אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תהליך מכירה ✔מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
וכאן נדבר על הנושא של הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה. כי בכל עסקה, יש מחיר שהלקוח צריך לשלם. ומתישהו צריכים להציג ללקוח את המחיר, כדי שתיסגר עסקה. והשאלה היא, מתי נכון ומתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר, להציג ללקוח את המחיר של העסקה וכולי? והאם לדוגמה לתת את המחיר בשיחת טלפון? האם להציג את המחיר בפרסום? האם לתת את המחיר אחרי פגישה? מתי להציג את המחיר ללקוח?

ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני נושאים שצריכים להתבונן בהם.

אז קודם כל נתחיל ממה שבטוח נכון. בטוח נכון שאין תשובה ברורה וחד משמעית לשאלה הזאת. אבל יש כל מיני שיקולים וכל מיני יתרונות וחסרונות לגבי מתי להציג את המחיר ללקוח. וכאן נדבר על השיקולים השונים והיתרונות והחסרונות שיש לגבי השלב שמציגים ללקוח את המחיר.


אז קודם כל ברמת העיקרון

מתי טכנית אפשרי להציג ללקוח את המחיר?

אז השלב הראשון שניתן להציג ללקוח את המחיר, הוא כמובן בהתחלת המשפך השיווקי ובהתחלת מסע הלקוח. דהיינו, שתהליך המכירה בכללותו הוא בצורה של משפך. שמתחיל בנקודה הראשונה שבה הלקוח נחשף לשירות / למוצר, בהמשך הלקוח פונה לעסק לקבלת מידע נוסף, לאחר מכן תתכן פגישה וכיו"ב, ובסוף יש חתימה על הסכם כלשהו, שלאחריו יש אספקת שירות בהתאם.

אז ברמת העיקרון, בכל אחת מהנקודות בתהליך המכירה שהלקוח עובר, בכל אחת מהנקודות האלו, ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח. דהיינו, ניתן להציג ללקוח את המחיר מיד בפעם הראשונה שהלקוח שומע על השירות ועל המוצר שלנו, עוד בשלב הפרסום הראשוני. ניתן להציג את המחיר ללקוח, בשלב הבא אחרי שהלקוח יוצר איתנו קשר ראשוני, וניתן להציג ללקוח את המחיר בטלפון לפני הפגישה, או להציג ללקוח את המחיר רק בפגישה עצמה וניתן להציג ללקוח את המחיר רק אחרי הפגישה. וכמובן שאני מדבר כאן באופן כללי, כי כל שירות תהליך המכירה שלו שונה, ולפעמים כל העסקה כולה היא בטלפון ולפעמים יש או אין פגישות עם הלקוח וכולי.

כמו כן ברמת העיקרון, אפשרי להציג ללקוח את המחיר לפני או אחרי איתור צרכי הלקוח. דהיינו, אם לדוגמה הלקוח שואל בכל שלב, כמה זה עולה, אפשרי לחלק את כל התהליך לשלב של לפני איתור צרכי הלקוח ולשלב של אחרי איתור צרכי הלקוח.

ועד כאן בעצם הסברנו, מתי טכנית ניתן להציג את המחיר ללקוח, בלי קשר לשאלה של מתי כדאי להציג ללקוח את המחיר.

אוסיף ואומר, כי בתרחיש הטוב ביותר, אתה מציג ללקוח את המחיר אחרי שסיפקת לו את המוצר, כאשר אתה מראש יודע עם הלקוח, שהוא מאשר לך לבקש כמה כסף שאתה רוצה עבור השירות שאתה מספק לו. וכמובן שזהו תרחיש יחסית נדיר, שבו הלקוח כל כך סומך עליך, עד כדי כך שמבחינתו תספק לו את השירות ואחר כך תגיד לו כמה כסף מגיע לך. והמהות היא לחדד, שלפעמים יש גם מקרים שבהם המחיר מוצג ללקוח רק אחרי ביצוע העסקה, אבל זה נושא אחר.


נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא על

האם בכלל ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח

. במובן, שיש מוצרים שהמחיר שלהם הוא ידוע מראש, לא משנה מה, בלי קשר לשום דבר. אבל יש מחירים, שמושפעים מכל מיני גורמים ובהם לא תמיד ניתן לדעת מראש מה המחיר הסופי ללקוח. וכמובן שתמיד אפשרי לזרוק מחיר גבוה שלעולם לא תפסיד בו כסף, אבל כנראה שהלקוח לא יאשר לך את העבודה. ולכן לפעמים יש מצבים שלא ניתן לדעת את המחיר הסופי מראש. כי המחיר יכול להיות תלוי במפרט הטכני ובהכנת כתב כמויות בהתאם לצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לבנות ללקוח הצעת מחיר, שהמחיר בה לא יהיה גבוה מידי כדי שיהיה מחיר תחרותי אבל גם לא יהיה זול מידי, כדי שלא תפסיד כסף בעסקה וכולי.

ולכן ברמת העיקרון צריכים לעשות הפרדה ואבחנה, בין מוצרים שבהם המחיר ידוע מראש באופן סופי לא משנה מה, לבין מוצרים שהמחיר שלהם עשוי להשתנות אחרי אפיון צרכים כזה או אחר עם הלקוח ואחרי הכנת כתב כמויות שממנו נוכל לתמחר באופן נכון את המוצר ללקוח.


נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא העניין של

האם אנחנו מדברים על הצגת מחיר סופי ספציפי

או על הצגת מחיר ממוצע או על הצגת טווח מחיר או על הצגת מחיר החל מ וכיו"ב. כי אפשרי להציג מחיר מדויק, אפשרי להציג טווח מחירים, אפשרי להציג מחיר החל מ ואפשרי להציג מחיר ממוצע. ככה שגם את זה צריכים לקחת בחשבון, כאשר מדברים על הצגת המחיר ללקוח, על איזה צורת הצגת מחיר מדובר, האם מחיר מדויק וסופי או מחיר אחר?


נקודה נוספת שאפשרי לקחת בחשבון, היא

מה מקובל באותו שוק

. כי יש מוצרים שמקובל להציג להם את המחיר מראש, לדוגמה במקרה של מוצר מדף כזה או אחר, שבדרך כלל המחיר שלו הוא מחיר סופי, מחיר ידוע מראש שלא תלוי בשום דבר. לבין ענפים ותחומים שבהם לא הגיוני להציג את המחיר מראש, כי זה הכל בהתאם לצרכי הלקוח. בפרט במקרה של עסקה מורכבת שיש בה המון פרטים שמשפיעים על המחיר, שבה לא הגיוני להציג מראש את המחיר ללקוח.


נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא כמובן

איך הצגת המחיר ללקוח, תשפיע

על האם בסוף הלקוח ירצה לסגור עסקה או לא. וקביעת מחיר, היא אומנות בפני עצמה ויש בה המון שיקולים, כמו שניתן לראות כאן. כי המחיר יכול להשפיע על הלקוח, לא רק ברמת השיקול הכלכלי של האם יש לו או אין לו כסף לבצע את העסקה, אלא המחיר יכול להשפיע גם על התדמית של העסק, על עסקאות אחרות עם לקוחות אחרים, והמחיר בעיקרון יכול להשפיע על המון דברים נוספים שצריכים לקחת בחשבון, כמו שניתן לראות כאן.

ולכן כאשר מדברים על מתי רוצים להציג את המחיר ללקוח, צריך לשאול, איך הלקוח יתפוש את המחיר ואיך זה ישפיע על כל אחד מהשיקולים. לדוגמה, האם הלקוח יחשוב שהמחיר הזה הוא מאוד זול ולכן הוא יראה במחיר הזה יתרון. או שאולי הלקוח יחשוב שהמחיר הזה מאוד זול והלקוח אולי יראה בזה חיסרון. כי הלקוח יכול להאמין, שאם המוצר זול מידי, אולי זה אומר שהמוצר גרוע וכיו"ב. ואם הלקוח יחשוב שהמחיר יקר בעיניו, איך זה ישפיע על הלקוח, האם זה מגדיל או מקטין את הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. ולכן יש כאן כל מיני שיקולים נוספים שצריכים לקחת בחשבון, לגבי השלב של מתי להציג את המחיר ללקוח.


נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא איך זה שהלקוח לא יודע את המחיר, ואיך זה שהלקוח חושב שאתה לא רוצה לתת לו עדיין את המחיר, שאתה מסתיר את המחיר מהלקוח

איך הלקוח מפרש

את זה ואיך הלקוח מבין את זה.

אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שהלקוח חושב, שאם אתה היית חושב, שאם תציג את המחיר ללקוח, אז זה יגדיל את הסיכוי שתהיה עסקה, כנראה שהיית מציג את המחיר ללקוח. במילים אחרות, כשאתה מספר על המוצר, אתה בדרך כלל תספר על היתרונות של המוצר ולא על החסרונות של המוצר.

דהיינו, אם המחיר של המוצר, היה אחד מהיתרונות של המוצר, כנראה שהיית חושף את המחיר ללקוח, בשלב כמה שיותר מוקדם. ואם אתה מסתיר את המחיר מהלקוח לשלב מאוחר, כנראה שאתה חושב שהלקוח יחשוב, שהמחיר הוא חיסרון ולא יתרון.

כמו כן כשלקוח לא רואה מחיר, הוא מבין שמתישהו יצטרכו לתת לו את המחיר. וכאן ללקוח יכולים להיות כל מיני סיפורים אפשריים בראש שלו. לדוגמה, יכול להיות לקוח שיחשוב, שאתה רוצה קודם כל לדבר איתו, לפני שאתה נותן לו את המחיר, כדי שתוכל לעשות עליו מניפולציה או לנסות לרמות אותו או לנסות לשכנע אותו אולי אפילו נגד רצונו. כי גם הדברים האלו קורים מעת לעת. ולכן יתכן שהלקוח יחשוב, שאתה מסתיר את המחיר עד לשלב יותר מתקדם בעסקה, כדי שבהמשך יהיה לך יותר קל לרמות אותו, להתיש את הלקוח וכיו"ב, כדי לגרום לו לרצות את המוצר, במחיר שאתה חושב שחיסרון להציג אותו מראש.

פירוש נוסף אפשרי, שהלקוח יחשוב שאתה לא מציג את המחיר, בגלל שאתה צריך לעשות התאמה אישית של המוצר עבור הלקוח ובגלל שאתה רוצה להיות יותר מדויק עבור הלקוח, במחיר שאתה נותן לו. ומנקודת המבט הזו, הלקוח אולי יעריך את זה שאתה עדיין לא נותן לו את המחיר. כי הוא מבין שאתה רוצה להיות יותר מדויק ולא להטעות אותו, לא במחיר נמוך מידי ולא במחיר גבוה מידי.

ובמה תלוי מה שהלקוח יפרש? במה תלוי אם הלקוח יפרש לטובה או לרעה את זה שלא מציגים לו את המחיר?

זה תלוי בכל מיני גורמים: זה תלוי לדוגמה בסוג המוצר ובהאם מקובל או לא מקובל בשוק של אותו המוצר, לפרסם את המחיר בגלוי מראש. זה תלוי גם באם הלקוח חושב שהמחיר הסופי ידוע מראש, או שהמחיר עשוי להשתנות אחרי איתור הצרכי הלקוח. זה גם תלוי באם הלקוח לא יודע שום דבר על המחיר, או שהוא כן יודע טווח מחיר כלשהו וכיו"ב. בקיצור, זה תלוי בכל מיני גורמים.

אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב, שאם המחיר היה אחד מהיתרונות של המוצר, הרי שכנראה היו מפרסמים את המחיר ללקוח, כבר מהתחלה בראש כל חוצות.


ועד כאן אלו היו שיקולים, שבעיקרם עוסקים בשאלה, של איך תזמון הצגת המחיר ללקוח, משפיעה על סגירת עסקה עם הלקוח. אבל כאשר באים להחליט לגבי תזמון הצגת המחיר ללקוח, צריכים לקחת בחשבון גם את ניתוח משפך המכירות ואת ניתוח משפך השיווקי, דהיינו

ניתוח תהליך המכירה בכללותו

שבו צריכים לקחת בחשבון, שיש עוד עלות ועוד תועלת בכך שחושפים ללקוח את המחיר בהתחלה, בהנחה שהמחיר הוא לא אחד מהיתרונות של המוצר.

כי ברמת העיקרון אם נפרסם ללקוח את המחיר מיד בהתחלה, אז כנראה שזה יסנן החוצה כבר בהתחלה לקוחות שלא מתאימים למוצר בגלל המחיר שלו. בדגש על לקוחות שהמחיר לא מתאים להם, לפני שהם הבינו את הבידול העסקי של המוצר במה הוא שונה מהמוצרים המתחרים ולפני שהם בדקו את היכולת האמיתית שלהם לבצע את העסקה, כגון בדיקת יכולת פיננסית / יכולת מימון / משכנתא וכיו"ב. אבל בטוח נכון, שאם לקוח יחשוב שהמוצר לא מתאים לו בגלל המחיר, הרי שבהמשך המשפך השיווקי, יישארו רק אנשים שהמחיר אולי מתאים להם. במילים אחרות, הלידים יהיו יותר איכותיים, כי מראש סיננו החוצה את מי שחושב שהמחיר לא מתאים לו. וככה מי שהמשיך בתהליך, הוא רק מי שהמחיר אולי מתאים לו.

וזה שיש פחות לידים מצד אחד, אבל לידים יותר איכותיים במובן של התנגדות המחיר, הרי שזה יתרון וגם חיסרון מצד שני.

ולכן צריכים לעשות ניתוח של כל תהליך השיווק והמכירה ולהבין האם חסרים לנו לידים? האם ומה איכות הלידים? כמה לקוחות לא רוכשים בגלל התנגדות מחיר וכמה בגלל התנגדות אחרת? כמה המחיר משפיע על היכולת לסגור עסקה? איך המחיר נתפש בעיני הלקוח? והאם אנחנו חושבים שאחרי פגישה / שיחה, יש יותר סיכוי שהמחיר יתאים ללקוח או לא? ובהתאם לכל אלו, צריכים לקבל החלטה, האם ואיך ומתי לפרסם את המחיר של המוצר בהתאם.

כמו כן אזכיר, שיש מצבים שגם הלקוח לא יודע מה היכולת הכלכלית שלו. וגם בהיבט הזה, לפעמים צריכים לעזור ללקוח להבין את היכולת הכלכלית שלו. וגם מנקודת המבט הזו, יתכן שלתת ללקוח את המחיר מההתחלה, בלי להסביר לו שאולי כן יש לו יכולת כלכלית (לדוגמה: יעוץ מימוני / יעוץ משכנתא), גם זה יכול להיות עוד שיקול בתהליך.


לסיכום: לגבי השאלה, האם ומתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? התשובה היא, שכל מקרה לגופו. זה תלוי בתהליך השיווק, בסוג המוצר, תלוי בלקוח, תלוי בתהליך המכירה, תלוי בציפיות של הלקוח, תלוי בדינאמיקה עם הלקוח, תלוי בהתנגדויות המכירה של לקוחות, תלוי האם אפשרי לחשוף ללקוח טווח מחירים אפשרי וכיו"ב, בקיצור, זה תלוי בכל מיני גורמים וכל מקרה לגופו.

ישנם מצבים שהגיוני שהמחיר יוצג מראש, בפרט כאשר המחיר לא הולך להשתנות בשום דרך, בפרט כאשר המחיר הוא יתרון בעיני הלקוח, בפרט כאשר מקובל באותו ענף לפרסם את המחיר מראש, בפרט כאשר הצגת המחיר לא תפגע בעסקה.

וישנם מצבים שאולי הגיוני לא לפרסם מראש את המחיר בכלל, אלא אולי רק טווח מחיר וכיו"ב, בפרט כאשר המחיר לא ניתן לדעת אותו מראש, בפרט כאשר המחיר משתנה בהתאם לצרכי הלקוח, בפרט כאשר צריכים לבדוק לעומק את הצרכים של הלקוח, בפרט כאשר הלקוח לא מבין את המוצר ביחס למחיר, בפרט כאשר הצגת המחיר ללקוח עשויה להיות חיסרון עבור הלקוח וכיו"ב. בקיצור, כל מקרה לגופו.
בידול שאלה אפשרי להציג את המחיר ללקוח סיפור בלי פיתרון התנגדות בשיחת מכירה ביצוע מחיר יקר מידי רצון להגדיל את הסיכוי איך לענות איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח כמה זה עולה איך לענות לשאלה איך לענות לשאלה כמה זה עולה איך לענות לשאלות האם לפרסם את המחיר ללקוח המוצר שלך הצגת המחיר ללקוח הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה הצגת מחיר ללקוח טלפון כמה זה עולה להציג להציג את המחיר להציג את המחיר ללקוח להציג ללקוח להציג ללקוח את המחיר להציג ללקוח את המחיר של המוצר להציג מראש את המחיר ללקוח לומר ללקוח לחשוף לחשוף את המחיר ללקוח לחשוף ללקוח את המחיר לענות לענות ללקוח לענות ללקוח כמה זה עולה לענות לשאלה לענות לשאלה כמה זה עולה לענות לשאלות לפרסם לפרסם את המחיר ללקוח לפרסם מראש את המחיר ללקוח לקוח לקוחות לשאול מוצר מחיר מחיר בשיחת טלפון מחיר בשיחת מכירה מחיר ללקוח מחיר ללקוח בתהליך מכירה מחיר של מוצרים מכירה מתי הכי כדאי להציג ללקוח מתי להציג את המחיר מתי להציג את המחיר ללקוח מתי להציג ללקוח מתי להציג ללקוח את המחיר מתי לומר את המחיר ללקוח מתי לומר ללקוח את המחיר מתי לחשוף את המחיר ללקוח מתי לחשוף ללקוח את המחיר שאלה שאלות שיחת טלפון שיחת מכירה שיחת מכירות שיקולים שיקולים בהצגת המחיר ללקוח שיקולים מתי להציג את המחיר שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
... משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות ... מוגבלת רק למכירות מוצרים, אלא נוגעת גם למקרים של חיפוש עבודה, שבו אתה בעצם מוכר את עצמך למעסיק. לעיתים קרובות בתהליך מכירה, המוכר ינסה להוציא מהקונה כמה שיותר מידע ... אישית, בעוד שהקונה יעדיף להאזין למוכר לפני שיספר לו מה הוא מחפש, כדי לקבל מידע יותר אובייקטיבי. איך זה מתבטא בתהליך מכירה? לרוב, כאשר קונה נכנס לחנות ומסביר למוכר ... הלקוח אחת האמיתות החשובות בעולם המכירות היא אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח. הכוונה כאן היא שלפני שיתחיל תהליך מכירה או הצגת המוצר, המוכר חייב להבין מה בדיוק ... עליך לשמוע מראש מה בדיוק המעסיק מחפש, ולאחר מכן להציג את עצמך בהתאם לצרכים הספציפיים של המעסיק. מאבק השליטה בתהליך המכירה ככל שהמוכר יודע יותר על הקונה, כך יהיה לו קל יותר למכור לו את המוצר או השירות. זהו עקרון בסיסי בתהליכי מכירה, והמוכר מבין את החשיבות של קבלת מידע ... או השירות, ואילו האינטרס של הקונה הוא שהמוכר יספר על עצמו ועל המוצר לפני שהקונה חושף את דרישותיו. כיצד זה מתבטא בתהליך מכירה? בדרך כלל, בתהליכי מכירה, הקונה מציין מה הוא מחפש. לדוגמה, אם אתה ... גנריים, ואל תספר סיפור גנרי על עצמך - חשוב להבין את צורכי החברה ולהתאים את ההצגה העצמית שלך לכך. מאבק השליטה בתהליך המכירה ככל שהמוכר יודע יותר על הקונה - כך קל לו ... מוכר וקונה, פרזנטציה למתווך, איתור צרכי הלקוח, איך למכור מוצר? איך לקנות מוצר? איך לנהל משא ומתן? מניפולציות בתהליך מכירה, יחסי מראיין מרואיין, פרזנטציה לעסקים, ... איך להציג את עצמך? איך למכור את עצמך? פרזנטציה ללקוח, צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, תשובות בראיון, איך להציג מוצר? תהליכי מכירה, תהליכי רכישה, קניינות ורכש ...
ללמוד למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות
... מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות וכאן נסביר, האם כל אחד יכול ללמוד ... ויש בזה כל מיני היבטים, וכאן נחדד את נקודת המבט הבאה. אז ברמת העיקרון כולנו אנשי מכירות ברמה כזו או אחרת. וכל החיים מלאים בתהליכי מכירה. וכל בן אדם עוסק במכירות ברמה כזו או אחרת. וגם אמא שמנסה לשכנע את ... כריש מכירות, האם באמת אפשרי ללמוד ולהיות איש מכירות הכי מקצועי שיש, שיכול למכור לכל אחד כל דבר וכולי? והתשובה היא כזאת: בעיקרון תהליכי מכירה מתחלקים ל 2 חלקים. חלק 1 הוא חלק של מידע טכני וחלק שני הוא חלק של ... החלק השני אפשרי ללמוד, אבל הרבה יותר קשה ללמוד ולא בטוח שכל אחד יכול ללמד ולא בטוח שכל אחד יכול ללמוד את החלק השני. ואני אסביר. תהליך מכירה, הוא בהרבה מובנים, תהליך של מאבק, בין הקונה לבין המוכר. כי אם ... ללקוח, או איך לטפל בהתנגדויות מכירה כאלו ואחרות, ואיך לבנות תסריט שיחה, ואיך לתאם פגישה עם הלקוח בטלפון, ומה להגיד ומה לא להגיד בתהליך מכירה וכולי. ואת הדברים האלו, אפשרי ללמוד ואפשרי לתרגל ואפשרי להתנסות בהם ואפשרי לשפר אותם וכולי וכולי. אבל תהליך המכירה מורכב לא רק מידע ומיכולת מקצועית, אלא גם מיכולת רגשית. דהיינו, ... אחר. אבל בהחלט שיש רמות שונות של מאבק עם הלקוח. גם לגרום ללקוח לנסות להבין את המוצר ולראות האם באמת המוצר מתאים לו, גם זה מאבק. תהליך המכירה מלא במאבקים. וכאן צריך יכולת רגשית של איש המכירות בתהליך המכירה . דהיינו, צריך יכולת רגשית של איש המכירות, שהוא לא ירגיש רע מכך ... לא צריך את המוצר, האם באמת אין לו כסף או זמן וכולי? וכאן צריך יכולת רגשית, דהיינו, שיש המון השלכות רגשיות שאיש המכירות עושה על תהליך המכירה. ובן אדם ששונא להיות בקונפליקטים ובן אדם שלא אוהב שמציקים לו ובן ... ללמוד להיות איש מכירות, זה גם ברמה הרגשית ולא רק ברמה הטכנית. מי שרוצה ללמוד למכור, צריך שיהיה לו גם אופי של איש מכירות, שמותאם לתהליך המכירה הספציפי של המוצר הספציפי ושל הלקוח הספציפי שהוא רוצה למכור לו. ...
פגישת מכירות - כמה לדבר? כמה להקשיב ללקוח? לדבר פחות, להקשיב יותר, איך למכור ללקוח? תהליך מכירה, שיחת מכירה, טיפים לאנשי מכירות
... מכירות - כמה לדבר? כמה להקשיב ללקוח? לדבר פחות, להקשיב יותר, איך למכור ללקוח? תהליך מכירה , שיחת מכירה, טיפים לאנשי מכירות בנושא הזה של פגישות מכירה ללקוח, ישנם טיפים שונים של מומחי מכירות שונים. כאשר אחד הטיפים ... מידת הצורך. לפי מה שצריך בלבד. אין מצווה להקשיב ללקוח. ויש המון מצבים שצריך להשתיק את הלקוח, בצורה כזו או אחרת. ולא לתת ללקוח לבלבל את המוח, אלא למקד אותו בתהליך המכירה .
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות
... מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה תהליך מכירה טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון ... לעצמו לקנות רכב כזה. ועליך להבין, מה הלקוח שלך צריך לחשוב קודם ומה הוא צריך לחשוב אחר כך. ועליך תמיד לדעת, באיזה קומה אתה נמצא בתהליך המכירה מול הלקוח שלך. שלא תמכור לו את קומה 5 לפני ... 2. גם אם בסוף צריך באמת לבנות את קומה 5,כדי להגיע לגג. דהיינו, לפעמים איש המכירות מוכר ללקוח כל מיני רעיונות, שאכן צריך למכור אותם בתהליך המכירה, אבל בשלב מאוחר יותר. כי הלקוח, עוד לא הגיע ...
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור ... המשימות ואת סביבת העבודה עצמה. מהו תהליך המכירה לעובדים שלך? תהליך המכירה לעובדים דומה מאוד לתהליך מכירה ללקוחות. כאשר לקוח מגיע אליכם, אתם צריכים להראות לו למה משתלם לו לקנות מכם מוצר או ... אל לקוחות וליישם את השלבים הבאים בתהליך המכירה: הצגת ערך לעובד - העובד רוצה להבין מה התועלת שתצא לו אישית מביצוע המשימה. בדיוק כמו ... והמשימות שאתם מצפים מהם לבצע. תהליך המכירה לעובדים כאשר אתה מנהל, אתה למעשה מוכר לעובד שלך את הרעיון שכדאי לו להשקיע בעבודה, ...
איתור צרכי הלקוח, באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים
... צרכי הלקוח, באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות ...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
... איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב ... הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך? ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה ... הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק. כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את ... שלך. ודרך שם להתחיל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה. ולא לחשוב רק דרך השאלה של מה יגרום לו לרצות לרכוש את המוצר ...
איך למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור?
... למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון ...
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך ... להיות חלק מהמסרים שיש בשיחת המכירה עצמה. ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום מקום אחר. דהיינו, להתחיל לנתח את תהליך המכירה. אם לדעתך תהליך המכירה טוב, עכשיו תנסה ללכת צעד אחד אחורה ותנסה להבין איך אתה גורם לאנשים לפגוש אותך ואיך לשפר את תהליך המכירה של פגישה פיזית. אם הצלחת לשפר ולגרום לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי. ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים ... איתם על דברים שקשורים לכאב X וכולי. לסיכום: סוף מעשה במחשבה תחילה. וצריך להתחיל לחשוב מהסוף ולגזור לאחור. להתחיל ממה שבטוח נכון, שזה תהליך המכירה וממנו לגזור מסקנות שהן בסיכוי גבוה יותר נכונות וכולי. לעומת זאת, אם תתחיל מכל מקום אחר בתהליך, בסופו של דבר, אולי כשתגיע לשיפור תהליך המכירה, תגלה שאתה בכלל פונה לקהל היעד הלא נכון ותצטרך להתחיל לבנות את כל ...
האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? מה זה לעבוד במכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות? האם אני איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך איש מכירות? מי מתאים לעבוד במכירות? איש מכירות מתחיל, כל אחד יכול למכור
... מכירות, היא שגויה? אולי פעם איש מכירות התייחס אליך לא יפה, ולכן יש לך דעה שגויה על אנשי מכירות ועל תהליך מכירה? ואולי פעם ניסית למכור בצורה לא נכונה ובלי להבין את תהליך המכירה, וממילא יכול להיות שנכשלת בכך ומאז אתה לא אוהב ולא רוצה להיות איש מכירות? האם אתה בטוח שאתה יודע איך אמור להתרחש תהליך מכירה? הרי כל תחום שאתה לא מבין איך עושים אותו, אם תעשה ... אז אולי כדאי לברר מהו באמת תהליך של מכירה? ובדכ אפשר לומר שברוב ככל המקרים, ההבנה של אנשים על תהליך מכירה, היא שגויה. ובגדול אפשר לומר, שיש שני סוגים של תהליך מכירה. יש תהליך מכירה שבו מרמים משקרים את הלקוח הלקוח לא מעניין את איש ... לאיש המכירות אכפת רק מהעמלה ומהכסף של הלקוח איש המכירות מסתיר מידע מהלקוח, ועושה הכל כדי למכור. בתהליך מכירה שכזה, בהנחה שאתה תופש את תפקידו של איש המכירות ... לכיוון של הצורה הזו, אז ברור למה אתה לא אוהב ולא רוצה לעבוד במכירות. יחד עם זאת, קיים סוג נוסף של תהליך מכירה , שבו לאיש המכירות כן אכפת מהלקוח. ואיש המכירות כן ... אך ורק שיהיה ללקוח טוב באופן מוחלט, עדיין באופן יחסי, כן חשוב לאיש המכירות, שללקוח יהיה טוב. ובתהליך מכירה שכזה, עיקר המכירה, היא בעצם לומר ללקוח את האמת ... אותו מהלקוח, הוא כדי שיתאפשר לך לעשות טוב ללקוח. כי לאורך זמן, לא ניתן לספק מוצרים בחינם. ובתהליך מכירה שכזה, איש המכירות בהחלט לא מרגיש רע עם עצמו. ובגדול אפשר לומר, שאם נראה לך שלא נולדת איש מכירות, זה בגלל שאתה לא באמת מבין בדיוק מהו תהליך מכירה אמיתית ואיך הוא צריך להיות. אז נכון שאם מבקשים ... את התקשורת הבין אישית שלך, שכל שאתה יודע מה להגיד, מתי להגיד, איך להגיד, איזה מילים להשתמש וכולי. בתהליך מכירה, אתה אמור בעיקר לדעת ולהבין את האמת. להבין את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תהליך מכירה, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תהליך מכירה, איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני מומלץ, מטפל, מטפל אישי בנושא תהליך מכירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3379 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 06:49:53 - wesi1