אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לתכנן? ✔ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ולמה המשפך השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ועוד.

אז משפך שיווקי, זה כינוי לתהליך השיווק, שהוא בצורה של משפך, רחב למעלה וצר למטה. והכוונה היא שתהליך השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך.

ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי שלך. דהיינו, אתה לא סוגר מספיק עסקאות כמו שאתה רוצה. וזה יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. לדוגמה, אתה לא מפרסם לקהל היעד הנכון, אתה לא מפרסם במקום הנכון, לא ברור לך מיהו קהל היעד שלך, המסרים לקהל היעד, לא טובים, הטירגוט לא מספיק טוב, או שדפי הנחיתה לא מספיק טובים, או שמחלקת הטלמרקטינג שמקבלת את השיחות הנכנסות או שעושה את השיחות היוצאות, לא עובדת מספיק טוב, או שאולי משהו נופל בתהליך תיאום הפגישה, או שמשהו נופל בפגישה עצמה עם מנהל המכירות, או שאולי בכלל יש בעיה בתמחור, או במוצר, או בתחרות של המוצר וכולי.

בשורה התחתונה, אתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי ואתה צריך ורוצה לדעת איך לנתח את המשפך השיווקי, כדי לדעת מה לשפר במשפך. אז איך מנתחים משפך שיווקי ואיך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד?

ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לנתח משפך שיווקי. לדוגמה אפשרות אחת, תהיה לקחת כל חלק מהתהליכים של המשפך ולבחון אותו בפני עצמו ולחשוב האם אפשרי לעשות אותו יותר טוב. לדוגמה, לנסות לשפר את דף הנחיתה, ביחס לתנועה שכן נכנסת אליו. או לנסות לשפר את איכות שיחת המכירה של איש המכירות, בלי קשר לכלום. או לנסות לשפר את הפרסומות ולנסות להגדיל את יחס ההמרה של הפרסומות שלך וכיו"ב.

דהיינו, השיטה אומרת, קח כל חלק במשפך ותסתכל עליו בפני עצמו ותנסה להבין האם הוא אופטימאלי בפני עצמו כיחידה בודדת. האם יש לך רעיונות איך לשפר אותו בפני עצמו וכולי.

אפשרות נוספת תהיה, לנסות לבחון את התהליך בכללותו, חלק אחד ביחס לחלק השני, ביחס למה שאנחנו מצפים שיקרה במשפך שיווקי טוב. דהיינו, ננתח את כל החלקים של התהליך אחד ביחס לשני, ונראה איפה יחסי ההמרה הכי גרועים. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה שבין החשיפות של הפרסומות, לבין הקליקים. ונבדוק את יחסי ההמרה שבין הקליקים, לבין אנשים שהשאירו ליד בדף הנחיתה. ונבדוק את יחס ההמרה שלהם לפגישה פרונטאלית. ונבדוק את יחס ההמרה לעסקה בפועל. ואז נראה היכן יחסי ההמרה הכי גרועים ומשם נתחיל להשתפר.

והבדיקה תהיה, של העובדות של מה שקורה בפועל, ביחס למה שנראה לנו הגיוני שיקרה. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה בין הקליקים לבין השארת הלידים בדף הנחיתה. ואם היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי.

אבל הגישה הנכונה לנתח משפך שיווקי, היא להתחיל מהחלק הקטן ביותר, החלק הוודאי ביותר וממנו לגזור לאחור. דהיינו, מי שרוצה לנתח את המשפך השיווקי, צריך להתחיל מהסוף, מהחלק שהוא בטוח נכון, מהחלק שהוא הכרחי, בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שאי אפשר בלעדיו בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שכל המשפך השיווקי תלוי בו, והוא החלק של סוף משפך המכירה. דהיינו, שיחת המכירה עם הלקוח.

דהיינו, צריך להתחיל מהתחנה הסופית של המשפך השיווקי. שהיא, החלק שהוא מחויב ובטוח נכון במשפך המכירה, שהיא שיחת המכירה הפיזית עם הלקוח. צריך להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן משפך שיווקי), כל המשפך השיווקי, כל התכנים שלו, הטירגוט שלו, המסרים שלו, הכל כולל הכל בנוי ומתחיל מהחלק הסופי, שהוא שיחת המכירה עם הלקוח.

ולמה להתחיל לחקור את שיחת המכירה ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח שיחת המכירה. ואני אסביר.

ניקח לדוגמה, את השיטה הראשונה, שאומרת בא ננסה לשפר כל חלק בפני עצמו. הבעיה שלה היא, שלא ברור באמת, מה באמת צריך לשפר. לדוגמה, ניקח את הבאנר וננסה לשפר את יחס ההמרה של ההקלקות שלו. אז נניח שנעשה קמפיין יותר בועט ונשפר את יחס ההמרה של ההקלקות על הבאנר. האם כל הכבוד לנו? זהו, שלא. כי אולי הבאנו טראפיק זבל למחלקת המכירות. או לדוגמה נשפר את יחס ההמרה של קביעת הפגישות. כל מתקשר מגיע לפגישה. האם כל הכבוד לנו? זהו שלא. כי אולי אנחנו מביאים פגישות זבל למנהל המכירות. ולכן נקודת הייחוס שממנה מתחילים, היא שיחת המכירה הסופית עם הלקוח.

וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך שלנו אמורים להיות יחסי המרה אחרים מקמפיינים אחרים, בגלל קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה.

מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש שיחת מכירה, האם ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ומניתוח של שיחת המכירה הסופית עם הלקוח, ממנה נוכל להבין, מה ההתנגדויות של הלקוח, מי קהל היעד שלנו, איזה מסרים אנחנו צריכים להעביר לו, בהתאם למסרים שיעזרו לנו לסגור עסקה, ממנה אולי נבין היכן נמצא קהל היעד שלנו, ממנה נוכל להבין האם איך ומתי לפרסם לקהל היעד שלנו.

כי הכל מתחיל באיש המכירות. האם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו סוג שכן מגיע אליו, או שהוא רוצה לקוחות מסוג אחר מהלקוחות שמגיעים אליו. אם הוא רוצה לקוחות מסוג אחר, הרי שאולי צריכים לשנות את כל המשפך השיווקי מההתחלה שלו, להגדיר קהל יעד אחר, מסרים אחרים וכולי. ואם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו הסוג, אז אולי אפשרי להבין מהלקוח שכן רכש, מה הכאב של הלקוח וכולי, ומכך לגזור מסרים לקמפיין השיווקי.

ואם איש המכירות לא מצליח לסגור עסקה, הרי שלא משנה מה נעשה, בכל מקרה בסוף נהיה בבעיה. אלא אם כן, אנחנו מניחים שאין אפשרות לשפר את שיחת המכירה. וכל מה שצריך, זה אך ורק ליצור עוד ביקושים וליצור עוד פגישות מכירה וחוק המספרים הגדולים יעשה את שלו.

אבל ברמת העיקרון, הגיוני להתחיל מהחלק הקטן ביותר והקל ביותר והמחויב ביותר, שהוא שיחת המכירה. ואם אתה לא מצליח למכור למישהו פנים אל פנים בפגישה של שעה, למה שתצליח להביא קהל יעד רלוונטי לפגוש אותך. ולמרות שהטענה לא בהכרח נכונה, בפועל היא די הגיונית. כי המסר השיווקי בקמפיין, אמור להיות חלק מהמסרים שיש בשיחת המכירה עצמה.

ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום מקום אחר. דהיינו, להתחיל לנתח את תהליך המכירה. אם לדעתך תהליך המכירה טוב, עכשיו תנסה ללכת צעד אחד אחורה ותנסה להבין איך אתה גורם לאנשים לפגוש אותך ואיך לשפר את תהליך המכירה של פגישה פיזית. אם הצלחת לשפר ולגרום לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי.

ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ללקוח במשפך השיווקי, כדי לשפר את כל התהליך מתחילתו ועד סופו.

אם לדוגמה נגלה שהלקוח רוכש מאיתנו, בגלל כאב X ונרצה עוד לקוחות שרוצים לרכוש בגלל כאב X, אז ננסה לטרגט לקוחות שיש להם כאב X ונדבר איתם על דברים שקשורים לכאב X וכולי.

לסיכום: סוף מעשה במחשבה תחילה. וצריך להתחיל לחשוב מהסוף ולגזור לאחור. להתחיל ממה שבטוח נכון, שזה תהליך המכירה וממנו לגזור מסקנות שהן בסיכוי גבוה יותר נכונות וכולי. לעומת זאת, אם תתחיל מכל מקום אחר בתהליך, בסופו של דבר, אולי כשתגיע לשיפור תהליך המכירה, תגלה שאתה בכלל פונה לקהל היעד הלא נכון ותצטרך להתחיל לבנות את כל המשפך כולו מחדש. ולכן, חכם רואה את הנולד וכולי.
איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון כאב של לקוח ניתוח תהליכים יעד סיכוי לגלות קהל יעד מחויב מה בטוח נכון סגירת עסקה איך לדייק איך לדעת למה איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד איך לנתח איך לנתח משפך שיווקי איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד איך לתכנן איך לתכנן משפך שיווקי איך מנתחים משפך שיווקי ביצועי קמפיין ביצועי קמפיין שיווקי ביצועים ביצועים של קמפיין דיוק דיוק קהל היעד דף נחיתה המרה המשפך השיווקי לא עובד השוואה השוואה בין קמפיינים חוק המספרים הגדולים טירגוט טירגוט שיווקי יחס המרה יחסי המרה יחסי המרה של דף נחיתה לדייק לדעת למה למה המשפך השיווקי לא עובד לנתח לנתח את תהליך המכירה לנתח משפך שיווקי לנתח משפך שיווקי שלא עובד לתכנן לתכנן משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי שלא עובד מי קהל היעד מכירה מכירות מספרים משפך מכירות משפך שיווקי משפך שיווקי שלא עובד ניתוח ביצועים של קמפיין ניתוח דף נחיתה ניתוח יחסי המרה ניתוח משפך מכירות ניתוח משפך שיווקי ניתוח תהליך ניתוח תהליך מכירה ניתוח תהליך שיווקי ניתוח תהליכים עובד עובדים קהל היעד קהל יעד קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים שיווק שיפור שיפור ביצועי קמפיין שיפור ביצועי קמפיין שיווקי שיפור ביצועים שיפור תפוקה תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך שיווק תהליך שיווקי תהליכי מכירה תהליכי שיווק תהליכים תכנון
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות איך לתכנן דברים בצורה נכונה מהסוף להתחלה? כאשר אדם רוצה לתכנן דברים, לנהל פרויקטים או לבצע משימות מורכבות בצורה יעילה, עליו להשתמש בשיטה של תכנון מהסוף להתחלה. אליעד מסביר ששיטה זו מאפשרת ליצור סדר וארגון, להקטין את חוסר הוודאות ולהפחית את האפשרויות שצריך לבדוק ... הסופית. העיקרון המרכזי הוא לחשוב על התוצאה הסופית וללכת אחורה בציר הזמן כדי להבין כיצד להשיג אותה. מהי שיטת תכנון מהסוף להתחלה בעזרת דוגמת ארוחת הערב? אליעד נותן דוגמה מפורטת: נניח שאתה רוצה שהילד שלך יאכל איתך ארוחת ערב. ... כעת, לאחר שתכננת מהסוף להתחלה, קל לבצע את השלבים לפי הסדר שהוגדר מראש. כיצד להביא יותר לקוחות לעסק בעזרת תכנון מהסוף להתחלה? אליעד נותן דוגמה נוספת בתחום העסקי. נניח שיש לך חנות ירקות ואתה רוצה למשוך לקוחות. התהליך מתחיל ... חובה להתחיל להכין את הקצפת. בשיטה זו ניתן לתכנן ביעילות משימות מורכבות עם אילוצי זמן רבים. איך לקבל החלטות בתכנון על ידי זיהוי מה בטוח נכון? אליעד מסביר שתכנון הוא בעצם סוג של ספק. בכל מצב של ספק או חוסר ודאות, הדבר הראשון שיש לשאול הוא: מה בטוח ... מצמצם את האפשרויות. למה חשוב לדייק במטרה הסופית? אליעד מדגיש שככל שהמטרה הסופית תהיה מוגדרת יותר ומדויקת יותר, כך התכנון יהיה מוצלח יותר. אם ברור לך בדיוק לאן אתה רוצה להגיע, תוכל לבחור את הדרך היעילה ביותר לשם. לדוגמה, ... יודע שאתה צריך להגיע למקום מסוים בירושלים, תוכל לתכנן מסלול מדויק ולחסוך זמן ופקקים. לסיכום, מה צריך לזכור לגבי תכנון נכון של תהליכים ומשימות מורכבות? לחשוב מהסוף להתחלה. לשאול תמיד: מה בטוח נכון?. לפרק משימות מורכבות לשלבים קטנים וברורים. ... מציע שככל שאדם מפתח את יכולות החשיבה שלו, הוא יוכל לתכנן במהירות וביעילות רבה יותר. איך לקבל החלטות בתהליך תכנון? איך לתכנן לפי אילוצים? איך למצוא את צוואר הבקבוק? מה זה תכנון מהסוף להתחלה? איך להחליט בקלות? איך לנהל פרויקטים? איך לעשות סדר בבלאגן? איך לתכנן דברים? תכנון מהסוף להתחלה! כאשר בן אדם רוצה להשיג מטרה מסוימת, השאלה היא איך לתכנן את הדרך להגשמתה. אחת השיטות היעילות ביותר לתכנון היא לחשוב מהסוף להתחלה. כלומר, להתחיל מהתוצאה הסופית הרצויה ולחזור אחורה בשלבים כדי להבין כיצד להגיע לשם. דוגמה לתכנון מהסוף להתחלה - לגרום לילד לאכול ארוחת ערב נניח שהמטרה שלך היא לגרום לילדך לשבת איתכם לארוחת ערב. אם תיגש למשימה ללא תכנון, תנסה לשכנע אותו בדרכים שונות ואולי תיכשל. לעומת זאת, אם תתחיל מהסוף להתחלה, תוכל לבנות תהליך מתודולוגי: בסוף התהליך: ... נאמר לו שאם ישב לשולחן, יקבל את התגמול. כעת, כשהדרך ברורה, אפשר לפעול בהיגיון ולבצע את השלבים מההתחלה לסוף. תכנון עסקי - איך להביא יותר לקוחות אם יש לך חנות ירקות ואתה רוצה למלא אותה בלקוחות, תהליך החשיבה מהסוף ... לפני כן: החנות קיבלה חשיפה, פרסום ושיווק. מכאן המסקנה היא שיש להתמקד בפרסום, ביצירת מודעות, בשיפור חוויית הלקוח וכדומה. תכנון תהליך מורכב - הכנת ארוחה נניח שעליך להכין שלוש מנות בזמן מוגבל - מנה ראשונה, עיקרית וקינוח. אם תתחיל לבשל ללא תכנון, ייתכן שתיתקל בבעיות זמן. לכן, יש לתכנן כך: בסוף: שלוש המנות מוכנות ומוגשות. לפני כן: הקינוח שהצריך שעה של ... כך ניתן לתכנן בצורה מסודרת ולהימנע מתחושת עומס וחוסר כיוון. מסקנה - לחשוב תמיד מהסוף להתחלה בין אם מדובר בתכנון עסקי, תכנון ארוחה, פתרון בעיות או כל משימה אחרת, הדרך היעילה ביותר היא להתחיל מהתוצאה הרצויה ולבנות את הדרך חזרה. תכנון מהסוף להתחלה מאפשר להימנע מהפתעות, לצמצם אפשרויות לא רלוונטיות, לזהות צווארי בקבוק ולייעל את הביצוע. איך לקבל החלטות תכנון וניהול זמן איך להגדיר מטרות ניהול פרויקטים פתרון בעיות שיפור יכולות חשיבה איך לפתח את השכל איך לקבל החלטות בתהליך תכנון? צמצום אפשרויות הבחירה בקבלת החלטה, איך להחליט יותר בקלות? איך לתכנן סדר יום? איך מתכננים דברים? מהו תכנון יעיל? איך לתכנן לטווח רחוק? חכם רואה את הנולד, מה מחויב? סוף מעשה במחשבה תחילה, תכנון לטווח קצר, תכנון לטווח רחוק, איך להקים עסק? איך לתכנן תוכנית? הדרכה למנהלים, מנטורינג למנהלים, מנטורינג לעסקים, מנטורינג לחיים, מנטורינג להצלחה, מנטורים ליזמים, מנטורים למכירות, איך לתכנן משהו? איך לתכנן ביצוע משימה? איך לתכנן משימה? תהליך תכנון, לחשוב על הסוף, איך להסיר ספק? איך לקבל החלטות בקלות? איך להחליט בקלות? איך להתלבט פחות? תכנון ושיפור תהליכים, תכנון אסטרטגי, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן ביעילות? מאיפה להתחיל? איך להתחיל? ביצוע משימות, יותר מידי משימות, איך לעשות ... לסדר את הזמן? איך מנהלים זמן נכון? איך לנהל זמן נכון? איך לנהל זמן? איך לתכנן תהליכים? תהליך תכנוני, תכנון תהליכים, איך להתייעל? איך לעשות דברים ביעילות? איך להיות יעיל? איך לנצל את הזמן? איך לארגן את הזמן? ניהול ... הספק? איך למצוא את צוואר הבקבוק? ניהול פרויקטים, הנדסה, הנדסת תעשייה, הנדסת תעשייה וניהול, הנדסה תעשייתית, איך לנהל פרויקטים? תכנון ובקרה של פרויקטים, איך מתכננים פרויקט? שלב התכנון של הפרויקט, הגדרת המטרה, איתור אילוץ המערכת, תהליכי חשיבה, סדר וארגון בעבודה, סדר וארגון בעסק, ארגון סדר יום, לחשוב ... להגדיר את המטרה, התנהגות ארגונית, אסטרטגיה עסקית, מערכות מידע, יזמות, לוגיסטיקה, איך לתכנן תוכנית עסקית? איך למצוא אילוצים בתהליך תכנון? מהם אילוצים בתכנון תהליך? איך לתכנן לפי אילוצים? איך לדעת מהם האילוצים שלי? איך לבנות תוכנית עסקית? איך להתחיל מהסוף? איך להתחיל לתכנן מהסוף? תכנון וארגון, אומנות התכנון, מיומנויות תכנון, מהו תכנון מהסוף להתחלה? מה זה לחשוב מהסוף להתחלה? מהי חשיבה תוצאתית? יכולות חשיבה, חשיבה תהליכית, חשיבה תכליתית, ניתוח תהליכי חשיבה, ...
איך להתכונן לפגישה חשובה? איך להתכונן לפרזנטציה? איך להתכונן לפגישת עבודה? איך להתכונן למשא ומתן? מה לעשות לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות מוכן לפגישה? איך להיות מוכן לשיחה? איך להיות מוכן לכל דבר? איך לעבוד בצורה אופטימאלית?
... לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות ... אתה היית רוצה שיקרה אחרי הפעולה שאתה הולך לבצע? ואחרי שברור לך, מה אתה היית רוצה שיקרה, עכשיו צריכים לתכנן מהסוף, מה האפשרויות העומדות לרשותך ואיך הכי טוב יהיה לך, כדי להגיע למטרה שלך, בפגישה. דהיינו, שיש אנשים שמנהלים ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל ...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
... איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ... של שיחת המכירה ולמבנה של תהליך המכירה שלך מול הלקוח האידיאלי הבא שלך. מידע נוסף ניתן למצוא כאן, על תכנון משפך שיווקי על יצירת חומרי שיווק וכולי.
איך לעמוד במילה שלך? איך להיצמד להחלטה שלך? איך להפסיק לעשן? איך ליישם החלטה? איך לא להיכנע ללחץ? איך לתכנן משימה? השגת מטרות, עמידה ביעדים, מוטיבציה להצלחה, תכנון נכון
איך לעמוד במילה שלך? איך להיצמד להחלטה שלך? איך להפסיק לעשן? איך ליישם החלטה? איך לא להיכנע ללחץ? איך לתכנן משימה? השגת מטרות, עמידה ביעדים, מוטיבציה להצלחה, תכנון נכון
איך לעמוד במילה שלך? איך להיצמד להחלטה שלך? איך להפסיק לעשן? איך ליישם החלטה? איך לא להיכנע ללחץ? איך לתכנן משימה? השגת מטרות, עמידה ביעדים, מוטיבציה להצלחה, תכנון נכון איך להישאר נאמן להחלטות שלך למרות קשיים? אליעד כהן מסביר כיצד אפשר להישאר נאמנים להחלטות ולמילים שלנו גם ... היא שבזמן ההחלטה הראשונית, האדם לא התכונן באופן מספיק מפורט לכל הגורמים שעשויים להשפיע עליו ברגע האמת. איך אפשר לתכנן נכון כדי לעמוד בהחלטה שלך? לפי אליעד כהן, תכנון נכון הוא המפתח להצלחה בעמידה במילה שלך. זה כולל חשיבה מפורטת ומקיפה על כל הסיטואציות האפשריות שיכולות להופיע. אם ... חברים שאוכלים בשר מולו. ברגע שאדם יודע מראש כיצד הוא ירגיש ומה יהיו התחושות שיעלו בסיטואציה כזו, הוא יוכל לתכנן תגובה יעילה שתאפשר לו לעמוד בהחלטתו. אליעד מדגיש את החשיבות של ההכנה המנטלית, שהיא לא רק החלטה חד - פעמית אלא הבנה מעמיקה של כל המורכבות הפסיכולוגית והרגשית שתתעורר ברגע האמת. כשהתכנון מפורט, הסיכוי לעמוד בהחלטה עולה באופן משמעותי. האם עמידה במילה שלך חייבת להיות מוחלטת וללא פשרות? אליעד מסביר שהמטרה ... לסיכום, הדרך הטובה ביותר לעמוד במילה שלך היא להקדיש מחשבה עמוקה ויסודית לכל הפרמטרים האפשריים שיכולים להפריע לך. ככל שהתכנון מקיף ומדויק יותר, כך גדל הסיכוי להצלחה. בנוסף, ההצלחה תלויה בהבנה עמוקה של המטרות האמיתיות מאחורי ההחלטה. אדם שעושה ... זמן. איך לעמוד במילה שלך? איך להפסיק לעשן? כיצד להישאר עקביים עם ההחלטות? מה לעשות כשיש לחץ חברתי? איך לתכנן משימה בצורה נכונה? איך להישאר נאמן להחלטות שלך ולהיות עקביים עם המילה שלך? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה ... - היא דורשת הכנה מנטלית והבנה מדויקת של התנאים המובילים למצב שבו לא מצליחים לעמוד בהבטחות שלנו. איך אפשר לתכנן נכון ולהישאר עם החלטה? אליעד מסביר שהשלב הראשון בתכנון נכון הוא לזהות את כל הפרמטרים החשובים, כולל סיטואציות שיכולות לעלות בעתיד. דוגמה הוא מביא היא של אדם שמחליט ... להחלטה. איך לעמוד במילה שלך? איך להפסיק לעשן? כיצד להישאר עקביים עם ההחלטות? מה לעשות כשיש לחץ חברתי? איך לתכנן משימה בצורה נכונה?
איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
... איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית איך נכון להתכונן לפגישה או למשא ומתן? כאשר ... צריך לחשוב מה אמור לקרות כדי שהעסקה תיסגר?, ומתוך זה להבין מה להגיד ואיך להגיד זאת. לא מדובר רק בתכנון נאום או משפטים מראש, אלא ביצירת תרחישים אפשריים לשיחה: אם הצד השני יגיד דבר מסוים, מה התשובה שתוביל את השיחה למקום הרצוי מבחינתך? צריך לתכנן מספר תרחישים ולדעת מראש כיצד להגיב אליהם. מדוע לא להתחיל מהשאלה מה אגיד? אליעד מדגיש שהבעיה המרכזית בדרך החשיבה ... מידה? יש לעשות דירוג מסודר. לשאול מה צריך לקרות בשיחה כדי שכל אחת מהמטרות תתגשם. אילו תנאים נדרשים לכך? לתכנן מראש תרחישי שיחה אפשריים: מה אתה עשוי לשמוע מהצד השני, ואיך תגיב לכך? לתכנן תגובות מתאימות לכל מצב. להבין מהו האינטרס האמיתי שלך בכל שאלה או תשובה שאתה נותן, כדי לא לחשוף את ... טובות יותר בשיחות, פגישות וראיונות. איך להתכונן לפגישה עם הבוס? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך להכין פרזנטציה? איך לתכנן תרחישי שיחה? איך להצליח בראיון עבודה? עכשיו בן אדם הולך לפגישה את מי הוא הולך לפגוש את? ש: את ... את הבוס שלו עד כאן הבנו או שהוא הולך לפגוש מישהו אחר, אוקי איך להתכונן לפגישה מה אתה עכשיו מתכנן אתה הולך לפגוש את הבוס שלך את העובד שלך את השכן שלך את השופט לא יודע מה אז מה ... שם רוב האנשים בעולם אומרים כזה דבר על עצמם אני בסוף נמצא בפגישה אני צריך להגיד לו משהו בוא נתכנן מה אני צריך להגיד לו מה אני אגיד לו אני אגיד לו ככה או אגיד לו ככה וכמובן שלתכנן מה אתה הולך להגיד בפגישה זאת הדרך העקומה. מה שאתה אמור לעשות ברגע שאתה ניגש נגיד לפגישה למשא ומתן ...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק וכאן ניתן ... לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק? ועוד. אז ברמת העיקרון, את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 קטגוריות. 1 - ...
אימפולסיביות, איך להיות יותר מחושב? התנהגות אימפולסיבית, איך לא להיות אימפולסיבי? איך לראות את הנולד? איך לחשוב קדימה? איך לתכנן דברים? איך לפעול מהשכל ולא מהרגש? איך לא לפעול ללא מחשבה? איך לא לפעול בלי לחשוב? הרגלי חשיבה
אימפולסיביות, איך להיות יותר מחושב? התנהגות אימפולסיבית, איך לא להיות אימפולסיבי? איך לראות את הנולד? איך לחשוב קדימה? איך לתכנן דברים? איך לפעול מהשכל ולא מהרגש? איך לא לפעול ללא מחשבה? איך לא לפעול בלי לחשוב? הרגלי חשיבה
אימפולסיביות, איך להיות יותר מחושב? התנהגות אימפולסיבית, איך לא להיות אימפולסיבי? איך לראות את הנולד? איך לחשוב קדימה? איך לתכנן דברים? איך לפעול מהשכל ולא מהרגש? איך לא לפעול ללא מחשבה? איך לא לפעול בלי לחשוב? הרגלי חשיבה איך ... את הנולד, כפי שנעשה במשחק שחמט. בשחמט, היכולת לחשוב כמה מהלכים קדימה מאפשרת למי ששחק את המשחק להימנע מטעויות ולתכנן את הצעד הבא בצורה טובה יותר. דוגמה נוספת לכך היא בנהיגה, בהצלחה על הכביש תלויה לא רק בהימנעות מטעויות, ... הראשונה נובעת מהתחושות הרגשיות של האדם. פעמים רבות, אנשים חווים פחד או תחושת חנק כשנדרשים לחשוב על הצעדים העתידיים. תכנון קדימה עשוי להיראות כמגביל, או כפעולה שמונעת מהם לפעול בצורה חופשית ובלתי מוגבלת. חשיבה כזו עשויה לעורר תחושות של ... בצעד מסוים, אלא גם להבין אילו אפשרויות קיימות ומהן התוצאות האפשריות של כל פעולה. איך להתמודד עם התנגדויות רגשיות לתכנון קדימה? אם אתה מרגיש שהבעיה היא רגשית, חשוב לזהות את תחושותיך ולברר מה בדיוק מקשה עליך לחשוב קדימה. ייתכן ... ממגבלות או תחושת של חוסר חופש. חשוב להבין שחשיבה קדימה אינה מגבילה אותך בהכרח, אלא מסייעת לך להימנע מטעויות ולתכנן את המהלכים הבאים בצורה חכמה יותר. למידה של איך להתמודד עם תחושות כאלה תעזור לך לעבור את המחסום הרגשי ... איתם. במקרה של בעיה שכלית, תוכל לשפר את היכולת לחשוב קדימה על ידי לימוד ותרגול של ניתוח סיבתיות. אימפולסיביות תכנון קדימה שיפור החשיבה השכלית סיבתיות ותוצאה רגש ושכל בחשיבה קדימה איך לחשוב קדימה ולראות את הנולד? בכדי להצליח בחיים, חשוב לדעת לחשוב קדימה ולראות את הנולד, כמו בשחמט. כשאתה מצליח לתכנן כמה מהלכים קדימה, תוכל למנוע טעויות ולהצליח בתרחישים שונים. כמו כן, בנהיגה, אם אתה רוצה להצליח ולהימנע מטעויות, עליך ... פעולה כלשהי, ייתכן שהוא יימנע מכך כי זה ירגיש לו כגזירת גורל או אילוץ. החשיבה על המגבלות שבאה עם תכנון קדימה עשויה להחמיר את תחושת חוסר החופש. במקרים כאלה, חשוב לבדוק את הגורמים הרגשיים שמניעים את ההתנגדות הזו ולחפש ... עם הזמן ומאפשר לך לחשוב בצורה רחבה ומעמיקה יותר על כל פעולה שאתה עושה. איך להתמודד עם התנגדויות רגשיות לתכנון קדימה? אם אתה מרגיש שהבעיה היא רגשית, עליך לזהות את תחושותיך ולגלות מה בדיוק מקשה עליך לתכנן קדימה. ייתכן שאתה פוחד ממגבלות או תחושות של חוסר חופש, ולכן כדאי לחקור את הרגשות האלה וללמוד להתמודד איתם. ... וללמוד להתמודד איתם. אם מדובר בבעיה שכלית, תוכל לפתח את היכולת לחשוב קדימה על ידי לימוד ניתוח סיבתיות. אימפולסיביות תכנון קדימה שיפור החשיבה השכלית סיבתיות ותוצאה רגש ושכל בחשיבה קדימה איך למתן אימפולסיביות? איך לטפל באימפולסיביות? למה אני אימפולסיבית? ...
יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית?
יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית?
... יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית? מהם היתרונות והחסרונות בהצבת יעדי מכירות ויעדים עסקיים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על הצבת יעדי מכירות, ... החודש להרוויח סכום מסוים או אני רוצה למכור מספר מסוים של יחידות. במבט ראשון, זה נראה הגיוני: אדם מבקש לתכנן מראש את היקף הפעילות שלו ומנסה להעריך כיצד להגיע לרף רצוי. עם זאת, יש להבין כי הצבת יעדים כספיים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לתכנן?, האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לתכנן?, איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למציאת זוגיות, מאמן אישי ועסקי, מנטור בנושא איך לתכנן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6563 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 13:36:02 - wesi1