניתוח יחסי המרה ניתוח משפך מכירות ניתוח משפך שיווקי ניתוח תהליך ניתוח תהליך מכירה ניתוח תהליך שיווקי ניתוח תהליכים עובד עובדים קהל היעד קהל יעד קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים שיווק שיפור שיפור ביצועי קמפיין שיפור ביצועי קמפיין שיווקי שיפור ביצועים שיפור תפוקה תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך שיווק תהליך שיווקי תהליכי מכירה תהליכי שיווק תהליכים תכנון
דיוק, האם לדייק בדיבור עם אנשים? האם לדבר בצורה מדויקת? האם לשקר לאנשים? האם לומר את האמת? האם לומר את כל האמת? האם להיות אמיתי? האם להיצמד לאמת? לשקר לעצמך, לשקר לאחרים, דיוק בדיבור מול אנשים, מתי לא להיצמד לאמת? מתי לשקר?
דיוק, האם לדייק בדיבור עם אנשים? האם לדבר בצורה מדויקת? האם לשקר לאנשים? האם לומר את האמת? האם לומר את כל האמת? האם להיות אמיתי? האם להיצמד לאמת? לשקר לעצמך, לשקר לאחרים, דיוק בדיבור מול אנשים, מתי לא להיצמד לאמת? מתי לשקר?
דיוק, האם לדייק בדיבור עם אנשים? האם לדבר בצורה מדויקת? האם לשקר לאנשים? האם לומר את האמת? האם לומר את כל האמת? האם להיות אמיתי? האם להיצמד לאמת? לשקר לעצמך, לשקר לאחרים, דיוק בדיבור מול אנשים, מתי לא להיצמד לאמת? מתי לשקר? האם חשוב לדייק בדיבור עם אנשים? אליעד כהן מסביר את סוגיית הדיוק בדיבור ומדגיש שהשאלה אם צריך לדייק בדיבור עם אנשים תלויה בנסיבות. לדבריו, לדייק פירושו לומר את הדברים בדיוק כפי שהם. למשל, כאשר הכוס מלאה רק למחצה, לומר שהיא חצי מלאה או חצי ריקה, ולא סתם לומר שהיא ... לומר הכוס מלאה בין 95 ל - 50 אחוז, במקום לומר שהיא מלאה לחלוטין. המטרה היא להציג את המציאות בדיוק מרבי ובצורה מדויקת ככל שניתן. מה המשמעות של להיות מדויק עם עצמך? אליעד כהן מדגיש שהדיוק עם עצמך הוא החשוב ביותר. אדם שרוצה להרגיש טוב, להצליח בחיים, ולפתח את השכל שלו בצורה משמעותית חייב לדייק עם עצמו. המשמעות היא שצריך להקפיד על דיוק מוחלט בכל מחשבה, בכל אות, בכל פסיק ובכל נשימה, ולוודא שהמילים שאתה אומר לעצמך משקפות בדיוק את המציאות כפי שהיא. הדיוק הזה מאפשר הבנה עמוקה יותר של המציאות, הבנה שמובילה להרגשה טובה יותר, להגשמת משאלות, ולהצלחה בתחומים שונים. האם תמיד כדאי לדייק בדיבור עם אנשים אחרים? לפי אליעד כהן, בשונה מהדיוק העצמי, לא תמיד כדאי לדייק בדיבור עם אחרים. לפעמים כדאי לדייק מאוד, לפעמים כדאי לדייק באופן חלקי, לפעמים עדיף לשקר, ולפעמים עדיף לומר רק חצי מהאמת. הכל תלוי בנסיבות, בהקשר ובמטרה שהאדם מנסה להשיג. לדוגמה, אם אדם מבצע פרזנטציה למכירת מוצר ללקוח, לא תמיד כדאי לו להיצמד לדיוק מוחלט. יכול להיות שהדיוק יתרום לתחושה של הלקוח שהמוצר פחות אטרקטיבי, והלקוח לא יקנה. במקרה כזה, הדיוק הוא לא מדויק - הוא פוגע בהשגת המטרה. במקום זה, עדיף שלעתים הוא ידייק, לעיתים ישמע כאילו הוא מדייק, ולעיתים יעמיד פנים שהוא מדייק, או אפילו ישקר או יסלף את האמת, אם זה ישרת את המטרה שלו למכור את המוצר. מתי הדיוק הופך ללא מדויק? אליעד מסביר שתפיסת העולם שאומרת שצריך תמיד לדייק היא עצמה אינה מדויקת, כי לפעמים אדם כל כך עסוק בניסיון לדייק עד שהוא פוגע ביכולת שלו להשיג את מטרתו. במקרה כזה, דווקא ההתעקשות על דיוק יתר פוגעת בדיוק ובתוצאה הרצויה. לדבריו, לפעמים הדיוק המוחלט עם אדם אחר דווקא מרחיק אותנו מהמטרה שלנו. מה ההבדל בין לדייק עם עצמך לבין לדייק מול אחרים? לדברי אליעד כהן, ההבדל בין הדיוק העצמי לבין הדיוק מול אנשים אחרים הוא עצום. מול עצמך, הדיוק הוא קריטי וחייב להיות מוחלט ככל האפשר, מאחר שהמטרה היא להבין את המציאות כפי שהיא באמת ולהרגיש טוב יותר. לעומת זאת, מול אנשים אחרים, השיקולים הם פרקטיים יותר, והמטרה היא השגת תוצאות או מטרות מוגדרות. לפעמים, דווקא כדי לדייק במובן של השגת המטרה, צריך שלא לדייק במובן המילולי של הדברים. אליעד מסיים את ההסבר בכך שהוא מדגיש שאין חוק קבוע לעניין זה, וכל מקרה חייב להיבחן לגופו בהתאם להקשר ולמטרות של האדם. האם חשוב לדייק בדיבור? מתי כדאי לשקר? להיצמד לאמת או לשקר? מה ההבדל בין דיוק עצמי לדיוק עם אחרים? איך לדייק במכירה? למה לדייק עם עצמך? האם תמיד צריך לומר את כל האמת?
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות האם כדאי לדייק בתהליך המכירה מול הלקוח? כאשר איש מכירות עומד מול לקוח, הוא ניצב בפני השאלה החשובה האם כדאי לו לדייק ולהציג את המוצר בדיוק כפי שהוא, כולל כל היתרונות והחסרונות, או שמא עדיף להציג אותו באור חיובי במיוחד, אפילו אם זה אומר לא ... משמעותית שקשורה באופן ישיר ליחסים בין איש המכירות ללקוח, לאמינות שהלקוח חש, וליכולת לבצע מכירה מוצלחת. מה המשמעות של דיוק בדיבור במכירות? דיוק בדיבור בתהליך המכירה מתבטא בהצגה כנה ואמיתית של המוצר, ללא הגזמה או הסתרה של פרטים שליליים. אליעד נותן דוגמה ... זאת במדויק ולא להציג אותו כרכב המהיר ביותר באופן כללי, כי אז הדבר עלול להיות לא נכון. המשמעות של דיוק היא לתת ללקוח מידע מלא, מדויק, מבלי לייפות יתר על המידה או להסתיר פגמים מהותיים. מה היתרונות של דיוק ואמירת אמת בתהליך מכירה? אליעד כהן מפרט מספר יתרונות משמעותיים כאשר איש המכירות בוחר לדייק בדבריו מול הלקוח: יצירת אמון ואמינות: כאשר איש המכירות מדייק, הלקוח מרגיש שהוא נמצא מול אדם ישר ואמין, שאינו מנסה להטעות אותו רק כדי לבצע מכירה. חיזוק הקשר לטווח ... מראש את האמת על המוצר, הסיכוי שיתאכזב או יגיש תלונה בעקבות ציפיות שווא יורד משמעותית. תדמית מקצועית ואמינה: מוכר המדייק בפרטים נתפס כמומחה וכאדם מקצועי יותר, ולא רק כמי שרוצה למכור בכל מחיר. מהם החסרונות של דיוק מוחלט בתהליך מכירה? מצד שני, אליעד מציג גם חסרונות אפשריים של דיוק יתר: פגיעה באטרקטיביות של המוצר: הצגת כל החסרונות באופן גלוי מדי עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה. קושי ... עלול להרגיש שהוא צריך לשקול את הדברים לעומק רב, מה שגורם לו לדחות את החלטת הרכישה. האם תמיד צריך לדייק לחלוטין או שאפשר לעגל פינות? לדברי אליעד, התשובה היא לא מוחלטת, וצריך למצוא את האיזון הנכון. מצד אחד, חשוב ... האידיאלי במכירות מבחינת אמירת האמת? המצב האידיאלי שאליעד מתאר הוא מצב שבו המוצר הוא כל כך איכותי וטוב, שניתן לדייק ולהגיד ללקוח את כל האמת, כולל חסרונות, ועדיין לגרום לו לרצות לקנות. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל ... פנאטי בכל הקשור לאמירת האמת, כלומר, לא חובה לפרט באדיקות כל חיסרון קטן, אלא לשמור על איזון בריא בין דיוק לבין הגמישות שנדרשת כדי לקדם מכירה יעילה. כיצד הדיוק בדיבור משפיע על אמון הלקוח? אחת הנקודות החשובות שאליעד מדגיש היא שדיוק בדיבור יוצר אצל הלקוח תחושת ביטחון ואמון. אנשים רבים סולדים מאנשי מכירות מכיוון שהם מניחים מראש שהמוכר מעוניין רק בכספם ומוכן לומר כל דבר כדי למכור. דווקא בגלל זה, איש מכירות שמדייק ונותן מידע אמיתי נתפס בעיני הלקוח כאיש מקצוע ואמין, מה שמשפר את הסיכויים לבצע את המכירה בהצלחה. עם זאת, אליעד חוזר ומדגיש שלא צריך להגזים עם הדיוק - לא חובה לחשוף כל פרט קטן וחסר חשיבות. האיזון הנכון הוא המפתח להצלחה במכירות. לסיכום: איך כדאי לנהל את תהליך המכירה? לסיכום, אליעד כהן מבהיר שדיוק בדיבור במכירות הוא כלי רב - עוצמה ליצירת אמון ואמינות. הלקוחות מעריכים מוכרים כנים ופתוחים, ולכן יש יתרון משמעותי בדיוק. עם זאת, לא צריך להתעקש יתר על המידה על כל פרט שלילי. המטרה האמיתית היא למכור מוצרים איכותיים וטובים, ... חשש, ועדיין לשכנע את הלקוח לבצע רכישה מתוך הבנה מלאה של היתרונות והחסרונות. האם להיות כנה עם הלקוח? האם לדייק בדיבור עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? שיטות מכירה אפקטיביות למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות? האם לומר ללקוח רק את האמת? איך לשכנע לקוחות לרכוש? האם כדאי לאיש מכירות לדייק בדיבור שלו מול הלקוח? כאשר איש מכירות מציג מוצר ללקוח, הוא עומד בפני דילמה: האם לדייק בכל פרט ופרט בנוגע למוצר, גם אם זה אומר שהמוצר ייראה פחות אטרקטיבי, או שמא לשים דגש רק על ... ולנסות להציג אותו באור החיובי ביותר, גם אם זה אומר שלא כל מה שנאמר מדויק לחלוטין? מה המשמעות של דיוק בדיבור? דיוק בדיבור משמעו להציג את המוצר בדיוק כפי שהוא - לא להגזים ביכולותיו, לא להסתיר חסרונות, ולא ליצור מצג שווא. לדוגמה, אם רכב מסוים הוא המהיר ... בשנת 2023, אז לומר זאת במדויק ולא לטעון שהוא הרכב המהיר ביותר באופן כללי, שעלול להיות לא נכון. יתרונות הדיוק בתהליך המכירה יצירת אמון: הלקוח חש שאיש המכירות אמין ואינו מנסה לדחוף לו מוצר בכל מחיר. בניית מערכת יחסים ... הימנעות מתלונות ובעיות: כאשר הלקוח מקבל מידע מדויק, יש פחות סיכוי שיתאכזב ויגיש תלונות. יצירת תדמית מקצועית: איש מכירות שמדייק נתפס כמומחה ולא רק כמי שמנסה למכור בכל מחיר. חסרונות אפשריים של דיוק מוחלט פגיעה באטרקטיביות של המוצר: הצגת כל החסרונות עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה. חוסר גמישות: לקוחות רבים רגילים לשמוע שיווק יפה ולאו דווקא מדויק, כך שאם תתעקש על דיוק מוחלט, הם עשויים להעדיף הצעה ממתחרה שמציג את המוצר בצורה יותר משכנעת. הארכת תהליך המכירה: כאשר נותנים ללקוח את כל המידע, כולל היתרונות והחסרונות, הוא עלול להרגיש שהוא צריך לשקול יותר מדי ולדחות את ההחלטה. אז מה עדיף? דיוק או הגזמה? האידיאל הוא למצוא את האיזון הנכון. מצד אחד, חשוב לשמור על אמינות ולא להטעות את הלקוח, אך ... - עדיף להיות גלוי. המודל האידיאלי: מוצר טוב ומכירה כנה המטרה היא למכור מוצרים כל כך טובים, שאפשר יהיה לדייק במידע ועדיין לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל פינות או לטשטש מידע - הלקוח יבין בעצמו שהוא מקבל ערך אמיתי. לסיכום דיוק בדיבור יכול לשפר את האמינות, להגדיל את שביעות הרצון של הלקוח, ולחזק את הקשר בין הלקוח לאיש המכירות. יחד עם זאת, אין צורך להיות פנאטיים - אפשר לדייק מבלי להדגיש יותר מדי את החסרונות. האידיאל הוא למכור מוצרים טובים כך שגם כאשר האמת כולה מוצגת - הלקוח ... יכולות המכירה האם להיות כנה עם הלקוח? האם לומר ללקוח רק את האמת? האם להיצמד לאמת בתהליך מכירה? האם לדייק בדיבור עם לקוח? כמה להיות כנה עם הלקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך ...
מה הסיכוי שמשהו נכון? רמות של ספק, רמות של חוסר וודאות, לדייק את הדיבור, מה אחוז הסיכוי שמשהו נכון? כמה אחוז סיכוי שמשהו נכון? כמה משהו נכון או לא נכון? להיצמד לאמת, דעה אובייקטיבית, דעה סובייקטיבית, אחוז סיכוי גבוה, אחוז סיכוי נמוך, חומר ראיות, רמת וודאות גבוהה, רמת וודאות נמוכה, מה רמת הוודאות שמשהו נכון? רמות שונות של ספק, לדעתי בעיני נראה לי, הבעת דעה אישית, רמות של עובדה, רמות של פירוש, האם זו עובדה או פירוש? לדעתי האישית, לדבר בצורה נכונה
מה הסיכוי שמשהו נכון? רמות של ספק, רמות של חוסר וודאות, לדייק את הדיבור, מה אחוז הסיכוי שמשהו נכון? כמה אחוז סיכוי שמשהו נכון? כמה משהו נכון או לא נכון? להיצמד ... עובדה, רמות של פירוש, האם זו עובדה או פירוש? לדעתי האישית, לדבר בצורה נכונה וכאן אסביר לגבי העניין של לדייק בדיבור ולהיצמד לאמת, ביחס לבן אדם שכאשר הוא מביע את דעתו, הוא מתחיל בהבהרה שהוא מבין שהוא אולי טועה ... לפעמים אומנם זו דעתך, דהיינו, אתה מכיר בכך שאולי אתה טועה, אבל עדיין הדעה שלך לא מבוססת. וזה שאתה מדייק שזו דעתך ורק דעתך, עדיין זה לא אומר שאתה חושב בצורה מספיק מדויקת. ואני אסביר: נניח שמישהו עומד מתחת ... הוא נמוך. במילים אחרות, כאשר אתה חושב שמשהו נכון, ברמת וודאות שאינה עובדה מוחלטת ושאינה ניחוש אקראי, מי שרוצה לדייק, צריך להגדיר כמה ובאיזו מידה לדעתו הדבר נכון או לא נכון. מה הסיכוי שמשהו נכון, מה אחוז הסיכוי שמשהו ... שמשהו נכון, כמה משהו נכון או לא נכון. ולא רק להסתפק במילים לדעתי / נראה לי וכיוב. וצריך לנסות לדייק גם את רמת הוודאות שמשהו נכון. למה לדעתך הדבר נכון ברמת וודאות גבוהה ולא ברמת וודאות נמוכה וכולי. כי ... עובדה מוחלטת וכאשר לא מדובר על ניחוש אקראי. אבל גם כאשר מישהו אומר שלדעתו X ולא Y, עדיין צריכים לדייק, למה זו דעתך? כמה לדעתך הדעה שלך עשויה להתברר כנכונה, אם נבדוק את העובדות בשטח? נניח שניגש לאותו הרכב ... לו ביטוח או שאין לו ביטוח? למה לדעתך זה באחוז סיכוי גבוה ולא באחוז סיכוי נמוך? וכיוב. ולכן צריכים לדייק גם את רמת הוודאות, ושהיא תהיה תואמת לחומר הראיות ולהנחות היסוד ולדרך הסקת המסקנות, בהתאם לניתוח סיבתיות וכולי.
הכנה רוחנית, להיות ראוי לדעת את האמת, חיפוש עצמי, מודעות עצמית, התפתחות אישית, חיפוש רוחני, איך לשאול שאלות? איך לדייק בדיבור? איך להתפתח רוחנית? הבדל בין יש לאין, שכל אלוהי
הכנה רוחנית, להיות ראוי לדעת את האמת, חיפוש עצמי, מודעות עצמית, התפתחות אישית, חיפוש רוחני, איך לשאול שאלות? איך לדייק בדיבור? איך להתפתח רוחנית? הבדל בין יש לאין, שכל אלוהי
הכנה רוחנית, להיות ראוי לדעת את האמת, חיפוש עצמי, מודעות עצמית, התפתחות אישית, חיפוש רוחני, איך לשאול שאלות? איך לדייק בדיבור? איך להתפתח רוחנית? הבדל בין יש לאין, שכל אלוהי איך הכנה רוחנית מסייעת בהבנת האמת? בהרצאה, אליעד כהן ... רוחנית ובחיפוש אחרי האמת, תוך כדי דיבורים על דרכי ההתפתחות האישית והמודעות העצמית. הוא מתאר את הדרך שבה ניתן לדייק את השאלות המנטליות ולהתפתח רוחנית בעזרת מחשבה מדויקת. לאורך השיחה, הוא משלב רעיונות מורכבים על יש ואין, ועל איך ... היעדרם של דברים. מהי הדרך לשאול שאלות בצורה מדויקת? אליעד מציין כי הדרך להצלחה בתהליך רוחני או אישי היא לדייק את השאלות שנשאלות. הוא מסביר שכששואלים שאלה לא מדויקת, קשה לקבל תשובה נכונה. ככל שהשאלה מדויקת יותר, התשובה שתתקבל ... שלו כך שיוכל להתמודד עם המורכבות של יש ואין. הכנה מנטלית היא חלק חשוב בתהליך זה, וכוללת תרגול מחשבתי ודיוק פנימי. כיצד ניתן להבין את התשובות לשאלות רוחניות? בסופו של דבר, אליעד משיב לשאלה איך ניתן להבין את התשובות ... על כך שצריך להיות מוכן נפשית ורוחנית לשאלות אלו, ולרוב הדרך להבין את התשובות היא דרך הכנה מנטלית מעמיקה, דייקנות ויכולת לשאול את השאלות בצורה שתהיה מתואמת עם השכל הפנימי. מהן השאלות החשובות בחיפוש רוחני? בסיום ההרצאה, אליעד מבצע סיכום של השאלות החשובות בתהליך רוחני אמיתי. הוא מדגיש את הצורך לשאול שאלות בצורה נכונה, לדעת כיצד לדייק את המחשבות, ולסגל דרכי חשיבה שיכולות להוביל את האדם להבנה רוחנית גבוהה יותר. השאלות היותר חשובות, לדבריו, הן אלו ... מדויקת של כל חלק בתהליך הרוחני, ולא בשאלות כלליות או לא ממוקדות. הבדל בין יש לאין שאלות רוחניות כיצד לדייק בשאלות התפתחות אישית ורוחנית הכנה מנטלית הבנה מנטלית בעולם הרוחני שכל אלוהי
להיצמד לאמת, דיבור פנימי, לא רוצה, רוצה שלא, רצון נייטרלי, לא בעד ולא נגד, לא טוב ולא רע, לדייק בדיבור
להיצמד לאמת, דיבור פנימי, לא רוצה, רוצה שלא, רצון נייטרלי, לא בעד ולא נגד, לא טוב ולא רע, לדייק בדיבור
להיצמד לאמת, דיבור פנימי, לא רוצה, רוצה שלא, רצון נייטרלי, לא בעד ולא נגד, לא טוב ולא רע, לדייק בדיבור מה ההבדל בין אני לא רוצה לבין אני רוצה שלא? כשאדם מדבר עם עצמו, יש חשיבות גדולה מאוד לדייק במילים שהוא בוחר להשתמש בהן. אליעד כהן מדגיש את חשיבות הדיוק בשיח הפנימי, ומסביר את ההבדל בין המשפטים אני לא רוצה לבין אני רוצה שלא, הבדל שלכאורה נראה קטן, אך ... צריך להיות בצום. הוא אינו רק אדיש או נייטרלי, אלא יש לו העדפה ברורה לא לאכול. מה החשיבות של הדיוק בשיח הפנימי לפי אליעד כהן? אליעד כהן מסביר שכאשר האדם מדבר עם עצמו, אי - הבהירות בשימוש במונחים כמו ... (רוצה ברור), בסדר (מוכן), אני לא רוצה (אדישות או נייטרליות) או אני רוצה שלא (התנגדות פעילה). כיצד על האדם לדייק בשיח הפנימי שלו? אליעד כהן מציע לאדם להתבונן היטב בשיח הפנימי שלו, ולהחליף את הביטוי לא רוצה בביטויים מדויקים ... עדיף שיגיד לעצמו אני רוצה שלא לעשות את זה, כדי לוודא שמדובר בהתנגדות אקטיבית וברורה. לסיכום, לפי אליעד כהן, הדיוק בשימוש במילים בשיחה הפנימית שלנו יכול לסייע לנו להבין בצורה עמוקה ומדויקת יותר את הרצונות האמיתיים שלנו, ולהוביל לבהירות פנימית ושלווה גדולה יותר. מה ההבדל בין לא רוצה לרוצה שלא? לדייק בשיח הפנימי חשיבות הדיוק העצמי איך לזהות רצון נייטרלי? מתי לא רוצה הוא התנגדות פעילה?
איך לשאול שאלה בצורה מדוייקת? איך לשאול שאלה נכון? איך לנסח שאלה מדוייקת? מספר המילים בשאלה, מספר המושגים בשאלה, לצמצם את השאלה, ניסוח נכון של שאלה, לקלוע אל השערה, איך לדייק שאלה? איך להיות מדוייק?
איך לשאול שאלה בצורה מדוייקת? איך לשאול שאלה נכון? איך לנסח שאלה מדוייקת? מספר המילים בשאלה, מספר המושגים בשאלה, לצמצם את השאלה, ניסוח נכון של שאלה, לקלוע אל השערה, איך לדייק שאלה? איך להיות מדוייק?
... שאלה מדוייקת? מספר המילים בשאלה, מספר המושגים בשאלה, לצמצם את השאלה, ניסוח נכון של שאלה, לקלוע אל השערה, איך לדייק שאלה? איך להיות מדוייק? איך לנסח שאלה בצורה מדויקת? כאשר בן אדם שואל שאלה ומנסח אותה מחדש, עליו להקפיד ... עליה, הוא שינה חלק מהמילים, הוסיף והוריד מילים, שינה את סדר המשפט, ובסוף חשב שהוא חזר על אותה שאלה בדיוק כפי שנשאלה בהתחלה. אליעד מסביר כי זו טעות משמעותית. לא עצם שינוי הניסוח הוא הבעיה, אלא חוסר המודעות לכך שהשאלה השתנתה. מי שלא מודע לכך שהשאלה שלו משתנה מניסוח לניסוח, לא מדייק במהות השאלה שלו. מדוע שינוי במילים של שאלה מעיד על חוסר דיוק? הסיבה לכך פשוטה: אם אדם טוען שהוא חוזר על אותה השאלה בדיוק, אך משנה מילים וסדר, זה מעיד שבראשו השאלה כלל לא הייתה מדויקת מלכתחילה. אדם שמדייק בניסוח, יוכל לחזור על אותה השאלה באופן מדויק, כי הוא בחר מראש כל מילה בצורה אופטימלית ובכוונה תחילה. מי ... בראש המשפט. לכן חשוב לוודא שכל מילה וכל סדר מילים מדויק ונבחר בכוונה. כיצד השימוש במושגים מרובים מקשה על דיוק השאלה? אליעד כהן מסביר שככל שיש יותר מושגים בשאלה, כך קשה יותר לדייק אותה. הוא נותן דוגמה עם הביטוי: הופיעו כאבים ואחר כך נעלמו. הביטוי הזה מכיל מושגים רבים שניתן היה אולי ... יש להקפיד שכל מושג ייבחר בקפידה ובמחשבה תחילה, ורק אם הוא באמת נחוץ. האם צמצום מספר המילים תמיד מוביל לדיוק השאלה? אליעד מסביר שלעיתים ניתן לצמצם את מספר המילים, אך אין זו המטרה בפני עצמה. המטרה היא לדייק את השאלה, והדיוק נובע מתוך שימוש במילים מדויקות ובמינימום מושגים. צמצום מילים סתמי אינו מועיל אם הוא גורם לשאלה להיות לא ברורה. ... בניסוח של שאלה? אליעד משתמש במשל של ירייה שפוגעת בשערה דקה: הוא מסביר שאם אדם מכוון אל שערה ופוגע בדיוק בה, אז כל תזוזה קטנה מאוד הייתה גורמת לו לפספס. תזוזה של מילימטר בלבד הייתה גורמת לפספוס מלא. באותה ... תזוזה של מילה אחת או שינוי קטן בניסוח יכול לשנות לגמרי את התשובה שיקבל השואל, ולכן חשוב להקפיד על הדיוק המוחלט של השאלה. איך נדע אם השאלה שלנו מדויקת באמת? אליעד אומר שהדרך לבדוק אם השאלה באמת מדויקת היא ... מודעות מלאה למשמעותה והכרחיותה. איך לשאול שאלה בצורה מדויקת? מהו ניסוח נכון של שאלה? כיצד לצמצם שאלות? למה חשוב לדייק בשאלות? מה החשיבות של בחירת מילים נכונה בשאלות? כיצד לבנות שאלה אופטימלית? איך להשיג תשובות מדויקות?
חשיבות הדיוק בניסוח של שאלה, כל המוסיף גורע, אל תוסיף ולא תגרע, שובר שורות, האמת היא אחת, אין הרבה אמת, יותר מידי אמת, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לדייק את השאלה? למה לא להוסיף מילים מיותרות בניסוח שאלה?
חשיבות הדיוק בניסוח של שאלה, כל המוסיף גורע, אל תוסיף ולא תגרע, שובר שורות, האמת היא אחת, אין הרבה אמת, יותר מידי אמת, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לדייק את השאלה? למה לא להוסיף מילים מיותרות בניסוח שאלה?
חשיבות הדיוק בניסוח של שאלה, כל המוסיף גורע, אל תוסיף ולא תגרע, שובר שורות, האמת היא אחת, אין הרבה אמת, יותר מידי אמת, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לדייק את השאלה? למה לא להוסיף מילים מיותרות בניסוח שאלה? מדוע חשוב לדייק בניסוח של שאלות? אליעד כהן מסביר את חשיבות הדיוק בניסוח שאלות ואת הסכנה שבהוספת מילים מיותרות. על פי אליעד, כאשר אדם שואל שאלה, בין אם את עצמו או ... לא מספיק חד וממוקד, ולכן אתה בוודאות גם מחסיר מילים או שאלות אחרות שהיית צריך לשאול. מה החשיבות של דיוק מלא ולא חלקי? אליעד כהן נותן דוגמה ממעבדה שבה יש לייצר בדיוק 100 קג מחומר מסוים. אם התוצאה הסופית היא 101 קג, אפילו גרם אחד נוסף, ברור שמשהו השתבש בחישוב או ... אינו בהכרח מזיק לתהליך באופן ישיר, אך עצם כניסתו מצביעה על בעיה משמעותית יותר במערכת שמאפשרת את כניסתו. לכן, דיוק מלא ולא חלקי הוא חיוני, כי סטייה קטנה עלולה להצביע על בעיה הרבה יותר גדולה. כיצד ניסוח מדויק של ... לבד הוא דק, אך משמעותי מאוד. לכן, על האדם להיות מאוד חד ורגיש לדקויות של ניסוח השאלה שלו, משום שדיוק בניסוח הוא המפתח להבנת האמת. מה המשמעות של האמת היא אחת בהקשר לניסוח שאלות? אליעד מצטט את רבי נחמן ואומר: האמת היא אחת, אין הרבה אמת. הכוונה היא שדיוק מוחלט הוא הכרחי, ושכל תוספת או הפחתה מיותרת היא שקר או סטייה מהאמת. אליעד מסביר שאין הרבה אמת, יש ... חדה ומדויקת. אדם חד לא היה מוסיף מילים שאינן נחוצות, ולכן אדם שמוסיף מילים בשאלה הוא בהכרח אדם שאינו מדייק מספיק בחשיבתו. ההמלצה שלו היא להתאמן על הורדת מילים מיותרות מהשאלות שלנו, וכך לחשוף את השאלות המדויקות והאמיתיות שאנחנו רוצים לשאול. איך לדייק בניסוח שאלות? מדוע כל המוסיף גורע? למה צריך לדייק בשאלות? מה המשמעות של האמת היא אחת? כיצד לנסח שאלות בצורה נכונה? למה לא להוסיף מילים מיותרות בשאלה?
טוב ורע, לקבל את הטוב, לקבל את הרע, לא להקצין, לדייק בעובדות, יתרונות וחסרונות, יתרון יחסי, יתרון מוחלט, חיסרון יחסי, חיסרון מוחלט, פרופורציה נכונה
טוב ורע, לקבל את הטוב, לקבל את הרע, לא להקצין, לדייק בעובדות, יתרונות וחסרונות, יתרון יחסי, יתרון מוחלט, חיסרון יחסי, חיסרון מוחלט, פרופורציה נכונה
טוב ורע, לקבל את הטוב, לקבל את הרע, לא להקצין, לדייק בעובדות, יתרונות וחסרונות, יתרון יחסי, יתרון מוחלט, חיסרון יחסי, חיסרון מוחלט, פרופורציה נכונה איך להתמודד נכון עם תחושות של ... שהיתרונות גוברים על החסרונות, אבל עליו לזכור שהוא אינו יכול להגיד לאחרים שכל ההחלטה הייתה טובה באופן מוחלט. עליו לדייק ולהודות גם בחסרונות הקיימים. איך לדייק נכון בהחלטות ובתיאור המציאות? אליעד מדגיש שהנטייה הטבעית של אנשים היא להקצין, בין אם לטוב ובין אם לרע. אנשים ...
לרצות את מה שקורה, חוק השתוות הצורה, איך להיצמד לאמת? איך לדייק בדיבור? רצון אין סוף, השתוות עם המציאות, אחדות עם המציאות, לרצות את המציאות, לרצות את הכל
לרצות את מה שקורה, חוק השתוות הצורה, איך להיצמד לאמת? איך לדייק בדיבור? רצון אין סוף, השתוות עם המציאות, אחדות עם המציאות, לרצות את המציאות, לרצות את הכל
לרצות את מה שקורה, חוק השתוות הצורה, איך להיצמד לאמת? איך לדייק בדיבור? רצון אין סוף, השתוות עם המציאות, אחדות עם המציאות, לרצות את המציאות, לרצות את הכל מה זה אומר ... להשתוות הצורה פירושו שכל הרצונות של האדם מאוחדים לכדי רצון יחיד ובלתי מותנה, שהוא הרצון במה שישנו כרגע. כיצד לדייק בדיבור ולהיצמד לאמת? אליעד מסביר שהיצמדות לאמת ודייקנות בדיבור מתחילות ביכולת של האדם לדבר בצורה ברורה ופשוטה, ללא שימוש במושגים שהוא אינו מבין עד הסוף. הוא מדגיש ... סתם לצטט ספרים או מושגים מורכבים. הוא נותן דוגמה לכך שאדם שאומר אני רוצה להיות סבתא חייב להבין מה בדיוק עומד מאחורי הרצון הזה - האם זה אומר שהיא רוצה להיות דואגת, טובה, או שהיא רוצה לשמור על המצב הקיים. כדי לדייק בדיבור, האדם צריך להימנע מלהשתמש במושגים שהוא לא מבין עד הסוף, ולדבר בשפה ברורה שמבטאת את ההבנה הפנימית שלו. ... ללא פערים. איך לרצות את מה שקורה? מה זה חוק השתוות הצורה? איך להגיע לרצון אינסוף? איך להיצמד לאמת ולדייק בדיבור? כיצד להגיע לאחדות עם המציאות? מהו רצון מוחלט?
דיבור של אמת, לפתח את השכל, מטרת הלימוד אצל אליעד כהן, לראות את הדברים כמו שהם, לפתח את החשיבה, לדייק את החשיבה, להיות מדוייק, להיצמד לאמת, מה לומדים אצל אליעד כהן? לכוון את השכל, לפתח את המוח, איך לחשוב נכון?
דיבור של אמת, לפתח את השכל, מטרת הלימוד אצל אליעד כהן, לראות את הדברים כמו שהם, לפתח את החשיבה, לדייק את החשיבה, להיות מדוייק, להיצמד לאמת, מה לומדים אצל אליעד כהן? לכוון את השכל, לפתח את המוח, איך לחשוב נכון?
דיבור של אמת, לפתח את השכל, מטרת הלימוד אצל אליעד כהן, לראות את הדברים כמו שהם, לפתח את החשיבה, לדייק את החשיבה, להיות מדוייק, להיצמד לאמת, מה לומדים אצל אליעד כהן? לכוון את השכל, לפתח את המוח, איך לחשוב ... של המשפט הזה היא שבני אדם צריכים להתאמץ כל חייהם לחדד את החשיבה שלהם, עד שיגיעו לרגע אחד של דיוק מוחלט. הוא מסביר שאין משמעות לכך שאנחנו עוברים מנושא לנושא במהלך שיחה או דיון, כל עוד אנחנו לא מגיעים ... לא תכליתית, שכן הדיון מתרחק מהשאלה הראשונית, אך בפועל המטרה היא הפוכה: המטרה היא להגיע לפחות פעם אחת לנקודת דיוק ואמת. זאת אומרת, עדיף להתעמק בפרטי הפרטים של כל משפט, מאשר להמשיך להתקדם בדיון באופן שטחי וחסר דיוק. מה המשמעות של לפתח את החשיבה לפי אליעד כהן? אליעד כהן מדגיש שוב ושוב את החשיבות של פיתוח החשיבה ... כך שאין לו שכל מפותח. אליעד מדגיש שהמטרה אינה להתקדם במהירות מנושא לנושא, אלא לפתח את יכולת התפיסה, ההבנה והדיוק באופן יסודי ועמוק. הוא משתמש בדימוי של מצלמה שצריך לכוון אותה בדיוק רב, או שעון שיש לכוון אותו כך שיראה את הזמן המדויק. כך בדיוק עובד השכל האנושי לפי אליעד - הוא מחשב מורכב שדורש כיול מדויק, וכאשר האדם מגיע לנקודת דיוק מוחלטת, הוא יכול להיות חופשי באמת ולהבין את המציאות כפי שהיא. איך לראות את הדברים כפי שהם באמת לפי ... שהיא באמת. לדבריו, החשיבות של דיבור האמת ופיתוח החשיבה המדויקת היא רק אמצעי להגיע למטרה העליונה - ראיית המציאות בדיוק כפי שהיא. המטרה האמיתית של הלימוד והתרגול שאליעד כהן מלמד היא לא לאסוף ידע אינסופי או להשתפר בשיחות וויכוחים, ... משפט ורק אז להתקדם. אם אדם אינו מסוגל לזהות זאת, כל הדיון או השיחה חסרי ערך עבורו. מדוע חשוב לדייק את החשיבה ולהיצמד לאמת? אליעד כהן מדגיש שוב ושוב שחשיבה מדויקת והיצמדות לאמת הן המפתח האמיתי לשינוי תודעתי מהותי. ... מודע לתוכן הפנימי של כל מילה ומשפט. כשהחשיבה מדויקת, אדם יכול להבין את האפשרויות האמיתיות שלפניו - הוא יודע בדיוק מה אפשרי, מה נכון, ומה המציאות כפי שהיא. לפי אליעד, אחרי שהאדם מגיע לנקודה כזו של דיוק, הוא יכול לעשות כרצונו, כי הוא כבר רואה בבירור את האמת. אך בלי היכולת לראות דברים כפי שהם, כל ... תהיה פגומה או מוטעית. לסיכום, אליעד כהן מבהיר שהמטרה של כל הלימוד והדיון שהוא מוביל היא לפתח את השכל, לדייק את החשיבה, לדבר אמת ולהגיע לראות את המציאות כפי שהיא באמת. התכלית העליונה, לפי אליעד, היא לא ידע תיאורטי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לדייק, דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לדייק, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים נוער והורים, מאמן אישי לחיים, קאוצינג בתחום לדייק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 19:38:30 - wesi1