... מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי ...
... וכל תוכן שיווקי אחר. ושוב, כאן בסך הכל מדובר בחומר שיווקי, בצורה של ראיון לפודקאסט. אבל צריכים לדעת לעשות ניתוח שיווקי והתאמה שיווקית של הפודקאסט, בהתאמה אישית לצרכים של האדם שאותו רוצים לראיין. אוסיף ואומר, שבדרך כלל רוב ככל אלו ...
...כבר רגיל לצורת עבודה מסוימת. ולפעמים, האדם, כן צריך לעשות איזה תהליך, אבל הוא לא צריך לעשות את כל החלקים של התהליך. והאדם, רק בגלל הרגל, ממשיך לעשות את מה שהוא כבר לא צריך לעשות. ועל האדם לנסות להתבונן מחדש על כל החלקים של התהליך, ולנסות לראות, האם ועד כמה הכרחי לעשות אותם, ואולי אפשר לייעל את החלקים השונים שבתהליך, ועל ידי זה לייעל את התהליך כולו. ועל ידי ההתבוננות של האדם, על המטרה שאליה הוא רוצה להגיע, ועל היכולות שלו שהוא לא משתמש בהן, ועל ידי זה שהאדם בוחן את התהליך של העבודה, על ידי הסתכלות...
...נתקלים בהם לאחר שנבחרים לתפקידם. ישנם הרבה אילוצים שלא היו ידועים להם קודם, כמו גרעון תקציבי, בעיות ביטחוניות או מלחמות, שיכולים להשפיע על יכולת הפוליטיקאי לקיים את מה שהבטיח. כאשר פוליטיקאים מציגים את ההסברים מאחורי ההחלטות שלהם, הציבור לא תמיד מבין את השיקולים שנעשים מאחורי הקלעים. מה השיעור שניתן ללמוד? העיקרון המרכזי של דברים שרואים משם לא רואים מכאן מלמד אותנו שהשיפוט של פוליטיקאים לא תמיד יהיה נכון או ברור מההתחלה. כשפוליטיקאים מציגים את השיקולים האמיתיים מאחורי ההחלטות שהם מקבלים, על הציבור...
...שלו, צריך להיות ברור לו מה הוא יכול להרוויח, ולא להסתפק בכך שהוא תיאור כללי של המוצר. בנוגע למכור מוצר חדש בשוק, אליעד טוען שחשוב להבין את הצורך של הלקוח ולהציג את המוצר כפתרון המושלם. כיצד לשכנע משקיעים להאמין במוצר? בהקשר למשקיעים, השאלה היא כיצד להציג להם את הפוטנציאל של המוצר או הפטנט באופן שיגרום להם להבין את הסיכון הכרוך בכך, ומצד שני את הפוטנציאל לרווחים עתידיים. השיחה נסבה גם על סוגי סיכון שהמשקיע עשוי לחשוש מהם, ומהם הצעדים שעליו לנקוט כדי למזער את הסיכון מבלי לוותר על אפשרויות רווח גדולות...
...מה לעשות כאשר אינך מבין / מסכים עם מה שאתה קורא? תשובה: חפש תמיד את נקודת האמת שיש בדבר שקראת ותתעלם מכל השאר. אם תחפש את האמת, לבסוף תגיע אליה. אם תמיד תחפש את האמת, בסוף תדע אותה. העיקר שתיצמד אליו הוא אל האמת. חפש תמיד את נקודת האמת במה שקראת. נסה להבין מהו החלק האמיתי במה שקראת. מכל השאר תתעלם. אל תפחד לאבד את האמת, כי אם תחפש אותה, לבסוף תמצא אותה גם אם זה יהיה ממקום אחר. אל תפחד להתעלם ממשהו שאינו נראה לך כאמת. אם זו האמת, אתה תגיע אליה גם אם לא תרצה. כמובן שבאפשרותך להעמיק ולהבין את השורש...
...הרגע המדויק. אם האדם יפרק את חייו לסלייסים (פרוסות זמן קטנות ביותר), הוא יגלה שבכל פרוסת זמן הוא חושב רק על מחשבה אחת, ולכן אין לה שום משמעות כשלעצמה. אליעד מעלה את השאלה, כיצד אם כך המחשבה מקבלת משמעות? המשמעות נוצרת רק מתוך הקשר שלה למחשבות אחרות, וכאן נמצא הפרדוקס: אם ברגע נתון המחשבה היא רק חלקיק אחד קטן שאין לו משמעות עצמאית, כיצד נוצרת המשמעות הכללית? מה משמעותו של הרגע הכי קטן בציר הזמן? ההרצאה ממשיכה בדיון על מושג הזמן עצמו. אליעד מתייחס לרגע כיחידת הזמן הקטנה ביותר שאדם מסוגל לדמיין. הוא...
...במלכודת של דמיון ומניחים דברים שמבוססים על הנחות שגויות. הוא משתמש בהשוואה בין מצבים קודמים, כדוגמת ראיית אדם במצבים דומים, כדי להסביר איך הדמיון לא בהכרח מציאותי. כלומר, כאשר אנחנו רואים משהו שנראה דומה למשהו שקרה לנו בעבר, אנחנו עשויים להסיק מסקנות שגויות, ואפילו להאמין בהם ללא בסיס. זהו גם התהליך של איך אנחנו מרמים את עצמנו, כי הדמיון עוזר לנו לבנות מציאות חדשה שלא תמיד תואמת את האמת. מהו כוחה של האמונה במוח? לפי אליעד, האמונה ביכולת לדמיין ולהשוות היא חלק בלתי נפרד ממה שמניע אותנו. אנחנו נוטים...
...יותר, והתשובה שמתגלה יכולה להיות משנה חיים, לטוב או לרע. האם ניתן להגיע למצב של אני רוצה לסבול? אחת האפשרויות הקיצוניות היא לברר, האם אפשר לשנות את הגישה לאני כן רוצה לסבול? יש דוגמה: האם אי פעם אמרת, למה שאני לא ארצה לסבול? בא לי לסבול היום, לא סובל מספיק?. המטרה היא להראות שההיפוך הקיצוני הזה גם הוא אפשרי, ושהחקירה בשאלת הרצון יכולה להוביל למקומות בלתי צפויים. בסופו של דבר, אם מגלים את השורש העמוק, ייתכן שלחלוטין לא תהיה בעיה עם הסבל, או שדווקא תגבר הרגישות אליו, תלוי בתשובה שנמצאת. כיצד מובילים...
...המחיר. אפשרי כמובן לנסות לומר ללקוח, שהמחיר תלוי בצרכים שלו וקודם כל צריכים לעשות איתו איתור צרכים וכולי. אבל השיטה הזאת כמובן לא תמיד תעבוד, כי לפעמים הלקוח יתעקש מיד לקבל את המחיר. להקדים תרופה למכה אפשרות נוספת תהיה לתת את המחיר ומיד להוסיף טיפול בהתנגדות מחיר אפשרית, באמצעות הסבר שהמוצר מאוד טוב וכיוב. לדוגמה, המחיר הוא X,אבל זה בגלל שזה המוצר הכי טוב שיש, או בגלל שיש למוצר הזה הרבה מאוד יתרונות. דהיינו, לכוון את הלקוח להמשיך את השיחה, כי הוא יחשוב שיש למוצר עוד הרבה יתרונות למרות המחיר הגבוה...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: ניתוח שיווקי, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: ניתוח שיווקי, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מנטלי, מטפל הוליסטי, מאמן אישי למתבגרים בתחום ניתוח שיווקי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331