אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתכנן ✔ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨️ ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ולמה המשפך השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ועוד.

אז משפך שיווקי, זה כינוי לתהליך השיווק, שהוא בצורה של משפך, רחב למעלה וצר למטה. והכוונה היא שתהליך השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך.

ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי שלך. דהיינו, אתה לא סוגר מספיק עסקאות כמו שאתה רוצה. וזה יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. לדוגמה, אתה לא מפרסם לקהל היעד הנכון, אתה לא מפרסם במקום הנכון, לא ברור לך מיהו קהל היעד שלך, המסרים לקהל היעד, לא טובים, הטירגוט לא מספיק טוב, או שדפי הנחיתה לא מספיק טובים, או שמחלקת הטלמרקטינג שמקבלת את השיחות הנכנסות או שעושה את השיחות היוצאות, לא עובדת מספיק טוב, או שאולי משהו נופל בתהליך תיאום הפגישה, או שמשהו נופל בפגישה עצמה עם מנהל המכירות, או שאולי בכלל יש בעיה בתמחור, או במוצר, או בתחרות של המוצר וכולי.

בשורה התחתונה, אתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי ואתה צריך ורוצה לדעת איך לנתח את המשפך השיווקי, כדי לדעת מה לשפר במשפך. אז איך מנתחים משפך שיווקי ואיך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד?

ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לנתח משפך שיווקי. לדוגמה אפשרות אחת, תהיה לקחת כל חלק מהתהליכים של המשפך ולבחון אותו בפני עצמו ולחשוב האם אפשרי לעשות אותו יותר טוב. לדוגמה, לנסות לשפר את דף הנחיתה, ביחס לתנועה שכן נכנסת אליו. או לנסות לשפר את איכות שיחת המכירה של איש המכירות, בלי קשר לכלום. או לנסות לשפר את הפרסומות ולנסות להגדיל את יחס ההמרה של הפרסומות שלך וכיו"ב.

דהיינו, השיטה אומרת, קח כל חלק במשפך ותסתכל עליו בפני עצמו ותנסה להבין האם הוא אופטימאלי בפני עצמו כיחידה בודדת. האם יש לך רעיונות איך לשפר אותו בפני עצמו וכולי.

אפשרות נוספת תהיה, לנסות לבחון את התהליך בכללותו, חלק אחד ביחס לחלק השני, ביחס למה שאנחנו מצפים שיקרה במשפך שיווקי טוב. דהיינו, ננתח את כל החלקים של התהליך אחד ביחס לשני, ונראה איפה יחסי ההמרה הכי גרועים. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה שבין החשיפות של הפרסומות, לבין הקליקים. ונבדוק את יחסי ההמרה שבין הקליקים, לבין אנשים שהשאירו ליד בדף הנחיתה. ונבדוק את יחס ההמרה שלהם לפגישה פרונטאלית. ונבדוק את יחס ההמרה לעסקה בפועל. ואז נראה היכן יחסי ההמרה הכי גרועים ומשם נתחיל להשתפר.

והבדיקה תהיה, של העובדות של מה שקורה בפועל, ביחס למה שנראה לנו הגיוני שיקרה. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה בין הקליקים לבין השארת הלידים בדף הנחיתה. ואם היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי.

אבל הגישה הנכונה לנתח משפך שיווקי, היא להתחיל מהחלק הקטן ביותר, החלק הוודאי ביותר וממנו לגזור לאחור. דהיינו, מי שרוצה לנתח את המשפך השיווקי, צריך להתחיל מהסוף, מהחלק שהוא בטוח נכון, מהחלק שהוא הכרחי, בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שאי אפשר בלעדיו בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שכל המשפך השיווקי תלוי בו, והוא החלק של סוף משפך המכירה. דהיינו, שיחת המכירה עם הלקוח.

דהיינו, צריך להתחיל מהתחנה הסופית של המשפך השיווקי. שהיא, החלק שהוא מחויב ובטוח נכון במשפך המכירה, שהיא שיחת המכירה הפיזית עם הלקוח. צריך להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן משפך שיווקי), כל המשפך השיווקי, כל התכנים שלו, הטירגוט שלו, המסרים שלו, הכל כולל הכל בנוי ומתחיל מהחלק הסופי, שהוא שיחת המכירה עם הלקוח.

ולמה להתחיל לחקור את שיחת המכירה ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח שיחת המכירה. ואני אסביר.

ניקח לדוגמה, את השיטה הראשונה, שאומרת בא ננסה לשפר כל חלק בפני עצמו. הבעיה שלה היא, שלא ברור באמת, מה באמת צריך לשפר. לדוגמה, ניקח את הבאנר וננסה לשפר את יחס ההמרה של ההקלקות שלו. אז נניח שנעשה קמפיין יותר בועט ונשפר את יחס ההמרה של ההקלקות על הבאנר. האם כל הכבוד לנו? זהו, שלא. כי אולי הבאנו טראפיק זבל למחלקת המכירות. או לדוגמה נשפר את יחס ההמרה של קביעת הפגישות. כל מתקשר מגיע לפגישה. האם כל הכבוד לנו? זהו שלא. כי אולי אנחנו מביאים פגישות זבל למנהל המכירות. ולכן נקודת הייחוס שממנה מתחילים, היא שיחת המכירה הסופית עם הלקוח.

וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך שלנו אמורים להיות יחסי המרה אחרים מקמפיינים אחרים, בגלל קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה.

מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש שיחת מכירה, האם ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ומניתוח של שיחת המכירה הסופית עם הלקוח, ממנה נוכל להבין, מה ההתנגדויות של הלקוח, מי קהל היעד שלנו, איזה מסרים אנחנו צריכים להעביר לו, בהתאם למסרים שיעזרו לנו לסגור עסקה, ממנה אולי נבין היכן נמצא קהל היעד שלנו, ממנה נוכל להבין האם איך ומתי לפרסם לקהל היעד שלנו.

כי הכל מתחיל באיש המכירות. האם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו סוג שכן מגיע אליו, או שהוא רוצה לקוחות מסוג אחר מהלקוחות שמגיעים אליו. אם הוא רוצה לקוחות מסוג אחר, הרי שאולי צריכים לשנות את כל המשפך השיווקי מההתחלה שלו, להגדיר קהל יעד אחר, מסרים אחרים וכולי. ואם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו הסוג, אז אולי אפשרי להבין מהלקוח שכן רכש, מה הכאב של הלקוח וכולי, ומכך לגזור מסרים לקמפיין השיווקי.

ואם איש המכירות לא מצליח לסגור עסקה, הרי שלא משנה מה נעשה, בכל מקרה בסוף נהיה בבעיה. אלא אם כן, אנחנו מניחים שאין אפשרות לשפר את שיחת המכירה. וכל מה שצריך, זה אך ורק ליצור עוד ביקושים וליצור עוד פגישות מכירה וחוק המספרים הגדולים יעשה את שלו.

אבל ברמת העיקרון, הגיוני להתחיל מהחלק הקטן ביותר והקל ביותר והמחויב ביותר, שהוא שיחת המכירה. ואם אתה לא מצליח למכור למישהו פנים אל פנים בפגישה של שעה, למה שתצליח להביא קהל יעד רלוונטי לפגוש אותך. ולמרות שהטענה לא בהכרח נכונה, בפועל היא די הגיונית. כי המסר השיווקי בקמפיין, אמור להיות חלק מהמסרים שיש בשיחת המכירה עצמה.

ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום מקום אחר. דהיינו, להתחיל לנתח את תהליך המכירה. אם לדעתך תהליך המכירה טוב, עכשיו תנסה ללכת צעד אחד אחורה ותנסה להבין איך אתה גורם לאנשים לפגוש אותך ואיך לשפר את תהליך המכירה של פגישה פיזית. אם הצלחת לשפר ולגרום לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי.

ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ללקוח במשפך השיווקי, כדי לשפר את כל התהליך מתחילתו ועד סופו.

אם לדוגמה נגלה שהלקוח רוכש מאיתנו, בגלל כאב X ונרצה עוד לקוחות שרוצים לרכוש בגלל כאב X, אז ננסה לטרגט לקוחות שיש להם כאב X ונדבר איתם על דברים שקשורים לכאב X וכולי.

לסיכום: סוף מעשה במחשבה תחילה. וצריך להתחיל לחשוב מהסוף ולגזור לאחור. להתחיל ממה שבטוח נכון, שזה תהליך המכירה וממנו לגזור מסקנות שהן בסיכוי גבוה יותר נכונות וכולי. לעומת זאת, אם תתחיל מכל מקום אחר בתהליך, בסופו של דבר, אולי כשתגיע לשיפור תהליך המכירה, תגלה שאתה בכלל פונה לקהל היעד הלא נכון ותצטרך להתחיל לבנות את כל המשפך כולו מחדש. ולכן, חכם רואה את הנולד וכולי.
לקחת לסגור תהליך מכירה של פגישה מכירה טלפונית רואה את הנולד מה הכאב של הלקוח תהליך השיווק כבוד ניתוח תהליכים תהליכי מכירה ביצועים איך לדעת איך לדעת למה איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד איך לנתח איך לנתח משפך שיווקי איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד איך לתכנן איך לתכנן משפך שיווקי איך מנתחים איך מנתחים משפך שיווקי ביצוע ביצועי קמפיין ביצועי קמפיין שיווקי ביצועים ביצועים של קמפיין דיוק דיוק קהל היעד דף נחיתה הגדול המרה המשפך השיווקי לא עובד השוואה השוואה בין קמפיינים חוק המספרים הגדולים טירגוט טירגוט שיווקי יחס המרה יחסי המרה יחסי המרה של דף נחיתה כיצד לנתח לדייק לדעת לדעת למה לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד למה המשפך השיווקי לא עובד לנתח לנתח את תהליך המכירה לנתח משפך שיווקי לנתח משפך שיווקי שלא עובד לתכנן לתכנן משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי שלא עובד מכירה מכירות מספרים משפך מכירות משפך שיווקי משפך שיווקי שלא עובד ניתוח ניתוח ביצועים של קמפיין ניתוח דף נחיתה ניתוח יחסי המרה ניתוח משפך מכירות ניתוח משפך שיווקי ניתוח תהליך ניתוח תהליך מכירה ניתוח תהליך שיווקי ניתוח תהליכים עובד עובדים קהל היעד קהל יעד קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים שיווק שיפור שיפור ביצועי קמפיין שיפור ביצועי קמפיין שיווקי שיפור ביצועים שיפור תפוקה תהליך תהליך המכירה תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך שיווק תהליך שיווקי תהליכי מכירה תהליכי שיווק תהליכים תכנון
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות איך לתכנן דברים בצורה נכונה מהסוף להתחלה? כאשר אדם רוצה לתכנן דברים, לנהל פרויקטים או לבצע משימות מורכבות בצורה יעילה, עליו להשתמש בשיטה של תכנון מהסוף להתחלה. אליעד מסביר ששיטה זו מאפשרת ליצור ... את האפשרויות שצריך לבדוק בדרך למטרה הסופית. העיקרון המרכזי הוא לחשוב על התוצאה הסופית וללכת אחורה בציר הזמן כדי להבין כיצד להשיג אותה. מהי שיטת תכנון מהסוף להתחלה בעזרת דוגמת ארוחת הערב? אליעד נותן ... שלשבת בשולחן יביא לו משהו טוב. מה קרה לפני כן? הוא שמע הבטחה שיקבל מתנה אם ישב לאכול. מה קרה לפני כן? אמרת לו שהוא יקבל מתנה אם ישב לאכול. כעת, לאחר שתכננת מהסוף להתחלה, קל לבצע את השלבים לפי הסדר שהוגדר מראש. כיצד להביא יותר לקוחות לעסק בעזרת תכנון מהסוף להתחלה? אליעד נותן דוגמה נוספת בתחום העסקי. ... קרה לפני כן? היה פרסום או שיווק שגרם להם לדעת עליה. כאן נחשף צוואר הבקבוק, ואתה יודע בדיוק במה להתמקד: ביצירת מודעות או בשיפור אטרקטיביות העסק. איך לתכנן משימה מורכבת כמו כתיבת ספר בצרפתית? אליעד מפרק משימה מורכבת של כתיבת ספר בצרפתית על חלליות לשלבים פשוטים יותר, כדי לתכנן מהסוף להתחלה: בסוף, כתבת ספר בצרפתית על חלליות. ... של חלליות. לפני כן? הכרת את האלפבית הצרפתי והכתיבה. באופן זה, כל שלב מורכב מתפרק לתת - שלבים פשוטים יותר, ובכך הופכים משימה גדולה לניתנת לביצוע. איך לתכנן נכון לוח זמנים, למשל בהכנת ארוחה מורכבת? אליעד מסביר זאת דרך דוגמה של הכנת ארוחה עם מנה ראשונה, עיקרית וקינוח תוך שעה. הקינוח דורש 50 דקות הקפאה ו - 5 דקות הכנה. צריך לתכנן מהסוף להתחלה: בסוף, הארוחה מוכנה על השולחן. לפני ... הוא היה 50 דקות במקפיא. לפני כן, היה צריך להכין את הקצפת 5 דקות. כך מגיעים למסקנה שתוך 3 דקות מתחילת העבודה חובה להתחיל להכין את הקצפת. בשיטה זו ניתן לתכנן ביעילות משימות מורכבות עם אילוצי זמן רבים. איך לקבל החלטות בתכנון על ידי זיהוי מה בטוח נכון? אליעד מסביר שתכנון הוא בעצם סוג של ספק. בכל מצב של ספק או חוסר ... הוא: מה בטוח נכון?. בכל משימה או החלטה צריך לזהות את הדברים הוודאיים ולהתחיל מהם. ככל שהדבר נמצא בסוף, כך הוודאות שלו גבוהה יותר, לכן כדאי להתחיל לתכנן מהסוף: אם יש לך ספק, שאל: מה בטוח נכון? כאשר הדבר ... בלונים צריך וכמה הם עולים, וכך כבר מצמצם את האפשרויות. למה חשוב לדייק במטרה הסופית? אליעד מדגיש שככל שהמטרה הסופית תהיה מוגדרת יותר ומדויקת יותר, כך התכנון יהיה מוצלח יותר. אם ברור לך בדיוק לאן אתה רוצה ... תוכל לבחור את הדרך היעילה ביותר לשם. לדוגמה, אם אתה יודע שאתה רוצה להגיע לירושלים, זה טוב, אבל אם אתה יודע שאתה צריך להגיע למקום מסוים בירושלים, תוכל לתכנן מסלול מדויק ולחסוך זמן ופקקים. לסיכום, מה צריך לזכור לגבי תכנון נכון של תהליכים ומשימות מורכבות? לחשוב מהסוף ... קטנים וברורים. לזהות אילוצים וצווארי בקבוק בתהליך. לדייק ולהגדיר היטב את המטרה הסופית. אליעד מציע שככל שאדם מפתח את יכולות החשיבה שלו, הוא יוכל לתכנן במהירות וביעילות רבה יותר. איך לקבל החלטות בתהליך תכנון? איך לתכנן לפי אילוצים? איך למצוא את צוואר הבקבוק? מה זה תכנון מהסוף להתחלה? איך להחליט בקלות? איך לנהל ...
ניהול זמן ומשימות, האם לתכנן או לזרום? הצבת מטרות, תכנון לוח זמנים יומי, תוכנית עבודה, תוכנית עסקית, הכנת לוחות זמנים, תכנון משימות, האם לתכנן משימות? מטרות תוכנית עסקית, איך לנהל את הזמן? האם להיצמד לתוכנית העסקית?
ניהול זמן ומשימות, האם לתכנן או לזרום? הצבת מטרות, תכנון לוח זמנים יומי, תוכנית עבודה, תוכנית עסקית, הכנת לוחות זמנים, תכנון משימות, האם לתכנן משימות? מטרות תוכנית עסקית, איך לנהל את הזמן? האם להיצמד לתוכנית העסקית?
... זמן ומשימות, האם לתכנן או לזרום? הצבת מטרות, תכנון לוח זמנים יומי, תוכנית עבודה, תוכנית עסקית, הכנת לוחות זמנים, תכנון משימות, האם לתכנן משימות? מטרות תוכנית עסקית, איך לנהל את הזמן? האם להיצמד לתוכנית העסקית? האם כדאי להציב מטרות ולתכנן לוח זמנים מפורט? אנשים רבים שואלים את עצמם האם כדאי לתכנן את היום שלהם, את השבוע שלהם, את החודש שלהם ואפילו את החיים שלהם בצורה מסודרת. השאלה שעולה שוב ושוב היא האם כדאי ... מה המשימות שלו, מה המטרות שהוא רוצה להשיג, מתי בדיוק הוא הולך לבצע אותן ואיך הוא הולך לעשות את זה. אליעד מסביר שהרעיון הבסיסי של תכנון נראה הגיוני וטוב, מכיוון שאם אדם רוצה להגיע למקום מסוים, הוא חייב שתהיה לו תוכנית מוגדרת מראש, בדיוק כמו שכאשר ... מאוד, ואתה עלול למצוא את עצמך מתנהל כמו זומבי חסר כיוון. מדוע חשוב להכין תוכנית עסקית ולוחות זמנים? אליעד נותן דוגמה ברורה לכך שתכנון הוא קריטי. הוא משווה את זה לנסיעה מתוכננת עם וייז. כשאתה נוסע לחיפה או לירושלים, הווייז יוצר עבורך תוכנית מדויקת, ... באיזו דרך לנקוט ואיך להגיע לשם. כך התוכנית שומרת עליך שלא תלך לאיבוד, שלא תתפזר, ושתתקדם תמיד לכיוון היעדים שלך. מה הבעיה הגדולה בתכנון לוח זמנים מפורט מדי? למרות שתכנון חשוב, אליעד מזהיר מפני הסכנה של להיצמד לתוכנית בצורה נוקשה מדי. הוא מביא דוגמה על אדם שיצא מחיפה לכיוון אילת כשהוא ... כבר לא רלוונטית היום. אם תיצמד בעיוורון למה שהחלטת מראש, אתה עלול למצוא את עצמך נוסע בכוח לתוך קיר. מה הפתרון הנכון לאיזון בין תכנון מפורט לזרימה טבעית? אליעד מדגיש שתוכנית צריכה להיות הצעת הגשה בלבד. המשמעות היא שתוכנית ומטרות הן חיוניות, אך ... רק כי זו הדרך שקבעת מלכתחילה. אתה חייב להיות גמיש, ערני, ומוכן לשנות את התוכנית בכל רגע נתון בהתאם לנסיבות. כמה משאבים כדאי להשקיע בתכנון תוכנית עסקית או יומית? שאלה נוספת שאליעד מתייחס אליה היא כמה זמן ומשאבים להשקיע ביצירת תוכנית עסקית או בתכנון סדר יום. הוא מסביר שלתכנון יש עלות: זמן, אנרגיה, מאמץ, עצבים. אם תבזבז יותר מדי זמן בתכנון, אתה עלול למצוא את עצמך במצב שבו ההשקעה בתכנון לא מצדיקה את עצמה. לפעמים עדיף פשוט להתחיל לפעול, אפילו במחיר של טעויות קטנות בדרך, במקום להקדיש שעות רבות לתכנון מדוקדק. לדוגמה, כשאתה יוצא לסופר, בהחלט כדאי להכין רשימה מראש כדי שלא תתבלבל בחנות. אבל אם אתה משקיע שעות רק בהכנת ... שבזבזת יותר מדי זמן, ועדיף היה פשוט ללכת ולסיים את הקניות באופן זורם. אליעד מסביר שצריך תמיד למצוא את האיזון הנכון בין להשקיע זמן בתכנון לבין פשוט להתחיל לפעול, בהתאם לסיטואציה. מה הדרך הנכונה לנהל את הזמן והמשימות שלך? אליעד מסכם ומדגיש שהמפתח לניהול זמן ומשימות בצורה נכונה ואפקטיבית הוא תמיד לאזן בין תכנון וזרימה. חשוב מאוד לתכנן ולדעת מראש את המטרות והדרך, אבל חשוב אפילו יותר לשמור על גמישות, להיות קשוב לשינויים ולהיות מוכן לשנות את התוכנית ... שהחלטת על כך מראש. ההיצמדות חייבת להיות אך ורק מפני שאתה עדיין מאמין שזו הדרך הטובה ביותר נכון לרגע זה, ולא כי ככה החלטתי. האם לתכנן תוכנית עסקית? תוכנית עבודה שבועית האם לזרום או לתכנן מראש? טיפים לניהול זמן מהו ניהול זמן נכון? ניהול זמן למנהלים ניהול זמן בצורה נכונה האם כדאי להציב משימות ולוח זמנים? שלום חברים, הפעם נשיב לשאלה הבאה: האם כדאי וטוב להציב משימות ולוח זמנים? האם עדיף שיהיה לאדם לוח זמנים מסודר, שבו הוא מתכנן מראש מה הוא רוצה לעשות, איך הוא רוצה לעשות, מתי הוא רוצה לעשות, ומה המשימות שלו להיום, לשבוע, לחודש, לשנה ולחיים? האם נכון להגדיר מראש מטרות ולעבוד לפיהן? האם כדאי לבנות תוכנית עסקית מסודרת ולפעול על פיה? היתרונות שבתכנון התשובה היא שעל פניו, זה בהחלט כדאי. עדיף שתהיה לך תוכנית מסודרת. אם אתה נוסע לירושלים, אתה עושה זאת בלי תוכנית? לא. ... ברורות ודרך ברורה כיצד להגיע אליהן. ללא תוכנית, אתה מתנהל בלי כיוון, כמו זומבי, ולכן אינך מתקדם לשום מקום. הבעיה בהיצמדות נוקשה לתכנון עם זאת, יש כאן בעיה: תכנון יתר והיצמדות נוקשה למשימות. דמיין אדם שיוצא מחיפה בדרכו לאילת ומפעיל וייז. הוא קובע את היעד ונוסע בדיוק לפי ... יכול לעדכן את המסלול בזמן אמת? הוא ימשיך לנסוע במסלול המקורי, גם אם בינתיים הכביש נחסם או הופיעו פקקים. התוצאה? הוא תקוע. כך גם בתכנון משימות - אדם שקובע מטרות, אך אינו בודק האם הן עדיין רלוונטיות, עלול למצוא את עצמו נתקע בפקק. הנסיבות משתנות, דברים בלתי צפויים מתרחשים, וצריך להיות גמישים. אם אתה נצמד בצורה עיוורת לתוכנית שלך, אתה עלול למצוא את עצמך משקיע מאמצים במקום הלא נכון. תכנון הוא הכרחי - אבל עם גמישות לכן, צריך להבין: תכנון הוא חשוב, אבל אסור להיצמד אליו בעיוורון. המטרות והתוכנית הן בגדר הצעת הגשה, ולא משהו שיש לדבוק בו בכל מחיר. תמיד צריך לבדוק מחדש - האם הדרך שבחרתי היא עדיין הדרך הנכונה? האם היעדים שקבעתי עדיין רלוונטיים? כמה כדאי להשקיע בתכנון? השאלה הנוספת היא כמה זמן ומשאבים להשקיע ב
איך להתכונן לפגישה חשובה? איך להתכונן לפרזנטציה? איך להתכונן לפגישת עבודה? איך להתכונן למשא ומתן? מה לעשות לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות מוכן לפגישה? איך להיות מוכן לשיחה? איך להיות מוכן לכל דבר? איך לעבוד בצורה אופטימאלית?
... עבודה? איך להתכונן למשא ומתן? מה לעשות לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת ... בך, להיכן היית רוצה שתוביל השיחה? אם זה תלוי בך, מה אתה היית רוצה שיקרה אחרי הפעולה שאתה הולך לבצע? ואחרי שברור לך, מה אתה היית רוצה שיקרה, עכשיו צריכים לתכנן מהסוף, מה האפשרויות העומדות לרשותך ואיך הכי טוב יהיה לך, ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
... ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ ...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
... איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי ... המכירה שלך מול הלקוח האידיאלי הבא שלך. מידע נוסף ניתן למצוא כאן, על תכנון משפך שיווקי על יצירת חומרי שיווק וכולי. ...
איך לעמוד במילה שלך? איך להיצמד להחלטה שלך? איך להפסיק לעשן? איך ליישם החלטה? איך לא להיכנע ללחץ? איך לתכנן משימה? השגת מטרות, עמידה ביעדים, מוטיבציה להצלחה, תכנון נכון
איך לעמוד במילה שלך? איך להיצמד להחלטה שלך? איך להפסיק לעשן? איך ליישם החלטה? איך לא להיכנע ללחץ? איך לתכנן משימה? השגת מטרות, עמידה ביעדים, מוטיבציה להצלחה, תכנון נכון
... לעמוד במילה שלך? איך להיצמד להחלטה שלך? איך להפסיק לעשן? איך ליישם החלטה? איך לא להיכנע ללחץ? איך לתכנן משימה? השגת מטרות, עמידה ביעדים, מוטיבציה להצלחה, תכנון נכון איך להישאר נאמן להחלטות שלך למרות קשיים? אליעד כהן מסביר כיצד אפשר ... ולהיכנע ללחץ החברתי. הסיבה העיקרית לכך היא שבזמן ההחלטה הראשונית, האדם לא התכונן באופן מספיק מפורט לכל הגורמים שעשויים להשפיע עליו ברגע האמת. איך אפשר לתכנן נכון כדי לעמוד בהחלטה שלך? לפי אליעד כהן, תכנון נכון הוא המפתח להצלחה בעמידה במילה שלך. זה כולל חשיבה מפורטת ומקיפה על ... לשאול את עצמו מה יקרה אם הוא יהיה במסעדה עם חברים שאוכלים בשר מולו. ברגע שאדם יודע מראש כיצד הוא ירגיש ומה יהיו התחושות שיעלו בסיטואציה כזו, הוא יוכל לתכנן תגובה יעילה שתאפשר לו לעמוד בהחלטתו. אליעד מדגיש את החשיבות של ההכנה המנטלית, שהיא לא רק החלטה חד - פעמית אלא הבנה מעמיקה של כל המורכבות הפסיכולוגית והרגשית שתתעורר ברגע האמת. כשהתכנון מפורט, הסיכוי לעמוד בהחלטה עולה באופן משמעותי. האם עמידה במילה שלך חייבת ... ביותר להצליח לעמוד במילה שלך? לסיכום, הדרך הטובה ביותר לעמוד במילה שלך היא להקדיש מחשבה עמוקה ויסודית לכל הפרמטרים האפשריים שיכולים להפריע לך. ככל שהתכנון מקיף ומדויק יותר, כך גדל הסיכוי להצלחה. בנוסף, ההצלחה תלויה בהבנה עמוקה ... שתחווה אותו, וכך יוכל לעמוד בהחלטה שלו לאורך זמן. איך לעמוד במילה שלך? איך להפסיק לעשן? כיצד להישאר עקביים עם ההחלטות? מה לעשות כשיש לחץ חברתי? איך לתכנן משימה בצורה נכונה? איך להישאר נאמן להחלטות שלך ולהיות עקביים עם המילה ... שעמידה במילה דורשת יותר מיכולת להילחם בדחפים - היא דורשת הכנה מנטלית והבנה מדויקת של התנאים המובילים למצב שבו לא מצליחים לעמוד בהבטחות שלנו. איך אפשר לתכנן נכון ולהישאר עם החלטה? אליעד מסביר שהשלב הראשון בתכנון נכון הוא לזהות את כל הפרמטרים החשובים, כולל סיטואציות שיכולות לעלות ... חברתי או תוצאות מיידיות שמפריעות לנו להיצמד להחלטה. איך לעמוד במילה שלך? איך להפסיק לעשן? כיצד להישאר עקביים עם ההחלטות? מה לעשות כשיש לחץ חברתי? איך לתכנן משימה בצורה נכונה? ...
אימפולסיביות, איך להיות יותר מחושב? התנהגות אימפולסיבית, איך לא להיות אימפולסיבי? איך לראות את הנולד? איך לחשוב קדימה? איך לתכנן דברים? איך לפעול מהשכל ולא מהרגש? איך לא לפעול ללא מחשבה? איך לא לפעול בלי לחשוב? הרגלי חשיבה
אימפולסיביות, איך להיות יותר מחושב? התנהגות אימפולסיבית, איך לא להיות אימפולסיבי? איך לראות את הנולד? איך לחשוב קדימה? איך לתכנן דברים? איך לפעול מהשכל ולא מהרגש? איך לא לפעול ללא מחשבה? איך לא לפעול בלי לחשוב? הרגלי חשיבה
... איך לא להיות אימפולסיבי? איך לראות את הנולד? איך לחשוב קדימה? איך לתכנן דברים? איך לפעול מהשכל ולא מהרגש? איך לא לפעול ללא מחשבה? איך לא לפעול בלי לחשוב? הרגלי חשיבה איך לחשוב קדימה ולראות את הנולד? בכדי להצליח בחיים, חשוב לדעת ... לחשוב כמה מהלכים קדימה מאפשרת למי ששחק את המשחק להימנע מטעויות ולתכנן את הצעד הבא בצורה טובה יותר. דוגמה נוספת לכך היא בנהיגה, בהצלחה על הכביש תלויה לא רק בהימנעות מטעויות, אלא גם ביכולת לראות את המהלכים העתידיים - מה עלול ... רבות, אנשים חווים פחד או תחושת חנק כשנדרשים לחשוב על הצעדים העתידיים. תכנון קדימה עשוי להיראות כמגביל, או כפעולה שמונעת מהם לפעול בצורה חופשית ובלתי מוגבלת. חשיבה כזו עשויה לעורר תחושות של שליטה יתרה או אובדן חופש, ולכן אדם עשוי ... ומהן התוצאות האפשריות של כל פעולה. איך להתמודד עם התנגדויות רגשיות לתכנון קדימה? אם אתה מרגיש שהבעיה היא רגשית, חשוב לזהות את תחושותיך ולברר מה בדיוק מקשה עליך לחשוב קדימה. ייתכן שאתה פוחד ממגבלות או תחושת של חוסר חופש. חשוב להבין שחשיבה קדימה אינה מגבילה אותך בהכרח, אלא מסייעת לך להימנע מטעויות ולתכנן את המהלכים הבאים בצורה חכמה יותר. למידה של איך להתמודד עם תחושות כאלה תעזור לך לעבור את המחסום הרגשי ולהתחיל לחשוב קדימה בצורה טבעית יותר. סיכום: איך לחשוב ... היכולת לחשוב קדימה על ידי לימוד ותרגול של ניתוח סיבתיות. אימפולסיביות תכנון קדימה שיפור החשיבה השכלית סיבתיות ותוצאה רגש ושכל בחשיבה קדימה איך לחשוב קדימה ולראות את הנולד? בכדי להצליח בחיים, חשוב לדעת לחשוב קדימה ולראות את הנולד, כמו בשחמט. כשאתה מצליח לתכנן כמה מהלכים קדימה, תוכל למנוע טעויות ולהצליח בתרחישים שונים. כמו כן, בנהיגה, אם אתה רוצה להצליח ולהימנע מטעויות, עליך לחשוב קדימה ולהיות מסוגל להעריך את ... מכך כי זה ירגיש לו כגזירת גורל או אילוץ. החשיבה על המגבלות שבאה עם תכנון קדימה עשויה להחמיר את תחושת חוסר החופש. במקרים כאלה, חשוב לבדוק את הגורמים הרגשיים שמניעים את ההתנגדות הזו ולחפש דרכים להתמודד איתה. מהן הסיבות השכליות לכך ... ומעמיקה יותר על כל פעולה שאתה עושה. איך להתמודד עם התנגדויות רגשיות לתכנון קדימה? אם אתה מרגיש שהבעיה היא רגשית, עליך לזהות את תחושותיך ולגלות מה בדיוק מקשה עליך לתכנן קדימה. ייתכן שאתה פוחד ממגבלות או תחושות של חוסר חופש, ולכן כדאי לחקור את הרגשות האלה וללמוד להתמודד איתם. יש להבין שהחשיבה קדימה לא בהכרח אומרת שאתה מוגבל, ... לפתח את היכולת לחשוב קדימה על ידי לימוד ניתוח סיבתיות. אימפולסיביות תכנון קדימה שיפור החשיבה השכלית סיבתיות ותוצאה רגש ושכל בחשיבה קדימה איך למתן אימפולסיביות? איך לטפל באימפולסיביות? למה אני אימפולסיבית? למה אני אימפולסיבי? פעולות ...
מה הכי טוב לעשות? ההחלטה הכי נכונה, איך הכי נכון לפעול? איך להחליט? לתכנן נכון, תכנון נכון, מה הדרך הכי נכונה? מה הכי נכון לעשות? איך לדעת מה לעשות? קבלת החלטות, כיצד להחליט?
מה הכי טוב לעשות? ההחלטה הכי נכונה, איך הכי נכון לפעול? איך להחליט? לתכנן נכון, תכנון נכון, מה הדרך הכי נכונה? מה הכי נכון לעשות? איך לדעת מה לעשות? קבלת החלטות, כיצד להחליט?
... הכי טוב לעשות? ההחלטה הכי נכונה, איך הכי נכון לפעול? איך להחליט? לתכנן נכון, תכנון נכון, מה הדרך הכי נכונה? מה הכי נכון לעשות? איך לדעת מה לעשות? קבלת החלטות, כיצד להחליט? למה אנחנו מופתעים למרות שתכננו מראש מה לעשות? הרבה פעמים אנשים מתכננים כיצד לפעול בסיטואציה מסוימת, ובכל זאת, ברגע האמת הם חווים משהו שונה לחלוטין ממה שציפו. אליעד כהן מסביר את הנושא דרך דוגמה של אדם שתכנן להיפרד ממישהו קרוב, ואף יזם את הפרידה הזאת בעצמו. האדם היה בטוח שהוא יודע בדיוק כיצד ירגיש בזמן הפרידה, אבל כשהרגע הגיע, הוא הופתע והרגיש אחרת לגמרי ממה שתכנן. הסיבה לכך, לפי אליעד, היא שהתגובה של האדם בכל רגע נתון תלויה בכמות המידע שיש לו באותו רגע. כלומר, התגובה הרגשית או המעשית שלנו ... ובתובנות שברשותנו בדיוק באותו זמן נתון. אם מראש היו לנו כל התובנות והמידע המלאים, היינו מגיבים בדיוק כפי שתכננו ולא היינו מופתעים משום דבר. אבל המציאות היא שתמיד יש מידע חדש או היבטים שלא חשבנו עליהם מראש, ולכן אנחנו מוצאים את עצמנו מגיבים בצורה שונה מכפי שציפינו. לדוגמה, אדם מתכנן כיצד הוא ירגיש כשהילד שלו יטוס ללמוד בחול. הוא חושב לעצמו: כשזה יקרה אני ארגיש עצוב, אבל אוכל להתמודד עם זה בקלות. בפועל, כשהרגע ... זו הסיבה להפתעה - לא היה לו מראש את כל המידע הרגשי והפרקטי של הסיטואציה. האם אפשר להימנע מהפתעות בעזרת תכנון טוב יותר? אליעד מסביר שככל שהאדם יצליח לדמיין מראש טוב יותר את כל הפרטים הקטנים והגדולים של הסיטואציה, כך הוא יצליח לצמצם את ... הזאת, הוא משוחרר ממתח רגשי, והופך להיות רגוע ושלו יותר מול כל אתגר בחייו. איך לקבל החלטות נכונות? כיצד לתכנן תגובות רגשיות? איך להגיע לחסינות רגשית? למה אנחנו מופתעים למרות שתכננו? מהי תגובה אופטימלית לסיטואציה? האם קיימת תגובה נכונה לכל מצב? ...
אומנות הויכוח, איך להתווכח נכון? איך לחשוב קדימה? לתכנן כמה צעדים קדימה, איזה שאלות לשאול? איך לשאול שאלות נכון? נטל ההוכחה, ההגנה הכי טובה היא התקפה, לנצח בשחמט, איך לחשוב קדימה? לראות את הנולד, רטוריקה, דיבייטינג
אומנות הויכוח, איך להתווכח נכון? איך לחשוב קדימה? לתכנן כמה צעדים קדימה, איזה שאלות לשאול? איך לשאול שאלות נכון? נטל ההוכחה, ההגנה הכי טובה היא התקפה, לנצח בשחמט, איך לחשוב קדימה? לראות את הנולד, רטוריקה, דיבייטינג
... הויכוח, איך להתווכח נכון? איך לחשוב קדימה? לתכנן כמה צעדים קדימה, איזה שאלות לשאול? איך לשאול שאלות נכון? נטל ההוכחה, ... לכל האפשרויות הללו. אליעד מדגים זאת באמצעות סדרת הטלוויזיה בית הנייר. הוא מתאר כיצד הדמויות בסדרה מבצעות שוד ומתכננות מראש כמה מהלכים קדימה. הן כבר יודעות מראש איך תתנהג המשטרה, ובונות ... אדם אחר בשאלות, אתה מעביר אליו את הצורך להוכיח שהוא צודק. אבל אם אתה לא חושב מראש כיצד הוא יכול לענות לך, ולא מתכנן קדימה כיצד להתמודד עם כל תשובה שלו, אתה מסתכן בכך שהשאלה עצמה תהפוך ... המבט של היריב. באמצעות התרגול הזה אתה לומד לראות את כל המהלכים האפשריים בכל רגע נתון. באופן דומה, כשאתה מתכנן לשאול שאלה בוויכוח, עליך לחשוב מידית מה יכול הצד השני לענות, ואיך תגיב ... לסיכום, אליעד כהן מדגיש שאמנות הוויכוח ויכולת הרטוריקה אינן רק שאלות של מהירות מחשבה, אלא בעיקר תוצאה של תכנון נכון, חשיבה מוקדמת ויסודית, ויכולת לחזות מראש את כל האפשרויות. איך לשאול שאלות נכון? איך לחשוב כמה צעדים קדימה? מהי אמנות הוויכוח? איך לנצח בוויכוח? מה זה דיבייטינג? איך לתכנן מהלכים קדימה? איך לנצח בשחמט? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לתכנן, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לתכנן, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עסקי, מטפל רב תחומי, אימון אישי לילדים נוער והורים בתחום לתכנן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4219 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 13:18:49 - wesi1