אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לענות ✔מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
וכאן נדבר על הנושא של הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה. כי בכל עסקה, יש מחיר שהלקוח צריך לשלם. ומתישהו צריכים להציג ללקוח את המחיר, כדי שתיסגר עסקה. והשאלה היא, מתי נכון ומתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר, להציג ללקוח את המחיר של העסקה וכולי? והאם לדוגמה לתת את המחיר בשיחת טלפון? האם להציג את המחיר בפרסום? האם לתת את המחיר אחרי פגישה? מתי להציג את המחיר ללקוח?

ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני נושאים שצריכים להתבונן בהם.

אז קודם כל נתחיל ממה שבטוח נכון. בטוח נכון שאין תשובה ברורה וחד משמעית לשאלה הזאת. אבל יש כל מיני שיקולים וכל מיני יתרונות וחסרונות לגבי מתי להציג את המחיר ללקוח. וכאן נדבר על השיקולים השונים והיתרונות והחסרונות שיש לגבי השלב שמציגים ללקוח את המחיר.


אז קודם כל ברמת העיקרון

מתי טכנית אפשרי להציג ללקוח את המחיר?

אז השלב הראשון שניתן להציג ללקוח את המחיר, הוא כמובן בהתחלת המשפך השיווקי ובהתחלת מסע הלקוח. דהיינו, שתהליך המכירה בכללותו הוא בצורה של משפך. שמתחיל בנקודה הראשונה שבה הלקוח נחשף לשירות / למוצר, בהמשך הלקוח פונה לעסק לקבלת מידע נוסף, לאחר מכן תתכן פגישה וכיו"ב, ובסוף יש חתימה על הסכם כלשהו, שלאחריו יש אספקת שירות בהתאם.

אז ברמת העיקרון, בכל אחת מהנקודות בתהליך המכירה שהלקוח עובר, בכל אחת מהנקודות האלו, ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח. דהיינו, ניתן להציג ללקוח את המחיר מיד בפעם הראשונה שהלקוח שומע על השירות ועל המוצר שלנו, עוד בשלב הפרסום הראשוני. ניתן להציג את המחיר ללקוח, בשלב הבא אחרי שהלקוח יוצר איתנו קשר ראשוני, וניתן להציג ללקוח את המחיר בטלפון לפני הפגישה, או להציג ללקוח את המחיר רק בפגישה עצמה וניתן להציג ללקוח את המחיר רק אחרי הפגישה. וכמובן שאני מדבר כאן באופן כללי, כי כל שירות תהליך המכירה שלו שונה, ולפעמים כל העסקה כולה היא בטלפון ולפעמים יש או אין פגישות עם הלקוח וכולי.

כמו כן ברמת העיקרון, אפשרי להציג ללקוח את המחיר לפני או אחרי איתור צרכי הלקוח. דהיינו, אם לדוגמה הלקוח שואל בכל שלב, כמה זה עולה, אפשרי לחלק את כל התהליך לשלב של לפני איתור צרכי הלקוח ולשלב של אחרי איתור צרכי הלקוח.

ועד כאן בעצם הסברנו, מתי טכנית ניתן להציג את המחיר ללקוח, בלי קשר לשאלה של מתי כדאי להציג ללקוח את המחיר.

אוסיף ואומר, כי בתרחיש הטוב ביותר, אתה מציג ללקוח את המחיר אחרי שסיפקת לו את המוצר, כאשר אתה מראש יודע עם הלקוח, שהוא מאשר לך לבקש כמה כסף שאתה רוצה עבור השירות שאתה מספק לו. וכמובן שזהו תרחיש יחסית נדיר, שבו הלקוח כל כך סומך עליך, עד כדי כך שמבחינתו תספק לו את השירות ואחר כך תגיד לו כמה כסף מגיע לך. והמהות היא לחדד, שלפעמים יש גם מקרים שבהם המחיר מוצג ללקוח רק אחרי ביצוע העסקה, אבל זה נושא אחר.


נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא על

האם בכלל ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח

. במובן, שיש מוצרים שהמחיר שלהם הוא ידוע מראש, לא משנה מה, בלי קשר לשום דבר. אבל יש מחירים, שמושפעים מכל מיני גורמים ובהם לא תמיד ניתן לדעת מראש מה המחיר הסופי ללקוח. וכמובן שתמיד אפשרי לזרוק מחיר גבוה שלעולם לא תפסיד בו כסף, אבל כנראה שהלקוח לא יאשר לך את העבודה. ולכן לפעמים יש מצבים שלא ניתן לדעת את המחיר הסופי מראש. כי המחיר יכול להיות תלוי במפרט הטכני ובהכנת כתב כמויות בהתאם לצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לבנות ללקוח הצעת מחיר, שהמחיר בה לא יהיה גבוה מידי כדי שיהיה מחיר תחרותי אבל גם לא יהיה זול מידי, כדי שלא תפסיד כסף בעסקה וכולי.

ולכן ברמת העיקרון צריכים לעשות הפרדה ואבחנה, בין מוצרים שבהם המחיר ידוע מראש באופן סופי לא משנה מה, לבין מוצרים שהמחיר שלהם עשוי להשתנות אחרי אפיון צרכים כזה או אחר עם הלקוח ואחרי הכנת כתב כמויות שממנו נוכל לתמחר באופן נכון את המוצר ללקוח.


נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא העניין של

האם אנחנו מדברים על הצגת מחיר סופי ספציפי

או על הצגת מחיר ממוצע או על הצגת טווח מחיר או על הצגת מחיר החל מ וכיו"ב. כי אפשרי להציג מחיר מדויק, אפשרי להציג טווח מחירים, אפשרי להציג מחיר החל מ ואפשרי להציג מחיר ממוצע. ככה שגם את זה צריכים לקחת בחשבון, כאשר מדברים על הצגת המחיר ללקוח, על איזה צורת הצגת מחיר מדובר, האם מחיר מדויק וסופי או מחיר אחר?


נקודה נוספת שאפשרי לקחת בחשבון, היא

מה מקובל באותו שוק

. כי יש מוצרים שמקובל להציג להם את המחיר מראש, לדוגמה במקרה של מוצר מדף כזה או אחר, שבדרך כלל המחיר שלו הוא מחיר סופי, מחיר ידוע מראש שלא תלוי בשום דבר. לבין ענפים ותחומים שבהם לא הגיוני להציג את המחיר מראש, כי זה הכל בהתאם לצרכי הלקוח. בפרט במקרה של עסקה מורכבת שיש בה המון פרטים שמשפיעים על המחיר, שבה לא הגיוני להציג מראש את המחיר ללקוח.


נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא כמובן

איך הצגת המחיר ללקוח, תשפיע

על האם בסוף הלקוח ירצה לסגור עסקה או לא. וקביעת מחיר, היא אומנות בפני עצמה ויש בה המון שיקולים, כמו שניתן לראות כאן. כי המחיר יכול להשפיע על הלקוח, לא רק ברמת השיקול הכלכלי של האם יש לו או אין לו כסף לבצע את העסקה, אלא המחיר יכול להשפיע גם על התדמית של העסק, על עסקאות אחרות עם לקוחות אחרים, והמחיר בעיקרון יכול להשפיע על המון דברים נוספים שצריכים לקחת בחשבון, כמו שניתן לראות כאן.

ולכן כאשר מדברים על מתי רוצים להציג את המחיר ללקוח, צריך לשאול, איך הלקוח יתפוש את המחיר ואיך זה ישפיע על כל אחד מהשיקולים. לדוגמה, האם הלקוח יחשוב שהמחיר הזה הוא מאוד זול ולכן הוא יראה במחיר הזה יתרון. או שאולי הלקוח יחשוב שהמחיר הזה מאוד זול והלקוח אולי יראה בזה חיסרון. כי הלקוח יכול להאמין, שאם המוצר זול מידי, אולי זה אומר שהמוצר גרוע וכיו"ב. ואם הלקוח יחשוב שהמחיר יקר בעיניו, איך זה ישפיע על הלקוח, האם זה מגדיל או מקטין את הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. ולכן יש כאן כל מיני שיקולים נוספים שצריכים לקחת בחשבון, לגבי השלב של מתי להציג את המחיר ללקוח.


נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא איך זה שהלקוח לא יודע את המחיר, ואיך זה שהלקוח חושב שאתה לא רוצה לתת לו עדיין את המחיר, שאתה מסתיר את המחיר מהלקוח

איך הלקוח מפרש

את זה ואיך הלקוח מבין את זה.

אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שהלקוח חושב, שאם אתה היית חושב, שאם תציג את המחיר ללקוח, אז זה יגדיל את הסיכוי שתהיה עסקה, כנראה שהיית מציג את המחיר ללקוח. במילים אחרות, כשאתה מספר על המוצר, אתה בדרך כלל תספר על היתרונות של המוצר ולא על החסרונות של המוצר.

דהיינו, אם המחיר של המוצר, היה אחד מהיתרונות של המוצר, כנראה שהיית חושף את המחיר ללקוח, בשלב כמה שיותר מוקדם. ואם אתה מסתיר את המחיר מהלקוח לשלב מאוחר, כנראה שאתה חושב שהלקוח יחשוב, שהמחיר הוא חיסרון ולא יתרון.

כמו כן כשלקוח לא רואה מחיר, הוא מבין שמתישהו יצטרכו לתת לו את המחיר. וכאן ללקוח יכולים להיות כל מיני סיפורים אפשריים בראש שלו. לדוגמה, יכול להיות לקוח שיחשוב, שאתה רוצה קודם כל לדבר איתו, לפני שאתה נותן לו את המחיר, כדי שתוכל לעשות עליו מניפולציה או לנסות לרמות אותו או לנסות לשכנע אותו אולי אפילו נגד רצונו. כי גם הדברים האלו קורים מעת לעת. ולכן יתכן שהלקוח יחשוב, שאתה מסתיר את המחיר עד לשלב יותר מתקדם בעסקה, כדי שבהמשך יהיה לך יותר קל לרמות אותו, להתיש את הלקוח וכיו"ב, כדי לגרום לו לרצות את המוצר, במחיר שאתה חושב שחיסרון להציג אותו מראש.

פירוש נוסף אפשרי, שהלקוח יחשוב שאתה לא מציג את המחיר, בגלל שאתה צריך לעשות התאמה אישית של המוצר עבור הלקוח ובגלל שאתה רוצה להיות יותר מדויק עבור הלקוח, במחיר שאתה נותן לו. ומנקודת המבט הזו, הלקוח אולי יעריך את זה שאתה עדיין לא נותן לו את המחיר. כי הוא מבין שאתה רוצה להיות יותר מדויק ולא להטעות אותו, לא במחיר נמוך מידי ולא במחיר גבוה מידי.

ובמה תלוי מה שהלקוח יפרש? במה תלוי אם הלקוח יפרש לטובה או לרעה את זה שלא מציגים לו את המחיר?

זה תלוי בכל מיני גורמים: זה תלוי לדוגמה בסוג המוצר ובהאם מקובל או לא מקובל בשוק של אותו המוצר, לפרסם את המחיר בגלוי מראש. זה תלוי גם באם הלקוח חושב שהמחיר הסופי ידוע מראש, או שהמחיר עשוי להשתנות אחרי איתור הצרכי הלקוח. זה גם תלוי באם הלקוח לא יודע שום דבר על המחיר, או שהוא כן יודע טווח מחיר כלשהו וכיו"ב. בקיצור, זה תלוי בכל מיני גורמים.

אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב, שאם המחיר היה אחד מהיתרונות של המוצר, הרי שכנראה היו מפרסמים את המחיר ללקוח, כבר מהתחלה בראש כל חוצות.


ועד כאן אלו היו שיקולים, שבעיקרם עוסקים בשאלה, של איך תזמון הצגת המחיר ללקוח, משפיעה על סגירת עסקה עם הלקוח. אבל כאשר באים להחליט לגבי תזמון הצגת המחיר ללקוח, צריכים לקחת בחשבון גם את ניתוח משפך המכירות ואת ניתוח משפך השיווקי, דהיינו

ניתוח תהליך המכירה בכללותו

שבו צריכים לקחת בחשבון, שיש עוד עלות ועוד תועלת בכך שחושפים ללקוח את המחיר בהתחלה, בהנחה שהמחיר הוא לא אחד מהיתרונות של המוצר.

כי ברמת העיקרון אם נפרסם ללקוח את המחיר מיד בהתחלה, אז כנראה שזה יסנן החוצה כבר בהתחלה לקוחות שלא מתאימים למוצר בגלל המחיר שלו. בדגש על לקוחות שהמחיר לא מתאים להם, לפני שהם הבינו את הבידול העסקי של המוצר במה הוא שונה מהמוצרים המתחרים ולפני שהם בדקו את היכולת האמיתית שלהם לבצע את העסקה, כגון בדיקת יכולת פיננסית / יכולת מימון / משכנתא וכיו"ב. אבל בטוח נכון, שאם לקוח יחשוב שהמוצר לא מתאים לו בגלל המחיר, הרי שבהמשך המשפך השיווקי, יישארו רק אנשים שהמחיר אולי מתאים להם. במילים אחרות, הלידים יהיו יותר איכותיים, כי מראש סיננו החוצה את מי שחושב שהמחיר לא מתאים לו. וככה מי שהמשיך בתהליך, הוא רק מי שהמחיר אולי מתאים לו.

וזה שיש פחות לידים מצד אחד, אבל לידים יותר איכותיים במובן של התנגדות המחיר, הרי שזה יתרון וגם חיסרון מצד שני.

ולכן צריכים לעשות ניתוח של כל תהליך השיווק והמכירה ולהבין האם חסרים לנו לידים? האם ומה איכות הלידים? כמה לקוחות לא רוכשים בגלל התנגדות מחיר וכמה בגלל התנגדות אחרת? כמה המחיר משפיע על היכולת לסגור עסקה? איך המחיר נתפש בעיני הלקוח? והאם אנחנו חושבים שאחרי פגישה / שיחה, יש יותר סיכוי שהמחיר יתאים ללקוח או לא? ובהתאם לכל אלו, צריכים לקבל החלטה, האם ואיך ומתי לפרסם את המחיר של המוצר בהתאם.

כמו כן אזכיר, שיש מצבים שגם הלקוח לא יודע מה היכולת הכלכלית שלו. וגם בהיבט הזה, לפעמים צריכים לעזור ללקוח להבין את היכולת הכלכלית שלו. וגם מנקודת המבט הזו, יתכן שלתת ללקוח את המחיר מההתחלה, בלי להסביר לו שאולי כן יש לו יכולת כלכלית (לדוגמה: יעוץ מימוני / יעוץ משכנתא), גם זה יכול להיות עוד שיקול בתהליך.


לסיכום: לגבי השאלה, האם ומתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? התשובה היא, שכל מקרה לגופו. זה תלוי בתהליך השיווק, בסוג המוצר, תלוי בלקוח, תלוי בתהליך המכירה, תלוי בציפיות של הלקוח, תלוי בדינאמיקה עם הלקוח, תלוי בהתנגדויות המכירה של לקוחות, תלוי האם אפשרי לחשוף ללקוח טווח מחירים אפשרי וכיו"ב, בקיצור, זה תלוי בכל מיני גורמים וכל מקרה לגופו.

ישנם מצבים שהגיוני שהמחיר יוצג מראש, בפרט כאשר המחיר לא הולך להשתנות בשום דרך, בפרט כאשר המחיר הוא יתרון בעיני הלקוח, בפרט כאשר מקובל באותו ענף לפרסם את המחיר מראש, בפרט כאשר הצגת המחיר לא תפגע בעסקה.

וישנם מצבים שאולי הגיוני לא לפרסם מראש את המחיר בכלל, אלא אולי רק טווח מחיר וכיו"ב, בפרט כאשר המחיר לא ניתן לדעת אותו מראש, בפרט כאשר המחיר משתנה בהתאם לצרכי הלקוח, בפרט כאשר צריכים לבדוק לעומק את הצרכים של הלקוח, בפרט כאשר הלקוח לא מבין את המוצר ביחס למחיר, בפרט כאשר הצגת המחיר ללקוח עשויה להיות חיסרון עבור הלקוח וכיו"ב. בקיצור, כל מקרה לגופו.
נקודת מבט לגרום לבחור ניתוח תהליך איך לענות לשאלה כמה זה עולה מוצר יקר מידי יתרונות וחסרונות לשכנע מישהו מחיר החל מ הכנת כתב כמויות לקוח מתנגד למחיר מחיר בשיחת טלפון איך לענות איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח כמה זה עולה איך לענות לשאלה איך לענות לשאלה כמה זה עולה איך לענות לשאלות האם לפרסם את המחיר ללקוח המוצר שלך הצגת המחיר ללקוח הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה הצגת מחיר ללקוח טלפון כמה זה עולה להציג להציג את המחיר להציג את המחיר ללקוח להציג ללקוח להציג ללקוח את המחיר להציג ללקוח את המחיר של המוצר להציג מראש את המחיר ללקוח לומר ללקוח לחשוף לחשוף את המחיר ללקוח לחשוף ללקוח את המחיר לענות לענות ללקוח לענות ללקוח כמה זה עולה לענות לשאלה לענות לשאלה כמה זה עולה לענות לשאלות לפרסם לפרסם את המחיר ללקוח לפרסם מראש את המחיר ללקוח לקוח לקוחות לשאול מוצר מחיר מחיר בשיחת טלפון מחיר בשיחת מכירה מחיר ללקוח מחיר ללקוח בתהליך מכירה מחיר של מוצרים מכירה מתי הכי כדאי להציג ללקוח מתי להציג את המחיר מתי להציג את המחיר ללקוח מתי להציג ללקוח מתי להציג ללקוח את המחיר מתי לומר את המחיר ללקוח מתי לומר ללקוח את המחיר מתי לחשוף את המחיר ללקוח מתי לחשוף ללקוח את המחיר שאלה שאלות שיחת טלפון שיחת מכירה שיחת מכירות שיקולים שיקולים בהצגת המחיר ללקוח שיקולים מתי להציג את המחיר שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
שאלות מכשילות, שאלות טריקיות, איך לדעת למה מישהו שואל אותך שאלה? איך לא לענות לשאלה מכשילה? איך לא ליפול בפח של שאלה בעייתית? איך להתחמק משאלה בעייתית? לשאול שאלת הבהרה, איך לענות לשאלות מכשילות? איך לענות לשאלה קשה? איך לענות לשאלה טריקית? איך לענות לשאלה מכשילה? איך לענות לשאלה מורכבת? איך להתחמק משאלה מאתגרת? איך להתחמק משאלה קשה? איך להתחמק משאלה טריקית? איך להתחמק משאלה מכשילה? איך להתחמק משאלה מורכבת? לא שחור או לבן, איך לענות לשאלה חשודה?
... מכשילות, שאלות טריקיות, איך לדעת למה מישהו שואל אותך שאלה? איך לא לענות לשאלה מכשילה? איך לא ליפול בפח של שאלה בעייתית? איך להתחמק משאלה בעייתית? לשאול שאלת הבהרה, איך לענות לשאלות מכשילות? איך לענות לשאלה קשה? איך לענות לשאלה טריקית? איך לענות לשאלה מכשילה? איך לענות לשאלה מורכבת? איך להתחמק משאלה מאתגרת? איך להתחמק משאלה קשה? איך להתחמק משאלה טריקית? איך להתחמק משאלה מכשילה? איך להתחמק משאלה מורכבת? לא שחור או לבן, איך לענות לשאלה חשודה? וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שמישהו שואל אותך שאלה, ואתה לא רוצה לענות לו בלי שתבין למה ומה הסיבה שהוא שואל את השאלה, כי אתה חושש שאולי הוא יכול להפיל אותך במשהו בגלל השאלה שלו. ונניח שאתה לא רוצה לשאול אותו למה הוא שואל ... לשאלה שלו. והתשובה לכך היא, שאם מישהו שואל אותך שאלה ואתה מנסה להבין למה הוא שואל אותך את השאלה לפני שתענה לו לשאלה, אתה יכול לענות לו בשאלה על השאלה שלו, בשאלת הבהרה על השאלה שלו. ודרך זה שהוא אולי ירחיב את השאלה שלו וישאל אותה בדרך אחרת, דרך זה אולי תוכל להבין יותר טוב להיכן הוא ...
מערכות יחסים, איך לענות את התשובה הנכונה? איך לענות למישהו את מה שהוא רוצה לשמוע? איך נכון לענות למישהו? מה לומר בניחום אבלים? איך לענות לאקסית? איך לענות לילד? איך לנחם אבלים? זוגיות
מערכות יחסים, איך לענות את התשובה הנכונה? איך לענות למישהו את מה שהוא רוצה לשמוע? איך נכון לענות למישהו? מה לומר בניחום אבלים? איך לענות לאקסית? איך לענות לילד? איך לנחם אבלים? זוגיות
... יחסים, איך לענות את התשובה הנכונה? איך לענות למישהו את מה שהוא רוצה לשמוע? איך נכון לענות למישהו? מה לומר בניחום אבלים? איך לענות לאקסית? איך לענות לילד? איך לנחם אבלים? זוגיות איך נכון לענות למישהו במערכות יחסים? אליעד כהן מסביר איך לענות נכון במערכות יחסים, כך שהתשובה תהיה תואמת למה שהצד השני רוצה לשמוע. העיקרון הראשון והחשוב שאליעד מציג הוא שכדי לענות נכון, עלינו להבין קודם כל מה האדם ... מכך שלא מתגייסים אותו. הסיבה שהוא מציין את החברים שמתגייסים, היא שזה מחזק אצלו את התחושה שמדובר במשהו חשוב וטוב. כדי לענות לו נכון, יש להבין אם הוא חושב שזה ... את המענה שמתאים בדיוק לצורך שלו, גם אם זה אומר שלא תמיד נאמר את כל האמת, או שנבחר לנסח את האמת בצורה שתתאים לאדם. איך לענות נכון במערכות יחסים? מה נכון להגיד בניחום אבלים? איך להגיב נכון במצבי קונפליקט? מה לומר למישהו שפגוע? איך להבין מה הצד השני רוצה לשמוע? איך לענות לאקסית? מה לענות לילד כשקשה לו? ...
טכניקות שכנוע, טיפים לראיון עבודה, טיפים לדייט, איך לדעת מה לענות בראיון עבודה? איזה תשובה לענות בראיון עבודה? להתכונן לראיון עבודה, תקשורת בין אישית, לדעת מה לשאול, מה לענות לשאלות?
טכניקות שכנוע, טיפים לראיון עבודה, טיפים לדייט, איך לדעת מה לענות בראיון עבודה? איזה תשובה לענות בראיון עבודה? להתכונן לראיון עבודה, תקשורת בין אישית, לדעת מה לשאול, מה לענות לשאלות?
... שכנוע, טיפים לראיון עבודה, טיפים לדייט, איך לדעת מה לענות בראיון עבודה? איזה תשובה לענות בראיון עבודה? להתכונן לראיון עבודה, תקשורת בין אישית, לדעת מה לשאול, מה לענות לשאלות? איך לענות נכון כשלא ברור מה רוצים לשמוע? אחת הסיטואציות השכיחות והמורכבות בתקשורת בין אישית היא כאשר אנו נשאלים שאלות ישירות, כגון בראיון עבודה, דייט, או שיחה בין בני זוג, ואיננו בטוחים ... הן: את אוהבת את העבודה שלך?, כמה חשוב לך הנושא הזה?, או האם את מתכננת להמשיך במקצוע הזה הרבה זמן?. אליעד כהן מסביר כי הקושי לענות מתעורר כי אנחנו לא יודעים מה הצד השני רוצה לשמוע. אם נענה כן נסתכן בתגובה שלילית, אם נענה לא נסתכן בכך שהשואל יתאכזב או יראה אותנו באור לא חיובי, ואם נבחר בתשובה של גם וגם, ... גסה, יש לבקש מהשואל לחדד או לפרט יותר את השאלה שלו. למשל, אם המראיין שואל: האם אתה מתכוון להישאר במקצוע הזה הרבה זמן?, כדאי לענות בשאלה עקיפה כמו: כשאתה אומר הרבה זמן, למה בדיוק אתה מתכוון? כמה שנים למשל?. כך אפשר להקשיב לתשובה של השואל ולזהות אילו נקודות הוא מדגיש או על מה הוא שם דגש, דבר שיעזור לנו ... מה הוא רוצה שנענה לו. דוגמה נוספת שאליעד מציג היא כאשר בן זוג שואל: איפה אתה רוצה שנהיה בחג, אצל ההורים שלך או אצל שלי?. במקום לענות ישירות או לומר לא משנה לי, דבר שעלול להכעיס את הצד השני, אפשר לבקש הסבר נוסף: מה בדיוק ההתלבטות שלך? יש שיקולים מיוחדים שאת חושבת עליהם?. כך הצד השני חייב להוסיף עוד מידע, ומתוך האופן שבו הוא מפרט נוכל להבין מה באמת חשוב לו לשמוע. מדוע לא מומלץ לענות תמיד לא משנה לי? אליעד מסביר שתשובות מסוג לא משנה לי או באמצע יכולות ליצור רושם של חוסר מעורבות, אדישות או חוסר ביטחון. זה יכול להזיק בעיקר במצבים רגשיים, כמו שיחות זוגיות, או ... בתחום לאורך זמן?, אפשר להשיב בשאלה: האם הכוונה לגדול ולהתקדם בחברה או לשמור על יציבות בתפקיד הזה? וכך לקבל מידע שיסייע לנו לענות. כששואלים אותנו כמה נושא מסוים חשוב לנו, אפשר לבקש הבהרה: כשאתה אומר חשוב, למה בדיוק אתה מתכוון - השקעה של זמן ואנרגיה, או עניין כללי? לסיכום, לפי אליעד כהן, בכל פעם שעומדים מול שאלות שאיננו יודעים כיצד לענות עליהן, הדרך היעילה ביותר היא לבקש מהשואל לפרט, להבהיר או להגדיר את שאלתו מחדש. זה יאפשר לנו לתת את התשובה שהכי מתאימה למטרות שלנו ולציפיות של הצד השני. איך לדעת מה לענות בראיון עבודה? מה לענות על שאלות מבלבלות? טכניקות לשיפור תקשורת בין אישית איך לשאול שאלות מנחות בצורה חכמה? איך להתמודד עם שאלות מכשילות? גישות לפתרון קונפליקטים זוגיים איך למצוא חן בעיני אחרים? האם ... השואל היה רוצה שנאמר, במיוחד כשאנחנו כן מעוניינים למצוא חן בעיניו או להתקבל היטב בסיטואציה? כיצד השאלה מייצרת בלבול ומדוע קשה לענות? הרבה אנשים מספרים שהם נתקלים בשאלות כגון את אוהבת את העבודה שלך? או כמה חשוב לך הדבר הזה?, ואינם יודעים אם האדם מולם מחפש לשמוע מאוד חשוב לי או זה לא באמת משנה או אולי דווקא ... ממתן תשובה ישרה. בסיטואציות כמו דייט או ראיון עבודה, האדם שממול יכול להגיב באני שאלתי אותך ולא ירצה לספק רמזים שיעזרו לנו לענות בדיוק את מה שמצפים. מה עושים כאשר אי אפשר להשיב באמת או כאשר האמת לא משרתת אותנו? ישנם רגעים שבהם, כפי שהודגש שוב ושוב, אין אמת הנוחה לתשובה. ייתכן שהאדם בהחלט רוצה לשקר קצת, ... היא שעדיין איננו בטוחים כיצד לדעת זאת מראש. כיצד שימוש בבקשת הבהרה עוזר לדלות מידע נוסף? הדרך המומלצת היא לעצור רגע ולא לרוץ לענות, אלא לנסות להוציא מהצד השני עוד מידע שיעזור לנו להבין את כוונתו. אפשר לעשות זאת בצורות שונות: לבקש מהשואל שיחדד את השאלה: אתה מתכוון להמשיך במקצוע הזה עוד כמה שנים בודדות או ... מתלבטת כי אולי זה רחוק לנסוע או כי יש עניין רגשי אחר?. עצם השאלה החוזרת מסוגלת לגלות רמזים על הציפייה האמיתית. מדוע אי אפשר סתם לענות לא משנה לי או באמצע בכל פעם? כשמדובר בעניינים רגשיים או מקצועיים, תשובות בסגנון באמצע או לא אכפת לי עלולות להתפרש כחוסר מעורבות, חוסר התלהבות או סתם אדישות. לעתים גם עצם ... חודשיים, חצי שנה או כמה שנים? וכך להבין מה באמת חשוב לשואל. כשמראיין עבודה שואל אתה חושב להישאר במקצוע הזה לאורך זמן?, אפשר לענות בשאלה האם אתה מתכוון לראות אותי גדל בתוך התחום ומפתח קריירה לטווח ארוך, או שהחברה בכלל מצפה לאנשים שמעוניינים בעוד כיוונים בעתיד? כשנשאלים כמה חשוב לך הדבר הזה?, אפשר לבקש ... נזהה את הבלבול ואת העובדה שאיננו בטוחים מה מצפים לשמוע. נזכור שאפשר לנסות לאפשר לשואל לחזור על השאלה או להרחיב אותה, במקום למהר לענות. נשתמש בשאלה חוזרת עדינה: איך אתה מגדיר להמשיך? לאיזו תקופה אתה מתכוון? מה בדיוק עומד מאחורי ההתלבטות שלך? נקשיב לניואנסים בשאלה החוזרת: האם השואל מוסיף דגש כזה או אחר, מה הוא ... עבודה, דייט, משהו. ומישהו שואל אותך תגיד לי, אתה ככה וככה?, ואז מישהו שואל אותך כמה אתה ככה וככה?. דבר ראשון מסויים, איך תדע לענות? ש: ביחס למה? אליעד: אני אתן לך לדוגמה, נגיד מישהו אומר לך תגידי לי, את אוהבת את העבודה שלך?, את לא יודעת מה הוא רוצה לשמוע, בהנחה שאת רוצה למצוא חן בעיניו, ואת לא יודעת מה ... אני מנסה לחשוב מה אני שואל אותו. אליעד: אוקי, מה את אומרת? ש: את השאלות. אליעד: נתקלת פעם בסיטואציה ששאלו אותך שאלה ולא ידעת מה לענות. נגיד שאת בדייט נניח תגידי את רוצה להתחתן בקרוב? ש: אתה רוצה? ואז אתה מחזיר את השאלה אליו. אליעד: עכשיו הוא יגיד שאלתי אותך. מה? את מחזירה את השאלה חזרה? שאלו אותך, מה את ... לו? ש: ואם אני לא יודע אם אני רוצה להתקדם אז? אליעד: אז אתה אומר לו אתה לא החלטי, אתה לא יודע מה אתה רוצה מעצמך. איך לומדים לענות כשלא יודעים מה לענות? טוב, בהנחה שאתה צריך למצוא אלטרנטיבה נוספת, מה עושים? ש: ללכת על האמת. אליעד: אין אמת. אתה עכשיו צריך לשקר. חברים אתם נותנים את התשובה של האמצע, בהנחה שאז יהיה אתה בכלל לא ... להגיד לו כן, להגיד לו לא, או להגיד לו לא משנה. לא יודע מה הוא רוצה לשמוע. אתה רוצה שהוא יקבל תשובה שהוא רוצה לשמוע. איך תדע מה לענות לו? ש: תשאל אותו מה הוא רוצה לשמוע? אליעד: איך שואלים שאלה כזאת בצורה סיבובית? ש: תשאל אותו למה הוא שואל. אליעד: למה אני שואל? אני רוצה להכיר אותך, רוצה ללמוד עליך. למה אתה ... מה היא רוצה? אם תגיד לה כן אולי היא תתלונן, תגיד לה לא אולי היא תתלונן ותגיד לה זה לא משנה אולי היא תתלונן. עכשיו צריך לדעת מה לענות. ש: מה שאת רוצה. אליעד: אם תגידי מה שאת רוצה, לא אכפת לך גם תהיה תלונה, יפילו עליך איזה תיק. ש: כעיקרון לא משנה לי, מה שתרצי בשבילי לא משנה לי. אליעד: אם תגיד לא משנה, אה, לא ... לפעמים תגיד לו לי, אין לי דעה זה גם כן פסול. טוב, מה עושים? אני אסביר לכם. מאוד פשוט כשמישהו שואל אותך שאלה ואתה לא יודע מה לענות מה שאתה צריך לעשות זה לשאול אותו שאלה בחזרה. מה אתה צריך לשאול אותו בחזרה? להגיד לך שיסביר לך יותר טוב את השאלה. להסביר לי את השאלה, זה הכל. ש: רציתי להגיד לך, מה לא ברור. ... לחזור או להסביר, אבל באופן כללי בפרט ששואלים אותך שאלה שהיא לא מוגדרת אז אל תתן תשובה אם אתה עוד לא יודע. ש: נגיד שאתה לא רוצה לענות על שאלה, כשאומרים לך שאלה ואז אתה יכול כאילו. אליעד: לא, בהנחה שאתה צריך לענות, ואתה הולך לענות, ואתה רוצה לענות אפילו. אבל אתה רוצה לדעת מה אני רוצה שאני אגיד לו?. אפילו הרבה פעמים מישהו בא לבקש ממך עצה, ובא לבקש עצה ואתה יודע ששתי התשובות טובות. נגיד, מה עושים, מתקשרים, נגיד, מתקשרים ... אותך?. ולפי זה הוא מלביש לך את התשובה כי בשאלה אתה הסגרת. ולכן המהות של התשובה היא שברגע ששואלים אותך שאלה ואתה לא יודע מה לענות תנסה לגרום לשואל להסביר את השאלה. או עלי ידי זה שתגיד לא הבנתי, או תבקש הבהרה, או תחדד את השאלה, או אתה יכול. תשאל עוד משהו כדי שהוא ישאל את השאלה עוד פעם בצורה אחרת, ומספיק ...
איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? איך לענות על שאלה מכשילה? איך לזהות מניפולציות?
... להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? איך לענות על שאלה מכשילה? איך לזהות מניפולציות? אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה ... שאל אותך. זא, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה הספציפית שהוא שאל. אבל לפעמים אין לך בעיה לענות לו, על מה שהוא באמת רצה לשאול ועל הסיבה שבגללה הוא שאל את מה שהוא שאל. וכאשר מישהו שואל אותך שאלה שאתה לא רוצה לענות עליה, לא תמיד חייבים להעביר נושא ולהתחמק. אלא ... למה הוא שואל את מה שהוא שואל, ומה בדיוק הוא מנסה להבין. ואז הרבה פעמים תגלה ותראה, שאתה בהחלט כן יכול לענות לאדם השני על מה שהוא באמת רוצה לשאול, בלי לענות לו על מה שהוא שאל בפועל. והוא יהיה מרוצה, גם בלי ... ומה באמת הוא רוצה להבין? ולמה הוא שואל את השאלה שלו? ולמה דווקא במילים האלו ובצורה הזאת? כי אז, באפשרותך לענות למה שבאמת רוצים לשאול אותך. וכמובן, שעל ידי זה ... מנוגדות. זא שנניח שמישהו שואל אותך שאלה, מתוך מטרה לדלות מידע על משהו אחר. ואם אתה מזהה את זה, אז באפשרותך לענות למה שהוא שאלה בפועל, ותוך כדי זה בעצם לשתול שם מידע שגוי נכון, שישפיע על המסקנות שהוא מנסה להסיק ממה שאתה שואל, כדי לענות לעצמו בכלל על שאלה אחרת. כך, שבשורה התחתונה, לפני שאתה עונה על שאלה, תבין את המניע הנסתר והפנימי של השואל. וכך תוכך לענות או לא לענות, תשובה יותר נכונה ומדויקת בהתאם לרצונך. ...
ללמוד רטוריקה, איך לענות לאנשים? איך לנצח בויכוח? מה לענות לאנשים? ללמוד לענות לאנשים, לדעת מה לענות, איך להבין שאלה? איך לנתח שאלה? איך למצוא תשובה? לבדוק הנחות יסוד
ללמוד רטוריקה, איך לענות לאנשים? איך לנצח בויכוח? מה לענות לאנשים? ללמוד לענות לאנשים, לדעת מה לענות, איך להבין שאלה? איך לנתח שאלה? איך למצוא תשובה? לבדוק הנחות יסוד
... רטוריקה, איך לענות לאנשים? איך לנצח בויכוח? מה לענות לאנשים? ללמוד לענות לאנשים, לדעת מה לענות, איך להבין שאלה? איך לנתח שאלה? איך למצוא תשובה? לבדוק הנחות יסוד איך לענות נכון לאנשים ולנצח בכל ויכוח? כדי לדעת איך לענות לאנשים בצורה נכונה ואיך לנצח בוויכוחים, יש צורך להבין כיצד לנתח שאלות ואיך למצוא את התשובות הטובות ביותר. אליעד ... חסרות משמעות, או שההנחות שלהן אינן מחויבות, ואם ננסה לענות עליהן מיד, נכנס לבעיה שלא נוכל לצאת ממנה. איך להבין מהן הנחות היסוד של השאלה? כאשר מישהו אומר לך, למשל, אתה ... לדוגמה, אם מישהו מעיר לך אתה חושב שאתה בבית? אפשר לענות לו בחזרה: ואתה חושב שאתה בעל הבית שאתה מחליט מה הכללים פה? בכך למעשה לקחת את ההנחה שלו (שיש מי שקובע את הכללים ... מלהזדהות עם שאלות שגויות? אליעד כהן מסביר שכל הרצון לענות על שאלות נובע מהזדהות עם ההנחה שיש בעיה או חיסרון שמחייב תשובה. כאשר אתה מסכים לחפש תשובה, אתה מאשר את ... שהשאלה אינה נכונה או אינה מחויבת, ולכן גם אין צורך לענות עליה כלל. לדוגמה, אדם אומר לך אתה חייב לי כסף. במקום להיכנס מיד להגנה ולשאול למה אני חייב לך?, קודם כל תבדוק את ... מי החליט שאתה חייב? אולי הוא טועה? ברגע שאתה ממהר לענות, נפלת בפח וקיבלת את השאלה כעובדה מוגמרת. איך להימנע מלתת תשובות שגויות? אליעד מסביר כי המהות של לתת תשובה נכונה היא לעולם לא למהר לענות מבלי להבין את השאלה. הוא נותן דוגמה פשוטה של אדם המבקש כסף בטענה שאתה חייב לו. אם תמהר לתת תשובה בלי לבדוק אם ... ההיגיון או הסתירה הפנימית שבהן. איך לנצח בוויכוחים? מה לענות כשמישהו תוקף אותי? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לנתח שאלות? מה זה טכניקת ההיפוך בוויכוח? איך להתמודד עם ביקורת? ...
איך לגרום לבחורה לענות לך להודעה? איך לכתוב הודעה לבחורה? איך לגרום לה לענות לך? איך להגדיל את הסיכוי שהיא תענה לך? איך לנסח הודעה לבחורה? איך לשלוח הודעה למישהי? איך לגרום לה לרצות לענות לך? איך להשתמש בשאלה פתוחה? איך להשתמש בשאלה סגורה? יתרונות בשאלה פתוחה, יתרונות בשאלה סגורה, מתי לשאול שאלה פתוחה? מתי לשאול שאלה סגורה? איך לשלוח לה הודעה? איך להתחיל עם בחורה? איך להחזיר את האקסית? איך לגרום למישהו לענות לך להודעה? איך לנסח למישהו הודעה?
... לגרום לבחורה לענות לך להודעה? איך לכתוב הודעה לבחורה? איך לגרום לה לענות לך? איך להגדיל את הסיכוי שהיא תענה לך? איך לנסח הודעה לבחורה? איך לשלוח הודעה למישהי? איך לגרום לה לרצות לענות לך? איך להשתמש בשאלה פתוחה? איך להשתמש בשאלה סגורה? יתרונות בשאלה פתוחה, יתרונות בשאלה סגורה, מתי לשאול שאלה פתוחה? מתי לשאול שאלה סגורה? איך לשלוח לה הודעה? איך להתחיל עם בחורה? איך להחזיר את האקסית? איך לגרום למישהו לענות לך להודעה? איך לנסח למישהו הודעה? וכאן ניתן טריק, איך להגדיל את הסיכוי לכך שמישהו יענה לשאלה שלך, כאשר אתה חושש מכך שהוא לא ירצה לענות לשאלה שלך. לדוגמה, נניח שבחור שולח הודעה למישהי שהוא חושש מכך שהיא תרצה לסנן אותו ולא לענות לו. והשאלה היא, איך להגדיל את הסיכוי שהיא תענה לך? ויש בזה כל מיני היבטים, וניתן כמה נקודות למחשבה. 1 - האם אתה קודם כל מבקש או קודם כל נותן. דהיינו, ... מה שלומך, הרי שמנקודת המבט של הבחורה, יכול להיות שהיא מרגישה שאתה רוצה ממנה משהו. ולא בטוח שאותה בחורה תרצה לענות לך מה שלומה. אבל אם לפני שתשאל אותה מה שלומה, לפני כן תגיד לה בוקר טוב, עם איזה תמונה יפה שתעשה לה טוב וכיוב, זה עשוי להגדיל את הסיכוי לכך שהיא תגיב ... ואחר כך תבקש. קודם כל תעשה טוב ואחר כך תבקש את מה שאתה רוצה. 2 - דבר נוסף צריכים לשים לב, שלפעמים, יותר קל לענות לשאלות סגורות מאשר לשאלות פתוחות. לדוגמה, כאשר אתה שואל מישהי האם הכל בסדר אצלך? הכל טוב אצלך? וכיוב, הרי שהתשובה על כך היא כן או לא ויחסית יותר קל לענות עליה, מאשר לענות על שאלה של מה שלומך? מה חדש אצלך?, שזאת שאלה פתוחה שאולי יותר קשה לענות עליה, כי התשובה שלה היא יותר ארוכה מאשר כן או לא. ולכן הגיוני לשאול שאלה סגורה, שמגדילה את הסיכוי שתקבל תשובה לשאלה שלך. ובגלל שאתה כנראה גם רוצה לפתח ... שאומרת לצד השני, שאתה תשמח לקבל תשובה ארוכה ותשמח לפתח שיחה, אבל גם שאלה סגורה שמאפשרת לאדם השני להרגיש בנוח לענות לך בקצרה. במילים אחרות, צריכים להבין את המשמעות של שאלה פתוחה או סגורה ולדעת להשתמש בהן בחוכמה. יכולים גם להיות מצבים, שבהם אסור לך להשתמש בשאלה סגורה, ...
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
... מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח וכאן נסביר איך לענות ללקוח ששואל שאלות בתהליך מכירה. כי מצד אחד ... ככל שהלקוח שואל שאלה יותר ספציפית, ככה זה מגדיל את הסיכוי שנצטרך לתת ללקוח תשובה לשאלה ולא לענות לו בשאלה לשאלה שלו. דהיינו, אם הלקוח שואל שאלה יותר מעורפלת, יהיה לנו יותר נוח לענות בשאלה של למה אתה מתכוון כשאתה שואל לגבי X מאשר כאשר הלקוח שואל שאלה ספציפית. ולכן בעצם כאשר לקוח שואל שאלה כללית, נוכל לענות בשאלה ללקוח ולבקש הבהרה. כגון איך המנוע של ... במנוע של הרכב? וכיוב. אבל אם הלקוח שואל שאלה ספציפית, שאלה שאנחנו מרגישים שאנחנו לא יכולים לענות בשאלה, אלא חייבים לענות לשאלה תשובה כלשהי, אז יש לנו 2 אפשרויות: אפשרות ... ומעורפלת, ולהמשיך בשאלת הבהרה. לדוגמה הלקוח שואל האם נפח המנוע של הרכב הוא X או Y, נוכל לענות תשובה לדוגמה הנפח הוא X, איזה נפח מנוע היית ... לשאלת הבהרה שבה נוכל לאתר את צרכי הלקוח. או לדוגמה הלקוח שואל איך האבזור של הרכב. אז נוכל לענות בשאלה של איזה אבזור חשוב לך או למה אתה מתכוון האבזור של הרכב, האם יש משהו ספציפי שהיית רוצה. ונוכל גם לענות בתשובה כללית של האבזור מאוד טוב ומאוד מיוחד ואז ...
אצל המתחרים זה הרבה יותר זול, איך לענות ללקוח שאומר שאצל המתחרים זה יותר זול? איך לענות ללקוח שאומר שהוא קיבל הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים? איך לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים? הצעה נגדית יותר זולה, הצעה מתחרה יותר זולה, טיפול בהתנגדות מתחרים יותר זולים, טיפול בהתנגדות אצל המתחרים יותר זול, התמודדות עם מתחרים יותר זולים, איך למכור מוצר יקר?
... המתחרים זה הרבה יותר זול, איך לענות ללקוח שאומר שאצל המתחרים זה יותר זול? איך לענות ללקוח שאומר שהוא קיבל הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים? איך לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים? הצעה נגדית יותר זולה, הצעה מתחרה יותר ... יותר זולים, איך למכור מוצר יקר? והפעם אסביר איך לענות ללקוח שאומר לך, אצל המתחרים זה הרבה יותר זול או קיבלתי הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים שלך וכיוב. איך להגיב לאמירה כזאת של לקוח? ויש כמובן כל מיני מנטורים למכירות עם כל ... יותר טוב את הסיטואציה לפני שמחלקים לך עצות איך לענות ללקוחות שלך. ולהלן שאלות לדוגמה שעליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מחליט איך להגיב לאמירה הזאת של הלקוח. מה ידוע לך על המתחרים? האם אתה יודע על אילו מתחרים הלקוח שלך מדבר? ... לך שאצל המתחרים זה יותר זול, לפני שאתה מחליט מה לענות, אתה צריך להבין את הסיטואציה בהיבט של מה שאתה יודע על המתחרים שלך, מה שאתה יודע על התמחור שלך ושל המתחרים שלך, מה אתה יודע על הלקוח שלך, מה אתה יודע על עצמך - ועכשיו, ... לכל אלו, יהיה אפשרי לתת לך את העצה הטובה ביותר איך לענות ללקוח שלך, כי כל מקרה לגופו. וכל תשובה שונה לכל אחת מהשאלות הנל, עשויה להשפיע על איך אתה אמור להגיב ללקוחות שלך. לסיכום: איך לענות ללקוח שאומר לך שאצל המתחרים זה יותר זול? תשובה: זה תלוי בכל מיני גורמים. ועדיף להבין איך כל גורם משפיע על התשובה הטובה ביותר שאתה יכול לענות ללקוח שלך, במקום להקשיב לעצות מארץ עוץ של מנטורים למכירות כאלו ואחרים שבדרך כלל אינן העצות הטובות ביותר למקרה הספציפי שלך. ...
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח
... ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח איך לענות לילדים על השאלה מהי משמעות החיים? כאשר ילדים שואלים מהי משמעות החיים, הם למעשה מבקשים להבין משהו עמוק יותר על עצמם ועל העולם. לפי אליעד כהן, חשוב לתת לילדים ... מבוגרים מתקשים להבין באופן מלא. לכן, אפשר לענות באופן חלקי בלבד, על ידי התאמת התשובה למה שהילד יכול להבין ולמה שחשוב לו באמת באותו רגע. לדוגמה, אם ילד שואל מהי משמעות החיים? אפשר לשאול אותו בחזרה: למה אתה ... בהקשר זה. איך להשתמש בשאלה למה אתה שואל כדי לענות על שאלות ילדים? אליעד מציע טכניקה פשוטה כדי להתמודד עם שאלות מורכבות של ילדים, כמו השאלה על משמעות החיים: כאשר הילד שואל שאלה, כדאי לשאול אותו קודם למה אתה ... משמעות החיים בהתאם ליכולות ולהבנה שלהם. איך לענות לילד על משמעות החיים? מה לענות לילדים על שאלות קיומיות? האם קיימת משמעות מוחלטת לחיים? איך להשתמש בשאלות כדי לחנך ילדים? האם לתת לילדים תשובה חלקית זו הטעיה? למה חשוב להבין את הצורך מאחורי ...
איך לענות לאנשים? האם עליתי במשקל? האם השמנתי? איך לעשות למישהו טוב? איך לענות לגבר? איך לענות לבחורה? תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, איך לדבר עם אנשים?
איך לענות לאנשים? האם עליתי במשקל? האם השמנתי? איך לעשות למישהו טוב? איך לענות לגבר? איך לענות לבחורה? תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, איך לדבר עם אנשים?
איך לענות לאנשים? האם עליתי במשקל? האם השמנתי? איך לעשות למישהו טוב? איך לענות לגבר? איך לענות לבחורה? תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, איך לדבר עם אנשים? איך לענות לאנשים ששואלים האם השמנתי? אליעד כהן מסביר כיצד להתמודד עם מצבים שבהם אנשים שואלים שאלות כמו האם השמנתי?, ואיך נכון לענות להם. כשהאדם שואל שאלה כזו, הוא בדרך כלל מחפש משהו מעבר לתשובה המילולית הפשוטה. לפי אליעד, מי ששואל האם עליתי במשקל? או האם השמנתי? חושף בעקיפין את החשש שלו שהוא נראה פחות ... שחל בו, ואם התשובה סותרת לגמרי את מה שהוא רואה או מרגיש, הוא לא יקבל אותה. לכן, עדיף לענות בכנות מאוזנת, לדוגמה: נכון, עלית במשקל, אבל אתה עדיין נראה טוב. תשובה כזו נתפסת אמינה יותר ומשרתת את המטרה של עשיית טוב לאותו אדם. איך להבין את הצרכים האמיתיים של האדם שמולך? אליעד מדגיש שבכדי לענות נכון לאדם אחר, כדאי להפעיל אמפתיה ולהבין מה האדם שמולך היה רוצה שיאמרו לו, ולא מה את היית רוצה לשמוע בעצמך. הוא מסביר שאנשים שונים מגיבים אחרת לסיטואציות זהות. למשל, יכול ... האם האדם מחפש אישור, מוטיבציה או כנות מוחלטת, ובהתאם לכך לספק את התשובה. האם השמנתי? איך לענות לאנשים? איך לדבר עם בן זוג? איך לעשות טוב למישהו אחר? איך לדעת מה האדם רוצה לשמוע? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לענות, איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לענות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, אימון אישי קריירה, אימון אישי לנוער בנושאי לענות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2305 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 06:06:15 - wesi1