אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דיוק ✔ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ולמה המשפך השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ועוד.

אז משפך שיווקי, זה כינוי לתהליך השיווק, שהוא בצורה של משפך, רחב למעלה וצר למטה. והכוונה היא שתהליך השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך.

ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי שלך. דהיינו, אתה לא סוגר מספיק עסקאות כמו שאתה רוצה. וזה יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. לדוגמה, אתה לא מפרסם לקהל היעד הנכון, אתה לא מפרסם במקום הנכון, לא ברור לך מיהו קהל היעד שלך, המסרים לקהל היעד, לא טובים, הטירגוט לא מספיק טוב, או שדפי הנחיתה לא מספיק טובים, או שמחלקת הטלמרקטינג שמקבלת את השיחות הנכנסות או שעושה את השיחות היוצאות, לא עובדת מספיק טוב, או שאולי משהו נופל בתהליך תיאום הפגישה, או שמשהו נופל בפגישה עצמה עם מנהל המכירות, או שאולי בכלל יש בעיה בתמחור, או במוצר, או בתחרות של המוצר וכולי.

בשורה התחתונה, אתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי ואתה צריך ורוצה לדעת איך לנתח את המשפך השיווקי, כדי לדעת מה לשפר במשפך. אז איך מנתחים משפך שיווקי ואיך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד?

ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לנתח משפך שיווקי. לדוגמה אפשרות אחת, תהיה לקחת כל חלק מהתהליכים של המשפך ולבחון אותו בפני עצמו ולחשוב האם אפשרי לעשות אותו יותר טוב. לדוגמה, לנסות לשפר את דף הנחיתה, ביחס לתנועה שכן נכנסת אליו. או לנסות לשפר את איכות שיחת המכירה של איש המכירות, בלי קשר לכלום. או לנסות לשפר את הפרסומות ולנסות להגדיל את יחס ההמרה של הפרסומות שלך וכיו"ב.

דהיינו, השיטה אומרת, קח כל חלק במשפך ותסתכל עליו בפני עצמו ותנסה להבין האם הוא אופטימאלי בפני עצמו כיחידה בודדת. האם יש לך רעיונות איך לשפר אותו בפני עצמו וכולי.

אפשרות נוספת תהיה, לנסות לבחון את התהליך בכללותו, חלק אחד ביחס לחלק השני, ביחס למה שאנחנו מצפים שיקרה במשפך שיווקי טוב. דהיינו, ננתח את כל החלקים של התהליך אחד ביחס לשני, ונראה איפה יחסי ההמרה הכי גרועים. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה שבין החשיפות של הפרסומות, לבין הקליקים. ונבדוק את יחסי ההמרה שבין הקליקים, לבין אנשים שהשאירו ליד בדף הנחיתה. ונבדוק את יחס ההמרה שלהם לפגישה פרונטאלית. ונבדוק את יחס ההמרה לעסקה בפועל. ואז נראה היכן יחסי ההמרה הכי גרועים ומשם נתחיל להשתפר.

והבדיקה תהיה, של העובדות של מה שקורה בפועל, ביחס למה שנראה לנו הגיוני שיקרה. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה בין הקליקים לבין השארת הלידים בדף הנחיתה. ואם היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי.

אבל הגישה הנכונה לנתח משפך שיווקי, היא להתחיל מהחלק הקטן ביותר, החלק הוודאי ביותר וממנו לגזור לאחור. דהיינו, מי שרוצה לנתח את המשפך השיווקי, צריך להתחיל מהסוף, מהחלק שהוא בטוח נכון, מהחלק שהוא הכרחי, בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שאי אפשר בלעדיו בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שכל המשפך השיווקי תלוי בו, והוא החלק של סוף משפך המכירה. דהיינו, שיחת המכירה עם הלקוח.

דהיינו, צריך להתחיל מהתחנה הסופית של המשפך השיווקי. שהיא, החלק שהוא מחויב ובטוח נכון במשפך המכירה, שהיא שיחת המכירה הפיזית עם הלקוח. צריך להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן משפך שיווקי), כל המשפך השיווקי, כל התכנים שלו, הטירגוט שלו, המסרים שלו, הכל כולל הכל בנוי ומתחיל מהחלק הסופי, שהוא שיחת המכירה עם הלקוח.

ולמה להתחיל לחקור את שיחת המכירה ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח שיחת המכירה. ואני אסביר.

ניקח לדוגמה, את השיטה הראשונה, שאומרת בא ננסה לשפר כל חלק בפני עצמו. הבעיה שלה היא, שלא ברור באמת, מה באמת צריך לשפר. לדוגמה, ניקח את הבאנר וננסה לשפר את יחס ההמרה של ההקלקות שלו. אז נניח שנעשה קמפיין יותר בועט ונשפר את יחס ההמרה של ההקלקות על הבאנר. האם כל הכבוד לנו? זהו, שלא. כי אולי הבאנו טראפיק זבל למחלקת המכירות. או לדוגמה נשפר את יחס ההמרה של קביעת הפגישות. כל מתקשר מגיע לפגישה. האם כל הכבוד לנו? זהו שלא. כי אולי אנחנו מביאים פגישות זבל למנהל המכירות. ולכן נקודת הייחוס שממנה מתחילים, היא שיחת המכירה הסופית עם הלקוח.

וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך שלנו אמורים להיות יחסי המרה אחרים מקמפיינים אחרים, בגלל קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה.

מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש שיחת מכירה, האם ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ומניתוח של שיחת המכירה הסופית עם הלקוח, ממנה נוכל להבין, מה ההתנגדויות של הלקוח, מי קהל היעד שלנו, איזה מסרים אנחנו צריכים להעביר לו, בהתאם למסרים שיעזרו לנו לסגור עסקה, ממנה אולי נבין היכן נמצא קהל היעד שלנו, ממנה נוכל להבין האם איך ומתי לפרסם לקהל היעד שלנו.

כי הכל מתחיל באיש המכירות. האם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו סוג שכן מגיע אליו, או שהוא רוצה לקוחות מסוג אחר מהלקוחות שמגיעים אליו. אם הוא רוצה לקוחות מסוג אחר, הרי שאולי צריכים לשנות את כל המשפך השיווקי מההתחלה שלו, להגדיר קהל יעד אחר, מסרים אחרים וכולי. ואם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו הסוג, אז אולי אפשרי להבין מהלקוח שכן רכש, מה הכאב של הלקוח וכולי, ומכך לגזור מסרים לקמפיין השיווקי.

ואם איש המכירות לא מצליח לסגור עסקה, הרי שלא משנה מה נעשה, בכל מקרה בסוף נהיה בבעיה. אלא אם כן, אנחנו מניחים שאין אפשרות לשפר את שיחת המכירה. וכל מה שצריך, זה אך ורק ליצור עוד ביקושים וליצור עוד פגישות מכירה וחוק המספרים הגדולים יעשה את שלו.

אבל ברמת העיקרון, הגיוני להתחיל מהחלק הקטן ביותר והקל ביותר והמחויב ביותר, שהוא שיחת המכירה. ואם אתה לא מצליח למכור למישהו פנים אל פנים בפגישה של שעה, למה שתצליח להביא קהל יעד רלוונטי לפגוש אותך. ולמרות שהטענה לא בהכרח נכונה, בפועל היא די הגיונית. כי המסר השיווקי בקמפיין, אמור להיות חלק מהמסרים שיש בשיחת המכירה עצמה.

ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום מקום אחר. דהיינו, להתחיל לנתח את תהליך המכירה. אם לדעתך תהליך המכירה טוב, עכשיו תנסה ללכת צעד אחד אחורה ותנסה להבין איך אתה גורם לאנשים לפגוש אותך ואיך לשפר את תהליך המכירה של פגישה פיזית. אם הצלחת לשפר ולגרום לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי.

ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ללקוח במשפך השיווקי, כדי לשפר את כל התהליך מתחילתו ועד סופו.

אם לדוגמה נגלה שהלקוח רוכש מאיתנו, בגלל כאב X ונרצה עוד לקוחות שרוצים לרכוש בגלל כאב X, אז ננסה לטרגט לקוחות שיש להם כאב X ונדבר איתם על דברים שקשורים לכאב X וכולי.

לסיכום: סוף מעשה במחשבה תחילה. וצריך להתחיל לחשוב מהסוף ולגזור לאחור. להתחיל ממה שבטוח נכון, שזה תהליך המכירה וממנו לגזור מסקנות שהן בסיכוי גבוה יותר נכונות וכולי. לעומת זאת, אם תתחיל מכל מקום אחר בתהליך, בסופו של דבר, אולי כשתגיע לשיפור תהליך המכירה, תגלה שאתה בכלל פונה לקהל היעד הלא נכון ותצטרך להתחיל לבנות את כל המשפך כולו מחדש. ולכן, חכם רואה את הנולד וכולי.
להתחיל לחשוב התנגדות במכירה בטלפון לקוח לסגור עסקאות התנגדות מכירות בטלפון התנגדויות של לקוחות התנגדות מחויב מוצר עסקה טענות איך לדעת איך לדעת למה איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד איך לנתח איך לנתח משפך שיווקי איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד איך לתכנן איך לתכנן משפך שיווקי איך מנתחים איך מנתחים משפך שיווקי ביצוע ביצועי קמפיין ביצועי קמפיין שיווקי ביצועים ביצועים של קמפיין דיוק דיוק קהל היעד דף נחיתה המרה המשפך השיווקי לא עובד השוואה השוואה בין קמפיינים חוק המספרים הגדולים טירגוט טירגוט שיווקי יחס המרה יחסי המרה יחסי המרה של דף נחיתה כיצד לנתח לדייק לדעת למה למה המשפך השיווקי לא עובד לנתח לנתח את תהליך המכירה לנתח משפך שיווקי לנתח משפך שיווקי שלא עובד לתכנן לתכנן משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי שלא עובד מכירה מכירות מספרים משפך מכירות משפך שיווקי משפך שיווקי שלא עובד ניתוח ביצועים של קמפיין ניתוח דף נחיתה ניתוח יחסי המרה ניתוח משפך מכירות ניתוח משפך שיווקי ניתוח תהליך ניתוח תהליך מכירה ניתוח תהליך שיווקי ניתוח תהליכים עובד עובדים קהל היעד קהל יעד קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים שיווק שיפור שיפור ביצועי קמפיין שיפור ביצועי קמפיין שיווקי שיפור ביצועים שיפור תפוקה תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך שיווק תהליך שיווקי תהליכי מכירה תהליכי שיווק תהליכים תכנון
דיוק, האם לדייק בדיבור עם אנשים? האם לדבר בצורה מדויקת? האם לשקר לאנשים? האם לומר את האמת? האם לומר את כל האמת? האם להיות אמיתי? האם להיצמד לאמת? לשקר לעצמך, לשקר לאחרים, דיוק בדיבור מול אנשים, מתי לא להיצמד לאמת? מתי לשקר?
דיוק, האם לדייק בדיבור עם אנשים? האם לדבר בצורה מדויקת? האם לשקר לאנשים? האם לומר את האמת? האם לומר את כל האמת? האם להיות אמיתי? האם להיצמד לאמת? לשקר לעצמך, לשקר לאחרים, דיוק בדיבור מול אנשים, מתי לא להיצמד לאמת? מתי לשקר?
... האם לדייק בדיבור עם אנשים? האם לדבר בצורה מדויקת? האם לשקר לאנשים? האם לומר את האמת? האם לומר את כל האמת? האם להיות אמיתי? האם להיצמד לאמת? לשקר לעצמך, לשקר לאחרים, דיוק בדיבור מול אנשים, מתי לא להיצמד לאמת? מתי לשקר? האם חשוב לדייק בדיבור עם אנשים? אליעד כהן מסביר את סוגיית הדיוק בדיבור ומדגיש שהשאלה אם צריך לדייק בדיבור עם אנשים תלויה בנסיבות. לדבריו, לדייק פירושו לומר את הדברים בדיוק כפי שהם. למשל, כאשר הכוס מלאה רק למחצה, לומר שהיא חצי מלאה או חצי ריקה, ולא סתם לומר שהיא מלאה. הוא נותן דוגמה נוספת של כוס מלאה ב - 95 אחוזים ... שניתן. מה המשמעות של להיות מדויק עם עצמך? אליעד כהן מדגיש שהדיוק עם עצמך הוא החשוב ביותר. אדם שרוצה להרגיש טוב, להצליח בחיים, ולפתח את השכל שלו בצורה משמעותית חייב לדייק עם עצמו. המשמעות היא שצריך להקפיד על דיוק מוחלט בכל מחשבה, בכל אות, בכל פסיק ובכל נשימה, ולוודא שהמילים שאתה אומר לעצמך משקפות בדיוק את המציאות כפי שהיא. הדיוק הזה מאפשר הבנה עמוקה יותר של המציאות, הבנה שמובילה להרגשה טובה יותר, להגשמת משאלות, ולהצלחה בתחומים שונים. האם תמיד כדאי לדייק בדיבור עם אנשים אחרים? לפי אליעד כהן, בשונה מהדיוק העצמי, לא תמיד כדאי לדייק בדיבור עם אחרים. לפעמים כדאי לדייק מאוד, לפעמים כדאי לדייק באופן חלקי, לפעמים עדיף לשקר, ולפעמים עדיף לומר רק חצי מהאמת. הכל תלוי בנסיבות, בהקשר ובמטרה שהאדם מנסה להשיג. לדוגמה, אם אדם מבצע פרזנטציה למכירת מוצר ללקוח, לא תמיד כדאי לו להיצמד לדיוק מוחלט. יכול להיות שהדיוק יתרום לתחושה של הלקוח שהמוצר פחות אטרקטיבי, והלקוח לא יקנה. במקרה כזה, הדיוק הוא לא מדויק - הוא פוגע בהשגת המטרה. במקום זה, עדיף שלעתים הוא ידייק, לעיתים ישמע כאילו הוא מדייק, ולעיתים יעמיד פנים שהוא מדייק, או אפילו ישקר או יסלף את האמת, אם זה ישרת את המטרה שלו למכור את המוצר. מתי הדיוק הופך ללא מדויק? אליעד מסביר שתפיסת העולם שאומרת שצריך תמיד לדייק היא עצמה אינה מדויקת, כי לפעמים אדם כל כך עסוק בניסיון לדייק עד שהוא פוגע ביכולת שלו להשיג את מטרתו. במקרה כזה, דווקא ההתעקשות על דיוק יתר פוגעת בדיוק ובתוצאה הרצויה. לדבריו, לפעמים הדיוק המוחלט עם אדם אחר דווקא מרחיק אותנו מהמטרה שלנו. מה ההבדל בין לדייק עם עצמך לבין לדייק מול אחרים? לדברי אליעד כהן, ההבדל בין הדיוק העצמי לבין הדיוק מול אנשים אחרים הוא עצום. מול עצמך,
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? ... של המוצר? הדרכת מכירות האם כדאי לדייק בתהליך המכירה מול הלקוח? כאשר איש מכירות עומד מול לקוח, הוא ניצב בפני השאלה החשובה האם כדאי לו לדייק ולהציג את המוצר בדיוק כפי שהוא, כולל כל היתרונות והחסרונות, או שמא עדיף להציג אותו באור חיובי במיוחד, אפילו אם זה אומר לא להיות מדויק לחלוטין. אליעד ... לבצע מכירה מוצלחת. מה המשמעות של דיוק בדיבור במכירות? דיוק בדיבור בתהליך המכירה מתבטא בהצגה כנה ואמיתית של המוצר, ללא הגזמה או הסתרה של פרטים שליליים. אליעד נותן דוגמה פשוטה: אם רכב הוא המהיר ביותר בקטגוריה ... עלול להיות לא נכון. המשמעות של דיוק היא לתת ללקוח מידע מלא, מדויק, מבלי לייפות יתר על המידה או להסתיר פגמים מהותיים. מה היתרונות של דיוק ואמירת אמת בתהליך מכירה? אליעד כהן מפרט מספר יתרונות משמעותיים כאשר איש המכירות בוחר לדייק בדבריו מול הלקוח: יצירת אמון ואמינות: כאשר איש המכירות מדייק, הלקוח מרגיש שהוא נמצא מול אדם ישר ואמין, שאינו מנסה להטעות אותו רק כדי לבצע מכירה. חיזוק הקשר לטווח ארוך: לקוח שמקבל מידע אמיתי ומדויק, נוטה לחזור ... תדמית מקצועית ואמינה: מוכר המדייק בפרטים נתפס כמומחה וכאדם מקצועי יותר, ולא רק כמי שרוצה למכור בכל מחיר. מהם החסרונות של דיוק מוחלט בתהליך מכירה? מצד שני, אליעד מציג גם חסרונות אפשריים של דיוק יתר: פגיעה באטרקטיביות של המוצר: הצגת כל החסרונות באופן גלוי מדי עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה. קושי להתחרות במתחרים: אם המתחרים בוחרים ... את החלטת הרכישה. האם תמיד צריך לדייק לחלוטין או שאפשר לעגל פינות? לדברי אליעד, התשובה היא לא מוחלטת, וצריך למצוא את האיזון הנכון. מצד אחד, חשוב להיות כנים, אמינים ולא להטעות את הלקוח. ... הוא כל כך איכותי וטוב, שניתן לדייק ולהגיד ללקוח את כל האמת, כולל חסרונות, ועדיין לגרום לו לרצות לקנות. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל פינות או להסתיר מידע, מכיוון שהלקוח יזהה ... קטן, אלא לשמור על איזון בריא בין דיוק לבין הגמישות שנדרשת כדי לקדם מכירה יעילה. כיצד הדיוק בדיבור משפיע על אמון הלקוח? אחת הנקודות החשובות שאליעד מדגיש היא שדיוק בדיבור יוצר אצל הלקוח תחושת ביטחון ואמון. אנשים רבים סולדים מאנשי מכירות ... דווקא בגלל זה, איש מכירות שמדייק ונותן מידע אמיתי נתפס בעיני הלקוח כאיש מקצוע ואמין, מה שמשפר את הסיכויים לבצע את המכירה בהצלחה. עם זאת, אליעד חוזר ומדגיש שלא צריך להגזים עם הדיוק - לא חובה לחשוף כל פרט קטן וחסר חשיבות. האיזון הנכון הוא המפתח להצלחה במכירות. לסיכום: איך כדאי לנהל את תהליך המכירה? לסיכום, אליעד כהן מבהיר שדיוק ... האם להיות כנה עם הלקוח? האם לדייק בדיבור עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? שיטות מכירה אפקטיביות למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות? האם לומר ללקוח רק את האמת? איך לשכנע לקוחות לרכוש? האם כדאי לאיש מכירות לדייק בדיבור שלו מול הלקוח? כאשר איש מכירות מציג מוצר ללקוח, הוא עומד בפני דילמה: האם לדייק בכל פרט ופרט בנוגע למוצר, גם אם זה אומר שהמוצר ייראה פחות אטרקטיבי, או שמא לשים דגש רק על היתרונות ולנסות להציג אותו באור החיובי ביותר, גם אם זה ... שנאמר מדויק לחלוטין? מה המשמעות של דיוק בדיבור? דיוק בדיבור משמעו להציג את המוצר בדיוק כפי שהוא - לא להגזים ביכולותיו, לא להסתיר חסרונות, ולא ליצור מצג שווא. לדוגמה, אם רכב מסוים הוא המהיר ביותר ... שעלול להיות לא נכון. יתרונות הדיוק בתהליך המכירה יצירת אמון: הלקוח חש שאיש המכירות אמין ואינו מנסה לדחוף לו מוצר בכל מחיר. בניית מערכת יחסים ארוכת טווח: כאשר הלקוח מרגיש שהמידע שהוצג ... יצירת תדמית מקצועית: איש מכירות שמדייק נתפס כמומחה ולא רק כמי שמנסה למכור בכל מחיר. חסרונות אפשריים של דיוק מוחלט פגיעה באטרקטיביות של המוצר: הצגת כל החסרונות עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה. חוסר גמישות: לקוחות רבים רגילים לשמוע שיווק יפה ולאו דווקא מדויק, כך שאם תתעקש על דיוק מוחלט, הם עשויים להעדיף הצעה ממתחרה שמציג את המוצר בצורה יותר משכנעת. הארכת תהליך המכירה: כאשר נותנים ללקוח את כל המידע, כולל היתרונות והחסרונות, ... מדי ולדחות את ההחלטה. אז מה עדיף? דיוק או הגזמה? האידיאל הוא למצוא את האיזון הנכון. מצד אחד, חשוב לשמור על אמינות ולא להטעות את הלקוח, אך מצד שני, אין צורך להכביר במידע שלילי שלא תורם ... מוצרים כל כך טובים, שאפשר יהיה לדייק במידע ועדיין לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל פינות או לטשטש מידע - הלקוח יבין בעצמו שהוא מקבל ערך אמיתי. ...
תוצאות מהירות, איך להשיג תוצאות במהירות? איך להצליח במהירות? איך להצליח מהר? איך להתעשר מהר? איך לרדת במשקל מהר? איך להשיג מטרות מהר? למה להיות מדוייק? השגת מטרות במהירות באמצעות דיוק, מאמץ מיותר, מאמץ הכרחי, התייעלות
תוצאות מהירות, איך להשיג תוצאות במהירות? איך להצליח במהירות? איך להצליח מהר? איך להתעשר מהר? איך לרדת במשקל מהר? איך להשיג מטרות מהר? למה להיות מדוייק? השגת מטרות במהירות באמצעות דיוק, מאמץ מיותר, מאמץ הכרחי, התייעלות
... מהר? איך להתעשר מהר? איך לרדת במשקל מהר? איך להשיג מטרות מהר? למה להיות מדוייק? השגת מטרות במהירות באמצעות דיוק, מאמץ מיותר, מאמץ הכרחי, התייעלות איך להשיג תוצאות במהירות? אליעד כהן מציג בהרצאתו את רעיון השגת התוצאות במהירות ובמהלך ההסבר מדבר על הדרך להגיע לתוצאות בצורה היעילה ביותר. כל תהליך השגת תוצאה מהירה קשור במידת הדיוק שבה מבוצעות הפעולות המובילות לתוצאה. הוא מתחיל בדוגמה של אדם שיצא לתל אביב לחיפה, ומסביר איך הדרך אל היעד חשובה להצלחה בתוצאה מהירה. ההסבר מתחיל בהנחה ... יותר מהר מאשר כשהוא פועל בצורה רשלנית או לא מבוקרת. המטרה היא למנוע בזבוז זמן ולמקסם את יכולת התוצאה. מה זה דיוק והשגת תוצאות מהר? המסר המרכזי כאן הוא: בכדי להשיג תוצאה במהירות יש לפעול בצורה המדויקת ביותר. אליעד מסביר כי אם אדם נוסע בכביש ואינו נוסע בקו ישר, אלא ... עשויות להשפיע באופן משמעותי על קצב השגת התוצאות. ככל שהפעולות מדויקות יותר, כך התוצאה תושג מהר יותר. האם דיוק תמיד חשוב? הדיוק הינו קריטי בכל שלב בהשגת תוצאה. זה לא משנה אם מדובר בלימודים, דיאטה או כל מטרה אחרת. אם אתה רוצה להצליח במהרה, עליך לבצע את כל הצעדים בצורה מדויקת. הדיוק נוגע לכל פרט בתהליך, כולל למידת הדרך הטובה ביותר לביצוע פעולות יומיומיות. במילים אחרות, אם יש לך מטרה ואתה מוכן להשקיע בה את כל המאמץ הנדרש, הדרך להשגת ...
קורונה ואליעד כהן, למה לדבר על הקורונה? למה אליעד כהן מדבר על הקורונה? למה אליעד כהן מתעסק בפוליטיקה? האם כדאי לחשוב על הקורונה? האם כדאי להתעסק בפוליטיקה? ניתוח סיבתיות של הקורונה, לפתח את השכל, ביקורת על אליעד כהן
קורונה ואליעד כהן, למה לדבר על הקורונה? למה אליעד כהן מדבר על הקורונה? למה אליעד כהן מתעסק בפוליטיקה? האם כדאי לחשוב על הקורונה? האם כדאי להתעסק בפוליטיקה? ניתוח סיבתיות של הקורונה, לפתח את השכל, ביקורת על אליעד כהן
... מחזיק במחשבות שגויות בנוגע לנושא. דיוק במחשבות הוא מפתח להגיע לאושר אמיתי ולהרגיש שלם, שכן כל טעות מחשבתית מונעת את השגת האושר המלא. ההיגיון מאחורי דיוק המחשבות הדרך להגיע למצב של אושר מוחלט, שבו אדם מרגיש שהוא אלוהים, היא באמצעות דיוק מוחלט בכל מחשבה. אליעד מדגיש כי כל מחשבה לא מדויקת - גם אם מדובר במחשבה קטנה - משמעה אובדן שלמות. לכן, השגת שלמות פנימית היא תוצאה של עבודה מתמדת על מחשבות ... של החיים. המהות היא לפתח את השכל ולדייק את כל המחשבות בצורה נכונה, לא משנה אם מדובר בקורונה, פוליטיקה, זוגיות, כסף או כל נושא אחר. המטרה היא להגיע למצב שבו לא נשארות מחשבות שגויות בראש, וכך להגיע ... תהיה נכונה ב - 100%. זהו תרגול של דיוק מחשבתי ושיפור החשיבה, שמוביל לשכל מפותח ויכולת להבין את העולם בצורה נכונה. הדרך להיות אלוהים - דיוק המחשבות בסופו של דבר, הדרך להגיע למצב של אושר מוחלט ושלמות פנימית היא על ידי עבודה מתמשכת על דיוק המחשבות. כל מחשבה שגויה מונעת מאיתנו להגיע למצב שבו אנו מרגישים שאנחנו אלוהים, ושכל מה שקורה בעולם הוא כרצוננו. אליעד מציין כי הדרך להגיע לשלמות פנימית היא ... טעות מחשבתית, לא משנה כמה קטנה, ולדייק את החשיבה בכל נושא בחיים. לסיכום העיסוק בקורונה, כמו כל עיסוק אחר, הוא רק חלק מהמשחק של החיים. אם אדם בוחר להתעניין בנושא מסוים, הוא צריך להקפיד לדייק את מחשבותיו לגביו. הדרך לאושר היא דיוק מחשבתי ולמידה כיצד לנתח סיבתיות בצורה נכונה, כדי להגיע להבנה עמוקה ולהרגיש שלם עם כל מה שקורה בעולם. איך מפתחים את היכולת להטיל ספק ולחשוב בהיגיון דרכים ... מלא ולתחושה שהוא אלוהים, כי דרושה דיוק מוחלט בכל מחשבה. מדוע חשוב לדייק כל מחשבה? כדי שאדם יגיע למצב של אושר במאה אחוז וירגיש שהוא עצמו אלוהים, הוא חייב שלא תהיה לו שום מחשבה לא נכונה. גם אם זאת טעות קטנה בנושא הקורונה, בביבי, ... לכן חשוב לחדד את יכולת הניתוח והדיוק בכל תחום, כי מה שבאמת משנה הוא שלא תישאר מחשבה שגויה אחת בראש. איך ניתוח הקורונה מלמד על פיתוח השכל והטלת ספק? הקורונה היא עוד הזדמנות לתרגל חשיבה נכונה, ... שימושי ללמידת חשיבה נכונה. למה לדייק את המחשבות בכל נושא? כל מחשבה לא מדויקת היא מכשול בדרך להרגיש טוב באמת. בין אם עוסקים בחרדה, בביטחון עצמי, בזוגיות או בקורונה, המטרה היא לבדוק את כל המחשבות ... כסף, לומדים בהדרגה כיצד להגביר את הדיוק בכל מחשבה. באתר של אליעד אפשר למצוא המון חומר על להיות אלוהים, איך להטיל ספק, איך לחשוב בהיגיון ואיך לנתח סיבה ותוצאה. כל אלה מסייעים לפתח את השכל, וכאשר ...
איך להיצמד לאמת? איך להקשיב ללב? איך להקשיב לשכל? איך להגיע להארה? איך לדייק בדיבור? איך לומר את האמת? איך לחפש את האמת? איך לגלות את האמת? איך לדעת מהי האמת?
איך להיצמד לאמת? איך להקשיב ללב? איך להקשיב לשכל? איך להגיע להארה? איך לדייק בדיבור? איך לומר את האמת? איך לחפש את האמת? איך לגלות את האמת? איך לדעת מהי האמת?
... להקשיב לשכל? איך להגיע להארה? איך לדייק בדיבור? איך לומר את האמת? איך לחפש את האמת? איך לגלות את האמת? איך לדעת מהי האמת? איך להיצמד לאמת בצורה מוחלטת? בשיחה שהעביר אליעד ... אחר יוכל להראות לו טעות או אי - דיוק במחשבה שלו. אליעד כהן הסביר כי להצמד לאמת פירושו לחשוב מחשבות ולהביע דעות רק כאשר האדם בטוח ב - 100% שהן נכונות, וזה מחייב את האדם ... זה דבר לא טוב, יצר הרגל של שתיקה ודייק מאוד בדיבורו. לאחר תקופה שבה התחיל לדבר יותר מבלי לחשוב קודם על התכלית, התברר לו שהדיבור הזה נעשה טבעי עבורו, והוא כבר לא יכול להגדיר ... שהאדם הגיע לאמת האבסולוטית שלו. מהו דיוק אמיתי בדיבור ובמחשבה? אליעד מציג הבחנה חשובה בין דיוק לבין תכלית: דיוק אין פירושו בהכרח לדבר עם תכלית ברורה או להימנע מדיבורים סתמיים, אלא להיות בטוח במה שאתה אומר. לדוגמה, אם אתה אומר יש פה אור, ואתה בטוח במאה אחוז שאכן יש אור, זהו דיוק. אם אתה אומר יש חושך כשבעצם יש אור, זו אמירה לא מדויקת. כלומר, הדגש הוא לא על המטרה של הדברים, אלא על מידת הוודאות שלך כשאתה אומר או ... להיצמד לאמת? מהי אמת מוחלטת? איך לדייק בדיבור? האם הרגל יוצר אמת? איך להקשיב ללב? איך לחפש את האמת? ...
דיבור של אמת, לפתח את השכל, מטרת הלימוד אצל אליעד כהן, לראות את הדברים כמו שהם, לפתח את החשיבה, לדייק את החשיבה, להיות מדוייק, להיצמד לאמת, מה לומדים אצל אליעד כהן? לכוון את השכל, לפתח את המוח, איך לחשוב נכון?
דיבור של אמת, לפתח את השכל, מטרת הלימוד אצל אליעד כהן, לראות את הדברים כמו שהם, לפתח את החשיבה, לדייק את החשיבה, להיות מדוייק, להיצמד לאמת, מה לומדים אצל אליעד כהן? לכוון את השכל, לפתח את המוח, איך לחשוב נכון?
... של אמת, לפתח את השכל, מטרת הלימוד אצל אליעד כהן, לראות את הדברים כמו שהם, לפתח את החשיבה, לדייק את החשיבה, להיות מדוייק, להיצמד לאמת, מה לומדים אצל אליעד כהן? לכוון את השכל, לפתח את המוח, איך לחשוב נכון? למה חשוב לדבר דיבור של אמת לפי אליעד כהן? אחת הנקודות ... שהוא באמת אמת. לפי אליעד כהן, המשמעות העמוקה של המשפט הזה היא שבני אדם צריכים להתאמץ כל חייהם לחדד את החשיבה שלהם, עד שיגיעו לרגע אחד של דיוק מוחלט. הוא מסביר שאין משמעות לכך שאנחנו עוברים מנושא לנושא במהלך שיחה או דיון, כל עוד אנחנו לא מגיעים לפחות פעם אחת לנקודה של אמת מדויקת. לכן, אליעד כהן מתאר ... שלכאורה נראה כי מדובר בהתנהגות לא תכליתית, שכן הדיון מתרחק מהשאלה הראשונית, אך בפועל המטרה היא הפוכה: המטרה היא להגיע לפחות פעם אחת לנקודת דיוק ואמת. זאת אומרת, עדיף להתעמק בפרטי הפרטים של כל משפט, מאשר להמשיך להתקדם בדיון באופן שטחי וחסר דיוק. מה המשמעות של לפתח את החשיבה לפי אליעד כהן? אליעד כהן מדגיש שוב ושוב את החשיבות של פיתוח החשיבה המדויקת והחדה. לשיטתו, החשיבה צריכה להיות מדויקת ברמה שבה כשמישהו ... רק בפירוש אחד, הדבר מעיד על כך שאין לו שכל מפותח. אליעד מדגיש שהמטרה אינה להתקדם במהירות מנושא לנושא, אלא לפתח את יכולת התפיסה, ההבנה והדיוק באופן יסודי ועמוק. הוא משתמש בדימוי של מצלמה שצריך לכוון אותה בדיוק רב, או שעון שיש לכוון אותו כך שיראה את הזמן המדויק. כך בדיוק עובד השכל האנושי לפי אליעד - הוא מחשב מורכב שדורש כיול מדויק, וכאשר האדם מגיע לנקודת דיוק מוחלטת, הוא יכול להיות חופשי באמת ולהבין את המציאות כפי שהיא. איך לראות את הדברים כפי שהם באמת לפי אליעד כהן? נקודת המפתח שאליעד כהן מדבר עליה היא לראות את המציאות ... קודם כל לזהות את כל המשמעויות האפשריות של כל משפט ורק אז להתקדם. אם אדם אינו מסוגל לזהות זאת, כל הדיון או השיחה חסרי ערך עבורו. מדוע חשוב לדייק את החשיבה ולהיצמד לאמת? אליעד כהן מדגיש שוב ושוב שחשיבה מדויקת והיצמדות לאמת הן המפתח האמיתי לשינוי תודעתי מהותי. הוא אומר שלא משנה כלל לאן אתה מגיע בדיון, אם לא שמת ... יכול להבין את האפשרויות האמיתיות שלפניו - הוא יודע בדיוק מה אפשרי, מה נכון, ומה המציאות כפי שהיא. לפי אליעד, אחרי שהאדם מגיע לנקודה כזו של דיוק, הוא יכול לעשות כרצונו, כי הוא כבר רואה בבירור את האמת. אך בלי היכולת לראות דברים כפי שהם, כל החלטה או פעולה שיעשה תהיה פגומה או מוטעית. לסיכום, אליעד כהן מבהיר שהמטרה של כל הלימוד והדיון שהוא מוביל היא לפתח את השכל, לדייק את החשיבה, לדבר אמת ולהגיע לראות את המציאות כפי שהיא באמת. התכלית העליונה, לפי אליעד, היא לא ידע תיאורטי אלא שינוי עמוק באופן בו האדם חושב, מבין, ופועל במציאות. איך ...
מודעות רוחנית, התפתחות אישית, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, איך להיצמד לאמת, איך לקרוא אנשים, תת מודע, שלמות עצמית, שלמות רגשית, מאה אחוז, סובייקטיביות, אובייקטיביות
מודעות רוחנית, התפתחות אישית, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, איך להיצמד לאמת, איך לקרוא אנשים, תת מודע, שלמות עצמית, שלמות רגשית, מאה אחוז, סובייקטיביות, אובייקטיביות
... תת מודע, שלמות עצמית, שלמות רגשית, מאה אחוז, סובייקטיביות, אובייקטיביות מהו דיוק מוחלט ואיך הוא מוביל לשלמות עצמית? אליעד מסביר שהמפתח לשלמות עצמית ולחוויה של מאה אחוז הוא היכולת להגיע לדיוק מוחלט. כאשר מישהו אומר משפט כמו אתה כתבת בספרך..., הוא אינו מדייק באמת, מפני שאינו יודע בוודאות אם הדברים כתובים כך בדיוק בספר או שהוא רק זוכר אותם בצורה מסוימת. על פי אליעד, יש להקפיד לומר דברים בצורה מדויקת ומודעת יותר, ... מסוימת, במקום לומר אין פתרון, עליו לומר אני לא יודע מה הפתרון. באופן זה הוא מדייק ומביא עצמו למודעות לגבי מצב הידיעה שלו. בדומה לכך, אם מישהו אינו מצליח להתרכז, אל לו לומר אני לא יכול להתרכז, אלא אני לא יודע איך אני יכול להתרכז. באמצעות שינוי ... לשאול את עצמו: האם באמת קראתי או שרק נדמה לי שקראתי? זוהי דוגמה נוספת ליישום הדיוק המוחלט שאליעד ממליץ עליו. עצם ההטלת ספק בזיכרון עוזרת לאדם להתחבר לאמת פנימית עמוקה יותר ולמנוע שגיאות שנובעות מהנחות שגויות או מפרשנות מוטעית. איך תרגול דיוק עצמי עוזר לקרוא ולהבין אנשים אחרים? אליעד מסביר שהיכולת להבין אנשים אחרים בדיוק רב יותר מגיעה מתוך תרגול הדיוק העצמי. כשהאדם מתחיל לדייק עם עצמו לגבי מחשבותיו, זיכרונותיו ורגשותיו, הוא מתרגל הבחנה עדינה בין מה שהוא יודע בוודאות לבין מה שהוא רק מניח או מפרש. מתוך כך, כשאדם אחר מדבר איתו, הוא יכול ... שאליעד מתאר - מצב שבו כל חוויה סובייקטיבית מתבטלת לחלוטין. איך לתרגל את הדרך לדיוק מוחלט באופן מעשי? אליעד מציע תרגול מעשי לפיתוח דיוק מוחלט: כאשר אתם צופים בחדשות או בהרצאה, רשמו לעצמכם לאחר מכן בדיוק מה נאמר. לאחר מכן השוו את הרשימה שלכם לתוכן המקורי וצפו שוב בסרטון. כך תוכלו לראות את ההבדל ... לכם להבחין בין עובדות לבין פירושים או השערות, וכך תחזקו את היכולת שלכם לדייק ולהיות מודעים למה שאתם קולטים. כיצד הדיוק משפיע על תחושת האני? כאשר אדם מתחיל לדייק בנוגע לתחושות שלו, הוא מתחיל לשים לב שגם תחושת האני היא תחושה סובייקטיבית ולא עובדה אובייקטיבית. אליעד אומר שכאשר אתם מתחילים לומר אני מרגיש ש..., אתם מבינים ... באופן ישיר, ללא פירושים, ללא שיפוט וללא הפרדות מלאכותיות בין יש לאין. מה זה דיוק מוחלט? איך לתרגל מודעות עצמית? איך לקרוא אנשים? מהי חוויה כפולה? איך לפתח שלמות רגשית? מהו ההבדל בין סובייקטיבי לאובייקטיבי? איך להיצמד לאמת? ...
השכל, אין שכל, להסתכל על השכל מבחוץ, אמונות, הנחות יסוד, גבולות השכל, להטיל ספק בחושים, אקסיומות, עובדה או פרשנות
השכל, אין שכל, להסתכל על השכל מבחוץ, אמונות, הנחות יסוד, גבולות השכל, להטיל ספק בחושים, אקסיומות, עובדה או פרשנות
... הולכים למדיטציות ומנסים להבין את עצמם, אבל אף פעם לא עוצרים לבדוק את הכלים שבעזרתם הם מבצעים את החקירה הזאת: השכל והחושים. מה החשיבות של דיוק מחשבתי וכיצד לתרגל אותו? אליעד מדגיש את החשיבות של דיוק מחשבתי ונותן דוגמאות מהחיים היום - יומיים. למשל, אדם ... לבדוק באופן קבוע את ההנחות הקטנות והיום - יומיות האלה: האם האדם באמת יודע שמשהו קורה, או שהוא רק מאמין שזה כך? הוא מסביר שאם אדם יצליח לדייק בפרטים הפשוטים הללו, זה יפתח אצלו יכולת לחשוב בצורה ... מאוד. הוא נותן דוגמה של שיחה עם חברה שבה האדם מדבר ואומר דברים, אך לא תמיד הוא באמת מדויק לגבי מה שהוא אומר. אליעד מציע תרגיל מעשי של דיוק באמירות היום - יומיות, וזה מה שיכול לפתח באדם את היכולת ...
גישור משפחתי, פתרון סכסוכים, גישור קונפליקט במשפחה, לגשר בין אנשים, בעיות במשפחה, קצר בתקשורת, בעיות בתקשורת, הורים וילדים, חינוך ילדים, מערכות יחסים, מגשר משפחתי, אימון משפחתי
גישור משפחתי, פתרון סכסוכים, גישור קונפליקט במשפחה, לגשר בין אנשים, בעיות במשפחה, קצר בתקשורת, בעיות בתקשורת, הורים וילדים, חינוך ילדים, מערכות יחסים, מגשר משפחתי, אימון משפחתי
... שהפרשנות של אותו אדם נכונה, אלא שהפרשנות נובעת מתפיסת עולם סובייקטיבית. למה נוצר קושי להבין מסרים עקיפים? אחד הגורמים לקושי הוא חוסר דיוק בתקשורת. אליעד מביא דוגמה של שיחה בין בן לאמו, שבה הבן מתלונן שהאם אומרת שאינה יודעת על מה הוא מדבר. האם מתעקשת שאינה מבינה את דבריו, והבן מרגיש מתוסכל כי הוא יודע ... (דרמטיזציה), וכך נוצר רושם שהם מכחישים באופן מוחלט דברים שברור לשני הצדדים שהם כן מבינים. כדי לפתור זאת, אליעד מציע שכל צד ינסה לדייק בדבריו. כאשר מישהו שואל שאלה, האדם הנשאל לא צריך לומר אני לא יודע על מה אתה מדבר באופן גורף, אלא להבהיר במדויק איזה חלק הוא מבין ואיזה לא. בצורה כזו, השיחה מתבהרת ונמנע ... סימן. לא תמיד חייבים להבין למה אדם עשה פעולה כזו או אחרת. אפשר פשוט להחליט שזה לא משנה לך, ובכך למנוע עומס נפשי מיותר. מהו תפקידו של דיוק בדיבור במערכות יחסים? אליעד כהן מדגיש שוב ושוב את החשיבות העצומה של דיוק בדיבור במערכות יחסים. הוא טוען שאם אנשים יתרגלו לדבר רק באופן שבו הם אמורים לדבר, בלי להגזים, בלי לנפח, ובלי להכחיש בצורה טוטאלית דברים שהם יודעים היטב, התקשורת תהפוך ... יחסים ומניעת בעיות בתקשורת בין הורים לילדים ובין בני זוג. איך להבין מסרים עקיפים? מה עושים כשיש קצר בתקשורת במשפחה? מה זה NLP? איך לדייק בדיבור? כיצד להתמודד עם פרשנויות שגויות? איך למנוע סכסוכים משפחתיים? מהם סימנים סמויים בתקשורת? ...
טענות לוגיות, הסקת מסקנות, לוגיקה, טענות סותרות, טענות מנוגדות, טענות הפוכות, ניתוח טקסט, הכנה לפסיכומטרי, הלוגיקה של טענות, כללי היסק לוגיקה, לוגיקה פסיכומטרי, חשיבה לוגית, טיעון לוגי, הסקת טענות, הסקת מסקנה, ניגודים לוגיים
טענות לוגיות, הסקת מסקנות, לוגיקה, טענות סותרות, טענות מנוגדות, טענות הפוכות, ניתוח טקסט, הכנה לפסיכומטרי, הלוגיקה של טענות, כללי היסק לוגיקה, לוגיקה פסיכומטרי, חשיבה לוגית, טיעון לוגי, הסקת טענות, הסקת מסקנה, ניגודים לוגיים
... האם שתי טענות סותרות אחת את השנייה, וכיצד לעשות זאת באופן מדויק. ראשית הוא מדגיש את החשיבות של דיוק בהגדרות: טענות סותרות הן כאלה שלא יכולות ... בדיוק המילה שיוצרת את הסתירה. לסיכום, אליעד מסביר שבדיקת סתירה בין טענות היא תהליך קפדני המחייב דיוק רב. לעיתים אנשים מתווכחים בלי להבין שהם לא מתכוונים לאותו הדבר בדיוק, ולכן הם חושבים שיש ביניהם סתירה בזמן שאין. ההקפדה על דיוק לשוני ולוגי היא קריטית כדי לנהל דיונים יעילים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: דיוק, האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דיוק, איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי מומלץ, פסיכותרפיה הוליסטית, טיפול אישי מומלץ בנושא דיוק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 19:05:26 - wesi1