אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לדייק? ✔ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ולמה המשפך השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ועוד.

אז משפך שיווקי, זה כינוי לתהליך השיווק, שהוא בצורה של משפך, רחב למעלה וצר למטה. והכוונה היא שתהליך השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך.

ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי שלך. דהיינו, אתה לא סוגר מספיק עסקאות כמו שאתה רוצה. וזה יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. לדוגמה, אתה לא מפרסם לקהל היעד הנכון, אתה לא מפרסם במקום הנכון, לא ברור לך מיהו קהל היעד שלך, המסרים לקהל היעד, לא טובים, הטירגוט לא מספיק טוב, או שדפי הנחיתה לא מספיק טובים, או שמחלקת הטלמרקטינג שמקבלת את השיחות הנכנסות או שעושה את השיחות היוצאות, לא עובדת מספיק טוב, או שאולי משהו נופל בתהליך תיאום הפגישה, או שמשהו נופל בפגישה עצמה עם מנהל המכירות, או שאולי בכלל יש בעיה בתמחור, או במוצר, או בתחרות של המוצר וכולי.

בשורה התחתונה, אתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי ואתה צריך ורוצה לדעת איך לנתח את המשפך השיווקי, כדי לדעת מה לשפר במשפך. אז איך מנתחים משפך שיווקי ואיך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד?

ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לנתח משפך שיווקי. לדוגמה אפשרות אחת, תהיה לקחת כל חלק מהתהליכים של המשפך ולבחון אותו בפני עצמו ולחשוב האם אפשרי לעשות אותו יותר טוב. לדוגמה, לנסות לשפר את דף הנחיתה, ביחס לתנועה שכן נכנסת אליו. או לנסות לשפר את איכות שיחת המכירה של איש המכירות, בלי קשר לכלום. או לנסות לשפר את הפרסומות ולנסות להגדיל את יחס ההמרה של הפרסומות שלך וכיו"ב.

דהיינו, השיטה אומרת, קח כל חלק במשפך ותסתכל עליו בפני עצמו ותנסה להבין האם הוא אופטימאלי בפני עצמו כיחידה בודדת. האם יש לך רעיונות איך לשפר אותו בפני עצמו וכולי.

אפשרות נוספת תהיה, לנסות לבחון את התהליך בכללותו, חלק אחד ביחס לחלק השני, ביחס למה שאנחנו מצפים שיקרה במשפך שיווקי טוב. דהיינו, ננתח את כל החלקים של התהליך אחד ביחס לשני, ונראה איפה יחסי ההמרה הכי גרועים. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה שבין החשיפות של הפרסומות, לבין הקליקים. ונבדוק את יחסי ההמרה שבין הקליקים, לבין אנשים שהשאירו ליד בדף הנחיתה. ונבדוק את יחס ההמרה שלהם לפגישה פרונטאלית. ונבדוק את יחס ההמרה לעסקה בפועל. ואז נראה היכן יחסי ההמרה הכי גרועים ומשם נתחיל להשתפר.

והבדיקה תהיה, של העובדות של מה שקורה בפועל, ביחס למה שנראה לנו הגיוני שיקרה. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה בין הקליקים לבין השארת הלידים בדף הנחיתה. ואם היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי.

אבל הגישה הנכונה לנתח משפך שיווקי, היא להתחיל מהחלק הקטן ביותר, החלק הוודאי ביותר וממנו לגזור לאחור. דהיינו, מי שרוצה לנתח את המשפך השיווקי, צריך להתחיל מהסוף, מהחלק שהוא בטוח נכון, מהחלק שהוא הכרחי, בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שאי אפשר בלעדיו בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שכל המשפך השיווקי תלוי בו, והוא החלק של סוף משפך המכירה. דהיינו, שיחת המכירה עם הלקוח.

דהיינו, צריך להתחיל מהתחנה הסופית של המשפך השיווקי. שהיא, החלק שהוא מחויב ובטוח נכון במשפך המכירה, שהיא שיחת המכירה הפיזית עם הלקוח. צריך להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן משפך שיווקי), כל המשפך השיווקי, כל התכנים שלו, הטירגוט שלו, המסרים שלו, הכל כולל הכל בנוי ומתחיל מהחלק הסופי, שהוא שיחת המכירה עם הלקוח.

ולמה להתחיל לחקור את שיחת המכירה ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח שיחת המכירה. ואני אסביר.

ניקח לדוגמה, את השיטה הראשונה, שאומרת בא ננסה לשפר כל חלק בפני עצמו. הבעיה שלה היא, שלא ברור באמת, מה באמת צריך לשפר. לדוגמה, ניקח את הבאנר וננסה לשפר את יחס ההמרה של ההקלקות שלו. אז נניח שנעשה קמפיין יותר בועט ונשפר את יחס ההמרה של ההקלקות על הבאנר. האם כל הכבוד לנו? זהו, שלא. כי אולי הבאנו טראפיק זבל למחלקת המכירות. או לדוגמה נשפר את יחס ההמרה של קביעת הפגישות. כל מתקשר מגיע לפגישה. האם כל הכבוד לנו? זהו שלא. כי אולי אנחנו מביאים פגישות זבל למנהל המכירות. ולכן נקודת הייחוס שממנה מתחילים, היא שיחת המכירה הסופית עם הלקוח.

וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך שלנו אמורים להיות יחסי המרה אחרים מקמפיינים אחרים, בגלל קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה.

מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש שיחת מכירה, האם ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ומניתוח של שיחת המכירה הסופית עם הלקוח, ממנה נוכל להבין, מה ההתנגדויות של הלקוח, מי קהל היעד שלנו, איזה מסרים אנחנו צריכים להעביר לו, בהתאם למסרים שיעזרו לנו לסגור עסקה, ממנה אולי נבין היכן נמצא קהל היעד שלנו, ממנה נוכל להבין האם איך ומתי לפרסם לקהל היעד שלנו.

כי הכל מתחיל באיש המכירות. האם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו סוג שכן מגיע אליו, או שהוא רוצה לקוחות מסוג אחר מהלקוחות שמגיעים אליו. אם הוא רוצה לקוחות מסוג אחר, הרי שאולי צריכים לשנות את כל המשפך השיווקי מההתחלה שלו, להגדיר קהל יעד אחר, מסרים אחרים וכולי. ואם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו הסוג, אז אולי אפשרי להבין מהלקוח שכן רכש, מה הכאב של הלקוח וכולי, ומכך לגזור מסרים לקמפיין השיווקי.

ואם איש המכירות לא מצליח לסגור עסקה, הרי שלא משנה מה נעשה, בכל מקרה בסוף נהיה בבעיה. אלא אם כן, אנחנו מניחים שאין אפשרות לשפר את שיחת המכירה. וכל מה שצריך, זה אך ורק ליצור עוד ביקושים וליצור עוד פגישות מכירה וחוק המספרים הגדולים יעשה את שלו.

אבל ברמת העיקרון, הגיוני להתחיל מהחלק הקטן ביותר והקל ביותר והמחויב ביותר, שהוא שיחת המכירה. ואם אתה לא מצליח למכור למישהו פנים אל פנים בפגישה של שעה, למה שתצליח להביא קהל יעד רלוונטי לפגוש אותך. ולמרות שהטענה לא בהכרח נכונה, בפועל היא די הגיונית. כי המסר השיווקי בקמפיין, אמור להיות חלק מהמסרים שיש בשיחת המכירה עצמה.

ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום מקום אחר. דהיינו, להתחיל לנתח את תהליך המכירה. אם לדעתך תהליך המכירה טוב, עכשיו תנסה ללכת צעד אחד אחורה ותנסה להבין איך אתה גורם לאנשים לפגוש אותך ואיך לשפר את תהליך המכירה של פגישה פיזית. אם הצלחת לשפר ולגרום לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי.

ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ללקוח במשפך השיווקי, כדי לשפר את כל התהליך מתחילתו ועד סופו.

אם לדוגמה נגלה שהלקוח רוכש מאיתנו, בגלל כאב X ונרצה עוד לקוחות שרוצים לרכוש בגלל כאב X, אז ננסה לטרגט לקוחות שיש להם כאב X ונדבר איתם על דברים שקשורים לכאב X וכולי.

לסיכום: סוף מעשה במחשבה תחילה. וצריך להתחיל לחשוב מהסוף ולגזור לאחור. להתחיל ממה שבטוח נכון, שזה תהליך המכירה וממנו לגזור מסקנות שהן בסיכוי גבוה יותר נכונות וכולי. לעומת זאת, אם תתחיל מכל מקום אחר בתהליך, בסופו של דבר, אולי כשתגיע לשיפור תהליך המכירה, תגלה שאתה בכלל פונה לקהל היעד הלא נכון ותצטרך להתחיל לבנות את כל המשפך כולו מחדש. ולכן, חכם רואה את הנולד וכולי.
לקוחות מוצר נקודות התנגדויות מכירות בטלפון המשפך השיווקי לא עובד פגישה פיזית התנגדות מכירה כלום עסק צורות לחקור איך לדייק איך לדעת למה איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד איך לנתח איך לנתח משפך שיווקי איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד איך לתכנן איך לתכנן משפך שיווקי איך מנתחים משפך שיווקי ביצוע ביצועי קמפיין ביצועי קמפיין שיווקי ביצועים ביצועים של קמפיין דיוק דיוק קהל היעד דף נחיתה המרה המשפך השיווקי לא עובד השוואה השוואה בין קמפיינים חוק המספרים הגדולים טירגוט טירגוט שיווקי יחס המרה יחסי המרה יחסי המרה של דף נחיתה לדייק לדעת למה למה המשפך השיווקי לא עובד לנתח לנתח את תהליך המכירה לנתח משפך שיווקי לנתח משפך שיווקי שלא עובד לתכנן לתכנן משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי שלא עובד מי קהל היעד מכירה מכירות מספרים משפך מכירות משפך שיווקי משפך שיווקי שלא עובד ניתוח ביצועים של קמפיין ניתוח דף נחיתה ניתוח יחסי המרה ניתוח משפך מכירות ניתוח משפך שיווקי ניתוח תהליך ניתוח תהליך מכירה ניתוח תהליך שיווקי ניתוח תהליכים עובד עובדים קהל היעד קהל יעד קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים שיווק שיפור שיפור ביצועי קמפיין שיפור ביצועי קמפיין שיווקי שיפור ביצועים שיפור תפוקה תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך שיווק תהליך שיווקי תהליכי מכירה תהליכי שיווק תהליכים תכנון
חשיבות הדיוק בניסוח של שאלה, כל המוסיף גורע, אל תוסיף ולא תגרע, שובר שורות, האמת היא אחת, אין הרבה אמת, יותר מידי אמת, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לדייק את השאלה? למה לא להוסיף מילים מיותרות בניסוח שאלה?
חשיבות הדיוק בניסוח של שאלה, כל המוסיף גורע, אל תוסיף ולא תגרע, שובר שורות, האמת היא אחת, אין הרבה אמת, יותר מידי אמת, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לדייק את השאלה? למה לא להוסיף מילים מיותרות בניסוח שאלה?
... הדיוק בניסוח של שאלה, כל המוסיף גורע, אל תוסיף ולא תגרע, שובר שורות, האמת היא אחת, אין הרבה אמת, יותר מידי אמת, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לדייק את השאלה? למה לא להוסיף מילים מיותרות בניסוח שאלה? מדוע חשוב לדייק בניסוח של שאלות? אליעד כהן מסביר את חשיבות הדיוק בניסוח שאלות ואת הסכנה שבהוספת מילים מיותרות. על פי אליעד, כאשר אדם שואל שאלה, בין אם את עצמו ... גם מחסיר מילים או שאלות אחרות שהיית צריך לשאול. מה החשיבות של דיוק מלא ולא חלקי? אליעד כהן נותן דוגמה ממעבדה שבה יש לייצר בדיוק 100 קג מחומר מסוים. אם התוצאה ... כניסתו מצביעה על בעיה משמעותית יותר במערכת שמאפשרת את כניסתו. לכן, דיוק מלא ולא חלקי הוא חיוני, כי סטייה קטנה עלולה להצביע על בעיה הרבה יותר גדולה. כיצד ניסוח מדויק ... שאינן נחוצות, ולכן אדם שמוסיף מילים בשאלה הוא בהכרח אדם שאינו מדייק מספיק בחשיבתו. ההמלצה שלו היא להתאמן על הורדת מילים מיותרות מהשאלות שלנו, וכך לחשוף את השאלות המדויקות והאמיתיות שאנחנו רוצים לשאול. איך לדייק בניסוח שאלות? מדוע כל המוסיף גורע? למה צריך לדייק בשאלות? מה המשמעות של האמת היא אחת? כיצד לנסח שאלות בצורה נכונה? למה לא להוסיף מילים מיותרות ...
איך להיצמד לאמת? איך להקשיב ללב? איך להקשיב לשכל? איך להגיע להארה? איך לדייק בדיבור? איך לומר את האמת? איך לחפש את האמת? איך לגלות את האמת? איך לדעת מהי האמת?
איך להיצמד לאמת? איך להקשיב ללב? איך להקשיב לשכל? איך להגיע להארה? איך לדייק בדיבור? איך לומר את האמת? איך לחפש את האמת? איך לגלות את האמת? איך לדעת מהי האמת?
... לשכל? איך להגיע להארה? איך לדייק בדיבור? איך לומר את האמת? איך לחפש את האמת? איך לגלות את האמת? איך לדעת מהי האמת? איך להיצמד לאמת בצורה ... אחר יוכל להראות לו טעות או אי - דיוק במחשבה שלו. אליעד כהן הסביר כי להצמד לאמת פירושו לחשוב מחשבות ולהביע דעות רק כאשר האדם בטוח ב - 100% ... דבר לא טוב, יצר הרגל של שתיקה ודייק מאוד בדיבורו. לאחר תקופה שבה התחיל לדבר יותר מבלי לחשוב קודם על התכלית, התברר לו שהדיבור הזה נעשה טבעי ... הגיע לאמת האבסולוטית שלו. מהו דיוק אמיתי בדיבור ובמחשבה? אליעד מציג הבחנה חשובה בין דיוק לבין תכלית: דיוק אין פירושו בהכרח לדבר עם תכלית ברורה או להימנע מדיבורים סתמיים, אלא להיות בטוח במה שאתה אומר. לדוגמה, ... בטוח במאה אחוז שאכן יש אור, זהו דיוק . אם אתה אומר יש חושך כשבעצם יש אור, זו אמירה לא מדויקת. כלומר, הדגש הוא לא על המטרה של הדברים, אלא על ... לאמת? מהי אמת מוחלטת? איך לדייק בדיבור? האם הרגל יוצר אמת? איך להקשיב ללב? איך לחפש את האמת? ...
הכנה רוחנית, להיות ראוי לדעת את האמת, חיפוש עצמי, מודעות עצמית, התפתחות אישית, חיפוש רוחני, איך לשאול שאלות? איך לדייק בדיבור? איך להתפתח רוחנית? הבדל בין יש לאין, שכל אלוהי
הכנה רוחנית, להיות ראוי לדעת את האמת, חיפוש עצמי, מודעות עצמית, התפתחות אישית, חיפוש רוחני, איך לשאול שאלות? איך לדייק בדיבור? איך להתפתח רוחנית? הבדל בין יש לאין, שכל אלוהי
... איך לשאול שאלות? איך לדייק בדיבור? איך להתפתח רוחנית? הבדל בין יש לאין, שכל אלוהי איך הכנה רוחנית מסייעת בהבנת ... את הדרך שבה ניתן לדייק את השאלות המנטליות ולהתפתח רוחנית בעזרת מחשבה מדויקת. לאורך השיחה, הוא משלב רעיונות ... רוחני או אישי היא לדייק את השאלות שנשאלות. הוא מסביר שכששואלים שאלה לא מדויקת, קשה לקבל תשובה נכונה. ככל ... נכונה, לדעת כיצד לדייק את המחשבות, ולסגל דרכי חשיבה שיכולות להוביל את האדם להבנה רוחנית גבוהה יותר. השאלות ... שאלות רוחניות כיצד לדייק בשאלות התפתחות אישית ורוחנית הכנה מנטלית הבנה מנטלית בעולם הרוחני שכל אלוהי ...
איך לשאול שאלה בצורה מדוייקת? איך לשאול שאלה נכון? איך לנסח שאלה מדוייקת? מספר המילים בשאלה, מספר המושגים בשאלה, לצמצם את השאלה, ניסוח נכון של שאלה, לקלוע אל השערה, איך לדייק שאלה? איך להיות מדוייק?
איך לשאול שאלה בצורה מדוייקת? איך לשאול שאלה נכון? איך לנסח שאלה מדוייקת? מספר המילים בשאלה, מספר המושגים בשאלה, לצמצם את השאלה, ניסוח נכון של שאלה, לקלוע אל השערה, איך לדייק שאלה? איך להיות מדוייק?
... לקלוע אל השערה, איך לדייק שאלה? איך להיות מדוייק? איך לנסח שאלה בצורה מדויקת? כאשר בן אדם שואל שאלה ומנסח אותה מחדש, עליו להקפיד ולוודא שכל מילה בשאלה תהיה מדויקת, ברורה ... משתנה מניסוח לניסוח, לא מדייק במהות השאלה שלו. מדוע שינוי במילים של שאלה מעיד על חוסר דיוק? הסיבה לכך פשוטה: אם אדם טוען שהוא חוזר על אותה השאלה בדיוק, אך משנה מילים וסדר, זה מעיד שבראשו השאלה כלל לא הייתה מדויקת מלכתחילה. אדם שמדייק בניסוח, יוכל לחזור על אותה השאלה באופן מדויק, כי הוא בחר מראש כל מילה בצורה אופטימלית ובכוונה תחילה. מי שמוסיף או גורע מילים באופן לא מודע, לא היה ... במושגים מרובים מקשה על דיוק השאלה? אליעד כהן מסביר שככל שיש יותר מושגים בשאלה, כך קשה יותר לדייק אותה. הוא נותן דוגמה עם הביטוי: הופיעו כאבים ואחר כך נעלמו. הביטוי הזה מכיל מושגים רבים שניתן היה אולי לצמצם או להבהיר טוב יותר. המושגים הופיעו, ... מספר המילים תמיד מוביל לדיוק השאלה? אליעד מסביר שלעיתים ניתן לצמצם את מספר המילים, אך אין זו המטרה בפני עצמה. המטרה היא לדייק את השאלה, והדיוק נובע מתוך שימוש במילים מדויקות ובמינימום מושגים. צמצום מילים סתמי אינו מועיל אם הוא גורם לשאלה להיות לא ברורה. הוא נותן דוגמה: הופיעו כאבים ואחר כך ... ולכן חשוב להקפיד על הדיוק המוחלט של השאלה. איך נדע אם השאלה שלנו מדויקת באמת? אליעד אומר שהדרך לבדוק אם השאלה באמת מדויקת היא לשאול אותה שוב ולוודא שאין שום שינוי בניסוח. אם ... לצמצם שאלות? למה חשוב לדייק בשאלות? מה החשיבות של בחירת מילים נכונה בשאלות? כיצד לבנות שאלה אופטימלית? איך להשיג תשובות מדויקות? ...
לרצות את מה שקורה, חוק השתוות הצורה, איך להיצמד לאמת? איך לדייק בדיבור? רצון אין סוף, השתוות עם המציאות, אחדות עם המציאות, לרצות את המציאות, לרצות את הכל
לרצות את מה שקורה, חוק השתוות הצורה, איך להיצמד לאמת? איך לדייק בדיבור? רצון אין סוף, השתוות עם המציאות, אחדות עם המציאות, לרצות את המציאות, לרצות את הכל
... את מה שקורה, חוק השתוות הצורה, איך להיצמד לאמת? איך לדייק בדיבור? רצון אין סוף, השתוות עם המציאות, אחדות עם המציאות, לרצות את המציאות, לרצות את הכל מה ... מאוחדים לכדי רצון יחיד ובלתי מותנה, שהוא הרצון במה שישנו כרגע. כיצד לדייק בדיבור ולהיצמד לאמת? אליעד מסביר שהיצמדות לאמת ודייקנות בדיבור מתחילות ביכולת של האדם לדבר ... אומר שהיא רוצה להיות דואגת, טובה, או שהיא רוצה לשמור על המצב הקיים. כדי לדייק בדיבור, האדם צריך להימנע מלהשתמש במושגים שהוא לא מבין עד הסוף, ולדבר בשפה ברורה שמבטאת את ... שקורה? מה זה חוק השתוות הצורה? איך להגיע לרצון אינסוף? איך להיצמד לאמת ולדייק בדיבור? כיצד להגיע לאחדות עם המציאות? מהו רצון מוחלט? ...
תשובות לשאלות, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך למצוא תשובה לשאלה? שאלה אחת בבת אחת, כמה שאלות בו זמנית? איך שואלים שאלה? מהי שאלה נכונה? איך לנסח שאלה? איך לשאול שאלה בצורה ברורה? שאלות ותשובות, שאלה עם כמה פירושים
תשובות לשאלות, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך למצוא תשובה לשאלה? שאלה אחת בבת אחת, כמה שאלות בו זמנית? איך שואלים שאלה? מהי שאלה נכונה? איך לנסח שאלה? איך לשאול שאלה בצורה ברורה? שאלות ותשובות, שאלה עם כמה פירושים
... השאלה חייבת להיות אחת, ולא מורכבת ממספר שאלות. בדרך זו, התשובה תהיה ממוקדת וברורה, ויכולת ההבנה וההכרה שלה תשתפר. איך לדייק שאלה? איך להגדיר שאלה? לשאול רק שאלה אחת שאלה עם פירוש אחד הפירושים של השאלה איך לשאול שאלה בצורה נכונה? כאשר אדם שואל שאלה, הוא יכול להפנות אותה לאחרים ... מורכבות או שאלות שנראה שאין להן תשובה. דרך החיפוש באתר ניתן לקבל מידע נוסף וכלים מעשיים להתמודדות עם שאלות מכל סוג שהוא. איך לדייק שאלה? איך להגדיר שאלה? לשאול רק שאלה אחת שאלה עם פירוש אחד הפירושים של השאלה איך לדייק שאלה? איך להגדיר שאלה? לשאול רק שאלה אחת, שאלה עם פירוש אחד, הפירושים של השאלה ...
סודות הרצון, איך עובד הרצון העצמי? ריגרסיה, לשנות רצונות, רגרסיה, לשלוט ברצון, החלפת רצונות, שינוי הרגלים, שינוי דפוסי חשיבה, שינוי דפוסי התנהגות, להחליף רצונות, רצון שקרי, רצון אמיתי, שכנוע עצמי
סודות הרצון, איך עובד הרצון העצמי? ריגרסיה, לשנות רצונות, רגרסיה, לשלוט ברצון, החלפת רצונות, שינוי הרגלים, שינוי דפוסי חשיבה, שינוי דפוסי התנהגות, להחליף רצונות, רצון שקרי, רצון אמיתי, שכנוע עצמי
... אליעד מציין שמישהו מנסה להבין את השאלות שהוא שואל. הוא מציין שמישהו שלא מדייק בשאלותיו פוגע בעצמו, כי אם היה שואל את השאלה המדויקת, לא היה צריך לשאול שום דבר נוסף. השאלה הלא מדויקת נובעת מהמקום שבו האדם מנסה לשקר את ... זאת לא האמת יש פחות רצון לדיאטה. ש: פחות רצון לא משנה. אליעד: לא אל לא משנה תדייק אתה יודע, איך מתחילות שאלות כי אתה לא מדייק במשהו לא מדייק אומר לא משנה, איך מתחילות מוסר אינפורמציה לא נכונה ואתה אומר טוב מה זה משנה עוד אינפורמציה לא נכונה מה זה משנה ואז שתיהן נהיה לך סתירה ואתה ... הוא מנסה לבדוק את הדבר. ש: אוקי אני לא דייקתי בשאלה אני מנסה להבין איך לדייק בשאלה. אליעד: עכשיו למה הוא אומר אני מנסה להבין איך לדייק בשאלה כי הוא מלכתחילה מנסה לשקר, מה זאת אומרת אם הוא היה שואל את מה שהוא רוצה לשאול הוא היה שואל את מה שהוא רוצה לשאול וזהו אבל הוא מלכתחילה ...
דיוק, האם לדייק בדיבור עם אנשים? האם לדבר בצורה מדויקת? האם לשקר לאנשים? האם לומר את האמת? האם לומר את כל האמת? האם להיות אמיתי? האם להיצמד לאמת? לשקר לעצמך, לשקר לאחרים, דיוק בדיבור מול אנשים, מתי לא להיצמד לאמת? מתי לשקר?
דיוק, האם לדייק בדיבור עם אנשים? האם לדבר בצורה מדויקת? האם לשקר לאנשים? האם לומר את האמת? האם לומר את כל האמת? האם להיות אמיתי? האם להיצמד לאמת? לשקר לעצמך, לשקר לאחרים, דיוק בדיבור מול אנשים, מתי לא להיצמד לאמת? מתי לשקר?
... האם לדייק בדיבור עם אנשים? האם לדבר בצורה מדויקת? האם לשקר לאנשים? האם לומר את האמת? האם לומר את כל האמת? האם להיות אמיתי? האם להיצמד לאמת? לשקר לעצמך, לשקר לאחרים, דיוק בדיבור מול אנשים, מתי לא להיצמד לאמת? מתי לשקר? האם חשוב לדייק בדיבור עם אנשים? אליעד כהן מסביר את סוגיית הדיוק בדיבור ומדגיש שהשאלה אם צריך לדייק בדיבור עם אנשים תלויה בנסיבות. לדבריו, לדייק פירושו לומר את הדברים בדיוק כפי שהם. למשל, כאשר הכוס מלאה רק למחצה, לומר שהיא חצי מלאה או חצי ריקה, ולא סתם לומר שהיא מלאה. ... היא להציג את המציאות בדיוק מרבי ובצורה מדויקת ככל שניתן. מה המשמעות של להיות מדויק עם עצמך? אליעד כהן מדגיש שהדיוק עם עצמך הוא החשוב ביותר. אדם שרוצה להרגיש טוב, להצליח בחיים, ולפתח את השכל שלו בצורה משמעותית חייב לדייק עם עצמו. המשמעות היא שצריך להקפיד על דיוק מוחלט בכל מחשבה, בכל אות, בכל פסיק ובכל נשימה, ולוודא שהמילים שאתה אומר לעצמך משקפות בדיוק את המציאות כפי שהיא. הדיוק הזה מאפשר הבנה עמוקה יותר של המציאות, הבנה שמובילה להרגשה טובה יותר, להגשמת משאלות, ולהצלחה בתחומים שונים. האם תמיד כדאי לדייק בדיבור עם אנשים אחרים? לפי אליעד כהן, בשונה מהדיוק העצמי, לא תמיד כדאי לדייק בדיבור עם אחרים. לפעמים כדאי לדייק מאוד, לפעמים כדאי לדייק באופן חלקי, לפעמים עדיף לשקר, ולפעמים עדיף לומר רק חצי מהאמת. הכל תלוי בנסיבות, בהקשר ובמטרה שהאדם מנסה להשיג. לדוגמה, אם אדם מבצע פרזנטציה למכירת מוצר ללקוח, לא תמיד כדאי לו להיצמד לדיוק מוחלט. יכול להיות שהדיוק יתרום לתחושה של הלקוח שהמוצר פחות אטרקטיבי, והלקוח לא יקנה. במקרה כזה, הדיוק הוא לא מדויק - הוא פוגע בהשגת המטרה. במקום זה, עדיף שלעתים הוא ידייק, לעיתים ישמע כאילו הוא מדייק, ולעיתים יעמיד פנים שהוא מדייק, או אפילו ישקר או יסלף את האמת, אם זה ישרת את המטרה שלו למכור את המוצר. מתי הדיוק הופך ללא מדויק? אליעד מסביר שתפיסת העולם שאומרת שצריך תמיד לדייק היא עצמה אינה מדויקת, כי לפעמים אדם כל כך עסוק בניסיון לדייק עד שהוא פוגע ביכולת שלו להשיג את מטרתו. במקרה כזה, דווקא ההתעקשות על דיוק יתר פוגעת בדיוק ובתוצאה הרצויה. לדבריו, לפעמים הדיוק המוחלט עם אדם אחר דווקא מרחיק אותנו מהמטרה שלנו. מה ההבדל בין לדייק עם עצמך לבין לדייק מול אחרים? לדברי אליעד כהן, ההבדל בין הדיוק העצמי לבין הדיוק מול אנשים אחרים הוא עצום. מול עצמך,
טוב ורע, לקבל את הטוב, לקבל את הרע, לא להקצין, לדייק בעובדות, יתרונות וחסרונות, יתרון יחסי, יתרון מוחלט, חיסרון יחסי, חיסרון מוחלט, פרופורציה נכונה
טוב ורע, לקבל את הטוב, לקבל את הרע, לא להקצין, לדייק בעובדות, יתרונות וחסרונות, יתרון יחסי, יתרון מוחלט, חיסרון יחסי, חיסרון מוחלט, פרופורציה נכונה
... ורע, לקבל את הטוב, לקבל את הרע, לא להקצין, לדייק בעובדות, יתרונות וחסרונות, יתרון יחסי, יתרון מוחלט, חיסרון יחסי, חיסרון מוחלט, פרופורציה ... של חסרונות. הוא יכול להחליט שהוא מקבל את זה מפני שהיתרונות גוברים על החסרונות, אבל עליו לזכור שהוא אינו יכול להגיד לאחרים שכל ההחלטה הייתה טובה באופן מוחלט. עליו לדייק ולהודות גם בחסרונות הקיימים. איך לדייק נכון בהחלטות ובתיאור המציאות? אליעד מדגיש שהנטייה הטבעית של אנשים היא להקצין, בין אם לטוב ...
גישור משפחתי, פתרון סכסוכים, גישור קונפליקט במשפחה, לגשר בין אנשים, בעיות במשפחה, קצר בתקשורת, בעיות בתקשורת, הורים וילדים, חינוך ילדים, מערכות יחסים, מגשר משפחתי, אימון משפחתי
גישור משפחתי, פתרון סכסוכים, גישור קונפליקט במשפחה, לגשר בין אנשים, בעיות במשפחה, קצר בתקשורת, בעיות בתקשורת, הורים וילדים, חינוך ילדים, מערכות יחסים, מגשר משפחתי, אימון משפחתי
... אליעד מדגיש שזה לא בהכרח אומר שהפרשנות של אותו אדם נכונה, אלא שהפרשנות נובעת מתפיסת עולם סובייקטיבית. למה נוצר קושי להבין מסרים עקיפים? אחד הגורמים לקושי הוא חוסר דיוק בתקשורת. אליעד מביא דוגמה של שיחה בין בן לאמו, שבה הבן ... אנשים נוטים לפעמים להגזים בתגובותיהם (דרמטיזציה), וכך נוצר רושם שהם מכחישים באופן מוחלט דברים שברור לשני הצדדים שהם כן מבינים. כדי לפתור זאת, אליעד מציע שכל צד ינסה לדייק בדבריו. כאשר מישהו שואל שאלה, האדם הנשאל לא צריך לומר אני לא ... היא לשחרר, ולא לנסות לפרש כל סימן. לא תמיד חייבים להבין למה אדם עשה פעולה כזו או אחרת. אפשר פשוט להחליט שזה לא משנה לך, ובכך למנוע עומס נפשי מיותר. מהו תפקידו של דיוק בדיבור במערכות יחסים? אליעד כהן מדגיש שוב ושוב את החשיבות העצומה של דיוק בדיבור במערכות יחסים. הוא טוען שאם אנשים יתרגלו לדבר רק ... סכסוכים משפחתיים, שיפור מערכות יחסים ומניעת בעיות בתקשורת בין הורים לילדים ובין בני זוג. איך להבין מסרים עקיפים? מה עושים כשיש קצר בתקשורת במשפחה? מה זה NLP? איך לדייק בדיבור? כיצד להתמודד עם פרשנויות שגויות? איך למנוע סכסוכים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לדייק?, איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לדייק?, איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הכוונה אישית, ייעוץ נפשי מומלץ, אימון עסקי בתחום איך לדייק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 11_08_2025 השעה 10:03:43 - wesi1