אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להציג את המחיר ללקוח ✔מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
וכאן נדבר על הנושא של הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה. כי בכל עסקה, יש מחיר שהלקוח צריך לשלם. ומתישהו צריכים להציג ללקוח את המחיר, כדי שתיסגר עסקה. והשאלה היא, מתי נכון ומתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר, להציג ללקוח את המחיר של העסקה וכולי? והאם לדוגמה לתת את המחיר בשיחת טלפון? האם להציג את המחיר בפרסום? האם לתת את המחיר אחרי פגישה? מתי להציג את המחיר ללקוח?

ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני נושאים שצריכים להתבונן בהם.

אז קודם כל נתחיל ממה שבטוח נכון. בטוח נכון שאין תשובה ברורה וחד משמעית לשאלה הזאת. אבל יש כל מיני שיקולים וכל מיני יתרונות וחסרונות לגבי מתי להציג את המחיר ללקוח. וכאן נדבר על השיקולים השונים והיתרונות והחסרונות שיש לגבי השלב שמציגים ללקוח את המחיר.


אז קודם כל ברמת העיקרון

מתי טכנית אפשרי להציג ללקוח את המחיר?

אז השלב הראשון שניתן להציג ללקוח את המחיר, הוא כמובן בהתחלת המשפך השיווקי ובהתחלת מסע הלקוח. דהיינו, שתהליך המכירה בכללותו הוא בצורה של משפך. שמתחיל בנקודה הראשונה שבה הלקוח נחשף לשירות / למוצר, בהמשך הלקוח פונה לעסק לקבלת מידע נוסף, לאחר מכן תתכן פגישה וכיו"ב, ובסוף יש חתימה על הסכם כלשהו, שלאחריו יש אספקת שירות בהתאם.

אז ברמת העיקרון, בכל אחת מהנקודות בתהליך המכירה שהלקוח עובר, בכל אחת מהנקודות האלו, ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח. דהיינו, ניתן להציג ללקוח את המחיר מיד בפעם הראשונה שהלקוח שומע על השירות ועל המוצר שלנו, עוד בשלב הפרסום הראשוני. ניתן להציג את המחיר ללקוח, בשלב הבא אחרי שהלקוח יוצר איתנו קשר ראשוני, וניתן להציג ללקוח את המחיר בטלפון לפני הפגישה, או להציג ללקוח את המחיר רק בפגישה עצמה וניתן להציג ללקוח את המחיר רק אחרי הפגישה. וכמובן שאני מדבר כאן באופן כללי, כי כל שירות תהליך המכירה שלו שונה, ולפעמים כל העסקה כולה היא בטלפון ולפעמים יש או אין פגישות עם הלקוח וכולי.

כמו כן ברמת העיקרון, אפשרי להציג ללקוח את המחיר לפני או אחרי איתור צרכי הלקוח. דהיינו, אם לדוגמה הלקוח שואל בכל שלב, כמה זה עולה, אפשרי לחלק את כל התהליך לשלב של לפני איתור צרכי הלקוח ולשלב של אחרי איתור צרכי הלקוח.

ועד כאן בעצם הסברנו, מתי טכנית ניתן להציג את המחיר ללקוח, בלי קשר לשאלה של מתי כדאי להציג ללקוח את המחיר.

אוסיף ואומר, כי בתרחיש הטוב ביותר, אתה מציג ללקוח את המחיר אחרי שסיפקת לו את המוצר, כאשר אתה מראש יודע עם הלקוח, שהוא מאשר לך לבקש כמה כסף שאתה רוצה עבור השירות שאתה מספק לו. וכמובן שזהו תרחיש יחסית נדיר, שבו הלקוח כל כך סומך עליך, עד כדי כך שמבחינתו תספק לו את השירות ואחר כך תגיד לו כמה כסף מגיע לך. והמהות היא לחדד, שלפעמים יש גם מקרים שבהם המחיר מוצג ללקוח רק אחרי ביצוע העסקה, אבל זה נושא אחר.


נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא על

האם בכלל ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח

. במובן, שיש מוצרים שהמחיר שלהם הוא ידוע מראש, לא משנה מה, בלי קשר לשום דבר. אבל יש מחירים, שמושפעים מכל מיני גורמים ובהם לא תמיד ניתן לדעת מראש מה המחיר הסופי ללקוח. וכמובן שתמיד אפשרי לזרוק מחיר גבוה שלעולם לא תפסיד בו כסף, אבל כנראה שהלקוח לא יאשר לך את העבודה. ולכן לפעמים יש מצבים שלא ניתן לדעת את המחיר הסופי מראש. כי המחיר יכול להיות תלוי במפרט הטכני ובהכנת כתב כמויות בהתאם לצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לבנות ללקוח הצעת מחיר, שהמחיר בה לא יהיה גבוה מידי כדי שיהיה מחיר תחרותי אבל גם לא יהיה זול מידי, כדי שלא תפסיד כסף בעסקה וכולי.

ולכן ברמת העיקרון צריכים לעשות הפרדה ואבחנה, בין מוצרים שבהם המחיר ידוע מראש באופן סופי לא משנה מה, לבין מוצרים שהמחיר שלהם עשוי להשתנות אחרי אפיון צרכים כזה או אחר עם הלקוח ואחרי הכנת כתב כמויות שממנו נוכל לתמחר באופן נכון את המוצר ללקוח.


נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא העניין של

האם אנחנו מדברים על הצגת מחיר סופי ספציפי

או על הצגת מחיר ממוצע או על הצגת טווח מחיר או על הצגת מחיר החל מ וכיו"ב. כי אפשרי להציג מחיר מדויק, אפשרי להציג טווח מחירים, אפשרי להציג מחיר החל מ ואפשרי להציג מחיר ממוצע. ככה שגם את זה צריכים לקחת בחשבון, כאשר מדברים על הצגת המחיר ללקוח, על איזה צורת הצגת מחיר מדובר, האם מחיר מדויק וסופי או מחיר אחר?


נקודה נוספת שאפשרי לקחת בחשבון, היא

מה מקובל באותו שוק

. כי יש מוצרים שמקובל להציג להם את המחיר מראש, לדוגמה במקרה של מוצר מדף כזה או אחר, שבדרך כלל המחיר שלו הוא מחיר סופי, מחיר ידוע מראש שלא תלוי בשום דבר. לבין ענפים ותחומים שבהם לא הגיוני להציג את המחיר מראש, כי זה הכל בהתאם לצרכי הלקוח. בפרט במקרה של עסקה מורכבת שיש בה המון פרטים שמשפיעים על המחיר, שבה לא הגיוני להציג מראש את המחיר ללקוח.


נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא כמובן

איך הצגת המחיר ללקוח, תשפיע

על האם בסוף הלקוח ירצה לסגור עסקה או לא. וקביעת מחיר, היא אומנות בפני עצמה ויש בה המון שיקולים, כמו שניתן לראות כאן. כי המחיר יכול להשפיע על הלקוח, לא רק ברמת השיקול הכלכלי של האם יש לו או אין לו כסף לבצע את העסקה, אלא המחיר יכול להשפיע גם על התדמית של העסק, על עסקאות אחרות עם לקוחות אחרים, והמחיר בעיקרון יכול להשפיע על המון דברים נוספים שצריכים לקחת בחשבון, כמו שניתן לראות כאן.

ולכן כאשר מדברים על מתי רוצים להציג את המחיר ללקוח, צריך לשאול, איך הלקוח יתפוש את המחיר ואיך זה ישפיע על כל אחד מהשיקולים. לדוגמה, האם הלקוח יחשוב שהמחיר הזה הוא מאוד זול ולכן הוא יראה במחיר הזה יתרון. או שאולי הלקוח יחשוב שהמחיר הזה מאוד זול והלקוח אולי יראה בזה חיסרון. כי הלקוח יכול להאמין, שאם המוצר זול מידי, אולי זה אומר שהמוצר גרוע וכיו"ב. ואם הלקוח יחשוב שהמחיר יקר בעיניו, איך זה ישפיע על הלקוח, האם זה מגדיל או מקטין את הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. ולכן יש כאן כל מיני שיקולים נוספים שצריכים לקחת בחשבון, לגבי השלב של מתי להציג את המחיר ללקוח.


נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא איך זה שהלקוח לא יודע את המחיר, ואיך זה שהלקוח חושב שאתה לא רוצה לתת לו עדיין את המחיר, שאתה מסתיר את המחיר מהלקוח

איך הלקוח מפרש

את זה ואיך הלקוח מבין את זה.

אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שהלקוח חושב, שאם אתה היית חושב, שאם תציג את המחיר ללקוח, אז זה יגדיל את הסיכוי שתהיה עסקה, כנראה שהיית מציג את המחיר ללקוח. במילים אחרות, כשאתה מספר על המוצר, אתה בדרך כלל תספר על היתרונות של המוצר ולא על החסרונות של המוצר.

דהיינו, אם המחיר של המוצר, היה אחד מהיתרונות של המוצר, כנראה שהיית חושף את המחיר ללקוח, בשלב כמה שיותר מוקדם. ואם אתה מסתיר את המחיר מהלקוח לשלב מאוחר, כנראה שאתה חושב שהלקוח יחשוב, שהמחיר הוא חיסרון ולא יתרון.

כמו כן כשלקוח לא רואה מחיר, הוא מבין שמתישהו יצטרכו לתת לו את המחיר. וכאן ללקוח יכולים להיות כל מיני סיפורים אפשריים בראש שלו. לדוגמה, יכול להיות לקוח שיחשוב, שאתה רוצה קודם כל לדבר איתו, לפני שאתה נותן לו את המחיר, כדי שתוכל לעשות עליו מניפולציה או לנסות לרמות אותו או לנסות לשכנע אותו אולי אפילו נגד רצונו. כי גם הדברים האלו קורים מעת לעת. ולכן יתכן שהלקוח יחשוב, שאתה מסתיר את המחיר עד לשלב יותר מתקדם בעסקה, כדי שבהמשך יהיה לך יותר קל לרמות אותו, להתיש את הלקוח וכיו"ב, כדי לגרום לו לרצות את המוצר, במחיר שאתה חושב שחיסרון להציג אותו מראש.

פירוש נוסף אפשרי, שהלקוח יחשוב שאתה לא מציג את המחיר, בגלל שאתה צריך לעשות התאמה אישית של המוצר עבור הלקוח ובגלל שאתה רוצה להיות יותר מדויק עבור הלקוח, במחיר שאתה נותן לו. ומנקודת המבט הזו, הלקוח אולי יעריך את זה שאתה עדיין לא נותן לו את המחיר. כי הוא מבין שאתה רוצה להיות יותר מדויק ולא להטעות אותו, לא במחיר נמוך מידי ולא במחיר גבוה מידי.

ובמה תלוי מה שהלקוח יפרש? במה תלוי אם הלקוח יפרש לטובה או לרעה את זה שלא מציגים לו את המחיר?

זה תלוי בכל מיני גורמים: זה תלוי לדוגמה בסוג המוצר ובהאם מקובל או לא מקובל בשוק של אותו המוצר, לפרסם את המחיר בגלוי מראש. זה תלוי גם באם הלקוח חושב שהמחיר הסופי ידוע מראש, או שהמחיר עשוי להשתנות אחרי איתור הצרכי הלקוח. זה גם תלוי באם הלקוח לא יודע שום דבר על המחיר, או שהוא כן יודע טווח מחיר כלשהו וכיו"ב. בקיצור, זה תלוי בכל מיני גורמים.

אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב, שאם המחיר היה אחד מהיתרונות של המוצר, הרי שכנראה היו מפרסמים את המחיר ללקוח, כבר מהתחלה בראש כל חוצות.


ועד כאן אלו היו שיקולים, שבעיקרם עוסקים בשאלה, של איך תזמון הצגת המחיר ללקוח, משפיעה על סגירת עסקה עם הלקוח. אבל כאשר באים להחליט לגבי תזמון הצגת המחיר ללקוח, צריכים לקחת בחשבון גם את ניתוח משפך המכירות ואת ניתוח משפך השיווקי, דהיינו

ניתוח תהליך המכירה בכללותו

שבו צריכים לקחת בחשבון, שיש עוד עלות ועוד תועלת בכך שחושפים ללקוח את המחיר בהתחלה, בהנחה שהמחיר הוא לא אחד מהיתרונות של המוצר.

כי ברמת העיקרון אם נפרסם ללקוח את המחיר מיד בהתחלה, אז כנראה שזה יסנן החוצה כבר בהתחלה לקוחות שלא מתאימים למוצר בגלל המחיר שלו. בדגש על לקוחות שהמחיר לא מתאים להם, לפני שהם הבינו את הבידול העסקי של המוצר במה הוא שונה מהמוצרים המתחרים ולפני שהם בדקו את היכולת האמיתית שלהם לבצע את העסקה, כגון בדיקת יכולת פיננסית / יכולת מימון / משכנתא וכיו"ב. אבל בטוח נכון, שאם לקוח יחשוב שהמוצר לא מתאים לו בגלל המחיר, הרי שבהמשך המשפך השיווקי, יישארו רק אנשים שהמחיר אולי מתאים להם. במילים אחרות, הלידים יהיו יותר איכותיים, כי מראש סיננו החוצה את מי שחושב שהמחיר לא מתאים לו. וככה מי שהמשיך בתהליך, הוא רק מי שהמחיר אולי מתאים לו.

וזה שיש פחות לידים מצד אחד, אבל לידים יותר איכותיים במובן של התנגדות המחיר, הרי שזה יתרון וגם חיסרון מצד שני.

ולכן צריכים לעשות ניתוח של כל תהליך השיווק והמכירה ולהבין האם חסרים לנו לידים? האם ומה איכות הלידים? כמה לקוחות לא רוכשים בגלל התנגדות מחיר וכמה בגלל התנגדות אחרת? כמה המחיר משפיע על היכולת לסגור עסקה? איך המחיר נתפש בעיני הלקוח? והאם אנחנו חושבים שאחרי פגישה / שיחה, יש יותר סיכוי שהמחיר יתאים ללקוח או לא? ובהתאם לכל אלו, צריכים לקבל החלטה, האם ואיך ומתי לפרסם את המחיר של המוצר בהתאם.

כמו כן אזכיר, שיש מצבים שגם הלקוח לא יודע מה היכולת הכלכלית שלו. וגם בהיבט הזה, לפעמים צריכים לעזור ללקוח להבין את היכולת הכלכלית שלו. וגם מנקודת המבט הזו, יתכן שלתת ללקוח את המחיר מההתחלה, בלי להסביר לו שאולי כן יש לו יכולת כלכלית (לדוגמה: יעוץ מימוני / יעוץ משכנתא), גם זה יכול להיות עוד שיקול בתהליך.


לסיכום: לגבי השאלה, האם ומתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? התשובה היא, שכל מקרה לגופו. זה תלוי בתהליך השיווק, בסוג המוצר, תלוי בלקוח, תלוי בתהליך המכירה, תלוי בציפיות של הלקוח, תלוי בדינאמיקה עם הלקוח, תלוי בהתנגדויות המכירה של לקוחות, תלוי האם אפשרי לחשוף ללקוח טווח מחירים אפשרי וכיו"ב, בקיצור, זה תלוי בכל מיני גורמים וכל מקרה לגופו.

ישנם מצבים שהגיוני שהמחיר יוצג מראש, בפרט כאשר המחיר לא הולך להשתנות בשום דרך, בפרט כאשר המחיר הוא יתרון בעיני הלקוח, בפרט כאשר מקובל באותו ענף לפרסם את המחיר מראש, בפרט כאשר הצגת המחיר לא תפגע בעסקה.

וישנם מצבים שאולי הגיוני לא לפרסם מראש את המחיר בכלל, אלא אולי רק טווח מחיר וכיו"ב, בפרט כאשר המחיר לא ניתן לדעת אותו מראש, בפרט כאשר המחיר משתנה בהתאם לצרכי הלקוח, בפרט כאשר צריכים לבדוק לעומק את הצרכים של הלקוח, בפרט כאשר הלקוח לא מבין את המוצר ביחס למחיר, בפרט כאשר הצגת המחיר ללקוח עשויה להיות חיסרון עבור הלקוח וכיו"ב. בקיצור, כל מקרה לגופו.
לסגור מוצר יקר מידי לתת את המחיר אחרי פגישה מוצר לא מתאים שכנוע לפרסם היתרונות של המוצר בידול שיווקי שיקולים לקחת התנגדות מכירות איך להציג את המחיר איך להציג את המחיר ללקוח איך להציג ללקוח את המחיר איך לענות איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח כמה זה עולה איך לענות לשאלה איך לענות לשאלה כמה זה עולה איך לענות לשאלות האם לפרסם את המחיר ללקוח המוצר שלך הצגת המחיר ללקוח הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה הצגת מחיר ללקוח טלפון כמה זה עולה להציג להציג את המחיר להציג את המחיר ללקוח להציג ללקוח להציג ללקוח את המחיר להציג ללקוח את המחיר של המוצר להציג מראש את המחיר ללקוח לומר ללקוח לחשוף לחשוף את המחיר ללקוח לחשוף ללקוח את המחיר לענות לענות ללקוח לענות ללקוח כמה זה עולה לענות לשאלה לענות לשאלה כמה זה עולה לענות לשאלות לפרסם לפרסם את המחיר ללקוח לפרסם מראש את המחיר ללקוח לקוח לקוחות לשאול מוצר מחיר מחיר בשיחת טלפון מחיר בשיחת מכירה מחיר ללקוח מחיר ללקוח בתהליך מכירה מחיר של מוצרים מכירה מתי הכי כדאי להציג ללקוח מתי להציג את המחיר מתי להציג את המחיר ללקוח מתי להציג ללקוח מתי להציג ללקוח את המחיר מתי לומר את המחיר ללקוח מתי לומר ללקוח את המחיר מתי לחשוף את המחיר ללקוח מתי לחשוף ללקוח את המחיר שאלה שאלות שיחת טלפון שיחת מכירה שיחת מכירות שיקולים שיקולים בהצגת המחיר ללקוח שיקולים מתי להציג את המחיר שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
... התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של ... רע הלקוח שואל מה הנזק הכספי שלי כמה כסף אני הולך להפסיד וכיוב. והשאלה היא, איך להגיב ללקוח ששואל מה המחיר של המוצר, בשלב שבו אנחנו לא רוצים עדיין להציג את המחיר ללקוח? אז קודם כל נסביר את ההתלבטות. לכאורה הלקוח שואל מה המחיר של המוצר, והרי בכל מקרה מתישהו נצטרך להציג לו את המחיר של המוצר, אז לכאורה ... דברים שצריכים לקחת בחשבון. נקודה אחת, היא שיכול להיות שהצגת המחיר ללקוח, היא תהליך של סינון שלך את הלקוח, במובן הטוב. דהיינו, שיכול להיות שכדאי לך להציג את המחיר ללקוח, מיד על ההתחלה, כדי לדעת אם התקציב של הלקוח מתאים למוצר שלך, באופן כללי. כדי שלא תשרוף את הזמן שלך עם לקוח שאין לו כסף ותקציב למוצר ... אפשרות להתחמק. ואז במקרה שכזה, איש המכירות צריך לדעת לענות בביטחון את המחיר של המוצר, בלי לחשוש מהתגובה של הלקוח. דהיינו, אם אתה חייב בתהליך השיחה להציג את המחיר ללקוח, אז בכל מקרה אסור לך להרגיש בעמדת הגנה, שאתה מתגונן מהצגת המחיר. אלא אתה חייב לומר ללקוח את המחיר, בלי שום חשש. כי אם תשדר ללקוח חשש, ... בפניו מכשול, לא רוצים לגרום לו לחשוב בטעות שהמוצר לא מתאים לו בגלל המחיר, לפני שהוא בכלל הבין את המוצר. אבל בשום אופן איש המכירות לא באמת חושש להציג את המחיר ללקוח. לסיכום: הצגת המחיר ללקוח, הרי היא כהצגת החיסרון של המוצר, עבור הלקוח. וצריכים לדעת לעשות אותה בחוכמה. ...
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה
... להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, ... מינימום 100 ותבקש 120, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך יגיד לך שזה לא מתאים לו ובזה נגמר הסיפור והפסדת את העסקה. ולכן הדילמה היא, איך להציג את המחיר ללקוח? כאשר יש את הרצון למקסם את הרווח מהעסקה, ולכן לא תרצה להציג את המחיר הנמוך ביותר. ויש גם את הרצון לא לאבד את העסקה ולכן את חושש ...
לגלות שאתה שקרן, לגלות שאתה טיפש, הדרך אל האושר, איפה אתה משקר? איפה אתה טיפש? למצוא את האמת, לחפש את האמת, לגלות את השקרים, לחשוף את השקרים, אמת או שקר, החיפוש אחרי האמת
לגלות שאתה שקרן, לגלות שאתה טיפש, הדרך אל האושר, איפה אתה משקר? איפה אתה טיפש? למצוא את האמת, לחפש את האמת, לגלות את השקרים, לחשוף את השקרים, אמת או שקר, החיפוש אחרי האמת
... שאתה שקרן, לגלות שאתה טיפש, הדרך אל האושר, איפה אתה משקר? איפה אתה טיפש? למצוא את האמת, לחפש את האמת, לגלות את השקרים, לחשוף את השקרים, אמת או שקר, החיפוש אחרי האמת איך אפשר לגלות שאתה משקר לעצמך? אליעד כהן ...
לגלות שקרים, פוליגרף אנושי, לחשוף שקרים, לדעת שמשקרים אותך, לדעת מה האמת, לפתח את השכל, שש בש, דמקה, משחקי חשיבה, פיתוח החשיבה, פיתוח השכל, שיפור יכולת החשיבה
לגלות שקרים, פוליגרף אנושי, לחשוף שקרים, לדעת שמשקרים אותך, לדעת מה האמת, לפתח את השכל, שש בש, דמקה, משחקי חשיבה, פיתוח החשיבה, פיתוח השכל, שיפור יכולת החשיבה
... שקרים, פוליגרף אנושי, לחשוף שקרים, לדעת שמשקרים אותך, לדעת מה האמת, לפתח את השכל, שש בש, דמקה, משחקי חשיבה, פיתוח החשיבה, פיתוח השכל, שיפור יכולת החשיבה מה חשוב לדעת על ... הוא מעלה את השאלה כיצד אפשר לזהות אם המידע שמסופק לנו הוא שקר או אמת. זאת שאלה שניתן לשאול את עצמך בכל סיטואציה בה אתה מקבל מידע חדש, תוך שמירה על הערכה ושיקול דעת. מהו פוליגרף אנושי? הנושא של פוליגרף אנושי עולה כאשר אליעד מדבר על הדרך בה אפשר לפתח את היכולת לזהות שקרים. אליעד מסביר שניתן לפתח יכולת כזו ...
איך לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה?
איך לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה?
... לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? ... לגלות בגידה? איך לגלות מידע מאנשים בלי לשאול אותם ישירות? אליעד כהן מסביר בהרחבה ובצורה מפורטת כיצד ניתן לחקור אנשים, לגלות מידע עליהם, לחשוף שקרים, בגידות, או כל מידע אישי אחר, ... נוספת: אם רוצים לגלות אם עובד גנב, קודם שואלים אילו דפוסי חשיבה והתנהגות אופייניים לאנשים שגונבים, כמו חוסר בכסף, רצון לעוד כסף בכל מחיר, או דפוסים של שקרים. לאחר מכן, מנסים ...
שקרים ושקרנים, איך לחשוף אותם ולגלות את האמת?
... ושקרנים, איך לחשוף אותם ולגלות את האמת? כי האדם עצמו, מלא כולו ... הרגשות מחשבות תחושות של האדם, יש בכולם גם שקר. כי כולם חוויה של נפרדות, שהיא כולה גם שקר. והאדם לא קולט, עד כמה הוא חי בטעות. ומי שרוצה לחשוף ולגלות את כל השקרים שקיימים, עליו להיות הכופר הכי ...
מעשי ניסים, סיפורי ניסים של רבנים, הרב אמנון יצחק, מתקשרים, מיסטיקנים, יכולות חיזוי העתיד, איך לחשוף נוכלים? סיפורי ניסים אמיתיים, סיפורי ניסים אמיתיים, יכולת ראיית הנסתר, יכולות תקשור, סיפורי ניסים של צדיקים
... ניסים, סיפורי ניסים של רבנים, הרב אמנון יצחק, מתקשרים, מיסטיקנים, יכולות חיזוי העתיד, איך לחשוף נוכלים? סיפורי ניסים אמיתיים, סיפורי ניסים אמיתיים, ... רבנים מציגים את סיפורי הניסים שלהם לקהל? אליעד מסביר שהרבה מהרבנים והמיסטיקנים משתמשים בשיטות מתוחכמות של סינון מידע כדי להציג תדמית של בעלי כוחות מיוחדים. הוא מתאר דוגמה ספציפית, בה ... לראות נסתרות, ולשאול אותו שאלה פשוטה, כמו מה המספר שמופיע על הסוללה שנמצאת ממש מול עיניו. הוא מסביר שרב כזה לעולם לא ידע לענות על שאלה פשוטה שכזו, כי מדובר במשהו אקראי שאין לו שום דרך ... איך לזהות מתקשרים נוכלים? האם הרב אמנון יצחק עושה ניסים אמיתיים? האם אפשר לחזות את העתיד? האם סיפורי ניסים הם אמיתיים? איך לחשוף מיסטיקנים נוכלים? האם קיימת יכולת ראיית הנסתר? ...
ניתוח סיבתיות, מה הסיבה ש? איך לגלות מה הסיבה? איך לגלות את הסיבה? איך לגלות את סיבת הרצון? איך מגלים את הסיבה של משהו? איך לחשוף את הסיבה? איך להטיל ספק? האם התוצאה מחויבת? אולי ההפך הוא הנכון?
ניתוח סיבתיות, מה הסיבה ש? איך לגלות מה הסיבה? איך לגלות את הסיבה? איך לגלות את סיבת הרצון? איך מגלים את הסיבה של משהו? איך לחשוף את הסיבה? איך להטיל ספק? האם התוצאה מחויבת? אולי ההפך הוא הנכון?
... לגלות את הסיבה? איך לגלות את סיבת הרצון? איך מגלים את הסיבה של משהו? איך לחשוף את הסיבה? איך להטיל ספק? האם התוצאה ... שכן הן יצופו ויהיו ברורות לו מאוד ברגע שיסרב לספק את הרצון לעשן. איך לחשוף את שורש הבעיה? אליעד נותן דוגמה נוספת של עץ. נניח שאדם רוצה לגלות למה העץ עומד במקום מסוים. הדרך לחשוף את הסיבה היא לנסות להזיז אותו או לעקור ... מדגיש שככל שהאדם יתעקש יותר על ההיפך מהתחושה או מהרצון, כך הוא יצליח לחשוף את הסיבה האמיתית. מהי הקצנה של ההיפך ואיך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: להציג את המחיר ללקוח, האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: להציג את המחיר ללקוח, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי מומלץ, פסיכותרפיסט, אימון אישי לירידה במשקל בתחום להציג את המחיר ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 23:59:58 - wesi1