אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לדעת למה? ✔ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ולמה המשפך השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ועוד.

אז משפך שיווקי, זה כינוי לתהליך השיווק, שהוא בצורה של משפך, רחב למעלה וצר למטה. והכוונה היא שתהליך השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך.

ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי שלך. דהיינו, אתה לא סוגר מספיק עסקאות כמו שאתה רוצה. וזה יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. לדוגמה, אתה לא מפרסם לקהל היעד הנכון, אתה לא מפרסם במקום הנכון, לא ברור לך מיהו קהל היעד שלך, המסרים לקהל היעד, לא טובים, הטירגוט לא מספיק טוב, או שדפי הנחיתה לא מספיק טובים, או שמחלקת הטלמרקטינג שמקבלת את השיחות הנכנסות או שעושה את השיחות היוצאות, לא עובדת מספיק טוב, או שאולי משהו נופל בתהליך תיאום הפגישה, או שמשהו נופל בפגישה עצמה עם מנהל המכירות, או שאולי בכלל יש בעיה בתמחור, או במוצר, או בתחרות של המוצר וכולי.

בשורה התחתונה, אתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי ואתה צריך ורוצה לדעת איך לנתח את המשפך השיווקי, כדי לדעת מה לשפר במשפך. אז איך מנתחים משפך שיווקי ואיך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד?

ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לנתח משפך שיווקי. לדוגמה אפשרות אחת, תהיה לקחת כל חלק מהתהליכים של המשפך ולבחון אותו בפני עצמו ולחשוב האם אפשרי לעשות אותו יותר טוב. לדוגמה, לנסות לשפר את דף הנחיתה, ביחס לתנועה שכן נכנסת אליו. או לנסות לשפר את איכות שיחת המכירה של איש המכירות, בלי קשר לכלום. או לנסות לשפר את הפרסומות ולנסות להגדיל את יחס ההמרה של הפרסומות שלך וכיו"ב.

דהיינו, השיטה אומרת, קח כל חלק במשפך ותסתכל עליו בפני עצמו ותנסה להבין האם הוא אופטימאלי בפני עצמו כיחידה בודדת. האם יש לך רעיונות איך לשפר אותו בפני עצמו וכולי.

אפשרות נוספת תהיה, לנסות לבחון את התהליך בכללותו, חלק אחד ביחס לחלק השני, ביחס למה שאנחנו מצפים שיקרה במשפך שיווקי טוב. דהיינו, ננתח את כל החלקים של התהליך אחד ביחס לשני, ונראה איפה יחסי ההמרה הכי גרועים. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה שבין החשיפות של הפרסומות, לבין הקליקים. ונבדוק את יחסי ההמרה שבין הקליקים, לבין אנשים שהשאירו ליד בדף הנחיתה. ונבדוק את יחס ההמרה שלהם לפגישה פרונטאלית. ונבדוק את יחס ההמרה לעסקה בפועל. ואז נראה היכן יחסי ההמרה הכי גרועים ומשם נתחיל להשתפר.

והבדיקה תהיה, של העובדות של מה שקורה בפועל, ביחס למה שנראה לנו הגיוני שיקרה. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה בין הקליקים לבין השארת הלידים בדף הנחיתה. ואם היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי.

אבל הגישה הנכונה לנתח משפך שיווקי, היא להתחיל מהחלק הקטן ביותר, החלק הוודאי ביותר וממנו לגזור לאחור. דהיינו, מי שרוצה לנתח את המשפך השיווקי, צריך להתחיל מהסוף, מהחלק שהוא בטוח נכון, מהחלק שהוא הכרחי, בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שאי אפשר בלעדיו בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שכל המשפך השיווקי תלוי בו, והוא החלק של סוף משפך המכירה. דהיינו, שיחת המכירה עם הלקוח.

דהיינו, צריך להתחיל מהתחנה הסופית של המשפך השיווקי. שהיא, החלק שהוא מחויב ובטוח נכון במשפך המכירה, שהיא שיחת המכירה הפיזית עם הלקוח. צריך להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן משפך שיווקי), כל המשפך השיווקי, כל התכנים שלו, הטירגוט שלו, המסרים שלו, הכל כולל הכל בנוי ומתחיל מהחלק הסופי, שהוא שיחת המכירה עם הלקוח.

ולמה להתחיל לחקור את שיחת המכירה ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח שיחת המכירה. ואני אסביר.

ניקח לדוגמה, את השיטה הראשונה, שאומרת בא ננסה לשפר כל חלק בפני עצמו. הבעיה שלה היא, שלא ברור באמת, מה באמת צריך לשפר. לדוגמה, ניקח את הבאנר וננסה לשפר את יחס ההמרה של ההקלקות שלו. אז נניח שנעשה קמפיין יותר בועט ונשפר את יחס ההמרה של ההקלקות על הבאנר. האם כל הכבוד לנו? זהו, שלא. כי אולי הבאנו טראפיק זבל למחלקת המכירות. או לדוגמה נשפר את יחס ההמרה של קביעת הפגישות. כל מתקשר מגיע לפגישה. האם כל הכבוד לנו? זהו שלא. כי אולי אנחנו מביאים פגישות זבל למנהל המכירות. ולכן נקודת הייחוס שממנה מתחילים, היא שיחת המכירה הסופית עם הלקוח.

וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך שלנו אמורים להיות יחסי המרה אחרים מקמפיינים אחרים, בגלל קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה.

מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש שיחת מכירה, האם ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ומניתוח של שיחת המכירה הסופית עם הלקוח, ממנה נוכל להבין, מה ההתנגדויות של הלקוח, מי קהל היעד שלנו, איזה מסרים אנחנו צריכים להעביר לו, בהתאם למסרים שיעזרו לנו לסגור עסקה, ממנה אולי נבין היכן נמצא קהל היעד שלנו, ממנה נוכל להבין האם איך ומתי לפרסם לקהל היעד שלנו.

כי הכל מתחיל באיש המכירות. האם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו סוג שכן מגיע אליו, או שהוא רוצה לקוחות מסוג אחר מהלקוחות שמגיעים אליו. אם הוא רוצה לקוחות מסוג אחר, הרי שאולי צריכים לשנות את כל המשפך השיווקי מההתחלה שלו, להגדיר קהל יעד אחר, מסרים אחרים וכולי. ואם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו הסוג, אז אולי אפשרי להבין מהלקוח שכן רכש, מה הכאב של הלקוח וכולי, ומכך לגזור מסרים לקמפיין השיווקי.

ואם איש המכירות לא מצליח לסגור עסקה, הרי שלא משנה מה נעשה, בכל מקרה בסוף נהיה בבעיה. אלא אם כן, אנחנו מניחים שאין אפשרות לשפר את שיחת המכירה. וכל מה שצריך, זה אך ורק ליצור עוד ביקושים וליצור עוד פגישות מכירה וחוק המספרים הגדולים יעשה את שלו.

אבל ברמת העיקרון, הגיוני להתחיל מהחלק הקטן ביותר והקל ביותר והמחויב ביותר, שהוא שיחת המכירה. ואם אתה לא מצליח למכור למישהו פנים אל פנים בפגישה של שעה, למה שתצליח להביא קהל יעד רלוונטי לפגוש אותך. ולמרות שהטענה לא בהכרח נכונה, בפועל היא די הגיונית. כי המסר השיווקי בקמפיין, אמור להיות חלק מהמסרים שיש בשיחת המכירה עצמה.

ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום מקום אחר. דהיינו, להתחיל לנתח את תהליך המכירה. אם לדעתך תהליך המכירה טוב, עכשיו תנסה ללכת צעד אחד אחורה ותנסה להבין איך אתה גורם לאנשים לפגוש אותך ואיך לשפר את תהליך המכירה של פגישה פיזית. אם הצלחת לשפר ולגרום לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי.

ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ללקוח במשפך השיווקי, כדי לשפר את כל התהליך מתחילתו ועד סופו.

אם לדוגמה נגלה שהלקוח רוכש מאיתנו, בגלל כאב X ונרצה עוד לקוחות שרוצים לרכוש בגלל כאב X, אז ננסה לטרגט לקוחות שיש להם כאב X ונדבר איתם על דברים שקשורים לכאב X וכולי.

לסיכום: סוף מעשה במחשבה תחילה. וצריך להתחיל לחשוב מהסוף ולגזור לאחור. להתחיל ממה שבטוח נכון, שזה תהליך המכירה וממנו לגזור מסקנות שהן בסיכוי גבוה יותר נכונות וכולי. לעומת זאת, אם תתחיל מכל מקום אחר בתהליך, בסופו של דבר, אולי כשתגיע לשיפור תהליך המכירה, תגלה שאתה בכלל פונה לקהל היעד הלא נכון ותצטרך להתחיל לבנות את כל המשפך כולו מחדש. ולכן, חכם רואה את הנולד וכולי.
לא מספיק טוב התנגדויות מכירה בטלפון איך לחקור מספרים איכות התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות במכירות מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד כאב של לקוח התנגדות מכירות בטלפון התנגדויות מכירות בטלפון איך לדייק איך לדעת למה איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד איך לנתח איך לנתח משפך שיווקי איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד איך לתכנן איך לתכנן משפך שיווקי איך מנתחים משפך שיווקי ביצוע ביצועי קמפיין ביצועי קמפיין שיווקי ביצועים ביצועים של קמפיין דיוק דיוק קהל היעד דף נחיתה המרה המשפך השיווקי לא עובד השוואה השוואה בין קמפיינים חוק המספרים הגדולים טירגוט טירגוט שיווקי יחס המרה יחסי המרה יחסי המרה של דף נחיתה לדייק לדעת למה למה המשפך השיווקי לא עובד לנתח לנתח את תהליך המכירה לנתח משפך שיווקי לנתח משפך שיווקי שלא עובד לתכנן לתכנן משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי שלא עובד מי קהל היעד מכירה מכירות מספרים משפך מכירות משפך שיווקי משפך שיווקי שלא עובד ניתוח ביצועים של קמפיין ניתוח דף נחיתה ניתוח יחסי המרה ניתוח משפך מכירות ניתוח משפך שיווקי ניתוח תהליך ניתוח תהליך מכירה ניתוח תהליך שיווקי ניתוח תהליכים עובד עובדים קהל היעד קהל יעד קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים שיווק שיפור שיפור ביצועי קמפיין שיפור ביצועי קמפיין שיווקי שיפור ביצועים שיפור תפוקה תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך שיווק תהליך שיווקי תהליכי מכירה תהליכי שיווק תהליכים תכנון
בירור הרצון - איך לדעת למה אתה רוצה משהו, איך לדעת למה אתה עושה משהו? איך לגלות למה משהו עושה לך טוב? איך להבין את עצמך? איך לדעת למה יש לך רצון למשהו? איך לדעת למה אתה אוהב משהו? איך לדעת למה אתה מעדיף משהו? איך עובד הרצון? הדרכת מטפלים, למה אני רוצה משהו? למה אני אוהב משהו?
בירור הרצון - איך לדעת למה אתה רוצה משהו, איך לדעת למה אתה עושה משהו? איך לגלות למה משהו עושה לך טוב? איך להבין את עצמך? איך לדעת למה יש לך רצון למשהו? איך לדעת למה אתה אוהב משהו? איך לדעת למה אתה מעדיף משהו? איך עובד הרצון? הדרכת מטפלים, למה אני רוצה משהו? למה אני אוהב משהו? איך לדעת למה אתה רוצה משהו? אז בגדול, בן אדם רוצה משהו, כי הוא חושב שהדבר הזה יעשה לו יותר טוב מאשר ...
איך לדעת למה אני אוהב אותה? איך לדעת למה אני רוצה אותה? איך לדעת למה אני חושב עליה? איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? טוב בלי בלעדיה, מה חסר לי בעצמי? למה אני לא אוהב את עצמי? ערך עצמי, אהבה עצמית, שייכות, בדידות, להרגיש טוב לבד
איך לדעת למה אני אוהב אותה? איך לדעת למה אני רוצה אותה? איך לדעת למה אני חושב עליה? איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? טוב בלי בלעדיה, מה חסר לי בעצמי? למה אני לא אוהב את עצמי? ערך עצמי, אהבה עצמית, שייכות, בדידות, להרגיש טוב לבד
איך לדעת למה אני אוהב אותה? איך לדעת למה אני רוצה אותה? איך לדעת למה אני חושב עליה? איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? טוב בלי בלעדיה, מה חסר לי בעצמי? למה אני לא אוהב את עצמי? ערך עצמי, ... עם התמכרויות וחיפוש תחושת ביטחון ערך עצמי: איך לחזק את התחושה מבפנים? איך להבין למה אוהבים מישהו מסוים? כדי לדעת למה אוהבים מישהו או מישהי, לא מספיק לומר כי טוב לי איתה או כיף לי איתו. חשוב לבדוק באופן ספציפי ...
סיבות להתאהבות, גורמים להתאהבות, איך לדעת למה אוהבים מישהו? איך להוציא מישהו מהראש? איך לשכוח מישהו? איך לדעת למה אני אוהב אותה? איך לדעת למה אני אוהבת אותו? הערצה, אהבה אובססיבית, איך נוצרת התאהבות? מודל לחיקוי
סיבות להתאהבות, גורמים להתאהבות, איך לדעת למה אוהבים מישהו? איך להוציא מישהו מהראש? איך לשכוח מישהו? איך לדעת למה אני אוהב אותה? איך לדעת למה אני אוהבת אותו? הערצה, אהבה אובססיבית, איך נוצרת התאהבות? מודל לחיקוי
סיבות להתאהבות, גורמים להתאהבות, איך לדעת למה אוהבים מישהו? איך להוציא מישהו מהראש? איך לשכוח מישהו? איך לדעת למה אני אוהב אותה? איך לדעת למה אני אוהבת אותו? הערצה, אהבה אובססיבית, איך נוצרת התאהבות? מודל לחיקוי איך להבין למה התאהבתי דווקא באדם הזה? אליעד ... ההתאהבות באה להשלים אצלך. המפתח להשתחררות מתלות בהתאהבות הוא להכיר את החוסרים הללו ולמצוא דרכים למלא אותם בעצמך. איך לדעת למה אני אוהב מישהו? איך להשתחרר מתלות רגשית? מה גורם להתאהבות? איך להפסיק לאהוב מישהו? איך לקבל ביטחון עצמי? למה ... הוא אוהב בכל מיני דברים ואז אולי. אליעד: טוב אז אני אתן תשובה אחרת התשובה היא כזאת אם רוצים לדעת למה אתה אוהב מישהו אחת הדרכים לדעת זה לשאול את עצמך קודם כל מה אתה חושב על אותו בן אדם ...
איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? איך לדעת למה משהו עושה לי רע? איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך להבין את עצמי? מודעות עצמית, לפרט את הרצון, שיטות להבין את עצמי, איך לדעת מה בדיוק אני מרגיש כלפי משהו?
איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? איך לדעת למה משהו עושה לי רע? איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך להבין את עצמי? מודעות עצמית, לפרט את הרצון, שיטות להבין את עצמי, איך לדעת מה בדיוק אני מרגיש כלפי משהו?
איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? איך לדעת למה משהו עושה לי רע? איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך להבין את עצמי? מודעות עצמית, לפרט את הרצון, שיטות להבין את עצמי, איך לדעת מה בדיוק אני מרגיש כלפי משהו? איך לדעת למה משהו עושה לי טוב או רע? אליעד כהן מסביר בהרצאתו בצורה מפורטת את הדרך שבה ניתן להבין למה דבר ...
טוב ורע, איך נוצרים הטוב והרע? איך לדעת למה משהו עושה לך טוב? איך לדעת למה משהו עושה לך רע? למה טוב לי? למה רע לי? למה משהו עושה לי טוב? למה משהו עושה לי רע? מה זה טוב? מה זה רע? ניתוח סיבתיות של טוב ורע, איך לנתח טוב ורע?
טוב ורע, איך נוצרים הטוב והרע? איך לדעת למה משהו עושה לך טוב? איך לדעת למה משהו עושה לך רע? למה טוב לי? למה רע לי? למה משהו עושה לי טוב? למה משהו עושה לי רע? מה זה טוב? מה זה רע? ניתוח סיבתיות של טוב ורע, איך לנתח טוב ורע?
טוב ורע, איך נוצרים הטוב והרע? איך לדעת למה משהו עושה לך טוב? איך לדעת למה משהו עושה לך רע? למה טוב לי? למה רע לי? למה משהו עושה לי טוב? למה משהו עושה לי ... להיות חולה. איך להבין למה הנחת תפילין עושה לאדם טוב? אליעד משתמש בדוגמה של אדם המניח תפילין, ושואל איך לדעת למה זה עושה לו טוב. הוא מציע לבצע תהליך של ניתוח: לכתוב במדויק מה האדם מרגיש לפני ואחרי הנחת התפילין, ... סיבתיות? הנחת תפילין לנשים רפורמיות מה זה להרגיש מחובר ליקום? איך לדעת אם משהו שינה את הרצון שלי? איך לדעת למה אני רוצה משהו? למה אני מניח תפילין? למה הוא מניח תפילין? נשים רפורמיות, הנחת תפילין על ידי נשים, נשים ...
רצון, איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך לדעת למה אני לא רוצה משהו? איך נוצר רצון? למה יש לי רצון מסוים? למה אני רוצה משהו מסוים? איך לחקור רצון? למה בא לי משהו? למה אני מעדיף משהו? למה יש לי חשק למשהו? למה משהו עושה לי טוב?
רצון, איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך לדעת למה אני לא רוצה משהו? איך נוצר רצון? למה יש לי רצון מסוים? למה אני רוצה משהו מסוים? איך לחקור רצון? למה בא לי משהו? למה אני מעדיף משהו? למה יש לי חשק למשהו? למה משהו עושה לי טוב?
רצון, איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך לדעת למה אני לא רוצה משהו? איך נוצר רצון? למה יש לי רצון מסוים? למה אני רוצה משהו מסוים? איך לחקור ... מאיתנו דברים טובים שכבר קיימים בחיים שלנו. איך לחקור ולגלות למה אני רוצה משהו מסוים? לפי אליעד כהן, כדי לדעת למה אנחנו רוצים דבר מסוים, עלינו לשאול את עצמנו שתי שאלות מרכזיות: איזה דברים טובים אני חושב שיהיו לי אם ... יותר את עצמנו ואת הבחירות שלנו, ובסופו של דבר להביא אותנו למודעות גדולה יותר לגבי ההחלטות והפעולות שלנו. איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך נוצר רצון? איך לחקור רצון בצורה נכונה? למה אני לא רוצה משהו? למה משהו עושה ...
רצונות, איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך נוצר רצון חיצוני? מה זה רצון פנימי? מה זה רצון חיצוני? איך לגלות את סיבת הרצון? דירוג של רצונות, רצונות חשובים, רצונות לא חשובים, רצונות מחויבים, רצונות אפשריים, רצון ממלא רצון, מה סיבת הרצון?
רצונות, איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך נוצר רצון חיצוני? מה זה רצון פנימי? מה זה רצון חיצוני? איך לגלות את סיבת הרצון? דירוג של רצונות, רצונות חשובים, רצונות לא חשובים, רצונות מחויבים, רצונות אפשריים, רצון ממלא רצון, מה סיבת הרצון?
רצונות, איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך נוצר רצון חיצוני? מה זה רצון פנימי? מה זה רצון חיצוני? איך לגלות את סיבת ... דירוג של רצונות, רצונות חשובים, רצונות לא חשובים, רצונות מחויבים, רצונות אפשריים, רצון ממלא רצון, מה סיבת הרצון? איך לדעת למה אני רוצה משהו מסוים? אליעד כהן מסביר כי אדם שרוצה להבין מדוע הוא רוצה דבר מסוים, יכול להשתמש בשיטה ... של יצירת רשימת הרצונות, דירוגם, וזיהוי הקשרים בין רצונות חיצוניים לפנימיים ככלי אפקטיבי להבנת מניעי האדם ומטרותיו בחיים. איך לדעת למה אני רוצה משהו? מה זה רצון פנימי? איך נוצר רצון חיצוני? איך לדרג רצונות? איך לגלות את סיבת הרצון? ... רצונות חיצוניים לפנימיים? מה הרצונות הכי חשובים לי? איך לחקור רצון? איך להבין רצון? מה הסיבה של הרצון? איך לדעת למה אתה רוצה משהו? רשימת רצונות, רצון חיצוני בשביל רצון פנימי, דירוג רצונות, איך לדרג רצונות? איך לדעת מה אני ...
ניתוח ניסוח של שאלה, איך לדעת למה משהו עושה לו טוב? איך להבין ניסוח של שאלה? איך לנסח שאלה בצורה נכונה? הבעה בעל פה, איך להתנסח נכון? תרתי משמע, פירושים אפשריים של שאלה, הבנה מילולית, ניתוח טקסט למתקדמים, איך להבין שאלה?
ניתוח ניסוח של שאלה, איך לדעת למה משהו עושה לו טוב? איך להבין ניסוח של שאלה? איך לנסח שאלה בצורה נכונה? הבעה בעל פה, איך להתנסח נכון? תרתי משמע, פירושים אפשריים של שאלה, הבנה מילולית, ניתוח טקסט למתקדמים, איך להבין שאלה?
ניתוח ניסוח של שאלה, איך לדעת למה משהו עושה לו טוב? איך להבין ניסוח של שאלה? איך לנסח שאלה בצורה נכונה? הבעה בעל פה, איך להתנסח ... חבר שהתחיל להניח תפילין למרות שהוא לא מאמין באלוהים, רק כי זה עושה לו טוב. השאלה שנשאלה הייתה: איך לדעת למה זה עושה לו טוב?. אליעד מפרק את השאלה ומסביר שיש לה מספר פירושים אפשריים, ושכל פירוש כזה מוביל לתשובות שונות בתכלית. אילו פירושים אפשריים קיימים בשאלה אחת? אליעד מפרט כי השאלה איך לדעת למה זה עושה לו טוב? יכולה להתפרש בכמה דרכים: האם השואל רוצה לדעת באופן כללי איך אפשר לברר מדוע פעולה ... מתכוונת המילה הוא בשאלה? אליעד מדגיש חשיבות גדולה בניתוח מדויק של המילים שנאמרות, ובמיוחד במילה הוא. בשאלה כמו איך לדעת למה הוא מניח תפילין?, אליעד מציג את הבעייתיות האפשרית, כי המילה הוא יכולה להתייחס לכמה אנשים שונים: האדם שמניח תפילין ...
המסע אל חקר הרצון, מהם 3 הגורמים שגורמים לך לרצות משהו אחד יותר מאשר דבר אחר? איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? איך לגלות שאני אלוהים? למה אני רוצה שיאהבו אותי? איך לגלות את הסיבה שאתה רוצה משהו?
המסע אל חקר הרצון, מהם 3 הגורמים שגורמים לך לרצות משהו אחד יותר מאשר דבר אחר? איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? איך לגלות שאני אלוהים? למה אני רוצה שיאהבו אותי? איך לגלות את הסיבה שאתה רוצה משהו?
המסע אל חקר הרצון, מהם 3 הגורמים שגורמים לך לרצות משהו אחד יותר מאשר דבר אחר? איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? איך לגלות שאני אלוהים? למה אני רוצה שיאהבו אותי? איך לגלות ... הוא מסביר שהמשך החקירה יהפוך את האדם לאלוהים האמיתי, ויעזור לו להגיע להבנה העמוקה של המציאות ושל עצמו. איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך מחלישים רצון בלי סיבה? למה אני רוצה שיאהבו אותי? מה המשמעות של להיות אלוהים? למה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לדעת למה?, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת למה?, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי טלפוני, קואצ'ר, מאמן לזוגיות בתחום איך לדעת למה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 20:13:41 - wesi1